Slawcio Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Źródło: Link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Jest postęp. Mniejsza waga (sporo) spalanie 4,8 przy 140 KM benzyniaku. Tylko cena 17 tys euro? Imho przesada. Za 20 można mieć BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Jest postęp. Mniejsza waga (sporo) spalanie 4,8 przy 140 KM benzyniaku. Tylko cena 17 tys euro? > Imho przesada. Za 20 można mieć BMW. To dobrze, bo golf VI to jedna wielka porażka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > To dobrze, bo golf VI to jedna wielka porażka... Dlaczego tak uważasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Źródło: Link W końcu zaczynają doganiać francuskich stylistów. Po jakichś 10-ciu latach. Jeszcze z 5 lat i dwie generacje i da się o tym powiedzieć: ładne auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Dlaczego tak uważasz ? Rok jeżdżę focusem III generacji z silnikiem 1.6 TDCi 115 KM -> bardzo fajne autko. teraz firma zmienia nie wiedząc czemu flotę na golfy VI z silnikiem 1.6 TDI 105 KM. Ostatnio pojeździłem sporo golfem kolegi i się załamałem... Co Polacy widzą w tym aucie? Między tymi autami jest przepaść we wszystkim. W dynamice, w elastyczności. W golfie tylko V biegów. Fotele bez żadnego trzymania bocznego. Jednym słowem bleeee PS Zostałem przy focusie. Nie wziąłem golfa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Różnica dynamiki nie dziwi. A jakość wnętrza mocno zależy od wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 to co piszesz, raczej mocno zależy od silnika i wersji wyposażenia. A jak oceniasz prowadzenie, pracę zawieszenia, wyciszenie kabiny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > W końcu zaczynają doganiać francuskich stylistów. Po jakichś 10-ciu latach. > Jeszcze z 5 lat i dwie generacje i da się o tym powiedzieć: ładne auto. Wygląd to jeszcze nie największy problem... Trzeba się golfem przejechać żeby się przekonać jakie to przereklamowane auto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > to co piszesz, raczej mocno zależy od silnika i wersji wyposażenia. > A jak oceniasz prowadzenie, pracę zawieszenia, wyciszenie kabiny? Mi swego czasu golf zaimponował wyciszeniem pracy diesla 1,6 na obrotach jalowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Różnica dynamiki nie dziwi. A jakość wnętrza mocno zależy od wersji. Firma płaci podobne raty leasingowe. Focusy mamy w topowych wersjach, a golfy za porównywalne raty w wersji pół-bieda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > to co piszesz, raczej mocno zależy od silnika i wersji wyposażenia. > A jak oceniasz prowadzenie, pracę zawieszenia, wyciszenie kabiny? Zawias twardszy niż w fordzie... ( nie wiem po co, ten co w fordzie spokojnie daje radę, zresztą ford słynie z bdb zawieszeń) Układ kierowniczy porównywalny Wyciszenie też Natomiast fotele w golfie w ogóle nie mają trzymania bocznego, więc jak ktoś lubi przycisnąć to lata na lewo/na prawo. Silnik w golfie poza mega niskim spalaniem, nie wyróżnia się niczym szczególnym. Muł straszny. Francuski silnik 1.6 TDCi, mimo że ma tylko 10 KM więcej jest o wiele żwawszy, pewnie też dzięki 6 biegowej skrzyni. Dziwię się że w golfie nie montują takiej. Polecam odbyć jaz próbną różnymi kompaktami, naprawdę warto. Różnic jest bardzo wiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Polecam odbyć jaz próbną różnymi kompaktami, naprawdę warto. Różnic jest bardzo wiele wiem. I staram się być na bieżąco, wiem że różnice potrafią być duże, tylko do salonu VW mi nigdy nie po drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > W końcu zaczynają doganiać francuskich stylistów. Po jakichś 10-ciu latach. > Jeszcze z 5 lat i dwie generacje i da się o tym powiedzieć: ładne auto. Mam nadzieje ze VW nigdy nie bedzie zatrudnial francuskich stylistów - np. Megane II vs. Golf V... to pierwsze koszmarny wyglad, to drugie calkiem ladne. Albo Laguna (dowolna oprocz pierwszej) to stylistyczny koszmar, II i III masakra - a porownajmy z Passatem B6 ktory jest dosc ladny. Itd itd. Ale co trzeba przyznac, to te najmniejsze auta francuzi robia ładne np. 207 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Firma płaci podobne raty leasingowe. Focusy mamy w topowych wersjach, a golfy za porównywalne raty > w wersji pół-bieda No to wzieliscie wersje prawie-bieda i narzekacie ze sa gorzej wyposazone (np. fotele) od TOPOWYCH Fordów? Gdzie tu logika? Trzeba bylo brac topowe wersje i doplacic do nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 mowiac szczerze to jak jestem w stanie rozpoznac pierwsze 3 generacje to juz nastepne z trudem. Strasznie sa do siebie podobne. To auto od lat wyglada praktycznie tak samo. Czy to zle czy dobrze ciezko powiedziec. Pewnie klienci zaglosuja swoim portfelem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 szału nie ma, myslałem ze bedzie ładniejszy, gti i r moze bedzie lepeij wygladał, jak