Qulek Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 Witam. Chodzi o 1.4tsi 122 konie. Auto które mnie interesuje to nowa Jetta (ale pewnie w Golfie będzie podobnie). Ile realnie pali ten silnik w mieście ? Skrzynia 6b manual. Jeśli to się nie nadaje na MK a na VW to proszę moda o przeniesienie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Witam. Chodzi o 1.4tsi 122 konie. Auto które mnie interesuje to nowa Jetta (ale pewnie w Golfie > będzie podobnie). Ile realnie pali ten silnik w mieście ? Skrzynia 6b manual. Zależy jakie miasto, między 8 a 10. W cyklu mieszanym 6-6,5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 Kielce.. Średnio zakorkowane miasto. Dojazd do pracy to jakieś 12-14 km w jedną stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gorex Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 Octavia II z tym silnikiem pali mi po mieście 7,5l/100km. Warunki - średni ruch, 18km. do pracy. W trasie z 740km. autostradą - 7,2l (i poza miastem było to spalanie maksymalne), ostatnio na Litwie (minimalny ruch) osiągneliśmy dokładnie 5,4l/100km po przejechaniu 136km (i było to spalanie minimalne). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 Będzie kolejny hit wątek Sprawdź w katalogu ile ma palić Twoje obecne auto. Potem porównaj do tego ile faktycznie Ci pali. Różnicę wyrażoną w procentach dodaj do spalania katalogowego tego 1.4 TSI i mniej więcej tyle będzie palił Tobie przy zachowaniu tego samego stylu jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 Tutaj chyba wiarygodne dane z 30kkm? O ile to ten model? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Tutaj chyba wiarygodne dane z 30kkm? O ile to ten model? > Pozdrawiam. Jasne, benzyna pali mniej niż diesel - zgodzę się, że na wyswietlaczu komputera, jednak weryfikacja na stacji może rozczarować i niestety niewielu kierowców takową przepowadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 To nie liczy na podstawie wyświetlacza. Aby działało trzeba tankować pod korek. Tylko z takich tankowań i przebiegów brana jest średnia. Też mam tam statystykę ale mój 1,3T 130KM pali średnio 7,5l./100km. Tylko, że to zabytek prawie ;-) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 Czyli całkiem mało. A jakmi drogami wiedzie ta trasa do pracy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Tutaj chyba wiarygodne dane z 30kkm? O ile to ten model? > Pozdrawiam. Tu (1.4 122 KM) jest "trochę" większa próba. Ogólnie pali bardzo przyzwoicie i nie ma się czego bać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Witam. Chodzi o 1.4tsi 122 konie. Auto które mnie interesuje to nowa Jetta (ale pewnie w Golfie > będzie podobnie). Ile realnie pali ten silnik w mieście ? Skrzynia 6b manual. > Jeśli to się nie nadaje na MK a na VW to proszę moda o przeniesienie.. Znajomy ma Jette z tym silnikiem, chwali sobie ją bardzo, głównie za przyzwoite spalanie. Z tego co wiem, średnie spalanie z cyklu mieszanego oscyluje w okolicy 7 - 7,5 l/100 . TSi potrafią spalać praktycznie katalogowe wartości pod warunkiem, że nauczymy się nimi jeździć. Każdy wątek o tych silnikach kończy się aferą na pół AK, więc nie zdziw się jak zacznie się jadka. Najczęściej wypowiadają się ,,znawcy'' co czytali gdzieś lub słyszeli, albo jechali 5 km na jazdę próbną i na kompie średnie wyszło im 15 l/100 Mam 1.2 Tsi i bardzo sobie chwalę, jeździłem też Octavią 1.4 tsi 122 KM i spalanie wychodziło średnio pomiędzy 0,5-0,8 l więcej niż w 1.2 przy zachowaniu stylu jazdy. Moja Octavia spala średnio w cyklu mieszanym 6,5-6,7 l (średnia z dystansu 17 tys km). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolf_Lub Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Jasne, benzyna pali mniej niż diesel - zgodzę się, że na wyswietlaczu komputera, jednak weryfikacja > na stacji może rozczarować i niestety niewielu kierowców takową przepowadza. Jak juz pisałem na AK, przeprowadziłem porównanie 1,9 mjtd (160 KM ze 120'ki) z 1,2tsi z dsg. Jechalismy na dwa auta, powoli, bez szybkich wyprzedzeń po lokalnych trasach, 350 km w jedna strone. W GVII wyszlo srednie 5,2 a w Bravo okolice 6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 Dwupasmówka ostatnio wyremontowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 Ogólnie będzie to przesiadka z Octavii 1 1.9tdi. Nie widzę sensu dopłacania dużej ilości kasy do diesla , tym bardziej że dpf nie będzie miał kiedy się wypalić i będzie problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 Spalanie 7,5-8 l/100km jest spokojnie akceptowalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Znajomy ma Jette z tym silnikiem, chwali sobie ją bardzo, głównie za przyzwoite spalanie. Z tego co > wiem, średnie spalanie z cyklu mieszanego oscyluje w okolicy 7 - 7,5 l/100 . > TSi potrafią spalać praktycznie katalogowe wartości pod warunkiem, że nauczymy się nimi jeździć. a to w innych silnikach jest inaczej ? jezeli sie jezdzi tak, zeby priorytetem bylo spalanie to w kazdym silniku mozna osiagnac wartosci katalogowe a nawet ponizej. W Outbacku 2.5 AWD jak sie postaralem to zszedlem do rowno 7l/100km, ale pytanie czy komus odpowiada taki styl jazdy. Dla mnie osobiscie nie. IMO wkladanie malych silnikow z turbo ma jedna niezaprzeczalna zalete: ciut tansze OC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > Będzie kolejny hit wątek > Sprawdź w katalogu ile ma palić Twoje obecne auto. > Potem porównaj do tego ile faktycznie Ci pali. > Różnicę wyrażoną w procentach dodaj do spalania katalogowego tego 1.4 TSI > i mniej więcej tyle będzie palił Tobie przy zachowaniu tego samego stylu jazdy. Jeśli 1.5dci pod moja nogą wciąga 8,3 ropy (norma dla kangoo grand 7os to 5,1) a forester 2,5 n/a 10l benzyny przy normie 9l to jaki % wyższego spalania mam doliczyć do tsi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > Jeśli 1.5dci pod moja nogą wciąga 8,3 ropy (norma dla kangoo grand 7os to 5,1) a forester 2,5 n/a > 10l benzyny przy normie 9l to jaki % wyższego spalania mam doliczyć do tsi? przed włączeniem kalkulatora, musisz naprawić dci, lub nauczyć się nim jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > przed włączeniem kalkulatora, musisz naprawić dci, lub nauczyć się nim jeździć Może rzeczywiście nie umiem jeździć (dci 110KM).. Ale z drugiej strony co to znaczy umieć jeździć. Nie przciagam naobr (max do 3kobr/min), nie wciskam gazu więcej niż do 50%. Biegu zmieniam jak oszalaly od 1 do 6 jak tylko pojawi się "przypominacz" w formie kntrolki na desce, nie przekraczam znacząco ograniczen, auto nowe więc wykluczam awarie, o czym jeszcze pamiętać.... ? p.s. Volvo v50 d2 (1.6 115KM) jezdzone w identyczny sposób zadowala sie 7.2 ropy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 bylo kilka razy na kapelusza spali ok 8 jak pojedziesz normalnie to 12 w tym przypadku nie ma opcji sport bo sie poprostu nie da:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > Jeśli 1.5dci pod moja nogą wciąga 8,3 ropy (norma dla kangoo grand 7os to 5,1) a forester 2,5 n/a > 10l benzyny przy normie 9l to jaki % wyższego spalania mam doliczyć do tsi? Taki sam styl jazdy w obu autach i nie będzie problemu. Zmiana biegów itd. i wtedy policzymy Wierzę w wartości które podałeś, ale nie można ich porównać, bo wychodzi na to, że dci nie potrafisz jeździć ... albo Subaru Ci