mosek Napisano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2011 > ale jak go odepniesz w tym momencie to co obroty dalej widzi ? spotkałem sie z tym ze momentalnie z > wypieciem gmp problem ustaje potwierdzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2011 > ale jak go odepniesz w tym momencie to co obroty dalej widzi ? spotkałem sie z tym ze momentalnie z > wypieciem gmp problem ustaje Ale jakie gmp? Bo moze myle pojecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2011 > Ale jakie gmp? Bo moze myle pojecia. czujnik położenia wałuuuuu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2011 W> czujnik położenia wałuuuuu No dobra. jade se, cienkh gasnie. co mam zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2011 > W > No dobra. jade se, cienkh gasnie. co mam zrobic? rozumiem ze w tym momnencie jak gasnie to wtryski walą cewki puszczaja iskre ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2011 a> rozumiem ze w tym momnencie jak gasnie to wtryski walą cewki puszczaja iskre ? Raczej nie bo gdyby tak bylo to silnik by dzialal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2011 > a > Raczej nie bo gdyby tak bylo to silnik by dzialal. nie rozumiemy sie .... btw a co sie dzieje na logu w miejscu gaśniecia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2011 > nie rozumiemy sie .... > btw > a co sie dzieje na logu w miejscu gaśniecia? Nic szczegulnego sie nie dzieje, wszystko wydaje sie byc ok,poza tym ze afr "ucieka" Mam swoja teorie na temat tego gasniecia. Jutro jak sie wyspie po nocce to bede walczyl. i albo bedzie dzialac albo... albo nie bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2011 > Nic szczegulnego sie nie dzieje, wszystko wydaje sie byc ok,poza tym ze afr "ucieka" > Mam swoja teorie na temat tego gasniecia. Jutro jak sie wyspie po nocce to bede walczyl. i albo > bedzie dzialac albo... albo nie bedzie. jak juz jestesmy przy tym temacie mam pytanie do ciebie... ostatnio dopadłem program z podniesioną odcinka do 8v i nie wiem czy jest on poprawnie wykonany a dlaczego .... dlatego ze po przekroczeniu obrotów w ktorym seria odcina wszystkie dawki paliwa są powiekszone x3 normalne to ? seria max ma 8.9 ms a po przekroczeniu tych 6700 okolo ecu wali 25 ms ... rozumiem ze tak nie powinno byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2011 ak juz jestesmy przy tym temacie mam pytanie do ciebie... ostatnio dopadłem program z podniesioną > odcinka do 8v i nie wiem czy jest on poprawnie wykonany a dlaczego .... dlatego ze po > przekroczeniu obrotów w ktorym seria odcina wszystkie dawki paliwa są powiekszone x3 normalne > to ? seria max ma 8.9 ms a po przekroczeniu tych 6700 okolo ecu wali 25 ms ... rozumiem ze > tak nie powinno byc? Nie wiem dokladne ile, ale u mnie na 500 obrotow przed odcinka programowa mam sporo podlany zeby turbinie bylo ciut chlodniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2011 > ak juz jestesmy przy tym temacie mam pytanie do ciebie... ostatnio dopadłem program z podniesioną > Nie wiem dokladne ile, ale u mnie na 500 obrotow przed odcinka programowa mam sporo podlany zeby > turbinie bylo ciut chlodniej ale chodzi mi o seryjne wartosci generowane przez ecu kompa 8v porpostu przy bucie wartosci se lecą lecą i przed odcinka seria komp generuje okolo 9 ms czas wtrysku mija miejsce odciecia i potem wali okolo 24 ms ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2011 > ale chodzi mi o seryjne wartosci generowane przez ecu kompa 8v porpostu przy bucie wartosci se lecą > lecą i przed odcinka seria komp generuje okolo 9 ms czas wtrysku mija miejsce odciecia i potem > wali okolo 24 ms ..... To jest bardzo ciekawe... Jesteś pewien, że źródłem tego czasu jest tylko i wyłącznie ECU, a nie coś innego po drodze? Glaca kiedyś pisał o czymś takim, musiałbyś wątek przeszukać w tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2011 > W > No dobra. jade se, cienkh gasnie. co mam zrobic? To na pewno nie jest to, ale sprawdziłbym i tak. Mi kiedyś bezpiecznik od kompa "przyrdzewiał" trochę (ten 5A w komorze silnika) i czasem tracił kontakt. Działy się wtedy podobne jaja, ale silnik to wtedy była seryjna seria fabryczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2011 > To jest bardzo ciekawe... Jesteś pewien, że źródłem tego