Skocz do zawartości

BMW 320 czy Mondeo MK4? Co kupić?


anton

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, marcindzieg napisał:

 

W O2 też był - znajomi mają.

 

Nie będę się upierał. Ja żadnego nie widziałem, być może są równie rzadkie jak ten 2.2 170KM od Mitsubishi. Różnią się tym, że ten PSA ma 150KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Ryb napisał:

 

Dobrze pamiętam bo to co wkleiłeś to jest model 2012 z silnikiem Mitsubishi. Piszę o nim w tym samym poście, tylko trochę niżej.

 

To rok starszy... https://www.otomoto.pl/oferta/mitsubishi-outlander-mitsubishi-outlander-177ps-ID6yYitF.html#d21a3a6e35

 

-- edit

 

Też z silnikiem Mitsu. Chyba miałeś racje, mea culpa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, marcindzieg napisał:

 

A co z rachunkiem prawdopodobieństwa i kupowaniem tylko sprawdzonych konstrukcji?  ;]

 

Sprawdził się. Znasz przypadki żeby ten silnik w Mitsu robił takie numery jak w VAGach? Ja nie znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Ryb napisał:

 

Sprawdził się. Znasz przypadki żeby ten silnik w Mitsu robił takie numery jak w VAGach? Ja nie znam.

 

Ile było w Mitsu, ile było w VAGach?  Też rachunek prawdopodobieństwa. Znam przynajmniej 2 VAGowskie 2.0 w których nie działo się nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, marcindzieg napisał:

 

Nie miał racji. Dawali 2.2 od PSA w O2. Jak będę się widział z właścicielem to wrzucę zdjęcie.

 

Ok, tak jak pisałem - nie będę się przy tym upierał. Ale w Outlanderze miażdżąca większość to jednak VAGi. Z drugiej strony, nie jestem pewien czy były francuskie bliźniaki z TDIkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Ryb napisał:

 

Sprawdził się. Znasz przypadki żeby ten silnik w Mitsu robił takie numery jak w VAGach? Ja nie znam.

Ja znam:jem:

Już pisalem o moim sąsiedzie-240kkm i silnik na zlom po wybuchu.Grandis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, marcindzieg napisał:

 

Ile było w Mitsu, ile było w VAGach?  Też rachunek prawdopodobieństwa. Znam przynajmniej 2 VAGowskie 2.0 w których nie działo się nic.

 

Ile by w Mitsu nie było (a akurat w Outlanderach sprzedawała się ta konfiguracja jak ciepłe bułeczki) to żaden się nie zepsuł. A co najważniejsze: mój się nie zepsuł, co niezbicie dowodzi że miałem rację.

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ile by w Mitsu nie było (a akurat w Outlanderach sprzedawała się ta konfiguracja jak ciepłe bułeczki) to żaden się nie zepsuł. A co najważniejsze: mój się nie zepsuł, co niezbicie dowodzi że miałem rację.
;]



Nasz te nie i pomijajac porabana stylistyke wnetrza to bylo bardzo fajne auto


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wlad napisał:

Ja znam:jem:

Już pisalem o moim sąsiedzie-240kkm i silnik na zlom po wybuchu.Grandis.

 

A który rocznik? Bo one się trochę różniły (w Grandisie miał bodaj 136KM). Może szły z różnych fabryk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, TWENTIS napisał:

Nasz te nie i pomijajac porabana stylistyke wnetrza to bylo bardzo fajne auto
 

 

 

 

Wnętrze IMO było poprawne, za to z zewnątrz auto jest super. Kolejny model w ogóle nie wygląda. Dopiero ten MY2016 jakoś poprawili ale IMO dalej O2 wygląda lepiej.

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wlad napisał:

2006 .

 

Outlandery po liftingu (od 2009-go) dostały podobno silnik poprawiony, w którym wg VAGa "już absolutnie nic się nie dzieje". Tyle że w VAGu dołożyli CR i działo się dalej (chyba dopiero po 2010-tym się uporali) a w Mitsu dalej był ten na pompkach i rzeczywiście nic się nie działo.

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Ryb napisał:

 

Outlandery po liftingu (od 2009-go) dostały podobno silnik poprawiony, w którym wg VAGa "już absolutnie nic się nie dzieje". Tyle że w VAGu dołożyli CR i działo się dalej (chyba dopiero po 2010-tym się uporali) a w Mitsu dalej był ten na pompkach i rzeczywiście nic się nie działo.

