Skocz do zawartości

Tiry na tory


lisik

Rekomendowane odpowiedzi

Czy to, że ciezarowki zabolokowaly dzisiaj cale miasto jest wynikiem braku zimowych opon, bezmyslnosci czy moze to jest sila wyzsza i kierowcy ciezarowek nie mieli na to wplywu?

To jest jakas paranoja zeby wszystkie drogi zablokowane byly przez stojace w poprzek ciezarowki czy nie dajace rady podjechac pod byle wiadukt :/

Zresztą maniaków udowadniających wyższość letnich nad zimowymi też całe mnóstwo stoi na awaryjnych grrrrrrr 3,5 godziny 4km głownymi drogami mojej pieknej metropolii...

A jak jest u Was?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy to, że ciezarowki zabolokowaly dzisiaj cale miasto jest wynikiem braku zimowych opon,

> bezmyslnosci czy moze to jest sila wyzsza i kierowcy ciezarowek nie mieli na to wplywu?

> To jest jakas paranoja zeby wszystkie drogi zablokowane byly przez stojace w poprzek ciezarowki czy

> nie dajace rady podjechac pod byle wiadukt :/

> Zresztą maniaków udowadniających wyższość letnich nad zimowymi też całe mnóstwo stoi na awaryjnych

> grrrrrrr 3,5 godziny 4km głownymi drogami mojej pieknej metropolii...

> A jak jest u Was?

Proponuję wejść do czegoś z DMC 17t<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciężarówki nie mają opon zimowych. I to drogowcy (albo ludzie nimi zarządzający) dupy dają nie

> odśnieżając dróg na czas.

przypominam, że "drogowcy" mają obowiązek odśnieżania "po ustaniu opadów" - tym szybciej, im wyższa kategoria odśnieżania.

Źródło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy to, że ciezarowki zabolokowaly dzisiaj cale miasto jest wynikiem braku zimowych opon,

> bezmyslnosci czy moze to jest sila wyzsza i kierowcy ciezarowek nie mieli na to wplywu?

> To jest jakas paranoja zeby wszystkie drogi zablokowane byly przez stojace w poprzek ciezarowki czy

> nie dajace rady podjechac pod byle wiadukt :/

> Zresztą maniaków udowadniających wyższość letnich nad zimowymi też całe mnóstwo stoi na awaryjnych

> grrrrrrr 3,5 godziny 4km głownymi drogami mojej pieknej metropolii...

> A jak jest u Was?

stalem w korku na aleksandrowskiej i wlokniaezy gdzie wlasnie tych tirow bylo najwecej i tragedia, jedynym rozwiazaniem byla jazda po chodniku, swoja droga niektorzy kierowcy tirow nie mysla poprostu i wszystkie 3 pasy ruchu zablokowane, gdzie spokojnie osobowki mogly by przejechac, ciekawe kiedy je rusza bo wrocilem 20 min temu a wciaz stoja (nadmienie ze skonczylem prace o 15)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I to drogowcy (albo ludzie nimi zarządzający) dupy dają nie

> odśnieżając dróg na czas.

tak tak tak

najlepiej zwalic na kogos

przy takim ataku zimy i natezeniu ruchu i tak sobie znakomicie daja rade

rok temu wracalem z Wloch

Od Austrii zaczela sie mega sniezyca

W Austrii prawie zero plugow (dobrze, ze chociaz ruch byl spory to samochody to rozjezdzily)

W Czechach jeden plug na kilkaset kilometrow (i tam to byly bardziej nartostrady niz autostrady)

Pierwsze porzadne odsniezanie bylo w okolicy Cieszyna i Bielska

i w PL mimo tak samo duzych opadow dalo sie jakos jechac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiedza ...........0

> opony zimowe do sam ciężarowych

Różnica między zimówkami a nie zimówkami żadna.

Wiem to doskonale. Jak śnieg popada a drogowcy nie posypią piachem to podjazdy pod wzniesienia z tonażem graniczą z cudem. Jak prędkość za mała to stoi i miele i tylko dużo żwiru pomoże lub łańcuchy.

