michalek85 Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 Witam.Nie wiem czy dobre miejsce na ten temat ale mam was ze dobrych fachowców Tak jak w temacie - codziennie robię ok 60 km (dpm-praca-dom) zastanawiam sie nad gazem do mojego wozidła. Jakie macie zdanie na ten temat?? Proszę o jakieś opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > Witam.Nie wiem czy dobre miejsce na ten temat ale mam was ze dobrych fachowców Tak jak w temacie > - codziennie robię ok 60 km (dpm-praca-dom) zastanawiam sie nad gazem do mojego wozidła. Jakie > macie zdanie na ten temat?? Proszę o jakieś opinie Toć to pali 5/100. Jest sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalek85 Napisano 24 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 hm. Ale trzeba wziąć pod uwagę ze robię ok 20000 tys rocznie co wychodzi ok 6000 zł za benzynę przy aktualnych jej cenach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > hm. Ale trzeba wziąć pod uwagę ze robię ok 20000 tys rocznie co wychodzi ok 6000 zł za benzynę przy > aktualnych jej cenach No, a LPG będzie palić ze 7-8/100, co daje kwotę ~5000 rocznie. 2 lata około będzie się zwracać inwestycja, dopiero potem zacznie "zarabiać" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > hm. Ale trzeba wziąć pod uwagę ze robię ok 20000 tys rocznie co wychodzi ok 6000 zł za benzynę przy > aktualnych jej cenach 20kkm to imho malo tymbardziej w takiej pierdziawce... Zmulisz ja i tyle z tego bedzie a instalka bedzie kosztowac polowe jej wartosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andy Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 ten silnik jest wystarczająco nieudany żeby cokolwiek dało się poprawić. LPG może IMO tylko dokończyć dzieła. Pan tata powoził taką Corsą jako listonosz - robił ciut więcej km nawet i mimo wszystko nie zdecydowaliśmy się na założenie instalki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > hm. Ale trzeba wziąć pod uwagę ze robię ok 20000 tys rocznie 20 mln km chyba nie robisz. Jeśli robisz 20 kkm, to zanim ta instalka się zwróci, auto się zużyje - przecież już ma 12 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalek85 Napisano 24 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > 20 mln km chyba nie robisz. > Jeśli robisz 20 kkm, to zanim ta instalka się zwróci, auto się zużyje - przecież już ma 12 lat. No też prawda:) właśnie dlatego pytam co sądzicie o tym pomyśle. poprostu kombinuje jak tu obniżyć koszty dojazdu do pracy bo aktualnie 500 zl miesiecznie na same dojazdy dom-praca-dom wrrr. Boli Kieszonka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > Witam.Nie wiem czy dobre miejsce na ten temat ale mam was ze dobrych fachowców Tak jak w temacie > - codziennie robię ok 60 km (dpm-praca-dom) zastanawiam sie nad gazem do mojego wozidła. Jakie > macie zdanie na ten temat?? Proszę o jakieś opinie ile Ci to pali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalek85 Napisano 24 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > ile Ci to pali? ok 6l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > ok 6l to lepiej poracowac nad stylem, jazdy i starac zejsc sie do 5L moze sie uda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smigiel Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 Jak już koniecznie chcesz gaz to nie pchaj się w II gen - tylko sekwencja. Graty nie muszą być kosmicznie drogie. Jak dobrze poszukasz to Staga 4, Alaskę, Valteka 34 i pozostałe graty za ok 2k. PLN Ci założą. Silnik niestety ma bardzo wrażliwą elektronikę, dlatego instalacja musi być bardzo dobrze zamontowana i wyregulowana. A jeżeli chodzi o zwrot to przy założeniach 6l beny i 8 l gazu wychodzi, że instalka się zwróci po ok 20 - 25 kkm. IMHO warto zakładać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 kup rower, 30km obrobisz w jakieś 1,5h jak dobrze przyciśniesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > koszty dojazdu do pracy bo aktualnie 500 zl miesiecznie na same dojazdy