Skocz do zawartości

Fura do 4 tys zł


bielaPL

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

Będzie mi potrzebna fura na dojazdy, zweryfikowałem budżet i założenia. Miała być frajda ale wyszła niespodzianka życiowa i nie będzie frajdy z auta. Fura ma kosztować do 4 tys oraz

-benzyna

-bardzo nie rdzewieć

-wytrzymałe zawieszenie (jazda dziurawymi objazdami), ale małe przebiegi z 12km dziennie, nie za niski

-w miarę bezawaryjny i prosty w naprawach

-od kompaktu wzwyż

Na razie wymyśliłem sobie golfa III, nawet II jak się trafi fajny. Lanosa już miałem i chce czegoś innego. Może audi 80 ale widzę że mało sztuk jest. Coś jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cokolwiek w najlepszym stanie mozliwie po przegladzie. W ten sposob bedziesz tylko lal paliwo. Ja

> bym nawet oleju nie zmienial, tylko dolewal. Wpisac w oto moto zawezic poszukiwanie do 100km w

> okolicy i wybrac najlepszy egzemplarz.

wiadomo, zakładajmy że wszystkie są w podobnym stanie 270751858-jezyk.gif, przechodzą ścieżkę na stacji diagnostycznej i w miarę nie widać za dużej rdzy - to który? smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ma kosztować do 4 tys oraz

> -benzyna

> -bardzo nie rdzewieć

> -wytrzymałe zawieszenie (jazda dziurawymi objazdami), ale małe przebiegi z 12km dziennie, nie za

> niski

> -w miarę bezawaryjny i prosty w naprawach

> -od kompaktu wzwyż

Wypisz wymaluj Citroen BX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwa miesiące temu miałem podobny problem do twojego z tym że budżet trochę wyższy bo 5kzł

wybrałem Golfa III, szukałem jak najmłodszego rocznika, znalazłem '97, podjechałem z kompem, podpiąłem go pod kompa co by wiedzieć na dzień dobry jak kondycja, potem pojechałem na SKP i po dokładnym obejrzeniu jak wygląda od technicznej strony i przeliczeniu dodatkowych kosztów kupiłem go za 2700zł. po zakupie wstawiłem go do blacharza który wstawił progi (aczkolwiek orginały nie były zbytnio zjedzone ale wolałem mieć to już z głowy), wymieniłem we własnym zakresie rozrząd, oleje i płyny, dołożyłem do nowego sprzęgła i wydechu i za kwotę delikatnie przewyższający twój budżet i delikatnie poniżej mojego budżetu mam w pełni sprawne auto i co najważniejsze jestem świadomy jego dobrego stanu technicznego.

wśród ofert sprzedaży jest od cholery golfów, wyselekcjonuj sobie najmłodsze z twojego regionu, pojeździj i pooglądaj a na pewno coś znajdziesz w swoim budżecie, pytanie tylko czy chcesz kupić coś za połowę swojego budżetu i resztę przeznaczyć na doprowadzenie go do stanu dobrego czy wolisz zaufać poprzedniemu właścicielowi i cały budżet przeznaczyć na kupno auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> F. Bravo albo Brava

> części tanie jak barszcz

prawda

> ocynkowane więc niebitych i niekombinowanych

> egzemplarzy ruda się nie ima.

Nie do końca prawda. Zależy jak się trafi egzemplarz, bywają problemy z progami w niebitych też.

Ale rzeczywiście, zazwyczaj nie chcą rdzewieć.

Nie wiem od czego to zależy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie tylko czy chcesz

> kupić coś za połowę swojego budżetu i resztę przeznaczyć na doprowadzenie go do stanu dobrego

> czy wolisz zaufać poprzedniemu właścicielowi i cały budżet przeznaczyć na kupno auta

na późniejsze naprawy będzie osobna kasa, wiadomo, że są zjeżdżone i kilka rzeczy na wstępie trzeba wymienić i jestem na to przygotowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> takim tokiem myślenia to mój teściu będzie sprzedawał poloneza caro plus z 1998 roku... za 2 kupisz

> a drugie 2 zostanie na późniejsze naprawy

a nie zrudziałe te caro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zawieche trwałą ma?

