Cezarek Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 witam.. jak w temacie znajomy szuka auta, zeby nie palilo jakos za duzo w naprawach zeby nie bylo klopotliwe.. przebieg roczny 16-20kkm, benzyna +LPG ewentualnie ropa.. wymagania: kwota na wydanie18-20tys powyzej 2002 liczba drzwi 4-5 rodzaj nadwoza bez roznicy,musi sie spodobac moze byc kombi ,sedan hatchbeck jakies nie bardzo skomplikowane w naprawach.. auto ma jechac w mniej niz 9s do setki.. jak narazie ma dwa typy.. Octavia RS 1.8T i Leon 1.9 tdi ARL a wy jakie byscie wzieli auta pod uwage.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > Octavia RS 1.8T i Leon 1.9 tdi ARL > a wy jakie byscie wzieli auta pod uwage.. Stilo Mjtd 150KM + program na 190KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 Zadbanego ARLa nie kupi za 18-20. W tych cenach są same padaki. Szybciej 1.8T z LPG (to samo co w Octavi). Do listy można by dorzucić resztę z gamy VW czyli Pssata B5FL i A4 B6. Ja bym przy takich założeniach nie kupował Diesla. Bo skoro zależy mu na przyspieszeniu to oszczędności na Dieslu nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > Stilo Mjtd 150KM + program na 190KM? Ew. Alfa 147 po lifcie, JTDm 150 KM - fabrycznie 8,8s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2013 jakos za fiatem i alfa nie jest passat troszke dla niego zbyt oklepany.. a octavi rs jak na lekarstwo to ktos moze jeszcze jakies inne typy ogolnie tez raczej mu doradzam benzyna +lpg niz dielsa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > Ew. Alfa 147 po lifcie, JTDm 150 KM - fabrycznie 8,8s Nie proponowałem ze względu na ilość elementów zawieszenia- ale fakt, lżejsza o 80-90kg od Stilo, to i katalogowo o 0,1s szybsze od Stilo A jak faktycznie jest z zawiasem w Alfie 147 przy założeniu fabrycznych 15"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > jakos za fiatem i alfa nie jest Ibiza FR/Cupra 1,8T? > passat troszke dla niego zbyt oklepany.. i za ciężki, bo masa ma wpływ na osiągi > a octavi rs jak na lekarstwo a 150KM nie uciągnie poniżej 9s do 100km/h ? > to ktos moze jeszcze jakies inne typy Saab 2,0T? > ogolnie tez raczej mu doradzam benzyna +lpg niz dielsa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > jakos za fiatem i alfa nie jest > passat troszke dla niego zbyt oklepany.. > a octavi rs jak na lekarstwo > to ktos moze jeszcze jakies inne typy > ogolnie tez raczej mu doradzam benzyna +lpg niz dielsa.. To może uda mu się znaleźć coś takiego? Gorzej że po 2002 roku zostaje tylko 1 rok z modelu 8L, a 8P z podobnym silnikiem chyba będzie ciężko do 20 tyś (chociaż nie mam pewności). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 Leon I 1.8T (byly wersje 180, 210 i 225KM takze jest z czego wybierac) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > A jak faktycznie jest z zawiasem w Alfie 147 przy założeniu fabrycznych 15"? Tył jest solidny i nic się tam nie dzieje, a z przodu najsłabszym ogniwem są górne wahacze. Na naszych drogach tanie zamienniki potrafią się posypać po 10-15 tyś km, dlatego trzeba zakładać TRW które powinny spokojnie wytrzymać ponad 50 tyś. km. Dolne są mocniejsze, ale też warto dołożyć do TRW lub czegoś zbliżonego jakościowo. Reszta tj. amortyzatory, stabilizatory i łączniki wytrzymują długo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > Ibiza FR/Cupra 1,8T? ciezko znalesc w 5 klamkach > i za ciężki, bo masa ma wpływ na osiągi > a 150KM nie uciągnie poniżej 9s do 100km/h ? w kombi uciagnie bo ma 8,5 wiec to moze byc mysl > Saab 2,0T? jakos boi sie saaba > > ogolnie tez raczej mu doradzam benzyna +lpg niz dielsa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2013 ciezko z b6 wyrobic sie w 20tys tym bardziej samemu zakladajac gaz.. a jak w tych audi sprawuja sie silniki bo widze ze wiekszosc to 1.8T 163konie i jak zawieszenie sie sprawuje.. i ogolnie jakies wady tego auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 Xsara vts Nie znajdziesz nic o lepszym stosunku fun/odpornosc na ruda/trwalosc mechsniki/rocznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2013 ale chyba to wychodzilo tylko w 3 drzwiach.