wyjątkowo leży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > bylo kilka razy > na kapelusza spali ok 8 > jak pojedziesz normalnie to 12 > w tym przypadku nie ma opcji sport bo sie poprostu nie da:D Dobrze , że mój TSI o tym nie wie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > Ogólnie będzie to przesiadka z Octavii 1 1.9tdi. Nie widzę sensu dopłacania dużej ilości kasy do > diesla , tym bardziej że dpf nie będzie miał kiedy się wypalić i będzie problem. Przyjrzyj się i wyciągnij wnioski 1.9 TDI 110 KM średnia 5,72 l 1.4 TSI 122 KM średnio 7,06 l Próby są duże, więc śmiało można się na tym oprzeć Porównaj spalanie ojca do tego 5,7 i coś będziesz wiedział więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > Dobrze , że mój TSI o tym nie wie ale ty nie masz vw skody z tym samym silnikiem pala o 20% mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > Każdy wątek o tych silnikach kończy się aferą na pół AK, więc nie zdziw się jak zacznie się jadka. Przykład ciekawego wątku o 1.2 zamkniętego zresztą nie wiem dlaczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 15 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Tacie właśnie tak 5,7-6,5 wychodzi więc myślę że Tsi to nie będzie zły pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Taki sam styl jazdy w obu autach i nie będzie problemu. > Zmiana biegów itd. i wtedy policzymy > Wierzę w wartości które podałeś, ale nie można ich porównać, > bo wychodzi na to, że dci nie potrafisz jeździć > ... albo Subaru Ci wyjątkowo leży Zgoda i właśnie do tego pije. Nie mam zamiaru zmieniać stylu jazdy i jak oszalaly wypatrywać się w składnik chwilowego spalania muskajac gaz. Mój styl jazdy to dynamiczne ruszenie z gazem do 50% osiągnięcie żądanej predkosci i tempomat w zależności od warunków 50, 90, 110..., hamowanie i znowu.... Przy takim traktowaniu diesle i turbo benzyny pala duzo. Trochę automat ratuje sytuację bo jak jest silnik z zapasem mocy to szybko zmienia bieg na niższy ograniczając obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Zgoda i właśnie do tego pije. Nie mam zamiaru zmieniać stylu jazdy i jak oszalaly wypatrywać się w > składnik chwilowego spalania muskajac gaz. > Mój styl jazdy to dynamiczne ruszenie z gazem do 50% osiągnięcie żądanej predkosci i tempomat w > zależności od warunków 50, 90, 110..., hamowanie i znowu.... > Przy takim traktowaniu diesle i turbo benzyny pala duzo. Trochę automat ratuje sytuację bo jak jest > silnik z zapasem mocy to szybko zmienia bieg na niższy ograniczając obr Ja też tak jeżdżę i mi pali stosunkowo mało Natomiast IMHO duża w tym zaleta automatu I tu bym szukał raczej przyczyny. Turbo "nie lubi" 90-100% gazu i wysokich obrotów, bo wtedy zgodnie z tekstem "turbo żyje, turbo pije" W manualu nie mam cierpliwości, do wrzucania biegu co 2 sekundy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinKo Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Witam, Czasem, jeżdżę Golfem z tym silnikiem. W trasie da się zejść do 6,5 litra - ale trzeba bardzo się pilnować, zmieniać biegi tak jak pokazuje komputer, przyspieszać delikatnie ITD... Kiedy jadę normalnie ( ale nadal spokojnie ) zawsze jest 7 z groszami. W mieście i cyklu mieszanym realnie trzeba liczyć na 8 litrów. Zakładając delikatny styl jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > a to w innych silnikach jest inaczej ? jezeli sie jezdzi tak, zeby priorytetem bylo spalanie to w > kazdym silniku mozna osiagnac wartosci katalogowe a nawet ponizej. W Outbacku 2.5 AWD jak sie > postaralem to zszedlem do rowno 7l/100km, ale pytanie czy komus odpowiada taki styl jazdy. Dla > mnie osobiscie nie. > IMO