woj76 Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 Oj nie nie, nikomu się chyba nie wydawało, że 2x na obrót wału, twierdzenie natomiast i spekulacja była, że raz na cały cykl pracy = 2 obroty wału. tomi6, do tablicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 > Oj nie nie, nikomu się chyba nie wydawało, że 2x na obrót wału, twierdzenie natomiast i spekulacja > była, że raz na cały cykl pracy = 2 obroty wału. > tomi6, do tablicy? Nikt tego nie skasował, można się cofnąć i przeczytać ale więcej (z tego co pamiętam) było opinii, że jest 2x na obrót... ale teraz to już nie ważne bo wiadomo jak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 > Otóż... od tej pory już nie ma domysłów tylko są fakty! > Oznajmiam, że - w full-group wtrysk (wszytkich 4-ch wtryskiwaczy jednocześnie) następuje 1x na 1 > obrót wału korbowego!!!!!!!!!!!!!!! a nie tak jak wszyscy myśleli 2x... czyli 2 razy na cykl a tak powinno być w półsekwecji > Dowody - nagranie audio (video było ale w ciemnym garażu po zmroku było po prostu... czarno ) mówiłem żebyś od razu to zapodał to bym od razu wiedział że jest inaczej niz u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 > Nikt tego nie skasował, można się cofnąć i przeczytać ale więcej (z tego co pamiętam) było opinii, > że jest 2x na obrót... ale teraz to już nie ważne bo wiadomo jak jest. Nie ma się już co zastanawiać, wypijmy za to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 Panowie powie mi ktos jak bedzie sie zachowywal komp z 16v/8v po podlaczeniu don mapa z FC 16vt/mpx'a? Bedzie to dzialac na serii programie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 > Panowie powie mi ktos jak bedzie sie zachowywal komp z 16v/8v po podlaczeniu don mapa z FC > 16vt/mpx'a? > Bedzie to dzialac na serii programie? Co Ty chyba żartujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 > czyli 2 razy na cykl a tak powinno być w półsekwecji > mówiłem żebyś od razu to zapodał to bym od razu wiedział że jest inaczej niz u mnie Jak dopiero dzisiaj nagrałem i to już po zmroku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 > Co Ty chyba żartujesz Ja wiem ze seria program nie widzi nadcisnienia ale moze wartosci napiecia wysylane przez mapa w podcisnieniu sa dla seryjnego mapa i np dla mapa z FC takie same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 > Ja wiem ze seria program nie widzi nadcisnienia ale moze wartosci napiecia wysylane przez mapa w > podcisnieniu sa dla seryjnego mapa i np dla mapa z FC takie same No ale co Ci to da, skoro dalej nie będzie to hulać w nadciśnieniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 > Ja wiem ze seria program nie widzi nadcisnienia ale moze wartosci napiecia wysylane przez mapa w > podcisnieniu sa dla seryjnego mapa i np dla mapa z FC takie same Niestety nie są. Ale zamontowanie MAP-a 2.5 bara zasadniczo daje radę. Ponoć, bo nigdy sam nie próbowałem i nie uważam tego za rozwiązanie dobre, tzn bez cięższych modyfikacji programu (i nie mówię tutaj o remapie). W każdym razie powinno się po walce silnik dać odpalić i jakoś będzie chodził, ale bez zmian w mapach nie będzie to działać dobrze, i do tego program będzie często o ile nie non-stop wykrywał sytuacje błędne, zapisywał błędy i świecił marchewę. Aczkolwiek założę się, że Tommi zaraz powie, jak tylko się doczyta, że nic podobnego i wszysko bangla super .Nie jestem w stanie powiedzieć, kto śmiga z obecnych forumowiczów na takim czymś do 8V, ale wiem, że chyba Lesiu ma tak zrobione turbo na 16V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 > No ale co Ci to da, skoro dalej nie będzie to hulać w nadciśnieniu Da mu, będzie musiał tylko mapy drastycznie pozmieniać w programie. Chodzi tylko o to, że przy takim MAP sensorze komp będzie notował, że jest różnica między podciśnieniem, ciśnieniem atmosferycznym, i nadciśnieniem, znaczy się będzie dostawał różne odczyty i będą to dla niego różne stany. Ale trzeba to zremapwać jak napisałem wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 > Da mu, będzie musiał tylko mapy drastycznie pozmieniać w programie. Chodzi tylko o to, że przy > takim MAP sensorze komp będzie notował, że jest różnica między podciśnieniem, ciśnieniem > atmosferycznym, i nadciśnieniem, znaczy się będzie dostawał różne odczyty i będą to dla niego > różne stany. Ale trzeba to zremapwać jak napisałem wyżej. Ja to wszytko wiem, zrozumiałem tylko że chodzi o podpięcie innego mapa bez grzebania w ecu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 > Ja wiem ze seria program nie widzi nadcisnienia ale moze wartosci napiecia wysylane przez mapa w > podcisnieniu sa dla seryjnego mapa i np dla mapa z FC takie same I tu wystarczy jedno wyjaśnienie: - zakres napięciowy map sensora (większości typu p->U) to 0-5V (faktycznie 0-4,8V ale mniejsza o to) - zakres mierzonych wartości ciśnienia: * standardowe n/a - 115kPa - czyli do 0,15bara nadcisnienia * typowe turbo 250kPa - czyli do 1,5bara nadciśnienia Jak widać w takim wypadku zależności napięcia od ciśnienia będą opisane różnymi funkcjami (a jest to postać liniowa), a co za tym idzie przy tym samym mierzonym ciśnieniu będą podawać różne wartości napięcia. Przystosowanie do poprawnej współpracy z większym mapsensorem nie jest dużym problemem, pomijając oczywistą modyfikację podstaw w postaci paliwa i zapłonu pod turbo (w przypadku uturbienia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 > Ja wiem ze seria program nie widzi nadcisnienia ale moze wartosci napiecia wysylane przez mapa w > podcisnieniu sa dla seryjnego mapa i np dla mapa z FC takie same właśnie nie są. Wszystkie mapsensory które ja znam pracują od 0 do 5V. I podcisnieniowe i nadciśnieniowe. Komp nigdy nie widzi nadcisnienia, on tylko widzi napięcie i tyle. I na ten przykład przy mpx włożonym do n/a przy pełnej pi*&e bedzie około nieco ponad 2V gdzie na serii by było prawie 5V. Jest różnica? Jest i to dośc spora. I teraz tak na chłopski rozum: komp widząc taki stan rzeczy "pomysli sobie" WTF i wywali marchewe pomijając fakt że to wogóle nie będzie jechać bo dawka paliwa bedzie zmniejszona bo komp "bedzie się poruszał" w dolnym zakresie mapy dla nie pełnego obciążenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 > I tu wystarczy jedno wyjaśnienie: > - zakres napięciowy map sensora (większości typu p-- zakres mierzonych wartości ciśnienia: > * standardowe n/a - 115kPa - czyli do 0,15bara nadcisnienia > * typowe turbo 250kPa - czyli do 1,5bara nadciśnienia > Jak widać w takim wypadku zależności napięcia od ciśnienia będą opisane różnymi funkcjami (a jest > to postać liniowa), a co za tym idzie przy tym samym mierzonym ciśnieniu będą podawać różne > wartości napięcia. > Przystosowanie do poprawnej współpracy z większym mapsensorem nie jest dużym problemem, pomijając > oczywistą modyfikację podstaw w postaci paliwa i zapłonu pod turbo (w przypadku uturbienia) Jaką rozdzielczość maja mapy w PGT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 > Niestety nie są. Ale zamontowanie MAP-a 2.5 bara zasadniczo daje radę. Ponoć, bo nigdy sam nie > próbowałem i nie uważam tego za rozwiązanie dobre, tzn bez cięższych modyfikacji programu (i > nie mówię tutaj o remapie). W każdym razie powinno się po walce silnik dać odpalić i jakoś > będzie chodził, ale bez zmian w mapach nie będzie to działać dobrze, i do tego program będzie > często o ile nie non-stop wykrywał sytuacje błędne, zapisywał błędy i świecił marchewę. > Aczkolwiek założę się, że Tommi zaraz powie, jak tylko się doczyta, że nic podobnego i wszysko > bangla super .Nie jestem w stanie powiedzieć, kto śmiga z obecnych forumowiczów na takim czymś > do 8V, ale wiem, że chyba Lesiu ma tak zrobione turbo na 16V. Ale z tego co wiem Lesiu robił remapa, nie wsadził o tak se żeby było tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 30 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 > Niestety nie są. Ale zamontowanie MAP-a 2.5 bara zasadniczo daje radę. Ponoć, bo nigdy sam nie > próbowałem