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > ale chyba to wychodzilo tylko w 3 drzwiach.. Racja 5d było tylko 136KM Więc może opel astra g 5d 2.0 160KM lub focus 1 st Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > Zadbanego ARLa nie kupi za 18-20. W tych cenach są same padaki. Szybciej 1.8T z LPG (to samo co w > Octavi). Wiesz co mówisz ? oglądam od dwóch miesięcy takie leony 1.8t i żeby kupić coś sensownego trzeba położyć 20+ za auto z 2002 roku, a z gazem ustrzelić to też niezły wyczyn p.s. octavia ma chyba 150km w serii a leony miały tylko 180 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waho Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 Peugeot 406 3.0 V6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > witam.. > jak w temacie znajomy szuka auta, zeby nie palilo jakos za duzo w naprawach zeby nie bylo > klopotliwe.. przebieg roczny 16-20kkm, benzyna +LPG ewentualnie ropa.. > wymagania: > kwota na wydanie18-20tys > powyzej 2002 > liczba drzwi 4-5 > rodzaj nadwoza bez roznicy,musi sie spodobac moze byc kombi ,sedan hatchbeck > jakies nie bardzo skomplikowane w naprawach.. > auto ma jechac w mniej niz 9s do setki.. > jak narazie ma dwa typy.. > Octavia RS 1.8T i Leon 1.9 tdi ARL > a wy jakie byscie wzieli auta pod uwage.. Szukałbym Megane II 2.0T 163KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 Miałem Leona TS 1,9tdi 180km+ i szału nie było,za to sporo kaski wspompowałem w remonty głowic i finalnie taniej jazdy tym nie było,a osiągi mizerne immo w porównaniu do choćby Ibizy Cupry FL 150kM. Wszystko zależy czy potrzebujesz hatchbacka(3d czy 5d) czy możę warto wziąć pod uwagę sedana?Obecnie mam E46 Touring 184kM i jazda tym autem w porównaniu do ww. Leona to przepaść choćby z funu z napędu RWD.Ja szukałbym jakieś E46 przedlifta najlepiej 325 192kM,pancerne silniki,ewentualnie 330 benzynkę,ale to szło w poliftach,a 20kplnów to za mały budżet na coś sensownego.Będziesz zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 Volvo S60 2,4T 200KM według danych 7,6 do sety, za te pieniądze będzie malina z gazem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 Tego się pewnie przestraszy a niesłusznie. Jeśli wstawi ręczną skrzynię to nawet poniżej 8s. zejdzie bez żadnych modów. I jeszcze kasy na paliwo, na rok mu zostanie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2013 ogolnie compacty coupe odpadaja ma byc 4 albo 5 drzwi.. przedlift nie miesci sie w roczniku ma byc od 2002 w gore.. nie musi robic auto wysokich 7 po prostu ma sie miescic w 9s do setki wiec nie musi byc nie wiadomo jakim demonem predkosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2013 za duza pojemnosc silnika najlepiej jak by sie miescil w 2.0 a maks to 2,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2013 mogl bys powiedziec cos wiecej o tym aucie np.ceny czesci jaka awaryjnosc jakie zawieszenie.. bo na volvo.. sie nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2013 nie widze zadnej astry zeby sie miescila wymaganiu o rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > nie widze zadnej astry zeby sie miescila wymaganiu o rok A foka st? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 a tak z ciekawości czy w leonie II montowali stary dobry 1.8T?? nie mówię o 1.8 FSI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > a tak z ciekawości czy w leonie II montowali stary dobry 1.8T?? > nie mówię o 1.8 FSI niestety nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 Wiem co mowie. Miałem Leona 1.8T i sam jak szukałem wiem jakie były sztuki i twierdzę że można znaleźć za te pieniądze jakiś sensowny egzemplarz. Padaki zaczynają się juz od 10 tysięcy a jakieś przyzwoite 17-18 pierwszy z brzegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 Kto mówi o B6. W B6 był albo padakowaty 1.6 albo bezpośredni