Skocz do zawartości

co lepiej Dłubac 1.2 8v czy zakładac T


Pirat7993

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panstwa zlosnik.gif mam taki maly dylemacik bo zastanawialem sie powaznie nad instalacją T do mojego niebieskiego zlosnik.gif ale z drogiej strony mysle czy nie lepiej by było powaznie wygrzebac to moje 1.2 i nie bendzie lepiej tanszym kosztem ?? a wy co proponujecie i radzicie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam panstwa mam taki maly dylemacik bo zastanawialem sie powaznie

> nad instalacją T do mojego niebieskiego ale z drogiej strony

> mysle czy nie lepiej by było powaznie wygrzebac to moje 1.2 i

> nie bendzie lepiej tanszym kosztem ?? a wy co proponujecie i

> radzicie ??

stosunkiem ceny do osiagow turbo bije N/A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam panstwa mam taki maly dylemacik bo zastanawialem sie powaznie

> nad instalacją T do mojego niebieskiego ale z drogiej strony

> mysle czy nie lepiej by było powaznie wygrzebac to moje 1.2 i

> nie bendzie lepiej tanszym kosztem ?? a wy co proponujecie i

> radzicie ??

T bo n/a 8v nie jezdzoom grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> OK! Jezeli zalozymy taaakie ekstrema to i owszem. Ale takie T to i

> tak wyjdzie kilka tysiakow ( tak pod 10?)- i bez wiekszego

> stresu osiagniesz okolo 130KM - 140 KM z 1.2 8v Zgodzisz sie ?

za koszt wałka i programu mozesz miec turbo 0,4 bara

myslisz co lepiej bedzie sie odpychac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> turbina - 300pln moze taniej,

> IC ok 200pln

> kolektor moze kolo 500pln,

> rurki ze 200pln

> i niem liczac robocizny...

a program pod T ???

pytam bo sie nie znam, na seryjnym programie przecież nie pośmigasz. A co z pompa paliwa? standardowa z 1.1 (1bar) wystarcdzy, czy trzeba coś mocniejszego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 4280zł na 115km

> 2920zł na 102km

> +1000zł (to co miałem w grazu czyli komp,wtrysk,ssacy)

> oczywiscie odliczajac sprzedaz całego 8v ze skrzynioom

> ale wszystko po najwiekszych rabatach...

4tys na 102KM

ale zapewne z 1.1/1.2 wyzszy koszt - bo wiecej dostałeś za swoje dłubane graty 1.2 8v crazy.gif

lans kosztuje wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> turbina - 300pln moze taniej,

to jest raczej realna cena za dobrej jakości turbine używaną ok.gif można kupić taniej i drozej ale 300pln to jest myśle dobra cena ok.gif

> IC ok 200pln

myśle że tu można zejść do 100pln okazje są po 50pln a dobre po 250 i więcej zlosnik.gif

> kolektor moze kolo 500pln,

zalezy jak robiony ale da rade zrobić i za 50pln na serii z redukcją ok.gif za 250pln ze zwykłej stali można zrobić ok.gif 500pln to już rozrzutność zlosnik.gifgrinser006.gif

> rurki ze 200pln

rurki i łączniki wink.gif

do tego jakieś 150pln za jakieś dobre wtryski i wioooooo zlosnik.gif

> i niem liczac robocizny...

waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 4tys na 102KM

> ale zapewne z 1.1/1.2 wyzszy koszt - bo wiecej dostałeś za swoje

> dłubane graty 1.2 8v

> lans kosztuje

nom duzo wiekszy..

łatwo wsio policzyć...

wtrysk ssacy komp P 1k

ss 1,5k

dolot 330

zamach 120

silnik 2,5-3,5

skrzynka 6 1-1,5k

P 1.6 200

kable wn + cewki 200

+ przekładka i drobnica...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nom duzo wiekszy..

> łatwo wsio policzyć...

> wtrysk ssacy komp P 1k

> ss 1,5k

> dolot 330

> zamach 120

> silnik 2,5-3,5

> skrzynka 6 1-1,5k

> P 1.6 200

> kable wn + cewki 200

> + przekładka i drobnica...

jak sie rejestrowałem na forum , to takie koszty były przy wkładaniu 1.2 75 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jest raczej realna cena za dobrej jakości turbine używaną można

> kupić taniej i drozej ale 300pln to jest myśle dobra cena

> myśle że tu można zejść do 100pln okazje są po 50pln a dobre po 250 i

> więcej

> zalezy jak robiony ale da rade zrobić i za 50pln na serii z redukcją

> za 250pln ze zwykłej stali można zrobić 500pln to już

> rozrzutność

> rurki i łączniki

> do tego jakieś 150pln za jakieś dobre wtryski i wioooooo

Normalnie to ja poprosze taki zestawik pod moje 1.2 16v drive.gif

krolik.gifkrolik.gifkrolik.gifkrolik.gifkrolik.gifkrolik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod fefnstake to chyba nie takie hop siup... ale ja siem nie znam

Wiem, kutfa max sciana.gif trza bylo 1.2 8 V zalozyc... pewnie swap by taniej wyszedl ....

a tak to walki pod 16v okolo 2tys, kolektor ze szlachetnego materialu smile.gif 1,2 tys plus ewentualnie program i jakies jeszcze drobnostki i robi sie tak pod 3,5-4,0t smile.gif

A T na 8v wyszlo by pewnie taniej.... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hehe. Jak lubisz T to zakładaj a jak nie to dłub N/A. Ciekaw jestem

> tylko który dłużej pojeździ

> Ja podobnie jak Arturo nie lubie Turbo-więc dłube.

jak zrobisz z Glowa turbo to pojezdzi tyle samo co n/a

nawet nisko budzetowy projekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na k03 to bez problemu się robi 150KM vide Urwis

> pzdr

A na takim softowym turbo 0.4 bara(za 1500 zeta powiedzmy) ile koni bedzie w 1.2?

i czy nie trzeba robic pod takie turbo programu? bo nie braliscie tego pod uwage w kosztorysie...

jak sie ma taka nisko budrzetowa instalacja turbo do żywotności silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A na takim softowym turbo 0.4 bara(za 1500 zeta powiedzmy) ile koni

> bedzie w 1.2?

> i czy nie trzeba robic pod takie turbo programu? bo nie braliscie

> tego pod uwage w kosztorysie...

> jak sie ma taka nisko budrzetowa instalacja turbo do żywotności

> silnika?

to soft daje sie 2 dodatkowe wtryski sterowane czujnikiem nadcisnieniowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.