dom-praca-dom wrrr. > Boli Kieszonka ja obecnie wydaje min 600-700zł też boli i to na gazie, jeśli te 500zł to dla Ciebie za wiele zamontuj gaz ale licz się z tym, że przy taki niewielkich przebiegach inwestycja może się nie zwrócić (bo np dojdziesz do wniosku za rok, że sprzedajesz auto) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dren Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 Pakuj gaz do auta i tyle. Im wcześniej to zrobisz tym więcej zaoszczędzisz. Bredni o podwajaniu wartości auta nie słuchaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > ok 6l Myślę, że gra jest warta świeczki. Tylko ile jeszcze będziesz jeździł tym autem. Zwrot instalacji nastąpi dopiero po roku, ale w drugim roku już będziesz miał oszczędności... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > Tylko ile jeszcze będziesz jeździł tym autem. Żeby się nie okazało, że za pół roku - rok auto zacznie się psuć ze starości i zamiast go sprzedać będziesz go łatał i wkładał w niego kasę, bo przecież lpg się jeszcze nie zwróciło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > Żeby się nie okazało, że za pół roku - rok auto zacznie się psuć ze starości i zamiast go sprzedać > będziesz go łatał i wkładał w niego kasę, bo przecież lpg się jeszcze nie zwróciło Sprzeda drożej z półrocznym LPG na gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > Żeby się nie okazało, że za pół roku - rok auto zacznie się psuć ze starości i zamiast go sprzedać Właściciel powinien mniej - więcej wiedzieć, w co inwestuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalek85 Napisano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > Żeby się nie okazało, że za pół roku - rok auto zacznie się psuć ze starości i zamiast go sprzedać > będziesz go łatał i wkładał w niego kasę, bo przecież lpg się jeszcze nie zwróciło No to jest tak zę autko sprawdzone bo odkupiłemod ojca który mial go z salonu także wiem co sie z nim dzialo od samego poczatku. Najechane ma 150 kkm. Mam nim zamiar troche pojezdzic bo dopiero co studia skończylem i trzeba przyoszczędzić mysle ze 3 lata jeszcze minimumm. Ogólnie chyba sie na to zdecyduje bo jednak koszty mi to prawie o polowe obetnie a po roku bedzie juz tylko zysk. Wiem ze samochodzik slabszy bedzie itd ale aktualnie mi głownie na kosztach zalezy. będąc w temacie możecie polecić jakiegos gazownika co to zrobi z okolic cieszyna, skoczowa, ustronia, brennej ewentualnei bielska?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 > No, a LPG będzie palić ze 7-8/100, co daje kwotę ~5000 rocznie. > 2 lata około będzie się zwracać inwestycja, dopiero potem zacznie "zarabiać" Jak ty to liczyłeś ? :> .... Wg moich obliczeń ... za paliwo wyjdzie około 3,5tys zł + instalka 1500zł + droższy przegląd + świece , przewody i filtry.... Około rok i dwa miesiące ci się zwróci .... a po 2 latach będziesz miał 1500zł w kieszeni.... Niewiadomo jak się zmienią ceny gaz/benzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 > Najechane ma 150 kkm. Czyli początek końca > mysle ze 3 lata jeszcze minimumm. A ja myślę, że za rok-dwa go zmienisz. > Ogólnie chyba sie na to zdecyduje bo jednak koszty mi to prawie o polowe obetnie a po roku > bedzie juz tylko zysk. To prawda. Jak auto było w rodzinie, to szkoda tych 150 kkm na benzynie, na lpg auto by zarobiło na następcę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 > Jak ty to liczyłeś ? : > Wg moich obliczeń ... za paliwo wyjdzie około 3,5tys zł + instalka 1500zł + droższy przegląd + > świece , przewody i filtry.... jakie przewody w tym silniku jak tam jest cewka pozatym świece nie trzeba co 5 kkm wymieniać > Około rok i dwa miesiące ci się zwróci .... a po 2 latach będziesz miał 1500zł w kieszeni.... > Niewiadomo jak się zmienią ceny gaz/benzyna napewno benzyna niestanieje podskoczy a gaz też pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraviec Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 > jakie przewody w tym silniku jak tam jest cewka a od