twinsen Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > wyjde teraz na wiesniaka > mialem kierownice plastikowe i w skorze-nigdy nie odczulem roznicy Ja podobnie. Plastik nawet lepszy, bo nie lepi się jak skóra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > Ja podobnie. Plastik nawet lepszy, bo nie lepi się jak skóra Jesteś pewien ze to była skóra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FuRioN Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > oczywiście Zobacz gdzie masz to czwarte ramie, a zobacz jak masz rozstawione ramiona współcześnie. Nie wyczuwasz różnicy? Poza tym, mówimy o czasach współczesnych, a tamte auta "wyścigowe", nie miały również pasów szelkowych, klatek bezpieczeństwa mimo odsłoniętych konstrukcji itd. Naprawdę uważasz więc, że mogą one służyć za wzór aut wyczynowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiziuk Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > To zależy od całego układu ramion, nie tylko 2. I jak już pisałem - osobiście nie spotkałem się z > kierownicą 4-ramienną, która pozwalałaby na przyjęcie "bojowej" pozycji jeśli chodzi o > trzymanie rąk na kierownicy i ewentualny jej obrót. Z ciekawości zapytam. Czym się różni "bojowa pozycja" jeśli chodzi o trzymanie kierownicy - przy współczesnej kierownicy trój- i czteroramiennej? Bo jeśli chodzi o ewentualne obracanie, mogę uwierzyć, że z uwagi na nadmiar ramion, trafiasz w nie palcami i jest to niekomfortowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FuRioN Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Z ciekawości zapytam. Czym się różni "bojowa pozycja" jeśli chodzi o trzymanie kierownicy - przy > współczesnej kierownicy trój- i czteroramiennej? > Bo jeśli chodzi o ewentualne obracanie, mogę uwierzyć, że z uwagi na nadmiar ramion, trafiasz w nie > palcami i jest to niekomfortowe. Nie wiem, czym się różni, bo ja w ogóle nie jestem w stanie złapać w sposób właściwy kierownicy, która ma 4 ramiona, i do tego w razie potrzeby szybko nią obrócić. Po prostu te 2 dolne ramiona mocno ograniczają mi ruch rękami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Zobacz gdzie masz to czwarte ramie, a zobacz jak masz rozstawione ramiona współcześnie. Nie > wyczuwasz różnicy? Poza tym, mówimy o czasach współczesnych, a tamte auta "wyścigowe", nie > miały również pasów szelkowych, klatek bezpieczeństwa mimo odsłoniętych konstrukcji itd. > Naprawdę uważasz więc, że mogą one służyć za wzór aut wyczynowych? oczywiście i myślę, że kolega Konik to potwierdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Z ciekawości zapytam. Czym się różni "bojowa pozycja" jeśli chodzi o trzymanie kierownicy - ja myślę, że to właśnie jest bojowe trzymanie kierownicy: specjalnie to trzecie ramię kierownicy mu nie przeszkadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiziuk Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Nie wiem, czym się różni, bo ja w ogóle nie jestem w stanie złapać w sposób właściwy kierownicy, > która ma 4 ramiona, i do tego w razie potrzeby szybko nią obrócić. Po prostu te 2 dolne > ramiona mocno ograniczają mi ruch rękami. u mnie działa, ale ja tylko fordami jeżdżę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > To bez sensu (chyba) zamiana. Jak już chcesz zamieniać na trójramienną to wybierz o mniejszej > średnicy. Ale ja chce oryginalna, a nie jakas z innego modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FuRioN Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > u mnie działa, ale ja tylko fordami jeżdżę Tylko ja mówię o jeździe wyczynowej, nie zwykłej, codziennej. To są 2 różne sprawy Pisałem o tym dlatego, że pojawiły się śmieszne komentarze, że niby 3-ramienna kierownica, to taka pseudo sportowa kierownica, która niczym nie różni się od 4-ramiennej. A to wcale nie jest prawdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Ja podobnie. Plastik nawet lepszy, bo nie lepi się jak skóra Gucio prawda. Obszyłem fabryczną, plastikową kierownicę w 307. Od momentu obszycia jest o dwa nieba wygodniejsza. I o jedno niebo wygodniejsza, od fabrycznej "skórzanej", z której płatami lakier odchodzi. Grunt to odpowiedni tapicer i jego dobór materiału do pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Jesteś pewien ze to była skóra? Najprawdziwsza skóra zapewne. Z plastikowej świni. Szumnie zwana ekoskórą, a w praktyce to zwykły skaj - ot taki z siedzeń dawnych Ikarusów czy innych Berlietów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiziuk Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Tylko