Skocz do zawartości

Co z małych crossoverów, suvów?


ZUBERTO

Rekomendowane odpowiedzi

17 godzin temu, sdss napisał(a):

- serwis relatywnie drogi i słabo dostępny, godziny pracy dziwne , mało aso

 

Z ciekowsci, mozna serwisowac Seata w VW lub Skoda, czy zeby utrzymac 5 letnia gwarancje to musi byc Seat/Cupra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Maciej__ napisał(a):

 

Z ciekowsci, mozna serwisowac Seata w VW lub Skoda, czy zeby utrzymac 5 letnia gwarancje to musi byc Seat/Cupra?

Wydaje m sie ze pytalem w Skodzie czy by mi cos przy Seacie zobili w style wymiana oleju i nie chcieli sie podjac.

  • Lubię to 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Z ciekowsci, mozna serwisowac Seata w VW lub Skoda, czy zeby utrzymac 5 letnia gwarancje to musi byc Seat/Cupra?
Jak dzwoniłem do skody to VW mieli autoryzację i robili przeglądy gwarancyjne ale Seata nie. Natomiast w Rzeszowie VW i Audi i seat to wspólne ASO.

Wysłane z mojego RMX3242 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.04.2023 o 21:03, bochumil napisał(a):

Ja się ostatnio zabujałem w Hondzie HR-V. Bardzo fajna, kompaktowa bryła nadwozia. W środku też spoko, poza jedną rzeczą. Nie rozumiem tej ogromnej kratki nawiewu centralnie przed pasażerem. Może mi ktoś wytłumaczy o co z nią chodzi? 😁

Co do silników... Benzyna 1.5 ponoć oszczędna ale głośna. Ciekawsze wersje (silnik 1.8) można ściągnąć z USA. 

 

Przykładowa oferta

 

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-hr-v-honda-hr-v-4x4-ladna-z-malym-przebiegiem-1-8-ID6EWZwM.html

 

 

 

nie wrzucaj cen aut z USA 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.04.2023 o 19:23, sowik85 napisał(a):

 

Te 1.5 TSI też ogólnie są zmulone. Ja mam ten silnik w Karoq z manualem i reakcja na gaz jest hmm... powiedzmy mało spontaniczna.

Moc jest- to czuć jak już silnik się zbierze. 

Ale ma się wrażenie, że pedał gazu jest połączony z przepustnicą długą rozciągliwą gumą.

Jak mi się gwara skończy to od razu wlatuje jakiś delikatny program, głównie po to żeby tego laga zminimalizować.

 

ja mam w Karoqu 1.0 i jest zupełnie odwrotnie, mimo, że silnik malutki to zaskakująco dynamiczny, chętnie się wkręca na obroty i nie ma laga. Silnik to największe zaskoczenie na plus w tym samochodzie 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Jettison napisał(a):

ja mam w Karoqu 1.0 i jest zupełnie odwrotnie, mimo, że silnik malutki to zaskakująco dynamiczny, chętnie się wkręca na obroty i nie ma laga. Silnik to największe zaskoczenie na plus w tym samochodzie 

bo te wszystkie 1.0 nastawione są na wkręcanie na obroty przy dość krótkich pewnie przełożeniach biegów .U mnie przy 170km/h na obrotomierzu mam 3.5krpm 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mmaciejosss napisał(a):

bo te wszystkie 1.0 nastawione są na wkręcanie na obroty przy dość krótkich pewnie przełożeniach biegów .U mnie przy 170km/h na obrotomierzu mam 3.5krpm 

tak, dokładnie tak jest, jednak przełożenia i tak są dłuższe niż w silnikach atmosferycznych o podobnej mocy. To 1.0 generuje 200 Nm od 2000 rpm, czyli tyle co atmosferyczne 2.0 od 4500rpm. Jak się go mocniej obciąży to powyżej 3000 rpm słychać jak upuszcza powietrze z blow-offa przy odjęciu gazu 😄

Edytowane przez Jettison
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Maciej__ napisał(a):

 

Z ciekowsci, mozna serwisowac Seata w VW lub Skoda, czy zeby utrzymac 5 letnia gwarancje to musi byc Seat/Cupra?

