Skocz do zawartości

Napisałbym a EV ale tam mnie zajadą.....


delco

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, delco napisał:

Ja nie jeste ani zwolennikiem ani przeciwnikiem... jak bedzie elektryk spełniający moje  potrzeby to pewnie kupie chocby dla testów..

Czyli jedno z 2...

Albo segment C/D z zasięgiem realnym przynajmniej 800-1000 km  w cenie 150-200kzł... albo segment B z zasiegiem realnym 100-120 km w cenie powiedzmy 50-60 kzł….

Ekonomiczny aspekt zakupu klasy C/D EV (C tymbardziej) za 150-200 tysięcy złotych przemilczę 😂

 

Dalej...

Nie ma co piany bić- technologia elektryków to dopiero ich początek, na razie absolutnie nie ma czym się podniecać (chyba, że przyśpieszeniem Tesli). Elektryki są teraz w takim punkcie rozwoju jak diesle w latach 80-tych, które były głośne, powolne, stosunkowo mało oszczędne, awaryjne itp. Rozwój nastąpił w latach 90-tych i przez następnych 20 lat były udoskonalane. Reasumując trzeba poczekać albo pogodzić się z tym co jest i dopisywać ideologię jakie są świetne 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, mrBEAN napisał:

Z jakiego powodu?

Pomijając cenę.

1. Pod względem ekonomicznym Pandy z LPG nic nie przebije 😉

2. Prywatnym autem przejeżdżam średnio 900 km/mc z ostatniego roku. Na co dzień mam auto służbowe. I ten stan mi bardzo odpowiada, posiadam tanie auto spalinowe.

3. Najważniejszy powód to mały zasięg. Jednego dnia przejeżdżam na zakupy 10 km w dwie strony (zwykle pt wieczór), w weekend mam chęć jadę nad nasze morze weekendowo 450 km w jedną stronę i na jednym baku w dieslu robię całą trasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, PiotrekDCI napisał:

Ekonomiczny aspekt zakupu klasy C/D EV (C tymbardziej) za 150-200 tysięcy złotych przemilczę

Dołozyłem te 50 kzł  żeby mnie dzihadysta nie zaatakował... zdecydowanie chetniej zaplacuiłbym tyle ile za skode oktavie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, PiotrekDCI napisał:

1. Pod względem ekonomicznym Pandy z LPG nic nie przebije 😉

2. Prywatnym autem przejeżdżam średnio 900 km/mc z ostatniego roku. Na co dzień mam auto służbowe. I ten stan mi bardzo odpowiada, posiadam tanie auto spalinowe.

3. Najważniejszy powód to mały zasięg. Jednego dnia przejeżdżam na zakupy 10 km w dwie strony (zwykle pt wieczór), w weekend mam chęć jadę nad nasze morze weekendowo 450 km w jedną stronę i na jednym baku w dieslu robię całą trasę.

Czyli powodów oprócz ceny brak.

Dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, mrBEAN napisał:

Czyli powodów oprócz ceny brak.

Dziękuję za odpowiedź.

Proszę o odpowiedź na pkt 3.

 

Dlaczego floty nie kupują aut EV skoro są takie świetne.. Przy przebiegach 60000 km na rok powinien to być złoty interes: oleju nie trzeba zmieniać, koszt przejechania 100 km bardzo niski, darmowe parkingi, po 2-3 latach prawie nowe baterie, ekologia, cisza, prestiż dla firmy...

 

Na razie większość aut elektrycznych nadaje się jako grażynkowóz do kauflandu czy innego tesco- podjechać po szyneczkę z promocji i po powrocie podłączyć kabel i tyle. Nie dorabiać tu, żadnej ideologii do momentu kiedy zasięg pojazdów nie zwiększy się, a baterie nie będą "szybkowymienne".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, PiotrekDCI napisał:

Proszę o odpowiedź na pkt 3.

 

Dlaczego floty nie kupują aut EV skoro są takie świetne.. Przy przebiegach 60000 km na rok powinien to być złoty interes: oleju nie trzeba zmieniać, koszt przejechania 100 km bardzo niski, darmowe parkingi, po 2-3 latach prawie nowe baterie, ekologia, cisza, prestiż dla firmy...

