Skocz do zawartości

EV AK Pionierzy!


mrBEAN

Rekomendowane odpowiedzi

17 minut temu, mrBEAN napisał:

W ogóle porównywanie spaliny do elektryka sensu nie ma

 

Szanuję Twój pogląd, ale się z nim nie zgadzam.

Patrząc tylko na funkcję - przewożenie wygodnie mojej d... z punktu A do B - nie widzę różnicy między elektrykiem, a dowolnym autem spalinowym podobnej wielkości z automatem.

(no ale ja opcji 'natychmiastowego wciskania w fotel' po naciśnięciu prawego pedału nie traktuję jako podstawowej funkcji samochodu)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, iwik napisał:

 

Szanuję Twój pogląd, ale się z nim nie zgadzam.

Patrząc tylko na funkcję - przewożenie wygodnie mojej d... z punktu A do B - nie widzę różnicy między elektrykiem, a dowolnym autem spalinowym podobnej wielkości z automatem.

(no ale ja opcji 'natychmiastowego wciskania w fotel' po naciśnięciu prawego pedału nie traktuję jako podstawowej funkcji samochodu)

 

Nie widzisz, bo nie jeździsz na co dzień.

Ostatnio jeździłem nówką Karoqiem 2.0 TDI z DSG i od strony układu napędowego to jest katastrofa w porównaniu do elektryka.

Mieszanie tymi biegami to jest nieporozumienie, do tego hałas, wibracje i ogólny odbiór.

Najbardziej to się uwydatnia przy dynamicznej jeździe w górskim terenie lub mieście.

 

A przyjmując tok myślenia A do B, to już ustalone zostało dawno, że Panda z LPG nie ma sobie równych.

Idąc dalej, auto za 4000 zł, przykładowo Golf 4, będzie robił wszystko równie dobrze, niż taki Sportsvan nowy za miliony monet.

A koszt użytkowania będzie niższy, choćby na utratę wartości i koszt ubezpieczenia. Nawet jakby tego Golfa 4 wymieniać raz na kwartał niż naprawiać.

I tak można w nieskończoność.

 

Jak ktoś ma konkretne dane z użytkowania nowego lub prawie nowego dobrze wyposażonego kompakta z automatem, to chętnie porównam.

Bo z moich obserwacji i wiedzy w temacie, to 0,7 zł za 1 km to już niezły wynik.

 

Moja Octavia zakończyła taki test (4 lata i 110 kkm) wynikiem 0,72 zł za 1 km, a była autem oszczędnym, z tanimi serwisami.

I to jest dla mnie punkt odniesienia w tym momencie.

 

Zawsze możesz przedstawić swoje wyniki, z chęcią się zapoznam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, mrBEAN napisał:

to jest katastrofa w porównaniu do elektryka.

 być może (to dość subiektywne wrażenie), ale dla mnie nadal nie warte 50 tyś zł dopłaty za podobnej wielkości auta, zwłaszcza, że żeby pojechać na wakacje będę musiał i tak wynająć tę "katastrofę" z wypożyczalni, bo cichutkim elektrykiem dojadę co najwyżej do teściów na działkę 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, iwik napisał:

 ale dla mnie nadal nie warte 50 tyś zł dopłaty za podobnej wielkości auta, zwłaszcza, że żeby pojechać na wakacje będę musiał i tak wynająć tę "katastrofę" z wypożyczalni, bo cichutkim elektrykiem dojadę co najwyżej do teściów na działkę 😄

 

Być może, to dość subiektywne :swiety:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odświeżę archiwalny wątek, bo jest okazja ;]

Tak sobie właśnie patrzę, że stuknęło mi 100.000 km za sterami EV.

W Leafie 15000 km, a w Ioniqu 85000 km.

 

W Leafie 1x zabrakło prądu, w Ioniqu 2x :swiety:

Czyli Ioniq ma lepszą statystykę :phi:

 

Łącznie poszło ok. 15000 kWh, stabilizowałem sieć, elektrownie powinny dziękować ;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minutes ago, mrBEAN said:

Odświeżę archiwalny wątek, bo jest okazja ;]

Tak sobie właśnie patrzę, że stuknęło mi 100.000 km za sterami EV.

