qwiatek Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 powiedzmy ze mam 18 tysia i chce kupic cos z tych 2 samochodow , co byscie wybrali i dlaczego, roczniki 2007, ceny porownywalne , silniki w turbognoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 > powiedzmy ze mam 18 tysia i chce kupic cos z tych 2 samochodow , co byscie wybrali i dlaczego, > roczniki 2007, ceny porownywalne , silniki w turbognoju. Focus II byłby po lifcie czy przed ? Jeśli przedliftowy to chyba bym się skłaniał ku Mondeo - jednak auto większe. Aczkolwiek troszkę to wnętrze w Mondeo II trąci myszką - zwłaszcza ten środkowy zegarek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwiatek Napisano 8 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 raczej przed lift byl w 2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 > raczej przed lift byl w 2008 MY 2008 = w sprzedaży od jesieni 2007, jak szukalem auta lipiec/sierpien 2007 to zamkneli zamowienia na ST przed liftem i cywilne wersje pojawiały się już po lifcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 focusa. Mondeo mk3 i diesel nawet poliftowe to problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomx1 Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > focusa. Mondeo mk3 i diesel nawet poliftowe to problem. Akurat z tych lat to siedzi w mondku juz 2.0 HDI z Citroena więc dość niezawodny silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 Mondeo jednak jeśli w grę wchodzi dość częste parkowanie na mieście bierz focusa. Mama zasadzie miałem oba auta. Wiem co prawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > Akurat z tych lat to siedzi w mondku juz 2.0 HDI z Citroena więc dość niezawodny silnik proponuje jeszcze raz zajrzec w temat posta. Mondeo MK3 nie mialo silnika HDI. W tym roczniku w mk3 byly fordowskie 2.2 i 2.0 tdci. w 2007 roku zaczeli robic mk4 i tu bys mial racje. Mk3 to inna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > proponuje jeszcze raz zajrzec w temat posta. Mondeo MK3 nie mialo silnika HDI. W tym roczniku w mk3 > byly fordowskie 2.2 i 2.0 tdci. > w 2007 roku zaczeli robic mk4 i tu bys mial racje. Mk3 to inna sprawa. Dokładnie tak i które chyba najlepszej opinii nie mają. Jeśli już to 2.0 od PSA siedzi w focusie (i np. w Volvo V50) i ten motorek jest oceniany dość pozytywnie Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alek_lc Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > powiedzmy ze mam 18 tysia i chce kupic cos z tych 2 samochodow , co byscie wybrali i dlaczego, > roczniki 2007, ceny porownywalne , silniki w turbognoju. Za 18.000 zł nie szukałbym auta z silnikiem diesla. Za duże ryzyko, zbyt wiele niewiadomych. Mondeo jest zdecydowanie wygodniejsze, chociaż pewnie gorzej wygląda (mniej "modnie). Proponowałbym silnik 2.0 benz (ewentualnie 1.8) z dobrą instalacją LPG (jeżeli planujesz jeździć więcej niż 30.000 km rocznie). Ford Focus mk2 ma lepsze silniki diesla niż Mondeo mk3 (2000-2006), ale Twój budżet to (chyba) zbyt mało na zakup auta gwarantujący bezproblemową* eksploatację. *bezproblemowa - auto jest niezawodne i tańsze w eksploatacji niż wersja z silnikiem benzynowym, serwis według standardów producenta niekoniecznie w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > Za 18.000 zł nie szukałbym auta z silnikiem diesla. Za duże ryzyko, zbyt wiele niewiadomych. A to ja zapytam inaczej-jaka kwota gwarantuje wg Ciebie zerowe ryzyko?A w benzynie używanej to nie ma ryzyka?Jak ktoś nie ma pojęcia i bierze z pierwszego napotkanego komisu najtańszy egzemplarz z całego internetu to właśnie zwiększa sobie ryzyko ileś set %, jeśli natomiast kupuje prawdziwe, serwisowane auto to niby w czym to ryzyko jest większe od benzyniaka?Za 200zł można każdego diesla prześwietlić na wskroś by wiedzieć co siedzi w silniku-tak dużo za święty spokój?Benzyniaki również mają newralgiczne punkty. Myślę, że to powielanie zaściankowych opowieści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 po prostu benzynę łatwiej i taniej się naprawia, więc stad ryzyko utopienia kasy jest mniejsze. Nie znaczy to, że diesle się psują a benzyny nie, po prostu kosztorys napraw jest korzystniejszy dla benzyniaka. A wracając do silników forda w focusa II, które diesle są od PSA a które od Forda... 