jerro Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Witam, mam do wyboru tico 1998 r i cinquecento 700 1995 r. Blacha lepiej wygląda na CC. Samochód dla żony na dojazd do pracy ok. 3 km. cena obu taka sama prosiłbym o wszelkie plusy i minusy obu aut oraz sugestie którego wybrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Witam, > mam do wyboru tico 1998 r i cinquecento 700 1995 r. Blacha lepiej wygląda na CC. Samochód dla żony > na dojazd do pracy ok. 3 km. cena obu taka sama > prosiłbym o wszelkie plusy i minusy obu aut oraz sugestie którego wybrać Jak CC to 900. CC będzie też bezpieczniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Witam, > mam do wyboru tico 1998 r i cinquecento 700 1995 r. Blacha lepiej wygląda na CC. Samochód dla żony > na dojazd do pracy ok. 3 km. cena obu taka sama > prosiłbym o wszelkie plusy i minusy obu aut oraz sugestie którego wybrać Kup CC 900. Przynajmniej będziesz miał namiastkę samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Ze względu że w CC jest 700 to zdecydowanie TICO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jerro Napisano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Ze względu że w CC jest 700 to zdecydowanie TICO a jak ze spalaniem? znajomy, który ma CC 700 przysłał mi sms, że jego CC spala czasami nawet 9,5 l na mieście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 No tak nie ma co się dziwić Pomimo iż jestem ex-centomaniak polecam TICO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > a jak ze spalaniem? znajomy, który ma CC 700 przysłał mi sms, że jego CC spala czasami nawet 9,5 l > na mieście Musisz się trzymać tych dwóch j.w. Tak jak pisałem wyżej poszukaj CC 900 lub jakieś SC 900 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > No tak nie ma co się dziwić > Pomimo iż jestem ex-centomaniak polecam TICO to lepiej matiza z początku produkcji cena będzie podobna do ceny tico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VojciechU Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > a jak ze spalaniem? znajomy, który ma CC 700 przysłał mi sms, że jego CC spala czasami nawet 9,5 l > na mieście Najmniejszy i najwolniejszy silnik, ale pali więcej niż 1.1 Szukaj min 900tki, jak kupisz żonie 700 to szykuj się na rozwód w krótkim czasie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Najmniejszy i najwolniejszy silnik, ale pali więcej niż 1.1 Szukaj min 900tki, jak kupisz żonie > 700 to szykuj się na rozwód w krótkim czasie... W tej klasie jeszcze stary wierny maluszek pozostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Witam, > mam do wyboru tico 1998 r i cinquecento 700 1995 r. Blacha lepiej wygląda na CC. Samochód dla żony > na dojazd do pracy ok. 3 km. cena obu taka sama > prosiłbym o wszelkie plusy i minusy obu aut oraz sugestie którego wybrać Oba samochody to wyroby samochodo podobne, cinqecento bezpieczniejsze, mniej podatne na korozję, dobrze wyregulowana 700 tka spala około 6 l na setkę, Tico ma dużo lepszy silnik, ale cała reszta to zgroza. Jeśli możesz dołożyć kilka groszy poszukaj CC 900 lub może jakiegoś Peugeota 106 Tico odradzam to to trumna na kółkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Nie wyregulowany gaźnik i to pewnie asian Dobrze wyregulowany asian spali z 6 L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Bierz CC 700 ale na gaźniku FOS/weber. Ale mnie nie słuchaj bo ja mam hopla na punkcie CC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Bierz CC 700 ale na gaźniku FOS/weber. Ale mnie nie słuchaj bo ja mam hopla na punkcie CC Ale w tym roczniku to nie ma już różnicy w cenie między 700 a 900 a nawet 1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Wiem o tym, ale kolega wyraźnie napisał że ma wybór pomiędzy CC 700 a tico. Btw pomiędzy 700 a 900 nie ma lub jest nieznaczna różnica, ale sporting jest droższy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Witam, > mam do wyboru tico 1998 r i cinquecento 700 1995 r. Blacha lepiej wygląda na CC. Samochód dla żony > na dojazd do pracy ok. 3 km. cena obu taka sama > prosiłbym o wszelkie plusy i minusy obu aut oraz sugestie którego wybrać jeżeli CC 700 to tico jeżeli CC900 to CC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