wkladanie malych silnikow z turbo ma jedna niezaprzeczalna zalete: ciut tansze OC Swoją Octavią jeżdżę różnie i szybko i wolno, czasami też przeginam, spalanie zawsze mam akceptowalne, nigdy nie wykracza ponad 7,1-7,3 l na setkę mierzone z dystrybutora (pokrywa się praktycznie z odczytami z kompa). Nie snujcie wizji tylko przyjmujcie fakty, TSi w trakcie normalnej eksploatacji spalają bardzo przyzwoite ilości paliwa i tyle w temacie. Pisanie że TSi spala w mieście 10 czy więcej to wynik albo ekstremalnych warunków jazdy (3 km w korku jechane godzinę itp) lub absolutny brak umiejętności normalnej jazdy i pałowanie pod odcięcie na każdym możliwym biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > bylo kilka razy > na kapelusza spali ok 8 > jak pojedziesz normalnie to 12 > w tym przypadku nie ma opcji sport bo sie poprostu nie da:D Skąd masz te dane ? Podajesz ekstrema, żeby spalać tym silnikiem 12 l to trzeba pałować ile wlezie na niedogrzanym motorze, tego nie można w żaden sposób nazwać ,,jak pojedziesz normalnie'' Kolejny hit wątek gotowy jak nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Nie snujcie wizji tylko przyjmujcie fakty, TSi w trakcie normalnej eksploatacji spalają bardzo > przyzwoite ilości paliwa i tyle w temacie. Pisanie że TSi spala w mieście 10 czy więcej to > wynik albo ekstremalnych warunków jazdy (3 km w korku jechane godzinę itp) lub absolutny brak > umiejętności normalnej jazdy i pałowanie pod odcięcie na każdym możliwym biegu. Ja myślę, że nie do końca tu leży clou. Ludzie zwyczajnie nie przewidują co się za chwilę na drodze wydarzy, dojeżdżają do zielonych świateł palących się od horyzontu na pełnej ladacznicy by 30 metrów przed skrzyżowaniem zaskoczyło ich czerwone. Ogólnie ludzie używają hamulca, co chwilę. To jest bez sensu, ja używam go w zupełnej ostateczności. I pewnie dlatego, przy naprawdę szybkiej jeździe, moje jeden-dwa żre według aktualnej średniej motostatu 6.92. Jakbym jechał jak kapelusz to niskie 5 wydaje się być osiągalne. Niestety, tak jak nie umiem hamować hamulcem, tak nie umiem jeździć wolno. Wracając do meritum, spalanie katalogowe jest osiągalne zawsze, w każdym aucie. Jaki wyjdzie z tego wynik jest wypadkową wyobraźni i temperamentu kierowcy. Najbliżej spalania katalogowego będzie ten z wyobraźnią i spokojnym temperamentem, najdalej dzikus-półgłówek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Swoją Octavią jeżdżę różnie i szybko i wolno, czasami też przeginam, spalanie zawsze mam > akceptowalne, nigdy nie wykracza ponad 7,1-7,3 l na setkę mierzone z dystrybutora (pokrywa się > praktycznie z odczytami z kompa). > Nie snujcie wizji tylko przyjmujcie fakty, TSi w trakcie normalnej eksploatacji spalają bardzo > przyzwoite ilości paliwa i tyle w temacie. Pisanie że TSi spala w mieście 10 czy więcej to > wynik albo ekstremalnych warunków jazdy (3 km w korku jechane godzinę itp) lub absolutny brak > umiejętności normalnej jazdy i pałowanie pod odcięcie na każdym możliwym biegu. Tak, tyle, że nie zapominaj, że to 1.2, więc nie dziwne, że nie osiągniesz 10l i więcej. Gdybyś miał owe TSI ale 2.0 takie spalanie było by bardzo łatwe do osiągnięcia. Także, takei to właśnei porównywanie spalania, gdy większość zależy od kierowcy i stylu jazdy - nie tylko chodzi tu o tak jak kto , ale o otoczenie gdzie się porusza (drogi, korki, itd). Przykład były Cee'd mojego taty z deko większym i mocniejszym silnikiem 1.6 122KM palił u niego 8-8,2l ale jazda 100% miejska (spokojna), wystarczyło, że pojezdziłem nim trochę poza miastem i średnio było ok 7l, ale po kolejnym tankowaniu i dojazdach do pracy w warszawskich korkach (3km, 