 

Na razie większość aut elektrycznych nadaje się jako grażynkowóz do kauflandu czy innego tesco- podjechać po szyneczkę z promocji i po powrocie podłączyć kabel i tyle. Nie dorabiać tu, żadnej ideologii do momentu kiedy zasięg pojazdów nie zwiększy się, a baterie nie będą "szybkowymienne".

Nie rozmawiamy o flotach tylko o sporadycznej jeździe nad Bałtyk.

Jakie zasięgi mają obecnie oferowane EV, jakie będą miały w przeciągu najbliższych 2 lat?

Wymień najlepiej z 5 modeli obecnych, i ze 2 najbliższe premiery jakieś.

Jaki czas ładowania (+/-) ma przytoczony Ioniq w tym wątku? Podaj czas dla 100 km.

Bez googlowania proszę. 

 

W skrócie, wg. Twojej aktualnej wiedzy, bez googlania. Ile dłużej będzie jechał Ioniq przykładowo z Wrocka do Międzyzdrojów?

 

Nikt nie dorabia ideologii, aktualnie nie ma jeszcze konkretnych EV na rynku, bo ten rynek dopiero zaczyna się tworzyć. Już, ku zaskoczeniu koncernów. EV zwyczajnie są lepsze od spalinowych. Do rozwiązania pozostaje kwestia zasięgu, temat rozwijany cały czas.

Wyższa cena, tak. Bo ma i może być droższe. Bo lepsze zazwyczaj jest droższe.

 

Odnośnie flot jeszcze, to podaż jest tragiczna. Auto liczone są w SZTUKACH, a potrzebne są tysiące.

To, że się nie nadają zazwyczaj do tego, to inna kwestia, bo temat raczkuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ to oczywiste... choć jakos nikt mnie nie przekonał że prąd z wegla obarczony stratami na magazynowaniu i przesyłeniu a takze  po doliczeniu obciażenia srodkowiska produkcja akumulatorów  jest bardziej ekologiczny niz diesel spełniający najostrzejsze normy...
Ale... ja pytałem o wykonalność   ale jak sam widzisz wygrałem walkowerem - choc miałem nadzieje że dowiem sie czegoś o czy nie wiedziałem a może cos lepiej zrozumiem...
Przecież nie ma co dyskutować z tamtym gościem na argumenty, dostaniesz zaparcia czy wyparcia i tyle twojego, że sobie postukasz w klawiaturę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, hefi napisał:
13 godzin temu, delco napisał:
Ależ to oczywiste... choć jakos nikt mnie nie przekonał że prąd z wegla obarczony stratami na magazynowaniu i przesyłeniu a takze  po doliczeniu obciażenia srodkowiska produkcja akumulatorów  jest bardziej ekologiczny niz diesel spełniający najostrzejsze normy...
Ale... ja pytałem o wykonalność emoji6.png  ale jak sam widzisz wygrałem walkowerem - choc miałem nadzieje że dowiem sie czegoś o czy nie wiedziałem a może cos lepiej zrozumiem...

Przecież nie ma co dyskutować z tamtym gościem na argumenty, dostaniesz zaparcia czy wyparcia i tyle twojego, że sobie postukasz w klawiaturę.

No tak niby wiem.... ale za każdym razem sie łudzę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, mrBEAN napisał:

Odnośnie flot jeszcze, to podaż jest tragiczna. Auto liczone są w SZTUKACH, a potrzebne są tysiące.

To, że się nie nadają zazwyczaj do tego, to inna kwestia, bo temat raczkuje.

Nie moze byc boomu na EV bo zakorkuja BUSpasy i komunikacja miejska stanie w korkach :)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Znajomy siedzi w dużej firmie leasingowej. Na ten rok mogą mu dostarczyć maksymalnie 10 Leafów ;]
Bo carsharingi łykają wszystko jak jest. BTW pojawi się wysyp używek bo Vozilla przechodzi na Zoe.

Wysłane z mojego ZTE A2017G przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, tom111 napisał:

Nie, za mała kasa, nic się nie psuje ;]

Ostatnio jakis orzel  Leafem chcial doladowac pradem z latarni i wzial ja miedzy swiatla z impetem. Zabral caly prad z okolicy:) nastala ciemnosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, tom111 napisał:

Ludzie powszechnie boją się wyjść poza swoją strefę komfortu, to jest normalne.