 

To pewnie zależy. W Częstochowie Krotoski ma salon Audi/VW/Skoda ale na serwisie jak byk wisi również logo Seat. Pytałem kiedyś- normalnie przeglady gwarancyjne robią.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Maciej__ napisał(a):

 

Z ciekowsci, mozna serwisowac Seata w VW lub Skoda, czy zeby utrzymac 5 letnia gwarancje to musi byc Seat/Cupra?

 

Serwisować możesz gdziekolwiek, pod warunkiem że będzie to ten sam zakres to producent przewiduje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.05.2023 o 09:18, kadu napisał(a):

Aż dziwne, że jeszcze nie padła propozycja Lexusa UX. Cenowo go samo co Formentor i inne VW, a jednak różnica jest. Sam komfort pracy zawieszenia jest bez porównania.

nie wiem ile kosztuje podobnie wyposazony formentor, ale gdy porownac UXa z blizniacza toyota C-HR to jednak widac, ze lexus troche drozszy.
Tutaj najtansza wersja kosztuje 170tys (porownuje wersje hybrydowe, bo toyota nie ma zwyklej benzyny), a nie jest szczegolnie bogato wyposazona, w toyocie za prawie 10tys mniej masz juz najwyzsza wersje wyposazenia.

Niemniej jednak samochod fajny, a od 2022 pozbawiony najwiekszej wady, czyli archaicznego systemu multimedialnego.
Jest cichszy w srodku, okienko w tylnych drzwiach nie jest mikroskopijne i ogolnie wyglad nie jest az tak przekombinowany jak w toyocie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, komandos80 napisał(a):

nie wiem ile kosztuje podobnie wyposazony formentor, ale gdy porownac UXa z blizniacza toyota C-HR to jednak widac, ze lexus troche drozszy.
Tutaj najtansza wersja kosztuje 170tys (porownuje wersje hybrydowe, bo toyota nie ma zwyklej benzyny), a nie jest szczegolnie bogato wyposazona, w toyocie za prawie 10tys mniej masz juz najwyzsza wersje wyposazenia.

Niemniej jednak samochod fajny, a od 2022 pozbawiony najwiekszej wady, czyli archaicznego systemu multimedialnego.
Jest cichszy w srodku, okienko w tylnych drzwiach nie jest mikroskopijne i ogolnie wyglad nie jest az tak przekombinowany jak w toyocie.

 

 

Niestety to auto nie ma bagażnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał(a):

 

Niestety to auto nie ma bagażnika...

wszystko zależy czego oczekujesz więcej od auta , czy miejsca w bagażniku czy na tylnej kanapie . U mnie bagażnik ma tylko  370l i po kilku próbach układania walizek wchodzą na pierwszą warstwę duża waliza ( są większe ) 70x45x30cm  + 2 kabinówki ( 55x35x22-23cm ) a na drugą warstwę 2x walizka  60x40x25cm lub 3-4 torby sportowe ( w zależności od rozmiaru ) + do schowków bocznych coś się też zmieści np x12-pak . Raz na rok się przemęczysz a zawsze można coś na tylną półkę położyć . Pytanie jak mierzą te np 370-450l z kołem czy bez 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

W salonach trochę PRL-em pachnie.

Auta schodzą z dnia na dzień, od ręki jest 2-3 sztuki z czego 1 zarezerwowana, prawie sprzedana, ale na jazdę u niektórych możesz się umówić za parę dni i to tylko jak im obciągniesz.

Są jeszcze tacy co twierdzą, że nie umawiają, można od strzała się karnąć, ale 16:00 i pusty salon przy pracy typa do 18:00 to za późno na takie 20min fanaberie.

