folgi Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 > Ja juz o magnecorze mysle od dluzszego czasu, szkoda ze cena zabija No ja też, pomimo że do 8V tańsze to nadal nie mogę odżałować :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 Panowie da sie to dziadostwo w aso kupic? Moze ktos ma do sprzedania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pitbikers Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 sztuka 32zł, pakowane po 10 sztuk...jeśli to o te Ci chodzi, co trzymają wtryskiwacz w listwie... U siebie póki co mam spinki przełożone te z listwy 1.2 16V, jakoś spasowały, ale nie testowane jeszcze w praktyce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadu Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > Panowie da sie to dziadostwo w aso kupic? > Moze ktos ma do sprzedania? Ja mam te spinki z 1.8T (vag, dostałem razem z wtryskami) - pasują idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > Ja mam te spinki z 1.8T (vag, dostałem razem z wtryskami) - pasują idealnie. no własnie nie mam listwy w ręku z tjeta, ale te vagoskie spinki mam i wyglądają na to, ze będą paować :D Do szołpasa, zamienię się z Tobą komplet vagowskich na komplet z 1.2 16v :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > Ja mam te spinki z 1.8T (vag, dostałem razem z wtryskami) - pasują idealnie. Z jakiego 1,8t masz te wtryski? Bo nie wiem jakich zapinek szukac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > Z jakiego 1,8t masz te wtryski? Bo nie wiem jakich zapinek szukac z każdej z metalową listwą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > z każdej z metalową listwą. Czyli wsio jest takie samo, dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > Czyli wsio jest takie samo, dzieki tak sądze, ale jajek se uciąć nie dam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > tak sądze, ale jajek se uciąć nie dam :D Mam od kumpla numer tych spinek z etki, jak bede w de to kumpel mi sprawdzi w aso, jak cena bedzie ok i dostepne bedzie dziadostwo to dam info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > Mam od kumpla numer tych spinek z etki, jak bede w de to kumpel mi sprawdzi w aso, jak cena bedzie > ok i dostepne bedzie dziadostwo to dam info poszukaj mi lepiej spinek do fiatowskiej listwy ameliniowej. Nie mam, a w ASO około 15-17pln sztuka kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > poszukaj mi lepiej spinek do fiatowskiej listwy ameliniowej. Nie mam, a w ASO około 15-17pln sztuka > kosztuje Mam ale 4ry sztuki tylkodo tego zestawu co z seja zdemontowalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Witam turbomaniaków ;p Ogólnie, w garażu u znajomego leży silniczek jest to 1.9 TD, najprawdopodobniej audi.. ma taką turbine, a że silnik idzie na częsci mówił ze mogę tą turbine przygarnąć, pytanie czy ktoś wie czy da to się w jakikolwiek sposób wykorzystać do centoturbolota ;> ? Niestety nie mam symbolu turbafki.. Zdjęcia niżej: Z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Witam turbomaniaków ;p > Ogólnie, w garażu u znajomego leży silniczek jest to 1.9 TD, najprawdopodobniej audi.. ma taką > turbine, a że silnik idzie na częsci mówił ze mogę tą turbine przygarnąć, pytanie czy ktoś wie > czy da to się w jakikolwiek sposób wykorzystać do centoturbolota ; > Zdjęcia niżej: > Z góry dzięki za pomoc to jest TDI, i turbina jest ze zmienną geometrią, Jakieś GT15Vcośtam, nie bardzo sie nada. Tzn nadać by sie nadała, ale trzeba nadciśnieniową gruszkę i musiałby to ktoś sie znać na tym żeby to zrobić i wystroić, a jak nie masz pojęcia to w najlepszym wypadku stopisz kierownice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > to jest TDI, i turbina jest ze zmienną geometrią, Jakieś GT15Vcośtam, nie bardzo sie nada. Tzn > nadać by sie nadała, ale trzeba nadciśnieniową gruszkę i musiałby to ktoś sie znać na tym żeby > to zrobić i wystroić, a jak nie masz pojęcia to w najlepszym wypadku stopisz kierownice Turbo wygląda znajomo, niestety. Tym bardziej się nie nadaje, bo ma zintegrowaną obudowę z kolektorem, dostosowanie tego do CC to byłaby niezła rzeźba. Kwestia tych zmiennych geometrii do benzyniaków mnie zawsze ciekawiła, z jednej strony wydawało mi się, że powinno się to dać