Skocz do zawartości

Signum... czy coś innego?


aditola

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Powoli będę przymierzał się (po nowym roku) do zmiany obecnej furki (Bravo I 1.9JTD) ale już rozglądam się za autami, które godnie mogłyby zastąpić moje wozidło. Jestem z niego baaardzo zadowlony, zrobiłem w ciągu 4 lat ponad 80 tyś km, owszem dołożyłem do fiacika pare groszy, doinwestowałem ale jeździło mi się niezmiernie sympatycznie grinser006.gif

Ostatnio napaliłem się i to BARDZO (a to niedobrze) na zmianę klasy na wyższą i kupienie OPLA Signum z silnikiem 1.9 CDTi (najlepiej 150KM) sprzed liftu. Wiem, trzeba na to wyłożyć sporo kasy, chciałbym z zakupem auta zmieścić się 15kPLN i pare groszy zostawić na rozrząd, oleje itd... Signuma w tej cenie ciężko wyhaczyć, trzeba by bylo dołożyć z minimum 5 tysięcy ale za to jest auto, które spełniałoby moje plany na 3-4 lata, ma 5 drzwi, ma spory bagażnik a nie jest kombi (warunek mojej żonci), ma podobającą sie mi (nam 270751858-jezyk.gif ) sylwetke (bo jest po prostu oryginalny). I teraz pytanie do Was, byćmoże znajdzie się jakiś użytkownik: czy warto? Czy warto się w to pchac? Jak z kosztami napraw typu rozrząd, jakieś podstawowe rzeczy? Na co zwrócić uwagę i jakiego silnika się absolutnie wystrzegać? Widzę, że Vectr C jeździ sporo, czyli jakieś zaufanie zdobyły ale jak z Signum? Raczej szału na rynku nie zrobiły chyba ale to dobrze bo przez to można w fajnej cenie dobrze wyposażoną wersję wyrwać grinser006.gif

Zastanawiam się też nad:

- Grande Punto,

- Stilo (tylko 3D bo 5D mi się nie podoba),

- Citroen C4 (słyszałem problemy z elektryką?),

- może PG 207?

- może coś podobnego w podobnej klasie? Może Mazda 3, KIA Ceed itp kurcze sam nie wiem bo nie śledzę na bieżąco, raczej nieduże auto głównie do miasta i okolic i raz na jakiś czas dłuższa trasa. Fajnie by było z lepszym wyposażeniem. Mam też opcję aby znajomi w Holandii mi poszukali auta pewnego od właściciela a nie handlarza itp... Może taniej by było i pewniejsze auto niż na polskim rynku?

Dzięki za podpowiedzi wszelkie!

Adrian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Często pożyczałem od Ojca 2.2 DTi z automatem.

IMHO świetne auto, ale dość często dręczyły go drobne usterki (moduł CIM, zawiecha tył, itp.) co wraz z fatalnymi opiniami o ASB spowodowało, że auto poszło w świat (przebieg ok 200 kkm). Niby nic poważnego, ale rzeczywiście było to upierdliwe. Zostało zmienione na Octavie I czyli zupełnie nie ta klasa, ale dla Ojca ważniejsza była bezawaryjność i w zasadzie osiągnął co chciał.

Podobno wersje po lifcie zostały w wielu elementach poprawione.

Biorąc pod uwagę ceny tych aut, jak najbardziej słuszny wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeśli chodzi o Signuma, ogólnie ten silnik 150 nie ma najlepszych opinii , lepszy jest ten 8v i na

> pewno nie 2.2 DTI

> Nie sugeruj się cenami za jakie wystawiają ludzie, sporo da się zbić , ten model nie jest popularny

A to niby dlaczego? hmm.gif Nie ma najlepszych opinii w internecie, gdzie 90% to cofańce z zachodu z przebiegami takimi że jakby ich właściciele się dowiedzieli to by zeszli na zawał, niektóre przeplatane jeszcze sporymi dzwonami ale zakupione jako OKAZJE<IGŁA<LAĆ JEŹDZIĆ zlosnik.gif

Podaj jakieś konkrety, bo ja mam zgoła odmienne zdanie, poza klapami na kolektorze, które w większości używek już są zrobione a jak nie to za 400-500 robi się to raz na zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to niby dlaczego? Nie ma najlepszych opinii w internecie, gdzie 90% to cofańce z zachodu z

> przebiegami takimi że jakby ich właściciele się dowiedzieli to by zeszli na zawał, niektóre

> przeplatane jeszcze sporymi dzwonami ale zakupione jako OKAZJE

Mówisz o 2.2 DTI ? bo nie wiem na który silnik mam odpowiedzieć wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zastanawiam się też nad:

> - Grande Punto,

> - Stilo (tylko 3D bo 5D mi się nie podoba),

> - Citroen C4 (słyszałem problemy z elektryką?),

> - może PG 207?

