Oberon Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 Nowy samochód przebieg 1k km czy to normalne? Czuć bruzdy przy dotyku Wygląda jakby źle pracowało jarzmo i klocek nie odbijal czy coś podobnego... wymagać wymiany tarcz? Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob96 Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 Skoro na gwarancji to zdecydowanie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 Skoro w 1000km tak zjadło tarcze to raczej jest coś nie tak. Wysłane z mojego Moto X Play Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 Nie powinno tak być, reklamuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 Jak bym widział swoje w Clio już po 5 tys. km . Nie zwracałem na to uwagi i nie zwracam do dzisiaj (45 tys.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 A jak wyglądają dzisiaj? Wyrównało się czy rant się powiększa?Wysłane z mojego Moto X Play Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 a bierzesz pod uwagę że coś mogło dostać się pomiędzy tarczę a klocek? no chyba ze masz tak na każdej tarczy... gdyby klocek nie odbijał to raczej nie miałbyś takich przetoczeń... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberon Napisano 19 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 Już zapisałem się na wizytę... Od samego początku coś obcieralo ale myślałem że dociera się... Dziś skontrolowalem i na obu tylnych tarczach tak jest. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberon Napisano 19 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 a bierzesz pod uwagę że coś mogło dostać się pomiędzy tarczę a klocek? no chyba ze masz tak na każdej tarczy... gdyby klocek nie odbijał to raczej nie miałbyś takich przetoczeń...W poprzednim samochodzie astra H tak właśnie się objawialo. Źle odbijaly hamulce na tyle i również bruzdy i rowy się robiły Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 Godzinę temu, Oberon napisał: W poprzednim samochodzie astra H tak właśnie się objawialo. Źle odbijaly hamulce na tyle i również bruzdy i rowy się robiły Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka a tak z ciekawości - jak wpadłeś na to, żeby w nowym aucie sprawdzić tarcze hamulcowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 2 minuty temu, bergerac napisał: a tak z ciekawości - jak wpadłeś na to, żeby w nowym aucie sprawdzić tarcze hamulcowe ? Jak ma alufelgi to po prostu je widać. Ja mam już 4kkm i wyglądają jak nowe. Nawiasem mówiąc to nowe hamulce wymagają też specjalnego traktowania. Jak odbierałem auto to sugerowali delikatne obchodzenie się z hamulcem przez co najmniej 200km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberon Napisano 19 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 a tak z ciekawości - jak wpadłeś na to, żeby w nowym aucie sprawdzić tarcze hamulcowe ? Dobre spostrzeżenieOd początku dziwnie coś cicho pocieralo... Przy lekkim hamowaniu szczególnie słychać było.... Myślałem że się dociera coś... Ale już 1200km przejechane i w końcu miałem czas obejrzeć samochód to spojrzałem Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberon Napisano 19 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 Jak ma alufelgi to po prostu je widać. Ja mam już 4kkm i wyglądają jak nowe. Nawiasem mówiąc to nowe hamulce wymagają też specjalnego traktowania. Jak odbierałem auto to sugerowali delikatne obchodzenie się z hamulcem przez co najmniej 200km. Tak też robiłem spokojnie hamowanie i nie przekraczanie 3k obrotów... Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KYRTAP Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 a tak z ciekawości - jak wpadłeś na to, żeby w nowym aucie sprawdzić tarcze hamulcowe ? No ale co w tym dziwnego? Nawet w nowym aucie należy kontrolować zużycie tarcz i klocków. Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 Tak też robiłem spokojnie hamowanie i nie przekraczanie 3k obrotów... Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka Co maja obroty silnika do docierania tarcz hamulcowych? Skąd takie bajki? Przecież w zależności od wbitego biegu można jechać 100 km/h z różnymi obrotami silnika. A koła kręcą się tak samo bo 100 km/h to 100 km/h bez względu jakie są obroty. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberon Napisano 19 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 Nic nie mają... W książce po prostu pisze ze nie przekraczać 3k obrotów i mocno nie hamować... co też robiłem ot tyle zła interpretacjaWysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2019 15 godzin temu, Oberon napisał: Od początku dziwnie coś cicho pocieralo... Przy lekkim hamowaniu szczególnie słychać było.... Myślałem że się dociera coś... Ale już 1200km przejechane i w końcu miałem czas obejrzeć samochód to spojrzałem Fakt, jak coś dziwnie ociera to warto się zainteresować i dzwonić do serwisu. 12 godzin temu, KYRTAP napisał: No ale co w tym dziwnego? Nawet w nowym aucie należy kontrolować zużycie tarcz i klocków. Jak obcierało to nic dziwnego, ale w normalnym układzie to chyba tylko z ciekawości, bo za dużo to się tak nie zobaczy. Kontrole to się robi przy przeglądach, a jak się klocki kończą to dają sygnał - w zależności od samochodu jakaś sygnalizacja wewnątrz, bądź akustyczna przy samym klocku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2019 23 godziny temu, KYRTAP napisał: No ale co w tym dziwnego? Nawet w nowym aucie należy kontrolować zużycie tarcz i klocków. Jak nic nie halasuje, albo nie ma zadnych innych dziwnych objawow to co i po co mialbym robic? W obecnym aucie przez 2 lata nawet kola sam nie zdejmowalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2019 Zbyt delikatna jazda, krótkie odcinki, dłuższe postoje itp itd. Na tarczy widać przetarte małe placki rdzy. Jak tak dalej będzie to szybciej zardzewieje tarcza niż się zużyje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 w moim przypadku po wymianie tarcz i klocków z górnej półki i delikatnym hamowaniu (docieraniu)pan diagnosta zaprosił mnie do kanału i pokazał zardzewiałe tarcze od środka, wyjazd ze stacji rozpędzenie auta i ostre hamowanie oczyściło tarcze z rdzy, i chodź zawsze hamuje delikatnie to co jakiś czas depcze w heble ile się da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 Dnia 20.01.2019 o 00:25, Oberon napisał: Nic nie mają... W książce po prostu pisze ze nie przekraczać 3k obrotów i mocno nie hamować... co też robiłem ot tyle zła interpretacja Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka Pewnie o "dotarcie" silnika chodzilo z tymi obrotami. Silniki dotarte juz sa ponc ale dla lepszego snu przez te 200 czy tysiac km jazda do 3 kprm to nawet zwawa wiec mozna spokojnie krecic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 4 godziny temu, Waldek40 napisał: w moim przypadku po wymianie tarcz i klocków z górnej półki i delikatnym hamowaniu (docieraniu)pan diagnosta zaprosił mnie do kanału i pokazał zardzewiałe tarcze od środka, wyjazd ze stacji rozpędzenie auta i ostre hamowanie oczyściło tarcze z rdzy, i chodź zawsze hamuje delikatnie to co jakiś czas depcze w heble ile się da Ale to wlaczy sie ABS i nici z takiego hamowania. IMO lepiej mocno lecz zdecydowanie na granicy zerwania przyczepnosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 3 godziny temu, wujekcybul napisał: Ale to wlaczy sie ABS i nici z takiego hamowania. IMO lepiej mocno lecz zdecydowanie na granicy zerwania przyczepnosci. Można i tak a mozna też wyjąć na chwile bezpiecznik od abs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 4 godziny temu, wujekcybul napisał: Ale to wlaczy sie ABS i nici z takiego hamowania. IMO lepiej mocno lecz zdecydowanie na granicy zerwania przyczepnosci. Z Abs też się ładnie wytrą - przecież podczas hamowania trzeba zużyć tą samą ilość energii i zamienić w ciepło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 4 godziny temu, Jaruga napisał: Z Abs też się ładnie wytrą - przecież podczas hamowania trzeba zużyć tą samą ilość energii i zamienić w ciepło... i tak też i robię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 8 godzin temu, Waldek40 napisał: Można i tak a mozna też wyjąć na chwile bezpiecznik od abs I wtedy zablokujesz wraz z kołem tarczę i nici z wycierania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2019 8 godzin temu, 4thelement napisał: I wtedy zablokujesz wraz z kołem tarczę i nici z wycierania masz racje, ale wtedy bym na pewno nie hamował tak aby zablokować koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.