W Leafie 15000 km, a w Ioniqu 85000 km.

 

W Leafie 1x zabrakło prądu, w Ioniqu 2x :swiety:

Czyli Ioniq ma lepszą statystykę :phi:

 

Łącznie poszło ok. 15000 kWh, stabilizowałem sieć, elektrownie powinny dziękować ;]

 

Wielki Stabilizator. 

 

Brzmi jak postać z Pana Kleksa. ;]

 

IMG_20210701_225850.jpg

Edytowane przez HelixSv
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, zinger napisał:

I co, laweta czy generator podpinales?:phi:

3x hol drugim autem. Chronologicznie: swoim, teścia, życzliwej osoby trzeciej 😁

 

Na powrocie do domu, zazwyczaj muszę pokonać jedną z przełęczy, 700-800 m. n.p.m. i to generuje dodatkowe atrakcje. Bo pod górkę trzeba 3x tyle prądu i napięcia 😁

 

Leafem stanąłem 4 km od szczytu, Ioniqiem raz ok. 300 m, a ostatnio niecałe 100 m 😅Później z górki już prosto pod garaż kilka km. 
 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.07.2021 o 22:26, mrBEAN napisał:

W Leafie 1x zabrakło prądu, w Ioniqu 2x 

 

A ile kilometrów przejechałeś Leafem, a ile Ioniqiem?

 

BTW. Nam jeszcze nigdy nie zabrakło. Raz jak startowałem ze wsi, załetwiałem sporo spraw w Warszawie i wracałem na wieś to zastanawiałem się czy nie doładować się trochę w Wyszkowie. Ale stwierdziłem, że nie i na 3% dojechałem do domu. Nigdy nawet "żółwika" nie widzieliśmy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Maxit napisał:

 

A ile kilometrów przejechałeś Leafem, a ile Ioniqiem?

 

BTW. Nam jeszcze nigdy nie zabrakło. Raz jak startowałem ze wsi, załetwiałem sporo spraw w Warszawie i wracałem na wieś to zastanawiałem się czy nie doładować się trochę w Wyszkowie. Ale stwierdziłem, że nie i na 3% dojechałem do domu. Nigdy nawet "żółwika" nie widzieliśmy ;)

15 i 85 

 

Żółwika to ja widziałem w pierwszej podróży od dealera 😅

 

Gdyby nie spore przełęcze to by nie było tematu. Ale są i czasem jest zabawnie 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, mrBEAN napisał:

15 i 85 

 

Skoro tak, to Ioniq ma lepsze statystyki ;l

 

Mimo 3 lat z Ioniqiem moja żona ma cały czas histeryczne podejście do tego, że "auto stanie na środku drogi" :facepalm:

Jak już nie mam siły jej słuchać, to proponuję, ze kupię jej długi przedłużacz, żeby mogła odjechać dalej...

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maxit napisał:

 

Skoro tak, to Ioniq ma lepsze statystyki ;l

 

Mimo 3 lat z Ioniqiem moja żona ma cały czas histeryczne podejście do tego, że "auto stanie na środku drogi" :facepalm:

Jak już nie mam siły jej słuchać, to proponuję, ze kupię jej długi przedłużacz, żeby mogła odjechać dalej...

Ogólnie jak wyżej pisałem brakło 100 i 300 m 😅

Oczywiście po drodze miałem gdzie doładować ale „ja nie dojadę”?  😁

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
W dniu 1.07.2021 o 22:26, mrBEAN napisał(a):

Odświeżę archiwalny wątek, bo jest okazja ;]

Tak sobie właśnie patrzę, że stuknęło mi 100.000 km za sterami EV.

W Leafie 15000 km, a w Ioniqu 85000 km.

 

W Leafie 1x zabrakło prądu, w Ioniqu 2x :swiety:

Czyli Ioniq ma lepszą statystykę :phi:

 

Łącznie poszło ok. 15000 kWh, stabilizowałem sieć, elektrownie powinny dziękować ;]

 

Minęło 5 lat od pierwszego EV w zagrodzie, ależ czas zasuwa, prawie jak elektryk 🤪

Leaf: 15.000 km

Ioniq 28: 100.000 km

EV6: 50.000 km do tej pory.