> - może coś podobnego w podobnej klasie? Może Mazda 3, KIA Ceed itp kurcze sam nie wiem bo nie

Doloz kase i weź fajnego Signuma, bo jak kupisz znowu przecietna klase B czy C, to zawsze będziesz się zastanawial czy może trzeba było wziąć Signuma skoro tak bardzo Ci się podoba i odpowiada ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 15kpln nie wiem czy uda Ci znaleźć signum w dobrym stanie.

To wygodne auta i milo się nimi robi dłuższe trasy. W tym budżecie byłoby to auto z początku produkcji, więc już parę lat by miało. Diesle 1.9 150 konne mają sporo bolączek - kolega w zeszłym roku liczył ile wydał na naprawy silnika/osprzętu i po przekroczeniu 4 tyś pln się ... zdenerwował grinser006.gif i już dalej nie liczył zlosnik.gif Kuzynowi w astrze z tym silnikiem też się coś dziać zaczyna wink.gif

Chodzi mi o to, że w z taką kasą nie pchałbym się w takie auto z dieslem pod maską. Nie wiem czy zadbaną wersję choćby z silnikiem benzynowym uda się za taką kwotę znaleźć hmm.gif

Może poszukaj czegoś nie tak kosztownego w eksploatacji albo bardziej realnego do znalezienia w stanie dobrym w tym zakresie cenowym hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeśli chodzi o Signuma, ogólnie ten silnik 150 nie ma najlepszych opinii , lepszy jest ten 8v i na

> pewno nie 2.2 DTI

Dziwne...

Kupiłem Vectre 2.2 DTI 1,5 roku temu z przebiegiem na blacie 213kkm, w tej chwili mam 259kkm i w tym czasie wymieniałem

w nim następujące rzeczy:

- olej

- filtry (oleju, kabinowy, paliwowy)

- amortyzatory i sprężyny na przodzie

- 2 drążki kierownicze

- czujnik ciśnienia oleju

- tuleje stabilizatora

- czujnik ciśnienia atmosferycznego (to akurat niepotrzebnie, bo jak podróbka walnęła znowu to mi w serwisie styki przeczyścił

i założył tamten używany oryginał - śmiga do dziś)

- klocki hamulcowe z tyłu (w tamtym tygodniu)

- żarówki z przodu x3

- żarówkę podświetlenia tablicy rej

- żarówkę x1 z tyłu pozycyjną

nabiłem klimatyzację, tylko olej w ASB zawsze zapomnę wymienić, a poprzedni właściciel z tego co mi wiadomo też nigdy nie wymieniał shhh.gif

Dużo? Pozostawiam każdemu własnej ocenie.

Dla mnie spoko.

Spalanie w zależności od stylu jazdy, pogody, obciążenia i danego odcinka od 6l do 11,5 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja swego czasu jak kupowałem Astrę to nasłuchałem się od mechaników, że oplowskie diesle 2.0 i 2.2

> DTI to zuo

Ja po zakupie przyjechałem do mechanika na zmianę oleju, to rozmowa była taka:

- łeeeeeeee takich aut się nie kupuje...

- takich to znaczy jakich?

- no takich... takich... na zimę się Panu zacznie...

- to jakie się kupuje?

- No jak jakie... TDI !!!

Teraz będzie trzecia zima to może się coś zacznie - nie wykluczam icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Diesle 1.9 150 konne mają sporo bolączek - kolega w

> zeszłym roku liczył ile wydał na naprawy silnika/osprzętu i po przekroczeniu 4 tyś pln się ...