:ok:

W VAG-u chyba nigdy nic się nie działo z tymi CR.Mam kilku znajomych z Audi A4,A6z lat 2008-2010 z tymi silnikami i nic kompletnie tam się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wlad napisał:

W VAG-u chyba nigdy nic się nie działo z tymi CR.Mam kilku znajomych z Audi A4,A6z lat 2008-2010 z tymi silnikami i nic kompletnie tam się nie dzieje.

 

Możliwe, nie śledziłem tego. Za to mam w rodzinie Passata B6 z tej felernej serii (na pompkach jeszcze). Też nic się nie dzieje, ale ja z ciekawością patrzę co będzie dalej.

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W VAG-u chyba nigdy nic się nie działo z tymi CR.Mam kilku znajomych z Audi A4,A6z lat 2008-2010 z tymi silnikami i nic kompletnie tam się nie dzieje.
Znajomego CAGA padła przy ok. 100 kkm. Ja kupiłem CAHA z wymienionym silnikiem na nowy przy 190kkm. Imbusy poprawiono ale wada nie została wyeliminowana i dalej się ukręcają.

Wysłane z mojego SM-G800H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale się kompendium wiedzy o silnikach zrobiło... ;] 

Po przeczytaniu Waszych opinii i pogrzebaniu trochę po sieci pójdę w stronę Mondeo. Tym bardziej, że widzę, że za 50k mogę wyszarpać przy odrobinie szczęścia nawet rocznik 2014 i to całkiem fajnie wyposażony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, torelek napisał:

 

A ile razy przydają ci sie poduszki powietrzne?

taa napisz jeszcze o pasach :phi:

przez PP masz większe spalanie, mniesz bagażnik, wyraźnie większą masę samochodu ? 

 

wiem co daje 4x4 bo obecnie w domu mam wszystkie auta 4x4

i prawdę mówiąc nie widzę różnicy w jeździe po trasie autem 4x4 i np fwd 

oczywiście 4x4 daje frajdę jak spadnie śnieg i można sobie pocisnąć w zakrętach ;)

ale żeby było to kryterium przy wyborze kanapowozu :hmm:

 

np dziś rano włączyłem sobie 4x4 żeby koła nie mieliły przy ostrzejszym ruszaniu ze świateł na mokrej nawierzchni :phi:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.08.2017 o 14:09, anton napisał:

Nadszedł czas zmiany auta i zastanawiam się pomiędzy BMW 320 a Mondeo mk4. Silnik ok. 2.0 diesla, kombi, rocznik 2012 +/- rok, budżet do 50 000 zł.

Bardziej chodzi mi o koszty utrzymania obu samochodów, trwałość, problemy TTM. Auto będzie robiło rocznie jakieś 40 tys. km - 70% autostrady. Byłby to mój pierwszy diesel, więc mam sporo obaw i niewiadomych. Co robić?!

A może coś innego kupić? Ma ktoś jakieś propozycje bo mętlik w głowie straszny?

Mam bmw, a mondeo sporo km zrobiłem. Bardziej komfortowe jest mondeo i spoooro większe. BMW 3 w utrzymaniu nie jest jakoś mega drogie normalne ceny. Łatwiej będzie wyrwać mondeo z niższym przebiegiem. Patrzyłem ostatnio na allegro co prawda 2.0t benzyny to ładne cenią się podobnie do bumiera w zasadzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, anton napisał:

Tym bardziej, że widzę, że za 50k mogę wyszarpać przy odrobinie szczęścia nawet rocznik 2014 i to całkiem fajnie wyposażony.

 

Ja za swojego kombi 2012 (EZ 2013) z przebiegiem 117 kkm dałem razem z akcyzą 50 tys. Wersja trend ale dobrze doposażony: blis, asystent pasa, fotele z pamięcią i grzane, convers+, navi nx plus z kamerą cofania, nagłośnienie sound premium.

W Polsce w takiej konfiguracji ceny od Mirków nawet niższe ale w 99% wałki  na vat lub perełki z przekreconym licznikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, shapyr napisał:

 

Ja za swojego kombi 2012 (EZ 2013) z przebiegiem 117 kkm dałem razem z akcyzą 50 tys. Wersja trend ale dobrze doposażony: blis, asystent pasa, fotele z pamięcią i grzane, convers+, navi nx plus z kamerą cofania, nagłośnienie sound premium.

