Skocz do zawartości

Nowe Cytryny


Rado_

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Rado_ napisał:

Z jednej strony nowe Cytryny takie cukierkowe, a z drugiej hmm..inowacyjne, mają cos w sobie? Na pewno nie sa smutne jak VW, mniej powazne

 

Szkoda tylko, ze ta innowacyjnosc to glownie wyswietlacze i rozne elektroniczne bzdety ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Szkoda tylko, ze ta innowacyjnosc to glownie wyswietlacze i rozne elektroniczne bzdety ;]

 

Takie czasy, jak ze wszystkim, raczej na mysli mam wzornictwo, bo wszechobecne tablety to bedsie norma. Prawie kazdy ma smatrphona, komputer, konsole do gier, nie uciekniesz od tego. Nawet staroswiecki VW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Rado_ napisał:

Z jednej strony nowe Cytryny takie cukierkowe, a z drugiej hmm..inowacyjne, mają cos w sobie? Na pewno nie sa smutne jak VW, mniej powazne?

Na filmie pokazano rowniez C6. IMO wnetrze petarda

 

Wnętrze C6 piękne - proste i gustowne!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C5 trochę przekombinowane jak dla mnie, ale to Citroen, więc i tak jest ok, mimo że ja bym go nie kupił. Ale za to C6 zapowiada się super - spokojna stylistyka, ciekawe wnętrze z wieloma smaczkami. Może być ciekawa alternatywa dla niemieckiej konkurencji jeśli mechanicznie będzie ok :ok: No i kwestia czy zastąpi stare C6, czyli będzie to klasa E, czy zastąpi dotychczasowe C5 i będzie to klasa D (Passat/Mondeo itp.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, grogi napisał:

C6 w Europie? No way, to się nie sprzeda.

 

To samochód ewidentnie na Chiny, nawet na tym kawałku filmu widać ogromne drzwi z tyłu i absurdalny (jak na FWD) rozstaw osi (2900 mm)... 

 

Tu są foty: https://www.netcarshow.com/citroen/2017-c6/

 

Tak ten model jest robiony chyba jedynie na rynek Chinski :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Rado_ napisał:

Takie czasy, jak ze wszystkim, raczej na mysli mam wzornictwo, bo wszechobecne tablety to bedsie norma. Prawie kazdy ma smatrphona, komputer, konsole do gier, nie uciekniesz od tego. Nawet staroswiecki VW

VW nie jest staroswiecki, VW produkuje auta, a nie zabawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Rado_ napisał:

Takie czasy, jak ze wszystkim, raczej na mysli mam wzornictwo, bo wszechobecne tablety to bedsie norma. Prawie kazdy ma smatrphona, komputer, konsole do gier, nie uciekniesz od tego. Nawet staroswiecki VW

Powiedz raczej ze niewieściejesz !:skromny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Fatal napisał:

Niech dopracują to co mają , a pózniej wymyślają nowe rzeczy , bo tak to porażka :(

 

 

A co obecnie jest niedopracowane?

Game modelowa mieli chyba jedna z najstarszych wsrod producentow.

C4 czy C5 to juz prawie zabytki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

A co obecnie jest niedopracowane?

Game modelowa mieli chyba jedna z najstarszych wsrod producentow.

C4 czy C5 to juz prawie zabytki ;)

Fakt pomijając jeden lifting c5 to będzie prawie 10 lat tluczona. Nie wiem czy w dzisiejszych czasach jest dluzej produkowane auto. Poprzedni model espace chyba tez byl dlugo produkowany. Ale czy "zabytkowa"c5 nie wygląda lepiej niż np. passat b7? Dla mnie lepiej. Poza tym jakiś czas temu czytałem, c5 a tym bardziej c6 nie doczekają sie następcy. A tu jednak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.04.2017 o 21:46, Maciej__ napisał:

 

Szkoda tylko, ze ta innowacyjnosc to glownie wyswietlacze i rozne elektroniczne bzdety ;]

 

Nie raz to powtarzałem, że nikt już bardziej okrągłego koła nie stworzy. Obecnie motoryzacja to ściganie się wizjonerów od gadżetów, ekologów oraz księgowych.

Gdy popatrzy się na ogólną bryłę samochodów to wszystkie są takie same, a zmianom ulegają jedynie detale.

Ostatnimi ciekawymi samochodami, które po prostu pokazały coś innego to był Alfa Romeo 156 z '98 roku oraz Fiat 500 z '07 roku. Poza tym nic ciekawego już nie powstaje.

Motoryzacja doszła do ściany i poza detalami i gadżetami oraz obniżaniem spalania nic się już nie zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, fred77 napisał:

Ostatnimi ciekawymi samochodami, które po prostu pokazały coś innego to był Alfa Romeo 156 z '98 roku oraz Fiat 500 z '07 roku. Poza tym nic ciekawego już nie powstaje.

Motoryzacja doszła do ściany i poza detalami i gadżetami oraz obniżaniem spalania nic się już nie zmieni.

A co takiego innego pokazał Fiat 500-zwlaszcza w kontekście innego epigona Mini by BMW?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wlad napisał:

A co takiego innego pokazał Fiat 500-zwlaszcza w kontekście innego epigona Mini by BMW?

