Skocz do zawartości

Cruze czy Cee'd?


amazaque

Rekomendowane odpowiedzi

Świetna cena, ja to się jednak do negocjacji nie nadaję...

Za tyle to mi chcieli sprzedać Vengę 1.6 ze starego rocznika, bo upust był z 3000.

No ale wtedy Vengi schodziły bez problemu a teraz podobno sprzedaż mocno spada. Choć niekoniecznie w Kia.

A te 2 tygodnie to będą to auto z centrum dystrybucyjnego sprowadzać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak sie wyzabkuja mocno to juz nic nie pomoze

Dlatego trzeba pilnować zmian przód-tył. Nawet co 10kkm niektórzy zalecają.

Ja kiedyś przejechalem ~20kkm i po przełożeniu na przód czuć było terkotanie ząbkami po asfalcie przy 50-60 km/h. Na szczęście po kilku tys. km dotarły się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego trzeba pilnować zmian przód-tył. Nawet co 10kkm niektórzy zalecają.

> Ja kiedyś przejechalem ~20kkm i po przełożeniu na przód czuć było terkotanie ząbkami po asfalcie

> przy 50-60 km/h. Na szczęście po kilku tys. km dotarły się.

To co Wy macie że Wam opony ząbkuje? Jeszcze się z tym nie spotkałem - jaka tego ma być przyczyna? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Któż to wie.

> Podobno wielowahaczowe zawieszenie z tyłu ząbkuje opony,

Miałem w VC wielowahacz i nic takiego nie zauważyłem, u teścia w V40 też raczej nie (aż jutro popatrzę na opony). Resztę co miałem to belka albo RWD. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To co Wy macie że Wam opony ząbkuje? Jeszcze się z tym nie spotkałem - jaka tego ma być przyczyna?

Ząbkowanie najczęściej jest spowodowane zużytymi amortyzatorami lub uszkodzonymi tulejami metalowo-gumowymi w zawieszeniu. A skoro mowa jest tutaj o większej ilości i to względnie nowych samochodów, to raczej obstawiałbym na niezbyt korzystny dobór charakterystyki amortyzatorów w obszarze stosunku sił generowanych po stronie kompresji i rozciągania.

Niestety tak już jest, że podczas jazd testowych na których dobiera się charakterystykę zawieszenia, tzw. "Ride Work" nie każdy producent ustali ją prawidłowo (tzn. zgodnie z tzw. zasadami sztuki), i potem jest jak jest :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli kupiłeś na firmę to może się zmieściłeś, jeżeli indywidualnie to nie rób ludziom wody z

> mózgu.

Kupiłem prywatnie i napisałem "prawie". Ja specjalnie nie negocjowałem ceny, ale gdyby sprzedawca był chociaż "sąsiadem z bloku" zejście z ceną poniżej 50 tys. nie było by problemem. Oni na prawdę wyprzedają teraz samochody! grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kupiłem prywatnie i napisałem "prawie". Ja specjalnie nie negocjowałem ceny, ale gdyby sprzedawca

> był chociaż "sąsiadem z bloku" zejście z ceną poniżej 50 tys. nie było by problemem. Oni na

> prawdę wyprzedają teraz samochody!

Mowimy o nowym ceedzie? Taki rabat to tylko w erze. Takie rabaty mialy ceedy po Euro. Obecnie rabat to 5k czujniki w standardzie ale mowia, ze wynegocjowales zlosnik.gif Chyba, ze w rabat wliczasz ubezpieczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mowimy o nowym ceedzie? Taki rabat to tylko w erze. Takie rabaty mialy ceedy po Euro. Obecnie rabat

> to 5k czujniki w standardzie ale mowia, ze wynegocjowales Chyba, ze w rabat wliczasz

> ubezpieczenie.

rabat to moze byc w kia na to co stoi na "placu". ogolnie rzecz biorac auta pod zamowienie (nie gotowe juz i czekajace) u skosnych to rabatu raczej nie maja. My do rio w zasadzie prawie nic nie urwalismy i czekalismy 6 miesiecy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rabat to moze byc w kia na to co stoi na "placu". ogolnie rzecz biorac auta pod zamowienie (nie

> gotowe juz i czekajace) u skosnych to rabatu raczej nie maja. My do rio w zasadzie prawie nic

> nie urwalismy i czekalismy 6 miesiecy.

