Skocz do zawartości

Dieselgate: VeeDub odkupuje 600,000 aut min $5k dla klienta...


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

.. no i jest rozwizanie ;]  - W EU mamy kawalek plastikowej rury.... ktora uzdrowi lud ;l

 

Volkswagen_scandal.jpg

 

W kraju gdzie podobno :mamba: bija klient jak zawsze wygrywa  :oki: 

 

A wiec wiewiurki na drzewach mi mowia, ze dzis VW America oglosi swoje techniczne rozwiazanie jak naprawic US klienta...

 

Rozwiazanie polega na w zaleznosci od modelu - odkupieniu auta, badz na tym etapie odkupieniu auta :hehe: :hehe:

 

W przyszlosci - czytamy bla bla PR i marketingu VAG - jesli dostepne bedzie technologiczne rozwiazanie problemu - klient bedzie mial do wyboru czy ma chce aby auto zostalo odkupione czy naprawione ... :hmm:

 

Dodatkowo - kazdy klient odkpuionego auta dostanie $5k - odszkodowania, Szczegoly narazie nie znane - ale nie dotyczy zbiorowych pozwow...

 

A wiec tak jak mowilem od poczatku, nie ma technicznego rozwiazania zeby auto palilo tyle samo, mialo tyle samo kW i trulo mniej :skromny:

 

Wyplata $$ zacznie sie nie dlugo, calosc ma byc sfinalizowana w ciagu 2 lat - szczegoly pewnie za pare h ...  jak sedzia Charles Breyer wstanie w San Francisco .... :chipsy:

 

A wiec pierwsyz rachunek za Dieselgate ok. $3bil zielonych dollarss.gif zakladajac ze 600,000 luda ma dostac po $5k na leb.

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w EU klienta ma się teraz tam gdzie kiedyś mieli niewolników z Afryki. Tyle uregulowań tyle biurokracji i dostaną plastikowa rurkę. Co ciekawe w Polsce sprzedaż VW nie spada. Ostatnio się zastanawiałem jakie nowe auto z automatem i czasem 10s do 100 km/h i najtańszy był VW Golf start. Konkurencja daleko w tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. no i jest rozwizanie ;]  - W EU mamy kawalek plastikowej rury.... ktora uzdrowi lud ;l

 

A wiec tak jak mowilem od poczatku, nie ma technicznego rozwiazania zeby auto palilo tyle samo, mialo tyle samo kW i trulo mniej :skromny:

 

A u nas po patchu wzrasta zużycie paliwa... O jakieś 40% :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w EU klienta ma się teraz tam gdzie kiedyś mieli niewolników z Afryki. Tyle uregulowań tyle biurokracji i dostaną plastikowa rurkę. Co ciekawe w Polsce sprzedaż VW nie spada. Ostatnio się zastanawiałem jakie nowe auto z automatem i czasem 10s do 100 km/h i najtańszy był VW Golf start. Konkurencja daleko w tyle.

Sprzedaż VW w Polsce nie tyle nie spada- ona rośnie. Coś mi się ostatnio obiło o uszy, że VW w marcu wyprzedził Skodę pod względem ilości sprzedanych samochodów  :hmm: ?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u nas po patchu wzrasta zużycie paliwa... O jakieś 40% :D

Te 40% gdzies potwierdzone czy urban myth?

Ze wzrasta to wiem, bo u mnie maja problem - jesli bedzie wzrastalo to lud dostanie $$$ - ale nigdzie nie moge wypatrzyc ile wzrasta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w EU klienta ma się teraz tam gdzie kiedyś mieli niewolników z Afryki. Tyle uregulowań tyle biurokracji i dostaną plastikowa rurkę. Co ciekawe w Polsce sprzedaż VW nie spada. Ostatnio się zastanawiałem jakie nowe auto z automatem i czasem 10s do 100 km/h i najtańszy był VW Golf start. Konkurencja daleko w tyle.