zrobić, z drugiej strony z jakiegoś powodu nikt tego nie robi, czy jest to faktycznie kwestia tylko wysokiego EGT i topienia się kierownic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > Turbo wygląda znajomo, niestety. Tym bardziej się nie nadaje, bo ma zintegrowaną obudowę z > kolektorem, dostosowanie tego do CC to byłaby niezła rzeźba. > Kwestia tych zmiennych geometrii do benzyniaków mnie zawsze ciekawiła, z jednej strony wydawało mi > się, że powinno się to dać zrobić, z drugiej strony z jakiegoś powodu nikt tego nie robi, czy > jest to faktycznie kwestia tylko wysokiego EGT i topienia się kierownic? Porsche robi swoje turbafki ze zmienną geometrią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Turbo wygląda znajomo, niestety. Tym bardziej się nie nadaje, bo ma zintegrowaną obudowę z > kolektorem, dostosowanie tego do CC to byłaby niezła rzeźba. > Kwestia tych zmiennych geometrii do benzyniaków mnie zawsze ciekawiła, z jednej strony wydawało mi > się, że powinno się to dać zrobić, z drugiej strony z jakiegoś powodu nikt tego nie robi, czy > jest to faktycznie kwestia tylko wysokiego EGT i topienia się kierownic? Tak generalnie o to się rochodzi chociaż kolega zamontował EGT w passacie 1.9TDI 130 i egt też tam sięga 800stopni a mimo to wsztystko jest ok. tak że ja wyszedłem z założenia że w takich projektach jakie my sie bawimy można by było z powodzeniem takiej turbiny użyć. Nie wiem jakby to było na torze przy upalaniu cały czas czy by się coś tam nie stalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 > Tak generalnie o to się rochodzi chociaż kolega zamontował EGT w passacie 1.9TDI 130 i egt też tam > sięga 800stopni a mimo to wsztystko jest ok. tak że ja wyszedłem z założenia że w takich > projektach jakie my sie bawimy można by było z powodzeniem takiej turbiny użyć. Nie wiem jakby > to było na torze przy upalaniu cały czas czy by się coś tam nie stalo Pewnie by się dało zrobić, ale bez EBC by się już nie obeszło. W TDI raz jak diagnozowałem zepsuty elektrozawór podpiąłem gruszkę podciśnieniową na krótko do dolotu, była jazda bez trzymanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 chodzi mi po głowie turbo do 1.4 ale ze względu na klime nie bardzo mam miejsce na intercooler czy turbo bez coolera to porażka (i jakies dalsze problemy) czy tylko proporcjonalnie mniejsza i ew. trzeba więcej doładowywać ? ile można "dmuchnąć" na seryjnych wtryskach 1.2 16V ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 Będziesz miał gorące powietrze, w związku z tym prędzej może pojawić się stukowe i trzeba będzie zapłon opóźniać, a jak wiadomo w zapłonie moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Będziesz miał gorące powietrze, w związku z tym prędzej może pojawić się stukowe i trzeba będzie > zapłon opóźniać, a jak wiadomo w zapłonie moc. no strojenie zleć komuś kto się na tym zna (np. Hubie) chodzi mi o to czy będzie to bezpieczne dla mocy docelowej 150-170 KM ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 Nie wiem czy ktoś Ci to tu powie, bo to dopiero wyjdzie w praniu przy strojeniu ile trzeba cofnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > no strojenie zleć komuś kto się na tym zna (np. Hubie) > chodzi mi o to czy będzie to bezpieczne dla mocy docelowej 150-170 KM ? zapomnij o takiej mocy bez IC i na seria wtryskach (wtryski może na styk wydolą) ale IC musi być. widziałem CC z klimą i IC więc da się wszystko upchnąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > zapomnij o takiej mocy bez IC i na seria wtryskach (wtryski może na styk wydolą) ale IC musi być. wtryski jak trzeba będzie to się wymieni > widziałem CC z klimą i IC więc da się wszystko upchnąc. a ma Ktoś fotki takiego zestawu (ew. jaki intercooler był użyty) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > wtryski jak trzeba będzie to się wymieni > a ma Ktoś fotki takiego zestawu (ew. jaki intercooler był użyty) ? na szybko.