 

Jeszcze 35.000 i będzie 200 kkm za sterami EV i przesiadka na diesla pewnie 😊

 

Odpukać w EV6 prąd mi się ani razu nie skończył, nuda! 😅

 

Przepalone już dobrze ponad 20.000 kWh 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
W dniu 3.04.2023 o 19:41, mrBEAN napisał(a):

 

Minęło 5 lat od pierwszego EV w zagrodzie, ależ czas zasuwa, prawie jak elektryk 🤪

Leaf: 15.000 km

Ioniq 28: 100.000 km

EV6: 50.000 km do tej pory.

 

Jeszcze 35.000 i będzie 200 kkm za sterami EV i przesiadka na diesla pewnie 😊

 

Odpukać w EV6 prąd mi się ani razu nie skończył, nuda! 😅

 

Przepalone już dobrze ponad 20.000 kWh 😎

No i jest.

 

200 kkm za sterami EV już za mną :skromny:

 

Leaf 24 kWh: 15.000 km w pół roku

Ioniq 28 kWh: 100.000 km w 3 lata

EV6 77 kWh: 85.000 km w 2,5 roku 

 

Jakie przebiegi u Was?

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, mrBEAN napisał(a):

No i jest.

 

200 kkm za sterami EV już za mną :skromny:

 

Leaf 24 kWh: 15.000 km w pół roku

Ioniq 28 kWh: 100.000 km w 3 lata

EV6 77 kWh: 85.000 km w 2,5 roku 

 

Jakie przebiegi u Was?

 

 

200 000 km. Jak byś miał diselka, to teraz musiałbyś już tankować. 

 

U mnie chyba jakos tak. 

 

i3: ok. 30000 km w 2.5 roku

eNiro: ok. 35000 km w 2.5 roku

ID4: ok. 40000 km w 2 lata

Y: 36000 km w 14 miesiecy

 

Czyli jakieś 140 000 km. 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, HelixSv napisał(a):

 

200 000 km. Jak byś miał diselka, to teraz musiałbyś już tankować. 

 

U mnie chyba jakos tak. 

 

i3: ok. 30000 km w 2.5 roku

eNiro: ok. 35000 km w 2.5 roku

ID4: ok. 40000 km w 2 lata

Y: 36000 km w 14 miesiecy

 

Czyli jakieś 140 000 km. 

 

 

Też już konkretnie 😱

Max. zrobiłeś 40 kkm, czyli jeszcze 4 kkm i wymiana wozu 😜

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Ralph78 napisał(a):

U mnie w EV6 jest 81kkm w niecałe dwa lata. Z tym, że to poprzednia właścicielka zrobiłaemoji16.png

Wysłane z mojego SM-S928B przy użyciu Tapatalka
 

Ok, zaliczamy 😅

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, mrBEAN napisał(a):

Ok, zaliczamy 😅

 

3 godziny temu, Ralph78 napisał(a):

U mnie w EV6 jest 81kkm w niecałe dwa lata. Z tym, że to poprzednia właścicielka zrobiłaemoji16.png

Wysłane z mojego SM-S928B przy użyciu Tapatalka
 

 

Elektrykiem 81 kkm. Niemozliwe, pewnie licznik kręcony. Naprawdę ma ze 40 kkm. 

Fizyki nie oszukasz. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Elektrykiem 81 kkm. Niemozliwe, pewnie licznik kręcony. Naprawdę ma ze 40 kkm. 
Fizyki nie oszukasz. 
Też tak myślę, chociaż może być prawdziwy bo zasięg przy naładowaniu na 100% pokazuje 75 km Musi tak być

Wysłane z mojego SM-S928B przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, mrBEAN napisał(a):

No i jest.

 

200 kkm za sterami EV już za mną :skromny:

 

Leaf 24 kWh: 15.000 km w pół roku

Ioniq 28 kWh: 100.000 km w 3 lata

EV6 77 kWh: 85.000 km w 2,5 roku 

 

Jakie przebiegi u Was?

