amazing5 Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 > Polecam różne turbosprężarki z Volvo, jeśli ma być coś tego pokroju to np TD04HL-16T-7 i wzwyż. > Lub coś z twin-scrollem np link. Takie coś chcę do t-jeta szukam czegoś do vr6 i własnie nie wiedziałem od czego dobrać. oglądałem ceny nowych garrettów i mnie one dobiły. To co pokazałeś w linku mogłoby byc dobre tylko że ono jest jakies symetrycznie odwrócone w stosunku do większości turbin. Tu cisik znalazłem jakiś tekst Tyle jeszcze jestem w stanie dać a nie 6 czy 7 koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 > szukam czegoś do vr6 i własnie nie wiedziałem od czego dobrać. oglądałem ceny nowych garrettów i > mnie one dobiły. To co pokazałeś w linku mogłoby byc dobre tylko że ono jest jakies > symetrycznie odwrócone w stosunku do większości turbin. > Tu cisik znalazłem jakiś tekst > Tyle jeszcze jestem w stanie dać a nie 6 czy 7 koła Jak coś do vr6 to bierz holseta. Ale już którego, to zależy czego oczekujesz. No i kwestia jak silnik przygotowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 > Jak coś do vr6 to bierz holseta. Ale już którego, to zależy czego oczekujesz. No i kwestia jak > silnik przygotowany. no jakis taki siakiś mniejszy żeby był, to nie drag , oczekuje bara przy około 3,5tysiąca przynajmniej już, noi tak zeby do szesciu-sześciu i pół trzymało. jeżeli chodzi o silnik to odprężony tylko ma być. Osprzęt bedzie "customowy" czyli kolektor dolotowy inny i takie tam. planowana szmoc to nie więcej niż 400KM może nie wybuchnie a choćby i nawet to sie r32 wsadzi i tez bedzie. ogólnie to ma być takie burbo na trasy żeby było czym pocisnąć i tak żeby sie polansować czasem . Buda vw corrado. W sumie to ja planowałem bardziej audi A8 D2 4.2 "twinturbo" albo o bmw E38 m60b44 "twinturbo", ale znalazłem rodzynka z 90kkm przebiegiem od 1 szego właściciela (tylko że rocznik 89) i mocno sie nim zainteresowałem. Znaczy sie my to chcemy z bratem na spółkę kupic i zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 > no jakis taki siakiś mniejszy żeby był, to nie drag , oczekuje bara przy około 3,5tysiąca > przynajmniej już, noi tak zeby do szesciu-sześciu i pół trzymało. jeżeli chodzi o silnik to > odprężony tylko ma być. Osprzęt bedzie "customowy" czyli kolektor dolotowy inny i takie tam. > planowana szmoc to nie więcej niż 400KM może nie wybuchnie a choćby i nawet to sie r32 wsadzi > i tez bedzie. ogólnie to ma być takie burbo na trasy żeby było czym pocisnąć i tak żeby sie > polansować czasem . Buda vw corrado. W sumie to ja planowałem bardziej audi A8 D2 4.2 > "twinturbo" albo o bmw E38 m60b44 "twinturbo", ale znalazłem rodzynka z 90kkm przebiegiem od 1 > szego właściciela (tylko że rocznik 89) i mocno sie nim zainteresowałem. Znaczy sie my to > chcemy z bratem na spółkę kupic i zrobić To pakuj hx35 na małym żeliwie. Będzie dokładnie to, czego oczekujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 > To pakuj hx35 na małym żeliwie. Będzie dokładnie to, czego oczekujesz. czyli jakie to żeliwo ma dokładnie być? jakie a/r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 > szukam czegoś do vr6 i własnie nie wiedziałem od czego dobrać. oglądałem ceny nowych garrettów i > mnie one dobiły. To co pokazałeś w linku mogłoby byc dobre tylko że ono jest jakies > symetrycznie odwrócone w stosunku do większości turbin. > Tu cisik znalazłem jakiś tekst Każdą turbosprężarką kręcisz jak chcesz Od tego są mocowania muszli kompresora i pierścień kartridża Holsety celowo pominąłem, bo rodzina hx35 jest duża i trzeba trochę się naszukać... Wracając jeszcze to wspomnianego twin scrolla i t-jeta To TD05 wcale nie jest takie