Dziś wracałem z stolycy i widziałem jak te bezmyślne kierowcy TIRów zostawiali luki przed wzniesieniami. Bezmózgi chcieli mieć rozpęd pod górkę ale niestety idealni kierowcy sfrustrowani dziurami w korku zajeżdżali im drogę i efekt był taki że taki bezmózg stał pod górkę i nie mógł się wciągnąć. TIRY NA TORY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety rzeczywistość jest taka, że poza nielicznymi kierowcami jeżdżącymi własnymi autami, to kierowcy niewiele mają do powiedzenia co do wyboru ogumienia. Ja ma stawkę godzinową i jak stanę na stacji, żeby przeczekać, to mi wypłacą nadgodziny, a przeważnie przełożony decyduje, że nikt nie wyjeżdża. Jak "się pali", to wyjeżdża jeden (przeważnie starszy, doświadczony) i zdaje relacje. Jak odmówi jazdy, to wszyscy czekają. Czasami czeka się do nocy, żeby wyjechać (bo my musimy wyjechać i wykonać pracę) i właśnie mieć więcej miejsca.... no ale ja nie jeżdżę w Polsce.

Większość kierowców w Polsce rozlicza się z km, więc normalne, że nie chcą stać i czekać.

Nie bronie nikogo, niestety wielu kierowców to debile, ale nie tylko w ciężarówkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy to, że ciezarowki zabolokowaly dzisiaj cale miasto jest wynikiem braku zimowych opon,

> bezmyslnosci czy moze to jest sila wyzsza i kierowcy ciezarowek nie mieli na to wplywu?

Nie wiem, zmieniać oponu na zimówki w ciężarówkach to wciąż egzotyka. Za to kupić łańcuchy można miło, łatwo i przyjemnie ok.gif

> Zresztą maniaków udowadniających wyższość letnich nad zimowymi też całe mnóstwo stoi na awaryjnych

Gorsi są ci, którzy ci wyjadą przed samym nosem, żeby tańczyć po drodze przy 20 km/h, albo ci co to pchają się na złamanie karku i wyprzedzają gdzie się da. Ci, co to sobie przystają na awaryjnych "z górki" po prwej stronie drogi też bym chłostał angryfire.gif

> grrrrrrr 3,5 godziny 4km głownymi drogami mojej pieknej metropolii...

> A jak jest u Was?

20 km z pracy w 45 minut IThankYou.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> stalem w korku na aleksandrowskiej i wlokniaezy gdzie wlasnie tych tirow bylo najwecej i tragedia,

> jedynym rozwiazaniem byla jazda po chodniku, swoja droga niektorzy kierowcy tirow nie mysla

> poprostu i wszystkie 3 pasy ruchu zablokowane, gdzie spokojnie osobowki mogly by przejechac,

> ciekawe kiedy je rusza bo wrocilem 20 min temu a wciaz stoja (nadmienie ze skonczylem prace o

> 15)

Ja też miałem wątpliwą przyjemność próby przejazdu przez to skrzyżowanie i w końcu skręciłem w prawo i dalej Lutomierską.

Do domu 10 km jechałem niecałe 3 godziny.

Dzisiaj rano to samo - tiry zablokowały Traktorową, a przy Szczecińskiej stoi policja i informuje kierowców, że na Zgierz się nie da jechać, bo jakis tir zablokował drogę

Jutro biorę aparat i jak sytuacja się powtórzy to robię zdjęcia albo filmiki tych bezmózgów w ciężarówkach i wysyłam do odpowiednich instytucji. Jak taki jeden z drugim zabuli odpowiedni mandat, to na drugi raz pomyśli. Mandat powinien dostac tez pracodawca czyli właściciel tira za oszczedzanie na oponach.

Wam też proponuję to samo. Jak ludzie nie reagują na chamstwo, to staje sie ono normą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wam też proponuję to samo. Jak ludzie nie reagują na chamstwo, to staje sie ono normą

zacytuje zlosnik.gif

Quote:

Dziś wracałem z stolycy i widziałem jak te bezmyślne kierowcy TIRów zostawiali luki przed wzniesieniami. Bezmózgi chcieli mieć rozpęd pod górkę ale niestety idealni kierowcy sfrustrowani dziurami w korku zajeżdżali im drogę i efekt był taki że taki bezmózg stał pod górkę i nie mógł się wciągnąć. TIRY NA TORY


ok.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zacytuje Quote:

> Dziś wracałem z stolycy i widziałem jak te bezmyślne kierowcy TIRów zostawiali luki przed

> wzniesieniami. Bezmózgi chcieli mieć rozpęd pod górkę ale niestety idealni kierowcy

> sfrustrowani dziurami w korku zajeżdżali im drogę i efekt był taki że taki bezmózg stał pod

> górkę i nie mógł się wciągnąć. TIRY NA TORY

Dobre nie ok.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja też miałem wątpliwą przyjemność próby przejazdu przez to skrzyżowanie i w końcu skręciłem w

> prawo i dalej Lutomierską.

