Glaca Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > Ja bym 16v uturbial, przynajmniej lyknie duzo wiecej niz ta mala 8 zaworowa glowiczka Ale tu chodzi też chyba o kasę a jak na razie to jedziemy ostro w górę z kosztami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > A mi 1.1 8v T 7,5-8 litra gazu przy jeździe do 4krpm 30procent miasto 70 poza miastem, i 10-12 przy > upalaniu do 7krpm A jakie doładowanie? Ja jak jeżdżę do 120km/h bez ostrego dociskania to schodzę do 9 litrów gazu. Nie mam takiego samozaparcia, żeby zejść niżej bo to już zakrawa na emeryturę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > Ale tu chodzi też chyba o kasę a jak na razie to jedziemy ostro w górę z kosztami Ty ale na dzien dzisiejszy nie ma praktycznie zadnej roznicy miedzy uturbianiem 16v a 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > Ty ale na dzien dzisiejszy nie ma praktycznie zadnej roznicy miedzy uturbianiem 16v a 8v Nie wiem, skoro tak mówisz to znaczy, że wiesz co mówisz. Ktoś coś wspominał o kompie itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > Ktoś coś wspominał o kompie itp Tak, najlepsze jest commodore64 A tak serio, nie ma znaczenia czy 8 czy 16v. I tak chyba najtańszym (nie koniecznie najlepszym) rozwiązaniem jest komp z 8v. Ma on swoje zalety... ale ma też i wady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > Tak, najlepsze jest commodore64 > A tak serio, nie ma znaczenia czy 8 czy 16v. I tak chyba najtańszym (nie koniecznie najlepszym) > rozwiązaniem jest komp z 8v. Ma on swoje zalety... ale ma też i wady Iii tam, najlepsze rozwiązanie to only LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > A jakie doładowanie? 0.7 > Ja jak jeżdżę do 120km/h bez ostrego dociskania to schodzę do 9 litrów gazu. Nie mam takiego > samozaparcia, żeby zejść niżej bo to już zakrawa na emeryturę ją się nawet specjalnie nie staram samo jakos tak wychodzi a tez nie lubię jeździć jak dziadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > Iii tam, najlepsze rozwiązanie to only LPG Ta ale wtedy i tylko wtedy gdy masz silnik z oryginalnym osprzętem bo jakbys chciał odpalić szesnache na kompie z 1.1 spi to tylko ecumaster w trybie stand alone ratuje albo remap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > pewnie chodzi Ci o Majstera A miałby ktoś namiary do niego bo na gg nie mogę go zastać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M_L_O_D_Y Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > A miałby ktoś namiary do niego bo na gg nie mogę go zastać! Priv poleciał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > Co nie zmienia faktu, że moja ósemka objeżdża średnio dłubane szesnachy, i dlatego jest spoko;) Seria 16v robi niskie 16s na ćwiare czyli tyle co Twoje dłubane 8v, jak 16v lekko dłubane to robi średnie-wysokie 15s na ćwiare a Ty możesz tylko spaliny wąchać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 Jedni tu piszą ze 16V - bo szybsze kolejni że 8V a ja Ci napisze ze 16V w 99% przypadków tyrkota-czyli szarpie przerywa itp, czasem gasnie.- O tym nikt Ci nie napisze-czemu-musisz ich spytac. Moja 16 -ka tez tyrkotała i mnie to strasznie irytowało, inni z tym jeżdżą i dają rade. Jest póki co tylko jedna osoba która to ogarnia-niestety dobry z niego rownież ściemniacz i z perspektywy czasu i pieniędzy wiem że trzeba było dalej dłubać 8V a nie pchać się w 16V. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > Jedni tu piszą ze 16V - bo szybsze kolejni że 8V a ja Ci napisze ze 16V w 99% przypadków > tyrkota-czyli szarpie przerywa itp, czasem gasnie.- O tym nikt Ci nie napisze-czemu-musisz ich > spytac. Moja 16 -ka tez tyrkotała i mnie to strasznie irytowało, inni z tym jeżdżą i dają > rade. Jest póki co tylko jedna osoba która to ogarnia-niestety dobry z niego rownież > ściemniacz i z perspektywy czasu i pieniędzy wiem że trzeba było dalej dłubać 8V a nie pchać > się w 16V. Pozdrawiam O co chodzi z tym tyrkoleniem? dj_o miał w uno 1.2 16v, odsprzedał tschoob'owi (też do uno) i nic im nie tyrkoliło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > O co chodzi z tym tyrkoleniem? > dj_o miał w uno 1.2 16v, odsprzedał tschoob'owi (też do uno) i nic im nie tyrkoliło to jest temat tabu na tym forum to tyrkolenie, mimo wszystko ja bym brał ósemke plus turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 ja mam 1,4 16v która "tyrkoliła" jak wściekła w zakresie 2000-3000, od kwietnia fura jest ogarnięta i jazdzi bez "tyrkolenia" i na żadne 8v bym