duże.... Skoro na TD04HL-13T (czyli z największą możliwą stroną gorąca z TD04, większą niż w imprezach wrx i kompresorem 15G) jestem w stanie w starym 1.4 8v z gt nadmuchać 1,3b przy 5500 robiąc antilag na M2.7 oraz mając przy lekkim zestrojeniu ponad 1b na obciążeniu przy 3500tys... To i tutaj nie obawiam się o takie problemy Tym bardziej jest pole do popisu jeśli chodzi o strojenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 > czyli jakie to żeliwo ma dokładnie być? jakie a/r W holsetach żeliwa są oznaczane w cm. Bierzesz 12cm non wg i z głowy. Pamiętaj, że tutaj masz pod 3 litry pojemności, a to, że jakieś turbo Ci w 1.4 nadmucha tyle ile chcesz, może oznaczać, że w vr6 zdusi górę. No i holset kosztuje mało nowy, bo coś ponad 2kpln za NOWĄ (nie regenerowaną) turbinę, to dobry pieniądz. Jest bardzo duży wątek (naście stron) na racingforum.pl, a dziale forum ogólne. Przeczytaj, numery się tam pojawiały, a kilku chłopaków właśnie rozważało te turbiny pod kątem vr'a. Mi tez leży vr6 w garażu, mam jeszcze silnik z Saab'a 2.3 - generalnie 400-500km za niewielkie pieniądze (oczywiście stosunkowo niewielkie) robi się w zasadzie tylko na holsecie. No i są to twin scrolle, więc wstaje też dosyć wcześnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 > No i są to twin scrolle, więc wstaje też dosyć wcześnie Pod warunkiem zrobienia do tego TSa odpowiedniego kolektora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 > i jechac miedzy 5 a 7,5 tys Nie marudź. Przy dole z 1.1 niewystrojona już kawałek za 3000 zaczynała pompować. W Volvo po wirusie też mi zaczynała wskazówka + pokazywać od 3000 i jakoś nie miałem oporów pokręcić go do 7000 w razie potrzeby, a mechanicznie to była pełna seria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 > Pod warunkiem zrobienia do tego TSa odpowiedniego kolektora Tak się składa, że jeśli z 2 kolektorów zrobisz "słonia" w wejście sprężarki, to akurat się układają w idealnie działającego TS'a. No i nie musisz robić kolektora od podstaw, tylko są łącznik 2 w 1. Generalnie nic prostszego - robiłem już 2 sztuki takich wydumek i działa bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 > Nie marudź. Przy dole z 1.1 niewystrojona już kawałek za 3000 zaczynała pompować. kawałek za 3000 powinien byc juz bar > W Volvo po wirusie też mi zaczynała wskazówka + pokazywać od 3000 i jakoś nie miałem oporów > pokręcić go do 7000 w razie potrzeby, a mechanicznie to była pełna seria. ogolnie kto co lubi a powiem Ci, ze i tak do konca nie bedzie wiadomo dopóki ktos nie wsadzi do tjeta i nie sprawdzi. ja na dzisiaj wiem, ze gt2056s jest optymalna na miasto i wiem tez, ze chciałbym osobiście troche wieksza ale nie za duzą, zeby nie stracic dołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 Panowie powiedzcie mi jedna rzecz, jezeli zamienilem zeliwo na mniejsze pojemnosciowo ( zeliwo zostalo przerobione, tak ze jest identyczne w miejscu do okola wirnika ) to zmienia sie mapa takiej turbiny ??? wg mnie teraz spaliny maja latwiejsze ujscie bo DP zaczyna sie zaraz za ujsciem z wirnika i W. Wtedy spaliny mialy pofalowana i dluzsza droge. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 > Panowie powiedzcie mi jedna rzecz, jezeli zamienilem zeliwo na mniejsze pojemnosciowo ( zeliwo > zostalo przerobione, tak ze jest identyczne w miejscu do okola wirnika ) to zmienia sie mapa > takiej turbiny ??? wg mnie teraz spaliny maja latwiejsze ujscie bo DP zaczyna sie zaraz za > ujsciem z wirnika i W. Wtedy spaliny mialy pofalowana i dluzsza droge. juz tak nie ciesz michy ze jest ok na gorsze raczej nie poszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 > Tak się składa, że jeśli