Skoda RS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z pierwszym właścicielem, on w sumie też był jakoś stratny

Rozumiem to tak Ze kazdy (obecny) wlasciciel dostaje $$$, ergo musisz posiadac auto.

Przed Dieselgate nie widze jak mogles byc stratny.

Ale zgadzam Sie calkowicie z toba Ze jest lud ktory sprzedal VAG jak Dieselgate wyskoczylo, I tu masz strate- jak sprzedawales. IMVHO smietanka dla prawnikow.

Ale zobaczymy musimy poczekaj na szczegoly- pewnie z pare h. - Your Honour Juz pewnie wstal

739b832b808144249e400eb710601cc9.jpg

Wyglada na madrego sedziego z tego co wyczytalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. no i jest rozwizanie ;] - W EU mamy kawalek plastikowej rury.... ktora uzdrowi lud ;l

Volkswagen_scandal.jpg

W kraju gdzie podobno :mamba: bija klient jak zawsze wygrywa :oki:

A wiec wiewiurki na drzewach mi mowia, ze dzis VW America oglosi swoje techniczne rozwiazanie jak naprawic US klienta...

Rozwiazanie polega na w zaleznosci od modelu - odkupieniu auta, badz na tym etapie odkupieniu auta :hehe: :hehe:

W przyszlosci - czytamy bla bla PR i marketingu VAG - jesli dostepne bedzie technologiczne rozwiazanie problemu - klient bedzie mial do wyboru czy ma chce aby auto zostalo odkupione czy naprawione ... :hmm:

Dodatkowo - kazdy klient odkpuionego auta dostanie $5k - odszkodowania, Szczegoly narazie nie znane - ale nie dotyczy zbiorowych pozwow...

A wiec tak jak mowilem od poczatku, nie ma technicznego rozwiazania zeby auto palilo tyle samo, mialo tyle samo kW i trulo mniej :skromny:

Wyplata $$ zacznie sie nie dlugo, calosc ma byc sfinalizowana w ciagu 2 lat - szczegoly pewnie za pare h ... jak sedzia Charles Breyer wstanie w San Francisco .... :chipsy:

A wiec pierwsyz rachunek za Dieselgate ok. $3bil zielonych dollarss.gif zakladajac ze 600,000 luda ma dostac po $5k na leb.

Vw wie co robi i nie bedzie tak bardzo stratny jak sie nam wydaje.

Odkupi auto. Klient kupi nowe wolne od wad a te odkupione vw sprzeda w pl jako funkiel noofka z fabryki z pewnym przebiegiem

Wysłane z deski do krojenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. no i jest rozwizanie ;]  - W EU mamy kawalek plastikowej rury.... ktora uzdrowi lud ;l

 

Volkswagen_scandal.jpg

 

W kraju gdzie podobno :mamba: bija klient jak zawsze wygrywa  :oki:

 

A wiec wiewiurki na drzewach mi mowia, ze dzis VW America oglosi swoje techniczne rozwiazanie jak naprawic US klienta...

 

Rozwiazanie polega na w zaleznosci od modelu - odkupieniu auta, badz na tym etapie odkupieniu auta :hehe: :hehe:

 

W przyszlosci - czytamy bla bla PR i marketingu VAG - jesli dostepne bedzie technologiczne rozwiazanie problemu - klient bedzie mial do wyboru czy ma chce aby auto zostalo odkupione czy naprawione ... :hmm:

 

Dodatkowo - kazdy klient odkpuionego auta dostanie $5k - odszkodowania, Szczegoly narazie nie znane - ale nie dotyczy zbiorowych pozwow...

 

A wiec tak jak mowilem od poczatku, nie ma technicznego rozwiazania zeby auto palilo tyle samo, mialo tyle samo kW i trulo mniej :skromny:

 

Wyplata $$ zacznie sie nie dlugo, calosc ma byc sfinalizowana w ciagu 2 lat - szczegoly pewnie za pare h ...  jak sedzia Charles Breyer wstanie w San Francisco .... :chipsy:

 

A wiec pierwsyz rachunek za Dieselgate ok. $3bil zielonych dollarss.gif zakladajac ze 600,000 luda ma dostac po $5k na leb.

