Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

BMW hybryda - kto jeździ?

Featured Replies

Napisano

Po dość długim myśleniu nad wyborem bryły pojazdu, padło na 3GT. Podjechałem do salonu skonfigurować sobie auto i dopytać o leasing, no i w trakcie rozmowy wyszło że mają dobre wsparcie na hybrydy. 330e jest tylko w sedanie, a mi to nie odpowiada, natomiast dostałem dość dobrą ofertę na 225xe. 

Ponieważ 3GT miało być w wersji 318d, gdzie mogę z dużą dozą prawdopodobieństwa zaplanować spalanie, tak tutaj jestem zielony. 

Jeździłem i 330e i 225xe, ale była to jazda dla frajdy, bez patrzenia na spalanie. 

Pytanie ile realnie spala takie auto w ruchu na drogach ekspresowych przy ok. 100 km/h i ile spala na A przy 120-140?

Wiem, że mamy jednego użytkownika 330e, niestety nie pamiętam nicka. Samo auto kręci mnie niesamowicie, przez ciszę podczas jazdy po mieście, rzeczywiście dość spory zasięg (przejechałem niecałe 30km po mieście i jeszcze zostało trochę baterii), natomiast jest sporo mniejsze...choć powinno wystarczyć. 

Ktoś coś podpowie? 

Napisano
1 godzinę temu, bizz napisał:

Ktoś coś podpowie? 

A nie możesz od nich wziąć demo, pojeździć pół dnia i samemu sprawdzić? Ja tak robię.

Napisano