 

60kkm w citigo właśnie stuknelo w 3.5 roku (100% miasto,  bo najdalej byłem raz w Kielcach na torze :phi: i 3x w N.Saczu, czyli traski ok 100km w jedna str).

Edytowane przez zinger
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, zinger napisał(a):

60kkm w citigo właśnie stuknelo w 3.5 roku (100% miasto,  bo najdalej byłem raz w Kielcach na torze :phi: i 3x w N.Saczu, czyli traski ok 100km w jedna str).

Przydomowy wojownik 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, mrBEAN napisał(a):

200 kkm za sterami EV już za mną :skromny:

 

Leaf 24 kWh: 15.000 km w pół roku

Ioniq 28 kWh: 100.000 km w 3 lata

EV6 77 kWh: 85.000 km w 2,5 roku

 

No tak.... 200kkm i już trzecia bateria. Taka to ekologia z tym EV :panic:

 

22 godziny temu, mrBEAN napisał(a):

Jakie przebiegi u Was?

 

Ioniq w chwili kradzieży miał niespełna 30kkm, eNiro ma ponad 30kkm więc razem 60kkm...

 

BTW. W 48h w ten weekend eNiro zrobiło 550km i to szalony wynik jak na nasze jeżdżenie :)

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maxit napisał(a):

BTW. W 48h w ten weekend eNiro zrobiło 550km i to szalony wynik jak na nasze jeżdżenie :)

Wariactwo! ;]

 

U mnie w 24h: 1348 km

A w 48h: 2402 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, mrBEAN napisał(a):

Wariactwo! ;]

 

U mnie w 24h: 1348 km

A w 48h: 2402 km

 

Ale to Ty wariat jesteś. EV jeździ moja żona a razem tylko w weekendy i na eventy.

Ja mam służbowego diesla z kartą paliwową, więc rozumiesz rotfl

  • Lubię to 1
  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Maxit napisał(a):

 

Ale to Ty wariat jesteś. EV jeździ moja żona a razem tylko w weekendy i na eventy.

Ja mam służbowego diesla z kartą paliwową, więc rozumiesz rotfl


Kochałbym takiego diesla ze służbową kartą paliwową ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, mrBEAN napisał(a):

No i jest.

 

200 kkm za sterami EV już za mną :skromny:

 

Leaf 24 kWh: 15.000 km w pół roku

Ioniq 28 kWh: 100.000 km w 3 lata

EV6 77 kWh: 85.000 km w 2,5 roku 

 

Jakie przebiegi u Was?

 

 

podobne ;l

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Maxit napisał(a):

 

 

 

BTW. W 48h w ten weekend eNiro zrobiło 550km i to szalony wynik jak na nasze jeżdżenie :)

 

 

 

550 km to taka norma.

Ja właśnie kończę weekend w Polsce. Zabrałem dziewczyny na koncert Dawida P do Poznania. 

 

Sobota. Jazda w Szwecji (160 km) i Sassnitz(D)-Miedzychód (410 km).

 

Niedziela. Międzychód-Poznań-Miedzychód (180 km).

 

Dziś Miedzychód - Świnoujście (255 km).

 

Jutro około 150 km w Szwecji. 

 

Trochę wkurzają te stawki za prąd na nieTeslowych ładowarkach w PL, ale generalnie luzik, nigdzie się nie śpieszę. Teraz np. ładuje Y na AC, bo zrobiliśmy sobie dłuższy postój w Szczecinie. 

 

Zdjęć z ładowarek brak. ;]

 

Ps. Zdaje sobie sprawę, że ci z rendżrowerami w 3 dni obskoczyliby Portugalię, Albanię i Norwegię i to z boxem, rowerami i przyczepą. Ale mi jest tak dobrze. 🦥

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, HelixSv napisał(a):

550 km to taka norma.

 

Moja żona wiecznie generuje nerwową atmosferę. Nie śpi, denerwuje się przed wyjazdami etc. Więc dla świętego spokoju wolę wziąć BMW i nie słuchać gadania.

