Skocz do zawartości

Kupię do 60000 auto z automatem i na gwarancji?


bizz

Rekomendowane odpowiedzi

Takie demo, 1-, 2-latek, z gwarancją na 4-5 lat jak w Skodzie?

 

Ewentualnie bez gwarancji, ale za to z pancerną skrzynią i prostym silnikiem?

 

Przeglądam allegro i w zasadzie powinienem kupić Fabię z DSG prosto z salonu, ale trochę mała jest, Octavii nie mogę znaleźć, poza tym boję się DSG po gwarancji.

 

Coś jeszcze jest przy takim założeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie demo, 1-, 2-latek, z gwarancją na 4-5 lat jak w Skodzie?

 

Ewentualnie bez gwarancji, ale za to z pancerną skrzynią i prostym silnikiem?

 

Przeglądam allegro i w zasadzie powinienem kupić Fabię z DSG prosto z salonu, ale trochę mała jest, Octavii nie mogę znaleźć, poza tym boję się DSG po gwarancji.

 

Coś jeszcze jest przy takim założeniu?

 

Moze jakas Laguna III 2.0T z automatem?

Ale to pewnie jak szukanie igly w stogu siana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie demo, 1-, 2-latek, z gwarancją na 4-5 lat jak w Skodzie?

 

Ewentualnie bez gwarancji, ale za to z pancerną skrzynią i prostym silnikiem?

 

Przeglądam allegro i w zasadzie powinienem kupić Fabię z DSG prosto z salonu, ale trochę mała jest, Octavii nie mogę znaleźć, poza tym boję się DSG po gwarancji.

 

Coś jeszcze jest przy takim założeniu?

PSA wkłada teraz zwykłą skrzynię AISIN na konwerterze momentu. Słowo klucz - EAT6. U nas dają wszystkim 5 lat gwarancji, nie wiem jak w PL...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie demo, 1-, 2-latek, z gwarancją na 4-5 lat jak w Skodzie?

 

Ewentualnie bez gwarancji, ale za to z pancerną skrzynią i prostym silnikiem?

 

Przeglądam allegro i w zasadzie powinienem kupić Fabię z DSG prosto z salonu, ale trochę mała jest, Octavii nie mogę znaleźć, poza tym boję się DSG po gwarancji.

 

Coś jeszcze jest przy takim założeniu?

 

Swoje Mitsubishi Lancer z wolnossącym 1.8 i skrzynią CVT kupiłem cztery lata temu za 37tyś PLN. Był jeszcze na gwarancji, miał niecałe 2 lata u pierwszego właściciela.

 

Przypuszczam że obecnie też takie rzeczy można znaleźć  ;]

 

Czy takie auto się kwalifikuje?  ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie demo, 1-, 2-latek, z gwarancją na 4-5 lat jak w Skodzie?

 

Ewentualnie bez gwarancji, ale za to z pancerną skrzynią i prostym silnikiem?

 

Przeglądam allegro i w zasadzie powinienem kupić Fabię z DSG prosto z salonu, ale trochę mała jest, Octavii nie mogę znaleźć, poza tym boję się DSG po gwarancji.

 

Coś jeszcze jest przy takim założeniu?

 

Dołóż trochę i moją Ci sprzedam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rok temu w salonach KIA wyprzedawali CEED'y roczne za 50-55tys.zł z automatami i dieslem pod maską

 

o! zaraz pooglądam...

 

chociaż wczoraj wsiadłem do Citroena C5 z 2010 roku i nie mogę się nadal otrząsnąć z ciszy i komfortu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o! zaraz pooglądam...

 

chociaż wczoraj wsiadłem do Citroena C5 z 2010 roku i nie mogę się nadal otrząsnąć z ciszy i komfortu

 

I to jest kierunek w którym powinieneś podążać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kia soul?

Ceed,

Rapid!

Myślałem o Fabii kombi, bo jest fajna na stanie salonu, ze szklanym dachem, DSG i 1.2TSI 110 KM. 67 tysięcy do wzięcia, ale kumpel pracuje w ASO VW w mojej miejscowości i powiedział że lepiej jak kupię Renault albo Citroena, bo tsi to masakra z czym ludzie przyjeżdżają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest kierunek w którym powinieneś podążać. 