czasu jest tylko i wyłącznie ECU, a nie > coś innego po drodze? > Glaca kiedyś pisał o czymś takim, musiałbyś wątek przeszukać w tył. Miałem takie "piki" a spowodowane były złym wystrojeniem. Ja ciągle myślałem, że jak mi zapętla to trzeba ująć... ujmowałem, ubogo się robiło a problem nie znikał - głupiałem. Okazało się, że trzeba było DOLAĆ, ale trochę wcześniej (po obrotach). Np. jak pik miałem przy 5000 to trzeb było dolać przy 4700 i już nie było problemu. Długo do tego dochodziłem, pewnie dlatego że nie miałem szerokopasmówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2011 coś nowego wchodzi na rynek wkońcu jakiś nasz krajowy produkt ecumaster standalone ja już zaczynam zbierać kasiure wreszcie bede miał tak zrobione jak bozia przykazała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2011 mam podobnie, z tym że u mnie gaśnie niezaleznie czy był pałowany czy nie. Dlatego sie wkurzyłem i odłączyłem sterowanie zapłonem (teraz jest tylko do odczytu) i nie gaśnie. A zaczęlo sie pierdzielić jak zacząłem używać końcówek mocy do sterowania wtryskami. Chyba jest jakieś zamieszanie z masami bo nawet mapy mi sie zaczęły same przełączać. A wczesniej było ok gdy końcówki nie były wykorzystane. Wtedy nigdy nie gasł. W jaki sposób masz podłączony zapłon? zbalansowany czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2011 > coś nowego wchodzi na rynek wkońcu jakiś nasz krajowy produkt ecumaster standalone > ja już zaczynam zbierać kasiure wreszcie bede miał tak zrobione jak bozia przykazała no to bedzie nas dwóch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2011 > no to bedzie nas dwóch nom tylko że jak już zainwestuje to niebede jeździł na 0.5 bara tylko na 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2011 > nom tylko że jak już zainwestuje to niebede jeździł na 0.5 bara tylko na 1.2 no u mnie takiego mnożnika nie zastosuje ale coś tam jeszcze dźwigne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2011 > nom tylko że jak już zainwestuje to niebede jeździł na 0.5 bara tylko na 1.2 twardym trza byc i na 2 barach jezdzic wtedy dopiero auto idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2011 > twardym trza byc i na 2 barach jezdzic wtedy dopiero auto idzie I wysadza 2 silniki w miesiacu i jedna turbine na tydzien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2011 > I wysadza 2 silniki w miesiacu i jedna turbine na tydzien ale przynajmniej nie ma opierd*lania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2011 > I wysadza 2 silniki w miesiacu i jedna turbine na tydzien ciagle jeden i ten sam silnik tylko sie tloki wymienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2011 > no to bedzie nas dwóch chyba trzech :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2011 > chyba trzech :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2011 O tym nowym ecumasterze wiem już od jakiegoś czasu. Założenia są bardzo proste, urządzenie jest kapitalne. Jeśli obsługa posprzedażowa zostanie utrzymana na tym poziomie, co do tej pory, to urządzenie wytnie 95% SA z polskiego rynku. Zobaczymy jak wypadną testy na hamowni silnikowej u mnie na wydziale - na chwilę obecną zapowiada sie mega obiecująco! Będzie to jeden z kolejnych zakupów do mnie do seja - pełny priorytet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2011 > O tym nowym ecumasterze wiem już od jakiegoś czasu. Założenia są bardzo proste, urządzenie jest > kapitalne. Jeśli obsługa posprzedażowa zostanie utrzymana na tym poziomie, co do tej pory, to > urządzenie wytnie 95% SA z polskiego rynku. Zobaczymy jak wypadną testy na hamowni silnikowej > u mnie na wydziale - na chwilę obecną zapowiada sie mega obiecująco! Będzie to jeden z > kolejnych zakupów do mnie do seja - pełny priorytet Nie byłbym tego taki pewien. Jeśli ecumaster wejdzie w świat SA to albo dorówna ceną konkurencji albo liderzy rynku SA zejdą z ceną. Niestety zazwyczaj jest to pierwsze. Ale czas pokaże, może będzie cud Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2011 > Nie byłbym tego taki pewien. Jeśli ecumaster wejdzie w świat SA to albo dorówna ceną konkurencji > albo liderzy rynku SA zejdą z ceną. Niestety zazwyczaj jest to pierwsze. Ale czas pokaże, może > będzie cud Twierdzisz, że AEM zejdzie do 1/3 swojej ceny? Bo MS'a nie liczę, bo