Jasne. Po co spokojnie i komfortowo wsiąść do auta spalinowego, ustawić ulubioną temperaturę, włączyć radio na ulubioną głośność, podpiąć telefon po BT i jechać na kawę do Wiednia ... jak można wcześniej sprawdzać, gdzie po drodze są ładowarki, zapakować do bagażnika kilka różnych kabli i przejściówek, jechać w czapce i rękawiczkach, broń Boże nie podpinać telefonu do ładowarki, bo się soft zawiesi - ale być przy tym trendy i eko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, noras napisał:

W czym ?

Czy:

- są tańsze ?

- są lepiej wyposażone ?

- oferują większy zasięg ?

- są wygodniejsze w eksploatacji ?

- oferują lepsze osiągi ?

Ksiegowo to nie ma sensu najmniejsego EV

A swiadomosc pozornego EKO...ciezko policzalna. lepiej wprowadzic drastyczne badania techniczne w celu poprawy powietrza a nie lapowkarstwo i niewazne ze cieknie, kopci,  kapie, wazne ze "przeszedl przeglad" spokojnie:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, noras napisał:

Jasne. Po co spokojnie i komfortowo wsiąść do auta spalinowego, ustawić ulubioną temperaturę, włączyć radio na ulubioną głośność, podpiąć telefon po BT i jechać na kawę do Wiednia ... jak można wcześniej sprawdzać, gdzie po drodze są ładowarki, zapakować do bagażnika kilka różnych kabli i przejściówek, jechać w czapce i rękawiczkach, broń Boże nie podpinać telefonu do ładowarki, bo się soft zawiesi - ale być przy tym trendy i eko.

Masz 105% racji ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, delco napisał:

Oraz bycia wsród grupy najbardziej światłych ludzi na Ziemi który maja misje zbawienia tej planety....

A to do tego nie wystarczy jeść jarmuż i kotlety z kaszy jaglanej, popijając smoothie z buraka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, tom111 napisał:

Grupa światłych się rozszerza i dzięki temu moje dzieci będą szczęśliwsze. :oki:

Mysle Tom, ze prawnuki moze odczuja. :) ale wielokilometrowa podroz zaczyna sie malym krokiem. piewszy krok postawil Prius na ziemi, choc  pierwsze auta byly na prad o nie tak wcale malym zasiegu wowczas i predkosci.

Standard Oil wolal lac rope niz slac prad:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czym ?
Czy:
- są tańsze ?
- są lepiej wyposażone ?
- oferują większy zasięg ?
- są wygodniejsze w eksploatacji ?
- oferują lepsze osiągi ?
Na teraz pelen EV jest tylko ba bardzo waskiej grupy ale taki Pług-in:
Kosztuje tyle co diesel*
Wyposażenie identyczne
Zasięg porównywalny

Dodatkowo:
Nagrzewa i chłodzi się przed podróżą
Jedząc dookoła komina zapominasz jak wygląda stacja benzynowa
Cisza
Płynność jazdy
Jedząc dookoła komina koszty energii znacząco mniejsze niż diesel

*-używany lub nowy w krajach gdzie jest dopłata



Wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, fanlan napisał:

Mysle Tom, ze prawnuki moze odczuja. :) ale wielokilometrowa podroz zaczyna sie malym krokiem. piewszy krok postawil Prius na ziemi, choc  pierwsze auta byly na prad o nie tak wcale malym zasiegu wowczas i predkosci.

Standard Oil wolal lac rope niz slac prad:)

Myslę że ten kto np 30 razy w roku zamiast autem pojedzie zbiorkomem* do pracy bardziej przyczynia sie do ochrony planety....

*rower i per pedes też sie licza....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, noras napisał:

W czym ?

Czy:

- są tańsze ?

- są lepiej wyposażone ?

Zwykle tak

Godzinę temu, noras napisał:

- oferują większy zasięg ?

- są wygodniejsze w eksploatacji ?

Tak

Godzinę temu, noras napisał:

- oferują lepsze osiągi ?

Tak

 

Są przy tym ciche i nie smrodzą pod domem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, grogi napisał:

Zwykle tak

Tak

Tak

 

Są przy tym ciche i nie smrodzą pod domem.

