Skocz do zawartości

Jaki nowy SUV 4x4 do 130 tys zł w leasing polecacie?


urwis

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

jeździłem dziś szukać SUVa, którym będzie jeździł ojciec.

Kwota ok 130 tys zł brutto.

Musi być 4x4, bo codziennie do domu przez las jeździ.

Musi być benzyna, bo po gwarancji będzie zakładane LPG (a może któryś producent pozwala założyć bez utraty gwarancji). Roczny przebieg ok 40 tys km.

Fajnie by było, gdyby była otwierana tylna klapa z pilota, bo zawsze kilka toreb ojciec nosi.

Najlepiej automat.

Obsługa w serwisie też jest ważna. Najlepsze wspomnienia mam z Toyoty. Nie wiem jak wygląda to w Maździe i Hyundayu. Mitsubushi to tragedia.

Gwarancja producenta na 5 lat, lub przedłużona do 5 lat / 200 tys km.

Oglądałem RAV 4, Mazdę CX-5, Hyundaia ix35 i Outlandera. Jak na razie wygrywa RAV4. W Maździe, żeby zacząć konfigurować samochód, facet chciał moje wszystkie dane icon_eek.gif Wyszedłem, a szkoda, bo bardzo przyjemne auto, choć droższe niż RAV4. Hyundaia nie można było nawet zobaczyć w najwyższej wersji, bo wszystkie z rocznika 2014 wyprzedane, a nowych jeszcze nie mają i nie znają dokładnych cen. Outlander nie ma wielu systemów bezpieczeństwa jeśli wybieram benzynę.

Gdzie jeszcze warto pojechać? Może macie jakieś swoje opinie o autach, które wymieniłem?

Mam uprzedzenie do grupy VAG. Może niepotrzebnie?

A może są jakieś auta klasy C-D w podanej kwocie spełniające wymogi (nie potrafię znaleźć nic z 4x4 poza outbackiem)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> .

> w takim razie odpadaja wszystkie benzyniaki na wtrysku bezposrednim czyli chyba cała grupa VAG

A wtrysk w fazie ciekłej?

Jakkolwiek nie jestem zwolennikiem LPG w samochodzie, to tylko wtrysk tego typu do mnie przemawia. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć,

> jeździłem dziś szukać SUVa, którym będzie jeździł ojciec.

> Kwota ok 130 tys zł brutto.

> Musi być 4x4, bo codziennie do domu przez las jeździ.

> Musi być benzyna, bo po gwarancji będzie zakładane LPG (a może któryś producent pozwala założyć bez

> utraty gwarancji). Roczny przebieg ok 40 tys km.

> Fajnie by było, gdyby była otwierana tylna klapa z pilota, bo zawsze kilka toreb ojciec nosi.

> Najlepiej automat.

> Obsługa w serwisie też jest ważna. Najlepsze wspomnienia mam z Toyoty. Nie wiem jak wygląda to w

> Maździe i Hyundayu. Mitsubushi to tragedia.

> Gwarancja producenta na 5 lat, lub przedłużona do 5 lat / 200 tys km.

> Oglądałem RAV 4, Mazdę CX-5, Hyundaia ix35 i Outlandera. Jak na razie wygrywa RAV4. W Maździe, żeby

> zacząć konfigurować samochód, facet chciał moje wszystkie dane Wyszedłem, a szkoda, bo bardzo

> przyjemne auto, choć droższe niż RAV4. Hyundaia nie można było nawet zobaczyć w najwyższej

> wersji, bo wszystkie z rocznika 2014 wyprzedane, a nowych jeszcze nie mają i nie znają

> dokładnych cen. Outlander nie ma wielu systemów bezpieczeństwa jeśli wybieram benzynę.

> Gdzie jeszcze warto pojechać? Może macie jakieś swoje opinie o autach, które wymieniłem?

> Mam uprzedzenie do grupy VAG. Może niepotrzebnie?

> A może są jakieś auta klasy C-D w podanej kwocie spełniające wymogi (nie potrafię znaleźć nic z 4x4

> poza outbackiem)?