i nie uważam tego za rozwiązanie dobre, tzn bez cięższych modyfikacji programu (i > nie mówię tutaj o remapie). W każdym razie powinno się po walce silnik dać odpalić i jakoś > będzie chodził, ale bez zmian w mapach nie będzie to działać dobrze, i do tego program będzie > często o ile nie non-stop wykrywał sytuacje błędne, zapisywał błędy i świecił marchewę. > Aczkolwiek założę się, że Tommi zaraz powie, jak tylko się doczyta, że nic podobnego i wszysko > bangla super .Nie jestem w stanie powiedzieć, kto śmiga z obecnych forumowiczów na takim czymś > do 8V, ale wiem, że chyba Lesiu ma tak zrobione turbo na 16V. nie mam zamiaru z tobą dyskutować na ten temat..... dla komputera IMO wszystko jedno jaki map sensor jest zasadzony (ofc.jego zakres pracy mieścić sie musi w 0-5v) byle by wiedział ile ma trysnąć i jak zapłon ustawić na zadanym napięciu 0-5v(4.xx jak chcesz być dokładny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 > Jaką rozdzielczość maja mapy w PGT? To zależy które Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solek99 Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 Witam Co myślicie u uturbiieniu silnika 1.0 tylko ze na gazniku czy duzo klopotow bym z nim miał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 Kolego najpierw uzupełnij profil i przywitaj się oraz przeczytaj regulamin, później będą odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 > Jaką rozdzielczość maja mapy w PGT? A spójrz sobie kawałek wyżej, tam masz zapłon PGT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solek99 Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 > Kolego najpierw uzupełnij profil i przywitaj się oraz przeczytaj regulamin, później będą odpowiedzi Wiec juz wystko zrobione tak jak kazałeś. To czy teraz ktoś mi odpowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 > A spójrz sobie kawałek wyżej, tam masz zapłon PGT Tylko, że to jest jedna z kilku map zapłonu... Swoją drogą jest najprawdopodobniej po modyfikacji, bo seryjna wygląda inaczej - masz dane skąd to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 > Tylko, że to jest jedna z kilku map zapłonu... > Swoją drogą jest najprawdopodobniej po modyfikacji, bo seryjna wygląda inaczej - masz dane skąd to > jest? No to jest ta co ją tam nazwali part throttle, jest faktycznie parę innych. Wsad i definicję xdf do tuner-a pro wykopiesz na stronie http://www.tunerpro.net. Co do modyfikacji, albo zmodyfikowana, albo nie wykumali konwersji danych dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 na gaźniku turbo? RACZEJ NIE ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 > na gaźniku turbo? RACZEJ NIE ! bierze gaznik nadcisnieniowy chyba z renault 5/19 i zaklada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 napisałem raczej, coś kiedyś obiło mi się o uszy o turbie na gaźniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solek99 Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 > napisałem raczej, coś kiedyś obiło mi się o uszy o turbie na gaźniku a dużo bawienia by było zeby to wszystko zmienic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer007 Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > a dużo bawienia by było zeby to wszystko zmienic? Zamknąć drzwi to oknem wejdzie, na racingforum, na unoturbo.pl teraz tutaj, gdzie jeszcze masz zamiar spamować ? Nie nie uturbisz auta ani za 400 ani za 600 zł i jak ci ktoś rzeczowo odpowiada (ut.pl) to przyjmij to do wiadomości a nie uciekaj na następne forum pytać o to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > Zamknąć drzwi to oknem wejdzie, na racingforum, na unoturbo.pl teraz tutaj, gdzie jeszcze masz > zamiar spamować ? > Nie nie uturbisz auta ani za 400 ani za 600 zł i jak ci ktoś rzeczowo odpowiada (ut.pl) to przyjmij > to do wiadomości a nie uciekaj na następne forum pytać o to samo. polać mu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > A spójrz sobie kawałek wyżej, tam masz zapłon PGT 16x16 to ten? czyli sie nie opłaca zakładać kompa z pgt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipa19922 Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 Witam.Kto z pomorza podejmie się załozenia turbo do CCS-a?