 

No ciekawy jestem, czy można coś na tym ugrać, bo tak się składa iż posiadam takie auto z dieselgate :D ... ale rury w odbyt sobie wcisnąć nie dam ... czekam jak się sytuacja rozwinie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vw wie co robi i nie bedzie tak bardzo stratny jak sie nam wydaje.

Odkupi auto. Klient kupi nowe wolne od wad a te odkupione vw sprzeda w pl jako funkiel noofka z fabryki z pewnym przebiegiem

Wysłane z deski do krojenia.

Nope, auta beda musialy isc na Zyletki... Poczekamy na oficialne potwierdzenie, ale lud twierdzi, ze VW America nie bedzie mogl odsprzedac aut. 100% recycling ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nope, auta beda musialy isc na Zyletki... Poczekamy na oficialne potwierdzenie, ale lud twierdzi, ze VW America nie bedzie mogl odsprzedac aut. 100% recycling ...

 

Dlaczego? Jeśli naprawią emisje, to powinni móc jest sprzedać nie kłamiąc przy tym - np. o spalaniu... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nope, auta beda musialy isc na Zyletki... Poczekamy na oficialne potwierdzenie, ale lud twierdzi, ze VW America nie bedzie mogl odsprzedac aut. 100% recycling ...

Jak niemcy zrobili promocje na nowe auta w zamian za zezlomowanie starego to myslisz ze one naprawde trafily na zlom?

Wysłane z deski do krojenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nope, auta beda musialy isc na Zyletki... Poczekamy na oficialne potwierdzenie, ale lud twierdzi, ze VW America nie bedzie mogl odsprzedac aut. 100% recycling ...

 

Ale, dlaczego? Jeśli VW finansuje sprawę to może te auta przesunąć np. do Ameryki Południowej czy Afryki i sprzedać albo zrobić to przez pośredników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego? Jeśli naprawią emisje, to powinni móc jest sprzedać nie kłamiąc przy tym - np. o spalaniu...

Emisji Nie da sie naprawic dla 2.0l TDI - inaczej nie bylo by $$$ zeby auto od ciebie odkupic.

A wiec, de facto wg US prawa produkt jest dalej wadliwy I to tlumaczy dlaczego to Ma sens.

Wezmy teoretycznie Ze VAG wyexportuje Te 480,000 (jak juz wiemy) aut do krajow gdzie US normy nie Ma. US Gov. Za to Ze Im pozwolil oblal wlasnie 'duty of care', pierwszy lepszy prawnik wygra sprawe.

Inaczej - Samsung I ich wadliwe pralki- pala Sie - chyba z 30 domow u mnie sie zapailo. Samsung musi ci dac nowa lub naprawic stara- analogicznie jak VAG . Stare musza Byc 100% r recycling- Nie mozesz sobie ich wyexportowac I sprzedac jako 'refurbished' - dlaczego? Dlatego, Ze masz wlasnie duty of care, czyli exportujesz Ta wadliwa, sprzedajesz- Dom Sie gdzies pali gdzie Ja spezedali- przychodzi prawnik, pozywa Aus Gov I .. Wygrywa...

Analogicznie z VAG, Dom sie Nie pali ale produkt dalej truje wg US Norm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ciekawy jestem, czy można coś na tym ugrać, bo tak się składa iż posiadam takie auto z dieselgate :D ... ale rury w odbyt sobie wcisnąć nie dam ... czekam jak się sytuacja rozwinie !

21/6 wiecej szczegolow, ale mam nadzieje Ze tez dzieki temu cos dostaniecie

- 482,000 2.0l TDI - $$$ na odkup

- 600,000 - 'znaczna kompensacja $$$'

- 3.0l TDI Glownie Audi + Porsche- naprawa ktora musi byc zatwierdzona przez CARB & EPA

Osiagnieto porozumienie spelniajace warunki gdzie pozew Nie idzie Juz dalej ('agreement in principle')

I tyle wiemy oficjalnie...