40min) szybko osiągnęłam 9l i nie wieżę, że tsi w tym przypadku zatrzymał by się na jakieś magicznej granicy i więcej nie palił (jak na 1.2) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Jasne, benzyna pali mniej niż diesel - zgodzę się, że na wyswietlaczu komputera, jednak weryfikacja > na stacji może rozczarować i niestety niewielu kierowców takową przepowadza. Ciekawe jak z zywotnoscia tych TSI bo prawda taka, ze spalanie sie zrownalo niemal ( policz ile drozszy ON w zakupie i oszczednosci do miasta mozna miedzy bajki wlozyc) Ja ON-a juz bym nie kupil, trafilo sie to mam ale klekocze i tyle, brrr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Jak juz pisałem na AK, przeprowadziłem porównanie 1,9 mjtd (160 KM ze 120'ki) z 1,2tsi z dsg. > Jechalismy na dwa auta, powoli, bez szybkich wyprzedzeń po lokalnych trasach, 350 km w jedna > strone. W GVII wyszlo srednie 5,2 a w Bravo okolice 6. Dlatego DIESEL to juz porazka zaczyna byc. Bo nie dosc, ze spala nie tak malo, mi mjtd 120KM znad morza, box, full pakunek, predkosc dozwolona z malych plusem i 5,9 wg kompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Przyjrzyj się i wyciągnij wnioski > 1.9 TDI 110 KM średnia 5,72 l > 1.4 TSI 122 KM średnio 7,06 l dla litra 30 nawet bym sobie nie zawracal....glowy dieslem, co przy moim przebiegu rocznym ok 18 tys da ok 1300 zl wiecej na NoPb ale DPF-a nie ma, nie klekocze, nizsze OC, nic sie nie wytraci w mrozie. A TSI maja dwumase? Ryzykowne wtryski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Swoją Octavią jeżdżę różnie i szybko i wolno, czasami też przeginam, spalanie zawsze mam > akceptowalne, nigdy nie wykracza ponad 7,1-7,3 l na setkę mierzone z dystrybutora (pokrywa się > praktycznie z odczytami z kompa). > Nie snujcie wizji tylko przyjmujcie fakty, TSi w trakcie normalnej eksploatacji spalają bardzo > przyzwoite ilości paliwa i tyle w temacie. Pisanie że TSi spala w mieście 10 czy więcej to > wynik albo ekstremalnych warunków jazdy (3 km w korku jechane godzinę itp) lub absolutny brak > umiejętności normalnej jazdy i pałowanie pod odcięcie na każdym możliwym biegu. miasto miastu nierowne....i ja widze po okresie wakacyjnym, z normalnych ok 7,7 mam obecnie 6,8 ale i obwodnica powoze chwile swiatla na jeden cykl, przewidywanie zmiany swiatel, bez pociskania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 jezdzilem golfem z tym silnikiem mi palil w granicach 14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > A TSI maja dwumase? Mają, ale to nie jest element eksploatacyjny - zwyczajnie benzyna się tak nie rzuca na niskich obrotach. W 1.2/1.4 TSI największym problemem okazały się łańcuchy rozrządu. W maju zeszłego roku coś tam zostało z tym poprawione i podobno ma być już dobrze, ale wiadomo, dowiemy się za 2-3 lata. Użytkownicy VAG od zawsze byli betatesterami nowych pomysłów centrali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > miasto miastu nierowne.... Dlatego przy wszystkich raportach spalania powinno się podawać także średnią prędkość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3025 Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Nie wiem jak tsi VW ,ale podobne 1.4T Opla pali mi średnio jakieś 9-10l. Miało być prawie połowe mniej Widocznie jeździć nie umiem. Co ciekawe wolnossące 1.8 Opla tez wciaga srednio 10l. Tyle ,że LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Nie wiem jak tsi VW ,ale podobne 1.4T Opla pali mi średnio jakieś 9-10l. > Miało być prawie połowe mniej > Widocznie jeździć nie umiem. > Co ciekawe wolnossące 1.8 Opla tez wciaga srednio 10l. Tyle ,że LPG Masa robi swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 