 

No ok, a dlaczego? Jeździłeś, powiesz parę słów? Jak patrzę na takie exclusive z 2010 - 2012, to za 40-50 tyś jest już spory wybór.

 

Ta cisza mnie urzekła, zawias bez jednego dźwięku, szyby nie puszczają szumu, skrzynia trochę ospała, ale w E39 też mam taką więc luz.. 140KM daje jakoś radę, pewnie chip by pomógł...

 

ostro myślę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o Fabii kombi, bo jest fajna na stanie salonu, ze szklanym dachem, DSG i 1.2TSI 110 KM. 67 tysięcy do wzięcia, ale kumpel pracuje w ASO VW w mojej miejscowości i powiedział że lepiej jak kupię Renault albo Citroena, bo tsi to masakra z czym ludzie przyjeżdżają.

 

To głupoty gada.

Problem był, aktualnie problemu nie ma.

Poza tym 4 lata gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dwa C5 teraz mam Mondeo.
Na plus C5:

- komfort jazdy

- wyciszenie

Na minus C5:

- jakość materiałów w środku

 

Na plus Mondeo:

- prowadzenie

- PowerShift

- lepsza jakość materiałów w środku

Na minus Mondeo:

- wyciszenie - nawet po wygłuszeniu matami jest głośniej niż w C5

 

Generalnie gdyby dało się połączyć te auta to dla mnie byłby to ideał :)

Edytowane przez kris_one
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o Fabii kombi, bo jest fajna na stanie salonu, ze szklanym dachem, DSG i 1.2TSI 110 KM. 67 tysięcy do wzięcia, ale kumpel pracuje w ASO VW w mojej miejscowości i powiedział że lepiej jak kupię Renault albo Citroena, bo tsi to masakra z czym ludzie przyjeżdżają.

 

Prawie 70kPLN za auto klasy B???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok, a dlaczego? Jeździłeś, powiesz parę słów? Jak patrzę na takie exclusive z 2010 - 2012, to za 40-50 tyś jest już spory wybór.

 

Ta cisza mnie urzekła, zawias bez jednego dźwięku, szyby nie puszczają szumu, skrzynia trochę ospała, ale w E39 też mam taką więc luz.. 140KM daje jakoś radę, pewnie chip by pomógł...

 

ostro myślę

 

Najwiekszy problem C5 to brak chociaz jednego sensownego silnika noPB.

Gdyby byl to juz bym takim jezdzil ;]

Jak bedziesz szukac, to bierz po lifcie od 2011.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na plus - wyciszenie jak w klasie premium, dobre diesle, ładne z zewnątrz ładne w środku, hydropneumatyczne zawieszenie.

 

Do tego jest troche tańszy niż niemiecka konkurencja "bo psecies te citroeny to sie cały psujo"

 

 

Generalnie w tej klasie zastanawiał bym się miedzy C5 a Mondeo.

 

Może jeszcze Lagune 2.0T ale znajdź taką wersje ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na plus - wyciszenie jak w klasie premium, dobre diesle, ładne z zewnątrz ładne w środku, hydropneumatyczne zawieszenie.

 

Do tego jest troche tańszy niż niemiecka konkurencja "bo psecies te citroeny to sie cały psujo"

 

 

Generalnie w tej klasie zastanawiał bym się miedzy C5 a Mondeo.

 

Może jeszcze Lagune 2.0T ale znajdź taką wersje ;]

 

 

No ja w tej chwili myślę nad C5, Laguną lub 508, wszystko kombi, automat, diesel. Diesel tylko ze względu na tankowania, jeżdżę w długie trasy, optymalnie lubię się zatrzymać co 900-1000 km, co raczej benzyną lub LPG jest niemożliwe.

 

Szukam raczej po salonie PL i pierwszym właścicielu, cena max 50 kpln, choć wolałbym starsze a taniej. Nie jechałem Laguną, słyszałem tylko zachwyty o bezawaryjności "trojki". Chyba w tą stronę pójdę, zamiast kupować Fabię za prawie 70 koła... i tak idzie to w leasing i w koszty

 

Jakieś silniki polecacie, albo szczególnie odradzacie?