knapior89 Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Nie wyregulowany gaźnik i to pewnie asian > Dobrze wyregulowany asian spali z 6 L aisan iewiem co ci po glowie asian chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > aisan iewiem co ci po glowie asian chodzi z rozpędu tak jakoś wyszło, mój bład Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
knapior89 Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > z rozpędu tak jakoś wyszło, mój bład dobra dobra wiadomo o co cho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Wolałbym tico. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jerro Napisano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Bierz CC 700 ale na gaźniku FOS/weber. Ale mnie nie słuchaj bo ja mam hopla na punkcie CC a jak to sprawdzić jaki jest gaźnik???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Wolałbym tico. 10 lat temu miałem podobny problem CC, tico lub poldek. Wygrało wtedy UNO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Witam, > mam do wyboru tico 1998 r i cinquecento 700 1995 r. Jak tylko taki wybór, to tylko Tico. W najgorszej możliwej wersji jest to lepszy samochód od najlepiej wyposażonego sportinga czy jak tam to nazywali . Pod każdym względem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Jak tylko taki wybór, to tylko Tico. W najgorszej możliwej wersji jest to lepszy samochód od > najlepiej wyposażonego sportinga czy jak tam to nazywali . Pod każdym względem . W którym miejscu jest najlepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Nie wiem jak z częściami do TICO ale do CC ori części są śmiesznie tanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > W którym miejscu jest najlepszy Nie napisałem najlepszy, tylko lepszy! Może napisz dla odmiany, w którym jest jest gorszy . Miałeś Tico? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Nie wiem jak z częściami do TICO ale do CC ori części są śmiesznie tanie. Do Tico części nie są potrzebne! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Nie napisałem najlepszy, tylko lepszy! Może napisz dla odmiany, w którym jest jest gorszy . Miałeś > Tico? Osobiście nie, ale było w rodzinie. Zacznijmy, że to jest trumna na kołach. Najmniejsze uderzenie kończy się fatalnie, blacharka masakra. Nawet lusterek bez otwierania szyby nie ustawisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Zacznijmy, że to jest trumna na kołach. A SC to co jest? Urna pewnie . . Znam oba te samochody doskonale i pomijając wygląd i jak są dzisiaj odbierane społecznie zdecydowanie wybrał bym Tico. Mało tego - gdybym miał możliwość kupił bym taki nowy. Wzorcowy samochodzik na dzisiejsze czasy! Deczko szerszy, ocynkowany z mocniejszym silnikiem z Matiza (może nawet jakieś modne turbo ), to by miało pewnie z 80 koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > A SC to co jest? Urna pewnie . . Znam oba te samochody doskonale i pomijając wygląd i jak są > dzisiaj odbierane społecznie zdecydowanie wybrał bym Tico. Mało tego - gdybym miał możliwość > kupił bym taki nowy. Wzorcowy samochodzik na dzisiejsze czasy! Deczko szerszy, ocynkowany z > mocniejszym silnikiem z Matiza (może nawet jakieś modne turbo ), to by miało pewnie z 80 > koni To porównaj testy zderzeniowe CC i tico. Tico nie ma żadnych wzmocnień bocznych, co miał nawet maluch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > To porównaj testy zderzeniowe CC i tico. Tico nie ma żadnych wzmocnień bocznych, co miał nawet > maluch. a jakież to miał ten maluch, bo miałem ze 2 i jakoś nic takiego w nich nie widziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > a jak to sprawdzić jaki jest gaźnik???? aisan FOS/weber, nie umiem rozróżnić ze zdj ale jak spojrzysz na niego to masz wybite jaki to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > a jakież to miał ten maluch, bo miałem ze 2 i jakoś nic takiego w nich nie widziałem Bo tego nie widać, ale otwórz sobie