open Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 Witam. Powoli szykuje mi się zmiana auta, może coś polecicie? Wymagania: - używany do 35 kPLN (coś tam da się dołożyć jeśli będzie warto) - typu SUV - napęd 4x4 nie jest konieczny - silnik dobrze znoszący LPG - w miarę niezawodny - przesiadka z Lanosa, więc jestem wymagający - mam awersję do francowatych Jeden z pierwszych typów, który bardzo podoba się mojej to Toyota RAV4. Ale tu mam mieszane uczucia co do LPG - podobno potrzebny jest lubryfikator, który podnosi koszt przejazdu o pewnie z 60gr-1zł za 100 km (?) Reszta - wielkość, koszt zakupu, niezawodność jest Co jeszcze warto wziąć pod uwagę? Z tego, co czytam to Suzuki Vitara znosi jeszcze gorzej LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Witam. > Powoli szykuje mi się zmiana auta, może coś polecicie? > Wymagania: > - używany do 35 kPLN (coś tam da się dołożyć jeśli będzie warto) > - typu SUV - napęd 4x4 nie jest konieczny fi > - silnik dobrze znoszący LPG > - w miarę niezawodny - przesiadka z Lanosa, więc jestem wymagający > - mam awersję do francowatych > Jeden z pierwszych typów, który bardzo podoba się mojej to Toyota RAV4. Ale tu mam mieszane > uczucia co do LPG - podobno potrzebny jest lubryfikator, który podnosi koszt przejazdu o > pewnie z 60gr-1zł za 100 km (?) > Reszta - wielkość, koszt zakupu, niezawodność jest > Co jeszcze warto wziąć pod uwagę? Z tego, co czytam to Suzuki Vitara znosi jeszcze gorzej LPG. Forester z silnikiem sohc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Witam. > Powoli szykuje mi się zmiana auta, może coś polecicie? > Wymagania: > - używany do 35 kPLN (coś tam da się dołożyć jeśli będzie warto) > - typu SUV - napęd 4x4 nie jest konieczny > - silnik dobrze znoszący LPG > - w miarę niezawodny - przesiadka z Lanosa, więc jestem wymagający > - mam awersję do francowatych > Jeden z pierwszych typów, który bardzo podoba się mojej to Toyota RAV4. Ale tu mam mieszane > uczucia co do LPG - podobno potrzebny jest lubryfikator, który podnosi koszt przejazdu o > pewnie z 60gr-1zł za 100 km (?) > Reszta - wielkość, koszt zakupu, niezawodność jest > Co jeszcze warto wziąć pod uwagę? Z tego, co czytam to Suzuki Vitara znosi jeszcze gorzej LPG. Hyundai Tucson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
open Napisano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Hyundai Tucson Dzięki, ciekawa propozycja, poczytam Nie mam uprzedzeń do "koreańskiej padliny" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Witam. > Powoli szykuje mi się zmiana auta, może coś polecicie? > Wymagania: > - używany do 35 kPLN (coś tam da się dołożyć jeśli będzie warto) > - typu SUV - napęd 4x4 nie jest konieczny > - silnik dobrze znoszący LPG > - w miarę niezawodny - przesiadka z Lanosa, więc jestem wymagający > - mam awersję do francowatych > Jeden z pierwszych typów, który bardzo podoba się mojej to Toyota RAV4. Ale tu mam mieszane > uczucia co do LPG - podobno potrzebny jest lubryfikator, który podnosi koszt przejazdu o > pewnie z 60gr-1zł za 100 km (?) > Reszta - wielkość, koszt zakupu, niezawodność jest > Co jeszcze warto wziąć pod uwagę? Z tego, co czytam to Suzuki Vitara znosi jeszcze gorzej LPG. Jako że parę lat temu przesiadałem się też z lanosa na SUV-a to proponuję coś takiego . Jak wieść gminna niesie najlepszy diesel na świecie no oczywiście w poziomie lansu nie dorównuje niemieckiej marce edyta : dla tego diesel bo benzynowe silniki hondy też nie lubią gazu , szczególnie głowica . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
open Napisano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 CRV to jeden z niewielu SUVów (i samochodów ogólnie), które w ogóle mi się nie podobają No i miało być LPG... Ile to to średnio spala ON ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 SX4 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
open Napisano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > SX4 ? Trochę mały... Ile przejechałeś na LPG swoim? Czytałem sporo kiepskich opinii o LPG w tym silniku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Trochę mały... > Ile przejechałeś na LPG swoim? Czytałem sporo kiepskich opinii o LPG w tym silniku... 50kkm Kolega Camel, tez ma SXa na lpg Trzeba pilnowac luzu zaworowego i bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