narazie to leon go bije wygladem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > To auto od lat wyglada praktycznie tak samo. Czy to zle czy > dobrze ciezko powiedziec. Chyba dobrze. Ten nowy ma do tego bardzo klasyczną i charakterystyczną dla modelu linię. VW bardzo się ostatnio poprawił stylistycznie, może z wyjątkiem Passata gdzie się cofnęli co najmniej o generację . Up, Polo czy Polo Cross to klasyczne śliczności w swojej klasie , zwłaszcza patrząc na cudaki z pod dłuta konkurencji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Patrząc po tym co jeździ po drogach to na razie na topie jest Golf IV więc gdzie tam myśleć o VII. Ona to zagości u nas na dobre za jakieś 10 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > szału nie ma, myslałem ze bedzie ładniejszy, gti i r moze bedzie lepeij wygladał, jak narazie to > leon go bije wygladem Leon zawsze bil Golfa wygladem, bo Golf to taki dla seniorów musi byc - zeby sie podobal kazdemu Ale wersja R i GTI moze miec inne swiatla (+ oczywiscie zderzaki) wiec moze bedzie bardziej agresywna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Czyli standardowo ewolucja a nie rewolucja, ale podoba mi się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Czyli standardowo ewolucja a nie rewolucja, ale podoba mi się Imho w porównaniu z poprzednia generacja to jest rewolucja. Piszą ze 105 KM diesel ma spalać średnio poniżej 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Patrząc po tym co jeździ po drogach to na razie na topie jest Golf IV więc gdzie tam myśleć o VII. > Ona to zagości u nas na dobre za jakieś 10 lat. O ile wytrzyma te 10 lat i wczesniej sie nie popsuje na dobre . Przez ten czas zrobie jeszcze ze 4 nowe wersje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbromsky Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Czyli standardowo ewolucja a nie rewolucja, ale podoba mi się Myślę, że masz na myśli jedynie wygląd. VW nie robi tego co inne marki, czyli spore zmiany "pod karoserią" manifestują zupełnie innym wyglądem. Ota taka sztuczka psychologiczna na którą jak widać sporo osób się nabiera... pozdrawiam, bromsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Aha... czyli każdy kolejny facelifting, to +1 do numerka... Niedługo w ten sposób będą oznaczali roczniki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 4 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2012 czyta AK szkoda że tak nie ładnie obcieli fotkę link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Imho w porównaniu z poprzednia generacja to jest rewolucja. Piszą ze 105 KM diesel ma spalać > średnio poniżej 4. To by była rewelacja, zresztą ten 1.4 TSI z odłączanymi cylindrami i spalaniem średnim poniżej 5l to też ciekawostka. Te 100kg mniej to duża róznica Na jesieni pokaże się Clio IV z 1.5dci i średnim spalaniem 3,2 rzekomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > No to wzieliscie wersje prawie-bieda i narzekacie ze sa gorzej wyposazone (np. fotele) od TOPOWYCH > Fordów? Gdzie tu logika? Trzeba bylo brac topowe wersje i doplacic do nich. Logika jest prosta, kolega przeciez napisal RATA leasingowa, ktora jest ta sama dla bogatszej wersji Forda i pol-biednej Golfa. Identycznie jest u mnie, jest limit raty leasingu i do wyboru dwa modele: Insignia i Passat - jak myslisz czym wszyscy jezdza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Patrząc po tym co jeździ po drogach to na razie na topie jest Golf IV więc gdzie tam myśleć o VII. Golf 4 i tak póki co jest najładniejszym i chyba najlepszym Golfem w historii modelu, więc trzeba się tylko cieszyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Źródło: Link , przynajmniej w jednym VW jest konsekwentny w designie . Ja juz przestalem rozróżniać te nowsze generacje. Tak jak z pamieci mam powiedziec czym sie rozni od VI to mysle, mysle i nie moge dojsc roznic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > tylko do salonu VW mi nigdy > nie po drodze Widać nie jesteś pożądanym przez nich klientem, który niczym pijawka przyssie się do szyby na widok magicznych literek V W T S/D I. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > No to wzieliscie wersje prawie-bieda i narzekacie ze sa gorzej wyposazone (np. fotele) od TOPOWYCH > Fordów? Gdzie tu logika? Trzeba bylo brac topowe wersje i doplacic do nich. Pytanie tylko jedno: po co? Nic nie wskazuje na to, by Golf był na tyle lepszym autem, by był wart tej dopłaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Pytanie tylko jedno: po co? Nic nie wskazuje na to, by Golf był na tyle lepszym autem, by był wart > tej dopłaty. Od VW opłaca się wciąż Polo GTI Zresztą ponoć VII ma być u nas trochę tańszy niż VI, więc powinno być dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Mam nadzieje ze VW nigdy nie bedzie zatrudnial francuskich stylistów - np. Megane II vs. Golf V... > to pierwsze koszmarny wyglad, to drugie calkiem ladne. Albo Laguna (dowolna oprocz