W Polsce w takiej konfiguracji ceny od Mirków nawet niższe ale w 99% wałki  na vat lub perełki z przekreconym licznikiem.

Ja będę kupował bezpośrednio w DE. Na polskim rynku zakup diesla to proszenie się o kłopoty imo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja będę kupował bezpośrednio w DE. Na polskim rynku zakup diesla to proszenie się o kłopoty imo.
Ja mam to samo założenie. Najgorsze jest to że Austriacy mi mówili że oni też kręcą...

Wysłane z mojego SM-G800H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, anton napisał:

Ja będę kupował bezpośrednio w DE. Na polskim rynku zakup diesla to proszenie się o kłopoty imo.

 

Tak jakby przy kupowaniu benzyny było inaczej.

 

Da się na polskim rynku kupić zarówno dobre auto jak odpicowanego trupa - niezależnie od silnika. Przy budżecie 50k ja bym nie szukał poza Polską bo za te pieniądze można już bez problemu znaleźć auto z pewną historią na miejscu. Nawet pewniejszą niż tam, bo łatwiejszą do zweryfikowania. Tylko trzeba się pogodzić z wyższą ceną, bo ona nie bierze się znikąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, anton napisał:

Ja będę kupował bezpośrednio w DE. Na polskim rynku zakup diesla to proszenie się o kłopoty imo.

 

Wg mnie za 50kPLN znajdziesz w PL poleasingowe mondego z udokumentowana historia bez problemu :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, anton napisał:

Ja będę kupował bezpośrednio w DE.

 

Swojego sam przeprowadziłem z DE.

 

15 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Wg mnie za 50kPLN znajdziesz w PL poleasingowe mondego z udokumentowana historia bez problemu :ok:

 

Można, ale nie z takim wyposażeniem na jakim mi zależało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Wg mnie za 50kPLN znajdziesz w PL poleasingowe mondego z udokumentowana historia bez problemu :ok:

 

ale golasa :] 

jeżeli chcesz z wyposażenia coś poza podgrzewaną przednią szybą :] (bo to dosyć popularny wypas w mondku) to będzie ciężko w PL... nawet z grzanymi zydlami czy conversem może być ciężko

a jak zechcesz navi czy zydle w prądzie i/lub w świni to już w ogóle szybciej jednorożca kupisz :] 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Ryb napisał:

 

Tak jakby przy kupowaniu benzyny było inaczej.

 

Da się na polskim rynku kupić zarówno dobre auto jak odpicowanego trupa - niezależnie od silnika. Przy budżecie 50k ja bym nie szukał poza Polską bo za te pieniądze można już bez problemu znaleźć auto z pewną historią na miejscu. Nawet pewniejszą niż tam, bo łatwiejszą do zweryfikowania. Tylko trzeba się pogodzić z wyższą ceną, bo ona nie bierze się znikąd.

 

za granicą? po co? spokojnie znajdzie pelno krajowek z pewną historią, na bank wyjdzie taniej niz sciągać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Vadero napisał:

 

za granicą? po co? spokojnie znajdzie pelno krajowek z pewną historią, na bank wyjdzie taniej niz sciągać

 

Dokładnie o tym piszę. :ok:

Akurat takich aut jest na pęczki w firmach leasingowych. Oczywiście trudniej trafić na full wypas ale to już zależy czy ktoś woli wodotryski czy pewny egzemplarz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Ryb napisał:

 

Dokładnie o tym piszę. :ok:

Akurat takich aut jest na pęczki w firmach leasingowych. Oczywiście trudniej trafić na full wypas ale to już zależy czy ktoś woli wodotryski czy pewny egzemplarz.

 

wiesz ... wydając 50 koła to ma się prawo wymagać wyposażenia nieco bogatszego niż klima i elektryczne szyby....

to nie auto za 5 koła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, DZIDA napisał:

wiesz ... wydając 50 koła to ma się prawo wymagać wyposażenia nieco bogatszego niż klima i elektryczne szyby....

to nie auto za 5 koła

 

Wydając 50 koła przede wszystkim wymagałbym pewnej i weryfikowalnej historii, ale co kto lubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Ryb napisał:

 

Wydając 50 koła przede wszystkim wymagałbym pewnej i weryfikowalnej historii, ale co kto lubi.

pewnej historii ja wymagam nawet w aucie za 20 kpln....

za 50 kpln można wymagać i historii i wyposażenia....

jak będę jeździł autem które mnie będzie wkurzac na każdym kroku, że nie ma danego wyposażenia na którym mi zależało, to nawet najlepsza historia serwisowa tego nie załagodzi,....

z historia masz do czynienia 1 raz (przy zakupie) - potem i tak do niej praktycznie nie wracasz ...

wyposażenie masz i korzystasz na co dzień.... albo właśnie nie masz i nie korzystasz jeżeli się napalisz jak szczerbaty na suchary na to żeby mieć każdy kwitek na każda śrubkę z ASO z wpisem do książki.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, DZIDA napisał:

pewnej historii ja wymagam nawet w aucie za 20 kpln....

za 50 kpln można wymagać i historii i wyposażenia....