> Do domu 10 km jechałem niecałe 3 godziny.

> Dzisiaj rano to samo - tiry zablokowały Traktorową, a przy Szczecińskiej stoi policja i informuje

> kierowców, że na Zgierz się nie da jechać, bo jakiś tir zablokował drogę

> Jutro biorę aparat i jak sytuacja się powtórzy to robię zdjęcia albo filmiki tych bezmózgów w

> ciężarówkach i wysyłam do odpowiednich instytucji. Jak taki jeden z drugim zabuli odpowiedni

> mandat, to na drugi raz pomyśli. Mandat powinien dostac tez pracodawca czyli właściciel tira

> za oszczędzanie na oponach.

> Wam też proponuję to samo. Jak ludzie nie reagują na chamstwo, to staje sie ono normą

Jeździłeś ciągnikiem siodłowym na zimówkach?? Ja tak i co i nic to nie dawało, no prawie nic. W osobowym nie wyobrażam sobie jeździć zimę na letnich a ciężarowym nie czułem znaczącej poprawy. Poza tym nie wiesz czy ten "TIR" nie był właśnie na zimowych? Spoko jak osobówka zablokuje uliczkę to spoko jest. Powtórzę się że sam doświadczyłem na własnej skórze że jak zostawiam przerwę na to aby się bujnąć i wjechać to byłem obtrąbiany, wyprzedzano mnie i zajeżdżano mi drogę. Na szczęście tylko raz musiałem czekać na piaskarkę z piachem. Tak jestem bezmózgiem co jeździł "TIRem". Masz rację należy reagowac na chamstwo ale widzę ze panuje tu zasada "co wolno wojewodzie......"

Pozdrawiam 30.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeździłeś ciągnikiem siodłowym na zimówkach?? Ja tak i co i nic to nie dawało, no prawie nic. W

> osobowym nie wyobrażam sobie jeździć zimę na letnich a ciężarowym nie czułem znaczącej

> poprawy. Poza tym nie wiesz czy ten "TIR" nie był właśnie na zimowych? Spoko jak osobówka

> zablokuje uliczkę to spoko jest. Powtórzę się że sam doświadczyłem na własnej skórze że jak

> zostawiam przerwę na to aby się bujnąć i wjechać to byłem obtrąbiany, wyprzedzano mnie i

> zajeżdżano mi drogę. Na szczęście tylko raz musiałem czekać na piaskarkę z piachem. Tak jestem

> bezmózgiem co jeździł "TIRem". Masz rację należy reagowac na chamstwo ale widzę ze panuje tu

> zasada "co wolno wojewodzie......"

> Pozdrawiam

dlatego w ciezkich warunkach lepsza solowka lub tandem, a pozatym wydaje mi sie ze lepiej wykrecic pauze 1-2 dni niz przez ten czas przejechac 20km...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeździłeś ciągnikiem siodłowym na zimówkach?? Ja tak i co i nic to nie dawało, no prawie nic. W

> osobowym nie wyobrażam sobie jeździć zimę na letnich a ciężarowym nie czułem znaczącej

> poprawy. Poza tym nie wiesz czy ten "TIR" nie był właśnie na zimowych? Spoko jak osobówka

> zablokuje uliczkę to spoko jest. Powtórzę się że sam doświadczyłem na własnej skórze że jak

> zostawiam przerwę na to aby się bujnąć i wjechać to byłem obtrąbiany, wyprzedzano mnie i

> zajeżdżano mi drogę. Na szczęście tylko raz musiałem czekać na piaskarkę z piachem. Tak jestem

> bezmózgiem co jeździł "TIRem". Masz rację należy reagowac na chamstwo ale widzę ze panuje tu

> zasada "co wolno wojewodzie......"

> Pozdrawiam

Bronisz tirowców zlosnik.gif.

cfaniaczek.gif Od jakiej masy samochodu przestają działać opony zimowe???

cfaniaczek.gif A jak samochodem osobowym zaczniemy ciągnąć przyczepę to zimówki nadal działają czy już przestają ??

grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bronisz tirowców .