Obawiam sie ze bedziesz mial problem z SUVem na LPG, sam cos podobnego myslalem ale ciezko z instalacja. Jedynie outlander 2.0 moze by z gazem sobie poradzil bo czytalem ze troche osob taka konfiguracje ma. Problemem sa jedynie regulacja zaworow dosc czesta......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Forester.

Teraz ojciec ma Forestera z 2007 roku. Przejechane 300 tys km z czego połowa na LPG. Po przebojach z serwisem chce czegoś innego, ale w sumie można by się przyjrzeć. Już chyba nie są takie surowe te forki. Nadal tam 4x4 zapięte na stałe?

> .

> w takim razie odpadaja wszystkie benzyniaki na wtrysku bezposrednim czyli chyba cała grupa VAG

> Moze Opel Mokka? 1.4 turbo fajnie sie gazuje.

> Jest nawet fabryczny lpg w tym Oplu ale bez 4x4

Było by pięknie, ale bez 4x4 ani rusz oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć,

> jeździłem dziś szukać SUVa, którym będzie jeździł ojciec.

> Kwota ok 130 tys zł brutto.

> Musi być 4x4, bo codziennie do domu przez las jeździ.

> Musi być benzyna, bo po gwarancji będzie zakładane LPG (a może któryś producent pozwala założyć bez

> utraty gwarancji). Roczny przebieg ok 40 tys km.

> Fajnie by było, gdyby była otwierana tylna klapa z pilota, bo zawsze kilka toreb ojciec nosi.

> Najlepiej automat.

> Obsługa w serwisie też jest ważna. Najlepsze wspomnienia mam z Toyoty. Nie wiem jak wygląda to w

> Maździe i Hyundayu. Mitsubushi to tragedia.

> Gwarancja producenta na 5 lat, lub przedłużona do 5 lat / 200 tys km.

> Oglądałem RAV 4, Mazdę CX-5, Hyundaia ix35 i Outlandera. Jak na razie wygrywa RAV4. W Maździe, żeby

> zacząć konfigurować samochód, facet chciał moje wszystkie dane Wyszedłem, a szkoda, bo bardzo

> przyjemne auto, choć droższe niż RAV4. Hyundaia nie można było nawet zobaczyć w najwyższej

> wersji, bo wszystkie z rocznika 2014 wyprzedane, a nowych jeszcze nie mają i nie znają

> dokładnych cen. Outlander nie ma wielu systemów bezpieczeństwa jeśli wybieram benzynę.

> Gdzie jeszcze warto pojechać? Może macie jakieś swoje opinie o autach, które wymieniłem?

> Mam uprzedzenie do grupy VAG. Może niepotrzebnie?

> A może są jakieś auta klasy C-D w podanej kwocie spełniające wymogi (nie potrafię znaleźć nic z 4x4

> poza outbackiem)?

A może Honda CR-V 2,0 I-VTEC 155KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bez przesady mam 185 i wygodnie zasiadam w CR-V

"wygodnie" hehe.gif

siedzisko kierowcy dokąd Ci sięga ??

2/3 uda masz "w powietrzu" ?

kwestia definicji : wygodnie.

pozornie przestrzenne auto - krótkie siedziska sprawiają takie wrażenie .

CRV to moje wielki rozczarowanie - chciałem kupić.

Pomijam fakt, że nie było możliwości jazdy próbnej NoPb z AT facepalm%5B1%5D.gif

W Warszawie boje_sie.gif

Pan w salonie tłumaczył mi: będzie Pan zadowolony biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A wtrysk w fazie ciekłej?

> Jakkolwiek nie jestem zwolennikiem LPG w samochodzie, to tylko wtrysk tego typu do mnie przemawia.

Powiem krótko. Zapomnij.

Droga czuła na jakosć gazu a przez to awaryjna w polskich warunkach instalacja, znikome doświadczenie zakładów w montażu i serwisie,

Tylko IV generacja LPG ma sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Było by pięknie, ale bez 4x4 ani rusz

W takim razie zakładasz LPG do zwykłego 1.4T 4x4 po upływie gwarancji.

Być może dało by sie też dogadać z dealerem żeby sam zamontował LPG do auta które u niego kupisz i dał swoją gwarancję.