wtrysk. Lub jak ktoś lubi kłopoty to 2.0 TDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > witam.. > jak w temacie znajomy szuka auta, zeby nie palilo jakos za duzo w naprawach zeby nie bylo > klopotliwe.. przebieg roczny 16-20kkm, benzyna +LPG ewentualnie ropa.. > wymagania: Każdy spełniający kryterium przyśpieszenia, może spełnić pozostałe warunki. Może, ale nie musi Moje Punto prawie spełnia (ma za mało drzwi). O dziwo jeździ i kosztuje połowe tej kwoty którą chcesz wydać. Ale to nie oznacza, że każde takie Punto jeździ Ja sam uważam że mam szczęście że to pudło odpala i dowozi do celu Z takim podejściem jak moje, proponuję Ci szukać tego typu wozu. Bardzo niewiele z nich jest długo używane w jednych rękach i służy jako pojazd rodzinny. Często przechodzą z ręki do ręki i każdy kolejny właciciel coraz mniej chce na nie wydawać Te co podałeś to rozsądny wybór, poszukaj jednak czegoś mniej znanego, może z Francuzów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2013 sa b6 z 1.8 T tylko maja 163,190 i niekiedy sie trafi 150 .. ale nie wiem czym te 163 i 190 roznia sie od 150 konnych 1.8T no ale zaciekawilo go audi.. ktos cos wiecej moze powiedziec o b6 i o b5 z konca produkcji.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2013 wiekszy wybor w kombi jest, w niebieskim kolorze powiedzial ze nawet mu sie podoba i cena przystepna bo zostaje sporo wolnej gotowki.. ale jak w naprawach sa fordy jak sie sprawuje ten silnik? jak znosi gaz i ile mniej wiecej moze palic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > Wiem co mowie. Miałem Leona 1.8T i sam jak szukałem wiem jakie były sztuki i twierdzę że można > znaleźć za te pieniądze jakiś sensowny egzemplarz. Padaki zaczynają się juz od 10 tysięcy a > jakieś przyzwoite 17-18 pierwszy z brzegu. Dziwny alcantara na fotelach a klima na kurki. A w audi A4 b6 nie bylo silników na bezposrednim wtrysku tylko 1.8T w wersjach 150KM, 163Km i ponad 190KM lub 3.0 v6 pozniej to juz s4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 Pomerdało mi się że mówimy o Passacie B6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2013 no to opowiadac mi tu o audi A4 B6 z 1.8T czym sie roznia ze sa wersje 150,163 i 190 jak znosza gaz jak zawieszenie czy jakies typowe usterki dla tego modelu.. jakies wyjatkowo drogie czesci.. spalanie, bo bardzo go zainteresowalo .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > no to opowiadac mi tu o audi A4 B6 z 1.8T czym sie roznia ze sa wersje 150,163 i 190 jak znosza gaz > jak zawieszenie czy jakies typowe usterki dla tego modelu.. jakies wyjatkowo drogie czesci.. > spalanie, bo bardzo go zainteresowalo .. Na wersje 190KM budzet zbyt krotki niestety. Zawieszenie jak to wielowahacz bywa dosc drogi w naprawie. Spalanie uzaleznione od stylu jazdy. Ale taka wersja 163Km + naped na 4 kola do dobre polaczenie. Ale ceny to szalenstwo nawet w okolicach 30tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2013 no te audi maja troszke zaporowe ceny wiec ktos cos moze jakas alternatywe ma dla audi.. passat b5fl odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bfk Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > Wiesz co mówisz ? oglądam od dwóch miesięcy takie leony 1.8t i żeby kupić coś sensownego trzeba > położyć 20+ za auto z 2002 roku, a z gazem ustrzelić to też niezły wyczyn Dasz dobrą cenę to pomyśle o sprzedaży swojego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomcatT4 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > witam.. > jak w temacie znajomy szuka auta, zeby nie palilo jakos za duzo w naprawach zeby nie bylo > klopotliwe.. przebieg roczny 16-20kkm, benzyna +LPG ewentualnie ropa.. > wymagania: > kwota na wydanie18-20tys > powyzej 2002 > liczba drzwi 4-5 > rodzaj nadwoza bez roznicy,musi sie spodobac moze byc kombi ,sedan hatchbeck > jakies nie bardzo skomplikowane w naprawach.. > auto ma jechac w mniej niz 9s do setki.. > jak narazie ma dwa typy.. > Octavia RS 