to nie jest komp tego pokroju, a vemsowi do ECUMastera sporo brakuje już teraz. I wiem co mówię, bo styczność już miałem i z jednym i z drugim Hamownia silnikowa to cudowne urządzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2011 > Twierdzisz, że AEM zejdzie do 1/3 swojej ceny? Bo MS'a nie liczę, bo to nie jest komp tego pokroju, > a vemsowi do ECUMastera sporo brakuje już teraz. I wiem co mówię, bo styczność już miałem i z > jednym i z drugim Hamownia silnikowa to cudowne urządzenie no własnie też tak sobie mysle że na tym to juz "na drodze" sobie chyba nie postroję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2011 > no własnie też tak sobie mysle że na tym to juz "na drodze" sobie chyba nie postroję Bo? Niemal każdego SA stroisz tak samo. Jak masz hamownię, to stroisz tam, na ulicy też się stroi i nie ma z tym problemów. Kwestia mapy bazowej, by wszystko było na początek zgrane i auto zagadało. Potem jest już z górki A ecumaster czy SA w strojeniu są "nieco" podobne, razem z moim stroicielem trochę aut już ogarnęliśmy na jednym i drugim i nigdy problemów nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2011 > Bo? Niemal każdego SA stroisz tak samo. Jak masz hamownię, to stroisz tam, na ulicy też się stroi i > nie ma z tym problemów. Kwestia mapy bazowej, by wszystko było na początek zgrane i auto > zagadało. Potem jest już z górki A ecumaster czy SA w strojeniu są "nieco" podobne, razem z > moim stroicielem trochę aut już ogarnęliśmy na jednym i drugim i nigdy problemów nie było. Bo na drodze jest ciężej ogarnąć jak największy zakres obciążeń. Tymbardziej że ja zawsze stroje sam... No chyba że jest to jakiś zamknięty odcinek, albo mało uczęszczany to wtedy prędzej. Strojenie na decie poprzez modyfikacje czasu wtrysku, czy poprzez np dodatkowe wtryski jest pikusiem w porównaniu do zrobienia map od zera... Przynajmniej na dzień dzisiejszy mi sie tak wydaje. Nie wiem może to przez to że nie mam doświadczenia w SA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2011 > Bo na drodze jest ciężej ogarnąć jak największy zakres obciążeń. Tymbardziej że ja zawsze stroje > sam... No chyba że jest to jakiś zamknięty odcinek, albo mało uczęszczany to wtedy prędzej. > Strojenie na decie poprzez modyfikacje czasu wtrysku, czy poprzez np dodatkowe wtryski jest > pikusiem w porównaniu do zrobienia map od zera... Przynajmniej na dzień dzisiejszy mi sie tak > wydaje. Nie wiem może to przez to że nie mam doświadczenia w SA Det na fuel implancie jest bardzo podobny do strojenia SA. Co prawda zakres pracy przy SA jest sporo większy, jednakże typ roboty jest podobny. Robienie map od zera, szczególnie jeśli chodzi o wtrysk wcale mega trudne nie jest, a i reszta większych problemów nie sprawia. Podstawa to kawałek prostej na mało uczęszczanej drodze, 2 osoby w aucie ( mus to nie jest, ale znacząco ułatwia i przyspiesza pracę ) no i podstawowe narzędzia ( AFR i przynajmniej home made czujnik stuku-puku ). Hamownia nieco ułatwia sprawę, lecz my i tak dla pewności po strojeniu na rolkach wyjeżdżamy na ulicę. Choć moje padło np. było w pełni strojone na drodze, a ostateczna kosmetyka była wykonana na hamowni - tak nam było wygodniej i szybciej. W sumie i tak dochodzę do wniosku po "kilku" latach przy tym jak i wielu rozmowach z ludźmi - że to głównie od preferencji danego stroiciela zależy gdzie stroi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2011 Ile maksymalnie koni na cylinder można uzyskać przy wtrysku 500cc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinortyl Napisano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2011 Na wstępie z uwagi na to, iż jest to mój pierwszy wpis na tym forum witam wszystkich serdecznie! Przechodząc do tematu - mam problem w odczycie podcisnienia/nadcisnienia w kolektorze ssacym. Manometr wpiety w króciec podcisnienia do pompy hamulocwej pokazuje tylko podcisnienie. W doladowaniu wskazówka zatrzymuje sie na zerze. Czy jest tam gdzies jakis zawór kierunkowy? Przy wpieciu w mniejszy krociec po lewej stronie przepustnicy sytuacja jest taka sama. Oczywiscie manometr jest sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2011 > Na wstępie z uwagi na to, iż jest to mój pierwszy wpis na tym forum witam wszystkich serdecznie! > Przechodząc do tematu - mam