Nieoficjalnie:

-$5k na auto -fund Ma $3bil

- $$$ wartosci wykupu zalezna od wieku i stanu auta- a wiec wartosc rynkowa - czytam Ze to pomiedzy $10-14bil

- dwa fundusze- jeden na rozwoj aut eco- $$$?????

- drugi na naprawe szkod wyrzadzonych przez oszustwo.... - znow ile????

Teraz dochodzi jeszcze wynegocjowana kara- znow ile ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak niemcy zrobili promocje na nowe auta w zamian za zezlomowanie starego to myslisz ze one naprawde trafily na zlom?

Wysłane z deski do krojenia.

Ja nic Nie mysle, ja tylko praktycznie stwierdzam Ze US Gov sie nie otworzy na kazdy pozew.

Ile z tego uratuja to Nie wiem, ale dochodzi koszt- widze mase aut prasowanych ktore maja 3-4 lata- np Po powodzi bo Przy koszcie $120/h u mnie firmom Sie Nie oplaca przy tym grzebac zeby cos odzyskac.

Duzy % pracownikow VAG w US jest w zwiazku- (UAW) ergo Nie sa tani - ironicznie na wlasne zyczenie VAG mimo Ze walka o zwiazki w Chattanooga byla przez dobre 10-15 Lat...

Wiec praktycznie- $$$$ - Nie prasowanie aut moze byc Nie oplacalne Przy powiedzmy wartosci Golf $10k I UAW pracowniku bioracym $50/h... I 482,000 sztuk....

450d5e7b35bd46203acfa655dfbb4172.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21/6 wiecej szczegolow, ale mam nadzieje Ze tez dzieki temu cos dostaniecie

- 482,000 2.0l TDI - $$$ na odkup

- 600,000 - 'znaczna kompensacja $$$'

- 3.0l TDI Glownie Audi + Porsche- naprawa ktora musi byc zatwierdzona przez CARB & EPA

Osiagnieto porozumienie spelniajace warunki gdzie pozew Nie idzie Juz dalej ('agreement in principle')

I tyle wiemy oficjalnie...

Nieoficjalnie:

-$5k na auto -fund Ma $3bil

- $$$ wartosci wykupu zalezna od wieku i stanu auta- a wiec wartosc rynkowa - czytam Ze to pomiedzy $10-14bil

- dwa fundusze- jeden na rozwoj aut eco- $$$?????

- drugi na naprawe szkod wyrzadzonych przez oszustwo.... - znow ile????

Teraz dochodzi jeszcze wynegocjowana kara- znow ile ????

Miałem sprzedawać auto, ale chyba poczekam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale, dlaczego? Jeśli VW finansuje sprawę to może te auta przesunąć np. do Ameryki Południowej czy Afryki i sprzedać albo zrobić to przez pośredników.

Glownie dlatego Ze otwierasz US Gov na mozliwe wielomilionowe pozwy, naglowek w gazecie 'US Gov pozwolil Im wyexportowac ta trujaca Jetta I teraz mam raka... Hanba'

d2f51fcc3bf26581c7908a39da6fb554.jpg

Wujek Sam - plac. Milion za moje leczenie, 10mil za strate dla srodowiska, 20 mil za moje moralne ciepienia

Ale... jak zawsze jest w szcegolach, zgadzam sie do pewniego stopnia z @@DZIDA Ze beda Sie starali zminimalizowac strate kazdego centa (VAG) ale tu raz Ze moze to byc nieoplacalne a dwa Niedozwolone... Zobaczymy za dwa miesiace...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze byc znacznie taniej zezłomować to badziewie niz próbować je przewozić do innych krajow, dostosowywać do lokalnych przepisów o sprzedawać jako używane.

