Herbatnik Napisano 27 Października 2020 Udostępnij Napisano 27 Października 2020 Czysto teoretycznie. Powiedzmy, że chciałbym sobie kupić auto. Ale żeby było trudniej to spełniające wymogi: - im bardziej niepozorne, niczym specjalnym się niewyróżniające tym lepiej - nieduże, segment B, max C - i tu dochodzimy do clue - poniżej 5s do setki, im mniej tym lepiej, i to bez przeróbek i tuningowania. Jako, że teoretyzuję sobie to aspekt finansowy pomijamy. Cena nie jest ważna. Da się w ogóle tak? Jakieś Fiesty ST, czy Clio RS mają chyba ponad 6s, da się zejść niżej kupując gotowca bez przeróbek?. Nie, żebym chciał sobie kupić, ale pomyślałem sobie, że gdybym miał wolną kasę to właśnie coś takiego bym sobie chciał sprawić. Małego, niepozornego wariata. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 27 Października 2020 Udostępnij Napisano 27 Października 2020 RS 3 ma ztcp 4.6 sec do paki, w B będzie ciężko o takie osiągi . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 27 Października 2020 Udostępnij Napisano 27 Października 2020 (edytowane) Cento po swapie które komuś się już znudziło. Sam myślę czasem nad jakimś tanim popylaczem. Edytowane 27 Października 2020 przez Cinek 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 27 Października 2020 Udostępnij Napisano 27 Października 2020 5 minut temu, Herbatnik napisał: Czysto teoretycznie. Powiedzmy, że chciałbym sobie kupić auto. Ale żeby było trudniej to spełniające wymogi: - im bardziej niepozorne, niczym specjalnym się niewyróżniające tym lepiej - nieduże, segment B, max C - i tu dochodzimy do clue - poniżej 5s do setki, im mniej tym lepiej, i to bez przeróbek i tuningowania. Jako, że teoretyzuję sobie to aspekt finansowy pomijamy. Cena nie jest ważna. Da się w ogóle tak? Jakieś Fiesty ST, czy Clio RS mają chyba ponad 6s, da się zejść niżej kupując gotowca bez przeróbek?. Nie, żebym chciał sobie kupić, ale pomyślałem sobie, że gdybym miał wolną kasę to właśnie coś takiego bym sobie chciał sprawić. Małego, niepozornego wariata. Seryjne auto, które przyspiesza poniżej 5 sek i nie wyróżnia się wyglądem? Każda kombinacja dwóch z tych trzech wymagań da się znaleźć ale 3/3 będzie ciężko. BMW 140i? Pytanie tylko czy to się wyróżnia wyglądem, czy nie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Herbatnik Napisano 27 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2020 2 minuty temu, torelek napisał: Seryjne auto, które przyspiesza poniżej 5 sek i nie wyróżnia się wyglądem? Każda kombinacja dwóch z tych trzech wymagań da się znaleźć ale 3/3 będzie ciężko. BMW 140i? Pytanie tylko czy to się wyróżnia wyglądem, czy nie. O patrz. Nawet nie wiedziałem, że takie coś jest. I chyba mniej rzucające się w oczy niż wspomniane wyzej RS3. Teraz tylko w totka trzeba wygrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 27 Października 2020 Udostępnij Napisano 27 Października 2020 16 minut temu, Herbatnik napisał: Czysto teoretycznie. Powiedzmy, że chciałbym sobie kupić auto. Ale żeby było trudniej to spełniające wymogi: - im bardziej niepozorne, niczym specjalnym się niewyróżniające tym lepiej - nieduże, segment B, max C - i tu dochodzimy do clue - poniżej 5s do setki, im mniej tym lepiej, i to bez przeróbek i tuningowania. Jako, że teoretyzuję sobie to aspekt finansowy pomijamy. Cena nie jest ważna. Da się w ogóle tak? Jakieś Fiesty ST, czy Clio RS mają chyba ponad 6s, da się zejść niżej kupując gotowca bez przeróbek?. Nie, żebym chciał sobie kupić, ale pomyślałem sobie, że gdybym miał wolną kasę to właśnie coś takiego bym