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > wtryski jak trzeba będzie to się wymieni > a ma Ktoś fotki takiego zestawu (ew. jaki intercooler był użyty) ? Ale co, Ty chcesz uturbić serię 1.4 16V n/a? Nie jest to chyba dobry pomysł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Ale co, Ty chcesz uturbić serię 1.4 16V n/a? Nie jest to chyba dobry pomysł... w wakacje miałem remont silnika i szkoda go wyrzucać a na 0,5 - 0,8 bara powinien wystarczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > w wakacje miałem remont silnika i szkoda go wyrzucać > a na 0,5 - 0,8 bara powinien wystarczyć Odpręż, IC daj przed zderzak, wtryski, 1.5 bara i łogień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 > Ale co, Ty chcesz uturbić serię 1.4 16V n/a? Nie jest to chyba dobry pomysł... A prosił bym o małe wyjaśnienie. Czemu 1.4 nie nadaję się pod T ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 > A prosił bym o małe wyjaśnienie. > Czemu 1.4 nie nadaję się pod T ?? Nie wiem jak 16v ale 8v ma zawory jak solone paluszki i pomimo, że ogólnie silnik ślicznie zasuwał to zawór się urwał nagle "bez ostrzeżenia", bez stuków i nadmiernego egt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 > A prosił bym o małe wyjaśnienie. > Czemu 1.4 nie nadaję się pod T ?? Po pierwsze zadaj sobie pytanie, dlaczego (z tego co wiem) nie ma takiego projektu , a jest mnóstwo 1.2 16vT. Ogólna zasłyszana opinia jest taka, że silnik 1.4 16V jest trochę za bardzo papierowy w środku na takie rzeczy. Coś ktoś też kiedyś mówił o wydajności pompy oleju, ale tu to już zupełnie nie pamiętam co i jak i czy nawet o ten sam silnik chodziło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 > Po pierwsze zadaj sobie pytanie, dlaczego (z tego co wiem) nie ma takiego projektu , a jest mnóstwo > 1.2 16vT. Ogólna zasłyszana opinia jest taka, że silnik 1.4 16V jest trochę za bardzo > papierowy w środku na takie rzeczy. Coś ktoś też kiedyś mówił o wydajności pompy oleju, ale tu > to już zupełnie nie pamiętam co i jak i czy nawet o ten sam silnik chodziło... Z tym "dlaczego 1.2 a nie 1.4" to niekoniecznie musi być sprawa wytrzymałości. Chyba te 1.4 są droższe i nowsze, nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 > Z tym "dlaczego 1.2 a nie 1.4" to niekoniecznie musi być sprawa wytrzymałości. > Chyba te 1.4 są droższe i nowsze, nie? Pewnie też, ale na serio gdzieś czytałem, że 1.4 to nie jest już tak mocna konstrukcja jak 1.2, ale może się mylę. Pozatym, drogie nie drogie, trochę tych 1.4 16V tu jeździ, dlaczego jeszcze nikt się na to nie porwał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 > Pewnie też, ale na serio gdzieś czytałem, że 1.4 to nie jest już tak mocna konstrukcja jak 1.2, ale > może się mylę. Pozatym, drogie nie drogie, trochę tych 1.4 16V tu jeździ, dlaczego jeszcze > nikt się na to nie porwał Bo 100x lepiej zrobić to na t-jecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 > Bo 100x lepiej zrobić to na t-jecie Dokladnie, lepiej sprzedac to 1.4 które się ma i dolozyc kilka zloty i kupic slupek z tjeta. Poza tym 1.2 ma krodszy skok i lie lepiej na obroty kreci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 > Dokladnie, lepiej sprzedac to 1.4 które się ma i dolozyc kilka zloty i kupic slupek z tjeta. Przeca zanim nastała era t-jetów i stały się w miarę dostępne było już trochę 1.4 i robienie turbo też nie było czarną magią i jakoś nikt się za to nie wziął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 > Przeca zanim nastała era t-jetów i stały się w miarę dostępne było już trochę 1.4 i robienie turbo > też nie było czarną magią i jakoś nikt się za to nie wziął Nie każdy che mieć T z wielu powodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 > Przeca zanim nastała era t-jetów i stały się w miarę dostępne było już trochę 1.4 i robienie turbo > też nie było czarną magią i jakoś nikt się za to nie wziął ja np wolalem opchnac cale 1.4 16v i uturbic 1.2 8v. 5 lat temu 1.4 16v byly w cenie obecnych t-jetow i nie bylo sensu go uturbiac w chorych $$. Obecnie ceny wszystkiego poszly w sporo w dol. Chodzi o czesci i dostepnosc uslug wszelkiego rodzaju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 Dla potomnych Tym ktorym brakuje spinek wtryskow do listwy paliwowej z t-jet'a moga smialo zakupic spinki z vw 1,8 T a dokladnie z BAM/APY czyli z silnika z audi S3 Spinki pasuja p&p i kosztuja duuuuuzo mniej niz ori z fiata, ja zaplacilem za 4 sztuki 2,30e czyli kolo 10zl Numer vw to: 035906037 