OZI Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 .. no i jest rozwizanie - W EU mamy kawalek plastikowej rury.... ktora uzdrowi lud W kraju gdzie podobno bija klient jak zawsze wygrywa A wiec wiewiurki na drzewach mi mowia, ze dzis VW America oglosi swoje techniczne rozwiazanie jak naprawic US klienta... Rozwiazanie polega na w zaleznosci od modelu - odkupieniu auta, badz na tym etapie odkupieniu auta :hehe: W przyszlosci - czytamy bla bla PR i marketingu VAG - jesli dostepne bedzie technologiczne rozwiazanie problemu - klient bedzie mial do wyboru czy ma chce aby auto zostalo odkupione czy naprawione ... Dodatkowo - kazdy klient odkpuionego auta dostanie $5k - odszkodowania, Szczegoly narazie nie znane - ale nie dotyczy zbiorowych pozwow... A wiec tak jak mowilem od poczatku, nie ma technicznego rozwiazania zeby auto palilo tyle samo, mialo tyle samo kW i trulo mniej Wyplata $$ zacznie sie nie dlugo, calosc ma byc sfinalizowana w ciagu 2 lat - szczegoly pewnie za pare h ... jak sedzia Charles Breyer wstanie w San Francisco .... A wiec pierwsyz rachunek za Dieselgate ok. $3bil zielonych zakladajac ze 600,000 luda ma dostac po $5k na leb. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesol Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Super. A w Polsce jak zwykle zlewka. Modyfikacja softu lub kawałek jakiegoś ustrojstwa w dolot i do widzenia. Trzeba z powództwa cywilnego czyli lekko ze 2 lata w sądzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Czy kancelarie w Polsce nie mają mocy, by na podstawie ruchów w US przycisnąć VW u nas? Są jakieś sprawy u nas przeciwko VW, pozwy zbiorowe itp.? Komedia :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Niestety w EU klienta ma się teraz tam gdzie kiedyś mieli niewolników z Afryki. Tyle uregulowań tyle biurokracji i dostaną plastikowa rurkę. Co ciekawe w Polsce sprzedaż VW nie spada. Ostatnio się zastanawiałem jakie nowe auto z automatem i czasem 10s do 100 km/h i najtańszy był VW Golf start. Konkurencja daleko w tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 .. no i jest rozwizanie - W EU mamy kawalek plastikowej rury.... ktora uzdrowi lud A wiec tak jak mowilem od poczatku, nie ma technicznego rozwiazania zeby auto palilo tyle samo, mialo tyle samo kW i trulo mniej A u nas po patchu wzrasta zużycie paliwa... O jakieś 40% :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Niestety w EU klienta ma się teraz tam gdzie kiedyś mieli niewolników z Afryki. Tyle uregulowań tyle biurokracji i dostaną plastikowa rurkę. Co ciekawe w Polsce sprzedaż VW nie spada. Ostatnio się zastanawiałem jakie nowe auto z automatem i czasem 10s do 100 km/h i najtańszy był VW Golf start. Konkurencja daleko w tyle. Sprzedaż VW w Polsce nie tyle nie spada- ona rośnie. Coś mi się ostatnio obiło o uszy, że VW w marcu wyprzedził Skodę pod względem ilości sprzedanych samochodów ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 A u nas po patchu wzrasta zużycie paliwa... O jakieś 40% :D Te 40% gdzies potwierdzone czy urban myth? Ze wzrasta to wiem, bo u mnie maja problem - jesli bedzie wzrastalo to lud dostanie $$$ - ale nigdzie nie moge wypatrzyc ile wzrasta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Niestety w EU klienta ma się teraz tam gdzie kiedyś mieli niewolników z Afryki. Tyle uregulowań tyle biurokracji i dostaną plastikowa rurkę. Co ciekawe w Polsce sprzedaż VW nie spada. Ostatnio się zastanawiałem jakie nowe auto z automatem i czasem 10s do 100 km/h i najtańszy był VW Golf start. Konkurencja daleko w tyle. Skoda RS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Te 40% gdzies potwierdzone czy urban myth? Forumowe info z lokalnej floty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 kazdy klient odkpuionego auta dostanie $5k - odszkodowania A co z pierwszym właścicielem, on w sumie też był jakoś stratny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Forumowe info z lokalnej floty...Wow , I co wstrzymali to (VAG) czy Ida dalej z 'na prawa'? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryter Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 (...) A wiec pierwsyz rachunek za Dieselgate ok. $3bil zielonych zakladajac ze 600,000 luda ma dostac po $5k na leb. doprecyzujmy, żeby ktoś się nie zmylił 600 000 osób po 5000 $ to 3 000 000 000 $ czyli 3 miliardy dolarów po naszemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 A co z pierwszym właścicielem, on w sumie też był jakoś stratny Rozumiem to tak Ze kazdy (obecny) wlasciciel dostaje $$$, ergo musisz posiadac auto. Przed Dieselgate nie widze jak mogles byc stratny. Ale zgadzam Sie calkowicie z toba Ze jest lud ktory sprzedal VAG jak Dieselgate wyskoczylo, I tu masz strate- jak sprzedawales. IMVHO smietanka dla prawnikow. Ale zobaczymy musimy poczekaj na szczegoly- pewnie z pare h. - Your Honour Juz pewnie wstal Wyglada na madrego sedziego z tego co wyczytalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 .. no i jest rozwizanie - W EU mamy kawalek plastikowej rury.... ktora uzdrowi lud W kraju gdzie podobno bija klient jak zawsze wygrywa A wiec wiewiurki na drzewach mi mowia, ze dzis VW America oglosi swoje techniczne rozwiazanie jak naprawic US klienta... Rozwiazanie polega na w zaleznosci od modelu - odkupieniu auta, badz na tym etapie odkupieniu auta :hehe: W przyszlosci - czytamy bla bla PR i marketingu VAG - jesli dostepne bedzie technologiczne rozwiazanie problemu - klient bedzie mial do wyboru czy ma chce aby auto zostalo odkupione czy naprawione ... Dodatkowo - kazdy klient odkpuionego auta dostanie $5k - odszkodowania, Szczegoly narazie nie znane - ale nie dotyczy zbiorowych pozwow... A wiec tak jak mowilem od poczatku, nie ma technicznego rozwiazania zeby auto palilo tyle samo, mialo tyle samo kW i trulo mniej Wyplata $$ zacznie sie nie dlugo, calosc ma byc sfinalizowana w ciagu 2 lat - szczegoly pewnie za pare h ... jak sedzia Charles Breyer wstanie w San Francisco .... A wiec pierwsyz rachunek za Dieselgate ok. $3bil zielonych zakladajac ze 600,000 luda ma dostac po $5k na leb. Vw wie co robi i nie bedzie tak bardzo stratny jak sie nam wydaje.Odkupi auto. Klient kupi nowe wolne od wad a te odkupione vw sprzeda w pl jako funkiel noofka z fabryki z pewnym przebiegiem Wysłane z deski do krojenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 VW będą refurbished lub recertified czy jak to tam zwą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 .. no i jest rozwizanie - W EU mamy kawalek plastikowej rury.... ktora uzdrowi lud W kraju gdzie podobno bija klient jak zawsze wygrywa A wiec wiewiurki na drzewach mi mowia, ze dzis VW America oglosi swoje techniczne rozwiazanie jak naprawic US klienta... Rozwiazanie polega na w zaleznosci od modelu - odkupieniu auta, badz na tym etapie odkupieniu auta :hehe: W przyszlosci - czytamy bla bla PR i marketingu VAG - jesli dostepne bedzie technologiczne rozwiazanie problemu - klient bedzie mial do wyboru czy ma chce aby auto zostalo odkupione czy naprawione ... Dodatkowo - kazdy klient