Pirat7993 Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 Witam panstwa mam taki maly dylemacik bo zastanawialem sie powaznie nad instalacją T do mojego niebieskiego ale z drogiej strony mysle czy nie lepiej by było powaznie wygrzebac to moje 1.2 i nie bendzie lepiej tanszym kosztem ?? a wy co proponujecie i radzicie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piorkop69 Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 masz ortograficzny w podpisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 I to wszystko wyjaśnia , zapewne kolega pytający teraz wie co ma zrobić z silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > masz ortograficzny w podpisie a nawet 2 ... a co do tematu to walkowany juz tyle razy ze teraz to tylko pytającego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 zalezy co kto woli mieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > Witam panstwa mam taki maly dylemacik bo zastanawialem sie powaznie > nad instalacją T do mojego niebieskiego ale z drogiej strony > mysle czy nie lepiej by było powaznie wygrzebac to moje 1.2 i > nie bendzie lepiej tanszym kosztem ?? a wy co proponujecie i > radzicie ?? stosunkiem ceny do osiagow turbo bije N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > Witam panstwa mam taki maly dylemacik bo zastanawialem sie powaznie > nad instalacją T do mojego niebieskiego ale z drogiej strony > mysle czy nie lepiej by było powaznie wygrzebac to moje 1.2 i > nie bendzie lepiej tanszym kosztem ?? a wy co proponujecie i > radzicie ?? T bo n/a 8v nie jezdzoom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > T bo n/a 8v nie jezdzoom przepraszam za OT, ale zawsze sie zastanawiam co oznacza skrót n/a Możesz mi napisać ocb? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > przepraszam za OT, ale zawsze sie zastanawiam co oznacza skrót n/a > Możesz mi napisać ocb? skrót od Naturaly/Normally Aspirated oznacza silnik wolnossący, bez doładowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > skrót od Naturaly/Normally Aspirated > oznacza silnik wolnossący, bez doładowania nazwa WOLNOssący też jest taka sobie, te najfajniejsze n/a wcale tak wolno nie ssają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > nazwa WOLNOssący też jest taka sobie, co poradze tak sie chyba przyjęło > te najfajniejsze n/a wcale tak > wolno nie ssają też prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > skrót od Naturaly/Normally Aspirated > oznacza silnik wolnossący, bez doładowania jest tez No / Ads bez dodatków Ja bym robił T bo N/a droga impreza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > skrót od Naturaly/Normally Aspirated > oznacza silnik wolnossący, bez doładowania Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
v2_driver Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 Heh !! Tak piszecie - ze niby T jest tansze od grzebania w N/A ?? Ciekawe...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 bo jest, policz sobie koszt uturbienia na 150 KM i koszt dłubnięcia n/a na 150 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
v2_driver Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 OK! Jezeli zalozymy taaakie ekstrema to i owszem. Ale takie T to i tak wyjdzie kilka tysiakow ( tak pod 10?)- i bez wiekszego stresu osiagniesz okolo 130KM - 140 KM z 1.2 8v Zgodzisz sie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > OK! Jezeli zalozymy taaakie ekstrema to i owszem. Ale takie T to i > tak wyjdzie kilka tysiakow ( tak pod 10?)- i bez wiekszego > stresu osiagniesz okolo 130KM - 140 KM z 1.2 8v Zgodzisz sie ? za koszt wałka i programu mozesz miec turbo 0,4 bara myslisz co lepiej bedzie sie odpychac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 no to wydłub 1,2 n/a na te 130 KM w takiej samej cenie jak turbo o tej samej mocy, takie turbo zrobisz za 5 tysięcy, a n/a nie wydłubiesz i uwierz mi wiem o czym mówię bo miałem a właściwie to jeszcze mam 120 konne 1,1 n/a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
v2_driver Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > za koszt wałka i programu mozesz miec turbo 0,4 bara > myslisz co lepiej bedzie sie odpychac? Czekaj czekaj - twierdzisz, ze za koszt walka i programu do n/a zalozysz cala instalacje turbo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > Czekaj czekaj - twierdzisz, ze za koszt walka i programu do n/a > zalozysz cala instalacje turbo ? usclislijmy 1200zł wystarczy na cała instalacje pod soft turbo z IC pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