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 Witam, mamy kogoś co stroi na ecu masterze w wielkopolsce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2013 W zeszłym tygodniu w drodze do pracy(dobrze że dopiero wyjechałem z łodzi) Turbina wypluła uszczelniacze. Wcześniej nie dawała żadnych oznak.Auto po dotarciu przestało brać praktycznie wogóle olej. I nagle patrze za siebie a tu chyba mgła opada-tyle że coś się tylko mnie dopadła. Musiałem zostawić auto,nie mogłem tak jechać w trasę. Auto stoi już z wymontowanym ślimakiem i czeka na regenerację T. Zastanawiam się czy to nie spowodowane np źle dobranym restryktorem. U mnie auto po zamontowaniu T zrobiło ok 10tyś-12tyś T kupiłem od Lesia nie wiem ile on na tym zrobił i jak traktował. Ja starałem się nie gasić bezpośrednio po zatrzymaniu. A z racji że T działa tylko na LPG nie ma możliwości wkręcania auta na zimno. Mam nadzieję że po regeneracji wytrzyma chociaż 30k km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2013 A jaki restryktor zamontowałeś? Ponoć zły restryktor objawia się bardzo szybko, może nie miała ta turbina lekko u Lesia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > W zeszłym tygodniu w drodze do pracy(dobrze że dopiero wyjechałem z łodzi) > Turbina wypluła uszczelniacze. > Wcześniej nie dawała żadnych oznak.Auto po dotarciu przestało brać praktycznie wogóle olej. > I nagle patrze za siebie a tu chyba mgła opada-tyle że coś się tylko mnie dopadła. > Musiałem zostawić auto,nie mogłem tak jechać w trasę. > Auto stoi już z wymontowanym ślimakiem i czeka na regenerację T. > Zastanawiam się czy to nie spowodowane np źle dobranym restryktorem. > U mnie auto po zamontowaniu T zrobiło ok 10tyś-12tyś > T kupiłem od Lesia nie wiem ile on na tym zrobił i jak traktował. > Ja starałem się nie gasić bezpośrednio po zatrzymaniu. > A z racji że T działa tylko na LPG nie ma możliwości wkręcania auta na zimno. > Mam nadzieję że po regeneracji wytrzyma chociaż 30k km. Restryktor to raz a drugi raz to odpływ Ci nie zamarzł czy coś takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > W zeszłym tygodniu w drodze do pracy(dobrze że dopiero wyjechałem z łodzi) > Turbina wypluła uszczelniacze. > hm, u mnie przejeździło połtorej sezonu kto k03/04, było OK. Poza tym to nie było nowe, ona była już regenrowana kiedyś. Do tego, turbo sprzedałem Tobie na jesień 2011? o ile dobrze pamiętam. No cóż, stało się, padło sobie. Może zamiast płacić 800 za regeneracje kupić taki zamiennik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > hm, u mnie przejeździło połtorej sezonu kto k03/04, było OK. > Poza tym to nie było nowe, ona była już regenrowana kiedyś. Do tego, turbo sprzedałem Tobie na > jesień 2011? o ile dobrze pamiętam. No cóż, stało się, padło sobie. > Może zamiast płacić 800 za regeneracje kupić taki zamiennik? Jak znaleźć zamiennik mojej TB221 tak, żebym jak najmniej musiał przerabiać wydech? Też w każdej chwili mam taką myśl, że zaraz zobaczę "mgłę" w lusterku chociaż jak na razie jakoś sobie radzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 masz k03? To nie potrzebujesz restryktora bo jest na łożyskach ślizgowych Gdyby było coś nie tak z ciśnieniem oleju to już po kilkuset kilometrach wywaliło by uszczelniacze .... Ta przynajmniej mówią ''fachowcy'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > hm, u mnie przejeździło połtorej sezonu kto k03/04, było OK. > Poza tym to nie było nowe, ona była już regenrowana kiedyś. Do tego, turbo sprzedałem Tobie na > jesień 2011? o ile dobrze pamiętam. No cóż, stało się, padło sobie. > Może zamiast płacić 800 za regeneracje kupić taki zamiennik? a masz lub twoi znajomi jakieś doświadczenie z tymi chinolami??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > a masz lub twoi znajomi jakieś doświadczenie z tymi chinolami??? zdobywamy doświadczenie, w tej chwili dwie sztuki leżą w garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > zdobywamy doświadczenie, w tej chwili dwie sztuki leżą w garażu a macie zaufanego dostawcę/sprzedawcę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > a masz lub twoi znajomi jakieś doświadczenie z tymi chinolami??? ja jezdze na chioniolu ...... i co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.