Ten podpis tez mi sie znudził :(

Jest taki kraj, gdzie klient sam zadba o transport, dostosowanie i całą papierologie. :D

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


.. no i jest rozwizanie   - W EU mamy kawalek plastikowej rury.... ktora uzdrowi lud

 

my  tu  gagu  gadu  a  do   oszukiwania  klientów przyznało  sie  japońskie  MITSUBISHI 

 

 

łał  -- tyle  ze  mitsu  co  wiadome  jest  kupowało  diesle  od  VW  - więc to  chyba  taka  tajemnica poliszynela  jest/była 

 

;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

my tu gagu gadu a do oszukiwania klientów przyznało sie japońskie MITSUBISHI

łał -- tyle ze mitsu co wiadome jest kupowało diesle od VW - więc to chyba taka tajemnica poliszynela jest/była

;]

Z Miss-a-bitch-i jest ciut inna historia

Nie wiem co tam w EU pisza, ale na tym etapie nie mowimy o tym co szlo na export. W ogole nie o Diesel.

Miss Bitch polegla przez Nissan.

A wiec jest sobie model eK Wagon & eK Space - klepane przez Miss Bitch i sprzedawane jako Miss Bitch.

I jest sobie Dayz & Dayz Roox, klepane przez Miss Bitch, ale sprzedawane jako ... Nissan

f2ab356896a08d806b29795234a8194f.jpg

I od lat Miss Bitch mowila Nissan, Dayz i Roox wg naszych testow wg J normy pali x l/100km.

Ale Nissan zatrudnil ostatnio jakiegos mlodego gniewnego, a ten madry i cos mu sie nie zgadzalo, gdzies w Japan English czytale, ze mial Roox. Wzial pare sztuk z placu, wrzucili na lab i wyszlo... ze dane byly masowane poprzez:

- Umieszczamie ladunku nad kolami, zamist symulowac pasazerow na siedzeniach

- Zmniejszanie oporu powietrza, np poprzez odkrecenie lusterek

- Opony - no uzywanie 4x tych ktore sa zapasowe do 80km/h

d05c32b3563484f6925543f9f94fd1cb.jpg

A wiec jak VeeDub pomyslowi nie byli zeby SW walnac, ale tez pomyslowe. Roznica taka, ze dwa dni po mieli najazd Japan Police , i normy de facto nie przekroczone, jedynie beda musieli oddac $$$ user-om i pewnie Nissan zarobi

Mialem to jako rental w J z dwa lata temu, dwa tygodnie przejezdzilem sporo a bak jak mial moze 25l to bylo dobrze, to sie de facto parami odpychalo , wiec mnie zastanawia po co oni to zrobili

9c7f5f76424c126123b06457487117f5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze byc znacznie taniej zezłomować to badziewie niz próbować je przewozić do innych krajow, dostosowywać do lokalnych przepisów o sprzedawać jako używane.

Ten podpis tez mi sie znudził :(

Chyba nie znamy chciwosci VAG ale IMVHO tak bedzie, chcociaz, jesli export - hipotetycznie - by im dozwolic, to Mexico jest nie daleko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


- Umieszczamie ladunku nad kolami, zamist symulowac pasazerow na siedzeniach
- Zmniejszanie oporu powietrza, np poprzez odkrecenie lusterek
- Opony - no uzywanie 4x tych ktore sa zapasowe do 80km/h

 

no  widzisz  ;] 

 

tyle  ze  to  wszystko  to  normalna  praktyka  w  EU :facepalm: 

 

od  lat  mowi  sie  ze  auta  nie  sa  w  stanie spalic tak  mało  jak  podaje  producent,  bo  to  co  powyzej  + optymalne  warunki  pracy  

temp 20°C i  rozrzedzone  powietrze  w górach  

 

i  sie  robi  wyniki  

 

a  klient  sie  wpienia   :klnie:  :sciana:  

 

eh  ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no  widzisz  ;] 

 

tyle  ze  to  wszystko  to  normalna  praktyka  w  EU :facepalm:

 

od  lat  mowi  sie  ze  auta  nie  sa  w  stanie spalic tak  mało  jak  podaje  producent,  bo  to  co  powyzej  + optymalne  warunki  pracy  

temp 20°C i  rozrzedzone  powietrze  w górach  

 

i  sie  robi  wyniki  

 

a  klient  sie  wpienia   :klnie:  :sciana:  

 

eh  ;] 

 

Akurat z mojego doświadczenia wynika, że najbardziej zbliżone wartości do realnych podają właśnie Japończycy. Niemcy w ogóle pisza bajki w katalogach. A potem ludzie patrzą i "uuu, japończyki to sporo palą...", a to po prostu są wartości bardziej zbliżone do realnych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat z mojego doświadczenia wynika, że najbardziej zbliżone wartości do realnych podają właśnie Japończycy. Niemcy w ogóle pisza bajki w katalogach. A potem ludzie patrzą i "uuu, japończyki to sporo palą...", a to po prostu są wartości bardziej zbliżone do realnych. 

mam  wrazenie  ze  to  ich  wychowanie  i  mentalność 

 

szacunek  dla  innych  

 

:hmm:;] 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam  wrazenie  ze  to  ich  wychowanie  i  mentalność 

 

szacunek  dla  innych  

 

:hmm:;] 

 

Może w jakimś stopniu, ale raczej chodzi o to, że zdecydowana większość aut idzie na rynek amerykański, gdzie klient jest bardzo wymagający i nie lubi, jak go robią w ciula. A Europejczyk łyknie wszystko bezrefleksyjnie.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Akurat z mojego doświadczenia wynika, że najbardziej zbliżone wartości do realnych podają właśnie Japończycy. Niemcy w ogóle pisza bajki w katalogach. A potem ludzie patrzą i "uuu, japończyki to sporo palą...", a to po prostu są wartości bardziej zbliżone do realnych.

 

Dokładnie tak jest. W Forku można zejść niżej ale jak jeździsz normalnie to pali dokładnie tyle ile napisali. Wydaje mi się że jest to dużo bardziej uczciwe od 3/100 w super eco mode z górki z wiatrem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam  wrazenie  ze  to  ich  wychowanie  i  mentalność 

 

szacunek  dla  innych  

 

:hmm:;]

 

Taaa... W Tepco też ... :hmm:

Może w jakimś stopniu, ale raczej chodzi o to, że zdecydowana większość aut idzie na rynek amerykański, gdzie klient jest bardzo wymagający i nie lubi, jak go robią w ciula. A Europejczyk łyknie wszystko bezrefleksyjnie.

A guzik prawda. Po prostu Japończyki nie przykładają się tak bardzo do europejskich testów.

Testy amerykańskie ogólnie dużo lepiej oddają charakter zwykłej jazdy - spalanie jest tam zwykle o spory procent większe niż wg europejskich. Dotyczy też pojazdów elektrycznych - można porównać zasięg Nissan Leaf wg europejskich i amerykańskich testów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doprecyzujmy, żeby ktoś się nie zmylił

600 000 osób po 5000 $ to 3 000 000 000 $ czyli 3 miliardy dolarów po naszemu

 

Przy zysku operacyjnym za 2014 na poziomie 12,7mld € to akcja generalnie pikuś  :hehe:

 

Zysk będzie mniejszy, auta i tak sprzedadzą albo rozłożą na części i pójdzie w świat... znając Niemców to jeszcze na tym zarobią  ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


W EU mamy kawalek plastikowej rury.... ktora uzdrowi lud

 

Jak to przejdzie, to będzie jednoznacznym dowodem, że cała ta UE biurokracja to albo debile albo łapówkarze.

Nie sądzę, żeby nawet szympans uwierzył, że VW wydał kupę kasy i zorganizował cały przekręt - a ten sam efekt można było osiągnąć kawałkiem plastikowej rury z sitkiem. Taka teza obraża nawet poziom inteligencji gołębia.