Podobnie ze Sportage tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rabat to moze byc w kia na to co stoi na "placu". ogolnie rzecz biorac auta pod zamowienie (nie

> gotowe juz i czekajace) u skosnych to rabatu raczej nie maja. My do rio w zasadzie prawie nic

> nie urwalismy i czekalismy 6 miesiecy.

Dlatego czekamy co powie kolega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podobnie ze Sportage

Akurat to zależy jak się sprzedaje dany model. Sportage akurat bardzo dobrze.

Kiedyś trzeba było na niego czekać z 7 miesięcy. Wtedy przypadkiem słyszałem rozmowę właściciela salonu z pracownikiem - a po co im dawać dodatkowy rabat - i tak wezmą mimo, że będą czekać pół roku albo dłużej hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego czekamy co powie kolega.

Wersja M, 1,4 benzyna 100 koni, lakier sand track metalik, czarna tapicerka, dywaniki zima/lato, czujniki cofania (bo nie ma w standardzie), jakieś tańsze przeglądy gwarancyjne (?) za 400 złotych z materiałami. Do zapłaty 52 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Akurat to zależy jak się sprzedaje dany model. Sportage akurat bardzo dobrze.

> Kiedyś trzeba było na niego czekać z 7 miesięcy. Wtedy przypadkiem słyszałem rozmowę właściciela

> salonu z pracownikiem - a po co im dawać dodatkowy rabat - i tak wezmą mimo, że będą czekać

> pół roku albo dłużej

Dokladnie tak bylo, ojciec czekal cos kolo 6m, zero mozliwosci negocjacji a i tak spedawali nawet po kilka dziennie. Jedyne co dodali to alarm i dywaniki tongue.gif. Nawet samochodu nie chcieli wydac w sobote, bo "wtedy maja duzo nowych klientow" tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Akurat to zależy jak się sprzedaje dany model. Sportage akurat bardzo dobrze.

> Kiedyś trzeba było na niego czekać z 7 miesięcy. Wtedy przypadkiem słyszałem rozmowę właściciela

> salonu z pracownikiem - a po co im dawać dodatkowy rabat - i tak wezmą mimo, że będą czekać

> pół roku albo dłużej

rio raczej popularne nie jest w polsce, w koncu to kia nie polo zlosnik.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wersja M, 1,4 benzyna 100 koni, lakier sand track metalik, czarna tapicerka, dywaniki zima/lato,

> czujniki cofania (bo nie ma w standardzie), jakieś tańsze przeglądy gwarancyjne (?) za 400

> złotych z materiałami. Do zapłaty 52 tys.

Czyli de facto to jakieś 6500 rabatu od cennikowej oferty. Czujników cofania to nie liczę, bo to zawsze "dokładają" żeby klient mówił że dodatkowo 1000PLN dostał.

Ale nie jest źle. Ciekaw jestem jak to 1.4 jedzie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wersja M, 1,4 benzyna 100 koni, lakier sand track metalik, czarna tapicerka, dywaniki zima/lato,

> czujniki cofania (bo nie ma w standardzie), jakieś tańsze przeglądy gwarancyjne (?) za 400

> złotych z materiałami. Do zapłaty 52 tys.

W cenniku stoi za 56k lakier 2k = 58k - 5k oficjalnej promocji = 53k wiec urwales dodatkowo 1k. Dodatkowo oink.gifKia wprowadzila nowy cennik za przeglady. Dywaniki oczywista oczywistosc czujniki daja z defaultu. Gdzie te 10k?

Tak czy inaczej gratuluje zakupu 20.GIF Nowka to zawsze nowka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W cenniku stoi za 56k lakier 2k = 58k - 5k oficjalnej promocji = 53k wiec urwales dodatkowo 1k.

> Dodatkowo Kia wprowadzila nowy cennik za przeglady. Dywaniki oczywista oczywistosc czujniki

> daja z defaultu. Gdzie te 10k?

> Tak czy inaczej gratuluje zakupu Nowka to zawsze nowka.