pytasz o zużycie paliwa czy oleju no to zapytajmy kącikowych ekspertów czy niemiecki AŚ przesadza czy też raczej mówi szczerą prawdę: http://www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > pytasz o zużycie paliwa czy oleju > no to zapytajmy kącikowych ekspertów czy niemiecki AŚ przesadza czy też raczej mówi szczerą prawdę: > http://www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami Co do oleju, to najwięcej przygód jst z 1.8 TSI i 1.4 TSI ale tylko w wersji 180 KM. Silniki były wymieniane z tego powodu na gwarancji, no ale kto bogatemu zabroni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > pytasz o zużycie paliwa czy oleju > no to zapytajmy kącikowych ekspertów czy niemiecki AŚ przesadza czy też raczej mówi szczerą prawdę: > http://www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami Autoświat rządzi Quote: Jednostka 1.4 TSI pojawiła się w sprzedaży wiosną 2006 r. Zastosowano w niej bezpośredni wtrysk paliwa, łańcuch rozrządu, intercooler, turbinę oraz – co ważne – kompresor. Pomysł na tyle prosty, co genialny: dzięki mechanicznej sprężarce zjawisko turbodziury miało zostać wyeliminowane (wysokie ciśnienie doładowania dostępne już od najniższych obrotów), a zużycie paliwa – spaść do poziomu jednostek wolnossących o porównywalnej mocy. Czyli takie np. 1.4TSi miało zejść ze spalaniem do poziomu L81 3.0 v6 A swoją drogą, 122 konny 1.4tsi jest doładowany tylko turbiną, to trochę inny silnik od tego co wkleiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Autoświat rządzi > Czyli takie np. 1.4TSi miało zejść ze spalaniem do poziomu L81 3.0 v6 pewnie mieli napisać "pojemności" a napisali "mocy" - ja często robię takie błędy, więc poniekąd to rozumiem > A swoją drogą, 122 konny 1.4tsi jest doładowany tylko turbiną, to trochę inny silnik od tego co > wkleiłeś. Quote: Uwaga: dość często problem z układem tłokowo-korbowym dotyczy też innych odmian spełniających normę Euro 5 – o mocy 122 i 125 KM – w których doładowanie realizowane jest wyłącznie za pomocą turbiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Mają, ale to nie jest element eksploatacyjny - zwyczajnie benzyna się tak nie rzuca na niskich > obrotach. > W 1.2/1.4 TSI największym problemem okazały się łańcuchy rozrządu. W maju zeszłego roku coś tam > zostało z tym poprawione i podobno ma być już dobrze, ale wiadomo, dowiemy się za 2-3 lata. > Użytkownicy VAG od zawsze byli betatesterami nowych pomysłów centrali. W nowej octavii 1.4 tsi 140 konny jest na pasku. Ten 122 konny w Jettcie będzie chyba jeszcze na łańcuchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > pytasz o zużycie paliwa czy oleju > no to zapytajmy kącikowych ekspertów czy niemiecki AŚ przesadza czy też raczej mówi szczerą prawdę: > http://www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami jeśli chodzi o zużycie oleju to w pracy mamy Jettę poprzedniej generacji 1.4tsi i ubytki oleju są znikome.. auto ma przeszło 170kkm przebiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Dlatego przy wszystkich raportach spalania powinno się podawać także średnią prędkość. plus temperament kierowcy U mnie w zależności od dnia spalanie może być diametralnie różne, Dlatego jeżeli mówię, że pali ileś, to znaczy że jeżdżę tak w miarę normalnie i nie podaję wyników skrajnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > plus temperament kierowcy > U mnie w zależności od dnia spalanie może być diametralnie różne, Dlatego jeżeli mówię, że pali > ileś, to znaczy że jeżdżę tak w miarę normalnie i nie podaję wyników skrajnych plus sztuka sztuce nierówna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.