odkpuionego auta dostanie $5k - odszkodowania, Szczegoly narazie nie znane - ale nie dotyczy zbiorowych pozwow... A wiec tak jak mowilem od poczatku, nie ma technicznego rozwiazania zeby auto palilo tyle samo, mialo tyle samo kW i trulo mniej Wyplata $$ zacznie sie nie dlugo, calosc ma byc sfinalizowana w ciagu 2 lat - szczegoly pewnie za pare h ... jak sedzia Charles Breyer wstanie w San Francisco .... A wiec pierwsyz rachunek za Dieselgate ok. $3bil zielonych zakladajac ze 600,000 luda ma dostac po $5k na leb. No ciekawy jestem, czy można coś na tym ugrać, bo tak się składa iż posiadam takie auto z dieselgate :D ... ale rury w odbyt sobie wcisnąć nie dam ... czekam jak się sytuacja rozwinie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Vw wie co robi i nie bedzie tak bardzo stratny jak sie nam wydaje. Odkupi auto. Klient kupi nowe wolne od wad a te odkupione vw sprzeda w pl jako funkiel noofka z fabryki z pewnym przebiegiem Wysłane z deski do krojenia. Nope, auta beda musialy isc na Zyletki... Poczekamy na oficialne potwierdzenie, ale lud twierdzi, ze VW America nie bedzie mogl odsprzedac aut. 100% recycling ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Nope, auta beda musialy isc na Zyletki... Poczekamy na oficialne potwierdzenie, ale lud twierdzi, ze VW America nie bedzie mogl odsprzedac aut. 100% recycling ... Dlaczego? Jeśli naprawią emisje, to powinni móc jest sprzedać nie kłamiąc przy tym - np. o spalaniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Nope, auta beda musialy isc na Zyletki... Poczekamy na oficialne potwierdzenie, ale lud twierdzi, ze VW America nie bedzie mogl odsprzedac aut. 100% recycling ...Jak niemcy zrobili promocje na nowe auta w zamian za zezlomowanie starego to myslisz ze one naprawde trafily na zlom?Wysłane z deski do krojenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Nope, auta beda musialy isc na Zyletki... Poczekamy na oficialne potwierdzenie, ale lud twierdzi, ze VW America nie bedzie mogl odsprzedac aut. 100% recycling ... Ale, dlaczego? Jeśli VW finansuje sprawę to może te auta przesunąć np. do Ameryki Południowej czy Afryki i sprzedać albo zrobić to przez pośredników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 A u nas po patchu wzrasta zużycie paliwa... O jakieś 40% :D To jak moje 2.0TDI w A4 dzis pali srednio 8.5l to bedzie chlalo 12litrow??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Dlaczego? Jeśli naprawią emisje, to powinni móc jest sprzedać nie kłamiąc przy tym - np. o spalaniu... Emisji Nie da sie naprawic dla 2.0l TDI - inaczej nie bylo by $$$ zeby auto od ciebie odkupic. A wiec, de facto wg US prawa produkt jest dalej wadliwy I to tlumaczy dlaczego to Ma sens. Wezmy teoretycznie Ze VAG wyexportuje Te 480,000 (jak juz wiemy) aut do krajow gdzie US normy nie Ma. US Gov. Za to Ze Im pozwolil oblal wlasnie 'duty of care', pierwszy lepszy prawnik wygra sprawe. Inaczej - Samsung I ich wadliwe pralki- pala Sie - chyba z 30 domow u mnie sie zapailo. Samsung musi ci dac nowa lub naprawic stara- analogicznie jak VAG . Stare musza Byc 100% r recycling- Nie mozesz sobie ich wyexportowac I sprzedac jako 'refurbished' - dlaczego? Dlatego, Ze masz wlasnie duty of care, czyli exportujesz Ta wadliwa, sprzedajesz- Dom Sie gdzies pali gdzie Ja spezedali- przychodzi prawnik, pozywa Aus Gov I .. Wygrywa... Analogicznie z VAG, Dom sie Nie pali ale produkt dalej truje wg US Norm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 No ciekawy jestem, czy można coś na tym ugrać, bo tak się składa iż posiadam takie auto z dieselgate :D ... ale rury w odbyt sobie wcisnąć nie dam ... czekam jak się sytuacja rozwinie ! 