Sqbn Napisano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 Co byście wybrali, mając na uwadze auto na trasy, koniecznie w dieslu i nadwoziu kombii ?! Laguna i Mondeo mk3 jakoś mnie nie przekonują... troche skłaniam się ku Vectrze C, bo to że jest zupełnie inna od wersjii B, może mieć dobry wpływ na to że się tak szybko nie zpowszechni jak FL, który mocno trąci obytym B5... ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 > Co byście wybrali, mając na uwadze auto na trasy, koniecznie w dieslu i nadwoziu kombii ?! Laguna i > Mondeo mk3 jakoś mnie nie przekonują... troche skłaniam się ku Vectrze C, bo to że jest > zupełnie inna od wersjii B, może mieć dobry wpływ na to że się tak szybko nie zpowszechni jak > FL, który mocno trąci obytym B5... ?? VC po lifcie czy przed ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 B5 to kawał porządnego auta. taki 1.9 110, albo 115 kuni to też nie do zabicia motory. Minus to własnie to obycie - auto nie ma w sobie żadnego polotu - po prostu jeździ i tyle w sumie lepiej wziąć coś po lifcie - ładniejsze. Vectry C nie znam, wiem tyle że nie skręca Mondeo - znaleźć coś bez korozji i będzie służył. na pewno najlepsza zawiesza ze wszystkich - daje najwiecej frajdy z jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 > Mondeo - znaleźć coś bez korozji i będzie służył. Kombi - praktycznie niemożliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 > Kombi - praktycznie niemożliwe głupoty gadasz. od 2004 korozja wcale nie jest juz taka masowa w mondeo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 moim zdaniem to obojętne czy Vectra czy Passat. Oba brzydkie, o urodzie i poręczności wagonu kolejowego, oba przestronne w środku, w obu montowane dobre diesle (TDI w VW i CDTI w Oplu). Gdybym miał wybierać między taką dżumą a cholerą to szukałbym Vectry. Może przynajmniej będzie mniej popularna wśród złodziei. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 > głupoty gadasz. od 2004 korozja wcale nie jest juz taka masowa w mondeo. Kolega chciał naprawdę kupić kilkuletnie mondeo kombi - zrezygnował, głównie przez korozję, która była już widoczna nawet w 3-latkach Może źle szukał, skoro tylko rudą znajdował - a może tych nierdzewiejących ludzie nie sprzedają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gobi Napisano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 Ja wybrałem 3BG , 150-konny benzynowy sedan.Nie chciałem mieć ani Opla ani silnika diesla, jestem zadowolonym użytkownikiem i moje zdanie podziela moja żona która na codzień kieruje tym autem.Spalanie w mieście nie przekracza 11l/100km a jak się wypad zrobi na jakieś wakacje to na zbiorniku mogę 980 kilometrów przejechać - załadowany do pełna. Do wad mogę zaliczyć jedynie parkowanie - to nie to samo co Seicento. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 > Co byście wybrali, mając na uwadze auto na trasy, koniecznie w dieslu i nadwoziu kombii ?! zdecydowanie Crome za te same pieniazki kupi sie mlodsza z mniejszym przebiegiem, a i wuposazeniu Croma czesto wypada znacznie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 Wydaje mi sie ze powiniens sie przejechac jednym i drugim i wybrac to co Ci bardziej odpowiada. Oba auta wg mnie sa na podobnym poziomie jakosciowym. W Passacie na + sa silniki oraz wielowachacz (za komfort). Na minus popyt u złodziei. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gorzko Napisano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 Osobiście moge wypowiedzieć się na temat vectry c, posiadam osobiście Signum, a to jest bliżniacza konstrukcja vectry c. Powiem tak mi osobiście jeździ się bardzo dobrze, nie ma kłopotów z zawieszeniem na polskich drogach, wykończenie wnetrza dla mnie na +, nic nie skrzypi itp... ceny cześci eksploatacyjnych rozsądne. Silnik w moim autku to 1.9 cdti 150km automat, spalanie przyzwoite w szczególności w trasie ok 7-7,5 litra, w mieście ok 9 litrów, dynamika jak najbardziej ok. Przez okres moje użytkowania jakieś 1,5 roku nie było żadnej awarii, oprócz spalonej żarówki z tyłu. W razie pytań służe pomocą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 > Co byście wybrali, mając na uwadze auto na trasy, koniecznie w dieslu i nadwoziu kombii ?! Laguna i > Mondeo mk3 jakoś mnie nie przekonują... troche skłaniam się ku Vectrze C, bo to