jakąkolwiek książkę lub instrukcję od maluch to zobaczysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > To porównaj testy zderzeniowe CC i tico. Tico nie ma żadnych wzmocnień bocznych, co miał nawet > maluch. Osobiście nie sprawdzałem, ale ponoć tico ma w przednich drzwiach elementy ze stali o podwyższonej wytrzymałości zabezpieczające przed skutkami kolizji bocznych a samo nadwozie zostało opracowane nowoczesnymi metodami ze wspomaganiem komputerowym CAE Przeczytane w mądrym czasopiśmie z 1993 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > jest to lepszy samochód od Ani jedno, ani drugie nie należy mylić z samochodem. To co najwyżej samobieżny rower z dachem. Tico dostało homologację w drodze wyjątku (brak łamanej kolumny kierownicy). Gnije straszliwie, co w połączeniu z blachą grubości papieru daje efekty. CC 700 - silnik koszmar do obsługi (wymiana świecy to zdejmowanie koła). Naprawdę nie zapakowałbym do tego żony we współczesnym ruchu, gdzie większość aut ma bliżej 100 KM i ruch jest zdecydowanie bardziej dynamiczny niż 15 lat temu. Popatrz na powierzchnię klocków hamulcowych w Tico - wyglądają jak z dziecięcej zabawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Tico. Praktyczniejsze, lepszy silnik. Nie daj Panie stłuczki w obu jest podobna szansa doznać poważnych uszkodzeń... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Bo tego nie widać, ale otwórz sobie jakąkolwiek książkę lub instrukcję od maluch to zobaczysz. przestań wskaż mi gdzie konstruktorzy te wzmocnienia wsadzili, bo ja jednego malucha rozbierałem do blacharki i lakierowania i czegoś takiego nigdzie nie uświadczyłem miałem też tico i z dwojga złego wolałbym nim trafić niż maluchem. W tym biedaku jak dostałem strzał od tyłu to przodem poprawiłem w to co przed mną stało. DO wymiany, ścianka czołowa, 2x błotnik, nadkole zewnętrzne x2 i nadkole wewnętrzne i w sumie podłoga bagażnika, którą blacharz naciągnął, żeby nie latać po nowy VIN Także Kolego nie gloryfikuj malacza Zapomniałem dodać, że nową pokrywe bagażnika dostałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jerro Napisano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > aisan > FOS/weber, nie umiem rozróżnić ze zdj ale jak spojrzysz na niego to masz wybite jaki to a co jak będzie aisan?? będą kłopoty?? w których rocznikach był zakładany?? z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Posiadałem oba auta. Wybrałbym Tico. Uważam, że ten, co tworzył ten silnik 700 we Fiacie, powinien za karę jeździć nim do końca życia. Pomijając jego wątpliwe osiągi raczej chodzi o to co go zasilało, ani gaźnik Weber, ani FOS, ani również wynalazek Aisan to nie jest szczyt niezawodności. U mnie skończyło się sprzedażą samochodu, gdy nerwy mi puściły. Najlepiej szukałbym CC 903, ale to niezwykle ciężko znaleźć w sprawnej formie - już prędzej SC. Tico natomiast wspominam z uśmiechem na ustach - 6 litrów w mieście w korkach przy absolutnym braku poszanowania do pedału przyspieszenia - przy jeździe kapeluszniczej szło zejść nawet do 4-4,5 l/100. Do tego zrywny był, do 50km/h potrafił wiele, gorzej było przy wyższych prędkościach, choć wyprzedzałem nim zawalidrogi ze 140 na blacie bez strachu w oczach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Aisan był w latach bodajże od 1995 do końca produkcji czyli września 1998. Aisan z założenie nie jest złym gaźnikiem, spali mniej paliwa niż FOS/Weber ale trzeba dbać o wszystkie wężyki, bo jeśli wężyki są sparciałe/dziurawe to zaczynają się cyrki, reasumując jeśli będziesz dbał to nie ma czego się bać aha ludzi którzy wyregulują aisana można policzyć na palcach, a FOSa/webera mniej więcej sam sobie wyregulujesz Również pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Witam, > mam do wyboru tico 1998 r i cinquecento 700 1995 r. Blacha lepiej wygląda na CC. Samochód dla żony > na dojazd do pracy ok. 3 km. cena obu taka sama > prosiłbym o wszelkie plusy i minusy obu aut oraz sugestie którego wybrać jak ZDROWA BLACHA to Tico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 > tico 1998 r i cinquecento 