1.6 1.8 2.0? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > powiedzmy ze mam 18 tysia i chce kupic cos z tych 2 samochodow , co byscie wybrali i dlaczego, > roczniki 2007, ceny porownywalne , silniki w turbognoju. Ciężki temat Osobiście ujeżdżam prywatnie focusa a służbowo mondeo. Mondeo idealne na trasy, duży, ładnie się prowadzi, wygodny i z przodu i z tyłu, duży bagażnik. W mieście gorzej bo to jest już faktycznie trochę auta. W tym roczniku to motory będą fordowskie - teoretycznie nie było z nimi większych problemów choć facet, który się zajmuje u nas flotą twierdzi, że na początku w jednym był wymieniany komplet wtrysków (2.0 TDCI 115KM) Mnie (odpukać) nigdy nic poważnego nie padło na trasie tak aby mnie uziemić na maxa Osobiście bardzo dobrze czuję się w mondeo Focus Jak coś to szukaj tylko z motorami hdi - w zasadzie są niezawodne i kulturę pracy na pewną mają wyższą niż np 1.8 tdci (ja mam taki). Porównanie mam z 1.6 109KM (szwagier powozi). Co do foki to siedzi się trochę jak na stołku w porównaniu z mondkiem, oczywiście jest mniejszy, środek w podstawowej wersji to morze plastiku (w wersjach wyższych jest minimalnie lepiej) Dla mnie ważną rzeczą w aucie są fotele - w podstawowych wersjach w foce są "taborety" w wyższych wersjach siedzenia są lepsze; wygodniejsze i troszkę inaczej wyprofilowane - na pierwszy rzut oka tego nie widać ale można to poznać po tym że lepsze fotele są wyposażone w regulację lędźwiową. W focusie w sumie też czuję się całkiem dobrze Focusów będzie masa poflotowych, mondki chyba będą ciut droższe... ale nie szczerze mówiąc w cenach się nie orientuję... Focus będzie chyba też trochę tańszy w serwisowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > powiedzmy ze mam 18 tysia i chce kupic cos z tych 2 samochodow , co byscie wybrali i dlaczego, > roczniki 2007, ceny porownywalne , silniki w turbognoju. Zarówno focusem (1.6 16V 115KM, 2006r) jak i Mondeo (2.0 tdci 130KM, 2006r) robiłem trasy po 1200km praktycznie na raz. Z Mondeo wysiadałem wcale nie zmotany, lekko zmęczony, ale nic mnie nie bolało, w głowie nie szumiało ale za to z Focusa - zupełna odwrotność . Wiedziałem, że mam kręgosłup, w głowie cały czas słyszałem ten szum powietrza i silnika (focus benzyna a był głośniejszy niż diesel w trasie). Jeżeli miałbym wybierać z tych dwóch aut, to zdecydowanie Mondeo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > po prostu benzynę łatwiej i taniej się naprawia, więc stad ryzyko utopienia kasy jest mniejsze. Nie > znaczy to, że diesle się psują a benzyny nie, po prostu kosztorys napraw jest korzystniejszy > dla benzyniaka. Hmm, no niezupełnie jest tak jak mówisz. Może inaczej-benzyniaka większość domorosłych kowali powinna ogarnąć, do diesla potrzeba trochę wiedzy A tak poważnie-z kilkudziesięciu aut jakie miałem i którymi jeździłem (jednymi dłużej innymi krócej) z dieslami miałem najmniej problemów, z dieslem jest tak, że jak odpali, to pojedzie, jak coś się kończy to zazwyczaj daje wcześniej o sobie znać, nie są kapryśne-a to wilgoć, a to brak iskry,a to faluje a to poszarpuje jak benzyniaki, a to wariator faz a to kable/cewki jak jeszcze jest inst gazowa to drobnych pierdółek jeszcze więcej, jeśli część sam ktoś sobie ogarnia to ok, natomiast jeśli nie dużo rzadziej dieslem widuje się serwisy-dieslem, którego kupiliśmy jako sprawny, a nie farbowanego sztukanta. Każdy boi się w dieslach dwumasy, a przecież ona starcza na 200 tyś, poza tym w benzynie również jest... > A wracając do silników forda w focusa II, które diesle są od PSA a które od Forda... 