kris73 Napisano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2009 Ryzykowałem uszkodzenie sterownika. Nie miałem konektora pod osłoną kolumny kierowniczej. Nie miałem brązowego konektora obok akumulatora. Normalnie totalne niedostosowanie do tempomatu. Istaniało więc ryzyko, że także sterownik jest niedostosowany do tempomatu i podanie do niego dodatkowego napięcia na odpowiednie piny może go uszkodzić. W takim przypadku byłby niezły @%#$&.... problem. A jednak odważyłem się, zrobiłem tzw. pająka no i z duszą na ramieniu odpaliłem silnik. Zaskoczył i nie było żadnego problemu. Sterowanie działa aż miło. Pozostaje zaopatrzyć się w manetkę tempomatu i zorganizować 4 piny do włożenia do konektora sterownika silnika. Najwięcej czasu musiałem poświęcić na przeciśnięcie się z przewodami z kabiny pasażerskiej do komory silnika. W sumie pracowałem ok. 2-3 godziny. Podsumowując... hura! Tempomat może mieć każdy! ))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maser Napisano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2009 Podsumowując... hura! Tempomat może mieć każdy! ))) chciałbym wam wszystkim szczerze pogratulować pomysłowości, samozaparcia oraz konsekwęcji w działaniu. Ja dla przykładu pozytywnie zazdroszczę wam umiejętności jakimi nas czytelników tego kącika raczycie. jestem pod ogromnym wrażeniem i choć wiele to wam nie przyspoży kożyści to składam wam z ogromnym szacunkiem. mam na myśli również inne modyfikacje za które przy zamawianiu auta w salonie u dalera trzebaby było słono zapłacić, a wy macie to niewielkim nakładem finansowym za to ogromnym wkładem własnej inicjatywy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2009 > Ryzykowałem uszkodzenie sterownika. Kto nie ryzykuje ten nie wygrywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maser Napisano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2009 Pisząc w liczbie mnogiej nie mam oczywiście na myśli tylko ciebie choć też oczywiście ale wszystkich na "naszym" kąciku stilo modyfikujących pozytywnie autka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2009 to chyba i ja sobie założę po weekendzie majowym ale juz od razu zamowie manetkę w ASo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2009 > przy silniku. Tempomat do prawidłowego działania potrzebuje > jeszcze dwóch sygnałów ! <.....................................> gdzie są te złącza bo się schylam i nic nie widze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris73 Napisano 25 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2009 chodzi o złącze czujnika wciśnięcia hamulca oraz sprzęgła. Obydwa są przy pedałach. Od hamulca jest bliżej ściany silnikowej, a od sprzęgła bardziej w lewo pod zaślepką. Trzeba tam pogrzebać i być może zdjąć odpowiednie osłony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2009 dziś sprawdzałem w jednym z ASo i powiedziano mi, ze nie wystepuje nic takiego jak osobna manetka do tempomatu , a tylko cały przełącznik zespolony....o cenie nie wspomne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2009 Rok leżała manetka, w końcu wczoraj i dzisiaj pracowałem nad montażem. Złącze D4B (brązowe) obciąłem i zastosowałem złącza własne. Kable przeciągnąłem przez ten otwór po zdjęciu osłony słupka przedniego. Przewody fabryczne od włączników przy pedałach są. Mam wszystko połączone poza jednym (plus 12V) do manetki. Złącze A ze stykiem 17 to jest to fioletowe z prawej strony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2009 > dziś sprawdzałem w jednym z ASo i powiedziano mi, ze nie wystepuje > nic takiego jak osobna manetka do tempomatu , a tylko cały > przełącznik zespolony....o cenie nie wspomne pane, ale manetka podchodzi z alfiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2009 > pane, ale manetka podchodzi z alfiny a to trzeba kleić? jak się to mocuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2009 > a to trzeba kleić? jak się to mocuje? Ze zdjęć wnioskuję, że mocowanie ma identyczne