21/6 wiecej szczegolow, ale mam nadzieje Ze tez dzieki temu cos dostaniecie - 482,000 2.0l TDI - $$$ na odkup - 600,000 - 'znaczna kompensacja $$$' - 3.0l TDI Glownie Audi + Porsche- naprawa ktora musi byc zatwierdzona przez CARB & EPA Osiagnieto porozumienie spelniajace warunki gdzie pozew Nie idzie Juz dalej ('agreement in principle') I tyle wiemy oficjalnie... Nieoficjalnie: -$5k na auto -fund Ma $3bil - $$$ wartosci wykupu zalezna od wieku i stanu auta- a wiec wartosc rynkowa - czytam Ze to pomiedzy $10-14bil - dwa fundusze- jeden na rozwoj aut eco- $$$????? - drugi na naprawe szkod wyrzadzonych przez oszustwo.... - znow ile???? Teraz dochodzi jeszcze wynegocjowana kara- znow ile ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Jak niemcy zrobili promocje na nowe auta w zamian za zezlomowanie starego to myslisz ze one naprawde trafily na zlom? Wysłane z deski do krojenia. Ja nic Nie mysle, ja tylko praktycznie stwierdzam Ze US Gov sie nie otworzy na kazdy pozew. Ile z tego uratuja to Nie wiem, ale dochodzi koszt- widze mase aut prasowanych ktore maja 3-4 lata- np Po powodzi bo Przy koszcie $120/h u mnie firmom Sie Nie oplaca przy tym grzebac zeby cos odzyskac. Duzy % pracownikow VAG w US jest w zwiazku- (UAW) ergo Nie sa tani - ironicznie na wlasne zyczenie VAG mimo Ze walka o zwiazki w Chattanooga byla przez dobre 10-15 Lat... Wiec praktycznie- $$$$ - Nie prasowanie aut moze byc Nie oplacalne Przy powiedzmy wartosci Golf $10k I UAW pracowniku bioracym $50/h... I 482,000 sztuk.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 21/6 wiecej szczegolow, ale mam nadzieje Ze tez dzieki temu cos dostaniecie - 482,000 2.0l TDI - $$$ na odkup - 600,000 - 'znaczna kompensacja $$$' - 3.0l TDI Glownie Audi + Porsche- naprawa ktora musi byc zatwierdzona przez CARB & EPA Osiagnieto porozumienie spelniajace warunki gdzie pozew Nie idzie Juz dalej ('agreement in principle') I tyle wiemy oficjalnie... Nieoficjalnie: -$5k na auto -fund Ma $3bil - $$$ wartosci wykupu zalezna od wieku i stanu auta- a wiec wartosc rynkowa - czytam Ze to pomiedzy $10-14bil - dwa fundusze- jeden na rozwoj aut eco- $$$????? - drugi na naprawe szkod wyrzadzonych przez oszustwo.... - znow ile???? Teraz dochodzi jeszcze wynegocjowana kara- znow ile ???? Miałem sprzedawać auto, ale chyba poczekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Ale, dlaczego? Jeśli VW finansuje sprawę to może te auta przesunąć np. do Ameryki Południowej czy Afryki i sprzedać albo zrobić to przez pośredników. Glownie dlatego Ze otwierasz US Gov na mozliwe wielomilionowe pozwy, naglowek w gazecie 'US Gov pozwolil Im wyexportowac ta trujaca Jetta I teraz mam raka... Hanba' Wujek Sam - plac. Milion za moje leczenie, 10mil za strate dla srodowiska, 20 mil za moje moralne ciepienia Ale... jak zawsze jest w szcegolach, zgadzam sie do pewniego stopnia z @@DZIDA Ze beda Sie starali zminimalizowac strate kazdego centa (VAG) ale tu raz Ze moze to byc nieoplacalne a dwa Niedozwolone... Zobaczymy za dwa miesiace... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Moze byc znacznie taniej zezłomować to badziewie niz próbować je przewozić do innych krajow, dostosowywać do lokalnych przepisów o sprzedawać jako używane. Ten podpis tez mi sie znudził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 To jak moje 2.0TDI w A4 dzis pali srednio 8.5l to bedzie chlalo 12litrow??? Taki przykład A5: 7L/100km -> 9.5L/100km. 35%, nie 40%, coś mi się źle podliczyło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Moze byc znacznie taniej zezłomować to badziewie niz próbować je przewozić do innych krajow, dostosowywać do lokalnych przepisów o sprzedawać jako używane. Ten podpis tez mi sie znudził Jest taki kraj, gdzie klient sam zadba o transport, dostosowanie i całą papierologie. :D 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 .. no i jest rozwizanie - W EU mamy kawalek plastikowej rury.... ktora uzdrowi lud my tu gagu gadu a do oszukiwania klientów przyznało sie japońskie MITSUBISHI łał -- tyle ze mitsu co wiadome jest kupowało diesle od VW - więc to chyba taka tajemnica poliszynela jest/była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 22 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 my tu gagu gadu a do oszukiwania klientów przyznało sie japońskie MITSUBISHI łał -- tyle ze mitsu co wiadome jest kupowało diesle od VW - więc to chyba taka tajemnica poliszynela jest/była Z Miss-a-bitch-i jest ciut inna historia Nie wiem co tam w EU pisza, ale na tym etapie nie mowimy o tym co szlo na export. W ogole nie o Diesel. Miss Bitch polegla przez Nissan. A wiec jest sobie model eK Wagon & eK Space - klepane przez Miss Bitch i sprzedawane jako Miss Bitch. I jest sobie Dayz & Dayz Roox, klepane przez Miss Bitch, ale sprzedawane jako ... Nissan I od lat Miss Bitch mowila Nissan, Dayz i Roox wg naszych testow wg J normy pali x l/100km. Ale Nissan zatrudnil ostatnio jakiegos mlodego gniewnego, a ten madry i cos mu sie nie zgadzalo, gdzies w Japan English czytale, ze mial Roox. Wzial pare sztuk z placu, wrzucili na lab i wyszlo... ze dane byly masowane poprzez: - Umieszczamie ladunku nad kolami, zamist symulowac pasazerow na siedzeniach - Zmniejszanie oporu powietrza, np poprzez odkrecenie lusterek - Opony - no uzywanie 4x tych ktore sa zapasowe do 80km/h A wiec jak VeeDub pomyslowi nie byli zeby SW walnac, ale tez pomyslowe. Roznica taka, ze dwa dni po mieli najazd Japan Police , i normy de facto nie przekroczone, jedynie beda musieli oddac $$$ user-om i pewnie Nissan zarobi Mialem to jako rental w J z dwa lata temu, dwa tygodnie przejezdzilem sporo a bak jak mial moze 25l to bylo dobrze, to sie de facto parami odpychalo , wiec mnie zastanawia po co oni to zrobili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 22 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 Moze byc znacznie taniej zezłomować to badziewie niz próbować je przewozić do innych krajow, dostosowywać do lokalnych przepisów o sprzedawać jako używane. Ten podpis tez mi sie znudził Chyba nie znamy chciwosci VAG ale IMVHO tak bedzie, chcociaz, jesli export - hipotetycznie - by im dozwolic, to Mexico jest nie daleko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 - Umieszczamie ladunku nad kolami, zamist symulowac pasazerow na siedzeniach- Zmniejszanie oporu powietrza, np poprzez odkrecenie lusterek- Opony - no uzywanie 4x tych ktore sa zapasowe do 80km/h no widzisz tyle ze to wszystko to normalna praktyka w EU od lat mowi sie ze auta nie sa w stanie spalic tak mało jak podaje producent, bo to co powyzej + optymalne warunki pracy temp 20°C i rozrzedzone powietrze w górach i sie robi wyniki a klient sie wpienia eh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 no widzisz tyle ze to wszystko to normalna praktyka w EU od lat mowi sie ze auta nie sa w stanie spalic tak mało jak podaje producent, bo to co powyzej + optymalne