1.6 1.8 2.0? 1.6 i 2.0 TDCI są od PSA, 2.0 ciężko spotkać. 1.6 ujeżdżam od kilku tyś km, bardzo fajny silniczek, bardzo ekonomiczny, w miarę dynamiczny. 1.8 jest fordowskie, ale również nie są to najgorsze silniki, dużo lepsze niż poprzednie tdci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > A wracając do silników forda w focusa II, które diesle są od PSA a które od Forda... 1.6 1.8 2.0? 1.6 i 2.0 to PSA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 Mondeo. Focus to takie Stilo, psuje się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > środek w podstawowej wersji to morze plastiku (w wersjach wyższych jest minimalnie lepiej) z naciskiem na "minimalnie" dopiero po FL lepsze wersje mialy troche ladniejsze boczki drzwi (plastik byl jakby minimalnie z wyzszej polki, a raczki do otwierania byly pomalowane tak, ze udawaly metal ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > Jak coś to szukaj tylko z motorami hdi - w zasadzie są niezawodne i kulturę pracy na pewną mają > wyższą niż np 1.8 tdci (ja mam taki). Porównanie mam z 1.6 109KM (szwagier powozi). Mam teraz 2, jeden 1.6 drugi 1.8-co do kultury pracy się nie mogę zgodzić, bo ten 1.8 bardzo kulturalnie pracuje, co do jazdy-trzeba się trochę go "nauczyć" bo narowisty jest > Co do foki to siedzi się trochę jak na stołku w porównaniu z mondkiem, oczywiście jest mniejszy, > środek w podstawowej wersji to morze plastiku (w wersjach wyższych jest minimalnie lepiej) > Dla mnie ważną rzeczą w aucie są fotele - w podstawowych wersjach w foce są "taborety" w wyższych > wersjach siedzenia są lepsze; wygodniejsze i troszkę inaczej wyprofilowane - na pierwszy rzut > oka tego nie widać ale można to poznać po tym że lepsze fotele są wyposażone w regulację > lędźwiową. Niby jak na stołku, ale całkiem wygodnie jak na klasę auta. Fotele "proste" jednak ja bólu pleców nie odczuwam po dłuższej jeździe. Najgorsze fotele na jakich jeździłem to octavia I gen-200km i wierciłem się w każdą stronę. Kolega założyciel musi zadać sobie podstawowe pytanie-jak często gania w dalekie trasy (daleka to nie 200km, tylko np 700,1000 i więcej) jeśli nie za często to brać focusa, chyba że mocno potrzebuje przestrzeni. W podstawowych fokach jak mówisz plastiku sporo, ale porządnie spasowane, nie trzeszczy-wg mnie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > z naciskiem na "minimalnie" > dopiero po FL lepsze wersje mialy troche ladniejsze boczki drzwi (plastik byl jakby minimalnie z > wyzszej polki, a raczki do otwierania byly pomalowane tak, ze udawaly metal ) Ale dalej jest tragicznie W 9 letnim fiacie marea miałem wszystko, ale to wszystko ładniej i nawet lepiej wykończone niż w foce. + foki jest taki że mało rzeczy się tam niszczy i nie widać rys od paznokci itp. co w fiacie było okropne i prosiło się o wymianę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > Mondeo. Focus to takie Stilo, psuje się Mondeo też się psuje - i zazwyczaj drożej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > Zarówno focusem (1.6 16V 115KM, 2006r) jak i Mondeo (2.0 tdci 130KM, 2006r) robiłem trasy po 1200km > praktycznie na raz. Z Mondeo wysiadałem wcale nie zmotany, lekko zmęczony, ale nic mnie nie > bolało, w głowie nie szumiało ale za to z Focusa - zupełna odwrotność . Wiedziałem, że mam > kręgosłup, w głowie cały czas słyszałem ten szum powietrza i silnika (focus benzyna a był > głośniejszy niż diesel w trasie). Jeżeli miałbym wybierać z tych dwóch aut, to zdecydowanie > Mondeo. Może ten benzyniak się męczył w trasie, miałem mondeusza i focusa-w obu jest dość cicho do ok 140-150km/h potem oba robią się głośne. Również zaliczałem takie trasy oboma, kiedyś jeszcze foką 1 gen 1200km w 10h50min, tylko 3 postoje odlej się i porządne deptanie cały czas. Generalnie wiadomo że mondek będzie wygodniejszy w dalekie podróże, ale