Kiedyś tak robiono gdy GM nie miał w ofercie aut z LPG.

Silniki 1.4T spoko znoszą gaz nawet bez fabrycznego dostosowania.

Ewentualnie taka Grand Vitara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdzie jeszcze warto pojechać? Może macie jakieś swoje opinie o autach, które wymieniłem?

w takiej kwocie jest sporo aut, imho warto jeszcze odwiedzic Kie, Subaru, Suzuki.

Moj tata 2 lata temu szukal auta do 120kzl i wybral Sportage, do dzis jest mega zadowolony. Choc jak do lasu to wiadomo, ze Forka wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Teraz ojciec ma Forestera z 2007 roku. Przejechane 300 tys km z czego połowa na LPG. Po przebojach

> z serwisem chce czegoś innego, ale w sumie można by się przyjrzeć. Już chyba nie są takie

> surowe te forki. Nadal tam 4x4 zapięte na stałe?

Co tu dużo mówić/pisać-najlepiej podjechać do salonu i sprawdzić. Odnośnie napędu-przy automacie nie jest to takie rozwiązanie napędu jak z manualną skrzynią biegów, ale IMO nadal stały napęd.

Spytałbym o problemy z serwisem, ale pewnie wyszedłby OT wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A wtrysk w fazie ciekłej?

> Jakkolwiek nie jestem zwolennikiem LPG w samochodzie, to tylko wtrysk tego typu do mnie przemawia.

W praktyce nie jest tak różowo. Trzeba poczekać jeszcze kilka lat żeby instalacje V gr. zostały bardziej dopracowane i instalatorzy się nauczyli montowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć,

> jeździłem dziś szukać SUVa, którym będzie jeździł ojciec.

> Kwota ok 130 tys zł brutto.

> Musi być 4x4, bo codziennie do domu przez las jeździ.

> Musi być benzyna, bo po gwarancji będzie zakładane LPG (a może któryś producent pozwala założyć bez

> utraty gwarancji). Roczny przebieg ok 40 tys km.

> Fajnie by było, gdyby była otwierana tylna klapa z pilota, bo zawsze kilka toreb ojciec nosi.

> Najlepiej automat.

> Oglądałem RAV 4, Mazdę CX-5, Hyundaia ix35 i Outlandera. Jak na razie wygrywa RAV4. W Maździe, żeby

> zacząć konfigurować samochód, facet chciał moje wszystkie dane Wyszedłem, a szkoda, bo bardzo

> przyjemne auto, choć droższe niż RAV4.

CX5 fajne, bo kompaktowe i lekkie, silnik benzynowy oszczedny, ALE polaczenie z AT jest kiepskie. no.gif Miesza caly czas biegami. Jesli AT to diesel. Przed zakupem poczytac o wadach silnika. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A może Honda CR-V 2,0 I-VTEC 155KM

Dobry pomysł. Trzeba obejrzeć ok.gif Ojciec jest niewysoki zlosnik.gif

> Jest jeszcze Nissan Qashqai, Jeep Compass, Skoda Yeti, Octavia Scout 4x4, Octavia 4x4 (zwykła),

> Golf Kombi 4Motion,

Nissana nie ma w Białymstoku, Compass nie ma 4x4 icon_eek.gif, VAG się nie gazuje crazy.gif

> W takim razie zakładasz LPG do zwykłego 1.4T 4x4 po upływie gwarancji.

> Być może dało by sie też dogadać z dealerem żeby sam zamontował LPG do auta które u niego kupisz i

> dał swoją gwarancję.

> Kiedyś tak robiono gdy GM nie miał w ofercie aut z LPG.

> Silniki 1.4T spoko znoszą gaz nawet bez fabrycznego dostosowania.