cewki do świecy prąd powietrzem idzie??? wątpię żeby tam były oddzielne cewki bezpośrednio na każdej świecy EDIT: a jednak są, no nie spodziewałem się tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 > jakie przewody w tym silniku jak tam jest cewka pozatym świece nie trzeba co 5 kkm wymieniać Fakt w tym silniku nie ma przewodów ;p mój błąd. Świece co 20-30kkm przy gazie. > napewno benzyna niestanieje podskoczy a gaz też pewnie jakiś proroczy sen ?:> ..... Jakbyś zauważył ... to te ceny tak skaczą... raz drożeje raz tanieje... Raz gaz się zbliża do benzyny a potem znów 2x tańszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > Fakt w tym silniku nie ma przewodów ;p mój błąd. > Świece co 20-30kkm przy gazie. po co tak czesto ja zrobiłem na orginalnych świecach 43kkm i będe jeździł do 60 kkm nic sie nie dzieje to poco zmieniać > jakiś proroczy sen ?: > Jakbyś zauważył ... to te ceny tak skaczą... raz drożeje raz tanieje... > Raz gaz się zbliża do benzyny a potem znów 2x tańszy ale dalej jest tańszy gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > a od cewki do świecy prąd powietrzem idzie??? > wątpię żeby tam były oddzielne cewki bezpośrednio na każdej świecy > EDIT: a jednak są, no nie spodziewałem się tego wiekszość producentów robi cewki na baniakach ,szkoda kasy na kable WN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > po co tak czesto ja zrobiłem na orginalnych świecach 43kkm i będe jeździł do 60 kkm nic sie nie ja jak miałem gaz to po 20 - 30 kkm zaczynało strzelać w kolektor. Nawet w instrukcji obsługi zalecają co 30kkm wymiane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > wiekszość producentów robi cewki na baniakach ,szkoda kasy na kable WN Te kilka cewek to jednak więcej kosztuje niż kable WN, a do tego też częściej padają, bo jest ich kilka. No i koszt jednej cewki też jest większy - czysty biznes dla producenta auta ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > ja jak miałem gaz to po 20 - 30 kkm zaczynało strzelać w kolektor. > Nawet w instrukcji obsługi zalecają co 30kkm wymiane Kluczowa sprawa, to odstęp elektrod. Zakładam nowe, sprawdzam co ok. 25 tys. km i poprawiam, żeby był mniejszy o 0,1mm od zalecanego przez producenta auta. 50 tys. spokojnie na świecach można zrobić - piszę wyłącznie o jednoelektrodowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > Kluczowa sprawa, to odstęp elektrod. Zakładam nowe, sprawdzam co ok. 25 tys. km i poprawiam, żeby > był mniejszy o 0,1mm od zalecanego przez producenta auta. 50 tys. spokojnie na świecach można > zrobić - piszę wyłącznie o jednoelektrodowych. miałem jednoelektrodowe i one już miały skrócony odstęp fabrycznie co do serii .... Dużo zależy też od auta i od konkretnego silnika niektórzy w ogóle nie wymieniają świec i jeżdżą na gazie.... Ale skoro nawet w instrukcji instalki lpg pisali ,że filtr powietrza co 10tys km , przewody świece co 30kkm, filtr gazu co 20kkm to i ja się tego trzymałem ... W końcu dobrze serwisowana instalka zapewnia dłuższą jej żywotność i silnika.... No i przedewszystkim spalanie jest mniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orion_64 Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > Te kilka cewek to jednak więcej kosztuje niż kable WN, a do tego też częściej padają, bo jest ich > kilka. No i koszt jednej cewki też jest większy - czysty biznes dla producenta auta ... częściej padają bo jest ich kilka? a jak często padają? bo o kablach to się często słyszy ale o pojedynczych cewkach to słyszałem że w renówkach fabryczne sagemy były do bańki, choć u żonki w clio nadal śmigają... no może jak stukną 100tyś to padną ale póki co czekam. Do autora wątku - gaz jak najszybciej montować albo sprzedać maszynkę i kupić np jakieś małe wozidło ale z miotaczem dymu, kumpel miał kiedyś pandę z 1,3 jtd i całkiem zrywne to było przy niewielkim zapotrzebowaniu na oleum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > częściej padają bo jest ich kilka? Z prostego