Skocz do zawartości

Jest cennik 2. generacji Skody Kodiaq.


MARS

Rekomendowane odpowiedzi

36 minut temu, zinger napisał(a):

Ładne cacko, mucha nie siada :phi:

Nie wiem co ma ktoś w głowie kupując auto reklamowane przez aktorkę drugiej klasy z podrzędnych seriali. Jak mucha Skoda jeździ to kupią Skodę ? :panic:  Szybciej jakąś zniżkę dostała za reklamę. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, wujek napisał(a):

Nie wiem co ma ktoś w głowie kupując auto reklamowane przez aktorkę drugiej klasy z podrzędnych seriali. Jak mucha Skoda jeździ to kupią Skodę ?

no wiesz, niektórzy cały czas twierdzą że 194 > 248

  • Lubię to 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, wujek napisał(a):

Nie wiem co ma ktoś w głowie kupując auto reklamowane przez aktorkę drugiej klasy z podrzędnych seriali. Jak mucha Skoda jeździ to kupią Skodę ? :panic:  Szybciej jakąś zniżkę dostała za reklamę. 

 

Gadasz o tej reklamie? No właśnie - o to chodzi... Może nie Ty, ale ktoś inny zobaczy, że jest taka Skoda... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, MARS napisał(a):

 

Chciałbym zmieścić się w 220 kzł za srebrnego Kodiaq'a z silnikiem TSI 2,0; 204 KM, 320 Nm, 4x4, podgrzewaną szybą, kierownicą i fotelami, kamerą cofania, USB w lusterku i elektrycznym hakiem. Obecna wersja Style mi odpowiada. 

Usb w lusterku?

 

Ogladales mazde cx60 z dieslem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że wątek fajnie się rozwija.

Od 2018 jeździłem Misiem (Kodiaqiem) 2.0 TSI i uważam że to najlepsze auto jakie miałem. Fakt, że było doposażone "pod korek".

Inne marki w grupie VAG z 2.0 TSI wyciągają 280 a nawet 320KM. W Kodiaqu dopiero po ostatnim lifcie wprowadzili wersję RS z mocą 245. Powód jest prosty - kanibalizm wewnętrzny.

Co do elektryków - to teraz jeżdżę Teslą. I ona nawet nie zbliża się jakością materiałów czy komfortem pasażerów do Kodiaqa. Ma oczywiście inne, niezaprzeczalne zalety - ale w komforcie to Misio rządzi.

 

Już to pisałem - uważam że Kodiaq to świetny wybór. Jest drogi jak na Skodę i bardzo dobrze wyceniony jak na to co oferuje. Nie wykluczam, że kupię sobie Kodiaqa II z sentymentu

Edytowane przez slawekw
  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 26.11.2023 o 20:29, MARS napisał(a):

 

I nie nadają się do holowania przyczepy kempingowej w długiej trasie. Spalinowym zrobiłem trasę z Chorwacji do domu w 23 godziny. Elektrykiem zrobię tą samą trasę w ile, 3 dni? 

Z przyczepą w 23 godziny? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.11.2023 o 17:58, MARS napisał(a):

To teraz czekam na obszerny cennik w Polsce. 

 

Już nie czekam na cennik Kodiaqa, ponieważ zamówiłem Karoqa Sportline z silnikiem 2,0 TSI, 190 KM, 320 Nm. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.12.2023 o 15:20, zinger napisał(a):

Jaka cena?

 

Niestety Skoda Karoq z tym silnikiem jest tylko w wersji Sportline. Z dodatkami wyszło 183.520 zł. Marny rabat, bo tylko 3,33%. 

Edytowane przez MARS
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.11.2023 o 22:38, slawekw napisał(a):

Co do elektryków - to teraz jeżdżę Teslą.

Elektryki to nie tylko Tesla ;) 

 

W dniu 28.11.2023 o 22:38, slawekw napisał(a):

I ona nawet nie zbliża się jakością materiałów czy komfortem pasażerów do Kodiaqa.

Bo to Tesla, elektryków do tego nie mieszaj ;) 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, mrBEAN napisał(a):

Elektryki to nie tylko Tesla ;) 

 

18 godzin temu, mrBEAN napisał(a):

Bo to Tesla, elektryków do tego nie mieszaj ;) 😄 

 

Zgadzam się z oboma Twoimi zdaniami.

Nie rozumiem tylko jak mogłeś pomyśleć że uznałem iż elektryk to tylko Tesla i że każdy elektryk jest gorszy od Skody (nawet Tesla jest pod wieloma względami lepsza)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, slawekw napisał(a):

 

 

Zgadzam się z oboma Twoimi zdaniami.

Nie rozumiem tylko jak mogłeś pomyśleć że uznałem iż elektryk to tylko Tesla i że każdy elektryk jest gorszy od Skody (nawet Tesla jest pod wieloma względami lepsza)

 

Czytając to zdanie: "Co do elektryków - to teraz jeżdżę Teslą. I ona nawet nie zbliża się jakością materiałów czy komfortem pasażerów do Kodiaqa."

Można zrozumieć, tak jak opisałeś, co nie oznacza, że jak tak to rozumiem.