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 A ja mam taka zagadke dla Panow Silnik 1.1, turbina TB2209. Silnik po kapitalnym remoncie zalany syntetykiem 5w40 i sa problemy spore ze smarowaniem. Mianowicie na zimnym oleju po postoju w garazu cisnienie oleju na jalowym wynosi ok 6 barow, po rozgrzaniu oleju do ok 70stopni spada do ok 0,4-0,5, co jest troche zbyt niskie. Pompa zostala wymieniona na nowa ricambi i niestety dalej dzieje sie tak samo :/ pamietam, ze ja w moim 1.2 75KM mialem na zimnym max 4 bary, ktore jest opisane w ksiazce sam naprawiam. Dodatkowo pojawil sie problem ze smarowaniem turbiny. Na samym poczatku podczas docierania wszystko bylo wporzadu i nagle turbina zaczela spalac olej i to sporo. Zostala odeslana do regeneracji, wszystko fajnie zero najmniejszych luzow. Po ok 30km jazdy ponowne problemy ze spalaniem oleju i to sporo wieksze bo przy ok 4tys mozna podlozyc butelke pod wydech, aby olej sie tam zbieral. Smarownie pociagnie z pompy oleju poprzez restryktor 1mm. Czy negatywny skutek na uszczelnienia turbiny moze miec zbyt wysokie cisnienie oleju ?? Czy moze restryktor jest zbyt maly i za mala ilosc oleju idzie na turbine i ja przyciera wraz z uszczelniaczami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 > A ja mam taka zagadke dla Panow > Silnik 1.1, turbina TB2209. Silnik po kapitalnym remoncie zalany syntetykiem 5w40 i sa problemy > spore ze smarowaniem. Mianowicie na zimnym oleju po postoju w garazu cisnienie oleju na > jalowym wynosi ok 6 barow, po rozgrzaniu oleju do ok 70stopni spada do ok 0,4-0,5, co jest > troche zbyt niskie. Pompa zostala wymieniona na nowa ricambi i niestety dalej dzieje sie tak > samo :/ pamietam, ze ja w moim 1.2 75KM mialem na zimnym max 4 bary, ktore jest opisane w > ksiazce sam naprawiam. > Dodatkowo pojawil sie problem ze smarowaniem turbiny. Na samym poczatku podczas docierania wszystko > bylo wporzadu i nagle turbina zaczela spalac olej i to sporo. Zostala odeslana do regeneracji, > wszystko fajnie zero najmniejszych luzow. Po ok 30km jazdy ponowne problemy ze spalaniem oleju > i to sporo wieksze bo przy ok 4tys mozna podlozyc butelke pod wydech, aby olej sie tam > zbieral. Smarownie pociagnie z pompy oleju poprzez restryktor 1mm. Czy negatywny skutek na > uszczelnienia turbiny moze miec zbyt wysokie cisnienie oleju ?? Czy moze restryktor jest zbyt > maly i za mala ilosc oleju idzie na turbine i ja przyciera wraz z uszczelniaczami ? Nie mam na stałe wskaźnika oleju i nie wiem dokładnie jakie powinno być na pompie bo to też zalezy od gatunku samego oleju ale wiem, że na turbinie przy rozgrzanym powinno ono mieć od około 0.3-0.5 bara na jałowych do max 2.7 przy pełnej "pidzie". I teraz trzeba to zmierzyć i bedzie wiadomo. I jeszcze zostaje kwestia tego jakie ta turbina ma łożyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 > Nie mam na stałe wskaźnika oleju i nie wiem dokładnie jakie powinno być na pompie bo to też zalezy > od gatunku samego oleju ale wiem, że na turbinie przy rozgrzanym powinno ono mieć od około > 0.3-0.5 bara na jałowych do max 2.7 przy pełnej "pidzie". I teraz trzeba to zmierzyć i bedzie > wiadomo. I jeszcze zostaje kwestia tego jakie ta turbina ma łożyska. a jaki masz restryktor u Siebie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 > a jaki masz restryktor u Siebie ? około 1.3 olej 10w40 semi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 > około 1.3 olej 10w40 semi czyli trzeba przed turbina jakim manometr zalozyc i sprawdzic cisnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 > czyli trzeba przed turbina jakim manometr zalozyc i sprawdzic cisnienie tak ale on musi być za redukcją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 > tak ale on musi być za redukcją restryktor jest przed turbina na wyjsciu z