z 2 kolektorów zrobisz "słonia" w wejście sprężarki, to akurat się > układają w idealnie działającego TS'a. No i nie musisz robić kolektora od podstaw, tylko są > łącznik 2 w 1. > Generalnie nic prostszego - robiłem już 2 sztuki takich wydumek i działa bardzo dobrze. No właśnie chodziło mi tylko o to, że wyloty z 1 i 4 oraz 2 i 3 powinny być rozdzielone aż do samego wejścia turbiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 > Panowie powiedzcie mi jedna rzecz, jezeli zamienilem zeliwo na mniejsze pojemnosciowo ( zeliwo > zostalo przerobione, tak ze jest identyczne w miejscu do okola wirnika ) to zmienia sie mapa > takiej turbiny ??? Mapa turbiny jako części gorącej to tak. Ale mapa wydajności kompresora, czyli części zimnej już nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 > No właśnie chodziło mi tylko o to, że wyloty z 1 i 4 oraz 2 i 3 powinny być rozdzielone aż do > samego wejścia turbiny Szczególnie w przypadku VR'a, gdzie masz 6 garów Nie martw się, wiem o co chodzi w tym wszystkim, a i "nieco" praktyki też odbębniłem w życiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2011 > Szczególnie w przypadku VR\\\'a, gdzie masz 6 garów Zgadza się, rozpędziłem się trochę i zapomniałem, że nie chodzi o Cento > Nie martw się, wiem o co chodzi w tym wszystkim, a i \\"nieco\\" praktyki też odbębniłem w życiu Ja również, więc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 Zrobilo sie ubogo przy 1.35 bara wiec chcialbym sie poradzic jakie kupic wtryski, ktore wejda p&p pod serie listwe alu z 1.2 8v obecne maja nr 0280150447 i z tego co znalalzem maja wydajnosc 210 przy 3 barach przy 4 barach nadal brakuje.......... za wszelkie propozycje z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 > Zrobilo sie ubogo przy 1.35 bara wiec chcialbym sie poradzic jakie kupic wtryski, ktore wejda > p&p pod serie listwe alu z 1.2 8v > obecne maja nr 0280150447 i z tego co znalalzem maja wydajnosc 210 przy 3 barach przy 4 barach > nadal brakuje.......... > za wszelkie propozycje z gory dzieki 315 z vaga 1.8 t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NERWUSS Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 > 315 z vaga 1.8 t Takie o numerze 0280156065 będą dobre dla Taquito ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 > Takie o numerze 0280156065 będą dobre dla Taquito ?? http://allegro.pl/wtryskiwacze-audi-vw-seat-1-8t-317cc-06a906031ba-i1666719624.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 > Takie o numerze 0280156065 będą dobre dla Taquito ?? jesli maja powyzej 300 to beda bardzo OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 > http://allegro.pl/wtryskiwacze-audi-vw-seat-1-8t-317cc-06a906031ba-i1666719624.html przy jakim cisnieniu maja taka wydajnosc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 > przy jakim cisnieniu maja taka wydajnosc ? przy 3 barach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 > przy 3 barach to super, dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 > to super, dzieki looz do 1,5 bara daja rade a dalej nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 > looz do 1,5 bara daja rade a dalej nie wiem tyle moj wiatrak nie chce dmuchac a szkoda zaluje ze wczesniej nie dmuchalem wiecej niz te 0.8 bara bo jest mega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 > tyle moj wiatrak nie chce dmuchac a szkoda > zaluje ze wczesniej nie dmuchalem wiecej niz te 0.8 bara bo jest mega no zap#$$%%## fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 > tyle moj wiatrak nie chce dmuchac a szkoda > zaluje ze wczesniej nie dmuchalem wiecej niz te 0.8 bara bo jest mega Ile miałeś KM przy tym 0.8? Silnik jest 8V co