sobie chciał sprawić. Małego, niepozornego wariata. Niepozorne to kupiłbym coś z A ... Abartha 695 biposto /190km. 5.9s Czysto teoretyczna zabawka dla dużych dzieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 27 Października 2020 Udostępnij Napisano 27 Października 2020 1 minutę temu, Herbatnik napisał: O patrz. Nawet nie wiedziałem, że takie coś jest. I chyba mniej rzucające się w oczy niż wspomniane wyzej RS3. Teraz tylko w totka trzeba wygrać Gdybyś dopuścił tylko zmiany w sterowniku silnika, czyli bez mechaniki, to wybór się zdecydowanie poszerza. Używane 335d kupisz pewnie poniżej stu tysięcy, robisz program i masz okolice 4 sekund. Moje kombi się nie wyróżnia, a niekiedy budzi zdziwienie motocyklistów 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Herbatnik Napisano 27 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2020 14 minut temu, torelek napisał: Gdybyś dopuścił tylko zmiany w sterowniku silnika, czyli bez mechaniki, to wybór się zdecydowanie poszerza. Używane 335d kupisz pewnie poniżej stu tysięcy, robisz program i masz okolice 4 sekund. Moje kombi się nie wyróżnia, a niekiedy budzi zdziwienie motocyklistów Poczytałem o tym 140i. Nawet żona, która ma awersję do BMW powiedziała, że takim by jezdzila. Jutro idę zagrać w totka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 27 Października 2020 Udostępnij Napisano 27 Października 2020 Teraz, Herbatnik napisał: Poczytałem o tym 140i. Nawet żona, która ma awersję do BMW powiedziała, że takim by jezdzila. Jutro idę zagrać w totka Daj spokój z tym totkiem. Załóż firmę, zdobądź rządowe zamówienie na milion respiratorów, a potem już z górki 4 4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 27 Października 2020 Udostępnij Napisano 27 Października 2020 37 minut temu, Herbatnik napisał: Czysto teoretycznie. Powiedzmy, że chciałbym sobie kupić auto. Ale żeby było trudniej to spełniające wymogi: - im bardziej niepozorne, niczym specjalnym się niewyróżniające tym lepiej - nieduże, segment B, max C - i tu dochodzimy do clue - poniżej 5s do setki, im mniej tym lepiej, i to bez przeróbek i tuningowania. Jako, że teoretyzuję sobie to aspekt finansowy pomijamy. Cena nie jest ważna. Da się w ogóle tak? Jakieś Fiesty ST, czy Clio RS mają chyba ponad 6s, da się zejść niżej kupując gotowca bez przeróbek?. Nie, żebym chciał sobie kupić, ale pomyślałem sobie, że gdybym miał wolną kasę to właśnie coś takiego bym sobie chciał sprawić. Małego, niepozornego wariata. Kiedyś jeździłem clio v6 3.5 l. Miał koło 5 do 100km/h i był mały wariat 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 27 Października 2020 Udostępnij Napisano 27 Października 2020 4 minuty temu, MarcG napisał: Kiedyś jeździłem clio v6 3.5 l. Miał koło 5 do 100km/h i był mały wariat Rzeczywiście, nie zwraca uwagi 1 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 27 Października 2020 Udostępnij Napisano 27 Października 2020 Dosyć dobry model na tamte lata.silnik umieszczony centralnie. Pamiętam jak jakiś znany pan z motorsportu pl Zrobił takie do ścigania miało akurat 2.9s/100 w zależności od przyczepności. Za Chiny ludowe nie mogę sobie przypomnieć kto nim był... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 8 godzin temu, HARDTECHNO napisał: Niepozorne to kupiłbym coś z A ... Abartha 695 biposto /190km. 5.9s Czysto teoretyczna zabawka dla dużych dzieci Za jedyne 100 tys w górę Trakcji to za grosz nie ma 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 8 godzin temu, Herbatnik napisał: Czysto teoretycznie. Powiedzmy, że chciałbym sobie kupić auto. Ale żeby było trudniej to spełniające wymogi: - im bardziej niepozorne, niczym specjalnym się niewyróżniające tym lepiej - nieduże, segment B, max C - i tu dochodzimy do clue - poniżej 5s do setki, im mniej tym lepiej, i to bez przeróbek i tuningowania. Jako, że teoretyzuję sobie to aspekt finansowy pomijamy. Cena nie jest ważna. Da się w ogóle tak? Jakieś Fiesty ST, czy Clio RS mają chyba ponad 6s, da się zejść niżej kupując gotowca bez przeróbek?. Nie, żebym chciał sobie kupić, ale pomyślałem sobie, że gdybym miał wolną kasę to właśnie coś takiego bym sobie chciał sprawić. Małego, niepozornego wariata. Polo WRC, Golf 7R, Audi S3 Poniżej 5s to w gruncie rzeczy musi być 4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 Tesla 3.Taptaraptap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 Tesla 3.TaptaraptapNie rzuca się w oczy Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 Nie rzuca się w oczy Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu TapatalkaNa pewno jest miej krzykliwa niż RS3 lib 140i.Taptaraptap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 10 godzin temu, Herbatnik napisał: Czysto teoretycznie. Powiedzmy, że chciałbym sobie kupić auto. Ale żeby było trudniej to spełniające wymogi: - im bardziej niepozorne, niczym specjalnym się niewyróżniające tym lepiej - nieduże, segment B, max C - i tu dochodzimy do clue - poniżej 5s do setki, im mniej tym lepiej, i to bez przeróbek i tuningowania. Nie ma czegoś takiego jak seryjny sleeper segmentu B/C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 17 minutes ago, format said: Nie ma czegoś takiego jak seryjny sleeper segmentu B/C A sportowa Kia? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 3 minuty temu, Maciej__ napisał: A sportowa Kia? Sportowa kiła to jednak dość krzykliwy pojazd i w dodatku szalenie sportowy, ma bowiem jakieś wysokie 7 do stówy, o ile nie 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 Mini Clubman JCW - 2.0 306 KM 4,9 do setki, mega dobrze się prowadzi https://www.auto-swiat.pl/testy/testy-nowych-samochodow/mini-clubman-jcw-tylko-nie-mow-do-niego-mini-test/jsrkgf7 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 Godzinę temu, Zbynek napisał: Na pewno jest miej krzykliwa niż RS3 lib 140i. Taptaraptap mniej krzykliwa - tak ale egzotyka marki na rynku PL jest bardziej rzucająca się w oczy. widząc audi a3 (nie wazne czy to S3 czy RS3) czy bmw 1 (wersja nie istotna) - nie przykuwa tak wzroku PRZECIĘTNEGO przechodnia gdyż te modele już się na tyle opatrzyły na ulicach, że nikt się nie sili na dochodzenie jaka to wersja. TESLA się rzuca w oczy ZAWSZE (niezależnie od modelu) !!! (zwłaszcza że od niedawna mogą mieć dodatkowo zielone rejestracje), gdyż jest to marka nie aż tak znana na rynku PL, a zawsze cos nowego i innego się rzuca w oczy. Jeżdżąc do pracy często po drodze widzę teslę (3 i X) i to te same ciągle i ZAWSZE zwracam na nie uwagę... natomiast nie jestem w stanie stwierdzić czy mijam po drodze jakiekolwiek A3 lub bmw 1 w jakiejkolwiek wersji silnikowo/wyposażeniowej 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 Fiesta ST stage 2 i będzie niskie 5 i 300KM. No ale z rolki to odstawi większość aut. Z tym, że tanio nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 11 godzin temu, Herbatnik napisał: Czysto teoretycznie. Powiedzmy, że chciałbym sobie kupić auto. Ale żeby było trudniej to spełniające wymogi: - im bardziej niepozorne, niczym specjalnym się niewyróżniające tym lepiej - nieduże, segment B, max C - i tu dochodzimy