stopencja Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 Nazwa użytkownika: Stopencja15 Samochód: Seicento Jednostka: 1.4 t-jet Skrzynia: Sporting Max HP: 167hp Max moment: 221,5 Turbo : Garrett T25 IC - FMIC Boost - 1bar Det 3 FIT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 A ten słabszy wykres to od czego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stopencja Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > A ten słabszy wykres to od czego? doładowanie na 0,35bar 2 mapki mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > doładowanie na 0,35bar 2 mapki mam z możliwością zmiany "na drodze"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stopencja Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > z możliwością zmiany "na drodze"? tak 2 "mapki" znaczy się wył/włącz ebc 0,35/1bar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 User: dippaolo Samochód: Seicento Jednostka: T-Jet Turbina: Oryginalna od T-jet'a, IHI VL36 Doładowanie: 1bar Skrzynia: Od Stilo - 6 biegowa Max HP: 160KM Max moment: 249Nm ECU: EMU - Ecumaster Miały być dwa pomiary. Na 4 i 5 biegu. Pierwszy pomiar przeszedł OK, drugi na 5 biegu już nie - EBC mam skręcone na maksa i nie zwróciłem uwagi że Fuel cut above pressure mam ustawione na 230 kPa, chyba turbo na piatym biegu przeładowało, wystraszyłem się że coś jeb.. i przerwaliśmy pomiar Poniżej zdjęcie wykresu, potem filmik na 4 biegu i na 5 biegu. Żeby nie zaśmiecać tego wątku do komentowania zapraszam TUTAJ Wykres: Filmik: 4 bieg Filmik: 5 bieg Foto: ps. Dzieki moritz86 za umówienie na hamownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 10 Października 2013 Udostępnij Napisano 10 Października 2013 Seria 1.4 hybryda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 seria 1.1mpi na gazie, doładowanie 0.75 - 0.8 bara turbina od POLO 1.4TDI (GT1544S) intercooler omega 2.5 TD 124 KM 186 Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > seria 1.1mpi na gazie, doładowanie 0.75 - 0.8 bara > turbina od POLO 1.4TDI (GT1544S) > intercooler omega 2.5 TD > 124 KM 186 Nm Pewnie jedzie podobnie do mojego pierwszego setupu, dołem ładnie a górą pęka ale i tak fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > Pewnie jedzie podobnie do mojego pierwszego setupu, dołem ładnie a górą pęka ale i tak fajnie kreski są równe prawie i na drodze też nie czuć aż tak bardzo, ciągnie równo do 6 tys rpm jakby był wolnossący 2.0 pod maską. Na wykresie widac że najbardziej użytecznym zakresem obrotów jest 2.5-4.5 tys rpm i tak też w sumie jeżdże, rzadko kiedy kręce wyżej 5 tys. Bardzo mnie cieszy że moment i moc nie leci na łeb na szyję tak jak w ihi które miałem i które ma Wojtek w 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 > kreski są równe prawie i na drodze też nie czuć aż tak bardzo, ciągnie równo do 6 tys rpm jakby był > wolnossący 2.0 pod maską. Na wykresie widac że najbardziej użytecznym zakresem obrotów jest > 2.5-4.5 tys rpm i tak też w sumie jeżdże, rzadko kiedy kręce wyżej 5 tys. Bardzo mnie cieszy > że moment i moc nie leci na łeb na szyję tak jak w ihi które miałem i które ma Wojtek w 1.2 No to git Ja też nie kręcę powyżej 4.5 bo mi z niewyjaśnionych przyczyn szarpie od 4.5 do 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 Myślałem, że większego TDI niż u mnie wyszło to już się nie da zrobić, ale jednak Jak na 1.1 to bardzo ładny wynik, bardzo mi się podoba jak moment trzyma biorąc pod uwagę, gdzie się zaczyna. Na wykresie tzn., bo max power masz prawie w tym samym miejscu co ja (u mnie 5300) i moc podobna (z poprawką na różnice 1.1 i 1.2, tzn u ciebie jest lepiej), co wskazywało by, że jednak ten moment się bardzo podobnie rozkłada. W sumie jak spojrzałem na swój wykres to przy 5000 rpm jeszcze cały czas jest 170 Nm, potem leci na ryj. Tak czy owak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 > Myślałem, że większego TDI niż u mnie wyszło to już się nie da zrobić, ale jednak Jak na 1.1 to > bardzo ładny wynik, bardzo mi się podoba jak moment