Xsara = tylna belka z drążkami skrętnymi wahacze łożyskowane na igiełkach. Do roboty raz na parę lat (raz na 5, raz na 10)

Czyli realnie patrząc jak kupisz to pewnie będziesz miał do zrobienia, bo poprzednik zaniedbał.

Ale to nie jest duża wada, są warsztaty specjalizujące się w regeneracjach belek, naprawa nie rujnuje a spokój jest na lata.

http://www.antalex.pl/

albo

http://www.peugeot-citroen.com/

Duży plus to nierdzewność. Bliźniak Peugeot 306, mechanicznie identyczny.

Części tanie i dostępne, mało się psuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Duży plus to nierdzewność. Bliźniak Peugeot 306, mechanicznie identyczny.

> Części tanie i dostępne, mało się psuje.

a właśnie jeszcze o 406 myślałem, taxiarze swego czasu to zajeżdżali i się sprawowało ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do 4kPLN wszystko będzie mniejszą lub większą skarbonką... o bezawaryjności to raczej nie

> marzyłbym.

> Audi 80 za 4k to też rozsądnej nie znajdziesz...

To zalezy czy B3 czy B4. Ale fakt malo tego, ale podobno bardzo nie rdzewieja wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a właśnie jeszcze o 406 myślałem, taxiarze swego czasu to zajeżdżali i się sprawowało ok

O 406 nie chcę się tak zdecydowanie wypowiadać (mniej doświadczeń do tego złych), ale osobiście ceniłbym mniej jej niezawodność niż 306 i Xsara.

Popularne rzeczywiście swego czasu na TAXI ale nie wiadomo czemu np. w Wawie poznikały z postojów, a taki niby groźny C5 MKI to widok częsty, także na taxi.

Stawiam, że te 406-stki nie pojechały masowo do północnej Afryki jak stare ciężarówki smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Citroen ZX ...oferta u mnie w fabryce :

Citroen ZX 1.9 diesel, 5drzwiowy

rok prod 1996r, zarejestrowany od 1997, kupiony w salonie w Polsce, trzeci właściciel. Przebieg 270tys. km.

Samochód prosty i niezawodny, dość obszerny i wygodny, .. zawiózł i przywiózł z niejednych wakacji np w Chorwacji, Holandii ;-) itp

Przez ostatnie 4-5lat użytkowania 'włożono' w samochód nowy akumulator, wydech, alternator, pompa paliwa, tarcze klocki , ..progi i podłoga zrobiona w kwietniu.

dodatkowo opony zimowe używane 2sezony, opony letnie używane od 4lat, samochód w środku czysty, na zew ma ślady rdzy na masce.

OC do lutego, przegląd do maja.

Spalanie 5,2l/100km na trasie, w zimie w korkach do 8,5l/100km. olej wymieniany zawsze co 10tys km, zawsze tankowany na "firmowych"stacjach - nie byo większych niespodzianek przy 20stopniowych mrozach. ogólnie nie narzekam na pojazd, z żalem muszę sie rozstać ;-)

Cena do uzgodnienia

(cena wywolawcza ;-) =3200zł.)

ale ...diesel ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kup lanosa, szansa na LPG z 80%, uwaga na legalizacje ew. butli, w miare bezawaryjny, jak cos tanio

> zawieszenie i inne, za 4k mozna jakies 2001-2002 rok poszukac.

> Pisze bo mam, 260tkm najechane i dziala.

> Rdza gdzieniegdzie zaczyna centkowac.

pisał przecież że miał i już nie chce smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej

> Będzie mi potrzebna fura na dojazdy, zweryfikowałem budżet i założenia. Miała być frajda ale wyszła

EEEE... ja bym poszukiwał GOLFA II ... jak znajdziesz dobrze zakonserwowanego to nie będzie rdzewiał ... Naprawy tak proste , że nie ma się co rozpisywać. Części bajecznie dostępne i bajecznie tanie ... na dziury nadaje się idealnie wink.gif

GOLF III .... to już nie to co II.

Szukaj auta jak najprostszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> EEEE... ja bym poszukiwał GOLFA II ... jak znajdziesz dobrze zakonserwowanego to nie będzie

> rdzewiał ... Naprawy tak proste , że nie ma się co rozpisywać. Części bajecznie dostępne i

> bajecznie tanie ... na dziury nadaje się idealnie

> GOLF III .... to już nie to co II.