v2_driver Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 Ok, ja sie z toba zgadzam w 100% - T powinno wyjsc taniej niz osiagniecie tej samej mocy z n/a ( wczesniej gdzies byl ten watek ) ale i tak koszt T nie jest niski - ale efekty wymierne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > Czekaj czekaj - twierdzisz, ze za koszt walka i programu do n/a > zalozysz cala instalacje turbo ? Wiesz , są rózne wałki i rózne programy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > nazwa WOLNOssący też jest taka sobie, te najfajniejsze n/a wcale tak > wolno nie ssają wolno , wolno - nic im nie przeszkadza - ssą ich chssą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 nic nie jest tanie ale turbo wychodzi taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
v2_driver Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > usclislijmy 1200zł wystarczy na cała instalacje pod soft turbo z IC > pzdr Bemol - ok a co w przypadku 16v ? cala instalacja 1200pln ( kolektor, turbo itp ?? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > Bemol - ok a co w przypadku 16v ? cala instalacja 1200pln ( > kolektor, turbo itp ?? ) turbina - 300pln moze taniej, IC ok 200pln kolektor moze kolo 500pln, rurki ze 200pln i niem liczac robocizny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > Bemol - ok a co w przypadku 16v ? cala instalacja 1200pln ( > kolektor, turbo itp ?? ) nei wiem , nie mam 16tki napewno trudniej z czesciami uzywanymi, nie wiem czy nieodprezony podejdzie itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
v2_driver Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > Wiesz , są rózne wałki i rózne programy Amen !!! Tylko na takim "ostryyym" walku to autko na "dole" jest malo przyjemne - fakt "wyzej" jest zdecydowanie lepsze ale tak do jazdy dzien w dzien to raczej wolabym T niz extremalne n/a Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > Amen !!! > Tylko na takim "ostryyym" walku to autko na "dole" jest malo > przyjemne - fakt "wyzej" jest zdecydowanie lepsze ale tak do > jazdy dzien w dzien to raczej wolabym T niz extremalne n/a > Pzdr to wkładaj 1.4 16v serie i bedzie po klopocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
v2_driver Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > to wkładaj 1.4 16v serie i bedzie po klopocie Niee Arturo - miska za blisko matki ziemi ale to racja 100 HP w serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > Niee Arturo - miska za blisko matki ziemi ale to racja 100 HP w > serii przy -60mm normalnie mozna sie poruszac po miscie - ja teraz mam takie ustawienie przodu i daje rade i nigdzie nie chaczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > przy -60mm normalnie mozna sie poruszac po miscie - ja teraz mam > takie ustawienie przodu i daje rade i nigdzie nie chaczy... a jaki Cie wyniosł koszt swpa z 8v? na 1.4 16? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > a jaki Cie wyniosł koszt swpa z 8v? na 1.4 16? 4280zł na 115km 2920zł na 102km +1000zł (to co miałem w grazu czyli komp,wtrysk,ssacy) oczywiscie odliczajac sprzedaz całego 8v ze skrzynioom ale wszystko po najwiekszych rabatach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > turbina - 300pln moze taniej, > IC ok 200pln > kolektor moze kolo 500pln, > rurki ze 200pln > i niem liczac robocizny... a program pod T ??? pytam bo sie nie znam, na seryjnym programie przecież nie pośmigasz. A co z pompa paliwa? standardowa z 1.1 (1bar) wystarcdzy, czy trzeba coś mocniejszego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > 4280zł na 115km > 2920zł na 102km > +1000zł (to co miałem w grazu czyli komp,wtrysk,ssacy) > oczywiscie odliczajac sprzedaz całego 8v ze skrzynioom > ale wszystko po najwiekszych rabatach... 4tys na 102KM ale zapewne z 1.1/1.2 wyzszy koszt - bo wiecej dostałeś za swoje dłubane graty 1.2 8v lans kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > turbina - 300pln moze taniej, to jest raczej realna cena za dobrej jakości turbine używaną można kupić taniej i drozej ale 300pln to jest myśle dobra cena > IC ok 200pln myśle że tu można zejść do 100pln okazje są po 50pln a dobre po 250 i więcej > kolektor moze kolo 500pln, zalezy jak robiony ale da rade zrobić i za 50pln na serii z redukcją za 250pln ze zwykłej stali można zrobić 500pln to już rozrzutność > rurki ze 200pln rurki i łączniki do tego jakieś 150pln za jakieś dobre wtryski i wioooooo > i niem liczac robocizny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