jak oryginalna Stilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2009 > a to trzeba kleić? jak się to mocuje? no , ze tak powiem "standardowo" w/g manuala-tasiemca poprzedniego. Z tego co pamietam to sie dolna oslone wycinalo i wklejalo ten gumowy przegub dzwigni i to szycko. Wyciecie na tyle ciasne ze po zlozeniu oslona dol+gora skutecznie trzymaja cala wajche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > no , ze tak powiem No nie do końca. Manetki z Alfy trzeba przykleić a podobno odpadają więc polecam oryginał .... ktoś tu nawet pisał, ze miał z Alfy ale kupił oryginał z tego powodu.... niestety identyczne manetki co w Stilo są w Bravo więc popyt nie jest mały na te manetki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > No nie do końca. Manetki z Alfy trzeba przykleić a podobno odpadają > więc polecam oryginał .... ktoś tu nawet pisał, ze miał z Alfy > ale kupił oryginał z tego powodu.... niestety identyczne manetki > co w Stilo są w Bravo więc popyt nie jest mały na te manetki no ale gdzie można kupic manetkę do stilo jako osobna część? bo wg ASO wystepuje to tylko jako całość - przełącznik zespolony.... moze ktos ma konkretny nr katalogowy? (nie tej od alfy bo ten numer znalazłem w archiwum..) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin19JTD Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 Manetki z Alfy trzeba przykleić a podobno odpadają > nie trzeba przyklejac ja mam manetke z alfy i wszystko sie trzyma, nie ma tego kolnierza zeby zasłaniał wyciecie ale poza tym to ok. ona jest na jakis zatrzask i srobke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubapies Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 podepnę się pod temat , czy z rozbitka da radę wyciągnąć orginalną manetkę tempomatu bez przełączników zespolonych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > podepnę się pod temat , czy z rozbitka da radę wyciągnąć orginalną > manetkę tempomatu > bez przełączników zespolonych Skoro da się ją do naszych przełączników przykręcić to obstawiam, że da się też odkręcić Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > podepnę się pod temat , czy z rozbitka da radę wyciągnąć orginalną TAK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > nie trzeba przyklejac ja mam manetke z alfy i wszystko sie trzyma, > ok. ona jest na jakis zatrzask i srobke. Oooo proszę ... to coś nowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yahoo73 Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 Potwierdzam , mam manetkę od Alfy 147 i jest ona przykręcona śrubką w to samo miejsce co manetka od Stilo. Nic nie odpada a tempomat działa już ponad rok:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 czy masz może numer katalogowy tej twojej bo wczoraj sprawdziłem w ASO i wystepują podobno 2 manetki do alfy tak czy siak cena obu to ponad 200 zł ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin19JTD Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > Oooo proszę ... to coś nowego nie no żadna nowosc poprostu taką kupiłem i jezdze juz na niej ok okolo roku i wszystko z nia ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin19JTD Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > czy masz może numer katalogowy tej twojej bo wczoraj sprawdziłem w > ASO i wystepują podobno 2 manetki do alfy > tak czy siak cena obu to ponad 200 zł ... no nie mam, a kupiłem ja za 120 zł od któregoś z kolegów z AK gdyż on nie miał w swoim stilo kostki pod kierownica a nie mial ochoty bawic sie w przerabianie układu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yahoo73 Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > czy masz może numer katalogowy tej twojej bo wczoraj sprawdziłem w > ASO i wystepują podobno 2 manetki do alfy > tak czy siak cena obu to ponad 200 zł ... Ja kupowałem swoją na alledrogo razem ze przełącznikiem zespolonym wychodzi taniej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yahoo73 Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > Ja kupowałem swoją na alledrogo razem ze przełącznikiem zespolonym > wychodzi taniej.... np. http://moto.allegro.pl/item613059127_alfa_romeo_147_przelacznik_zespolony_z_tempomatem.