No to ja jednak więcej urwałem na fieście: 52.150zł ( auto )+200zł ( monitorowanie ciśnienia w kołach )+150zł ( podparcie odcinka lędźwiowego )+1.600zł ( lakier )+200zł ( zapasówka )+ 1000zł ( czujniki parkowania z tyłu, elektrycznie składane lusterka boczne z lampkami )+4.500zł ( klima )+1.350zł ( radio )+1.700zł ( alusy )+700zł ( podgrzewana przednia szyba )+1.100zł (światła przeciwmgielne )+200zł ( komputer )+1.850zł ( koła z zimówkami )+400zł ( kierownica obszyta skórą )=67.100zł ( masakra!!! )

Ja płacę 52.900zł. Łączny rabat od ceny katalogowej 14.200zł, samodzielnie utargowałem 9.150zł. Mowa oczywiście o fieście po lifcie '13.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> =66.700zł ( masakra!!! )

> Ja płacę 52.900zł. Łączny rabat od ceny katalogowej 13.800zł, samodzielnie utargowałem 8750zł. Mowa

> oczywiście o fieście po lifcie '13.

Co nie zmienia faktu, że 53k PLN za auto tej klasy to bardzo dużo, a 66.700 za fiestę to jakiś absurd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co nie zmienia faktu, że 53k PLN za auto tej klasy to bardzo dużo, a 66.700 za fiestę to jakiś

> absurd.

Oczywiście, że tak- to wciąż auto segmentu B. Cenią się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co nie zmienia faktu, że 53k PLN za auto tej klasy to bardzo dużo, a 66.700 za fiestę to jakiś

> absurd.

Ludzie dają się robić w konia hehe.gif, można skonfigurować Fiestę za 100 tysięcy i dać rabat 50% icon_eek.gif. Wiesz jak by było głośno o promocjach w Fordzie? hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna polityka w tym Fordzie - 52000 za auto tej klasy, które nie ma klimy, radia, komputera... Dobrze że 4 koła i kierownicę dają w standardzie, bo nie piszesz że musiałeś się o nie targować zlosnik.gif

A potem jeszcze zawyżyć ceny opcji tak z 3x, żeby się klient cieszył ile to nie wytargował hehe.gif

Kia ma w sumie podobnie z opcjami ale na mniejszą skalę, bo za większość oczywistego wyposażenia nie trzeba dopłacać wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zacny silnik.

W ostatniej chwili udało mi się go zamówić, bo do końca poprzedniego roku nie był on dostępny w wersji trend i miałem zamówiony silnik 1.4 l; 96 KM. Wczoraj dopiero udało mi się to zauważyć i zmienić zamówienie, ale kobitka w salonie musiała najpierw sprawdzić, czy jeszcze można to zrobić ( "chwilę" przed produkcją blokują możliwość dokonania zmian ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli zostajesz wierny technologi trzycilndrowej i pojemności do jednego litra

> Już 12 lat temu mówiłem, że trzeba wsadzić do Matiz turbo i będzie fajnie jeździć.

> A teraz okazało się, że można i to działa

Nie zraziłem się do trzycylindrowca, więc tym bardziej cieszę się, że będę miał silnik, który już otrzymał 3 nagrody. Na forum matiza ktoś miał turbo w matizie i był na zlocie w Grudziądzu- wtedy nie myślałem o tej technologii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wersja M, 1,4 benzyna 100 koni, lakier sand track metalik, czarna tapicerka, dywaniki zima/lato,

> czujniki cofania (bo nie ma w standardzie), jakieś tańsze przeglądy gwarancyjne (?) za 400

> złotych z materiałami. Do zapłaty 52 tys.

Ja w Cruzie stargowałem ponad 10k zł od cennika wink.gif

No i na dzień dobry 10% rabatu na serwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie zraziłem się do trzycylindrowca, więc tym bardziej cieszę się, że będę miał silnik, który już

> otrzymał 3 nagrody.

TSI też dostawały (i nadal dostają) nagrody - z 15 się już uzbierało hehe.gif

Co nie zmienia faktu, że bardzo dobrze mi się z tym silnikiem jeździ zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. Ja parę dni temu zamówiłem sobie ostatecznie czarnego Cruze-a 1.6 rok modelowy 2013. Odbiór

> za 2 do 3 tygodni. Liczę, że nie będę żałował. Konkurentem był I30. Zdecydowały względy

> subiektywne no i stosunek wyposażenia do ceny.