Możesz spróbować innego dnia, może będzie miał nastrój na pojeżdżawkę.

Salon do 18:00, ale obsługa salonu danej marki poszła se do domu o 17:00, jest handlowiec innej marki sprzedawanej pod tym samym dachem, może katalogiem poratować, którego nie może znaleźć.

 

Dziś kulaliśmy się Formentorem i wniosek taki, że auto spoko, ale ni to pies ni wydra, nie dla nas. Za to podejście sprzedawcy 1 klasa.

 

 

Edytowane przez ZUBERTO
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maciej__ napisał(a):

 

Niestety to auto nie ma bagażnika...

Tak, nie jest to samochód rodzinny, ale na codzienne zakupy ten bagaznik wystarcza. Pod podłoga jest kilka schowków, więc można tam sporo drobiazgów upchnąć. Fakt, że walizki się tam nie wlozy 😛

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Na placu boju zostały:

- T-roc 1.0 - cichy, zwinny, jak to VW bez "fajerwerków kobiecych", jest kilka sztuk w kraju od ręki.

- Captur 1.0 LPG - bardziej ospały od T-roca, głośniejszy, słychać że to 3 cylindry, słychać też szum z tylnych kół, ale kobieco bajerancki, z LPG i "płynie na lipiec do PL".

- Vitara - odstaje od powyższych i raczej nie, trzeba czymś podium zapełnić, a S-cross zupełnie żonie nie leży.

 

@r1sender jako, że tylko takie mają na jazdy próbne to jeździłem Capturem w hybrydzie i wow na mnie też nie zrobił.

Dali mi też Clio z LPG, to prawie jeden pies.

 

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, ZUBERTO napisał(a):

Na placu boju zostały:

- T-roc 1.0 - cichy, zwinny, jak to VW bez "fajerwerków kobiecych", jest kilka sztuk w kraju od ręki.

- Captur 1.0 LPG - bardziej ospały od T-roca, głośniejszy, słychać że to 3 cylindry, słychać też szum z tylnych kół, ale kobieco bajerancki, z LPG i "płynie na lipiec do PL".

- Vitara - odstaje od powyższych i raczej nie, trzeba czymś podium zapełnić, a S-cross zupełnie żonie nie leży.

 

@r1sender jako, że tylko takie mają na jazdy próbne to jeździłem Capturem w hybrydzie i wow na mnie też nie zrobił.

Dali mi też Clio z LPG, to prawie jeden pies.

 

 

Ogladaliscie CX-30?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Maciej__ napisał(a):

Ogladaliscie CX-30?

Nie, już mam dość tego oglądania, czas, słuchania pierdów nawiedzonych sprzedawców, albo olewania klienta, ale może jeszcze spróbuję ten 1 raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ZUBERTO napisał(a):

Na placu boju zostały:

- T-roc 1.0 - cichy, zwinny, jak to VW bez "fajerwerków kobiecych", jest kilka sztuk w kraju od ręki.

- Captur 1.0 LPG - bardziej ospały od T-roca, głośniejszy, słychać że to 3 cylindry, słychać też szum z tylnych kół, ale kobieco bajerancki, z LPG i "płynie na lipiec do PL".

- Vitara - odstaje od powyższych i raczej nie, trzeba czymś podium zapełnić, a S-cross zupełnie żonie nie leży.

 

@r1sender jako, że tylko takie mają na jazdy próbne to jeździłem Capturem w hybrydzie i wow na mnie też nie zrobił.

Dali mi też Clio z LPG, to prawie jeden pies.

 

Nie oczekuj w aucie klasyB nie wiadomo czego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, r1sender napisał(a):

Nie oczekuj w aucie klasyB nie wiadomo czego. 

Mam głośną klasę B z 2010 w budzie Soula (na dodatek na 18" i szerokim kapciu), jednak spodziewałbym się jakiegoś postępu w młodszym o ponad dekadę nowym aucie.