że jest > zupełnie inna od wersjii B, może mieć dobry wpływ na to że się tak szybko nie zpowszechni jak > FL, który mocno trąci obytym B5... ?? jesli mialbym wybierac miedzy poliftowym paskiem a przedliftowa viki to oczywiscie pasek w jakiejs fajnej wersji - imo ze wzgledu na to, ze w opelku nie ma dobrego silnika, dopiero 1,9 cdti jest ok a nie wiem czy sie lapie w Twoj budzet miedzy B5fl a mdo - wzialbym mondeo a miedzy tymi co wymieniles a honda - accord po 03r nie zapomnij o ac hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwydaniel Napisano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2010 > Co byście wybrali, Wczesniej miałem Paska B5 po lifcie, teraz ma Vectrę C więc coś tam wiem . Zaczynamy od Passata, plusy; - lepsza ergonomia w srodku, - ogrom dostępności części zarówno ori jak i zamienników, - lepiej pokonuje poprzeczne nierówności drogi, - dobrze ogarnięty przez mechaników w PL, - materiały użyte do wykończenia środka są odporne na zniszczenie, - + 10 punktów na dzielni - potencjalnie łatwiej go kiedyś sprzedaż. Minusy: - ma wzięcie ( zaliczyłem 3 włamania w tym ostatnie skuteczne ), - mniej miejsca w środku i mnniejszy bagażnik (nie robiłem pomiarów miarką , subiektywne odczucia), - o wiele bardziej wrażliwy silnik na jakość paliwa (mowa o TDI), - droższe ubezpieczenie za znaczek VW, - starsza konstrukcja od VC Vectra i jej plusy; - nie kradną - z reguły lepiej wyposażone, - 6 bieg w trasie to jest to !! ( w dieslu) - tańsze części eksploatacyjne - stabilniejsza przy większych predkościach, - wiecej miejsca!!!!, - nie rdzewieje jak to miało miejsce przy poprzednik modelu Minusy: - EGR - gorsza ergonomia, - słabsza zawiecha niż w Pasku (chodzi mi o żywotność) W sumie wybrałbym BMW X5 a tak poważnie to chyba jednak Vectra. Może nie miażdzącą przewagą ale jednak.... P.S Jak VC to tylko 1.9 CDTI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > P.S Jak VC to tylko 1.9 CDTI 2.8 Turbo A na poważnie to chyba VC łatwiej trafić w lepszym stanie od Passata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > - słabsza zawiecha niż w Pasku (chodzi mi o żywotność) miałem już wątpliwości kiedy pisałeś, że Passat ma mniej miejsca w środku niż Vectra, ale utwierdziłeś mnie tekstem o zawieszce - chyba nie wiesz o czym piszesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwydaniel Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > miałem już wątpliwości kiedy pisałeś, że Passat ma mniej miejsca w środku niż Vectra, ale > utwierdziłeś mnie tekstem o zawieszce - chyba nie wiesz o czym piszesz nie chce bic tu piany i szukać jakiś mega wymiarów, szkiców, itp. Tak na szybko http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/volkswagen/passat/b5.html#passat-b5-kombi http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/opel/vectra/c.html#vectra-c-kombi Tak jak pisałem, nie mierzyłem miarką ale na 100% bagaznik Vectra ma większy. A z zawieszeniem....... Passat miał +- 210tys km, Vectra ma 200 tys ( bez 2,5 tys) i doskonale wiem na co i w jakiej sumie szły pieniądze na naprawę lub wymiane zawiechy. No ale może się mylę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > miałem już wątpliwości kiedy pisałeś, że Passat ma mniej miejsca w środku niż Vectra, ale > utwierdziłeś mnie tekstem o zawieszce - chyba nie wiesz o czym piszesz Miales chodz jedno z tych aut ze wyciagasz takie wnioski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > P.S Jak VC to tylko 1.9 CDTI Dobry bo to silnik Fiata Niestety ma komory wirowe w "VC" które trochę się przecinają Więc zdecydowanie polecam na bazie tej samej płyty podłogowej z oryginalnym silnikiem Fiata Cromę 1,9 MJTD 150 KM w Manualu.... lub automacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > Dobry bo to silnik Fiata Niestety ma komory wirowe w "VC" które trochę się przecinają > Więc zdecydowanie polecam na bazie tej samej płyty podłogowej z oryginalnym silnikiem Fiata Cromę > 1,9 MJTD 150 KM w Manualu.... lub automacie Naprawa 400zl wiec nie ma co sie podniecac, sa rzeczy drozsze w naprawie przy dieslach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żółty Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > Naprawa 400zl wiec nie ma co sie podniecac, sa rzeczy drozsze w naprawie przy dieslach. Koszt jednorazowy czy "eksploatacyjny" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > Dobry bo to silnik Fiata Niestety ma komory wirowe w "VC" które trochę się przecinają > Więc zdecydowanie polecam na bazie tej samej płyty podłogowej z oryginalnym silnikiem Fiata Cromę > 1,9 MJTD 150 KM w Manualu.... lub automacie Quote: Samochód: Croma 1,9 MJTD 150 KM Tak myślałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > Koszt jednorazowy czy "eksploatacyjny" ? Jednorazowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > Quote: > Samochód: Croma 1,9 MJTD 150 KM > Tak myślałem Nie polecam nie sprawdzonych wytworów samochodowo-podobnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > Jednorazowy. Za każda naprawę płacimi jednorazowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwydaniel Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > Dobry bo to silnik Fiata Niestety ma komory wirowe w "VC" które trochę się przecinają Ale to w 150 KM sikniku, w 120 tego nie ma. A nawet jak już się psuje to usterka opanowana na forum vectry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 > Za każda naprawę płacimi jednorazowo Tak tylko ze ta awaria po naprawie drugi raz nienastapi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 > A z zawieszeniem....... Passat miał +- 210tys km, Vectra ma 200 tys ( bez 2,5 tys) i doskonale wiem > na co i w jakiej sumie szły pieniądze na naprawę lub wymiane zawiechy. >No ale może się mylę wydaje mi się, że wielowahacz w passacie jest znacznie bardziej kosztochłonny i problemowy niż zawiaska w vectrze. Mam VC - rozpoczęła już trzeci rok i przejechane 110 tys km. W tym czasie nie robione absolutnie nic, ale wiadomo - auto nowe. Jednocześnie zajmowałem się szwagierki b5 po FL - w ciągu 20 tys km wahacze wymieniane dwa razy. Mój przyjaciel ma również b5 ale sprzed liftu - regularnie walczy z wahaczami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 > wydaje mi się, że wielowahacz w passacie jest znacznie bardziej kosztochłonny i problemowy niż > zawiaska w vectrze. Mam VC - rozpoczęła już trzeci rok i przejechane 110 tys km. W tym czasie > nie robione absolutnie nic, ale wiadomo - auto nowe. Jednocześnie zajmowałem się szwagierki > b5 po FL - w ciągu 20 tys km wahacze wymieniane dwa razy. Mój przyjaciel ma również b5 ale > sprzed liftu - regularnie walczy z wahaczami. Mam b5fl z 2001 roku od dwoch lat jeszcze nic nie robilem przy wachaczach (raz koncowke drozka tylko zmienialem) a jezdze latem na 225/45/17. Moze kupowali jakies tanie zamienniki i dlatego padały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 > Mam b5fl z 2001 roku od dwoch lat jeszcze nic nie robilem przy wachaczach (raz koncowke drozka > tylko zmienialem) a jezdze latem na 225/45/17. Moze kupowali jakies tanie zamienniki i dlatego > padały pierwszy raz była fortuna, drugi raz chyba trw. Za drugim razem zdecydowanie lepiej było. Niemniej jednak dwa egzemplarze i problemy właśnie z przednim zawieszeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwydaniel Napisano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 Ja systematycznie reanimuję tył auta. Zarówno w Passacie jak i w Viki Ale pewnie dlatego, że to kombi i przestrzeń jest wykorzystywana zgodnie z przeznaczeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 > Dobry bo to silnik Fiata Niestety ma komory wirowe w "VC" które trochę się przecinają > Więc zdecydowanie polecam na bazie tej samej płyty podłogowej z oryginalnym silnikiem Fiata Cromę > 1,9 MJTD 150 KM w Manualu.... lub automacie Pytanie brzmi: Passat B5Fl czy Vectra C. Może powtórzę: pytanie brzmi - Passat B5Fl czy Vectra C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 > Mam b5fl z 2001 roku od dwoch lat jeszcze nic nie robilem przy wachaczach (raz koncowke drozka > tylko zmienialem) a jezdze latem na 225/45/17. Moze kupowali jakies tanie zamienniki i dlatego > padały b5fl mają trwałe zawieszenie, osobiście znam egzemplarz, który przejechał ~100 tysięcy na oryginalnym zawieszeniu, i z tego co wiem, jeździ dalej bez żadnych problemów czy stuków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > Pytanie brzmi: Passat B5Fl czy Vectra C. > Może powtórzę: pytanie brzmi - Passat B5Fl czy Vectra C. Odpowiedź brzmi Fiat Croma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > Odpowiedź brzmi Fiat Croma Nie