 

Wystarczyło rozpocząć zdanie: "Teraz jeżdżę Teslą" i zbiór byłby zawężony :skromny:

Ewentualnie w ogóle wystarczyło napisać: "Teraz jeżdżę Teslą" i resztę już każdy wie 🤪

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
8 minut temu, sdss napisał(a):

209 500 + lakier startują ceny. Kilka drobiazgów robi się 250 , a wszystko z cennika dobijamy do 300 za 2.0TDI 4x4 190KM. Jeden silnik jedna wersja 😂🤪

kilka tal temu Q5 lub Touareg można było kupić z 3.0TDI w pewnie podstawowej wersji nieźle wyposażonej za 300kzł 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, sdss napisał(a):

209 500 + lakier startują ceny. Kilka drobiazgów robi się 250 , a wszystko z cennika dobijamy do 300 za 2.0TDI 4x4 190KM. Jeden silnik jedna wersja 😂🤪

 

W Polsce ciągle boją się podać cennik nowego Kodiaqa 🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sdss napisał(a):

Bo jest sporo innych fajniejszych aut .

 

Spoko, ale to ma być auto dla mnie, a nie dla ciebie 😀.

To właśnie na tym forum doradzono mi, żebym zerknął na grupę VAG, skoro szukam nowego holownika do przyczepy kempingowej. Pierwotnie myślałem o Kodiaqu, ale okazał się zbyt duży z zewnątrz, abym mógł wjeżdżać z wąskiej alei na działkę ROD. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, MARS napisał(a):

 

Spoko, ale to ma być auto dla mnie, a nie dla ciebie 😀.

To właśnie na tym forum doradzono mi, żebym zerknął na grupę VAG, skoro szukam nowego holownika do przyczepy kempingowej. Pierwotnie myślałem o Kodiaqu, ale okazał się zbyt duży z zewnątrz, abym mógł wjeżdżać z wąskiej alei na działkę ROD. 

Przyczepa jest szersza😏.

 

Ta Skoda z Twoją budą i tak będzie śmigać bez problemu 👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)
13 godzin temu, Danielpoz. napisał(a):

Przyczepa jest szersza😏.

 

Ta Skoda z Twoją budą i tak będzie śmigać bez problemu 👍

 

Nie, moja nie jest szersza - ma 2090 mm. W dodatku ma movery, dzięki czemu może obracać się w miejscu. Kodiaqiem tego nie zrobię. 

 

Oczywiście, że Karoq z silnikiem 2,0 TSI sobie poradzi 👍.

Edytowane przez MARS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Danielpoz. napisał(a):

Możliwe. Generalnie 230 uważana jest od lat za standard. 250 to dla zachciewajek komfortu😆

 

Moja Aviva 400 PS jest stosunkowo małą przyczepą dla 4 osób, bo ma DMC 1000 kg. Dla dwóch osób jest wystarczająca mimo tylko 2 m szerokości. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, MARS napisał(a):

 

Moja Aviva 400 PS jest stosunkowo małą przyczepą dla 4 osób, bo ma DMC 1000 kg. Dla dwóch osób jest wystarczająca mimo tylko 2 m szerokości. 

Jeździłem Adrią 370 w 2+2 i też musiała wystarczyć.😀

Teraz tylko w 2 ale mamy 1700dmc😂

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.11.2023 o 22:38, slawekw napisał(a):

Widzę że wątek fajnie się rozwija.

Od 2018 jeździłem Misiem (Kodiaqiem) 2.0 TSI i uważam że to najlepsze auto jakie miałem. Fakt, że było doposażone "pod korek".

Inne marki w grupie VAG z 2.0 TSI wyciągają 280 a nawet 320KM. W Kodiaqu dopiero po ostatnim lifcie wprowadzili wersję RS z mocą 245. Powód jest prosty - kanibalizm wewnętrzny.

Co do elektryków - to teraz jeżdżę Teslą. I ona nawet nie zbliża się jakością materiałów czy komfortem pasażerów do Kodiaqa. Ma oczywiście inne, niezaprzeczalne zalety - ale w komforcie to Misio rządzi.

 

Już to pisałem - uważam że Kodiaq to świetny wybór. Jest drogi jak na Skodę i bardzo dobrze wyceniony jak na to co oferuje. Nie wykluczam, że kupię sobie Kodiaqa II z sentymentu

To raczej nie jest kanibalizm wewnętrzny. Z tego co wiem to ten 2.0 tsi  190 w skodzie to niby Miller a te 245-320 to Otto, i ten 2.0 tsi Millera to tak jakby mial byc taki ekwiwalent 1.6-1.8turbo Otto zarówno pod względem mocy jak i spalania bez wprowadzania nowej konstrukcji o takiej mocy/spalaniu. I to nie jest kwestia softu a innej konstrukcji głowicy przy zunifikowanym dole, dlatego tez  usuneli 1.8 tsi z oferty.  Wadą wg mnie jest to że takie rozwiązanie zachowuje ciężki zeliwny blok.  Ale 1.8 w sumie tez mial praktycznie ten sam blok o konstrukcje. Co prawda mocny i trwały ale ciężki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.