rachunku prawdopodobieństwa wynika, że jak układ jest bardziej skomplikowany to częściej się psuje ... Niestety pominąłem tu sprawę jakości produktu i jego kontroli podczas produkcji. W tym przypadku pewnie jest to na korzyść nowych podzespołów. Niestety lpg cewki ładowane są do wyższego napięcia, a to jest także większe obciążenie dla cewek = krótszy żywot ... > a jak często padają? bo o kablach to się często słyszy ale o pojedynczych cewkach to słyszałem że w renówkach fabryczne sagemy były do bańki ... To jedne - o tych też słyszałem, ale u szwagra w leonie przez pierwsze dwa lata eksploatacji padły 2 cewki. Pierwszą wymienili mu na gwarancji, a drugą już nie - koszt nie był mały ... > Do autora wątku - gaz jak najszybciej montować albo sprzedać maszynkę i kupić np jakieś małe wozidło ale z miotaczem dymu, kumpel miał kiedyś pandę z 1,3 jtd i całkiem zrywne to było przy niewielkim zapotrzebowaniu na oleum Wozidłem z miotaczem dymu byłbym ostrożny - szczególnie w wersji CR - koszty napraw są powalające. Jak już to stary klekot, ewentualnie CR ale pierwszej generacji ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orion_64 Napisano 30 Marca 2011 Udostępnij Napisano 30 Marca 2011 > To jedne - o tych też słyszałem, ale u szwagra w leonie przez pierwsze dwa lata eksploatacji padły > 2 cewki. Pierwszą wymienili mu na gwarancji, a drugą już nie - koszt nie był mały ... A jak długo na wymienionych jeździł/jeździ? komplet w miarę dobrych kabli to koszt też nie mały i zalecany do wymiany co jakiś tam przebieg, w przypadku cewek wymiana zalecana jest jak padnie a to raczej częściej niż kable się nie zdarza. Mniejsza o większość - ja bym gazował, jak dobrze zrozumiałem to autor dziennie robi 40km, ja robię mniej i uważam że warto więc w jego przypadku nie zastanawiał bym się - tyle że auto zostaje min jeszcze na 3 lata. > Wozidłem z miotaczem dymu byłbym ostrożny - szczególnie w wersji CR - koszty napraw są powalające. > Jak już to stary klekot, ewentualnie CR ale pierwszej generacji ... Przy krótkich odcinkach to nawet bym nie proponował ale 40 kilosów w jedną stronę - czemu nie, jedyne co mnie odstrasza to fakt kupienia z nieznanego źródła albo niedokładne sprawdzenie kondycji silnika przed kupnem, wtedy wycina się w dachu dziurkę na pieniążki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 30 Marca 2011 Udostępnij Napisano 30 Marca 2011 > A jak długo na wymienionych jeździł/jeździ? Pierwsza padła po ok. 20, a druga po ok. 40 tys. km. > komplet w miarę dobrych kabli to koszt też nie mały i zalecany do wymiany co jakiś tam przebieg To niestety robi koszty, ale z dostępnością łatwiej. W przypadku cewki autko chodzi na 2 lub 3 gary i wtedy jechać się praktycznie nie da - jedyny sposób to mieć jedną w zapasie ... > ... dobrze zrozumiałem to autor dziennie robi 40km ... Tylko te 40km w dieselu z FAPem trzeba odpowiednio jeździć, a nie tak jak taxi - 70 km/h przy obrotach 1500 ... A jak diesel bez FAPa, to w zasadzie trzeba dbać tylko o dobre paliwo ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 30 Marca 2011 Udostępnij Napisano 30 Marca 2011 Zakładał bym, ale. Dokształć się z obsługi i regulacji zainstalowanej instalacji. Miałem gaz w fiatowskim silniku 1.0 i nie żałuję (Przy przebiegu praca-dom 40 km). Świece wymieniałem po przebiegu takim jak przy benzynie, przewody wysokiego napięcia były fabryczne i nie zmienione w czasie jego eksploatacji. Gaz założyłem przy 104 kkm i u mnie przejeździł do 202 kkm. Miałem instalację II generacji (jednopunktowy wtrysk, a u Ciebie wielopunktowy i bardziej rozbudowana elektronika) a całość jej konserwacji wykonywałem sam. Gdybym tego nie robił samodzielnie to u gaziarza byłbym kilka razy na regulacjach/naprawach. Parownik ten sam przez cały okres eksploatacji, ale gdyby serwisował zakład, to na pewno byłby zmieniany. Ja doregulowałem elektronikę do parownika godząc się na trochę zbyt bogatą mieszankę przy zimnym silniku. Obecnie jeżdżę na benzynie i potwierdzam, że