 

Ta cisza w C5 wynikała chyba z podwójnych szyb, więc na C5 i exclusive się skupiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na plus - wyciszenie jak w klasie premium, dobre diesle, ładne z zewnątrz ładne w środku, hydropneumatyczne zawieszenie.

 

Do tego jest troche tańszy niż niemiecka konkurencja "bo psecies te citroeny to sie cały psujo"

 

 

Generalnie w tej klasie zastanawiał bym się miedzy C5 a Mondeo.

 

Może jeszcze Lagune 2.0T ale znajdź taką wersje ;]

 

jest fajna Laguna III ale 2.0 zwykłe, obawiam się spalania w mieście, a osiągi mi tego nie zrekompensują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja w tej chwili myślę nad C5, Laguną lub 508, wszystko kombi, automat, diesel. Diesel tylko ze względu na tankowania, jeżdżę w długie trasy, optymalnie lubię się zatrzymać co 900-1000 km, co raczej benzyną lub LPG jest niemożliwe.

 

Dla kogos kto jezdzi w trasy nie polecam LPG, ale powyzsze myslenie jest bledne.

W glupim kompakcie mam chyba zbiornik na 52l noPb i 44l LPG, co pozwala owe magiczne 1000km przejechac.

Wiem, ze to naciagane trochhe, ale jednak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla kogos kto jezdzi w trasy nie polecam LPG, ale powyzsze myslenie jest bledne.

W glupim kompakcie mam chyba zbiornik na 52l noPb i 44l LPG, co pozwala owe magiczne 1000km przejechac.

Wiem, ze to naciagane trochhe, ale jednak.

Niby masz rację, Ale szukanie po Europie stacji LPG bez wcześniejszego przygotowania jest lekko upierdliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby masz rację, Ale szukanie po Europie stacji LPG bez wcześniejszego przygotowania jest lekko upierdliwe.

 

10 lat temu nie było problemu mając Palmtopa z Tomtomem i POI.

Teraz to podejrzewam, nie ma w ogóle tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Niby masz rację, Ale szukanie po Europie stacji LPG bez wcześniejszego przygotowania jest lekko upierdliwe.

 

nie ma zadnego porblemu

 

w tym roku zrobilem objazdowke po wegrzech/serbi/macedoni/albani/czarnogorze trasa nie byla wczesniej przygotowaywana "pod lpg"

 

z 4500km moze 200km przejecham na benzynie bo akurat nie bylo gdzie zantankowac

 

to samo w zachodnia strone. tak naprawde najgorzej z LPG w europie jest w ausrii i szawajcarii ale w dobie nawigacj ipoi i to jest zaden porblem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mondeo Mk 4? Zawsze masz gwarancję 12.

Przejrzyj ofertę das welt auto oraz audi select plus.

Ja tam poległem w poszukiwaniu mk 4 w Pb. W między czasie trafił się Audi A6C6 od znajomego no i kupiłem. Zobaczymy jak będzie się sprawował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja w tej chwili myślę nad C5, Laguną lub 508, wszystko kombi, automat, diesel.

będzie ciężko znaleźć coś z klasy D, będące jeszcze na końcówce gwarancji, max wiek 3 lata do 60k PLN

miałem takie same kryteria 2 lata temu, dodatkowo zakładałem przebieg max 70kkm

IMO przy takich założeniach 70-75k PLN trzeba wyłożyć, bo dobre wersje z automatem jako nowe kosztowały 120-140k PLN

 

IMO nie ograniczaj się do tych modeli lecz rozszerz poszukiwania na wszystkie marki i modele klasy D, chyba że na któreś masz alergię, zrezygnował bym też z wymogu kombi chyba że naprawdę wozisz wielkoformatowe klamoty

 

ja przez 3 miesiące poszukiwań nie znalazłem nic spełniającego założenia w okolicach 55 tys PLN, nie będącego klepanym z przystanku albo szczepanem, polski rynek jest naprawdę ubogi pod tym względem, a te nieliczne warte uwagi auta są 30% droższe niż średnia arytmetyczna z rocznika, tą średnią arytmetyczną robią rozbitki i szczepany

 

w końcu z desperacji kupiłem nowe 2 klasy niżej w cenie poniżej 50k PLN

Edytowane przez Walker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam poległem w poszukiwaniu mk 4 w Pb. W między czasie trafił się Audi A6C6 od znajomego no i kupiłem. Zobaczymy jak będzie się sprawował.