 

Można. Pytanie tylko w jakiej kolejności.

IMO kupując auto z innego rynku niż nasz zmniejszasz sobie szansę na weryfikację historii a być może zwiększasz na wyposażenie.

 

1 minutę temu, DZIDA napisał:

jak będę jeździł autem które mnie będzie wkurzac na każdym kroku, że nie ma danego wyposażenia na którym mi zależało, to nawet najlepsza historia serwisowa tego nie załagodzi,....

 

Wielki fakap może wkurzyć bardziej niż brak elektrycznego fotela.

 

2 minuty temu, DZIDA napisał:

z historia masz do czynienia 1 raz (przy zakupie) - potem i tak do niej praktycznie nie wracasz ...

wyposażenie masz i korzystasz na co dzień.... albo właśnie nie masz i nie korzystasz jeżeli się napalisz jak szczerbaty na suchary na to żeby mieć każdy kwitek na każda śrubkę z ASO z wpisem do książki.....

 

Z historią masz do czynienia również na co dzień - bo to od niej zależy czy będziesz autem się cieszył czy dzień w dzień użerał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Maciej__ napisał:

 

A to juz zalezy co komu potrzebne ;)

oczywiście...

 

ja wychodzę z założenia że to czy nie bity jestem w stanie zweryfikować i bez kwitów z aso - aby nie było mocno bite i kijowo złożone - ale nie musi być idealne, bez ryski na lakierze

 

przebieg idzie też bardzo często zweryfikować dosyć dokładnie.... kwitów tez nie trzeba zawsze żeby to sprawdzić .... dla mnie wystarczy aby nie było za dużo cofnięte.... bo i tak się nastawiam że każde kupowane przez mnie auto cofane było... obecne auto mam cofane jakieś 70 tkm - byłem tego świadom i mi to nie przeszkadza bo 70 tkm to żadna różnica.... 270 tkm to by była różnica ;)  aczkolwiek miałem tez sytuację że nastawiłem się że auto było cofane a jednak się potem okazało że NIE BYŁO ;) 

 

tak wiec trzeba sobie znaleźć kompromis ...

mój kompromis jest taki - auto nie musi mieć idealnej historii.... wystarczy przyzwoita, przeciętna dla danego modeli i rocznika, odzwierciedlona w stanie i cenie auta, bo i tak i tak z pewnym wiekiem auto się będzie sypać, niezależnie czy było serwisowane w ASO czy nie....

ale na to konto wole mieć przyzwoite wyposażenie (nie musi być full wypas, ale jest pewne minimum poniżej którego nie zejdę) z którego będę korzystał na co dzień....

 

taką mam filozofię i już.....

nie szukam idealnych jednorożców jeżdzonych przez dziadka max 5 tkm rocznie.... choć ostatnie 2 auta jakie kupiłem to właśnie takie trafiłem przypadkiem ;) 

szukam auta w przyzwoitym stanie, z przyzwoitym wyposażeniem za rozsądną i adekwatną cenę....

 

tylko tyle....

w końcu to tylko auto - nie będzie pasować - zawsze mogę sprzedać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Ryb napisał:

 

Można. Pytanie tylko w jakiej kolejności.

a musi być kolejność? a nie może być równolegle?