nie? I jakie masz EGT przy takim ciśnieniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > Ile miałeś KM przy tym 0.8? Silnik jest 8V co nie? I jakie masz EGT przy takim ciśnieniu? jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > Ile miałeś KM przy tym 0.8? Silnik jest 8V co nie? I jakie masz EGT przy takim ciśnieniu? teraz przy 1 barze ( EGT ~850 przed T jakies 10-15 cm od glowicy ) licze na jakies ~165, przy 1.3/1.35 niewiem ale idzie juz zdrowo, moge smialo powiedziec nawet porownywalnie do t-jeta ( chyba, ze moje odczucia sa bledne) tylko do takiego dmuchania j.w.t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > teraz przy 1 barze ( EGT ~850 przed T jakies 10-15 cm od glowicy ) licze na jakies ~165, przy > 1.3/1.35 niewiem ale idzie juz zdrowo, moge smialo powiedziec nawet porownywalnie do t-jeta > ( chyba, ze moje odczucia sa bledne) tylko do takiego dmuchania j.w.t To ciekawe ile by wypluło moje 1.4 przed ka-bumem na 1.2 bara też jechało bardzo, bardzo sympatycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > http://allegro.pl/wtryskiwacze-audi-vw-seat-1-8t-317cc-06a906031ba-i1666719624.html Mam teraz takie same i co katalog to pokazuje inaczej Jeden ze to sa 282 chyba a drugi ze 315 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > teraz przy 1 barze ( EGT ~850 przed T jakies 10-15 cm od glowicy ) licze na jakies ~165, przy > 1.3/1.35 niewiem ale idzie juz zdrowo, moge smialo powiedziec nawet porownywalnie do t-jeta > ( chyba, ze moje odczucia sa bledne) tylko do takiego dmuchania j.w.t Po moc wystarczyło zajrzeć w podpis , zmęczony byłem. Dzięki za info, dalej będę zaintersowany Twoim EGT przy 1.3 bara I tym jaki mniej więcej masz kąt wprzedzenia zapłonu przy takim doładowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > Po moc wystarczyło zajrzeć w podpis , zmęczony byłem. Dzięki za info, dalej będę zaintersowany > Twoim EGT przy 1.3 bara I tym jaki mniej więcej masz kąt wprzedzenia zapłonu przy takim > doładowaniu. taka temp spalin to ma seryjne 1.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > taka temp spalin to ma seryjne 1.1 Tak, tylko seryjne 1.1 ma relatywnie do turbo ubogą mieszankę. Poza tym Ty co chwila coś wysadzasz jeżeli mnie pamięć nie myli Mojego przy 0.8bara trzeba ostro dusić żeby EGT do 800 doszło, a jest do tego mierzone bardzo blisko głowicy (5-10cm). Dlatego wypytuję innych w celach statystycznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > Tak, tylko seryjne 1.1 ma relatywnie do turbo ubogą mieszankę. Poza tym Ty co chwila coś wysadzasz > jeżeli mnie pamięć nie myli Mojego przy 0.8bara trzeba ostro dusić żeby EGT do 800 doszło, a > jest do tego mierzone bardzo blisko głowicy (5-10cm). Dlatego wypytuję innych w celach > statystycznych kolega wysadza, ale takie sa uroki dmuchania z RHB4 2 barow czasem zdarzalo sie tez EGT ponad 900 stopni, ale to sie zdarza A teraz jest seria 1.1 i EGT czesto podskakuje do 850 stopni, mierzone ok 10cm od glowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > kolega wysadza, ale takie sa uroki dmuchania z RHB4 2 barow czasem zdarzalo sie tez EGT ponad 900 > stopni, ale to sie zdarza > A teraz jest seria 1.1 i EGT czesto podskakuje do 850 stopni, mierzone ok 10cm od glowicy RHB4 trzyma 2bary? W jakim silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 4 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 > RHB4 trzyma 2bary? W jakim silniku? 