spad Napisano 25 Września 2016 Udostępnij Napisano 25 Września 2016 Planuję za ok. dwa miesiące wymienić samochód i wstępnie po przeglądaniu różnych marek i modeli wybór padł na Passata B6. Duże, mocne silniki, jest w czym wybierać. I teraz pytanie do Was na co w tym modelu zwracać uwagę, jaki silnik pod LPG a który omijać szerokim łukiem? Wstępnie najciekawsza wydaje się opcja 2 L o mocy 200 KM. W ciągu roku dużo jeżdżę po kraju zapakowanym autem, i czterema/pięcioma rowerami na platformie i dachu, więc dużo mocy byłoby przydatne żeby było dynamicznie i komfortowo. Wszelkie uwagi dotyczące auta mile widziane. Za rady typu też tak jeżdżę i moja Fabia 1,4 daje radę od razu dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 25 Września 2016 Udostępnij Napisano 25 Września 2016 Planuję za ok. dwa miesiące wymienić samochód i wstępnie po przeglądaniu różnych marek i modeli wybór padł na Passata B6. Duże, mocne silniki, jest w czym wybierać. I teraz pytanie do Was na co w tym modelu zwracać uwagę, jaki silnik pod LPG a który omijać szerokim łukiem? Wstępnie najciekawsza wydaje się opcja 2 L o mocy 200 KM. W ciągu roku dużo jeżdżę po kraju zapakowanym autem, i czterema/pięcioma rowerami na platformie i dachu, więc dużo mocy byłoby przydatne żeby było dynamicznie i komfortowo. Wszelkie uwagi dotyczące auta mile widziane. Za rady typu też tak jeżdżę i moja Fabia 1,4 daje radę od razu dziękuję. Chyba wszystkie silniki poza 1,6 NA to wtrysk bezposredni, wiec pod LPG tak srednio. Poza tym jak to w VW trzeba sie doktoryzowac z kodow silnikow, bo niektore chlaly olej jak dwusuw i dopiero wymiana pierscieni pomaga. Ogolnie to chyba najmniej udana generacja Passata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 25 Września 2016 Udostępnij Napisano 25 Września 2016 Planuję za ok. dwa miesiące wymienić samochód i wstępnie po przeglądaniu różnych marek i modeli wybór padł na Passata B6. Duże, mocne silniki, jest w czym wybierać. I teraz pytanie do Was na co w tym modelu zwracać uwagę, jaki silnik pod LPG a który omijać szerokim łukiem? Wstępnie najciekawsza wydaje się opcja 2 L o mocy 200 KM. W ciągu roku dużo jeżdżę po kraju zapakowanym autem, i czterema/pięcioma rowerami na platformie i dachu, więc dużo mocy byłoby przydatne żeby było dynamicznie i komfortowo. Wszelkie uwagi dotyczące auta mile widziane. Za rady typu też tak jeżdżę i moja Fabia 1,4 daje radę od razu dziękuję. Hamulec postojowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Witaj. Od roku jezdze passatem b6 z silnikiem 1.6MPI jedyny silnik do LPG reszta to bezposredni wtrysk. Co do silnika to demon predkosci to nie jest. Ma tylko 102KM ale jakos jezdzi z punktu A do B. Spalanie benzyny bylo do 8,0ltr/100km LPG teraz okolo 10ltr/100. Auto pojemne w srodku i wygodne, na plus wygodne fotele i wyciszenie. Zwroc uwage na hamuler reczny elektryczny czy prawidlowo dziala, sprawdz kompem auto bo czasem elektronika szfankuje, tylne lampy diodowe lubia padac i nie dzialac prawidlowo. Posprawdzaj czy nie ma oznak korozji na klapie bagaznika i silnika (zdazaly sie) jezeli ma xenony posprawdzaj czy dzialaja wszystkie funkcje szczegolnie skretnosc. A reszta jak w kazdym aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikipzs Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Jak typowo do lpg to tylko stary poczciwy 1.6. Pozostale to wtrysk bezposredni. Rowniez interesowalem sie 2.0t. Tam w gre wchodzi instalacja gazowa tzw proteza z dotryskami benzyny. Sam montaz nie jest porazajaco drogi ok. 3,5 tys ale testy uzytkownikow wskazuja na duze zużycie paliwa na dotryski benzyny,sporo wieksze niz deklaruje producent. Jezeli dobrze pamietam to w miescie ok 10-12 lpg+4l benzyny. Moze rozwaz diesla ale od ok 2011 byly juz poprawione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Od 2011 to byl passat B7, w sumie od konca 2010 nawet Od 2009 diesle są bezproblemowe. Co do benzyn - 2.0t jest git ale lubi oleju wypić. Pozostają ci instalki z dotryskiem beny albo drogie instalki do bezposrednich