 

IMO kupując auto z innego rynku niż nasz zmniejszasz sobie szansę na weryfikację historii a być może zwiększasz na wyposażenie.

kiedyś tak było - w obecnych czasach są właśnie coraz szersze możliwości weryfikacji historii nawet zagranicznej

 

Wielki fakap może wkurzyć bardziej niż brak elektrycznego fotela.

wielki fakap powinieneś w 90% wyłapać przy sprawdzeniu przedsprzedażowym (chyba że jak masz książkę serwisową - nie wiadomo czy prawdziwą - to nie sprawdzasz). jeżeli wielki fakap będzie trudny/niemożliwy do wykrycia przed sprzedażą to i historia serwisowa Ci nie pomoże. wielki fakap się może zawsze trafić.... auta serwisowane wyłącznie w ASO z wpisami do książki sa od tego wolne? a auta serwisowane u pana kazia bez wpisu do książki sa skazane wyłącznie na fakapy?

taka teoria zero-jedynkowa się nie sprawdza tutaj... poza tym brak elektrycznego fotela nie zawsze wkurza, ale w moim przypadku brak el. fotela Z PAMIĘCIĄ USTAWIEŃ wkurza bardzo - jeździmy z żoną na zmianę autem i każde z nas przestawiając niemal codziennie fotel psioczy na drugiego ;) 

 

Z historią masz do czynienia również na co dzień - bo to od niej zależy czy będziesz autem się cieszył czy dzień w dzień użerał.

jeżeli dobrze sprawdzisz auto przed zakupem to znacząco możesz to zniwelować.

tak jak napisałem - nie wymagam z wyposażenia nie wiadomo czego, ale tez nie toleruję auta z korbkami z tyłu (bo to wyposażenie rodem z lat 90-tych) , czy tez bez sterowania radiem z kierownicy (choć to akurat każde mondeo ma), czy tez auta bez przynajmniej czujników cofania, podgrzewanych foteli przednich, tempomatu (nie musi być aktywny). Wiem też że nie kupiłbym auta bez xenonów czy wspomnianych el. foteli...  choćby nie wiem jaką miało historię...

nie wymagam asystentów parkowania, pasa, martwych stref, deszczu, spania czy srania ;) autoamtycznej skrzyni, czy nawigacji tez nie musze mieć... wentylowanego zydla tez nie muszę.... a od skóry wolę alcantarę lub dobry welur....

więc chyba nie sa to wygórowane wymagania

 

a niestety wiele aut poflotowych z PL typu mondeo, octavia, insygnia, passat, astra, focus itp. to golasy (miałem auta poflotowe i wiem jak wygląda sprawa z wyposażeniem)

 

poza tym poflotówki mają 1 wielki minus: pracownicy często nie dbali o nie i traktowali jak zwykłe narzędzie pracy - a niestety wszystkiego po nich serwis nie naprawi......

PS: jakim autem przejedziesz 30 cm krawężnik ? :] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, DZIDA napisał:

a musi być kolejność? a nie może być równolegle?

 

Albo jedziesz do DE (stawiasz wyposażenie nad historią) albo szukasz w PL (stawiasz historię nad wyposażeniem). Jak byś chciał to równolegle zrobić?

 

8 minut temu, DZIDA napisał:

kiedyś tak było - w obecnych czasach są właśnie coraz szersze możliwości weryfikacji historii nawet zagranicznej

 

Oraz jej wyprodukowania. Zwłaszcza zagranicznej. Jeśli jesteś tak biegły w Niemczech jak w Polsce to jest łatwiej, ale Niemcy sprzedając na eksport nie muszą się martwić o rękojmię, więc chętnie Ci wcisną raczej to z czym mieliby problem u siebie.

 

9 minut temu, DZIDA napisał:

wielki fakap powinieneś w 90% wyłapać przy sprawdzeniu przedsprzedażowym (chyba że jak masz książkę serwisową - nie wiadomo czy prawdziwą - to nie sprawdzasz). jeżeli wielki fakap będzie trudny/niemożliwy do wykrycia przed sprzedażą to i historia serwisowa Ci nie pomoże.

 

Wielkiego fakapu w postaci odkręconego licznika i motodoktora w silniku nie wykryjesz w 5 minut. On sobie spokojnie wyjdzie później.

 

11 minut temu, DZIDA napisał:

wielki fakap się może zawsze trafić.... auta serwisowane wyłącznie w ASO z wpisami do książki sa od tego wolne? a auta serwisowane u pana kazia bez wpisu do książki sa skazane wyłącznie na fakapy?

taka teoria zero-jedynkowa się nie sprawdza tutaj...

 

I słusznie. Bo sam ją postawiłeś i sam ją mozolnie obalasz. Sprawdza się za to rachunek prawdopodobieństwa, a ten jest przeciw takim wycieczkom.