do clue - poniżej 5s do setki, im mniej tym lepiej, i to bez przeróbek i tuningowania. Jako, że teoretyzuję sobie to aspekt finansowy pomijamy. Cena nie jest ważna. Da się w ogóle tak? Jakieś Fiesty ST, czy Clio RS mają chyba ponad 6s, da się zejść niżej kupując gotowca bez przeróbek?. Nie, żebym chciał sobie kupić, ale pomyślałem sobie, że gdybym miał wolną kasę to właśnie coś takiego bym sobie chciał sprawić. Małego, niepozornego wariata. Z tymi pięcioma sekundami do 100, to ciężko. Zwłaszcza w dobie norm emisji. Może jakiś Focus RS czy Megane RS - ale tam raczej 6 sekund potrzeba do setki Kiedyś to robili takie wariaty jak Uno Turbo, Renault 5 Turbo (205, Polo i inne też), które z zewnątrz niewiele się różniły. Fakt, 5-ciu nie było tylko 8, ale w latach 80tych, poniżej 10 to było coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 12 godzin temu, Herbatnik napisał: Czysto teoretycznie. Powiedzmy, że chciałbym sobie kupić auto. Ale żeby było trudniej to spełniające wymogi: - im bardziej niepozorne, niczym specjalnym się niewyróżniające tym lepiej - nieduże, segment B, max C - i tu dochodzimy do clue - poniżej 5s do setki, im mniej tym lepiej, i to bez przeróbek i tuningowania. Jako, że teoretyzuję sobie to aspekt finansowy pomijamy. Cena nie jest ważna. Da się w ogóle tak? Jakieś Fiesty ST, czy Clio RS mają chyba ponad 6s, da się zejść niżej kupując gotowca bez przeróbek?. Nie, żebym chciał sobie kupić, ale pomyślałem sobie, że gdybym miał wolną kasę to właśnie coś takiego bym sobie chciał sprawić. Małego, niepozornego wariata. 135i - można zamknąć temat. Wygląda jak 118i, podstawowy 306 konny seryjnie ma 5.3s do 100. Od 50 do 100 tyś jest kilkanaście sztuk, coś trafisz. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-bmw-135i-dkg-n55-lci-harman-cic-m135-m-performance-ID6Disyn.html?;promoted https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-bmw-135i-e82-coupe-306km-140000-przebiegu-pierwszy-wlasciciel-w-pl-ID6D3g5D.html? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-m135i-xdrive-403km-salonpl-bezwypadkowy-po-duzym-przegladzie-ID6DhyB4.html? 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 13 godzin temu, Herbatnik napisał: Czysto teoretycznie. Powiedzmy, że chciałbym sobie kupić auto. Ale żeby było trudniej to spełniające wymogi: - im bardziej niepozorne, niczym specjalnym się niewyróżniające tym lepiej - nieduże, segment B, max C - i tu dochodzimy do clue - poniżej 5s do setki, im mniej tym lepiej, i to bez przeróbek i tuningowania. Jako, że teoretyzuję sobie to aspekt finansowy pomijamy. Cena nie jest ważna. Da się w ogóle tak? Jakieś Fiesty ST, czy Clio RS mają chyba ponad 6s, da się zejść niżej kupując gotowca bez przeróbek?. Nie, żebym chciał sobie kupić, ale pomyślałem sobie, że gdybym miał wolną kasę to właśnie coś takiego bym sobie chciał sprawić. Małego, niepozornego wariata. A klasa AMG. Tylko że trudno go nazwać niewyróżniającym się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 Yaris GR. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 2 godziny temu, bizz napisał: 135i - można zamknąć temat. Wygląda jak 118i, podstawowy 306 konny seryjnie ma 5.3s do 100. Od 50 do 100 tyś jest kilkanaście sztuk, coś trafisz. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-bmw-135i-dkg-n55-lci-harman-cic-m135-m-performance-ID6Disyn.html?;promoted https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-bmw-135i-e82-coupe-306km-140000-przebiegu-pierwszy-wlasciciel-w-pl-ID6D3g5D.html? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-m135i-xdrive-403km-salonpl-bezwypadkowy-po-duzym-przegladzie-ID6DhyB4.html? No i chyba mamy zwycięzcę tego wątku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 Nikt nie wspomnial o Golfie R, ktory robi w 4,5 sekundy setke. Chyba bedzie tanszy niz BMW 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 50 minut temu, format napisał: No i chyba mamy zwycięzcę tego wątku Jeśli miało to by być starsze auto, wziąłbym 130i - 265KM, 6.1 do setki i silnik powtarzany w wielu modelach, znany, bez większych problemów lub z prostymi do wyeliminowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 12 minut temu, gregoryj napisał: Nikt nie wspomnial o Golfie R, ktory robi w 4,5 sekundy setke. Chyba bedzie tanszy niz BMW Ale na pierwszy rzut oka widać że to ma 300hp+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 1 minutę temu, format napisał: Ale na pierwszy rzut oka widać że to ma 300hp+ No i nie bez znaczenia jest fakt że E87 ma napęd na tył. Przy 300+ jednak wybrałbym to zamiast ośkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 Teraz, bizz napisał: No i nie bez znaczenia jest fakt że E87 ma napęd na tył. Przy 300+ jednak wybrałbym to zamiast ośkę. Golf R ma 4motion AFAIR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 Teraz, format napisał: Golf R ma 4motion AFAIR A spoko - ja miałem w głowie TCR, on i GTI mają przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 2 minuty temu, format napisał: Golf R ma 4motion AFAIR No i taki biały R z nadwoziem kombi jest idealnym sleeperem. Nawet jest na Guru fajny: https://gurumotive.com/wynajem-dlugoterminowy/volkswagen-volkswagen-golf-variant-r-20-tsi-300-km-4motion-|-prawdopodobnie-ostatni-w-polsce-|-peŁen-serwis-w-racie-2338-zl?fbclid=IwAR1o4mLJ5EaYJPzKOJ3vs0ZWxif2loqn9EKyKO7_LY0Ej2Pb9JWXKx3rVls 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 5 minutes ago, format said: Ale na pierwszy rzut oka widać że to ma 300hp+ Dla mnie wyglada w miare neutralnie. Choc kazde auto o takim przyspieszeniu bedzie dla wprawnego oka do wypatrzenia. Chyba ......... ze zalozy spojlery/zderzaki z 1,6tdi i kapcie 195/55 r 15 Wtedy bedzie sleeper. No i ten plus ze ma te 4x4, co przy tej mocy i przyspieszeniu jest pomocne. Chyba ze ktos szuka oski no to odpada ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 8 minutes ago, bizz said: No i taki biały R z nadwoziem kombi jest idealnym sleeperem. Nawet jest na Guru fajny: https://gurumotive.com/wynajem-dlugoterminowy/volkswagen-volkswagen-golf-variant-r-20-tsi-300-km-4motion-|-prawdopodobnie-ostatni-w-polsce-|-peŁen-serwis-w-racie-2338-zl?fbclid=IwAR1o4mLJ5EaYJPzKOJ3vs0ZWxif2loqn9EKyKO7_LY0Ej2Pb9JWXKx3rVls Widze, ze maja tez T-Roc R Po takim crossoverze to juz raczej nikt sie nie spodziewa 300KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 2 minuty temu, Maciej__ napisał: Widze, ze maja tez T-Roc R Po takim crossoverze to juz raczej nikt sie nie spodziewa 300KM Bardzo ich polecam. Mają dobre podejście do biznesu i mocno im kibicuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 Taki offtopic, bo kolega nie chce modowac, ale starsza wersja czyli r32 to znany silniczek. Dobrze sie turbi, i przyjmuje na klate (z duzym turbo) 700 koni. W jakims malym pierdku robi 1/4 mili w troche ponad 10 sekund a to oznacza ze do setki to ma 3 sekundy lub nawet mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 23 minuty temu, gregoryj napisał: Taki offtopic, bo kolega nie chce modowac, ale starsza wersja czyli r32 to znany silniczek. Dobrze sie turbi, i przyjmuje na klate (z duzym turbo) 