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrE_WILL Napisano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2009 > phi.... u mnie masz pewne ze zadziała... To ja też przyjadę do Pabianic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubapies Napisano 2 Maja 2009 Udostępnij Napisano 2 Maja 2009 > Rok leżała manetka, w końcu wczoraj i dzisiaj pracowałem nad > montażem. Mam wszystko połączone poza jednym (plus 12V) do > manetki. Próbowałem podpiąć się do bezpiecznika F35 na tablicy lecz się nie udało. Może Lisek coś wyjaśni , korzystałem z manuala jego autorstwa a jeżeli to nazbyt skomplikowane jak łatwiej podpiąć +12V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kustosz Napisano 3 Maja 2009 Udostępnij Napisano 3 Maja 2009 > Próbowałem podpiąć się do bezpiecznika F35 na tablicy lecz się nie > udało. > Może Lisek coś wyjaśni , korzystałem z manuala jego autorstwa a > jeżeli to nazbyt skomplikowane jak łatwiej podpiąć +12V Ja mam to zasilanie do F35 zapięte trochę "na pająka". Chciałem zrobić ładniej i podkręcić kabelek pod styki, ale tam jest jakiś chory dostęp do tego ?!? Jakimiś imbusami poprzykręcane do szyny nadwozia?!? Nie mogłem się do tego dostać :-( pzdr... /kustosz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krizem Napisano 3 Maja 2009 Udostępnij Napisano 3 Maja 2009 Przed pedałem gazu na bocznej ścianie tunelu znajduje się pojedyńczy wtyk z doprowadzonym grubym przewodem prądowym. Widoczny po zdemontowaniu bocznej osłony tunelu po stronie kierowcy.Nie wiem czy tam jest +12v ale "coś" tam jest. Edit. To jest w 1.9jtd , nie wiem jak w innych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 3 Maja 2009 Udostępnij Napisano 3 Maja 2009 > Próbowałem podpiąć się do bezpiecznika F35 na tablicy lecz się nie > udało. Ja podłączyłem się bez problemu po F35 w prawej wtyczce tej fioletowej pod kabelek (niebieski) pin 19 (I30 pedał hamulca) na dole lewa strona ten masywniejszy styk, 17 i 18 są puste we wtyku właśnie od CC H7(nasze) i M87(radarowy). Jak by było skąd wziąć taki styk do wtyczki to zrobiłbym jak w oryginale na styku 17. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 4 Maja 2009 Udostępnij Napisano 4 Maja 2009 Pozwolę się podpiąć pod wątek.... tempomatu. Pytanie czy ktoś z okolic śląska podjął by się zabawy z kabelkami i zrobił instalacje pod to cacko zwane tempomatem, z możliwością sprawdzenia czy działa przed zakupem manetki?? Ma ktoś z okolicy doświadczenie jak to zrobić i nic nie spaprać?? Oczywiście nie za "bóg zapłać" Aha... pacjet to 1,9 jtd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 KOLEDZY !!! Mam i ja tempomata !! Dziś przypadkiem wpadła mi w ręce manetka, a raczej całe przełączniki z afiny. Sprowokowało mnie to do dokładniejszego zapoznania się z manualem liska i yahoo ( szacun koledzy ). Okazało się, że mam kabelki koło akumulatora, pozostało się podpiąć wg manuala. Kabelki poszły inaczej (nadkolem i gumową przelotką powyżej wtyku drzwi - zasilanie cb już tamtędy mam) Potem podpięcie na kabelkach i test. Cieszyłem się jak dzieciak jaka to pikna zabawka. Dwie uwagi do poprzednich postów mam: - Jako, że sam rozbierałem przełączniki z alfy -( tylko manetkę "dostałem"- - ile można uczciwie za nią dać??? ) to widziałem jak jest zmontowana z resztą i w taki sam sposób można ją skręcić z przełącznikami stilo - nic nie trzeba wklejać, tylko przykręcić jak fabryczną. - czy ktoś mógłby mi dokładniej wskazać gdzie najbezpieczniej/ najłatwiej się podpiąc do tego +12 po stacyjce? czy tak jak poleca BRABER ??"F35 w prawej wtyczce tej fioletowej pod kabelek (niebieski) pin 19 (I30 pedał hamulca) na dole lewa strona ten masywniejszy styk" Czy jak KRIZEM "Przed pedałem gazu na bocznej ścianie tunelu znajduje się pojedyńczy wtyk z doprowadzonym