> zdenerwował i już dalej nie liczył Kuzynowi w astrze z tym silnikiem też się coś dziać

> zaczyna

Możesz pisać konkrety?Chodzi mi o to-konkretnie co naprawiał i jaki to ma wpływ na ogólną awaryjność silnika, bo znam kilka 150 konnych i nie mają jakichś typowych bolączek poza tymi klapami wirowymi kolektora o czym pisałem wyżej. Takie pisanie że kolega kolegi coś tam się zaczyna dziać to takie ssanie z palca i wydumki, bo nie wiemy co zmieniał, nie znamy rzeczywistego przebiegu samochodu itd. Czyli lepiej nie pisać nic bo takie ogólniki mogą wprowadzić jedynie w błąd, bo okaże się że zmienić dwumas, pół zawieszenia i jakiś czujnik i 4 tysia gotowe...

Mając 15 tyś w garści to szukać vectry w benzynie i przerobić sobie na gaz, może jakiś diesel w miarę by się znalazł, ale to nie jest kasa na signum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2004 rok to późniejsze czy wcześniejsze?

Zdecydowanie późniejsze, początki VP44 to gdzieś rok 98 albo 99.

Inna sprawa, że o ile dobrze kojarzę w tym silniku jest też trochę zabawy z przelewami przy wtryskach (niektórzy opisywali swoje boje na forum vectry).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz uniknąć typowych problemów w postaci klap w kolektorze i egr to szukaj wersji klekota120PS. Najprościej poznasz otwierając maskę i patrząc na korek wlewu oleju"

120PS - Z19DT po lewej stronie

150PS - Z19DTH po prawej

Generalnie spoko auto, wygodne, nietypowe nadwozie. Usterki typowe dla Vectry a automaty mają nie najlepszą opinię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ostatnio napaliłem się i to BARDZO (a to niedobrze) na zmianę klasy na wyższą i kupienie OPLA

> Signum z silnikiem 1.9 CDTi (najlepiej 150KM) sprzed liftu. Wiem, trzeba na to wyłożyć sporo

> kasy, chciałbym z zakupem auta zmieścić się 15kPLN i pare groszy zostawić na rozrząd, oleje

> itd... Signuma w tej cenie ciężko wyhaczyć, trzeba by bylo dołożyć z minimum 5 tysięcy ale za

> to jest auto, które spełniałoby moje plany na 3-4 lata, ma 5 drzwi,

Trochę mało kasy na sensownego signuma, zwłaszcza 1,9, ewentalnie bym z takim budżetem się rozglądał za benzyną 1,8, lub jak się znajdzie to 2,0T i do gazu ją wink.gif Diesle będą w 90% zajeżdżone i włożysz w nie sporo kasy.

> ma spory bagażnik a nie

> jest kombi (warunek mojej żonci), ma podobającą sie mi (nam ) sylwetke (bo jest po prostu

> oryginalny). I teraz pytanie do Was, byćmoże znajdzie się jakiś użytkownik: czy warto? Czy

> warto się w to pchac?

Też chciałem signuma ale mulher.gif sie uparła że to kombi, a kombi nono.giffacepalm%5B1%5D.gif Bagażnika signum moim zdaniem nie ma za dużego, jest bardzo płytki i w porównaniu do VC gts/hatchback bym powiedział że mały. Wziałem gts-a i nie żałuję, większy bagażnik i chyba jednak wygląd lepszy IMO.

> Jak z kosztami napraw typu rozrząd, jakieś podstawowe rzeczy? Na co

> zwrócić uwagę i jakiego silnika się absolutnie wystrzegać?

Zawieszenie z tyłu jest trochę upierdliwe i dość drogie w naprawie (wielowahacz, padają górne wahacze "banany" i łączniki i gumy stabilizatora, lubią się zapiekać śruby od regulacji geometrii). Diesli bym unikał wszystkich, z 3,0 na czele. Ewentualnie 1,9 120km można przemyśleć bo najmniej problemowy.