warunki pracy temp 20°C i rozrzedzone powietrze w górach i sie robi wyniki a klient sie wpienia eh Akurat z mojego doświadczenia wynika, że najbardziej zbliżone wartości do realnych podają właśnie Japończycy. Niemcy w ogóle pisza bajki w katalogach. A potem ludzie patrzą i "uuu, japończyki to sporo palą...", a to po prostu są wartości bardziej zbliżone do realnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 Akurat z mojego doświadczenia wynika, że najbardziej zbliżone wartości do realnych podają właśnie Japończycy. Niemcy w ogóle pisza bajki w katalogach. A potem ludzie patrzą i "uuu, japończyki to sporo palą...", a to po prostu są wartości bardziej zbliżone do realnych. mam wrazenie ze to ich wychowanie i mentalność szacunek dla innych 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 mam wrazenie ze to ich wychowanie i mentalność szacunek dla innych Może w jakimś stopniu, ale raczej chodzi o to, że zdecydowana większość aut idzie na rynek amerykański, gdzie klient jest bardzo wymagający i nie lubi, jak go robią w ciula. A Europejczyk łyknie wszystko bezrefleksyjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 Akurat z mojego doświadczenia wynika, że najbardziej zbliżone wartości do realnych podają właśnie Japończycy. Niemcy w ogóle pisza bajki w katalogach. A potem ludzie patrzą i "uuu, japończyki to sporo palą...", a to po prostu są wartości bardziej zbliżone do realnych. Dokładnie tak jest. W Forku można zejść niżej ale jak jeździsz normalnie to pali dokładnie tyle ile napisali. Wydaje mi się że jest to dużo bardziej uczciwe od 3/100 w super eco mode z górki z wiatrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 mam wrazenie ze to ich wychowanie i mentalność szacunek dla innych Taaa... W Tepco też ... Może w jakimś stopniu, ale raczej chodzi o to, że zdecydowana większość aut idzie na rynek amerykański, gdzie klient jest bardzo wymagający i nie lubi, jak go robią w ciula. A Europejczyk łyknie wszystko bezrefleksyjnie. A guzik prawda. Po prostu Japończyki nie przykładają się tak bardzo do europejskich testów. Testy amerykańskie ogólnie dużo lepiej oddają charakter zwykłej jazdy - spalanie jest tam zwykle o spory procent większe niż wg europejskich. Dotyczy też pojazdów elektrycznych - można porównać zasięg Nissan Leaf wg europejskich i amerykańskich testów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 doprecyzujmy, żeby ktoś się nie zmylił 600 000 osób po 5000 $ to 3 000 000 000 $ czyli 3 miliardy dolarów po naszemu Przy zysku operacyjnym za 2014 na poziomie 12,7mld € to akcja generalnie pikuś Zysk będzie mniejszy, auta i tak sprzedadzą albo rozłożą na części i pójdzie w świat... znając Niemców to jeszcze na tym zarobią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 W EU mamy kawalek plastikowej rury.... ktora uzdrowi lud Jak to przejdzie, to będzie jednoznacznym dowodem, że cała ta UE biurokracja to albo debile albo łapówkarze. Nie sądzę, żeby nawet szympans uwierzył, że VW wydał kupę kasy i zorganizował cały przekręt - a ten sam efekt można było osiągnąć kawałkiem plastikowej rury z sitkiem. Taka teza obraża nawet poziom inteligencji gołębia. Z drugiej strony nie wiem jak dużą łapówkę bym musiał dostać, żeby podpisać się pod takim kretynizmem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 Z drugiej strony nie wiem jak dużą łapówkę bym musiał dostać, żeby podpisać się pod takim kretynizmem. Oj tam, ja byłbym w stanie podac kwotę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 Przy zysku operacyjnym