Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kute tłoki :)

Featured Replies

Napisano

Witam mam takie pytanie , nie jestem mechanikiem i sie nie znam ale kolega cos kręci wiec pisze do was... kolega ma Audi A4 2.5 tdi mowi ze robił kute tłoki i korbowody... nie znam się tak bardzo ale wiem ze to chyba bardzo kosztowne a zwlaszcza do tego silnika , jak wogole do deasli cos takiego warto robic... powiedzcie mi czy on cos kreci i wogole ile taki tuning moze kosztowac

Napisano

> Witam mam takie pytanie , nie jestem mechanikiem i sie nie znam

jak mawiał mój profesor od matematyki: "po co?"

Napisano

Korbowody zawsze są kute. Wyjątkiem są kosiarki i piły spalinowe - a i nie wszystkie.

Napisano

on ma seryjne to 2.5 czy cos grzebane wiecej ? bo do seryjnego 2.5 nie wiem po kigo by zakuwal to to zeby.GIF

Napisano
  • Autor

haa no ma 2.5 tdi w seri ale ostatnio siadla mu pompa paliwa no i od tego czasu zaczyna nam wciskac ze ma kuty silnik i ze likwoiduje cala elektryke esp abs itd ... wsumie nie wiem po co co mu to da... ale okej nie bede sie z nim klucil bo ze mnie mechanik nie jest , ale wlasnie z tego co wiem to deasle to sa silniki bardzo wytrzymale i moga przyjechac po 500 tys bez remontu wiec nie wiem co on chce 2 milony tym autem przejchac...

Napisano

> remontu wiec nie wiem co on chce 2 milony tym autem przejchac...

co ma piernik...?

Napisano