OK. Poproszę w takim razie o EV alternatywę dla najpopularniejszego auta w PL - Skoda Octavia.

Np. taka: https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-octavia-1-5-tsi-150km-business-komfort-opcje-super-cena-rabat-ID6BLvNa.html#10cf6647b2

lub https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-octavia-octavia-iii-combi-1-4-tsi-150km-style-wyprzedaz-rocznika-w-aso-ID6B9eYE.html#de35e9db6d

 

czyli - 80-90k PLN zakup, auto nowe (nierejestrowane wcześniej), wyposażenie typowego kompakta.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, fanlan napisał:

Mysle Tom, ze prawnuki moze odczuja. :) ale wielokilometrowa podroz zaczyna sie malym krokiem. piewszy krok postawil Prius na ziemi, choc  pierwsze auta byly na prad o nie tak wcale malym zasiegu wowczas i predkosci.

Standard Oil wolal lac rope niz slac prad:)

Moje dzieci odczują to wcześnie, już to odczuwają kiedy im kupię coś fajnego.:oki:

Teraz mają frajdę z jazdy hybrydą. Każą mi wyłączać radio, żeby wsłuchiwać się w ciszę. Jak kupię elektryka, to będą piały z radości ;]

Szczęście dzieci najważniejsze :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, tom111 napisał:

Moje dzieci odczują to wcześnie, już to odczuwają kiedy im kupię coś fajnego.:oki:

Teraz mają frajdę z jazdy hybrydą. Każą mi wyłączać radio, żeby wsłuchiwać się w ciszę. Jak kupię elektryka, to będą piały z radości ;]

Szczęście dzieci najważniejsze :oki:

Prawda to ze dzieciaki nadaja sens zyciu, bardziej niz zona:) A ile km  na E mozesz  przejechac bez Pb?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, delco napisał:

Znowu usiłujesz mnie obrażać.  Bo to że odmawiasz podawania merytorycznych i sprawdzalnych danych to pewnie wszyscy juz wiedza....

Dlaczego uważasz że usiłuję Cię obrazić? :nie_wiem:

Dlaczego uważasz że odmawiam podawania danych?:nie_wiem:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, tom111 napisał:

Dlaczego uważasz że usiłuję Cię obrazić? :nie_wiem:

Dlaczego uważasz że odmawiam podawania danych?:nie_wiem:

 

Ponieważ nie dalej jak wczoraj odmówiłeś pisząc ze nie musisz.....

A co to obraxliwego tonu  - są dwie mozliwości robisz to swiadomie i wtedy tlumaczenie nie jest potrzebne albo robisz to nieswiadomie bo taki juz jesteś i to nie czas ani miejsce (pomijając to że nie mam ochoty) aby czynić Cie wrażliwszym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, fanlan napisał:

Prawda to ze dzieciaki nadaja sens zyciu, bardziej niz zona:) A ile km  na E mozesz  przejechac bez Pb?

Jednorazowo mało, chyba około 2 km, jak to w hybrydzie. Drogi osiedlowe, wleczenie się w korkach, parkingi, wjazd do garażu, praktycznie na samym prądzie.

Procentowo, podobno wychodzi po 50% w mieście, ale mi to trudno wyliczyć, bo często nie zauważam włączenia silnika spalinowego.  W trasie Pb razem z elektrycznym współdziała. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, delco napisał:

Ponieważ nie dalej jak wczoraj odmówiłeś pisząc ze nie musisz.....

A co to obraxliwego tonu  - są dwie mozliwości robisz to swiadomie i wtedy tlumaczenie nie jest potrzebne albo robisz to nieswiadomie bo taki juz jesteś i to nie czas ani miejsce (pomijając to że nie mam ochoty) aby czynić Cie wrażliwszym...

a muszę, jesteś moim szefem? :nie_wiem:

Jak na "dżihadystę" to mój ton jest wręcz przyjazny, więc wyluzuj.:oki:

Osobiście nic do Ciebie nie mam, a nawet Cię lubię. Taki już jestem :piwko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, tom111 napisał:

Jednorazowo mało, chyba około 2 km, jak to w hybrydzie. Drogi osiedlowe, wleczenie się w korkach, parkingi, wjazd do garażu, praktycznie na samym prądzie.