wtrysków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Patrz na rdzę, nawet nie bity potrafi rdzewiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 26 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Witaj. Od roku jezdze passatem b6 z silnikiem 1.6MPI jedyny silnik do LPG reszta to bezposredni wtrysk. Co do silnika to demon predkosci to nie jest. Ma tylko 102KM ale jakos jezdzi z punktu A do B. Spalanie benzyny bylo do 8,0ltr/100km LPG teraz okolo 10ltr/100. Auto pojemne w srodku i wygodne, na plus wygodne fotele i wyciszenie. Zwroc uwage na hamuler reczny elektryczny czy prawidlowo dziala, sprawdz kompem auto bo czasem elektronika szfankuje, tylne lampy diodowe lubia padac i nie dzialac prawidlowo. Posprawdzaj czy nie ma oznak korozji na klapie bagaznika i silnika (zdazaly sie) jezeli ma xenony posprawdzaj czy dzialaja wszystkie funkcje szczegolnie skretnosc. A reszta jak w kazdym aucie. 1,6 w moim przypadku odpada, to za słabe jest na moje potrzeby. Za resztę informacji dziękuję, wezmę pod uwagę przy sprawdzaniu auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Planuję za ok. dwa miesiące wymienić samochód i wstępnie po przeglądaniu różnych marek i modeli wybór padł na Passata B6. Duże, mocne silniki, jest w czym wybierać. I teraz pytanie do Was na co w tym modelu zwracać uwagę, jaki silnik pod LPG a który omijać szerokim łukiem? Wstępnie najciekawsza wydaje się opcja 2 L o mocy 200 KM. W ciągu roku dużo jeżdżę po kraju zapakowanym autem, i czterema/pięcioma rowerami na platformie i dachu, więc dużo mocy byłoby przydatne żeby było dynamicznie i komfortowo. Wszelkie uwagi dotyczące auta mile widziane. Za rady typu też tak jeżdżę i moja Fabia 1,4 daje radę od razu dziękuję. omijaj ten gruz z daleka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 26 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2016 omijaj ten gruz z daleka A coś więcej możesz napisać? Bo na kilkunastoletnią lub starszą padakę mnie nie namówisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 A coś więcej możesz napisać? Bo na kilkunastoletnią lub starszą padakę mnie nie namówisz pomijając awarie silnika i skrzyni (2.0 TDI DSG) - absurdalne uszkodzenia elektroniki w stylu samoprzysuwający się w czasie jazdy fotel kierowcy, awaria nagrzewnicy (idiotycznie umieszczona nagrzewnica), wielokrotne awarie pompy paliwa. generalnie przy B5 to B6 jest wykonane z g...litu i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 A dlaczego benzyna i LPG, kiedy one się do tego niespecjalnie nadają? Dlaczego nie poszukasz TDI jak wszyscy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 26 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2016 A dlaczego benzyna i LPG, kiedy one się do tego niespecjalnie nadają? Dlaczego nie poszukasz TDI jak wszyscy? Bo po pierwsze mi wychodzi taniej. Po drugie auto będzie na co dzień użytkowane w mieście, sporo korków. Po trzecie polubiłem ciszę benzyny. Jeżeli magik od LPG powie, że ten silniki VW nie podchodzą pod LPG to odpuszczę Paska, ale przy LPG zamierzam zostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Bo po pierwsze mi wychodzi taniej. Po drugie auto będzie na co dzień użytkowane w mieście, sporo korków. Po trzecie polubiłem ciszę benzyny. Jeżeli magik od LPG powie, że ten silniki VW nie podchodzą pod LPG to odpuszczę Paska, ale przy LPG zamierzam zostać. Nie chcesz kolejnej Laguny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 26 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Nie chcesz kolejnej Laguny? Też jest brana pod uwagę, ale L3. Lecz na dzisiaj nie jest to auto pierwszego wyboru, szybciej padnie na C5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Też jest brana pod uwagę, ale L3. Lecz na dzisiaj nie jest to auto pierwszego wyboru, szybciej padnie na C5. W C5 masz jedynie 2.0npB, ktore bylo produkowane przez pierwsze 1-2 lata, pozniej juz 1,6THP , ktory sie nie nadaje do niczego. Bardzo malo jest takich egzemplarzy na rynku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 26 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2016 W C5 masz jedynie 2.0npB, ktore bylo produkowane przez pierwsze 1-2 lata, pozniej juz 1,6THP , ktory sie nie nadaje do niczego. Bardzo malo jest takich egzemplarzy na rynku... Budżet na furmankę to trzy dychy, więc i tak początkowe roczniki wchodzą w grę. Ale faktycznie wybór jest mały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Budżet na furmankę to trzy dychy, więc i tak początkowe roczniki wchodzą w grę. Ale faktycznie wybór jest mały. Mondeo MK4 2.0noPB? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 26 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Mondeo MK4 2.0noPB? Kolejność jest następująca, bez większej logiki, od takie widzi mi się czym bym chciał jeździć tym razem: 1. Passat 2. C5 3. Mondeo 4. Cruze 5. Captiva 6. Laguna Ogólnie ma być minimum tak 140 KM, raczej klasa D (tutaj Cruze się nie mieści) i współpraca z LPG. Auto nie starsze niż 8 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 silniki VW nie podchodzą pod LPG Jak już napisano - poza 1,6 wszystko wtrysk bezpośredni, więc o LPG zapomnij. Może pierwszy superb: http://otomoto.pl/oferta/skoda-superb-1-8-benzyna-lpg-150km-klimatyzacja-ID6yxbWD.html z 1,8T nadającym się do LPG ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Kolejność jest następująca, bez większej logiki, od takie widzi mi się czym bym chciał jeździć tym razem: 1. Passat 2. C5 3. Mondeo 4. Cruze 5. Captiva 6. Laguna Ogólnie ma być minimum tak 140 KM, raczej klasa D (tutaj Cruze się nie mieści) i współpraca z LPG. Auto nie starsze niż 8 lat. Ciezki temat, bo w tamtych czasach zdecydowana wiekszosc aut to diesel Tez przez chwile rozwazalem podobny zakup za 30-40kPLN, ale odpuscilem bo nie bylo z czego wybrac... Ja z zalozenia odrzucam auta sprowadzane, wiec bieda straszna na rynku. Prawdopodbnie wezme jednak cos nowego w leasing w styczniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 26 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Jak już napisano - poza 1,6 wszystko wtrysk bezpośredni, więc o LPG zapomnij. Może pierwszy superb: http://otomoto.pl/oferta/skoda-superb-1-8-benzyna-lpg-150km-klimatyzacja-ID6yxbWD.html z 1,8T nadającym się do LPG ? O, Superb mógłby być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 26 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Ciezki temat, bo w tamtych czasach zdecydowana wiekszosc aut to diesel Tez przez chwile rozwazalem podobny zakup za 30-40kPLN, ale odpuscilem bo nie bylo z czego wybrac... Ja z zalozenia odrzucam auta sprowadzane, wiec bieda straszna na rynku. Prawdopodbnie wezme jednak cos nowego w leasing w styczniu Mi sprowadzane nie przeszkadzają. W zasadzie największa wtopa z autem jaką miałem to krajowy od pierwszego właściciela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Kolejność jest następująca, bez większej logiki, od takie widzi mi się czym bym chciał jeździć tym razem: 1. Passat 2. C5 3. Mondeo 4. Cruze 5. Captiva 6. Laguna Ogólnie ma być minimum tak 140 KM, raczej klasa D (tutaj Cruze się nie mieści) i współpraca z LPG. Auto nie starsze niż 8 lat. Zamieniłbym miejscami Captivę z Cruzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 ze świeższych i większych, ale + LPG to jest ciekawe nadwozie Seat Exeo spięte ze starym poczciwym 1.8T które sie nadaje pod gaz http://www.mobile.de/pl/Samochod/Seat-Exeo-ST-Style/vhc:car,ms1:22500_6_,pwn:110,pwx:110,vcg:estatecar/pg:vipcar/232897516.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Captivę Czy ja wiem ... OZI pisał, że kangury na to wołają CRAPtiva ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Seat Exeo spięte ze starym poczciwym 1.8T Wg. AK - tak ciasne, że jeździć się nie da (na 600 km trasę lepiej wziąć Pandę z LPG), zrobione z odpadów po A4, których nie można było sprzedać jako części zamienne w ASO, ani na aftermarket, przez leniwych Hiszpanów (oni tylko fiesta i siesta) na zużytych liniach produkcyjnych powiązanych drutem (śruby pogubili w transporcie Ingolstadt - Matorell). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Czy ja wiem ... OZI pisał, że kangury na to wołają CRAPtiva ... Bo zawiecha tej pseudoterenówki nie wytrzymywała australijskich dróg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Czy ja wiem ... OZI pisał, że kangury na to wołają CRAPtiva ... U nas nie jest tak źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 U nas nie jest tak źle. U nas raczej ciezko znalezc droge szutrowa, ktora mozna by jechac 100km/h przez 2-3h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanMaciej Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Swoją drogą, już nieźle pospadały z ceny te B6. W piątek sąsiad kupił muła 1.6 102 koników za 15 tysi ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 U nas raczej ciezko znalezc droge szutrowa, ktora mozna by jechac 100km/h przez 2-3h No właśnie. A że autor wątku będzie to użytkował u nas, to Captiva może być dobrą propozycją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 26 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2016 No właśnie. A że autor wątku będzie to użytkował u nas, to Captiva może być dobrą propozycją. Jak dobrze pamiętam to jeździłeś Captivą? Jakieś uwagi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 (edytowane) Jak dobrze pamiętam to jeździłeś Captivą? Jakieś uwagi? Miałem Epikę, Captivą jeździłem tylko na próbę. Planowałem kupić ale Chevrolet się wypiął. Mi się bardziej podoba model przedliftowy, ten późniejszy ma za ciężki przód. Z tego co wiem silniki nie mają wad, sam miałem trzy ichne diesle i z żadnym nie było problemów. Zawieszenia też są ok, nic mi nie padało. W Epice ukręcały się przeguby. Koszty nie zabijały ale było to upierdliwe. W Captivie może będzie lepiej bo jednak AWD. Gdy ja się nad autem zastanawiałem największym fakapem były padające ekrany na desce poliftowej Captivy. Nowy kosztował w ASO 10k. Generalnie, ja bym celował w diesla ale jeśli chcesz benzynę to ten 2.4 powinien dawać radę. Tylko szukaj wersji AWD bo z napędem na przód to będziesz walczył zimą. I AWD ma też samopoziomujący tył. IMO to kawał fury za niewielkie pieniądze. Przestronnością i wygodą kasuje każde kombi klasy D. Oczywiście się tak nie prowadzi ale coś za coś. Zwykłe kombi też się potrafią jak parostatek prowadzić. Przejedź się i sam oceń. EDIT: @bule_impuls miał chyba trzy Captivy (w tym jedną dwa razy ) to będzie o nich wiedział wszystko. Edytowane 26 Września 2016 przez Ryb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Swoją drogą, już nieźle pospadały z ceny te B6. W piątek sąsiad kupił muła 1.6 102 koników za 15 tysi ^^ Aż się boję pomyśleć, ile niespodzianek czeka właściciela Passata B6 za 15 tys zł. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 ale jeśli chcesz benzynę to ten 2.4 powinien dawać radę Tyle, że stanowi niewielki % i tak niewielkiej populacji Captivy. Szukanie benzyny pod LPG w okolicach 30 kzł to trudne zadanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Aż się boję pomyśleć, ile niespodzianek czeka właściciela Passata B6 za 15 tys zł. Może ludzie skapowali że jakość silników i elektroniki to poziom Laguny 2 przed liftem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Może ludzie skapowali że jakość silników i elektroniki to poziom Laguny 2 przed liftem ? Jakość ale powłoki lakierniczej można ocenić po zdjęciach auta, które sprzedaje daleki znajomy http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-comfortline-2007r-2-0-tdi-140-km-ID6yzRUn.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 26 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Może ludzie skapowali że jakość silników i elektroniki to poziom Laguny 2 przed liftem ? Jak jakość silników i elektroniki będzie jak w mojej Ladze 2 przed liftem to biorę Paska w ciemno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 (edytowane) Może masz szczęście do wyjątkowo dobrych egzemplarzy awaryjnych aut ? @@rostex o kurde Edytowane 26 Września 2016 przez cesarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikipzs Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Jakość ale powłoki lakierniczej można ocenić po