> Szukaj auta jak najprostszego.

I tu się nie mogę nie zgodzić cool.gif

Do tego samego worka wpada jeszcze AUDI 80 B3. Jak nie bite, to nie ma prawa byc rdzy. Części bajecznie tanie, auto proste do bólu i do tego jest namiastka komfortu.

Albo z innego kontynentu-CIVIC. Każdy silnik jest świetny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felicia nawet i z gazem - ok. 3 tys albo mniej. Najlepiej znaleźć od pierwszego właściciela, nie wyjeżdżoną co nie powinno być trudne. 1 tys. to wystarczy na spore odświeżenie pojazdu. Części tańsze niż robocizna.

Minus brak wspomagania. Rdzewieje kosmetycznie lub wcale jeżeli garażowana. Co prawda żadnych cudów w stosunku do Lanosa.

Ja bym dla frajdy kupił coś ekstremalnego np. kańciaka 125 p smile.gif Lub na dziury CC 900 ale to nie kompakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej

> Będzie mi potrzebna fura na dojazdy

Dokładnie rok temu szukał z takim budżetem kumpel z pracy, uparł się na swifta 1.0, znalazłem po dziadku, który zostawił w rozliczeniu w Kii, realny przebieg 100kkm sprawdzony telefonicznie w suzuki grinser006.gif jeździ do dziś, nic nie robił, nawet nie mył i nie odkurzał przez rok ok.gif spełnia wszystkie Twoje wymagania oprócz rdzy ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> felicia nawet i z gazem - ok. 3 tys albo mniej. Najlepiej znaleźć od pierwszego właściciela, nie

> wyjeżdżoną co nie powinno być trudne. 1 tys. to wystarczy na spore odświeżenie pojazdu. Części

> tańsze niż robocizna.

> Minus brak wspomagania. Rdzewieje kosmetycznie lub wcale jeżeli garażowana. Co prawda żadnych cudów

> w stosunku do Lanosa.

Felicja niestety koroduje - i to znacznie. Polecam dokładne obejrzenie kilku egzemplarzy.

dranio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej

> Będzie mi potrzebna fura na dojazdy, zweryfikowałem budżet i założenia. Miała być frajda ale wyszła

> niespodzianka życiowa i nie będzie frajdy z auta. Fura ma kosztować do 4 tys oraz

> -benzyna

> -bardzo nie rdzewieć

> -wytrzymałe zawieszenie (jazda dziurawymi objazdami), ale małe przebiegi z 12km dziennie, nie za

> niski

> -w miarę bezawaryjny i prosty w naprawach

> -od kompaktu wzwyż

> Na razie wymyśliłem sobie golfa III, nawet II jak się trafi fajny. Lanosa już miałem i chce czegoś

> innego. Może audi 80 ale widzę że mało sztuk jest. Coś jeszcze?

Za 3tys oddam palio 1.6 16v z gazem,klimą i elektryką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to chyba za bardzo rdza lubi

Sam nie wiem. Miałem Astrę z Gliwic z 1999 r. i trzymała się dzielnie do mniej więcej 2009 r. Później korodowały ranty drzwi i drzwi pod uszczelkami, ranty tylnych nadkoli, okolice wlewu paliwa oraz krawędź maski. Co pewien czas pojawiały się rdzawe kropki na dachu czy tylnych słupkach. O dziwo podłoga i progi były całe.

Widziałem też Astry - starsze i młodsze bez grama rdzy.

dranio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> progi i podłoga juz robiona?

fura z 99r od 2lat w PL.wcześniej we Włochach.

Progi podłoga bardzo zdrowa,jedyne rude punkty są na tylnej klapie bo była kiedyś jakaś stłuczka ale jest tego bardzo mało.

Jak chcesz to fura do oględzin na Bielanach albo Józefosław k. Piaseczna. Żeby nie było jakichś niedomówień mogę Ci go nawet dać na jakiś czas żebyś sobie pojeździł.Tylko muszę go najpierw trochę posprzątać.

Samochód kupiłem w PL od wdowy po Włochu z przebiegiem 156tys obecnie jest niewiele ponad magiczne 200tys. wiosną robiłem głowicę z rozrządem i plynami.

Wersja chyba najbardziej wypasiona jaka była w takim fiacie: el.szyby,klima,halogeny,relingi,hak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.