> Widzę, że Vectr C jeździ sporo,

> czyli jakieś zaufanie zdobyły ale jak z Signum? Raczej szału na rynku nie zrobiły chyba ale to

> dobrze bo przez to można w fajnej cenie dobrze wyposażoną wersję wyrwać

Ja z vectry jestem bardzo zadowolony, mimo że nie jest już najmłodsza nie psuje się, jeździ się przyjemnie, jedynie zawieszenie w gts-ie jest trochę za twarde, ale za to ładnie trzyma się samochód drogi. Zwiększ trochę budżet do powiedzmy 20 tys na zakup i coś na pakiet startowy i powinno się dość ładną vectrę/signum znaleźć ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja z vectry jestem bardzo zadowolony, mimo że nie jest już najmłodsza nie psuje się, jeździ się

> przyjemnie, jedynie zawieszenie w gts-ie jest trochę za twarde, ale za to ładnie trzyma się

> samochód drogi. Zwiększ trochę budżet do powiedzmy 20 tys na zakup i coś na pakiet startowy i

> powinno się dość ładną vectrę/signum znaleźć

ok.gif Ja też. Ideał furka ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Możesz pisać konkrety?Chodzi mi o to-konkretnie co naprawiał i jaki to ma wpływ na ogólną

> awaryjność silnika

Silnik cacy jak dla mnie. Ale:

posiadam (150KM) od 2010, zakupiony od I właściciela (firma), przy 105tkm. Obecnie ma 175tkm.

Zmieniono/naprawiono:

- dwumas + sprzęgło (std)

- alternator (std)

- rozrusznik

- termostat (30tkm i znowu pada) (std)

- skraplacz klimy - 5 letni był takim złomem że nie uwierzyłbym jakbym nie zobaczył

- łożyska amortyzatora - szt2 z tej samej strony (std)

- kolektor: o dziwo walnięty od samego początku (listewka klap do bagaznika zaraz po zakupie) i tylko raz tryb awaryjny (std). Czekamy na lepsze czasy.

- przelutowana wtyczka 3 wtrysku (std)

- świecA żarowa

- koło pasowe wału (std)

Na przeglądzie sprawdzili że tuleje wahacza (duże) do wymiany, o dziwo tył + stabilizatory ciągle OK.

Czekam na zimówki bo albo opony do śmieci albo przednia piasta pada. Myślę że piasta.

Szczęście że nie mam DPF, M32 i IDS+.

Pewnie o kilku sprawach zapomniałem, ale to już raczej pierdoły, do tego sprawy eksploatacyjne (filtry, hamulce, rozrząd...)

Ciągle uważam że to fajne auto, obecnie dla mnie i tak szczyt marzeń zlosnik.gif

Ale lista usterek chyba spora.

Ale dziękuję JEJ że nigdy nie padła na amen tylko zawsze dojechałem do chaty. Może dlatego że wiem ciut więcej od totalnego laika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Silnik cacy jak dla mnie. Ale:

> posiadam (150KM) od 2010, zakupiony od I właściciela (firma), przy 105tkm. Obecnie ma 175tkm.

> Zmieniono/naprawiono:

> - dwumas + sprzęgło (std)

> - alternator (std)

> - rozrusznik

> - termostat (30tkm i znowu pada) (std)

> - skraplacz klimy - 5 letni był takim złomem że nie uwierzyłbym jakbym nie zobaczył

> - łożyska amortyzatora - szt2 z tej samej strony (std)

> - kolektor: o dziwo walnięty od samego początku (listewka klap do bagaznika zaraz po zakupie) i

> tylko raz tryb awaryjny (std). Czekamy na lepsze czasy.

> - przelutowana wtyczka 3 wtrysku (std)

> - świecA żarowa

> - koło pasowe wału (std)

> Na przeglądzie sprawdzili że tuleje wahacza (duże) do wymiany, o dziwo tył + stabilizatory ciągle

> OK.

> Czekam na zimówki bo albo opony do śmieci albo przednia piasta pada. Myślę że piasta.

> Szczęście że nie mam DPF, M32 i IDS+.

> Pewnie o kilku sprawach zapomniałem, ale to już raczej pierdoły, do tego sprawy eksploatacyjne

> (filtry, hamulce, rozrząd...)

> Ciągle uważam że to fajne auto, obecnie dla mnie i tak szczyt marzeń

> Ale lista usterek chyba spora.

> Ale dziękuję JEJ że nigdy nie padła na amen tylko zawsze dojechałem do chaty. Może dlatego że wiem

> ciut więcej od totalnego laika.

spora ta lista standardów, właśnie wyleczyłeś mnie z signuma hehe.gif dzięki zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> spora ta lista standardów, właśnie wyleczyłeś mnie z signuma dzięki

nie to było moim zamiarem cool.gif

A inne samochody tej klasy, w tych pieniądzach, w dieslu: są znaczne odstępstwa in plus?