 

12 minut temu, DZIDA napisał:

poza tym brak elektrycznego fotela nie zawsze wkurza, ale w moim przypadku brak el. fotela Z PAMIĘCIĄ USTAWIEŃ wkurza bardzo - jeździmy z żoną na zmianę autem i każde z nas przestawiając niemal codziennie fotel psioczy na drugiego ;) 

 

Kupcie dwa auta po 25k zamiast jednego za 50 i problem zniknie. Jak również wiele innych problemów, których elektryczny fotel nie rozwiąże.

 

13 minut temu, DZIDA napisał:

jeżeli dobrze sprawdzisz auto przed zakupem to znacząco możesz to zniwelować

 

A kto Ci broni sprawdzić dobrze (a nawet lepiej, bo masz więcej czasu i możliwości) również polskie auto? Z rachunkiem prawdopodobieństwa nie wygrasz bez stawiania karkołomnych teorii i heroicznego ich obalania.

 

14 minut temu, DZIDA napisał:

tak jak napisałem - nie wymagam z wyposażenia nie wiadomo czego, ale tez nie toleruję auta z korbkami z tyłu (bo to wyposażenie rodem z lat 90-tych) , czy tez bez sterowania radiem z kierownicy (choć to akurat każde mondeo ma), czy tez auta bez przynajmniej czujników cofania, podgrzewanych foteli przednich, tempomatu (nie musi być aktywny). Wiem też że nie kupiłbym auta bez xenonów czy wspomnianych el. foteli...  choćby nie wiem jaką miało historię...

nie wymagam asystentów parkowania, pasa, martwych stref, deszczu, spania czy srania ;) autoamtycznej skrzyni, czy nawigacji tez nie musze mieć... wentylowanego zydla tez nie muszę.... a od skóry wolę alcantarę lub dobry welur....

więc chyba nie sa to wygórowane wymagania

 

Więc tym bardziej nie musisz jechać do DE.

 

15 minut temu, DZIDA napisał:

a niestety wiele aut poflotowych z PL typu mondeo, octavia, insygnia, passat, astra, focus itp. to golasy (miałem auta poflotowe i wiem jak wygląda sprawa z wyposażeniem)

 

To nie kupuj wielu golasów lecz jedno wyposażone. Po zaznaczeniu powyższych kryteriów oraz auta z Polski i z fakturą otomoto nadal wypluwa całkiem sporą liczbę wyników.

 

16 minut temu, DZIDA napisał:

poza tym poflotówki mają 1 wielki minus: pracownicy często nie dbali o nie i traktowali jak zwykłe narzędzie pracy - a niestety wszystkiego po nich serwis nie naprawi......

PS: jakim autem przejedziesz 30 cm krawężnik ? :] 

 

Taaaa, oczywiście. A kto mi zabroni moim prywatnym na krawężnik wjechać?

 

 

Podsumowując: jak ktoś lubi jeździć do Niemiec po auta, nikt przecież nie broni. Ale dorabianie do tego teorii, że to konieczność bo w Polsce się nie da jest nadużyciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Ryb napisał:

IMO kupując auto z innego rynku niż nasz zmniejszasz sobie szansę na weryfikację historii

 

Nadal masz szanse na odpowiednią weryfikację. Zależy gdzie i od kogo kupujesz, to po pierwsze. Potwierdzenie historii w ASO, TUV Gutachten i sprawdzenie w bazach danych np. ubezpieczycieli to chyba mocne potwierdzenie historii. Chyba nawet mocniejsze niż w PL.

 

3 minuty temu, Ryb napisał:

Albo jedziesz do DE (stawiasz wyposażenie nad historią) albo szukasz w PL (stawiasz historię nad wyposażeniem).

 

Da się jedno i drugie.

 

6 minut temu, Ryb napisał:

Po zaznaczeniu powyższych kryteriów oraz auta z Polski i z fakturą otomoto nadal wypluwa całkiem sporą liczbę wyników.

 

W moim przypadku wypluwa 1 słownie jeden wynik i nie na 100% zgodny z tym co chciałem i mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, shapyr napisał:

 

Nadal masz szanse na odpowiednią weryfikację. Zależy gdzie i od kogo kupujesz, to po pierwsze. Potwierdzenie historii w ASO, TUV Gutachten i sprawdzenie w bazach danych np. ubezpieczycieli to chyba mocne potwierdzenie historii. Chyba nawet mocniejsze niż w PL.

 

W PL możesz pojechać do ASO gdzie było serwisowane i pogadać z mechanikiem. A jak go dziś nie ma w pracy to podjechać jutro. A jak Ci się coś nie spodoba to kontynuować poszukiwania i wrócić za tydzień. Wachlarz możliwości jest nieporównywalny.