Stara Vitara jest cichsza.

Duży + za możliwość kupna w dobrej kasie dodatkowych 3 lat fabrycznej gwarancji (do 2 podstawowych) wraz z materiałami i serwisami przez 5 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, ZUBERTO napisał(a):

Mam głośną klasę B z 2010 w budzie Soula (na dodatek na 18" i szerokim kapciu), jednak spodziewałbym się jakiegoś postępu w młodszym o ponad dekadę nowym aucie.

Stara Vitara jest cichsza

Wbrew pozorom i oczekiwaniom postęp nie poszedł w tą stronę. Auta mają więcej elektronicznych bajerów i są bezpieczniejsze, ale w tej klasie producenci oszczędzają na materiałach i jakości. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, janusz napisał(a):

Gdzie robią, ile kosztuje, ile to jest +140, bo w zasadzie ten silnik "pierwotnie" miał 140?

wg papierów Vitara 1.4T MH ma 129km/220Nm (  silnik spalinowy ) ale "elektyrczek" chwilowo dodaje 10kW ( 14km ) + 50Nm , co sumarycznie daje nadal powyżej 140km + 235Nm . Ponoć realnie seria ma 140-150km /245-255Nm bo Suzuki nie lubi zaniżać danych .Skok można po programie zrobić na 170km/280-300Nm , co pewnie przydało by się przy większych prędkościach bo na 1-2-3 biegu jest bardzo wystarczającą przy napędzie tylko na przednią oś . Koszt pewnie z 1,5kzł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, mmaciejosss napisał(a):

papierów Vitara 1.4T MH ma 129km/220Nm (  silnik spalinowy ) ale "elektyrczek" chwilowo dodaje 10kW ( 14km ) + 50Nm , co sumarycznie daje nadal powyżej 140km + 235Nm

Nie sprawdzałem danych, ale wydaje mi się, że chyba źle liczysz. Ta hybryda lepiej przyspiesza od starej wersji? Ten elektryk do jakich obrotów wspomaga? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, janusz napisał(a):

Nie sprawdzałem danych, ale wydaje mi się, że chyba źle liczysz. Ta hybryda lepiej przyspiesza od starej wersji? Ten elektryk do jakich obrotów wspomaga? 

https://www.v-tuning.pl/katalog-mocy/suzuki/vitara/2-gen/1-4-boosterjet-hybrid-129-km-95-kw-manual tu niby 2kzł 

 

czy lepiej przyśpiesza od starszej wersji ,nie wiem , ponoć delikatnie słabiej ( są filmiki na YT ,że starsza 1.4T 0-100km/h robi sporo poniżej 9s )

https://zeperfs.com/en/duel7163-9183.htm

 

elektryczek ma za zadanie dodać momentu zanim się turbo włączy i to czuć na niskich biegach jak masz okolice 1krpm na obrotomierzu i chcesz przyśpieszyć to nawet na 3-biegu ciągnie i nie wymaga zmiany na 2-bieg jadąc bardzo wolno . Poza tym działa genialnie jako start/stop 

 

czy dobre liczę , nie wiem ale sporo producentów hybryd podaje moce silnika spalinowego = np 120km i elektrycznego np 60km , ale sumarycznie to się nie dodaje i podają że ma 150km . w MH to podawana jest raczej tylko moc spalinowca , bo elektryczek tylko chwilowo coś nam doda 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, mmaciejosss napisał(a):

czy dobre liczę , nie wiem ale sporo producentów hybryd podaje moce silnika spalinowego = np 120km i elektrycznego np 60k

No MH jest bardzo przyjemne do codziennej jazdy i sprawia wrażenie auta o większej mocy niż ma rzeczywiście, bo ładnie "ciągnie" od dołu. Natomiast wydaje mi się, że elektryk przestaje działać przy wyższych obrotach, więc realnie nie wspomaga "sprintu". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, janusz napisał(a):