Mnie np. nie padła (!) głowica i wtryski (jako wtrysk) zlosnik.gif

I tłumik oryginał zlosnik.gif

Bo jak tak czytam i słucham: to mniej więcej std grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jest auto, które spełniałoby moje plany na 3-4 lata, ma 5 drzwi, ma spory bagażnik a nie

> jest kombi (warunek mojej żonci), ma podobającą sie mi (nam ) sylwetke (bo jest po prostu

> oryginalny).

Chcesz na prawdę oryginalne i mega wygodne auto, z przepastnym wnętrzem i nie kombi? To rozejrzyj się za Vel Satisem w wersji 2.0T lub 2.0dci (i tylko te dwie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poczytaj w tym wątku moje przygody z 2.2DTI

> Ta klasa, te pieniądze,w dieslu

> ale to podobno przestarzała jednostka jest

czytałem

Może wszystko już wymienił poprzedni właściciel? Bo nie mam innych argumentów zlosnik.gif

Nie przekonasz mnie do rodzinki 2.0/2.2dti grinser006.gif Ale fakt - to tylko doświadczenie "ze słyszenia" kilku (dziesięciu? hmm.gif set? hmm.gif) użytkowników zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chcesz na prawdę oryginalne i mega wygodne auto, z przepastnym wnętrzem i nie kombi? To rozejrzyj

> się za Vel Satisem w wersji 2.0T lub 2.0dci (i tylko te dwie).

nigdy nie byłem fanem Renault ale po wprowadzeniu na rynek kosmicznej (wtedy) megany, vel satisa i avantime'a pomyślałem: mają jaja.

Do dzisiaj żałuję, że ten ostatni skończył jak skończył no.gif Oglądam się do tyłu się zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, ze diesel 10 letni z niepewna przeszloscia to prawie jak strzal w kolano.

Ja mam diesla, rocznie robie ok 20 tys i nie chce juz mimo, ze mam potwierdzony przebieg i all akcje ASO

Po prostu nie warto przy dzisiejszej cenie ON

Stary klekot to niemale ryzyko (dwumasa,turbo, wtryski, listwa CR, altek, ogolnie zawieszenie itd.

Tez rozwazalem SIGMUMa ale trafilem Crome i jestem o niebo bardziej zadowolony bo ni to kombi ni to VAN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziwne...

> Kupiłem Vectre 2.2 DTI 1,5 roku temu z przebiegiem na blacie 213kkm, w tej chwili mam 259kkm i w

> tym czasie wymieniałem

> w nim następujące rzeczy:

> - olej

> - filtry (oleju, kabinowy, paliwowy)

> - amortyzatory i sprężyny na przodzie

> - 2 drążki kierownicze

> - czujnik ciśnienia oleju

> - tuleje stabilizatora

> - czujnik ciśnienia atmosferycznego (to akurat niepotrzebnie, bo jak podróbka walnęła znowu to mi w

> serwisie styki przeczyścił

> i założył tamten używany oryginał - śmiga do dziś)

> - klocki hamulcowe z tyłu (w tamtym tygodniu)

> - żarówki z przodu x3

> - żarówkę podświetlenia tablicy rej

> - żarówkę x1 z tyłu pozycyjną

> nabiłem klimatyzację, tylko olej w ASB zawsze zapomnę wymienić, a poprzedni właściciel z tego co mi

> wiadomo też nigdy nie wymieniał

> Dużo? Pozostawiam każdemu własnej ocenie.

> Dla mnie spoko.

> Spalanie w zależności od stylu jazdy, pogody, obciążenia i danego odcinka od 6l do 11,5

moja VC kombi 2.2dti 2004r nabyta w 2008r z 176kkm (teraz 220kkm):

- wahacze przód

- łożyska mcpersona 2 razy

- sprężyny tył + gumy staba przód/tył

- drążki przód

- tarcze tył + klocki przód/tył

z silnikowych spraw to

- usunięcie programowe czujnika przepustnicy elobau

- wymiana wężyków podciśnienia (zapobiegawczo)

- termostat (zapobiegawczo)

- kółko pasowe

- czujnik ciśnienia oleju

-wszystkie filtry + olej co 10kkm

Jedyny mankament tego silnika to moc 125KM nie bardzo jedzie w tej budzie crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bierz Vectre C - wygodniejsza. Na PW dostaniesz namiar na handlarza.