pompy oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 > restryktor jest przed turbina na wyjsciu z pompy oleju nie za daleko trochę? jaka jest wewnętrzna średnica przewodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 > nie za daleko trochę? jaka jest wewnętrzna średnica przewodu? przewod ma 3mm sreednicy. Narazie i tak sprawa zawieszone, bylem przed chwila w garazu bo kolega dzwonil ze cos walnelo wczoraj, turbina zdjecia i niestety oska peknieta, wirniki polecialy i cale je pogielo. Jutro turbina bedzie odeslana tam skad przyszla z regeneracji. Ciekawe czy oni cos zmascili czy po prostu to smarowanie walniete jest. Mam jeszcze jedna hipoteze, kolega mowi, ze przez chwile mu dmuchnela 1.5 bara, niby ta turbina jest duza, ale jak dla mnie zbytnio sie rozkrecila i nie wytrzymala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_cookie_ Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 > przewod ma 3mm sreednicy. Narazie i tak sprawa zawieszone, bylem przed chwila w garazu bo kolega > dzwonil ze cos walnelo wczoraj, turbina zdjecia i niestety oska peknieta, wirniki polecialy i > cale je pogielo. Jutro turbina bedzie odeslana tam skad przyszla z regeneracji. Ciekawe czy > oni cos zmascili czy po prostu to smarowanie walniete jest. Mam jeszcze jedna hipoteze, kolega > mowi, ze przez chwile mu dmuchnela 1.5 bara, niby ta turbina jest duza, ale jak dla mnie > zbytnio sie rozkrecila i nie wytrzymala przekaz kondolencje tomkowi w tygodniu Was nawiedze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 > A ja mam taka zagadke dla Panow > Silnik 1.1, turbina TB2209. Silnik po kapitalnym remoncie zalany syntetykiem 5w40 i sa problemy > spore ze smarowaniem. Mianowicie na zimnym oleju po postoju w garazu cisnienie oleju na > jalowym wynosi ok 6 barow, po rozgrzaniu oleju do ok 70stopni spada do ok 0,4-0,5, co jest > troche zbyt niskie. w knidze pisze ze przy 90* prawidłowe cisnienie to 0,7bar , kontrolka zaczyna świecic przy 0,2bara moze u ciebie jest za duży restryktor i ciśnienie zamiast na silnik idzie przez turbine prosto w miske ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 Napisz jaki tam wkoncu restryktor jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipa19922 Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 Panowie kto dalby rade u mnie zalozyc turbinke i poprzerabiac wszystko?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 > Panowie kto dalby rade u mnie zalozyc turbinke i poprzerabiac wszystko?? a ile kasy na to chcesz przeznaczyc? i na czym chcesz odpalic (w sensie jaki komputer) auto? i czego sie spodziewasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipa19922 Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 > a ile kasy na to chcesz przeznaczyc? i na czym chcesz odpalic (w sensie jaki komputer) auto? i > czego sie spodziewasz? no nie wiem 3-4tys??kompa od 1.2 mpi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 > no nie wiem 3-4tys??kompa od 1.2 mpi jak nie będziesz robił tego sam, a wszystko zlecal "komuś" to za mało.... Duzo za mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipa19922 Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 > jak nie będziesz robił tego sam, a wszystko zlecal "komuś" to za mało.... Duzo za mało. tzn powiem tak.Załozyc to bym sam wszystko pozakladal bo tu na forum jest opisane poprostu wszystko tylko stroiciela bym potrzebowal.aha i jeszcze jak wyprowadzic smarowanie z pompy oleju??bo tylko tego w sumie nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 > tzn powiem tak.Załozyc to bym sam wszystko pozakladal bo tu na forum jest opisane poprostu wszystko > tylko stroiciela bym potrzebowal.aha i jeszcze jak wyprowadzic smarowanie z pompy oleju??bo > tylko tego w sumie nie wiem Smarowanie wężykiem. A jak nie wiesz jak, to jeszcze raz od początku podwieszony wątek do przeczytania, ale dokładnie i ze zrozumieniem. A jak przeczytasz to zrozumiesz, na co się porywasz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.