zdjęciach auta, które sprzedaje daleki znajomy http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-comfortline-2007r-2-0-tdi-140-km-ID6yzRUn.html Potwierdzam. Swego czasu ogladalem takiego z 2009 roku o ile mechanicznie był ok to blacha byla pognita w wielu miejscach. Miedzy innymi w tych samych jak ten z ogloszenia. Latalem z miernikiem i nie moglem sie nadziwic ze elementy z fabryczna powłoka lakieru były pognite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 26 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Może masz szczęście do wyjątkowo dobrych egzemplarzy awaryjnych aut ? Coś w tym jest, zarówno Laguna i Stilo miały być awaryjne, wręcz przestrzegano mnie przed zakupem a żaden nie potwierdził krążącej o nich opinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Kolejność jest następująca, bez większej logiki, od takie widzi mi się czym bym chciał jeździć tym razem: 1. Passat 2. C5 3. Mondeo 4. Cruze 5. Captiva 6. Laguna Ogólnie ma być minimum tak 140 KM, raczej klasa D (tutaj Cruze się nie mieści) i współpraca z LPG. Auto nie starsze niż 8 lat. To może coś takiego? Jako propozycja modelu, niekoniecznie ten egzemplarz... http://otomoto.pl/oferta/fiat-croma-1-wlasciciel-klimatyzacja-serwisowany-stan-idealny-z-niemiec-ID6yyTtB.html#5212f22b8f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daryka Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Mondeo MK4 2.0noPB? Świetny wybór i jest dużo lepsze od paska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanMaciej Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 (edytowane) Aż się boję pomyśleć, ile niespodzianek czeka właściciela Passata B6 za 15 tys zł. Hehe, zobaczymy. To ta sztuka: http://ah-zachod.pl/auto.php?id=13 Jednak 116 koni, FSI. Pierwszy rok produkcji, słaby silnik, słabe wyposażenie, to i w sumie nic dziwnego, że dość tanio poszedł. Kolor sugeruje, że to samochód z floty. Jak już kiedyś wspominałem, przyszły-niedoszły teść ma od nowości sedana 2.0 TDI, rok 2008/9, przebieg obecnie lekko ponad 60 tysięcy km. Wziąłbym go z pocałowaniem ręki Edytowane 26 Września 2016 przez PanMaciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 To może coś takiego? Jako propozycja modelu, niekoniecznie ten egzemplarz... http://otomoto.pl/oferta/fiat-croma-1-wlasciciel-klimatyzacja-serwisowany-stan-idealny-z-niemiec-ID6yyTtB.html#5212f22b8f Auto mógłbym polecić bo zrobiłem swoim już 50 tysięcy ale z tego cowiem to 2.2 benzyna ma wtrysk bezpośredni i jest ogólnie kiepska. 1.8 Nadaje się do gazu ale trzeba regulować luz zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Może ludzie skapowali że jakość silników i elektroniki to poziom Laguny 2 przed liftem ? mam kumpla, który miał w życiu mnóstwo aut. laguną 2 jezdzi najdłużej i twierdzi, ze tak bezawaryjnego auta jeszcze nie miał. ale jest to benzyna 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 27 Września 2016 Udostępnij Napisano 27 Września 2016 Bo po pierwsze mi wychodzi taniej. Po drugie auto będzie na co dzień użytkowane w mieście, sporo korków. Po trzecie polubiłem ciszę benzyny. Jeżeli magik od LPG powie, że ten silniki VW nie podchodzą pod LPG to odpuszczę Paska, ale przy LPG zamierzam zostać. Panie bier lagune 2 Fl z 2.0T zalozysz lpg bez problemu a jak mocy bedzie malo to chip na 200KM LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 27 Września 2016 Udostępnij Napisano 27 Września 2016 O, Superb mógłby być Szukaj exeo 1,8T 150-163KM o w tym aucie zalozysz lpg bez problemu.LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 27 Września 2016 Udostępnij Napisano 27 Września 2016 A takie cudo http://otomoto.pl/osobowe/honda/accord/vii-2002-2008/-/kombi/?search%5Bfilter_float_price%3Ato%5D=33000&search%5Bfilter_enum_fuel_type%5D%5B0%5D=petrol&search%5Bfilter_enum_damaged%5D=0&search%5Bfilter_enum_country_origin%5D%5B0%5D=pl&search%5Bfilter_enum_registered%5D=1&search%5Bfilter_enum_no_accident%5D=1&search%5Border%5D=filter_float_price%3Adesc&search%5Bcountry%5D= ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.