 

1 minutę temu, shapyr napisał:

 

Da się jedno i drugie.

 

Ja nie umiem jednocześnie pojechać do Niemiec i nie pojechać ale szanuję to, że są ludzie którzy potrafią.  :hehe:

 

1 minutę temu, shapyr napisał:

W moim przypadku wypluwa 1 słownie jeden wynik i nie na 100% zgodny z tym co chciałem i mam.

 

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-2-0-d-150km-2011r-skory-navi-kamera-xenony-1-wlas-salon-pl-ID6yH30d.html#88273dd1cd

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-cc-tsi-160km-highline-alcantara-ksenon-ID6yZSID.html#5c4e8c3fef

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-2013r-2-0-tdi-4-motion-navi-ledy-bi-xenon-salon-polska-ID6z0V1w.html#5c4e8c3fef

https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-superb-kombi-2-0tdi-170km-automat-ambition-xenon-podgrz-fotele-salonpl-fv23-ID6yZmCw.html#5c4e8c3fef

https://www.otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-2-otdci-163km-salon-pl-f-ra-vat-titanium-converse-ID6z1iIN.html#5c4e8c3fef

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-cc-automat-dsg-salon-pl-100-serwis-volkswagen-a-ID6yYCxP.html#5c4e8c3fef

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insignia-2-0-cdti-sedan-cosmo-autom-salon-pl-serwis-w-aso-opel-f-vat23-ID6yZHRb.html#5c4e8c3fef

https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-superb-skoda-superb-ii-1-8-152-km-i-wl-faktura-vat-serwis-tylko-aso-ID6yYXfp.html#5c4e8c3fef

https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-2-2-diesel-salonpl-1-wlasc-1-rej-07-2012-dealer-bmw-best-auto-lublin-ID6z1rJT.html#5c4e8c3fef

https://www.otomoto.pl/oferta/citroen-c5-1-6-turbo-exclusive-salon-polska-faktura-vat-ID6yZzuN.html#5c4e8c3fef

https://www.otomoto.pl/oferta/ford-focus-2-0tdci-titanium-163km-automat-ksenon-navi-salonpl-aso-fv23-ID6z18Jb.html#5c4e8c3fef

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-cc-salon-polska-serwis-bezwypadkowy-pierwszy-wlasciciel-faktura-vat-ID6yZELz.html#9ab2a8009d

https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet-malibu-2-0-diesel-160km-salon-pl-fv23-ltz-navi-bixenon-skora-keyless-ID6yV3M7.html#9ab2a8009d

https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-octavia-2-0tdi-140km-dsg-elegance-columbus-xenon-salon-pl-1-wlasciciel-fv23-ID6z0yY1.html#9ab2a8009d

https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-superb-platinum-2-0-tdi-cr-170km-salon-polska-pierwszy-wlasciciel-bezwypa-ID6z1nYD.html#9ab2a8009d

 

;l

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Ryb napisał:

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-2-0-d-150km-2011r-skory-navi-kamera-xenony-1-wlas-salon-pl-ID6yH30d.html#88273dd1cd

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-cc-tsi-160km-highline-alcantara-ksenon-ID6yZSID.html#5c4e8c3fef

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-2013r-2-0-tdi-4-motion-navi-ledy-bi-xenon-salon-polska-ID6z0V1w.html#5c4e8c3fef

https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-superb-kombi-2-0tdi-170km-automat-ambition-xenon-podgrz-fotele-salonpl-fv23-ID6yZmCw.html#5c4e8c3fef

https://www.otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-2-otdci-163km-salon-pl-f-ra-vat-titanium-converse-ID6z1iIN.html#5c4e8c3fef

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-cc-automat-dsg-salon-pl-100-serwis-volkswagen-a-ID6yYCxP.html#5c4e8c3fef

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insignia-2-0-cdti-sedan-cosmo-autom-salon-pl-serwis-w-aso-opel-f-vat23-ID6yZHRb.html#5c4e8c3fef

https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-superb-skoda-superb-ii-1-8-152-km-i-wl-faktura-vat-serwis-tylko-aso-ID6yYXfp.html#5c4e8c3fef

https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-2-2-diesel-salonpl-1-wlasc-1-rej-07-2012-dealer-bmw-best-auto-lublin-ID6z1rJT.html#5c4e8c3fef

https://www.otomoto.pl/oferta/citroen-c5-1-6-turbo-exclusive-salon-polska-faktura-vat-ID6yZzuN.html#5c4e8c3fef

https://www.otomoto.pl/oferta/ford-focus-2-0tdci-titanium-163km-automat-ksenon-navi-salonpl-aso-fv23-ID6z18Jb.html#5c4e8c3fef