ja mówię o jeździe wyczynowej, nie zwykłej, codziennej. To są 2 różne sprawy Pisałem o tym > dlatego, że pojawiły się śmieszne komentarze, że niby 3-ramienna kierownica, to taka pseudo > sportowa kierownica, która niczym nie różni się od 4-ramiennej. A to wcale nie jest prawdą Ale dyskusja toczy się na temat aut popularnych, a nie WRC . A w tych nie ma to znaczenia. Mnie 4-ramienna nie przeszkadza w szybkim kręceniu, ale robię to co jakiś czas, a nie nieustannie - a w zasadzie robię tak, żeby nie musieć tak kręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > oczywiście i myślę, że kolega Konik to potwierdzi Kolega Konik, to "mentalnie żyje w Austrowęgrzech." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hektor Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Powiem szczerze, ze jak chyba każdy wlasciciel Passata ja również marzę o tym żeby zamienić moją > kierownicę: > Na taką: > I może kiedyś to zrobię > Pytanie było jaki sens? Nie wiem.. No po prostu ładniejsza poprostu chcesz mieć większe logo VW które pięknie sie odbije na czole w razie dzwona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FuRioN Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Ale dyskusja toczy się na temat aut popularnych, a nie WRC . A w tych nie ma to znaczenia. > Mnie 4-ramienna nie przeszkadza w szybkim kręceniu, ale robię to co jakiś czas, a nie nieustannie > - a w zasadzie robię tak, żeby nie musieć tak kręcić Jak już pisałem w poprzednim poście, pojawiły się spekulacje, że kierownica 3-ramienna to taka kierownica pseudo sportowa, bo nie różni się niczym od 4-ramiennej i że nie ma żadnego uzasadnienia, dlaczego jest stosowana w sporcie. Dlatego wyjaśniłem o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hektor Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Widać nie zdarzyła Ci się na tyle podbramkowa sytuacja, byś nie zdążył. > Zajedź na jakiś Orlen. Tam (z reguły) mają najnowsze wydanie "Szybkości bezpiecznej" S.Zasady. > Zakup i przeczytaj. Zobaczymy jakie wnioski wyciągniesz. wystarczy obejrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > wystarczy obejrzeć Co nam tutaj kolega podsyła do oglądania? 4:10 "mydełko fa" czyli kręcenie jedną ręką... przecież współcześni znawcy tematu, np. taki Kuba Bielak, śmieją się, wręcz szydzą z takiego sposobu kierowania. A sam dodam, że bojowe trzymanie kierownicy (1:45) czyli 14:45 może jest i dobre, ale kto wytrzyma kilka godzin wiszenia rękami w takiej pozycji? Mnie taki układ męczy po kilkunastu kilometrach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 żadna różnica (lub taka jak w kolorze czy marce samochodu) a jeździłem 1,2,3,4 ramiennymi i żadnej różnicy nie znalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 A od kiedy tu Pan Bielak jest jakimkolwiek wyznacznikiem w bezpiecznej jeździe. Bo Prowadzi program w TVN to jest już jakimś guru. Dla mnie jest pajacem z TV. Że cię meczy to nie znaczy że nie jest prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 > Już wraca BA!!! Ja mam taką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 > O właśnie. Przekombinowane jak wszystko w tych autach, ale przynajmniej jest ciekawie. a mój C4 ma dwuramienną i żyję i jeszcze ma nieruchomy środek:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 > a mój C4 ma dwuramienną i żyję i jeszcze ma nieruchomy środek:) Akurat te kierownice w C4 i C5 są bardzo wygodne. Szkoda że Citroen odszedł od tego rozwiązania. Mi się w moim aucie zdarzyło, że chciałem odebrać telefon w zakręcie i szukałem guzika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 > Jakie są zalety 3-ramiennej? Bo sporo ludzi taką preferuje. > Jeździłem autem z takową i specjalnej różnicy nie widziałem w porównaniu z 4-ramienną. Czasami są lepiej wyprofilowane niż 4 ramienne, czasami są też grubsze niż standardowy 4 ramienny "kabanosik" - mówiłem to ja, gość z dużymi łapami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > Jakie są zalety 3-ramiennej? Bo sporo ludzi taką preferuje. > Jeździłem autem z takową i specjalnej różnicy nie widziałem w porównaniu z 4-ramienną. A może powrót do jednoramiennej jak w cytrynie DS? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4d43a88f061c6fb2.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ancypankrator Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 1. Lepiej mi się taką kręci. 2. Ładniej wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.