produkują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > Nie polecam nie sprawdzonych wytworów samochodowo-podobnych Czyli polecasz dokładną kopię z inną (brzydszą na dodatek ) budą? Ja wole oryginał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > głupoty gadasz. od 2004 korozja wcale nie jest juz taka masowa w mondeo. Jest, jest i po lifcie rdzewieją, jest lepiej, ale konkurencja (nawet Opel!!!) wypada znacznie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > jesli mialbym wybierac miedzy poliftowym paskiem a przedliftowa viki to oczywiscie pasek w jakiejs > fajnej wersji - imo ze wzgledu na to, ze w opelku nie ma dobrego silnika, dopiero 1,9 cdti > jest ok a nie wiem czy sie lapie w Twoj budzet > miedzy B5fl a mdo - wzialbym mondeo > a miedzy tymi co wymieniles a honda - accord po 03r > nie zapomnij o ac hehe Dobry, ale trochę słaby diesel to 2.2DTI - na prawdę niezły silnik, a z benzyn to do wyboru do koloru fajnych silników. 1.8, 2.2 nie Direct, 2.0T i 2.8 V6 Turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > b5fl mają trwałe zawieszenie, osobiście znam egzemplarz, który przejechał ~100 tysięcy na > oryginalnym zawieszeniu, i z tego co wiem, jeździ dalej bez żadnych problemów czy stuków I to ma być powód do dumy? Samochody klasy B śmigaja dużo więcej na oryginalnym zawieszeniu więc od Passata oczekiwałbym czegoś więcej niz tylko 100tys km. Nie wspominając że drugie tyle oczekiwałbym po samej "legendzie" jakości VW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Semedi Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > Pytanie brzmi: Passat B5Fl czy Vectra C. > Może powtórzę: pytanie brzmi - Passat B5Fl czy Vectra C. Żaden. Obydwa niczego fajnego nie dają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinkow Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > Żaden. Obydwa niczego fajnego nie dają a jakie w tej klasie dają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > Żaden. Obydwa niczego fajnego nie dają Więc co byś w tej klasie zaproponował ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > Żaden. Obydwa niczego fajnego nie dają Rozumiem, że miałeś/masz i stąd taka opinia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > Żaden. Obydwa niczego fajnego nie dają A co fajnego daje ci Stilo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > Więc co byś w tej klasie zaproponował ? Zaraz ktos wyskoczy ze lepiej kupic KIA lub nowe TATA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > A co fajnego daje ci Stilo? Przyjemność z jazdy, odpowiadam za siebie Ale większą przyjemność z jazdy dałby mi Passat B5 FL żeby było w temacie. Vectra jest bezpłciowa no i to Opel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > Co byście wybrali, mając na uwadze auto na trasy, koniecznie w dieslu i nadwoziu kombii ?! Laguna i > Mondeo mk3 jakoś mnie nie przekonują... troche skłaniam się ku Vectrze C, bo to że jest > zupełnie inna od wersjii B, może mieć dobry wpływ na to że się tak szybko nie zpowszechni jak > FL, który mocno trąci obytym B5... ?? Vectra C 1.9 CDTI 150km. po lift. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 Kiedyś powiedziałem Ci co myślę o porównaniu VW i Opel i to powtórzę. Obydwa są dobre ale; VW jest przewartościowany w stosunku do tego co daje. Opel to jest optimum cena/jakość, a według mnie tańsze w utrzymaniu i mniej ma "drogich typowych usterek". Jak wolę Opla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gambino Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > Dobry, ale trochę słaby diesel to 2.2DTI Kto jest autorem tej konstrukcji - sam opel czy jakaś współpraca? - na prawdę niezły silnik, a z benzyn to do wyboru do > koloru fajnych silników. 1.8 daje to radę w tak ciężkim aucie? Jak ze spalaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > Kto jest autorem tej konstrukcji - sam opel czy jakaś współpraca? Sam Opel Silnik super trwały Jedyny słaby punkt - pompa Bosch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gambino Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > Sam Opel > Silnik super trwały > Jedyny słaby punkt - pompa Bosch. Czy awarie pompy wiążą się z takimi samymi kosztami jak w podobnej awarii w silnikach 2.0 DTi ? Jeśli tak to przecież wszyscy piszą "szukaj 1.9 CDTi a omijaj 2.0 DTi" ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.