grubym przewodem prądowym. Widoczny po zdemontowaniu bocznej osłony tunelu po stronie kierowcy.Nie wiem czy tam jest +12v ale "coś" tam jest. Edit. To jest w 1.9jtd , nie wiem jak w innych... " bo w tej chwili do testów mam po chamsku wciśnięte pod dolną noge bezpiecznika F35- ale tak to nie może zostać Pozostała mi rzeźba w dolnej obudowie kierownicy i będzie cacy. Polecam innym nie taki diabeł straszny, a zabawa na 102 - jedyny dylemat to te +12V po stacyjce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > KOLEDZY !!! Mam i ja tempomata !! > Cieszyłem się jak dzieciak jaka to pikna zabawka. Ja również tylko szerzej, poniweaż mam manetkę oryginał. > w tej chwili do testów mam po chamsku wciśnięte pod dolną noge > bezpiecznika F35- W tym przypadku to jest przed bezpiecznikiem. >ale tak to nie może zostać jedyny dylemat to te +12V po >stacyjce W oryginale to sa te 3 piny po F35, 17 i 18 u mnie puste we wtyczce, a tylko 19 podłączony do styku I30. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > Ja również tylko szerzej, poniweaż mam manetkę oryginał. > W tym przypadku to jest przed bezpiecznikiem. > W oryginale to sa te 3 piny po F35, 17 i 18 u mnie puste we wtyczce, > a tylko 19 podłączony do styku I30. Przepraszam jak się głupio pytam, ale uważam, że lepiej 3 razy zapytać jak raz coś rozpier........ Czyli jak dobrze rozumiem na razie lepiej wpiąć w górną nogę co by było po bezpieczniku. Docelowo podpiąć się do fioletowej pionowej wtyczki po prawej stronie na dole tego panelu na którym są bezpieczniki do pinu - właśnie którego ? dowolny 17,18,19 czy lepiej do 19? I jak się do niego podpiąłeś? oskubać kabelek i lutu lutu czy dokładanie pinów czy jakaś inna bezpieczna pajęcza robota? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 7 Maja 2009 Udostępnij Napisano 7 Maja 2009 > Czyli jak dobrze rozumiem na razie lepiej wpiąć w górną nogę co by > było po bezpieczniku. Tak. > Docelowo podpiąć się do fioletowej pionowej wtyczki po prawej stronie > na dole tego panelu na którym są bezpieczniki do pinu - właśnie > którego ? dowolny 17,18,19 czy lepiej do 19? Właśnie po bezpieczniku F35 jest napięcie w gnieździe na pinach 17,18 i 19 . Piny na dole 1,2 oraz 19 i20 są większe. Podpiąłem się dlatego do 19 ponieważ tylko ten styk jest we wtyczce wykorzystany do kontaktu I30(hamulec), a styków we wtyczce 17 i 18 brak. 17 jest do kostki tempomatu pod kierownicą, a że u mnie kostki brak to nie ma i we wtyczce , tak samo jak 18 który jest do tempomatu z radarem. > I jak się do niego podpiąłeś? oskubać kabelek i lutu. Nie skubałem, wyjąłem styk z wtyczki (bardzo łatwo, od przodu trzeba odchylić delikatnie zatrzask i pociognąc za przewód) i dolutowałem w miejscu zaciśnięcia oryginalnego kabelka i trzask na swoje miejsce . Po usunięciu opaski którą są przewody opięte z wtyczką część wtyczki ze stykami wysunąć trzeba z osłony zewnętrznej tej fioletowej. Jak się lutuje w tym miejscu co ja to trzba delikatnie z cyną żeby nie popłynęła do wtyku, kabelek wystarczy max 0,5 mm2 to żaden problem. Jak pisałem wcześniej jak bym miał taki wtyk z dawcy to zrobiłbym jak oryginał dokładając wtyk w miejsce 17. Myślę że w miarę jasno opisałem to zagadnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 7 Maja 2009 Udostępnij Napisano 7 Maja 2009 Super wręcz ! Dzięki wielkie, zaraz przepnę się pod górną nóżkę.... A wieczorkiem pod tą 19. No chyba że zdobędę pina to dołożę jako dodatkowy 17. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kodran Napisano 14 Maja 2009 Udostępnij Napisano 14 Maja 2009 Witam chciałem podłączyć sobie tempomat w moim 1,9 JTD wg opisu przedstawionego przez Liski i Yahoo73. Nie miałem tego dodatkowego przewodu czyli należę do 3 grupy. Ale po podłączeniu go zbadaniu wszystkiego tempomat nie działa. Sprawdzałem na postoju ale chyba obroty powinny wzrosnąć a u mnie cisza. Robiłem to wszystko na pająka plus 12V wiozłem z akumulatora bezpośrednio i nic. proszę o radę. pozd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 14 Maja 2009 Udostępnij Napisano 14 Maja 2009 > Sprawdzałem na > postoju ale chyba obroty powinny wzrosnąć a u mnie cisza. Na postoju nic nie sprawdzisz, tempomat działa powyżej 30km/h Mam nadzieję, że starzy wiarusi to potwierdzą, zresztą to pisze w instrukcji tempomatu zawartej w manualu zresztą. Ja miałem szczęście byłem w 2 grupie A obroty przynajmniej u mnie nie wzrastają- a jak już to niezauważalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kodran Napisano 14 Maja 2009 Udostępnij Napisano 14 Maja 2009 ok jak będę miał czas to na pewno sprawdzę pozd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 16 Maja 2009 Udostępnij Napisano 16 Maja 2009 A ja tak troche na wriata/optymiste z góry założyłem, że na pewno pod osłoną kierownicy czeka na mnie piękna biała kostka i zakupiłem sobie przełącznik zespolony z Alfy 147. Wydłybałem z niej dźwignie tempomatu i mam pytanko. Dzwignia przykręcana jest na dwa wkręty,.. jeden od "przodu" drugi od "tyłu". Czy da się je dokręcić bez zdejmowania kierownicy? .. bo jakoś czarno to widzę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yahoo73 Napisano 16 Maja 2009 Udostępnij Napisano 16 Maja 2009 U mnie dało się przykręcić tą manetkę z Alfy bez zdejmowania kierownicy więc pewnie u Ciebie też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 16 Maja 2009 Udostępnij Napisano 16 Maja 2009 Oczywoście że da się. Ja również już odkręciłem poduszkę i chciałem zciągać kierownicę, tylko nie wiedziałem jak się za nią zabrać. I mnie oświeciło że w którymś wątku było że trzeba kierownicę odpowiednio przekręcić i jest dobry dostęp do górnej śrubki, a do dolnej też nie jest najgorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 16 Maja 2009 Udostępnij Napisano 16 Maja 2009 No to git. Teraz tylko liczę, że mam kostke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 17 Maja 2009 Udostępnij Napisano 17 Maja 2009 mozesz mi zrobic fotke tej manetki, bo chyba bede kupowal nowa z ASO, a z tego co wiem są dwie rozne manetki do alfy i chcialbym kupic juz ta sprawdzona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 17 Maja 2009 Udostępnij Napisano 17 Maja 2009 Moja jeszcze nie sprawdzona więc nie wiem czy fotka Ci się przyda. Może kupiłem złą. Ale co tu może być złe,.. wtyczka wygląda na identyczną. A tak zapytam z ciekawości. Jest sens kupowac nową jak jest tego pełno na allegro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yahoo73 Napisano 17 Maja 2009 Udostępnij Napisano 17 Maja 2009 O ile dobrze pamiętam to różnią się one trochę kształtem (Alfa 147 miała face lifting) ale pasują obie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 17 Maja 2009 Udostępnij Napisano 17 Maja 2009 > Moja jeszcze nie sprawdzona więc nie wiem czy fotka Ci się przyda. > Może kupiłem złą. Ale co tu może być złe,.. wtyczka wygląda na > identyczną. A tak zapytam z ciekawości. Jest sens kupowac nową > jak jest tego pełno na allegro? Mam taką manetkę i wsio pasi !! fotka pozlotowa jest na ssp. Jedyna różnica to inny kąt manetki i obudowy kierownicy stilona. Polecam powolne docinanie dolnej obudowy i lepsze spasowanie niż mnie się udało aaa ja dolną śrubkę olałem..... górną przykręciłem też dzięki informacji z manuala ( ułożenie kierownicy ) musi być o ok 1cm dłuższa od tej co tam wcześniej mieszkała. Nawet bez tej śrubki mocno zaskoczyła na miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 19 Maja 2009 Udostępnij Napisano 19 Maja 2009 udało mi się zlokalizowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 20 Maja 2009 Udostępnij Napisano 20 Maja 2009 > Przy czujniku hamulca jest 4 pinowa złączka z której wychodzą 2 > przewody niebieskie, 1 zielony i 1 biało zielony. Nas interesuje > ten biało-zielony <.................................................> powoli się przymierzam do zakładania tempomatu (jestem właśnie w trakcie negocjacji cenowych i walczę o tanią manetkę ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.