trzyma biorąc pod uwagę, gdzie się > zaczyna. Na wykresie tzn., bo max power masz prawie w tym samym miejscu co ja (u mnie 5300) i > moc podobna (z poprawką na różnice 1.1 i 1.2, tzn u ciebie jest lepiej), co wskazywało by, że > jednak ten moment się bardzo podobnie rozkłada. W sumie jak spojrzałem na swój wykres to przy > 5000 rpm jeszcze cały czas jest 170 Nm, potem leci na ryj. Tak czy owak jest ja tylko dodam że silnik jest całkowicie fabryczny z żadną górą od 1.2, z plastikowym kolektorem i tą malutką przepustnicą, (35 albo 36mm nie pamiętam) nieodprężany ani nic. Sprzęgło też jeszcze seryjne od 1.1, teraz mam przejechane jakieś 45tys od uturbienia i nie ślizga. I na dużym kompie z EOBD To ja nie wiem jak to wcześniej robili że mówili że się nie da na tym kompie wystroić i że sie mapy rozjeżdżały czy coś. Tak się może tutaj jaram i brandzluję i zalatuje troche zarozumialstwem ale naprawde jestem mega zadowolony no i poprostu muszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zastava Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 sejo 1,2 z sienny na seryjnym wydechu 4-1 z seja, i kibel dolocie, wykres gaz/benzyna, gaz wiadomo słabszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
addy Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 Fiat SC 'Smerf Złośnik' 1.2 8v by addy Nazwa użytkownika: addy Samochód: Fiat SC Jednostka: 1.2 8v Skrzynia: Sporting Max HP: 74,8 KM @ 5728 rpm Max moment: 103 Nm @ 2583 rpm szczegóły: Sterownik: IAW 49F.D1 Wtryski: 1.1 mpi IWP116 Wydech: kolektor 4-2-1 z P1, przelotowy fi 43 (wewn.) zakończony tłumikiem z DF-a Dolot: Węglarski MAG Sport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 12 Marca 2014 Udostępnij Napisano 12 Marca 2014 Nie cento i nie fire ale czuję się tu zawsze jak wśród swoich więc wrzucam. Stare 2.0 8v turbo z cromy. Slupek seria. Turbo TD04 (dłubane przez coobcia) 1.4 bara w piku i 1.25 do końca. IC z forda tdci LPG - KME Diego G3, wtryski HANA 2001 niebieskie Cyfry są jakie są ale jeździ się na prawdę przyjemnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stychu Napisano 22 Marca 2014 Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 Po zmianie zamachu sprzęgła i poprawach softu u Szarego wyszło nam coś takiego: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2014 wszystko jak wcześniej Seicento Auto odpala i rozgrzewa się na PB Pełne obciążenie tylko na LPG-tak jak ten wykres 1.2 16V K03 Przepustnica 1.6 zamiast wydechu- 47mm katalizator+tłumik środkowy+tłumik końcowy jest--przelot 64mm z 1 tłumikiem przelotowym doładowanie ok 1.3b Niestety przy pomiarze puściło sprzęgło. Możliwe że jak by dało radę to moment by nie poszedł w dół tak drastycznie. Nie do końca też był wystrojony,bo po mianie wydechu nie miałem jeszcze na to czasu. Jak będzie kasa i czas na wymianę to pomiar postaram się powtórzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2014 > wszystko jak wcześniej > Seicento > Auto odpala i rozgrzewa się na PB > Pełne obciążenie tylko na LPG-tak jak ten wykres > 1.2 16V > K03 > Przepustnica 1.6 > zamiast wydechu- 47mm katalizator+tłumik środkowy+tłumik końcowy > jest--przelot 64mm z 1 tłumikiem przelotowym > doładowanie ok 1.3b > Niestety przy pomiarze puściło sprzęgło. > Możliwe że jak by dało radę to moment by nie poszedł w dół tak drastycznie. > Nie do końca też był wystrojony,bo po mianie wydechu nie miałem jeszcze na to czasu. > Jak będzie kasa i czas na wymianę to pomiar postaram się powtórzyć. no ładnie 20 i 50Nm koni samym wydechem teraz ma czym oddychać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal2188 Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 Nazwa użytkownika: Rafal2188 Samochód: Fiat SC Jednostka: 1.1 Spi z głowicą od 1.2 MPI Skrzynia: S-ka Przy 2 powtórkach max wyszło: Max HP: 66,4 KM @ 5959 rpm Max moment: 85,3 Nm @ 3327 rpm ( podobny dostępny od 2k do 6k rpm ) szczegóły: Seryjny dół z 1,1 SPI z seryjną górą 1.2 MPI z punto I , Komputer z Palio IAW 18F.B4 Dolot kwasiak home made ze stożkiem i dolotem ze zderzaka Wydech - seryjne portki 4-2-1, przelotowy zamiast kata i wydech przelotowy MagSportu fi wew 43. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 Nazwa użytkownika: Michaswawa Sterowanie EMU Odprezenie 2 mm + dwie stalowe uszczelki Samochód: Fiat SC Jednostka: 1.4 t-jet Skrzynia:500 abarth Turbo TD05 Wtryski GT2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Nazwa użytkownika: Michaswawa > Sterowanie EMU > Odprezenie 2 mm + dwie stalowe uszczelki > Samochód: Fiat SC > Jednostka: 1.4 t-jet > Skrzynia:500 abarth > Turbo TD05 > Wtryski GT2 Masz tam max momentu, gdzie u mnie jest już koniec wszystkiego - ciekawie musi to jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Masz tam max momentu, gdzie u mnie jest już koniec wszystkiego - ciekawie musi to jeździć Nie narzekam,trzeba ogarnac wieksze doladowanie i bedzie git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czubi Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 User: czubi Samochód: Cinquecento Parch Jednostka: 1.2 8v Turbina: IHI RHB4 Doładowanie: 1.1 bar Skrzynia: 6 SPEED Max HP: 165.6 HP Max moment: 266.3 Nm ECU: DET 3 by Ahamay ! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Napisz co tam jeszcze masz namodzone (polerka, przepustnica, itd.), jak duży intercooler, i co tam jeszcze. Bo trudno mi w ten wynik na tej turbinie uwierzyć, na takim doładowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czubi Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Napisz co tam jeszcze masz namodzone (polerka, przepustnica, itd.), jak duży intercooler, i co tam > jeszcze. Bo trudno mi w ten wynik na tej turbinie uwierzyć, na takim doładowaniu. Więc tak: Głowica po obróbce , na dużych zaworach , duża P , wałek światek 259 , odprężenie 2mm + 2x 0.49 upg z grande, zamach 3.2kg , wtryski 1.8T , IC Marea JTD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Więc tak: > Głowica po obróbce , na dużych zaworach , duża P , wałek światek 259 , odprężenie 2mm + 2x 0.49 upg > z grande, zamach 3.2kg , wtryski 1.8T , IC Marea JTD No to trochę wyjaśnia, w szczególności zawory i wałek . Znaczy się to turbo ma jednak potencjał, tylko u mnie nie do końca wykorzystany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czubi Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > No to trochę wyjaśnia, w szczególności zawory i wałek . Znaczy się to turbo ma jednak potencjał, > tylko u mnie nie do końca wykorzystany. Można to tak nazwać Tutaj masz mapkę na 0.8 bar ( "daily") Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Można to tak nazwać Tutaj masz wykres na 0.8 bar ( mapka "daily") Cały czas więcej o 10km niż u mnie na 0.8bara, musiałbym się zmierzyć kiedyś na 1 barze. Trochę ta moc w jednym i drugim przypadku wcześnie wypada, bardzo wcześnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > Można to tak nazwać Tutaj masz mapkę na 0.8 bar ( "daily") Jezdzi to jakos w ogole ? Bo z wykresu wychodzi jakby to w jednym miejscu przeladowywalo a potem wszytko leci na leb. Rozwazylbym pomiar na innej hamowni jesli auto jezdzi inaczej niz pokazuje wykres Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czubi Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 Jeździ jak na filmiku wyżej , co dziwne trzyma boost do samego końca i nie czuć jakiegoś spadku mocy po przejściu 4-5tys obr. ... Teraz zmiana na TD04l i zobaczymy co wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > Jeździ jak na filmiku wyżej , co dziwne trzyma boost do samego końca i nie czuć jakiegoś spadku > mocy po przejściu 4-5tys obr. ... Teraz zmiana na TD04l i zobaczymy co wyjdzie Żre jeb%ny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > Żre jeb%ny Ja to sobie chyba CC kupię 60 koni więcej a mógłbym z daleka wąchać spaliny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > Ja to sobie chyba CC kupię > 60 koni więcej a mógłbym z daleka wąchać spaliny Masa panie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czubi Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > Masa panie O to to Będzie TD04 będzie lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > O to to Będzie TD04 będzie lepiej A jaką masz tam masę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > A jaką masz tam masę? 720? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czubi Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > A jaką masz tam masę? Dokładnie nie powiem Ci bo nie ważyłem , dwa kubły , szelki , z tyłu rolka Myślę , że granice 700kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > 720? Mój równą tonę. To jest przepaść. Ile można "odzyskać" wywalając kanapę a przednie fotele zamieniając na lekkie kubły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czubi Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > Mój równą tonę. To jest przepaść. > Ile można "odzyskać" wywalając kanapę a przednie fotele zamieniając na lekkie kubły? Kiedyś miałem fajną tabelkę jak ktoś chyba nawet z ak wybebeszał cento i z tego co pamiętam 1szt seria fotel - 15kg , 1szt kubeł- mniej wiecej 7kg. Kanapa chyba 10KG EDIT: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > Żre jeb%ny I to przeokrutnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > Mój równą tonę. To jest przepaść. > Ile można "odzyskać" wywalając kanapę a przednie fotele zamieniając na lekkie kubły? Musisz zmienić budę - i jedna i druga to chu$ówka , ale cento lżejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2014 > Musisz zmienić budę - i jedna i druga to chu$ówka , ale cento lżejsze Zostanę przy tym - jakoś nie mógłbym zmienić, poza tym przyzwyczaiłem się do tego kloca pod maską i wiem, że ma potencjał na duże moce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadu Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 Silnik 1.2 16v (seria + przekładka 2mm). Wałki Świątek R259 Skrzynia: S Max HP: 224 KM Max moment: 216 NM Turbo: Garrett GT2056s Boost: 0.9 bar rosnące liniowo od 5500 rpm do 1.4 bar przy 7000. A tutaj pomiar przy stałym doładowaniu 0.9 bar: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 > Silnik 1.2 16v (seria + przekładka 2mm). > Wałki Świątek R259 > Skrzynia: S > Max HP: 224 KM > Max moment: 216 NM > Turbo: Garrett GT2056s > Boost: 0.9 bar rosnące liniowo od 5500 rpm do 1.4 bar przy 7000. > A tutaj pomiar przy stałym doładowaniu 0.9 bar: podziwiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TeamRallySport Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 Nazwa użytkownika: TeamRallySport Samochód: Fiat SC Jednostka: 1.2 8V Skrzynia: 13/64 5 speed by KMS Max HP: 81,3KM / 6951rpm Max moment: 86,2nm / 6160rpm Wykonane mody: Głowica 1.2 wraz z wałkiem przygotowana w Heinrich Tuning Kolektor wydechowy 4-2-1 + katalizator a reszta wolna przepustnica 42 mm dół silnika w pełni seryjny 1.1 Silnikiem steruje DET III Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Silnik 1.2 16v (seria + przekładka 2mm). > Wałki Świątek R259 > Skrzynia: S > Max HP: 224 KM > Max moment: 216 NM > Turbo: Garrett GT2056s > Boost: 0.9 bar rosnące liniowo od 5500 rpm do 1.4 bar przy 7000. > A tutaj pomiar przy stałym doładowaniu 0.9 bar: czemu tak mało tego momentu a mocy aż tyle? To ja w 1.1 mam 186Nm od 2,5tys obr przy 124 koniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > czemu tak mało tego momentu a mocy aż tyle? To ja w 1.1 mam 186Nm od 2,5tys obr przy 124 koniach Wałki i małe turbo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Wałki i małe turbo a no rzeczywiście, niedopatrzyłem sie tych wałków za pierwszym razem, może to one "psują" robotę. Ale jesli chodzi o turbo to ja mam jeszcze mniejsze bo od 1.4 tdi gt1544 a tam jest gt2056, więc wałki albo wałki+zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > a no rzeczywiście, niedopatrzyłem sie tych wałków za pierwszym razem, może to one "psują" robotę. > Ale jesli chodzi o turbo to ja mam jeszcze mniejsze bo od 1.4 tdi gt1544 a tam jest gt2056, > więc wałki albo wałki+zapłon na dole doładowania też nie ma dużego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.