> Ewentualnie taka Grand Vitara

Zapytam w Oplu ok.gif A taka Grand Vitara przegrała z Foresterem 7 lat temu, więc teraz jest bez szans.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Teraz ojciec ma Forestera z 2007 roku. Przejechane 300 tys km z czego połowa na LPG. Po przebojach

> z serwisem chce czegoś innego, ale w sumie można by się przyjrzeć. Już chyba nie są takie

> surowe te forki.

napisz porsze o tych przebojach

> Nadal tam 4x4 zapięte na stałe?

tak

MT 50/50%

AT 60/40%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Wczoraj miałem okazję testować CX-5 właśnie z silnikiem benzynowym i AT. Przy bardzo spokojnej jeździe może jeszcze takie połączenie ma sens ale kiedy chce się wykrzesać trochę dynamiki to jest po prostu fatalnie. Skrzynia zrzuca biegi, jest mnóstwo wycia, a przyśpieszenie jest mizerne. Powyżej 120 km/h nie ma już mowy o wyprzedzeniu czegokolwiek. Tak więc jak CX-5 z benzyniakiem to tylko skrzynia manualna - no chyba, że ktoś ma w sobie pokaźne pokłady cierpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiem krótko. Zapomnij.

> Droga czuła na jakosć gazu a przez to awaryjna w polskich warunkach instalacja, znikome

> doświadczenie zakładów w montażu i serwisie,

> Tylko IV generacja LPG ma sens.

Nie planowałem, ale już się wyleczyłem biglaugh.gif

Dzięki za info. Moja wiedza opierała sie do tej pory na reklamach, w których wszystko było "cymesik" palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przebojów z Forkiem to, poza ewidentnymi brakami w kulturze ludzi z serwisu, był problem (ciągnący się 3 lata) z zapalającym się check engine. Nie potrafili zdiagnozować, wymieniali sporo rzeczy, co pomagało tylko na chwilę, a kasę brali. Po gwarancji założono LPG i check się więcej nie zapalił. Magia. Dodam, że samochód był nawet w Warszawskim ASO z tym problemem i tam też sobie nie poradzili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do przebojów z Forkiem to, poza ewidentnymi brakami w kulturze ludzi z serwisu, był problem

> (ciągnący się 3 lata) z zapalającym się check engine. Nie potrafili zdiagnozować, wymieniali

> sporo rzeczy, co pomagało tylko na chwilę, a kasę brali. Po gwarancji założono LPG i check się

> więcej nie zapalił. Magia. Dodam, że samochód był nawet w Warszawskim ASO z tym problemem i

> tam też sobie nie poradzili.

jesli to bylo 2.0 dohc to znany problem ze spalaniem stukowym jednym z rozwiazan jest wlasnie montarz LPG zlosnik.gif

innym nowy soft + nowy czujnik stukowy

ale to fakt sewis ten temat dopiero od niedawna ogarnia....

szkoda ze na forum nie zagladanal odrazu pomogliby mu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oglądałem RAV 4, Mazdę CX-5, Hyundaia ix35 i Outlandera.

Warto zainteresować się Fordem Kuga. Spełnia wszystkie wymagania i jest już instalacja LPG 6-ej generacji, która jest dużo mniej inwazyjna przy instalacji od poprzednich.

Wprawdzie cena instalacji jest jeszcze dość wysoka, ale z tego co słyszałem, już tanieją (sam jestem nią zainteresowany wink.gif)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest Nissan Białystok

Tego co był przy stacji benzynowej, bodajże Statoil przy trasie na W-We to już nie ma icon_eek.gif ?

W sumie jak nie ma to dobrze, jeździłem taty autem tam na przeglądy, salon to była parodia a serwis to trzeba było pilnować, bo zawsze coś skonocili tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tego co był przy stacji benzynowej, bodajże Statoil przy trasie na W-We to już nie ma ?

> W sumie jak nie ma to dobrze, jeździłem taty autem tam na przeglądy, salon to była parodia a serwis

> to trzeba było pilnować, bo zawsze coś skonocili

Nie ma od trzech czy czterech lat. I słusznie. Patałachy jedne.

Stracili autoryzację po aferze ze spaloną Navarą (był reportaż w Turbo Kamerze). Bez autoryzacji pies z kulawa nogą do nich nie zajechał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ziomek ja masz pitolić głupoty to nie pisz.