> Od jakiej masy samochodu przestają działać opony zimowe???

> A jak samochodem osobowym zaczniemy ciągnąć przyczepę to zimówki nadal działają czy już przestają

> ??

500KM na pusto na jednej osi - zycze powodzenia...

jezdziles kiedys ciagnikiem z naczepa?

nie tyle przestaja dzialac ale dzialaja gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 500KM na pusto na jednej osi - zycze powodzenia...

> jezdziles kiedys ciagnikiem z naczepa?

> nie tyle przestaja dzialac ale dzialaja gorzej.

Testy sugerują, że opony zimowe mają 3-4 razy większą siłę ciągu niż opony letnie. Co ma do tego naczepa czy moc?? Odbierają tę przyczepność??

Jeżdżę m.in. Fiatem 125p i wiem, że z pustym bagażnikiem na oponach typowo letnich nie da się nim jeździć, a zawłaszcza ruszyć na śliskiej nawierzchni. Po zamontowaniu opon zimowych jest zdecydowana poprawa.

Masz za dużo mocy?? Nie potrafisz jej kontrolować?? To ruszaj z dwójki czy trójki - tak przynajmniej się robi w samochodach osobowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 500KM na pusto na jednej osi - zycze powodzenia...

> jezdziles kiedys ciagnikiem z naczepa?

> nie tyle przestaja dzialac ale dzialaja gorzej.

Dlatego powinien byc wowczas taki sam zakaz jak w upaly zlosnik.gif

Od lilku dni trabili w TV, ze bedzie atak zimyok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Testy sugerują, że opony zimowe mają 3-4 razy większą siłę ciągu niż opony letnie. Co ma do tego

> naczepa czy moc?? Odbierają tę przyczepność??

> Jeżdżę m.in. Fiatem 125p i wiem, że z pustym bagażnikiem na oponach typowo letnich nie da się nim

> jeździć, a zawłaszcza ruszyć na śliskiej nawierzchni. Po zamontowaniu opon zimowych jest

> zdecydowana poprawa.

> Masz za dużo mocy?? Nie potrafisz jej kontrolować?? To ruszaj z dwójki czy trójki - tak

> przynajmniej się robi w samochodach osobowych.

ja nie mam z tym problemu, chwilowo jezdze na prawym i po plaskim, a w zasadzie nawet na pare dni mam przerwe...

wez pojedz i zobacz jak sie jedzie duzym a potem porownuj do osobowki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Testy sugerują, że opony zimowe mają 3-4 razy większą siłę ciągu niż opony letnie. Co ma do tego

> naczepa czy moc?? Odbierają tę przyczepność??

> Jeżdżę m.in. Fiatem 125p i wiem, że z pustym bagażnikiem na oponach typowo letnich nie da się nim

Prepraszam Cie kolego, ale nie za bardzo rozumesz temat opon zimowych w ciezarowce, ani nie masz doswiadczenia z "duzymi". Roznieca jest o wiele mniejsza, niz osobowych. Po prostu nie mozna zrobic takiej opony z mieszanki tak miekkiej, jak do osobowych. Do tego silnik ma bardzo waski zakres obrotow uzytecznych. Masz 400-500KM, gigantyczny moment obrotowy i nie mozesz po prostu tak latwo tego wyczuc, a jak jeszcze jest sterowanie automatyczne...

Ja nie chce nikogo bronic, ale ci goscie nie blokuja drog dla przyjemnosci.

Niedawno na wyswietlaczu nad autostrada wyswietlili fajny napis: nie nie tak, ze utknales w korku, jestes jego czescia.

Niektorzy tu posza, ze 3km z pracy do domu jechali 4godziny. Ja wolalbym sie przejsc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja nie mam z tym problemu, chwilowo jezdze na prawym i po plaskim, a w zasadzie nawet na pare dni

> mam przerwe...

> wez pojedz i zobacz jak sie jedzie duzym a potem porownuj do osobowki...

Sranie w banie. Rozumiem, że opony w ciężarówce działają na innej zasadzie jak w osobówce??

Głowę daję, że gdyby porównać na zlodowaciałym śniegu dwa ciągniki siodłowe, jeden obuty w typowo letnie opony drugi w zimowe, to ten drugi miałby standardowo min. trzy razy większy ciąg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niektorzy tu posza, ze 3km z pracy do domu jechali 4godziny. Ja wolalbym sie przejsc.