problem w odczycie podcisnienia/nadcisnienia w kolektorze ssacym. > Manometr wpiety w króciec podcisnienia do pompy hamulocwej pokazuje tylko podcisnienie. W > doladowaniu wskazówka zatrzymuje sie na zerze. Czy jest tam gdzies jakis zawór kierunkowy? > Przy wpieciu w mniejszy krociec po lewej stronie przepustnicy sytuacja jest taka sama. > Oczywiscie manometr jest sprawny. Wepnij się między kolektor dolotowy a regulator ciśnienia paliwa. Jeśli dalej będzie to samo, to manometr do dupy, lub mega dziura w dolocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinortyl Napisano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2011 > Wepnij się między kolektor dolotowy a regulator ciśnienia paliwa. Jeśli dalej będzie to samo, to > manometr do dupy, lub mega dziura w dolocie. Wpiąłem w kolektor i jest ok, dzieki! Jest ktos w okolicy kto by mi wystroil sprzet na ecu masterze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2011 Pany ma ktos jakis sposob na uszczelnienie spustu oleju? Mialem juz zalozony silikonowy waz, teraz na probe dalem gumowy. Kombinacje alpejskie juz takie robilem ze szok, dalej lubi sobie kapnac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 20 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2011 > Pany ma ktos jakis sposob na uszczelnienie spustu oleju? > Mialem juz zalozony silikonowy waz, teraz na probe dalem gumowy. > Kombinacje alpejskie juz takie robilem ze szok, dalej lubi sobie kapnac może miskę masz ujowo zaspawaną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2011 > Pany ma ktos jakis sposob na uszczelnienie spustu oleju? > Mialem juz zalozony silikonowy waz, teraz na probe dalem gumowy. > Kombinacje alpejskie juz takie robilem ze szok, dalej lubi sobie kapnac Mi kapało jak miałem lipnie króciec do flanszy przyspawany... poprawiłem i sucho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2011 > może miskę masz ujowo zaspawaną Moze, jak nic z tym nie zrobie to bedzie trza zdjac miske, kikuta z turbiny i potraktowac dremelkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2011 > Mi kapało jak miałem lipnie króciec do flanszy przyspawany... poprawiłem i sucho. W jakim sensie lipnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2011 > W jakim sensie lipnie? Nieszczelnie. Posmarkałem (gaz mi się kończył w butli) i nie sprawdziłem szczelności... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2011 ma ktoś może jakiś link? bardziej mi chodzi o turbiny które były montowane w ciężarówkach, czyli troche takie większe lochy. Z garrettów to coś powyżej GT28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2011 > ma ktoś może jakiś link? bardziej mi chodzi o turbiny które były montowane w ciężarówkach, czyli > troche takie większe lochy. Z garrettów to coś powyżej GT28 Nie wiem czy dokładnie o to Ci chodzi, ale na pewno się przyda: >> KLIK << Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2011 > ma ktoś może jakiś link? bardziej mi chodzi o turbiny które były montowane w ciężarówkach, czyli > troche takie większe lochy. Z garrettów to coś powyżej GT28 jakiś tekst na drugiej, trzeciej stronie tego wątku był link :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2011 > ma ktoś może jakiś link? bardziej mi chodzi o turbiny które były montowane w ciężarówkach, czyli > troche takie większe lochy. Z garrettów to coś powyżej GT28 jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 http://www.turbo-product.com/KKK/K03.ASP http://www.turboost.lt/eng/catalog.php?m=Garrett&fam=GT2056S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 > ma ktoś może jakiś link? bardziej mi chodzi o turbiny które były montowane w ciężarówkach, czyli > troche takie większe lochy. Z garrettów to coś powyżej GT28 Polecam różne turbosprężarki z Volvo, jeśli ma być coś tego pokroju to np TD04HL-16T-7 i wzwyż. Lub coś z twin-scrollem np link. Takie coś chcę do t-jeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 > Lub coś z twin-scrollem np link. Takie coś chcę do t-jeta Miałem w 1150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 > Polecam różne turbosprężarki z Volvo, jeśli ma być coś tego pokroju to np TD04HL-16T-7 i wzwyż. > Lub coś z twin-scrollem np link. Takie coś chcę do t-jeta i jechac miedzy 5 a 7,5 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.