1.8T i Leon 1.9 tdi ARL > a wy jakie byscie wzieli auta pod uwage.. Jeśli chcesz szybko i wygodnie bujać się po polskich drogach i nie wierzysz w stereotypy, to z własnego doświadczenia polecam: Citroen C5 MkII V6 Te poliftowe to już tylko z 6-stopniowym automatem ale dalej mieszczą się poniżej 9 sekund. Ja mam starszą C5 jeszcze z manualem i lata podobnie do wcześniejszego 8-sekundowego niepozornego hothatcha (Xsary VTS) tyle, że o niebo wygodniej a w trasach (z uwzględnieniem zakrętów) równie szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 Ja powiem tylko jedno - BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > Ja powiem tylko jedno - BMW zapewne bohater, będzie się bał kosztów, pojemności, spalania, gazowania, wizerunku, cen/wiek... i wszystkiego co odwróci jego uwagę od już podjętej decyzji = VAG spełniająacy wszystkie kryteria... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2013 no to moze jakies konkrety jaki model jaki silnik jak znosi gaz.. bo decyzja nie zapadla bo audi srednio miesci sie w budzecie wiec poszukiwania na jakim aucie sie skupic nadal trwaja.. jakie koszty utrzymania typowe usterki przykladowe ceny jakis czesci.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2013 a co powiecie o e46 polift 2.0d czyli ten 150 koni? jak spalanie jak awaryjnosc,cena turbo,sprzegla wtryski i czy da sie wymontowac te klapki w kolektorze.. czy lepiej odpuscic i zainteresowac sie jakas benzyna +lpg w tym modelu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > mogl bys powiedziec cos wiecej o tym aucie np.ceny czesci jaka awaryjnosc jakie zawieszenie.. bo na > volvo.. sie nie znam eksploatacja z ostatniego roku, po zakupie pakiet startowy: olej, płyny, rozrząd itp. awarie: padnięty czujnik temperatury (parę dyszek), błędy pedału gazu (wykasowanie z diagnostyką 30zł, używka za 50zł), zacinający się siłownik jednych drzwi (używka za 10zł), zawiecha nie robiona więc się nie wypowiem, ogólnie z cenami części nie ma masakry, rok temu kupiony za 17k PLN, wiec raczej w zakladanym przedziale bedzie malina jak wspominałem. Wypas niezły (łącznie z telefonem nawet), osiągi lepsze niż 90% aut w tym wątku wymienionych i nawet na wartosci zyskuje (przy ubezpieczaniu agentka powiedziała, ze fura warta obecnie ponad 18k i ze to dolny przedzial widelek) Spalanie gazu kolo 12-13 litrow srednio, chociaz zdarzalo sie tez 11 z hakiem, osiagi wiecej niz wystarczajace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > no to moze jakies konkrety jaki model jaki silnik jak znosi gaz.. bo decyzja nie zapadla bo audi > srednio miesci sie w budzecie wiec poszukiwania na jakim aucie sie skupic nadal trwaja.. na granicy budżetu znajdzie jakieś 323, 325. gazować się dają. > jakie koszty utrzymania typowe usterki przykladowe ceny jakis czesci.. koszty utrzymania normalne. masa zamienników. ceny do sprawdzenia w dowolnym katalogu online (fota, intercars). co tam sobie wybierzesz. typowe usterki? nic dyskwalifikującego nie ma. najlepiej szukać na forach danego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 BMW bym odpuścił. Benzyny w dobrym stanie nie kupisz z tych roczników w takich pieniądzach. Dieslom się specjalnie nie przyglądałem ale oglądnąłem dwa i podziękowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2013 a diesle 2.0d jak sie sprawuja awaryjnosc spalanie i czy podatne na wirusy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > a diesle 2.0d jak sie sprawuja awaryjnosc spalanie i czy podatne na wirusy.. nie znam tego silnika. ale diesla nie kupisz w budżecie/wieku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > To może uda mu się znaleźć coś takiego? > Gorzej że po 2002 roku zostaje tylko 1 rok z modelu 8L, a 8P z podobnym silnikiem chyba będzie > ciężko do 20 tyś (chociaż nie mam pewności). dobrze gadasz mialem taka z programem na 197 kucy i prawie 300 niutkow i krecila dobrze na setke okolo 7 sek z czyms Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.