Procentowo, podobno wychodzi po 50% w mieście, ale mi to trudno wyliczyć, bo często nie zauważam włączenia silnika spalinowego.  W trasie Pb razem z elektrycznym współdziała. 

To malo, a ile potrzebuje na doladowanie mocy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, tom111 napisał:

a muszę, jesteś moim szefem

Nie nie jestem ale lubię zachowywać pewna symetrie w dyskusji....

 

38 minut temu, tom111 napisał:

Jak na "dżihadystę" to mój ton jest wręcz przyjazny, więc wyluzuj

Nazwałem Ciebie personalnie dzihadystą ?:ee: nie konfabuluj... a mówienie kumuś niezdenerwowanemu "wyluzuj" jest doś podstawowym trikiem manipulacyjnym...

 

39 minut temu, tom111 napisał:

Osobiś nic do Ciebie nie mam, a nawet Cię lubię.

No jestem wzruszony ze tak pomyslales... Nie musisz mnie lubić staraj sie normalnie dyskutować.

 

40 minut temu, tom111 napisał:

Taki już jestem

pewnie gdybym był socjologiem czy psychologiem wpadlbym na to wczesniej... masz taki sposób dyskusji który automatycznie kieruje niezdecydowanych do obozu przeciwnego...  nawet jest na to osobna nazwa od nazwiska człoweika który to opisał - ale oczywiscie wykluczam że jesteś trolem opłacanym przez mafie paliwowe którym zalezy na zmniejszeniu siły oddziaływania idei "elektrycznych"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, delco napisał:

Nie nie jestem ale lubię zachowywać pewna symetrie w dyskusji....

 

Nazwałem Ciebie personalnie dzihadystą ?:ee: nie konfabuluj... a mówienie kumuś niezdenerwowanemu "wyluzuj" jest doś podstawowym trikiem manipulacyjnym...

 

No jestem wzruszony ze tak pomyslales... Nie musisz mnie lubić staraj sie normalnie dyskutować.

 

pewnie gdybym był socjologiem czy psychologiem wpadlbym na to wczesniej... masz taki sposób dyskusji który automatycznie kieruje niezdecydowanych do obozu przeciwnego...  nawet jest na to osobna nazwa od nazwiska człoweika który to opisał - ale oczywiscie wykluczam że jesteś trolem opłacanym przez mafie paliwowe którym zalezy na zmniejszeniu siły oddziaływania idei "elektrycznych"

 

No cóż :bzik: i tak Cię lubię :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, noras napisał:

W czym ?

Czy:

- są tańsze ?

- są lepiej wyposażone ?

- oferują większy zasięg ?

- są wygodniejsze w eksploatacji ?

- oferują lepsze osiągi ?

Skorzystaj z jazdy próbnej i oceń sam 👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu akurat cytat w punkt mi się trafił. 

W mojej ocenie i z mojego doświadczenia wynika, że samochody elektryczne krytykują najbardziej te osoby, które nigdy nimi nie jeździły. Fanami samochodów elektrycznych stają się znowu wtedy, gdy do auta elektrycznego wsiądą po raz pierwszy. 

 

I tak to właśnie wygląda w praktyce.

 

Źródło: https://mambiznes.pl/wlasny-biznes/zbudowal-polski-samochod-elektryczny-rallycrossu-90865?fbclid=IwAR0Cyblc8nEPYmgMu1fCkk1j-fv_SVJaQKl-4J77OuIiTtPm5c3-VJwUXtk

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, ppmarian napisał:

Na teraz pelen EV jest tylko ba bardzo waskiej grupy ale taki Pług-in:
Kosztuje tyle co diesel*

 

 

Co jest nieprawdą. PHEV był 50k droższy od diesla gdy go kupowałem. Dopłaty nie są argumentem bo to sztuczna korekta ceny.

 

5 godzin temu, ppmarian napisał:


Wyposażenie identyczne

 

Z tym wyjątkiem że nie możesz mieć 7 miejsc.

 

5 godzin temu, ppmarian napisał:


Zasięg porównywalny

 

45l paliwa starczy mu na tyle co 65l dieslowi? Akurat zasięg jest największą bolączką Outlanderów PHEV.