700 koni. W jakims malym pierdku robi 1/4 mili w troche ponad 10 sekund a to oznacza ze do setki to ma 3 sekundy lub nawet mniej Stage 3 i latasz sportmile i tuneforce pare takich zrobiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 (edytowane) 29 minut temu, Maciej__ napisał: Widze, ze maja tez T-Roc R Po takim crossoverze to juz raczej nikt sie nie spodziewa 300KM To jest szatan oby nie zrobili upgrade na nowa Platformę to za 3 lata jak się leasing skończy Edytowane 28 Października 2020 przez wujek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 1 minute ago, wujek said: Stage 3 i latasz sportmile i tuneforce pare takich zrobiło. Dokladnie, silnik znany, turbienie przerobione juz wiele razy .... przez znanych i mniej znanych tunerow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 1 godzinę temu, gregoryj napisał: Nikt nie wspomnial o Golfie R, ktory robi w 4,5 sekundy setke. Chyba bedzie tanszy niz BMW Było wspomniane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 Golf 7R i BMW M140i w używkach kosztują podobnie, choć nieco tańszy jest VW. Oba mało się rzucają w oczy, tymbardziej, że pakiet R albo M można mieć w Golfie 1.6 tdi i odpowiednio BMW 116d. W topowych wersjach Golf ma nawet zwykłe jednotłokowe hamulce, ale 4 ogromne rury z tyłu i dyfuzor, natomiast BMW wygląda normalnie, ale pazur zdradzają duże hamulce. Oba auta seryjnie jadą do 100 w około 4,5 s, są mocno podatne na zmianę mocy samym softem. Nie wiem jak się prowadzą takie wersje, ale zwykły G7 na zawieszeniu sport, którego mam obecnie nie ma porównania pod tym względem do zwykłej F20 też na zawieszeniu M, którą miałem wcześniej. Dla mnie niepozorny i szybki kompakt, to właśnie M140i. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 Zerknąłbym jeszcze na Seata Leona Cupre, wychodziły w wersji 3d, zupełnie niepozorny samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 7 minut temu, johny napisał: Zerknąłbym jeszcze na Seata Leona Cupre, wychodziły w wersji 3d, zupełnie niepozorny samochód. Potwierdzam usunąłem napisy loje Januszow. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 6 minut temu, wujek napisał: Potwierdzam usunąłem napisy loje Januszow. Incognito powiadasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 52 minuty temu, kaczorek79 napisał: Golf 7R i BMW M140i w używkach kosztują podobnie, choć nieco tańszy jest VW. Oba mało się rzucają w oczy, tymbardziej, że pakiet R albo M można mieć w Golfie 1.6 tdi i odpowiednio BMW 116d. W topowych wersjach Golf ma nawet zwykłe jednotłokowe hamulce, ale 4 ogromne rury z tyłu i dyfuzor, natomiast BMW wygląda normalnie, ale pazur zdradzają duże hamulce. Oba auta seryjnie jadą do 100 w około 4,5 s, są mocno podatne na zmianę mocy samym softem. Nie wiem jak się prowadzą takie wersje, ale zwykły G7 na zawieszeniu sport, którego mam obecnie nie ma porównania pod tym względem do zwykłej F20 też na zawieszeniu M, którą miałem wcześniej. Dla mnie niepozorny i szybki kompakt, to właśnie M140i. Ja jeździłem chwilę M135i i był straszliwie twardy. Nie wiem czy dałbym radę tym jeździć jako daily pomimo banana na twarzy przy przyspieszaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 13 godzin temu, DZIDA napisał: Nie rzuca się w oczy Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka I nie jest chyba segmentu B... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 28 Października 2020 Udostępnij Napisano 28 Października 2020 I nie jest chyba segmentu B...A3 i BMW 1 chyba też Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.