Daj sobie już spokój z tą krytyką KIA, bo robi się to żałosne facepalm%5B1%5D.gif. Trafiłeś na jakiś "demo syf" grinser006.gif i już do końca życia będziesz się mścił na tej firmie? hehe.gif Popatrz jak to się sprzedaje i na opinie użytkowników! Jeszcze lepiej - pomacaj nowe modele tego producenta, przejedź się, zobacz co oferuje do konkurencji old.gif. Trzymaj fason! ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ma od trzech czy czterech lat. I słusznie. Patałachy jedne.

> Stracili autoryzację po aferze ze spaloną Navarą (był reportaż w Turbo Kamerze). Bez autoryzacji

> pies z kulawa nogą do nich nie zajechał.

Ja jezdzilem 7-10 lat temu, dla ojca kolegi zalozyli klocki odwrotnie w Primerze, malo nie mial wypadku na najblizszych swiatlach facepalm%5B1%5D.gif

Uwielbialem ich pytac o jakies dane techniczne, nic nie wiedzieli grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja jezdzilem 7-10 lat temu, dla ojca kolegi zalozyli klocki odwrotnie w Primerze, malo nie mial

> wypadku na najblizszych swiatlach

> Uwielbialem ich pytac o jakies dane techniczne, nic nie wiedzieli

Miałem pod opieką wiele służbowych Nissan-ow z konieczności ja lub moi ludzie musieli ich odwiedzać.

Pewnego razu samowolnie, bez pytania o zgodę, bez zgłoszonych żadnych uwag, skorygowali zbieżność w Navarze tak, że zjadło opony do łysych w 1000km.

Po poprawce zjadło drugi komplet.

Trzecie poprawka, skuteczna była dopiero na Górczewskiej w Wa-wie.

Oczywiście nie poczuli się do winy.

Wcześniej mieli mniejsze wpadki ale do przełknięcia.

Po tym nigdy więcej już do nich nie zajechaliśmy. Naginalismy do stolicy, na Pragę z każdą duperelą.

Tego szyderczego śmiechu Musińskiego, kiedy reporter Turbo Kamery zapytał o naprawę szkody, tej spalonej Navary nie zapomnę.

Nie dziwie się, że centrala odebrała to najwyraźniej podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest Nissan Białystok

Faktycznie. Byłem przekonany, że nie ma. Dzięki.

Choć Kaszkaj nie ma 4x4 a X-Trail za drogi no.gif

No to do obejrzenia mam Sportage, Mokkę, Kugę, Renegade, CR-V i Forestera.

Nie widzę nic poza Mokką z fabrycznym LPG. Tylko Opel wychodzi naprzeciw liczącym każdy grosz kierowcom? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Daj sobie już spokój z tą krytyką KIA, bo robi się to żałosne . Trafiłeś na jakiś "demo syf" i

> już do końca życia będziesz się mścił na tej firmie? Popatrz jak to się sprzedaje i na opinie

> użytkowników! Jeszcze lepiej - pomacaj nowe modele tego producenta, przejedź się, zobacz co

> oferuje do konkurencji . Trzymaj fason!

przeciez to ma bezposredni wtrysk...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Faktycznie. Byłem przekonany, że nie ma. Dzięki.

> Choć Kaszkaj nie ma 4x4 a X-Trail za drogi

> No to do obejrzenia mam Sportage, Mokkę, Kugę, Renegade, CR-V i Forestera.

> Nie widzę nic poza Mokką z fabrycznym LPG. Tylko Opel wychodzi naprzeciw liczącym każdy grosz

> kierowcom?

rav4 teraz ma dobre ceny, za 120k mozna miec benzyne (chyba ma wielopunktowy wtrysk) i 4x4 z AT

Bardzo fajne auto i fajnie skonfigurowane, ma tez wszystkie nowe pikacze i gadzety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ma od trzech czy czterech lat. I słusznie. Patałachy jedne.

> Stracili autoryzację po aferze ze spaloną Navarą (był reportaż w Turbo Kamerze). Bez autoryzacji

> pies z kulawa nogą do nich nie zajechał.

Nowy salon przeciez jest "pod wiaduktem" na obwodowce (rog Szosy Elckiej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.