 

5 godzin temu, ppmarian napisał:

Dodatkowo:
Nagrzewa i chłodzi się przed podróżą

 

Tu zgoda.

 

5 godzin temu, ppmarian napisał:

Jedząc dookoła komina zapominasz jak wygląda stacja benzynowa

 

Do jeżdżenia dookoła komina to duży SUV jest średnim wyborem.

 

5 godzin temu, ppmarian napisał:

Cisza

 

Teoretycznie. Po przyzwyczajeniu się do ciszy trybu EV każde włączenie silnika wkurza bardziej. Coś jak start-stop.

 

5 godzin temu, ppmarian napisał:

Płynność jazdy

 

To umie zwykły Outlander CVT tańszy o 70k.

 

5 godzin temu, ppmarian napisał:

Jedząc dookoła komina koszty energii znacząco mniejsze niż diesel

 

Tylko na bardzo krótkich dystansach, ale zgoda.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tylko na bardzo krótkich dystansach, ale zgoda.

 

 

A czym jest akcyza jak nie sztuczna korekta ceny

 

Dla kupującego liczy się ile konta zeszło!

 

Jest ciszej nie tylko z powodu trybu EV Ale także faktu lepszego wygłoszenia + grubsza przednia szyba

 

 

Jeździłem CVT daleko mu do pkt nos i napędu PHEV. Tu nie ma nic "z gumy" w przeciwieństwie do bezstopniowki

 

 

Suv to obecnie ulubione miejski samochod Pań odwozacych dzieci do szkoły default_smile.gif

Jest po prostu wygodny i żadne miejakie wozidelko tego nie potrafi.

 

W mieście zasięg jest wyższy, trybie nie autostrdadowym zasięg jest bardzo podobny jak diesla z większym hakiem. Jedynie na autostradzie jest przewaga diesla

 

 

350km przejechane w codziennym stylu praca - dom- praca a wskazówka paliwa nie drgnela.

 

 

 

 

Wysłane z tel.

 

 

526ce1380a875c740a79fb23cabf5f04.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mrBEAN napisał:

Skorzystaj z jazdy próbnej

A wskażesz mi właściwe auto do tej jazdy próbnej ? Tak, żeby się je dało kupić za ok. 80k PLN, miało rozmiary kompakta, zasięg jakieś 600 km, z wyposażenia oczekuję niewiele - ksenony/ledy, automatyczna klima i zestaw BT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, noras napisał:

A wskażesz mi właściwe auto do tej jazdy próbnej ? Tak, żeby się je dało kupić za ok. 80k PLN, miało rozmiary kompakta, zasięg jakieś 600 km, z wyposażenia oczekuję niewiele - ksenony/ledy, automatyczna klima i zestaw BT.

Geely Jihe:

 

12824447.jpg

 

12824449.jpg

 

12824452.jpg

 

12824455.jpg

 

Zasięg 500 km, ma kosztować poniżej 30 tysięcy $. 

 

Długość 4736 mm, szerokość  1804 mm, rozstaw osi 2700 mm.

 

Najbliższa jazda próbna w Pekinie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, noras napisał:

A wskażesz mi właściwe auto do tej jazdy próbnej ? Tak, żeby się je dało kupić za ok. 80k PLN, miało rozmiary kompakta, zasięg jakieś 600 km, z wyposażenia oczekuję niewiele - ksenony/ledy, automatyczna klima i zestaw BT.

Dalej nic nie rozumiesz, pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, mrBEAN napisał:

Skorzystaj z jazdy próbnej i oceń sam 👍

 

Po Twoich namowach pojezdzilem troche Leafem i kompletnie nie rozumiem tej zajawki... Auto jak auto ma zawiezc dupe z punktu A do B i nic wiecej...

Przy czym ma praktycznie same wady wzgledem auta spalinowego, poczawczy od kosztu zakupu, problemow z ladowaniem po zasieg...

Mnie sam fakt, ze jezdze autem elektrycznym zupelnie nie bawi.. Rownei dobrze moglbym jezdzic na wegiel drzewny czy wodor.

Dodatkowo koszty utrzymania paliwa w moim budzecie sa na tyle nieistotne, ze nie widze zadnego sensu szukac alternatywy w chiwli obecnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.