Też myślałem nad czarnym, ale poszedłem na kompromis i jest praktyczny, szary kolor smile.gif

Jaką wersję zamówiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rwIcIk zamówiłem wersję LS+(wersja wyposażona standardowo w klime) tak jak wspomniałem z silnikiem 1.6 (124KM). Czarny mało praktyczny ale jakoś bardzo mi pasuje do tego auta (w końcu ma się podobać właścicielowi). Jako, że to wersja na RM 2013 jest już bluetooth (czyli zestaw głośnomówiący), 6 głośników zamiast 4-rech, USB, sterowanie radiem i BT w kierownicy. A i auto ma fabryczny alarm (dopłata 800 zł) oczywiście po negocjacjach odbyło się i bez dopłaty;) Z dodatków istotnych wyszarpałem komplet opon zimowych. Z drobiazgów to - chlapacze przód i tył (przy kolorze czarnym warto mieć), listwy boczne, dywaniki (to wiadomo dają od reki) i mate do bagażnika (jest potrzebna żeby nie kulać po tapicerce zaraz rzeczy). Oczywiście auto postawią na zimówkach.

P.S. oczywiście mowa o wersji sedan 4D (jest niestety o 1,5 tys droższa od 5D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> @rwIcIk zamówiłem wersję LS+(wersja wyposażona standardowo w klime) tak jak wspomniałem z

> silnikiem 1.6 (124KM). Czarny mało praktyczny ale jakoś bardzo mi pasuje do tego auta (w końcu

Byłeś na jeździe próbnej - jak ten 1.6 odpycha tę masę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Byłeś na jeździe próbnej - jak ten 1.6 odpycha tę masę?

Tak, Jechałem demo co miała zrobione koło 10 tysiaków (więc już dotarty). Szału nie ma - bo jak chcesz poczuć przyspieszenie trzeba wysoko kręcić. Subiektywnie i tak lepiej niż 100 konny 1.4 w I30 który jest lżejszy o ~ 100 kg. Jechałem też ix20 z silnikiem 1.4 to jeszcze gorzej niż ten i30 (mniej koni, masa zbliżona ale wyższy - takie pudełko). Ogólnie chciałem autko do 50 tys. (wybór się zawęził).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, Jechałem demo co miała zrobione koło 10 tysiaków (więc już dotarty). Szału nie ma - bo jak

> chcesz poczuć przyspieszenie trzeba wysoko kręcić. Subiektywnie i tak lepiej niż 100 konny 1.4

> w I30 który jest lżejszy o ~ 100 kg. Jechałem też ix20 z silnikiem 1.4 to jeszcze gorzej niż

> ten i30 (mniej koni, masa zbliżona ale wyższy - takie pudełko). Ogólnie chciałem autko do 50

> tys. (wybór się zawęził).

Ja za 52 kupiłem LT z silnikiem 1,8 hatchback. Ale za opony musiałem dopłacić.

Jeździłem 1,6 w Lacetti i tam do spokojnej jazdy starczał, ale jak trzeba było gwałtownie przyspieszyć, to należało redukować bieg i kręcić silnik do 5000 obr. i wyżej - ale te silniki to lubią ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już tak dokładałem od 40 tysiaków i spokojnie idąc ta analogią to 60 bym przekroczył. Tu tysiąc za to tu 3 za owamto. Miałbym więcej gotówki to 1.8 bym brał (w sumie mniej nawet pali i jest żwawy). Ogólnie kupiłem za mniej niż 50 koła z tymi dodatkami co wymieniłem - mowa o roczniku 2012.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja już tak dokładałem od 40 tysiaków i spokojnie idąc ta analogią to 60 bym przekroczył. Tu tysiąc

> za to tu 3 za owamto. Miałbym więcej gotówki to 1.8 bym brał (w sumie mniej nawet pali i jest

> żwawy). Ogólnie kupiłem za mniej niż 50 koła z tymi dodatkami co wymieniłem - mowa o roczniku

> 2012.

Rozumiem. Ja dopłacałem jeszcze za kółka na zimę i ubezpieczenie.

Zastanawiałem się na dieslem, ale też nie poszedłem w dodatkowe koszty smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zakupie na firmę są trochę inne zasady w szczególności jak się leasinguje. Wtedy salon ma dodatkowy zarobek. Przy kliencie indywidualnym wolą jak się kredytuje zakup. Najmniej korzystnie z ich punktu widzenia jest kupowanie za gotówkę (ale czasy takie że każdy klient jest dobry teraz)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, a różne są ceny w zależności czy dla firmy czy dla osoby fizycznej ???

W Chevroletcie jest jakaś różnica. Jak mój wujek poszedł dowiadywać się o Orlando to różnica w cenie była 3k zł na korzyść samochodu branego na firme. Taki rabat od razu zaproponował sprzedawca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.