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-cc-salon-polska-serwis-bezwypadkowy-pierwszy-wlasciciel-faktura-vat-ID6yZELz.html#9ab2a8009d

https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet-malibu-2-0-diesel-160km-salon-pl-fv23-ltz-navi-bixenon-skora-keyless-ID6yV3M7.html#9ab2a8009d

https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-octavia-2-0tdi-140km-dsg-elegance-columbus-xenon-salon-pl-1-wlasciciel-fv23-ID6z0yY1.html#9ab2a8009d

https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-superb-platinum-2-0-tdi-cr-170km-salon-polska-pierwszy-wlasciciel-bezwypa-ID6z1nYD.html#9ab2a8009d

 

Ja tam widzę jedno Mondeo, a Ty ile?

Do tego: nie kombi, bez navi, manual i cena NETTO. Więc cena jak dla mnie to 58 tys. :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.08.2017 o 15:28, anton napisał:

 

Z tego co się zdążyłem zorientować to PSA, ale 140 KM. Trochę się boję czy to będzie jechać czy toczyć, bo jest kawałek auta.

 

Mam 2.0 HDI 163KM w Citroenie C5. Jedzie.

Swoją drogą to brałem w kwietniu jako de facto 4-letni (prod. grudzień, 1 rej. luty) rocznikowo 5-letni, poleasingowy, naprawdę fajnie utrzymany, wersja exclusive (ale manual) i kosztował sporo mniej niż porównywalny rocznikowo Mondeo.

Zawieszenie wielowahacz przód i tył. No i hydro.

W trasy w sam raz. Tylko schowków mało i uchwytu na napoje brak.

 

Trafiają się te C5 poleasingowe i nie są to golasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Ryb napisał:

 

W PL możesz pojechać do ASO gdzie było serwisowane i pogadać z mechanikiem. A jak go dziś nie ma w pracy to podjechać jutro. A jak Ci się coś nie spodoba to kontynuować poszukiwania i wrócić za tydzień. Wachlarz możliwości jest nieporównywalny.

 

 

;l

 

 

BUEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEH

:hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe:

;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l

 

to niby ta wiarygodna weryfikacja?

mechanik z ASO ?

który dziennie naprawia minimum kilka czy kilkanaście aut i AKURAT będzie pamiętał dobrze całą historię serwisową tego jednego - jedynego auta które chcesz kupić......

to Ci dopiero wiarygodność....

żeś pieprznął jak dzik w drzewo  ;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, shapyr napisał:

 

Ja tam widzę jedno Mondeo, a Ty ile?

Do tego: nie kombi, bez navi, manual i cena NETTO. Więc cena jak dla mnie to 58 tys. :facepalm:

 

I teraz już wiesz dlaczego taki sam przywieziony z Niemiec w cenie 50k musi być ulepem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Ryb napisał:

I teraz już wiesz dlaczego taki sam przywieziony z Niemiec w cenie 50k musi być ulepem.

 

Niekoniecznie, może być wałek na podatku VAT i będzie 50 tys. lub mniej. Zdecydowana większość ściągniętych i sprzedawanych przez handlarzy samochodów na 2% VAT marża to w gruncie rzeczy oszustwa podatkowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, DZIDA napisał:

BUEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEH

:hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe:

;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l

 

to niby ta wiarygodna weryfikacja?

mechanik z ASO ?

który dziennie naprawia minimum kilka czy kilkanaście aut i AKURAT będzie pamiętał dobrze całą historię serwisową tego jednego - jedynego auta które chcesz kupić......

to Ci dopiero wiarygodność....

żeś pieprznął jak dzik w drzewo  ;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l;l

 

O moich autach może Ci poopowiadać szef serwisu. Oczywiście możesz się śmiać. Na zdrowie.  :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Ryb napisał:

 

O moich autach może Ci poopowiadać szef serwisu. Oczywiście możesz się śmiać. Na zdrowie.  :ok:

to ja bym takiego szefa serwisu wyebał z roboty który papla na prawo i lewo o szczegółach z pracy :] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.