v2_driver Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > przy -60mm normalnie mozna sie poruszac po miscie - ja teraz mam > takie ustawienie przodu i daje rade i nigdzie nie chaczy... Kurde ja mam -70 teraz pod te moje 1.2 i to juz trzeba uwazac ale jest nisssko ale generalnie to ok daje rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > 4tys na 102KM > ale zapewne z 1.1/1.2 wyzszy koszt - bo wiecej dostałeś za swoje > dłubane graty 1.2 8v > lans kosztuje nom duzo wiekszy.. łatwo wsio policzyć... wtrysk ssacy komp P 1k ss 1,5k dolot 330 zamach 120 silnik 2,5-3,5 skrzynka 6 1-1,5k P 1.6 200 kable wn + cewki 200 + przekładka i drobnica... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > Kurde ja mam -70 teraz pod te moje 1.2 i to juz trzeba uwazac ale > jest nisssko ale generalnie to ok daje rade. no to do 1.4 trza doliczyc jakies 2cm w dol miska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > nom duzo wiekszy.. > łatwo wsio policzyć... > wtrysk ssacy komp P 1k > ss 1,5k > dolot 330 > zamach 120 > silnik 2,5-3,5 > skrzynka 6 1-1,5k > P 1.6 200 > kable wn + cewki 200 > + przekładka i drobnica... jak sie rejestrowałem na forum , to takie koszty były przy wkładaniu 1.2 75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
v2_driver Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > to jest raczej realna cena za dobrej jakości turbine używaną można > kupić taniej i drozej ale 300pln to jest myśle dobra cena > myśle że tu można zejść do 100pln okazje są po 50pln a dobre po 250 i > więcej > zalezy jak robiony ale da rade zrobić i za 50pln na serii z redukcją > za 250pln ze zwykłej stali można zrobić 500pln to już > rozrzutność > rurki i łączniki > do tego jakieś 150pln za jakieś dobre wtryski i wioooooo Normalnie to ja poprosze taki zestawik pod moje 1.2 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > Normalnie to ja poprosze taki zestawik pod moje 1.2 16v pod fefnstake to chyba nie takie hop siup... ale ja siem nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
v2_driver Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 pod fefnstake to chyba nie takie hop siup... ale ja siem nie znam Wiem, kutfa max trza bylo 1.2 8 V zalozyc... pewnie swap by taniej wyszedl .... a tak to walki pod 16v okolo 2tys, kolektor ze szlachetnego materialu 1,2 tys plus ewentualnie program i jakies jeszcze drobnostki i robi sie tak pod 3,5-4,0t A T na 8v wyszlo by pewnie taniej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > bo jest, policz sobie koszt uturbienia na 150 KM i koszt dłubnięcia > n/a na 150 KM racja a T 150 kuni nawet z 1,1 da rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > Normalnie to ja poprosze taki zestawik pod moje 1.2 16v se weź i se kup... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 hehe. Jak lubisz T to zakładaj a jak nie to dłub N/A. Ciekaw jestem tylko który dłużej pojeździ Ja podobnie jak Arturo nie lubie Turbo-więc dłube. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k0nd0 Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > hehe. Jak lubisz T to zakładaj a jak nie to dłub N/A. Ciekaw jestem > tylko który dłużej pojeździ > Ja podobnie jak Arturo nie lubie Turbo-więc dłube. jak zrobisz z Glowa turbo to pojezdzi tyle samo co n/a nawet nisko budzetowy projekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > racja a T 150 kuni nawet z 1,1 da rade na k03 to bez problemu się robi 150KM vide Urwis pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azazel_ Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > na k03 to bez problemu się robi 150KM vide Urwis > pzdr A na takim softowym turbo 0.4 bara(za 1500 zeta powiedzmy) ile koni bedzie w 1.2? i czy nie trzeba robic pod takie turbo programu? bo nie braliscie tego pod uwage w kosztorysie... jak sie ma taka nisko budrzetowa instalacja turbo do żywotności silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > A na takim softowym turbo 0.4 bara(za 1500 zeta powiedzmy) ile koni > bedzie w 1.2? > i czy nie trzeba robic pod takie turbo programu? bo nie braliscie > tego pod uwage w kosztorysie... > jak sie ma taka nisko budrzetowa instalacja turbo do żywotności > silnika? to soft daje sie 2 dodatkowe wtryski sterowane czujnikiem nadcisnieniowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.