za 2014 na poziomie 12,7mld € to akcja generalnie pikuś Oczywiście. Finansowo VW specjalnie nie ucierpi, w razie czego rząd Niemiec pomoże. Ucierpi wizerunkowo, ale współczesne społeczeństwo zapomina wszystko co było dalej, niz tydzień temu, więc wkrótce wszyscy o wszystkim zapomną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 Oczywiście. Finansowo VW specjalnie nie ucierpi, w razie czego rząd Niemiec pomoże. Ucierpi wizerunkowo, ale współczesne społeczeństwo zapomina wszystko co było dalej, niz tydzień temu, więc wkrótce wszyscy o wszystkim zapomną. Bo z perspektywy uzytkownika ta cala afera nie ma zadnego znaczenia Gdybym mial takie auto, to nawet bym sie nie fatygowal na akcje naprawcza, bo i po co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 Bo z perspektywy uzytkownika ta cala afera nie ma zadnego znaczenia Gdybym mial takie auto, to nawet bym sie nie fatygowal na akcje naprawcza, bo i po co? Ani ja. No chyba że VW da odszkodowanie, to wtedy tak Ale żebym się specjalnie przejmował? To nie poduszki, nie hamulce, nie układ kierowniczy... Na jazdę czy na bezpieczeństwo nie ma żadnego wpływu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 Gdybym mial takie auto, to nawet bym sie nie fatygowal na akcje naprawcza, bo i po co? Zawsze to jakiś wpis do książki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 Ani ja. No chyba że VW da odszkodowanie, to wtedy tak Ale żebym się specjalnie przejmował? To nie poduszki, nie hamulce, nie układ kierowniczy... Na jazdę czy na bezpieczeństwo nie ma żadnego wpływu. Dokladnie, natomiast po odszkodowanie chetnie ustawilbym sie w kolejce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 Chyba nie znamy chciwosci VAG ale IMVHO tak bedzie, chcociaz, jesli export - hipotetycznie - by im dozwolic, to Mexico jest nie daleko. Nikt nic nie bedzie dostosowuwal. Przerzuca do EU lub afryki i opchna a ciemny lud kupiWysłane z deski do krojenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 http://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/news/a28932/mercedes-benz-bluetec-diesel-emissions/ A teraz Mercedes bedzie miał problem - Bluetec wyłącza system usuwania syfu jak jest zimno na dworze. Ten podpis tez mi sie znudził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 Moze byc znacznie taniej zezłomować to badziewie niz próbować je przewozić do innych krajow, dostosowywać do lokalnych przepisów o sprzedawać jako używane. Ten podpis tez mi sie znudził Zakopią je, a za 20 lat odkopią i sprzedadzą jako oldtimery. Tak samo było z comodorami i cardrige do Atari. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2016 21/6 wiecej szczegolow, ale mam nadzieje Ze tez dzieki temu cos dostaniecie - 482,000 2.0l TDI - $$$ na odkup - 600,000 - 'znaczna kompensacja $$$' - 3.0l TDI Glownie Audi + Porsche- naprawa ktora musi byc zatwierdzona przez CARB & EPA Osiagnieto porozumienie spelniajace warunki gdzie pozew Nie idzie Juz dalej ('agreement in principle') I tyle wiemy oficjalnie... Nieoficjalnie: -$5k na auto -fund Ma $3bil - $$$ wartosci wykupu zalezna od wieku i stanu auta- a wiec wartosc rynkowa - czytam Ze to pomiedzy $10-14bil - dwa fundusze- jeden na rozwoj aut eco- $$$????? - drugi na naprawe szkod wyrzadzonych przez oszustwo.... - znow ile???? Teraz dochodzi jeszcze wynegocjowana kara- znow ile ???? podoba mi się to podejście jest co prawda bardzo radykalne, ale przynajmniej problemy są definitywnie rozwiązywane skuteczny system. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.