No MH jest bardzo przyjemne do codziennej jazdy i sprawia wrażenie auta o większej mocy niż ma rzeczywiście, bo ładnie "ciągnie" od dołu. Natomiast wydaje mi się, że elektryk przestaje działać przy wyższych obrotach, więc realnie nie wspomaga "sprintu". 

im mniejsza pojemność tym bardziej MH pomaga , bo małe silniki ( np 3-cylindrowe o małej pojemności  ) mają mało momentu do póki się nie uruchomi turbo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, ZUBERTO napisał(a):

Na placu boju zostały:

Wiem że to bardzo subiektywne odczucia, w dodatku żona wybiera,  ostatnio też łamaliśmy się między Clio a Swiftem, ciężki wybór. Ale nie skreślałbym całkiem Vitary. Silnik rzędowa czwórka, przyjemnie się tym jeździ, nie brakuje mocy. W dodatku mild hybrid i spalanie na super poziomie. W środku obszerniejsze niż T-roc, po jeździe testowej pamiętam że w T-roc było ciasno, w Vitarze sporo miejsca, zwłaszcza z tyłu, wysokie osoby które czasem wożę są miło zaskoczone.

Jak w Capturze jest ten sam silnik co w Clio, to byłem trochę zawiedziony - kultura pracy trzycylindrowa, ale też jakieś takie poszarpywania, nierówno ciągnął. W testowym Swifcie czy Vitarze tego nie ma, silnik przewidywalny, jakoś lepiej nam się jeździło. Finalnie przekonała nas cena, jednak Suzuki tańsze, nie wiem jak teraz.

 

Edit: A właśnie, wspomniane wyżej start stop - w Vitarze działa niezauważalnie, a coś tam zawsze zaoszczędzi. Ostatnio jakieś większe korki, wiec 1.5 litra na zatankowane 30 zaoszczędzone. Nie jest to uciążliwe, a dyszka zostaje w kieszeni.

Edytowane przez Pito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, ZUBERTO napisał(a):

Nie, już mam dość tego oglądania, czas, słuchania pierdów nawiedzonych sprzedawców, albo olewania klienta, ale może jeszcze spróbuję ten 1 raz.

Zrób wyjątek. Mazda mocno odstaje materiałami od wymienionych w tym wątku. No może poza Peżo, bo tu nie pamiętam jak jest ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Pito napisał(a):

Wiem że to bardzo subiektywne odczucia, w dodatku żona wybiera,  ostatnio też łamaliśmy się między Clio a Swiftem, ciężki wybór. Ale nie skreślałbym całkiem Vitary. Silnik rzędowa czwórka, przyjemnie się tym jeździ, nie brakuje mocy. W dodatku mild hybrid i spalanie na super poziomie. W środku obszerniejsze niż T-roc, po jeździe testowej pamiętam że w T-roc było ciasno, w Vitarze sporo miejsca, zwłaszcza z tyłu, wysokie osoby które czasem wożę są miło zaskoczone.

Jak w Capturze jest ten sam silnik co w Clio, to byłem trochę zawiedziony - kultura pracy trzycylindrowa, ale też jakieś takie poszarpywania, nierówno ciągnął. W testowym Swifcie czy Vitarze tego nie ma, silnik przewidywalny, jakoś lepiej nam się jeździło. Finalnie przekonała nas cena, jednak Suzuki tańsze, nie wiem jak teraz.