Z drugiej strony nie wiem jak dużą łapówkę bym musiał dostać, żeby podpisać się pod takim kretynizmem.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Przy zysku operacyjnym za 2014 na poziomie 12,7mld € to akcja generalnie pikuś

 

Oczywiście. Finansowo VW specjalnie nie ucierpi, w razie czego rząd Niemiec pomoże. Ucierpi wizerunkowo, ale współczesne społeczeństwo zapomina wszystko co było dalej, niz tydzień temu, więc wkrótce wszyscy o wszystkim zapomną. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście. Finansowo VW specjalnie nie ucierpi, w razie czego rząd Niemiec pomoże. Ucierpi wizerunkowo, ale współczesne społeczeństwo zapomina wszystko co było dalej, niz tydzień temu, więc wkrótce wszyscy o wszystkim zapomną. 

 

Bo z perspektywy uzytkownika ta cala afera nie ma zadnego znaczenia :hehe:

Gdybym mial takie auto, to nawet bym sie nie fatygowal na akcje naprawcza, bo i po co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo z perspektywy uzytkownika ta cala afera nie ma zadnego znaczenia :hehe:

Gdybym mial takie auto, to nawet bym sie nie fatygowal na akcje naprawcza, bo i po co?

 

Ani ja. No chyba że VW da odszkodowanie, to wtedy tak  ;]  Ale żebym się specjalnie przejmował? To nie poduszki, nie hamulce, nie układ kierowniczy... Na jazdę czy na bezpieczeństwo nie ma żadnego wpływu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ani ja. No chyba że VW da odszkodowanie, to wtedy tak  ;]  Ale żebym się specjalnie przejmował? To nie poduszki, nie hamulce, nie układ kierowniczy... Na jazdę czy na bezpieczeństwo nie ma żadnego wpływu.

 

Dokladnie, natomiast po odszkodowanie chetnie ustawilbym sie w kolejce ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie znamy chciwosci VAG ale IMVHO tak bedzie, chcociaz, jesli export - hipotetycznie - by im dozwolic, to Mexico jest nie daleko.

Nikt nic nie bedzie dostosowuwal. Przerzuca do EU lub afryki i opchna a ciemny lud kupi

Wysłane z deski do krojenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/news/a28932/mercedes-benz-bluetec-diesel-emissions/

A teraz Mercedes bedzie miał problem - Bluetec wyłącza system usuwania syfu jak jest zimno na dworze.

Ten podpis tez mi sie znudził :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze byc znacznie taniej zezłomować to badziewie niz próbować je przewozić do innych krajow, dostosowywać do lokalnych przepisów o sprzedawać jako używane.

Ten podpis tez mi sie znudził :(

 

Zakopią je, a za 20 lat odkopią i sprzedadzą jako oldtimery. Tak samo było z comodorami i cardrige do Atari.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21/6 wiecej szczegolow, ale mam nadzieje Ze tez dzieki temu cos dostaniecie

- 482,000 2.0l TDI - $$$ na odkup

- 600,000 - 'znaczna kompensacja $$$'

- 3.0l TDI Glownie Audi + Porsche- naprawa ktora musi byc zatwierdzona przez CARB & EPA

Osiagnieto porozumienie spelniajace warunki gdzie pozew Nie idzie Juz dalej ('agreement in principle')

I tyle wiemy oficjalnie...

Nieoficjalnie:

-$5k na auto -fund Ma $3bil

- $$$ wartosci wykupu zalezna od wieku i stanu auta- a wiec wartosc rynkowa - czytam Ze to pomiedzy $10-14bil

- dwa fundusze- jeden na rozwoj aut eco- $$$?????

- drugi na naprawe szkod wyrzadzonych przez oszustwo.... - znow ile????

Teraz dochodzi jeszcze wynegocjowana kara- znow ile ????

podoba mi się to podejście :ok: jest co prawda bardzo radykalne, ale przynajmniej problemy są definitywnie rozwiązywane :ok: skuteczny system.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.