nie zamienił, uturbianie to temat mocno angażujący spore finanse i czas, także jak chcesz N/A to 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szklanka87 Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 Z tego co piszecie to mi też tyrkoli moja fyfnastka. Czasem zgaśnie na jałowym, czasem szarpie na wolnych ale za nic nie zamieniłbym tego silnika na inny. Jak już się wkręci to istne szaleństwo Dużo niutków plus spora moc w seri dla mnie przemawia za 16v choć do codziennej jazdy może być lepsze 8v. Mój Cienki to rajdówka więc serducho odpowiednie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > Seria 16v robi niskie 16s na ćwiare czyli tyle co Twoje dłubane 8v, jak 16v lekko dłubane to robi > średnie-wysokie 15s na ćwiare a Ty możesz tylko spaliny wąchać Daj mi ogarnąć kilka tematów, powinno być lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Seria 16v robi niskie 16s na ćwiare czyli tyle co Twoje dłubane 8v, jak 16v lekko dłubane to robi > średnie-wysokie 15s na ćwiare a Ty możesz tylko spaliny wąchać czemu tak brutalnie sprowadzasz wszystkich na ziemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Seria 16v robi niskie 16s na ćwiare czyli tyle co Twoje dłubane 8v, jak 16v lekko dłubane to robi > średnie-wysokie 15s na ćwiare a Ty możesz tylko spaliny wąchać Tylko że nie każdy robi Swap po to żeby jeździć na ćwiare, ale jak widać większość myśłi tylko w tych kryteriach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 Tyrkoli w zakresie obrotów nieużytecznym do "normalnej" jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drabek Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Tyrkoli w zakresie obrotów nieużytecznym do "normalnej" jazdy tyrkoli tylko przy wcisnieciu gazu do oporu. wczoraj zmienilem gmp i nie tyrkoli poki co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drabek Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Tylko że nie każdy robi Swap po to żeby jeździć na ćwiare, ale jak widać większość myśłi tylko w > tych kryteriach. Ci co robia swapa dla przyjemnosci niech sobie wsadzaja 8v jak ktos chce zapierdylac to musi wsadzac 16v i tyle w temacie nawet stary obronica 8v Molo doszedl do takich samuch wnioskow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Ci co robia swapa dla przyjemnosci niech sobie wsadzaja 8v > jak ktos chce zapierdylac to musi wsadzac 16v i tyle w temacie > nawet stary obronica 8v Molo doszedl do takich samuch wnioskow Ale fajnie jest przejść przez wszystkie etapy, wiesz 1.1, 1.2 8v potem 16v, 1,4 i za każdym razem poczuć moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drabek Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Ale fajnie jest przejść przez wszystkie etapy, wiesz 1.1, 1.2 8v potem 16v, 1,4 i za każdym razem > poczuć moc przeszedlem 700.900- przez jakies 2h , 1,1 , 1.2 16v , 1,4 16v 8v nie jezdzilem nigdy jako kierowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Ale fajnie jest przejść przez wszystkie etapy, wiesz 1.1, 1.2 8v potem 16v, 1,4 i za każdym razem > poczuć moc ja tam miałem i nadszedł juz czas na dodmuchanie mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > tyrkoli tylko przy wcisnieciu gazu do oporu. > wczoraj zmienilem gmp i nie tyrkoli poki co Ja rzadko moim jeżdże, ale teraz sobie uświadomiłem, że mój nie tyrkoli od kiedy huba go stroił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > ja tam miałem i nadszedł juz czas na dodmuchanie mocy i dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwo87 Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Jedni tu piszą ze 16V - bo szybsze kolejni że 8V a ja Ci napisze ze 16V w 99% przypadków > tyrkota-czyli szarpie przerywa itp, czasem gasnie. nie szarpie, nie gasnie. przy starcie przy gazie w podłodze czasem zamuli. U mnie tyrkolenie tylko na zimnym jest bardziej odczuwalne, a jakies pół roku temu nie wiedzialm co to jest tyrkolenie. Pojawiło sie z nikąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 Jak Ci tyrkolenie przeszkadza to kup sobie 1,1 na jedno wyjdzie, jak masz 16v tylko po to zeby jezdzic z butem w podlodze od 2000 to minoles sie z powolaniem chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Jak Ci tyrkolenie przeszkadza to kup sobie 1,1 na jedno wyjdzie, jak masz 16v tylko po to zeby > jezdzic z butem w podlodze od 2000 to minoles sie z powolaniem chyba te mondrala czemu nie jezdzisz na serii programie? nie kazdy ma dobrego wujka co mu da soft prawie nie tyrkolący Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > i dobrze pełna parą ruszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > te mondrala czemu nie jezdzisz na serii programie? nie kazdy ma dobrego wujka co mu da soft prawie > nie tyrkolący Na serii mi tyrkolilo na 2 pierwszych biegach i jakos bardzo mi to nie przeszkadzalo ale jak sie da to czemu tego nie zmniejszyc, ja sie tam nie prosilem to byl prezent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Na serii mi tyrkolilo na 2 pierwszych biegach i jakos bardzo mi to nie przeszkadzalo ale jak sie da > to czemu tego nie zmniejszyc, ja sie tam nie prosilem to byl prezent to tak jak z kobita... jednego wkur...a a drugiego nie . Mi osobiscie to bardzo przeszkadza... no ale znalazlem, tudziez dorosłem do doladowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > to tak jak z kobita... jednego wkur...a a drugiego nie . Mi osobiscie to bardzo przeszkadza... no > ale znalazlem, tudziez dorosłem do doladowania Kazdy do tego dorosnie, ja tez juz powoli dochodze, szkoda ze PL mnie nie bylo stac a teraz nie mam warunkow Pochwal sie lepiej co to za T-jet, ktora wersja, na czym to bedziesz palic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Ci co robia swapa dla przyjemnosci niech sobie wsadzaja 8v > jak ktos chce zapierdylac to musi wsadzac 16v i tyle w temacie > nawet stary obronica 8v Molo doszedl do takich samuch wnioskow a tam no ktoś musi pobic arturo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Kazdy do tego dorosnie, ja tez juz powoli dochodze, szkoda ze PL mnie nie bylo stac a teraz nie mam > warunkow > Pochwal sie lepiej co to za T-jet, ktora wersja, na czym to bedziesz palic seria 1,4 pssst... bedzie na 4 fajkocefkach + seria komp 8v i nic wiecej(napewno na start). turbina TD04 z imprezy. to tak z grubsza... jak starczy funduszy to zagosci vems Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > seria 1,4 pssst... bedzie na 4 fajkocefkach + seria komp 8v i nic wiecej(napewno na start). turbina > TD04 z imprezy. to tak z grubsza... jak starczy funduszy to zagosci vems Tez szukam takiej dmuchawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Tez szukam takiej dmuchawki wpip jest ich na allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > wpip jest ich na allegro Wiem, zabieram sie do tego jak pies do jeza Czekam na kase z starej roboty w pl i jak dojdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Wiem, zabieram sie do tego jak pies do jeza > Czekam na kase z starej roboty w pl i jak dojdzie ja w zasadzie miotałem sie z ta decyzja pół roku (moze wiecej)... i mysle ze jest to ostatni etap na seja aczkolwiek na wiosne bede nowe fele (tylko 2 szt) nowy dach i turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > ja w zasadzie miotałem sie z ta decyzja pół roku (moze wiecej)... i mysle ze jest to ostatni etap > na seja Decyzja decyzja, u mnie juz dawno podjeta tylko jak zwykle $$$ > aczkolwiek na wiosne bede nowe fele (tylko 2 szt) nowy dach i turbo Wiem 8 calowe smoory i faltdach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Decyzja decyzja, u mnie juz dawno podjeta tylko jak zwykle $$$ > Wiem 8 calowe smoory i faltdach skopie Ci dupe mały człowieku Twoj wywiad dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > skopie Ci dupe mały człowieku Twoj wywiad dziala Nikt mi nic nie mowil, zgadywalem, powaznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Nikt mi nic nie mowil, zgadywalem, powaznie tak czy siak jestem pełen zapalu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > tak czy siak jestem pełen zapalu Nic tylko sie cieszyc Kto Ci bedzie ogarniac motorownie? Sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Nic tylko sie cieszyc > Kto Ci bedzie ogarniac motorownie? > Sam w wiekszosci mechanicznie sam reszta MTG + kol. LZ czyli jedyni zaufani i godni polecenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > w wiekszosci mechanicznie sam reszta MTG + kol. LZ > czyli jedyni zaufani i godni polecenia No to trzymam kciuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > w wiekszosci mechanicznie sam reszta MTG + kol. LZ > czyli jedyni zaufani i godni polecenia 16v T? albo 1.4 T edit. ok juz wiem bo dzisiaj mi tragicznie net chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > 16v T? > albo 1.4 T > edit. > ok juz wiem bo dzisiaj mi tragicznie net chodzi i 16v i 1,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > i 16v i 1,4 bedziesz skladal to co ja docelowo chcialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.