boli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 > Te kilka cewek to jednak więcej kosztuje niż kable WN, a do tego też częściej padają, bo jest ich > kilka. No i koszt jednej cewki też jest większy - czysty biznes dla producenta auta ... ale kable szybciej padną niż cewka biznes biznesem ale awaryjnośc na cewce jest mniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 > ja jak miałem gaz to po 20 - 30 kkm zaczynało strzelać w kolektor. > Nawet w instrukcji obsługi zalecają co 30kkm wymiane wszystko zależy jaki samochód i czy świece oryginalne, bo z tego co pamientam to w Corsie 1.0 wymiena świec jest co 60kkm bo świece mają iść 2 elektrodowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2011 > ale kable szybciej padną niż cewka biznes biznesem ale awaryjnośc na cewce jest mniejsza No właśnie tego nie jestem pewien - podałem przykład padania pojedynczych cewek ... Może teraz nauczyli się robić i padają już znacznie rzadziej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2011 > No właśnie tego nie jestem pewien - podałem przykład padania pojedynczych cewek ... > Może teraz nauczyli się robić i padają już znacznie rzadziej ... w zośce ma cewke od nowości za ten czas to napewno ze dwa komplety kabli by poszło w kosz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalek85 Napisano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2011 No i zagazowana Corsa. Przejeździłem juz 2 butle i spalanie wyszło średnio 6,5 mocy jakoś nie ubyło ( i tak jej nie było :D:)) a tankuje si eo wiele milej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gassper Napisano 4 Maja 2011 Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 > No i zagazowana Corsa. Przejeździłem juz 2 butle i spalanie wyszło średnio 6,5 mocy jakoś nie > ubyło ( i tak jej nie było :D:)) a tankuje si eo wiele milej:) To pochwal sie co masz zamontowane i w jakiej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 4 Maja 2011 Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 > No i zagazowana Corsa. Przejeździłem juz 2 butle i spalanie wyszło średnio 6,5 mocy jakoś nie > ubyło ( i tak jej nie było :D:)) a tankuje si eo wiele milej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalek85 Napisano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 Reduktor - tomasetto wtryskiwacze - valtek cpu - STAG 4 wielozawór - tomasetto coś jeszcze ważne jest?? koszt 2300,- 2 lata gw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 5 Maja 2011 Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 A nie lepiej BRC za 2600? Wtryskiwacze "trochę" lepsze od tych Valteków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 5 Maja 2011 Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 > A nie lepiej BRC za 2600? Wtryskiwacze "trochę" lepsze od tych Valteków? teraz jak już jest po fakcie to pozamiatane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 5 Maja 2011 Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 > teraz jak już jest po fakcie to pozamiatane Aaaa... Nie doczytałem W każdym razie bezawaryjności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalek85 Napisano 5 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 > Aaaa... Nie doczytałem W każdym razie bezawaryjności. Dziekowac:) jak nastapi awaria sie pochwale:) ale mam nadzieje ze tego prędko nie bede musial zrobic. A pytanie spoza tematu. gdzie najlepiej lac gaz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Maja 2011 Udostępnij Napisano 6 Maja 2011 > Dziekowac:) jak nastapi awaria sie pochwale:) ale mam nadzieje ze tego prędko nie bede musial > zrobic. A pytanie spoza tematu. gdzie najlepiej lac gaz? Ja osobiście leje na Statoil. Nigdy nie miałem problemów. Ale jest trochę drożej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalek85 Napisano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2011 No np u mnie tutaj są niesamowite różnice cenowe. BP 2,66 a Bliska 2,34 ceny z dziś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.