TEż bym wolał.. ale zazwyczaj mam parę gratów ze sobą, których nie wezmę na plecy 270751858-jezyk.gif bo MPK to ja też bym omijał, skoro piechotą bym szybciej ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prepraszam Cie kolego, ale nie za bardzo rozumesz temat opon zimowych w ciezarowce, ani nie masz

> doswiadczenia z "duzymi". Roznieca jest o wiele mniejsza, niz osobowych. Po prostu nie mozna

> zrobic takiej opony z mieszanki tak miekkiej, jak do osobowych. Do tego silnik ma bardzo waski

> zakres obrotow uzytecznych. Masz 400-500KM, gigantyczny moment obrotowy i nie mozesz po prostu

> tak latwo tego wyczuc, a jak jeszcze jest sterowanie automatyczne...

> Ja nie chce nikogo bronic, ale ci goscie nie blokuja drog dla przyjemnosci.

nie wiem czy widzieliście program o trackerach jeżdżących po lodzie ? (ice road truckers)

ciekaw jestem jakie opony oni mają na kołach, bo nie raz rusza tam puste auto po lodzie i ... rusza bez obracania kołami icon_eek.gif

przyglądałem się i raczej nie są to opony kolcowane, zresztą takie opony zniszczyły by pewnie lód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> TEż bym wolał.. ale zazwyczaj mam parę gratów ze sobą, których nie wezmę na plecy bo MPK to ja też

> bym omijał, skoro piechotą bym szybciej

ja wczoraj dreptałem z centrum i w godzinę i 10 min dotarłem na obrzeża z buta przy okazji sącząc 20.GIFzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja wczoraj dreptałem z centrum i w godzinę i 10 min dotarłem na obrzeża z buta przy okazji sącząc

ja tak sobie myślę.. czy jutro lepiej wyjechać o 7 żeby być na 9 czy może lepiej piechtą rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem czy widzieliście program o trackerach jeżdżących po lodzie ? (ice road truckers)

> ciekaw jestem jakie opony oni mają na kołach, bo nie raz rusza tam puste auto po lodzie i ... rusza

> bez obracania kołami

> przyglądałem się i raczej nie są to opony kolcowane, zresztą takie opony zniszczyły by pewnie lód

Tyle że lód jest zawsze płaski. A tu jest problem z podjazdem na wzniesienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tyle że lód jest zawsze płaski. A tu jest problem z podjazdem na wzniesienia.

płaski jest, ale czasem z lodu trza zjechać i tam już podjazdy bywają

zresztą nie wiem czy widziałeś jakiś odcinek, ale tam auta ruszają normalnie, bez obracania kołami w miejscu

mnie w osobówce na lodzie się tak nie udało hmm.gif

wcześniej koledzy pisali że 400KM kolosem to niemożliwe hmm.gif

dlatego niewiem.gif

specjalne opony "super miękkie" - tam dodatkowo morzy po -30'C to norma

zmodyfikowane auta ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Buahahahahahahahahaa

> Dobre, dobre.

> Obiektywna prasa motoryzacyjna.

hmm.gif Rozumiem, że np. jak ADAC testuje opony czy nawet Auto Świat i podają siłę ciągu np. w kN to te wartości biorą z powietrza???? Czy jednak podpinają siłomierz??? A jak podają drogę hamowania to też oszukują???? Czyli np. opony letnie na śniegu nie mają dłuższej drogi hamowania niż zimowe, bo testy oszukują???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziś wracałem z stolycy i widziałem jak te bezmyślne kierowcy TIRów zostawiali luki przed

> wzniesieniami.

nie żebym się czepiał, ale jest sobie na śląsku na jedynce wzgórze wandy i w stronę K-ce wczoraj droga była całkowicie zablokowana. A to z tego powodu, że jeden TIR nie podołał zatrzymując się na prawym pasie facepalm.gif. W związku z czym Panowie w TIRach na dole stwierdzili, że zablokują WSZYSTKIE pasy i poczekają aż tamten się wygramoli screwy.gif Nie mogli zostawić lewego otwartego, tak żeby osobówki mogły jechać? A mogli, ale "jak oni stoją, to inni też mają" icon_rolleyes.gif. To zdanie zresztą dość często się słucha również przy zwężeniach, przy których takie TIRy blokują pas, który za pareset metrów lub pare km będzie zwężany sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> płaski jest, ale czasem z lodu trza zjechać i tam już podjazdy bywają

Zakładam że tam jest droga utrzymana. Zresztą, nawet ta lodowa droga jest lepiej utrzymana niż nasze autostrady.