1.1 na tlokach z 1.2. Jak dlugo je trzymala to nie wiem, ale max na wskazniku po tej jezdzie wlasnie tyle wskazywalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 4 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 > 1.1 na tlokach z 1.2. Jak dlugo je trzymala to nie wiem, ale max na wskazniku po tej jezdzie > wlasnie tyle wskazywalo Na jakim CR? Szkoda, że ja tak krótko jeździłem z NORMALNYM intercoolerem, nie zdążyłem potestować jaki boost zniesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 8 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2011 Jaka pompa paliwa wejdzie p&p do koszyka z seja spi Wiem ze walbro wchodza ale jakies konkretne nr ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 8 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2011 > Jaka pompa paliwa wejdzie p&p do koszyka z seja spi > Wiem ze walbro wchodza ale jakies konkretne nr ? KLIK taka ja mam i pasi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 21 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2011 Wróciłem do poczciwego i sprawdzonego 1.2 8v. Odprężyłem na kamapce 2x stalówka + przekładka 2.5mm. Mam podciśnienie równe 0.5 bara - to dobrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 21 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2011 > Wróciłem do poczciwego i sprawdzonego 1.2 8v. > Odprężyłem na kamapce 2x stalówka + przekładka 2.5mm. > Mam podciśnienie równe 0.5 bara - to dobrze? W normie, u mnie jakos podobnie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 21 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2011 > W normie, u mnie jakos podobnie jest. A powiedz mi, z tyłu kolektora są 2 króćce. Jeden jest podpięty fabrycznie do dolotu/odmy. W turbo to powinno być czy zatkać to? Mam to wpięte do dolotu między bov a przepustnicę ale to mi pewnie wpływa na podciśnienie negatywnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 21 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2011 > A powiedz mi, z tyłu kolektora są 2 króćce. Jeden jest podpięty fabrycznie do dolotu/odmy. > W turbo to powinno być czy zatkać to? Mam to wpięte do dolotu między bov a przepustnicę ale to mi > pewnie wpływa na podciśnienie negatywnie. oba krocce zmostowalem ze soba bo wykorzystalem dwa inne krocce w kolektorze ( ciensze) u mnie na zimnym jest 0.6 wg wskaznika i w swince. na cieplym 0.7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 21 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2011 > oba krocce zmostowalem ze soba bo wykorzystalem dwa inne krocce w kolektorze ( ciensze) > u mnie na zimnym jest 0.6 wg wskaznika i w swince. na cieplym 0.7 Ale jak liczysz? Bo mi np. komp gazowy liczy od próżni w górę a Ty pewnie od atmosferycznego w dół? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 22 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2011 > oba krocce zmostowalem ze soba bo wykorzystalem dwa inne krocce w kolektorze ( ciensze) > u mnie na zimnym jest 0.6 wg wskaznika i w swince. na cieplym 0.7 w sumie ja mam podobnie ale mam mniej dokładny wskaźnik niż Ty to cieżko mi powiedziec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 22 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2011 > Ale jak liczysz? > Bo mi np. komp gazowy liczy od próżni w górę a Ty pewnie od atmosferycznego w dół? no tak jak każdy znany mi wskażnik wzgledem atmosferycznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2011 > no tak jak każdy znany mi wskażnik wzgledem atmosferycznego Diego G3 pokazuje bezwzględne ciśnienie, stąd było moje pytanie ale ok, będę podawał w odniesieniu do atmosferycznego. Porobiłem ład z wężykami i zeszło mi do 0.6 ale... po wymianie silnika coś jest nie tak. Czasy na wolnych mam około 5ms ale nie zawsze, czasem jest 3.3ms i tak sobie co jakiś czas skacze między tymi wartościami. Może jeszcze gdzieś podciśnienie nieszczelne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.