open Napisano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Trzeba pilnowac luzu zaworowego i bedzie Dzięki Rozumiem, że lubryfikatora zaworów tam nie masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Dzięki > Rozumiem, że lubryfikatora zaworów tam nie masz? Lubryfikacja i jej zbawienne dzialanie to temat mocno dyskusyjny (z tego co wyczytalem w necie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > RAV4. > Suzuki Vitara Prowadziłeś kiedyś samochodów typu SUV? Wbrew pozorom to jest bardzo ważna kwestia, bo nie wszyscy (w tym ja) lubią co bardziej 'terenowe' odmiany. O ile w RAV4 jest w miarę ok (tzn, nie czujesz żadnego kontaktu z tym po czym jedziesz, ale nie masz wrażenia, że auto wypadnie z drogi) to już np. Jeep GC (tak, wiem, to już duża landara) prowadzi się -mnie osobiście- fatalnie. Fakt, jednak, że małe popierdziawki (porównanie na dłuższych dystansach mam tylko z SX4/Sedici, Forestera III-gen, Tiguan, RAV4) zachowują się w miarę neutralnie. Nie mniej jednak - jeśli nie miałeś okazji - przejedź się najpierw autem tego typu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Witam. Qashqai 2.0 - tylko czy w takiej kasie do znalezienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
open Napisano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Lubryfikacja i jej zbawienne dzialanie to temat mocno dyskusyjny (z tego co wyczytalem w necie). Ja też na razie jestem teoretykiem w tej kwestii. Ale z tego co czytam, do niektórych silników (np. 2.0 w RAV4) gaziarze bardzo ją zalecają - a później i tak okazuje się, że zawory się wypalają... Dlatego wolę kupić auto, w którym lubryfikator nie jest "niezbędny" i silnik dobrze znosi LPG sam z siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > 50kkm > Kolega Camel, tez ma SXa na lpg > Trzeba pilnowac luzu zaworowego i bedzie Jest w rodzinie, chociaż już go nie użytkuję Drugi silniki póki co działa bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
open Napisano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Prowadziłeś kiedyś samochodów typu SUV? Trochę jeżdżę Qashqai-em 1.6 ON. Do prowadzenia się nie mam zastrzeżeń, zawieszenie trochę hałasuje, na trasie, w zakrętach jest ok. To właśnie ma być mała "popierdziawka", wyższy kompakt, żebym mógł przejechać leśną drogą i nie zaczepić o pierwszy korzeń, albo krawężnik na asfalcie jak mam to w Lanosie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Trochę jeżdżę Qashqai-em 1.6 ON. > Do prowadzenia się nie mam zastrzeżeń, zawieszenie trochę hałasuje, na trasie, w zakrętach jest ok. To chyba, że tak . Ja osobiście jeżdziłem na trasie Waw-Gd takim Nissanem i : po raz pierwszy było mi w samochodzie niedobrze, auto miękkie, kołyszące się i do tego z tym motorem muuułowate. IMO znacznie lepszym wyborem byłby Forester, będzie normalnie jeżdził, lepiej niż większość std aut i małe łatwogazowalne siniki. Diesla bym sobie darował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 A co mają "gaziarze" robić jak nie polecać, skoro to dla nich pieniądz jest, a jak się skopie głowica mimo tego to przecież odpowiedzialności nie ma. I jak to ma działać, jak zużywają się głównie zawory wydechowe, a to dochodzi (albo zazwyczaj i nie) do dolotowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > IMO znacznie lepszym wyborem byłby Forester, będzie normalnie jeżdził, lepiej niż większość std aut > i małe łatwogazowalne siniki. Diesla bym sobie darował. A jak z cenami części do niego ? Pytam o eksploatację oraz o nieprzewidziane wydatki, których pewnie wiele nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jetbang Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 bede monotematyczny ... duster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > A jak z cenami części do niego ? Pytam o eksploatację oraz o nieprzewidziane wydatki, których > pewnie wiele nie ma nie ma najmiejszego problem i poza tylnymi amorkami w wersji sls ceny sa na normalnym poziomie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > nie ma najmiejszego problem i poza tylnymi amorkami w wersji sls ceny sa na normalnym poziomie Normalnym dla niezbyt często widzianego japończyka (wobec np: golfa ) czy normalnym w sensie przystępnym cenowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SAMIR Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Normalnym dla niezbyt często widzianego japończyka (wobec np: golfa ) czy normalnym w sensie > przystępnym cenowo? ja kupilem zonie HRV - dosc mały , silnik 1.6 zalozylem lpg i jest ok a i kwota