w foce też nie ma tragedii w stosunku do jego odpowiedników bo chyba tak należy traktować, mondek jest o klasę większy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > z naciskiem na "minimalnie" > dopiero po FL lepsze wersje mialy troche ladniejsze boczki drzwi (plastik byl jakby minimalnie z > wyzszej polki, a raczki do otwierania byly pomalowane tak, ze udawaly metal ) Dokładnie - ja mam po FL goldx- szwagier przed FL golasa - różnica jest kolosalna ale i tak te plastiki są straszne Tak naprawdę w mondeo nie jest o wiele lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > Ale dalej jest tragicznie > W 9 letnim fiacie marea miałem wszystko, ale to wszystko ładniej i nawet lepiej wykończone niż w > foce. jak lubiłem maryśkę, tak kity teraz nam pociskasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > Może ten benzyniak się męczył w trasie, miałem mondeusza i focusa-w obu jest dość cicho do ok > 140-150km/h potem oba robią się głośne. Również zaliczałem takie trasy oboma, kiedyś jeszcze > foką 1 gen 1200km w 10h50min, tylko 3 postoje odlej się i porządne deptanie cały czas. > Generalnie wiadomo że mondek będzie wygodniejszy w dalekie podróże, ale w foce też nie ma > tragedii w stosunku do jego odpowiedników bo chyba tak należy traktować, mondek jest o klasę > większy. Benzyniak oczywiście męczył się w trasie, diesel czuł się świetnie. Fakt, że jeżdżąc tymi autami nie interesowało mnie spalanie, więc na autobanie deptałem ile wlazło i często były to max prędkości dla tych aut (czyli ok. 200km/h). Focus potrafił spalić wtedy 12 l / 100 . Przy większych prędkościach mondeo oczywiście znacznie lepiej sie prowadzi - jest większy, szerszy, pewnie cięższy. Jeżeli stan obu aut byłby podobny, kasa też podobna - to nie ma się co zastanawiać nad focusem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > jak lubiłem maryśkę, tak kity teraz nam pociskasz Trochę ma racji Lubię mojego focusa ale księgowi strasznie pojechali przy ograniczaniu kosztów Jak brać fokę to tylko w wyższych wersjach wyposażenia. W tych niskich jest po prostu strasznie. Oczywiście kto co potrzebuje - ja tam lubię jak mam skórę na kierownicy itd... w tej wersji, którą mam jest do wyżycia - jest trochę bardziej kolorowo, konsola jest srebrna, na boczkach drzwi trochę materiału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > Benzyniak oczywiście męczył się w trasie, diesel czuł się świetnie. Fakt, że jeżdżąc tymi autami > nie interesowało mnie spalanie, więc na autobanie deptałem ile wlazło i często były to max > prędkości dla tych aut (czyli ok. 200km/h). Focus potrafił spalić wtedy 12 l / 100 . Przy > większych prędkościach mondeo oczywiście znacznie lepiej sie prowadzi - jest większy, szerszy, > pewnie cięższy. Jeżeli stan obu aut byłby podobny, kasa też podobna - to nie ma się co > zastanawiać nad focusem No nie...foczysko nie nadaje się do latania pod 200km/h przez dłuższy okres czasu, z resztą mondek też nie...Foczką mi się fajnie jeździ tak do 150-160 i w zasadzie więcej w PL nie potrzebuje, na 1-2 razy w roku też mi styknie jak zechce polecieć na wakacje. Ostatnio hardcorem z żoną poleciałem i nad jeziorkiem przekimaliśmy się w foczce kombiaku, to był "1 raz żony" i stwierdziła że dużo wygodniej i lepiej niż w namiocie Kolega założyciel jak sporo śmiga na krótkich odcinkach to foczka będzie poręczniejsza i oszczędniejsza. W ogólnym podsumowaniu powinna być też tańsza w utrzymaniu (choćby prozaiczne sprawy jak ogumienie, zawias). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > Mam teraz 2, jeden 1.6 drugi 1.8-co do kultury pracy się nie mogę zgodzić, bo ten 1.8 bardzo > kulturalnie pracuje, co do jazdy-trzeba się trochę go "nauczyć" bo narowisty jest fakt po mieście jakoś wyrywny jest, ale w trasie fajnie się leci > ...Najgorsze fotele na jakich jeździłem to octavia I gen-200km To wsiądź kiedyś do Opla Astry II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > Trochę ma racji > Lubię mojego focusa ale księgowi strasznie pojechali przy ograniczaniu kosztów Jak brać fokę to > tylko w wyższych wersjach wyposażenia. W tych niskich jest po prostu strasznie. Oczywiście kto > co potrzebuje - ja tam lubię jak mam skórę na kierownicy itd... w tej wersji, którą mam jest > do wyżycia - jest trochę bardziej kolorowo, konsola jest srebrna, na boczkach drzwi trochę > materiału Teraz mam bidę wersję polifta, miałem i mariannę -sorki,ale nie zamieniłbym Poza tym może i plastikowo, ale plastik jest trwały i nie trzeszczy, po 175 tyś nie widać w zasadzie nigdzie zużycia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > Mam teraz 2, jeden 1.6 drugi 1.8-co do kultury pracy się nie mogę zgodzić, bo ten 1.8 bardzo > kulturalnie pracuje, co do jazdy-trzeba się trochę go "nauczyć" bo narowisty jest No może jestem przewrażliwiony Z tym że jest jak to określiłeś "narowisty" to się zgodzę. Kilka pierwszych startów miałem dziwnych > Niby jak na stołku, ale całkiem wygodnie jak na klasę auta. Fotele "proste" jednak ja bólu pleców > nie odczuwam po dłuższej jeździe. Najgorsze fotele na jakich jeździłem to octavia I gen-200km > i wierciłem się w każdą stronę. Nie no ja nie twierdzę, że są niewygodne tylko w porównaniu z rzeczonym mondkiem siedzi się dość wysoko ale wygodną pozycję pod siebie nie jest trudno dobrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > No może jestem przewrażliwiony Z tym że jest jak to określiłeś "narowisty" to się zgodzę. Kilka > pierwszych startów miałem dziwnych co to znaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > co to znaczy? Trzeba się nauczyć nim ruszać, tyle to znaczy trzeba dodać odrobinę gazu przy ruszaniu, bo bez gazu nie bardzo chce, a jak dodasz za dużo i za szybko puścisz sprzęgło to zrobi kangura, albo nawet kilka, generalnie szybko ta nauka idzie, ale jeśli wcześniej ktoś jeździł benzyną, albo np TDI co "sam rusza" to te starty właśnie ciekawie wyglądają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > co to znaczy? Dokładnie to co napisał kolega powyżej. Nie problem tym autem przy ruszaniu kangura zrobić. Nie spotkałem się z czymś takim chyba w żadnym innym aucie. Wydaje Ci się że dajesz odpowiednią ilość gazu - jednocześnie puszczasz sprzęgło a ten ci zaczyna skakać. Ale TTTM trzeba go po prostu odpowiednio wyczuć. Mnie się to już nie zdarza Ale jak go kupiłem to pierwsze kilka razy było śmiesznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwiatek Napisano 9 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 nie latam w dalekie trasy potrzebuje wozidlo do miasta i od czasu do czasu wypad na dzialke 70 km w pelnej obsadzie (nie zawsze). A wiec chyba jednak Focus II najlepiej po lifcie z silnikiem 1.6 ew 1.8. Tylko trzeba troszke miedzi za taki dorzucic. Dzieki wszystkim za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > nie latam w dalekie trasy potrzebuje wozidlo do miasta i od czasu do czasu wypad na dzialke 70 km w > pelnej obsadzie (nie zawsze). > A wiec chyba jednak Focus II najlepiej po lifcie z silnikiem 1.6 ew 1.8. Tylko trzeba troszke > miedzi za taki dorzucic. > Dzieki wszystkim za pomoc. W takim wypadku brałbym fokę Poręczniejsza do miasta na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > A wiec chyba jednak Focus II najlepiej po lifcie z silnikiem 1.6 ew 1.8. Tylko trzeba troszke > miedzi za taki dorzucic. ja bym Ci jednak doradzil, zebys w pierwszej kolejnosci szukal 2.0, a dopiero jak nie znajdziesz rozgladal sie za innymi silnikami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucash Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 jeżdziłem Focą 2.0 136KM gnojowka, teraz ujeżdzam Mondeo 2.0 TDCi 115 KM. Mam już na blacie 260 kkm i nic się nie chce psuć poza eksploatacyjnymi sprawami. Zawieszenie nadal fabryczne. Co do Foki....hmmm...już jej nie mam i nie wróciłbym więcej Komfort podróżowania Mondeo jest o niebo lepszy. W Warszawie jest problem z parkingami ale bez przesadyzmu...daję radę Jeżeli chcesz disla to skupiłbym się najpierw na turbinie bez zmiennej geometrii bo w korkach stojąc to nic dobrego nie będzie a potem za benzyną. Hmm..a może trochę mącąc...inny samochód? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwiatek Napisano 10 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2013 > Hmm..a może trochę mącąc...inny samochód? tzn ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucash Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > tzn ? Szczerze mówiąc w kwocie 18kPLN nie masz za dużego wybory jeśli chodzi o kombi Nie wiem czy chcesz diesla czy benzyne ale trochę nierealne mieć samochód z roku pow. 2007, przebieg nieduży i w założonym budżecie. obczaj to Zawieszenie dużo fajniejsze. Skoro nie jeździsz dużo - powinno wystarczyć. Bagażnik dupy nie urywa ale piszesz że nie potrzebujesz przepastnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > Bagażnik dupy nie urywa > ale piszesz że nie potrzebujesz przepastnego Bagażnik jest wręcz mikroskopijny jak na kompakta kombi (344L) Autko przyjemne, dość konserwatywne stylistycznie (zapatrzyli się w volvo). Ale dla mnie jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > Jeżeli stan obu aut byłby podobny, kasa też podobna - to nie ma się co > zastanawiać nad focusem Jeśli kasa podobna i rocznik też, to jest co się zastanawiać nad focusem. Bo to raczej nienormalne (*), że auto klasy D, zbliżone rocznikiem, przebiegiem i stanem technicznym, jest w tej samej cenie co auto klasę niżej - gorzej wyciszone, gorzej się prowadzące, gorzej wyposażone. Nie dotyczy Laguny II (bo ma taką, a nie inną opinię) i jej podobnych, oraz starych szrotów klasy D lub E z dużymi silnikami (bo ciężko to sprzedać, więc ceny ma niskie, nabywca płaci po zakupie w kolejnych ratach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > nie latam w dalekie trasy potrzebuje wozidlo do miasta i od czasu do czasu wypad na dzialke 70 km w > pelnej obsadzie (nie zawsze). > A wiec chyba jednak Focus II najlepiej po lifcie z silnikiem 1.6 ew 1.8. Tylko trzeba troszke > miedzi za taki dorzucic. > Dzieki wszystkim za pomoc. Jak chcesz wygodnie jeździć pomyśl o Goldzie z czerwonymi albo szarymi fotelami lepiej wyprofilowanymi i wygodnymi dla mnie jak diabli. Wygodniejsze będą tylko w ST jak coś. 1.6 90KM, zrobić remapa i jakieś 115-120 z niego wyjdzie, ale ponoć bardziej awaryjny niż 1.8, zresztą 1.8 to stary kibel, tu się psuje wszystko najpóźniej ze wszystkich ponoć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwiatek Napisano 12 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 wyglad poraza , odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucash Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > wyglad poraza , odpada. kwestia gustu..a o tym sie nie dyskutuje. Ja juz w życiu bym Foki nie kupił za to co jest w środku...plastik...tandeta itd. Co z tego że Lancer może nie wygląda rewelacyjnie na zewnątrz (choć mi się podoba), jak warsztat pracy za kierownicą ma o niebo przyjemniejszy. Szczerze to ciężki masz orzech do zgryzienia z tymi założeniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > kwestia gustu..a o tym sie nie dyskutuje. dokładnie, testowaliśmy to auto razem z kolegą i dla mnie środek był fajny, a on stwierdził że beznadziejny, gorszy nawet niż w fabii I ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > dokładnie, testowaliśmy to auto razem z kolegą i dla mnie środek był fajny, a on stwierdził że > beznadziejny, gorszy nawet niż w fabii I ... No ja też bym się nie odnalazł w takim wnętrzu Z przodu przypomina dajewo nubire Jak już z tamtych rejonów to poszukałbym jakiejś corolki E12 tylko rocznikowo będzie niestety starsza. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.