Jak wrażenia w porównaniu do mondeo?

Wysłałem Ci jakiś czas temu mk4, ktire było sprzedawane przez salon forda..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wrażenia w porównaniu do mondeo?

Wysłałem Ci jakiś czas temu mk4, ktire było sprzedawane przez salon forda..

Audi mam dopiero od tygodnia, ale coś już tam mogę napisać. Po pierwsze ilość miejsca w kabinie, mam wrażenie, źe mondziak jest szerszy ogólnie Ford wydawał mi się bardziej przestronny, kufrów nie porównuje bo A6 jest w kombi. Audi wygląda na duże auto, ale jakoś tego nie czuje się wewnątrz. Jeżeli chodzi o jakość wykonania i materiały to faktycznie są trochę lepsze niż w mondziaku, ale już zaczęła mnie wkur.. tylna roleta która trzeszczy w fordzie plastiki może i gorsze ale nic skrzypialło. Bardzo podoba mi się system audio w A6 jest dużo dużo lepiej, jakoś dźwięku jak dla mnie jest bardzo dobra. Jeżeli chodzi o jazdę to czuć, że jedziesz dużym ciężkim autem, ale to nie znaczy że powolnym 2.7 v6 tdi daję radę. Także osiągów nie porównuje bo w fordzie siedział wolnossący 2.0 pb. Bardzo podobał mi się precyzyjny układ kierowniczy w mondeo w a6 jest trochę gorzej. Za krótko mam tą a6 stkę, ale według mojej skromnej opini Audi jest jednak trochę przereklamowany. Mondeo chciałem z podobnym wyposażeniem co było w poprzednim, ale taki praktycznie było nie do znalezienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nówkę Tipo 1,6 benzina  z automatem

 

Jest to jakiś pomysł, tylko te silniki w Tipo trochę nie bardzo.

Do jazdy wkoło komina obleci, na trasie(100km/h ponad 11 sekund) może trochę irytować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o Fabii kombi, bo jest fajna na stanie salonu, ze szklanym dachem, DSG i 1.2TSI 110 KM. 67 tysięcy do wzięcia, ale kumpel pracuje w ASO VW w mojej miejscowości i powiedział że lepiej jak kupię Renault albo Citroena, bo tsi to masakra z czym ludzie przyjeżdżają.

 

Niedawno stałem przed podobnym dylematem i dość mocno analizowałem temat.

Zła opinia o TSI bierze się z silników, które już wycofano, głównie chodzi o te z łańcuchem rozrządu.

VAG poprawił je, wrócił do pasków gdzieś w 2013 roku i te nowsze jednostki powinny być lepsze.

Edytowane przez apb77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest fajna Laguna III ale 2.0 zwykłe, obawiam się spalania w mieście, a osiągi mi tego nie zrekompensują

Jakbyś przeżył manual i lekko zwiększył budżet, mógłbym zastanowić się nad sprzedażą mojej Laguny

2014 rok, mniej niż 50tkm i wszystko poza skórą w aucie.

95895685528a3c3ed9cfe3cbae52c5e8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety manual nie wchodzi w grę. Ani ja ani żona już nie chcemy kupować nic bez automatycznej skrzyni.

 

Martwi mnie inna rzecz, na allegro, olx i citroen.pl nie ma ani jednej sztuki z polskiego salonu, kombi, automat, diesel do 60 tys. Rocznik obojętny. Kosmos :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś przeżył manual i lekko zwiększył budżet, mógłbym zastanowić się nad sprzedażą mojej Laguny

2014 rok, mniej niż 50tkm i wszystko poza skórą w aucie.

95895685528a3c3ed9cfe3cbae52c5e8.jpg

 

Tablica by do Subaru pasowała, nawet kolor ok ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tablica jak tablica :)

Ale ten kolor zawsze mi się podobał właśnie z Subaru i Model ST.

 

Śliczna jest, zawsze te Laguny przyciągają mój wzrok, ale manualnej skrzyni nie przeskoczę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.