wystarczajaca-wiem, nie kazdemu sie podoba ale nie kupuje auta dla kazdego tylko dla zony. moja zona przesiadla sie z yarisa i mowi ze to jest pierwsze auto ktorym nie boi sie jezdzic zimą ( 4x4samo sie zalacza) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Normalnym dla niezbyt często widzianego japończyka (wobec np: golfa ) czy normalnym w sensie > przystępnym cenowo? rozrzad ~1000zł tarcze + klocki przod ~500zł lozysko przod ~250zł łozysko tył ~150zl mowa o markowych zamiennikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Dzięki > Rozumiem, że lubryfikatora zaworów tam nie masz? Nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > rozrzad ~1000zł > tarcze + klocki przod ~500zł > lozysko przod ~250zł > łozysko tył ~150zl > mowa o markowych zamiennikach Ceny do zaakceptowania. Natomiast czy brałeś pod uwagę inne SUVy ? Albo może SUV vs mały VAN (coś w segmencie scenica) ? Jak jest realna cena za Forestera II wolnossącego do jazdy a nie do remontu ? 2.0 125 konny daje radę czy jest za słaby ? Bardziej zwracam uwagę na tzw elastyczność niż start od zera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Ceny do zaakceptowania. Natomiast czy brałeś pod uwagę inne SUVy ? Albo może SUV vs mały VAN (coś w > segmencie scenica) ? Jako portret byl dla mnie 4x4 więc mailem praktycznie wybór tylko między audi a subaru. Audi nie znalazłem bez wypadkowego a subaru udało. > Jak jest realna cena za Forestera II wolnossącego do jazdy a nie do remontu ? II czyli roczniki od 2003 do 2008 od 25kpln będzie już ładna sztuka 2.0 125 konny daje > radę czy jest za słaby ? Bardziej zwracam uwagę na tzw elastyczność niż start od zera. Tragedii nie ma. Zrobiłem takim dotykiem 100kkm i specjalnie mocy nie brakowało, a przesiadłem się z passata vr6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > 2.0 125 konny daje > radę czy jest za słaby ? Bardziej zwracam uwagę na tzw elastyczność niż start od zera. wystarczająco do turlania się, sportowe to na bank nie jest wg znajomego 125 jeździ się lepiej niż 155, ale to przez słynną dziurę w obrotach tego drugiego. Mocy czasami brakuje, ale ja mam AT więc to jeszcze inna para kaloszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Jako portret byl dla mnie 4x4 więc mailem praktycznie wybór tylko między audi a subaru. Audi nie > znalazłem bez wypadkowego a subaru udało. Na SUVy zerkałeś ? > II czyli roczniki od 2003 do 2008 > od 25kpln będzie już ładna sztuka Kupiłeś od osoby prywatnej czy handlarz ? > 2.0 125 konny daje > Tragedii nie ma. Zrobiłem takim dotykiem 100kkm i specjalnie mocy nie brakowało, a przesiadłem się > z passata vr6 "dotykiem" ? Masz porównanie do jakiegoś innego silnika ? Realne spalanie LPG jakie miałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Na SUVy zerkałeś ? Nie bo w min zasięgu były tylko suvy z proteza napedu > Kupiłeś od osoby prywatnej czy handlarz ? od prywatnej osoby z niemiec > "dotykiem" ? Masz porównanie do jakiegoś innego silnika ? Bez dotykania W obecnym foresterze mam 2.5 sohc 177KM automat > Realne spalanie LPG jakie miałeś ? W starym forku realne bez oszczedxania to 10 12l lpg w nowym + 1l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > edyta : dla tego diesel bo benzynowe silniki hondy też nie lubią gazu , szczególnie głowica . Jak sie dba to się ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > rozrzad ~1000zł > tarcze + klocki przod ~500zł > lozysko przod ~250zł > łozysko tył ~150zl > mowa o markowych zamiennikach To oryginaly nie wiele drozej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Jako że parę lat temu przesiadałem się też z lanosa na SUV-a to proponuję coś takiego . Jak wieść > gminna niesie najlepszy diesel na świecie no oczywiście w poziomie lansu nie dorównuje > niemieckiej marce najlepszy w czym kolega po kilku latach eksploatacji tego silnika stwierdzil, ze weicej diesla nie chce. A propos auta "od pracownika serwisu", kiedys z kolega kupowalismy dla niego Civika, abstrahujac od tego, ze Civik okazal sie bardzo fajny to pracownik zachwalal tego diesla, wtedy byl on jeszcze nowoscia - ok rok czy dwa w sprzedazy. Jednak przestal jak sie spytalem o awaryjnosc, no ale powiedzmy ze kazda mloda konstrukcja tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > To oryginaly nie wiele drozej Tak, to ceny europejskich zamienników Ja kupuje najczedciej tansze malo znane na PL rynku japonskie zamieniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 > Jeden z pierwszych typów, który bardzo podoba się mojej to Toyota RAV4. Ale tu mam mieszane > uczucia co do LPG - podobno potrzebny jest lubryfikator, który podnosi koszt przejazdu o > pewnie z 60gr-1zł za 100 km (?) lubryfikator to placebo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiu Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 Odniosę się tylko do lubryfikatora. W swojej Toyce mam i musiałem uzupełnić po około 1,5 roku eksploatacji co daje około 22000, koszt to może 15 zł, więc wychodzi pomijalnie mało . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 > Odniosę się tylko do lubryfikatora. W swojej Toyce mam i musiałem uzupełnić po około 1,5 roku > eksploatacji co daje około 22000, koszt to może 15 zł, więc wychodzi pomijalnie mało . to tak jakbyś nie miał przy prawidłowym dawkowaniu (wg producenta flashlube) wychodzi 1L na niecałe 10kkm a litr kosztuje 70-80zł http://www.czakram.pl/instr/lubryfikant1.pdf na 1L paliwa 1ml lubry, przy 22kkm powinieneś zużyć ok 2L (założyłem zużycie paliwa 10L/100km) ew aplikuje się dawkę przy przeglądzie (Tunap), koszt podobny - ok 100zł/10kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiu Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 > to tak jakbyś nie miał > przy prawidłowym dawkowaniu (wg producenta flashlube) wychodzi 1L na niecałe 10kkm a litr > kosztuje 70-80zł > http://www.czakram.pl/instr/lubryfikant1.pdf > na 1L paliwa 1ml lubry, przy 22kkm powinieneś zużyć ok 2L (założyłem zużycie paliwa 10L/100km) > ew aplikuje się dawkę przy przeglądzie (Tunap), koszt podobny - ok 100zł/10kkm OK z ceną przesadziłem bo faktycznie koszt litra jest wyższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supiotr Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 Nie wiem co w poszczególnych rocznikach Rav'ki było wkładane - jeśli benzynowe 2.0 z oznaczeniem D4, to będzie wtrysk bezpośredni i spory problem do zagazowania. W starszych budach było chyba jeszcze 1.8 - to akurat da się zagazować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 witam poprzednio miałem Forestera 2.5 lpg z lubryfikatorem i w automacie, przesiadłem się na rv4 2.2 d4-d - jeśli chodzi o spalanie Forester 12 - 14 L lpg Rav4 5,5 L ropy Forkiem jeździło się dużo lepiej - po ravce chyba znów wrócę do subaru tym razem tribeca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Rav4 5,5 L ropy A twoj pseudonim to Jan Brzechwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > A twoj pseudonim to Jan Brzechwa dlaczego kpisz jeśli się nie znasz ? rozumiem że wiesz lepiej ile pali moje auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > dlaczego kpisz jeśli się nie znasz ? Jezdzilem tym autem i wykrecenie nim 5,5 to moze w trasie jadac 80-90km/h maks... Po miescie 7-8... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Jezdzilem tym autem i wykrecenie nim 5,5 to moze w trasie jadac 80-90km/h maks... > Po miescie 7-8... 177 konnym to tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Nie bo w min zasięgu były tylko suvy z proteza napedu Czyli bez stałego napędu ? Co rozumiesz przez "protezę napędu" ? > od prywatnej osoby z niemiec > Bez dotykania > W obecnym foresterze mam 2.5 sohc 177KM automat > W starym forku realne bez oszczedxania to 10 12l lpg w nowym + 1l Czyli nie tragedii. A czy forester II generacji jest jakoś zabezpieczony przed rdzą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 I którego SUV'a wybrałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > > Rav4 5,5 L ropy > A twoj pseudonim to Jan Brzechwa jazda zgodna z przepisami, silnik 2,2 136 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SAMIR Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > jazda zgodna z przepisami, silnik 2,2 136 KM ja mam 2.2 150 KM Automat i średnie z kilkudzisieciu tysiecy 9,3 abylo wczesniej 9,7 l ale fotoradary spowodowaly zmiane techniki jazdy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > jazda zgodna z przepisami, silnik 2,2 136 KM Czyli jak 50 to 50 jak 90 to 90 a jak 140 to 140 ? W te dwa pierwsze uwierze, ze tyle spaliles bo aleee juz przy 140 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > ja mam 2.2 150 KM Automat i średnie z kilkudzisieciu tysiecy 9,3 abylo wczesniej 9,7 l ale > fotoradary spowodowaly zmiane techniki jazdy:) noo na automata to bym się zamienił - są z nim jakieś problemy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.