pierwszej) > to stylistyczny koszmar, II i III masakra - a porownajmy z Passatem B6 ktory jest dosc ladny. > Itd itd. > Ale co trzeba przyznac, to te najmniejsze auta francuzi robia ładne np. 207 nie gadaj... VW jest technologicznie ok, dlatego ze VW nie zatrudnia żadnych stylistów, to ma lepszych naukowców francuzi odwrotnie - nie brylują, ale przynajmniej mają ciekawszy design... btw. NIE było ładnego passata poza Mk1. reszta to wozy dla działkowców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > No to wzieliscie wersje prawie-bieda i narzekacie ze sa gorzej wyposazone (np. fotele) od TOPOWYCH > Fordów? Gdzie tu logika? Trzeba bylo brac topowe wersje i doplacic do nich. Tylko że w wersji highline nie ma innych foteli...Są tylko lepiej obite Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Logika jest prosta, kolega przeciez napisal RATA leasingowa, ktora jest ta sama dla bogatszej > wersji Forda i pol-biednej Golfa. > Identycznie jest u mnie, jest limit raty leasingu i do wyboru dwa modele: Insignia i Passat - jak > myslisz czym wszyscy jezdza ? der pasnikiem bo jak by inaczej szacun na dzielni musi byc w aucie klasy robotniczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Tylko że w wersji highline nie ma innych foteli...Są tylko lepiej obite ... Nie siedziałeś w highline Ma zupełnie inne fotele tzw sportsitze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Nie siedziałeś w highline Dla samych foteli warto highline wybrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Nie siedziałeś w highline > Ma zupełnie inne fotele tzw sportsitze To może... Ale i tak nie moje klimaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > To może... Ale i tak nie moje klimaty ... Jak dziecko. Nie - bo nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > der pasnikiem bo jak by inaczej szacun na dzielni musi byc w aucie klasy robotniczej no niestety, nikt go nie wybral , chyba nie wiedza, co to znaczy szacun W sumie tez mocno sie zastanawialem, bo koledzy zamawiali sobie auta, i jak juz to bym wolal max Insignie 2.0T 4x4 250KM niz Paska 2.0 TDI czy TFSI nawet (przy tej samej cenie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Dla samych foteli warto highline wybrać ... Dlatego żona chciała ścierkę z takimi fotelami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > no niestety, nikt go nie wybral , chyba nie wiedza, co to znaczy szacun > W sumie tez mocno sie zastanawialem, bo koledzy zamawiali sobie auta, i jak juz to bym wolal max > Insignie 2.0T 4x4 250KM niz Paska 2.0 TDI czy TFSI nawet (przy tej samej cenie) a jednak trafiaja sie normalni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 , bo koledzy zamawiali sobie auta, i jak juz to bym wolal max > Insignie 2.0T 4x4 250KM niz Paska 2.0 TDI czy TFSI nawet (przy tej samej cenie) A, z ciekawosci, ile jest do zapoacenia za takiego passata 2,0 TFSI? W cenniku wyglada na to, ze kosztuje to prawie 130 tys A jesli dokupimy pakiet ksenony + navi (bo chyba warto), to juz przekroczymy130 (jeszcze raz podkreslam, nie wiem, na jaki upust mozna liczyc) ale,doplacajac 20 tys mozna miec nowego merca C 200, automat, ksenony, navi Niby slabszy, ale przyspieszenie takie same. No i naped wlasciwy,+ szacun na dzielni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Źródło: Link kolejny taki sam jak poprzedni golf.....jest zwyczajnie.... nijaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Jak dziecko. > Nie - bo nie Nie bo to Golf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Nie bo to Golf ... Grunt to konsekwencja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > , bo koledzy zamawiali sobie auta, i jak juz to bym wolal max > A, z ciekawosci, ile jest do zapoacenia za takiego passata 2,0 TFSI? > W cenniku wyglada na to, ze kosztuje to prawie 130 tys Prawie taki byl limit, teraz patrze w oferty, to nie mam pod reka TFSI a jedynie TDI (140KM), ale za to higline kontra Insignia 2.0T 4x4 Cosmo + dodatki. Dla mnie wybor w tym przypadku prosty. Kolega sie uparl na diesla, to tez wybral Insignie bo w tej cenie ma Cdti biturbo z automatem + prawie max wyposazenie > A jesli dokupimy pakiet ksenony + navi (bo chyba warto), to juz przekroczymy130 (jeszcze raz > podkreslam, nie wiem, na jaki upust mozna liczyc) o wlasnie dochodzimy do sedna .. upusty, z tego co widze dla Opla byl 3x wiekszy niz dla VW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Imho w porównaniu z poprzednia generacja to jest rewolucja. Piszą ze 105 KM diesel ma spalać > średnio poniżej 4. Chodzi mi tylko o wygląd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Myślę, że masz na myśli jedynie wygląd. VW nie robi tego co inne marki, czyli spore zmiany "pod > karoserią" manifestują zupełnie innym wyglądem. Ota taka sztuczka psychologiczna na którą jak > widać sporo osób się nabiera... > pozdrawiam, > bromsky Zgadza się miałem na myśli wygląd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.