 

Więc podróż do Białegostoku elektrykiem to dla mnie nowość ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Maxit napisał(a):

 

Moja żona wiecznie generuje nerwową atmosferę. Nie śpi, denerwuje się przed wyjazdami etc. Więc dla świętego spokoju wolę wziąć BMW i nie słuchać gadania.

 

Więc podróż do Białegostoku elektrykiem to dla mnie nowość ;)

 

Kwestia praktyki. Moja ma już wywalone.  ;]  Ufa, że wiem, co robię bezgranicznie. 

ENiro w lato ma kozacki zasięg. Fajne auto, brzydkie, ale fajne. ;]

 

 

 

Edytowane przez HelixSv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, HelixSv napisał(a):

Kwestia praktyki. Moja ma już wywalone.  ;]  Ufa, że wiem, co robię bezgranicznie. 

 

Moja niby też ufa, ale gada, dopytuje, snuje czarne wizje i robi nerwową atmosferę.

 

7 minut temu, HelixSv napisał(a):

ENiro w lato ma kozacki zasięg.

 

360-380km można na luzie planować raczej bez wnikania.

 

8 minut temu, HelixSv napisał(a):

Fajne auto, brzydkie, ale fajne. ;]

 

Po Ioniqu 28kWh to olbrzymi przeskok. Zarówno jeśli chodzi o komfort, przestrzeń oraz o napęd/zasięg.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.06.2024 o 09:10, HelixSv napisał(a):

 

200 000 km. Jak byś miał diselka, to teraz musiałbyś już tankować. 

 

U mnie chyba jakos tak. 

 

i3: ok. 30000 km w 2.5 roku

eNiro: ok. 35000 km w 2.5 roku

ID4: ok. 40000 km w 2 lata

Y: 36000 km w 14 miesiecy

 

Czyli jakieś 140 000 km. 

 

 

Aż musiałem sprawdzić przebieg eGolfiny

Wychodzi, że w 3 lata zrobił z nami prawie idealnie równe 50kkm.

Jeździ jednak sporo mniej, odkąd w domu jest PHEV.

W pierwszym roku, kiedy był w domu elektryk i spaliniak, jeździł prawie wyłącznie elektryk.

 

Ale tras nie robi. Raz byl na Mazurach w Mikołajkach i kilkanaście raz pod Łódź do teściów ;)

Miasto głównie i dojazdy krótkie podmiejskie na treningi dzieciaków.

 

Prądu bierze tak mało, jak Pasek w TDI gnoju ;]

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, mrBEAN napisał(a):

To ładuj na teslowych 😁😌

 

 

Wszystkich trzech ;]

Ta w Lućmierzu podobno jest zawsze po drodze, niezależnie gdzie się jedzie :skromny:

Wystarczy chwilę zboczyć, 5, 10 minut, no maks 40 ;]

  • Lubię to 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kravitz napisał(a):

 

Wszystkich trzech ;]

Ta w Lućmierzu podobno jest zawsze po drodze, niezależnie gdzie się jedzie :skromny:

Wystarczy chwilę zboczyć, 5, 10 minut, no maks 40 ;]

 

Jadąc z Poznania do Świnoujścia trzeba zboczyć troszkę więcej. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, HelixSv napisał(a):

Trochę wkurzają te stawki za prąd na nieTeslowych ładowarkach w PL, ale generalnie luzik, nigdzie się nie śpieszę. Teraz np. ładuje Y na AC, bo zrobiliśmy sobie dłuższy postój w Szczecinie.

2,4 PLN Na GW z abonamentem, przy okazji zapisałem się na płatną sektę w EV Klub i dorzucają 25 kWh co miesiąc, ma to jakiś sens u nas.

Na Teslowych jest taniej, o ile jest ;l

2 godziny temu, kravitz napisał(a):

 

Wszystkich trzech ;]

Ta w Lućmierzu podobno jest zawsze po drodze, niezależnie gdzie się jedzie :skromny:

Wystarczy chwilę zboczyć, 5, 10 minut, no maks 40 ;]

 

On jest zawsze po drodzę ;l w końcu w sercu Polski.