700 1995 r. > cena obu taka sama Tzn ile? 200zł? jeżeli tak, to lepiej brać to co w lepszym stanie. Wydaje mi się, że na szrotach będzie więcej części do CC, więc przychyliłbym się do Fiata. Jeżeli bliżej 1000zł to osobiści wybrałbym Sienę. Spalaniem się nie przejmuj. Wydaje mi się, że na odcinku 3km, silnik 0.7(cc), 0.8(tico) i 1.2(siena) i tak będą paliły tyle samo. 1.4-1.6(siena) może minimalnie więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 > Osobiście nie, ale było w rodzinie. Zacznijmy, że to jest trumna na kołach. Najmniejsze uderzenie > kończy się fatalnie, blacharka masakra. wg jakichs testow dawno temu podczas zderzenia 60/40 w SC przezyl tylko alternator wiec porownujac te dwa pojazdy mozesz spojrzec obiektywnie : w zadnym z tych aut nie przezyjesz i wtedy okaze sie ze tico jest lepsze od CC SC ( moze z wyjtkiem CCS ktore lepiej skreca ) >Nawet lusterek bez otwierania szyby nie ustawisz. a co to ma do rzeczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 > a jak to sprawdzić jaki jest gaźnik???? Jak otworzyz maskę i zobaczysz w okolicach gaźnika pół miliona rurek podciśnieniowych to Aisan, zapytaj też właściciela jak go uruchamia rano, aisan ma specjalną procedurę ,,startową'' na zimno - wyciągnąć cięgno ssania i wdepnąć gaz do oporu (i puścić) dodatkowo aisan powinien mieć katalizator spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 > To porównaj testy zderzeniowe CC i tico. Tico nie ma żadnych wzmocnień bocznych, co miał nawet > maluch. Ba w Tico do dziś układ kierowniczy nie ma prawidłowej polskiej homologacji (jakiś wyjątek z dopuszczeniem do ruchu) w momencie zderzenia czołowego kierownica wraz z całą kolumną wchodzą do środka i uśmiercają kierowcę. Widziałem dwa tico po czołówkach przy dość niewielkich prędkościach oraz miałem ,,przyjemność'' sam uczestniczyć w wypadku jadąc Tico, a trafił mnie gość fiatem 126 p. Efekty były takie, że fiat odjechał o własnych siłach, a ja na lawecie. Tico się poskładało jak akordeon, a prędkość moja wynosiła z 20 km/h malucha może ze 35-40. Pisałem już kiedyś o tym, ale powtórzę - Nie lubisz żony, teściowej , szwagierki itp - kup im Tico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 > Ani jedno, ani drugie nie należy mylić z samochodem. To co najwyżej samobieżny rower z dachem. > Tico dostało homologację w drodze wyjątku (brak łamanej kolumny kierownicy). Gnije straszliwie, co > w połączeniu z blachą grubości papieru daje efekty. > CC 700 - silnik koszmar do obsługi (wymiana świecy to zdejmowanie koła). > Naprawdę nie zapakowałbym do tego żony we współczesnym ruchu, gdzie większość aut ma bliżej 100 KM > i ruch jest zdecydowanie bardziej dynamiczny niż 15 lat temu. > Popatrz na powierzchnię klocków hamulcowych w Tico - wyglądają jak z dziecięcej zabawki. Bardzo mądra wypowiedź Inne czasy, inne wymagania stawiane samochodom i kierowcą na drogach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 > wg jakichs testow dawno temu podczas zderzenia 60/40 w SC przezyl tylko alternator > wiec porownujac te dwa pojazdy mozesz spojrzec obiektywnie : w zadnym z tych aut nie > przezyjesz > i wtedy okaze sie ze tico jest lepsze od CC SC ( moze z wyjtkiem CCS ktore lepiej skreca > ) > a co to ma do rzeczy ? W jaki sposób CCS skręca lepiej niż zwykłe CC ? Wyjaśnij proszę zagadkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 > Tico się poskładało jak akordeon, Tutaj masz Tico które przywaliło w tył dostawczaka 30/40 km/h. Samochód w takim stanie jak na zdjęciu samodzielnie wrócił z trasy i naprawiony jeździ do dzisiaj . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 > W jaki sposób CCS skręca lepiej niż zwykłe CC ? > Wyjaśnij proszę zagadkę niestety nie ma tu podanych danych nt ogumienia ww wspomnianego pojazdu w roznych wersjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cumel Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 > W jaki sposób CCS skręca lepiej niż zwykłe CC ? > Wyjaśnij proszę zagadkę Szersze ogumienie, większy rozstaw kół o 1cm, stabilizator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.