 

Edit: A właśnie, wspomniane wyżej start stop - w Vitarze działa niezauważalnie, a coś tam zawsze zaoszczędzi. Ostatnio jakieś większe korki, wiec 1.5 litra na zatankowane 30 zaoszczędzone. Nie jest to uciążliwe, a dyszka zostaje w kieszeni.

mi cały czas po głowie chodziła Skoda  Kamiq , mała zgrabna , ładna w środku .Taki 1.0 -110km się sprawdzi w mieście jak i na trasie do utrzymywania przepisowych prędkości . Do T-ROC jakoś 1.0 mi nie pasuje ,a z kolei 1.5 będzie już zdecydowanie więcej palił . Vitara toporna w środku i wysoko się siedzi , chyba najwyżej z wszystkich polecanych , mi pasuje , miejsca ma sporo w środku . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)
19 minut temu, mmaciejosss napisał(a):

chał macz ? jaka wersja , kolor ? Kobieta będzie zadowolona 

Jak za taką pokrakę to sporo, w tej cenie spokojnie byłaby vitara 4x4.

Za niewiele więcej byłaby Ateca, czy Formentor.

Techno + trochę dodatków, czerwono-czarny.

To ostatnie najważniejsze.

Edytowane przez ZUBERTO
  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, ZUBERTO napisał(a):

Jak za taką pokrakę to sporo, w tej cenie spokojnie byłaby vitara 4x4.

Za niewiele więcej byłaby Ateca, czy Formentor.

Techno + trochę dodatków, czerwono-czarny.

To ostatnie najważniejsze.

 

Fajne auto i wersja :ok: To jest 1,0 czy 1,3?

Pod wzgledem wygladu i wnetrza, to Vitara moze sie schowac ;]

Zdziwilbym sie gdyby wybrala Suzuki ;)

 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, ZUBERTO napisał(a):

Jak za taką pokrakę to sporo, w tej cenie spokojnie byłaby vitara 4x4.

Za niewiele więcej byłaby Ateca, czy Formentor.

Techno + trochę dodatków, czerwono-czarny.

To ostatnie najważniejsze.

bardzo fajne zgrabne i ładne  auto dla 👩‍🦰 ale i nie tanie . Za grubo ponad 100kzł ( 120kzł ? ) osiągi dość przeciętne ( 13s do 100km/h )  , na gazie po mieście z 8-9-10spokojnie weźmie a na autostradzie przy 120km/h to już 10 będzie ( Duster 1.0TCE LPG , 14l gazu bierze przy 130-140km/h ) 

Edytowane przez mmaciejosss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał(a):

 

Fajne auto i wersja :ok: To jest 1,0 czy 1,3?

Pod wzgledem wygladu i wnetrza, to Vitara moze sie schowac ;]

Zdziwilbym sie gdyby wybrala Suzuki ;)

 

 

 

kolega pisał , LPG czyli 1.0 . Kobita będzie oczkami wybierać więc wygląd się podoba . Facet osiągami , a moja jest zachwycona jak też wciska w fotel 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)
20 minut temu, Maciej__ napisał(a):

Fajne auto i wersja :ok: To jest 1,0 czy 1,3?

Pod wzgledem wygladu i wnetrza, to Vitara moze sie schowac ;]

Zdziwilbym sie gdyby wybrala Suzuki ;)

Z LPG jest tylko 1.0.

Będzie co chciała, grzana szyba, kiera, zydle, a i dla mnie coś się znajdzie (tylko nie silnik).

Edytowane przez ZUBERTO
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

9 minut temu, mmaciejosss napisał(a):

bardzo fajne zgrabne i ładne  auto dla 👩‍🦰 ale i nie tanie . Za grubo ponad 100kzł ( 120kzł ? ) osiągi dość przeciętne ( 13s do 100km/h )  , na gazie po mieście z 8-9-10spokojnie weźmie a na autostradzie przy 120km/h to już 12 będzie ( Duster 1.0TCE LPG , 14l gazu bierze przy 130-140km/h ) 

Na jakiej autostradzie? :hehe:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)
7 minut temu, Maciej__ napisał(a):

Oki, to do Ateci w sensownej wersji jeszcze chyba sporo CI zostalo ;)

Wystarczające mi mieli w okolicach 140+10-5.

Gdybym ja miał tym jeździć dołożyłbym bez mrugnięcia okiem.

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.