Swoją drogą ostatnio jadąc nad morze w momencie gdy wszyscy z niego wracali ani razu nie musiałem czekać na wolne stanowisko :old: Nie to co te 3 auta, które podjechały 1-3 minut po mnie :facepalm: Bo jak widzisz EV w tym samym kierunku co Ty to lepiej je wyprzedź bo będziesz czekać pod ładowarką.

 

Nawet w Kostomłotach na SC pierwszy raz udało się być i zassać te mocarne 70 kW ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, komor napisał(a):

2,4 PLN Na GW z abonamentem, przy okazji zapisałem się na płatną sektę w EV Klub i dorzucają 25 kWh co miesiąc, ma to jakiś sens u nas.

Na Teslowych jest taniej, o ile jest ;l

 

Ja na GW ładuję dwa razy w roku, więc abo mi się nie spina. ;]

 

Godzinę temu, komor napisał(a):

Nawet w Kostomłotach na SC pierwszy raz udało się być i zassać te mocarne 70 kW ;]

 

Ja w sobotę ładowałem w Niemczech na SCh na trasie Berlin - Szczecin. 4 stanowiska, pół godziny czekania i 72 kW. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, komor napisał(a):

Bo jak widzisz EV w tym samym kierunku co Ty to lepiej je wyprzedź bo będziesz czekać pod ładowarką.

Trzeba mieć jeszcze prąd żeby wyprzedzić 😁 A przed ładowarką to wiadomo, że już na oparach elektronów 😅

  • Kocham 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kravitz napisał(a):

 

Wszystkich trzech ;]

Ta w Lućmierzu podobno jest zawsze po drodze, niezależnie gdzie się jedzie :skromny:

Wystarczy chwilę zboczyć, 5, 10 minut, no maks 40 ;]

Jak to? Elon przecież idzie z SuC jak burza 🤪

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.06.2024 o 15:43, kravitz napisał(a):

 

Aż musiałem sprawdzić przebieg eGolfiny

Wychodzi, że w 3 lata zrobił z nami prawie idealnie równe 50kkm.

Jeździ jednak sporo mniej, odkąd w domu jest PHEV.

W pierwszym roku, kiedy był w domu elektryk i spaliniak, jeździł prawie wyłącznie elektryk.

 

Ale tras nie robi. Raz byl na Mazurach w Mikołajkach i kilkanaście raz pod Łódź do teściów ;)

Miasto głównie i dojazdy krótkie podmiejskie na treningi dzieciaków.

 

Prądu bierze tak mało, jak Pasek w TDI gnoju ;]

 

U mnie jakaś masakra, wychodzi że Jag robi ponad 40kkm rocznie. Do tego ponad 20kkm Rangerem. Sam nie wiem gdzie ja tyle jeżdżę. Elektrykiem bym nie nadążył z ładowaniem.

:totalszok:

 

Edytowane przez Ryb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Ryb napisał(a):

 

U mnie jakaś masakra, wychodzi że Jag robi ponad 40kkm rocznie. Do tego ponad 20kkm Rangerem. Sam nie wiem gdzie ja tyle jeżdżę. Elektrykiem bym nie nadążył z ładowaniem.

:totalszok:

 

Dlatego jeździsz dieslami, a nie EV. 
Przy małych przebiegach EV się nie opłaca 😁

  • Lubię to 1
  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Ryb napisał(a):

 

U mnie jakaś masakra, wychodzi że Jag robi ponad 40kkm rocznie. Do tego ponad 20kkm Rangerem. Sam nie wiem gdzie ja tyle jeżdżę. Elektrykiem bym nie nadążył z ładowaniem.

:totalszok:

 


U mnie PHEV po 25km rocznie ;]
 

Tez uważam ze wychodzi sporo, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że pracuje głównie z domu ;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, kravitz napisał(a):


U mnie PHEV po 25km rocznie ;]
 

Tez uważam ze wychodzi sporo, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że pracuje głównie z domu ;]

Fajnie, ale proszę w tym wątku nie śmiecić jakimiś phevami, ani dieslami. Dziękuję 😌

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.