> zresztą nie wiem czy widziałeś jakiś odcinek, ale tam auta ruszają normalnie, bez obracania kołami

> w miejscu

> mnie w osobówce na lodzie się tak nie udało

> wcześniej koledzy pisali że 400KM kolosem to niemożliwe

Może mają jakiś bieg o bardzo małym przełożeniu?

> dlatego

> specjalne opony "super miękkie" - tam dodatkowo morzy po -30'C to norma

> zmodyfikowane auta ?

Zakładam że te auta są po sporych modyfikacjach. One jeżdżą tylko na tej trasie, więc ma sens stosowanie specjalistycznych rozwiązań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzialem ten program i same auta sa inne niz te, ktore to wlasnie blokuja drogi. Maja z tylu 2 napedzane mosty, a to juz sporo. Zawsze maja dociazone osie napedzane. Teren jest wzglednie plaski, a jak jest gorka to maja sie gdzie rozpedzic. Moga hamowac sama naczepa i maja cala droge dla siebie, wyznaczone limity predkosci min i max. Duzo robi tez bardzo niska temperatuta. Zmrozony snieg daje lepsza przyczepnosc niz taki ledwo zamarzniety.

Dzis w nocy temperatura ma spasc znacznie i bedzie widac poprawe na drogach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozumiem, że np. jak ADAC testuje opony czy nawet Auto Świat i podają siłę ciągu np. w kN to te

> wartości biorą z powietrza???? Czy jednak podpinają siłomierz??? A jak podają drogę hamowania

> to też oszukują???? Czyli np. opony letnie na śniegu nie mają dłuższej drogi hamowania niż

> zimowe, bo testy oszukują???

Rozumiem, że dopóki nie ma NIEZALEŻNYCH testów to są to tzw "testy".

Jeżeli organizator/publikator "testów" jednocześnie żyje z reklam "testowanych" produktów i wpływy z tych reklam to dla niego być albo nie być, to...

Rozumiemy się ?

Poza tym "testowanie" opon to bzdura - ta sama, a raczej "ta sama" opona na 2 różnych autach będzie się zupełnie (!) różnie zachowywać.

"Ta sama" opona w różnych rozmiarach też będzie się różnie zachowywać.

Zatem -> rozumiemy się -> wszelkie tzw "testy", to g... a nie testy. A to, że się "adeace, paaanie" podpisało to nic nie zmienia, skoro za "test" płaci producent.

RAZ zdarzyło mi się uczestniczyć w obiektywnym (NAPRAWDĘ) obiektywnym teście produktu motoryzacyjnego.

Wyniki były BARDZO zaskakujące. Co ciekawiej -> paru wiodących producentów przy zaproszeniu do tego testu powiedziało wprost -> wystąpimy _TYLKO_ JEŚLI wygramy.

Ale wciąż w swym zaślepieniu zrównujesz osobową popierdółkę ze sprzętem do transportu ciężkiego, wychodząc z - o jakże naiwnego - stwierdzenia, że "skoro też ma kółka to to jest to samo".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wcześniej koledzy pisali że 400KM kolosem to niemożliwe

Czytać nie umiesz.

400 KM sprzętem NA PUSTO i z napędem 4x2 nie ruszysz.

Porównujesz takie coś ze sprzętem 6x6 - trochę wiesz... Rozumiesz ?

Praw fizyki pan nie zmienisz i nie bądź pan... (wiadomo co).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zakładam że tam jest droga utrzymana. Zresztą, nawet ta lodowa droga jest lepiej utrzymana niż

> nasze autostrady.

już nie przesadzaj, podjazdy też są "białe" a nie jakieś ekstra czarne posolone grinser006.gif

> Może mają jakiś bieg o bardzo małym przełożeniu?

może, choć to raczej właśnie na odwrót, przecież na śliskim rusza się z wyższego biegu icon_rolleyes.gif

> Zakładam że te auta są po sporych modyfikacjach. One jeżdżą tylko na tej trasie, więc ma sens

> stosowanie specjalistycznych rozwiązań.

może, choć nie wiem jakie mogły by to być modyfikacje hmm.gif

przeważnie są to dość proste auta, chyba leciwe, więc elektronika odpada

może jakieś specjalne sprzęgła niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.