Dzięki za namiar ok.gif wolałbym Signuma bo Vectr jeździ sporo a Signum jest oryginalny i to mi się właśnie podoba. Będę musiał z małżonką podjechać i obejrzeć jakąś Vectrę ale wiem, że kombi nie przejdzie, w sumie to i mi niepotrzebny aż tak duży bagażnik. ten w Signum jest o wiele większy niż w moim Bravo, więc byłby idealny wink.gif

Teraz tak analizując rynek i ceny paliwa to faktycznie biorę pod uwagę również jakąś benzynkę...

ps. Croma mi się nie podoba grinser006.gif

ps2. co do napraw jestem przyzwyczajony bo mam Fiata tongue.gif już w nim robiłem 2x rozrząd, koło dwumasowe na wale korbowym, pompe wysokiego ciśnienia na listwie, zawieszenie przednie, sprzęgło (dwumas jeszcze się trzyma a ma nalot 280kkm) o filtrach, olejach i płynach i innych eksploatacyjnych materiałach nie wspomnę 270751858-jezyk.gif ale tak to już jest zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki za namiar wolałbym Signuma bo Vectr jeździ sporo a Signum jest oryginalny i to mi się

> właśnie podoba. Będę musiał z małżonką podjechać i obejrzeć jakąś Vectrę ale wiem, że kombi

> nie przejdzie, w sumie to i mi niepotrzebny aż tak duży bagażnik. ten w Signum jest o wiele

> większy ...

też miałem taki plan...pojechaliśmy po signum do de, a przyjechała vc.

Żona beczała, że taką lochą nie będzie jeżdzić (jeżdziła Seicento), a teraz nie wyobraża sobie innego auta niż kombi (mamy 2kę dzieci) zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspomniał ktoś, że Signum to auto czteroosobowe?

Moim zdaniem za 15-25k lepiej szukać Vectry C, więcej tego jeździ, większy wybór mimo, że Signum to praktycznie to samo.

Bezpieczniej brać 8v, ale z drugiej strony 16v, jeśli chodzi o 1.9 jakoś specjalnie nie wyróżniają się awaryjnością wśród jednostek innych producentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wspomniał ktoś, że Signum to auto czteroosobowe?

nie wspomniał bo jest pięcioosobowe ok.gif

> Moim zdaniem za 15-25k lepiej szukać Vectry C, więcej tego jeździ, większy wybór mimo, że Signum to

> praktycznie to samo.

racja ok.gif

> Bezpieczniej brać 8v, ale z drugiej strony 16v, jeśli chodzi o 1.9 jakoś specjalnie nie wyróżniają

> się awaryjnością wśród jednostek innych producentów.

Jak mają poprawione klapy wirowe w kolektorze i zaślepiony EGR to są OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba tylko formalnie. Profil kanapy jest jaki jest - osoba dorosła, siedząca na środku przeżywa

> katusze. Na długą trasę to się zdecydowanie nie nadaje.

Fakt, zbyt wygodnie nie jest ok.gif ale da się i oficjalnie jest 5 os.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tu już opcja z lodówką Według mnie to źle wygląda, ale może jest funkcjonalne.

> To chyba Asystent Podróży się nazywało, nie pamiętam dobrze

Dokładnie tak się nazywa. Wygląda tak sobie ale jest wygodne a zimny napój w lato bezcenny zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po twoim sposobie rozmowy wnioskuje ze nie ważne co ci ludzie polecają .Signum i tak kupisz.Ja tylko dodam że znajomy ma bogatą opcje w leasingu i cały czas narzeka.Z tego co pamiętam to jest to diesel i ma ok 70 tyś przejechane .Robione miał 2x przekładnie kierowniczą i jakieś bzdety elektryczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po twoim sposobie rozmowy wnioskuje ze nie ważne co ci ludzie polecają .Signum i tak kupisz.Ja

> tylko dodam że znajomy ma bogatą opcje w leasingu i cały czas narzeka.Z tego co pamiętam to

> jest to diesel i ma ok 70 tyś przejechane .Robione miał 2x przekładnie kierowniczą i jakieś

> bzdety elektryczne

i jakies jeszcze cos, ale nie pamietam........

ile trwa leasing twojego znajomego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.