Włoską stylistykę, która według mnie jest najlepsza w motoryzacji. Mini nie ma w sobie nic ciekawego i tchnie trochę cygańskim przepychem i snobizmem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, fred77 napisał:

Włoską stylistykę, która według mnie jest najlepsza w motoryzacji. Mini nie ma w sobie nic ciekawego i tchnie trochę cygańskim przepychem i snobizmem.

Przecież to jest odgrzewany kotlet:facepalm:

Czemuż więc nie mogą się od tej 500 uwolnić i zrobić następnego modelu-tylko 500,500L,500X .Te auta skierowane są raczej dla dzieci i kobiet-a co dla mężczyzn?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, wlad napisał:

Przecież to jest odgrzewany kotlet:facepalm:

Czemuż więc nie mogą się od tej 500 uwolnić i zrobić następnego modelu-tylko 500,500L,500X .Te auta skierowane są raczej dla dzieci i kobiet-a co dla mężczyzn?

500L to miał być nowy Idea ale postanowili wepchnąć go do ogólnej grupy 500.

Poza tym mi tam te samochody się podobają.

 

A nowy Mini to też odgrzewany kotlet. A weź taki VW Golf. Przeca to już tak nudne, że aż w kiszce szczypie. Nawet nie wiem jaki obecnie model jest już produkowany. Siedem, osiem?

To tak jakbyś chciał kręcić kolejne filmy "Rocky". No ileż można oglądać lejących się po gębach dziadków?

Tak samo jest z motoryzacją. Coś tam od czasu do czasu wyprodukują interesującego i muszą się przy tym nieźle napocić, a tak to wszystko klepane na jedno kopyto bez żadnego ducha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

500L to miał być nowy Idea ale postanowili wepchnąć go do ogólnej grupy 500.
Poza tym mi tam te samochody się podobają.

Poważnie podoba Ci się 500L lub X ?Przecież to z proporcjonalnością nie ma nic wspólnego-co było dobre przy 500 tu jest jakąś karykaturą samego siebie.

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, wlad napisał:


Poważnie podoba Ci się 500L lub X ?Przecież to z proporcjonalnością nie ma nic wspólnego-co było dobre przy 500 tu jest jakąś karykaturą samego siebie.

Nie wiem czemu ale jak dla mnie to Fiaty mają to jakieś coś co mi się podoba. Nie wszystkie ale większość.

Taki nowy Fiat 124. Niby to samo co Mazda MX-5, a jednak Fiat jest o wiele ładniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, fred77 napisał:

Wewnętrzny kształt nadwozia jest niemal identyczny i tylko o parę centymetrów z każdej strony większy.

 

+20cm na dlugosc I 12 cm wiecej rozstawu osi to nie jest pare cm...

Idea jest krotsza niz obecne generacje aut klasy B :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Maciej__ napisał:

 


Rozstaw osi raczej ma wplyw na rozmary wnetrza :facepalm:

Czepiasz się centymetrów tak jakby to miało jakieś większe znaczenie, a wystarczy przesunąć fotel lub kierownicę i już jest inaczej. Szczegóły, szczególiki, które niemal nie mają znaczenia dla ogółu.

Mam Fiata Idea, obejrzałem sobie dość dokładnie 500L, pojeździłem nim i różnic nie ma praktycznie żadnej, a jak są to prawie niezauważalne.

I jeszcze raz podkreślam, że biorę pod uwagę ogół, a nie każdy najmniejszy centymetr czy katalogowy szczegół.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.04.2017 o 21:42, Rado_ napisał:

Z jednej strony nowe Cytryny takie cukierkowe, a z drugiej hmm..inowacyjne, mają cos w sobie? Na pewno nie sa smutne jak VW, mniej powazne?

Na filmie pokazano rowniez C6. IMO wnetrze petarda

 

To już kiedyś było i wszyscy wiemy jak się to skończyło

Znalezione obrazy dla zapytania citroen xm dashboard

 

Znalezione obrazy dla zapytania citroen bx interior

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21/04/2017 o 11:49, Maciej__ napisał:

 

Tak ten model jest robiony chyba jedynie na rynek Chinski :ok:

Dokładnie to co powiedział redaktor, w Europie go nie ma, i nie bedzie.

 

Generalnie widziałem inny reportaż dziś rano na TF1, opowiadali o tym C5 aircross, jest już dostępny w Chinach, w Europie będzie w Q1 2018. Zachwycali się też nowym elektrodynamiczno-hydraulicznym zawiasem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rwIcIk napisał:

Znaczek na kierownicy kształt ma jak w Porsche :)

ale  zegary  japonskie ;] 

 

tylko mi  te  sterowanie  z  kierownicy  nie  pasuje  do  JP  wiec  raczej  Buick  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, mokrii napisał:

ale  zegary  japonskie ;] 

 

tylko mi  te  sterowanie  z  kierownicy  nie  pasuje  do  JP  wiec  raczej  Buick  

 

100% JDM, Mazda Eunos Cosmo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.