jimbo22 Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Wyglad, wyposazenie, prowadzenie wyglad ok - podoba sie ludziom, widac tego jak mrówków wyposażenie - bez szału prowadzenie - bardzo przeciętnie. do "udaniości" brakuje sporo. > Sam bym kupil. Cena nie odbiega mocno od Fiata... a jednak - prawie tego nie ma. > Historia jak ze Skoda i VW, tylko ze Opel nie ma tak wyrobionej marki jak VW zeby mogl w EU strawic > obydwie marki. prezesostwo GM widać wie lepiej i co zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > wyglad ok - podoba sie ludziom, widac tego jak mrówków > wyposażenie - bez szału > prowadzenie - bardzo przeciętnie. do "udaniości" brakuje sporo. > a jednak - prawie tego nie ma. Myślę, ze Twoje umiejętności i wymagania są większe niż przeciętnego potencjalnego nabywcy takiego samochodu, który oczekuje niezawodnego dowiezienia do miejsca przeznaczenia w dość komfortowych warunkach (klimatyzacja, itp.) spalając rozsądną ilośc paliwa, z normalnym bagażem. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Myślę, ze Twoje umiejętności i wymagania są większe niż przeciętnego potencjalnego nabywcy takiego > samochodu, który oczekuje niezawodnego dowiezienia do miejsca przeznaczenia w dość > komfortowych warunkach (klimatyzacja, itp.) spalając rozsądną ilośc paliwa, z normalnym > bagażem. > dranio umiejętności nie są większe wymagania też chyba nie... insignia ma nadwagę i mały bagażnik. czyli ekonomia i praktyczność cierpi... rozumiem aspekt wizualny natomiast. ale w takim wypadku to co napisałeś (= pragmatyzm i chłodna kalkulacja) nie przeszkadza w oczekiwaniu czegoś więcej po aucie, skoro konkurencja w tej samej cenie lub taniej daje "coś"... u opla podoba mi się tylko FlexRide Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Myślę, ze Twoje umiejętności i wymagania są większe niż przeciętnego potencjalnego nabywcy takiego > samochodu, który oczekuje niezawodnego dowiezienia do miejsca przeznaczenia w dość > komfortowych warunkach (klimatyzacja, itp.) spalając rozsądną ilośc paliwa, z normalnym > bagażem. > dranio No właśnie Insignia jest bardzo kiepskim wyborem dla takiego człowieka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > No właśnie Insignia jest bardzo kiepskim wyborem dla takiego człowieka To dlaczego tyle ich widać? dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > To dlaczego tyle ich widać? Pewnie z 90% to floty - dają dobre rabaty i tyle. Liczy się pieniądz, a nie użytkownik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > To dlaczego tyle ich widać? bo efekciarsko wygląda. thats it. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > bo efekciarsko wygląda. thats it. Przecież zdecydowana większość kupuje z powodu wyglądu. Mało kto się rozdrabnia nad pierdołami, czy lepiej kamyczek na jezdni czuć, czy nie czuć., ile wazy, jak się rozpędza. dla większości jest istotne ile pali i czy da sie zagazowac, ewentualnie czy mocno gul sąsiadowi skoczy. Takimi kryteriami sie kupuje samochód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Przecież zdecydowana większość kupuje z powodu wyglądu. Mało kto się rozdrabnia nad pierdołami, czy > lepiej kamyczek na jezdni czuć, czy nie czuć., ile wazy, jak się rozpędza. dla większości jest > istotne ile pali i czy da sie zagazowac, ewentualnie czy mocno gul sąsiadowi skoczy. Takimi > kryteriami sie kupuje samochód albo tak jak teraz reklamują Insignię: że ma fajny dotykowy wyświetlacz czy inne elektroniczne duperele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > albo tak jak teraz reklamują Insignię: że ma fajny dotykowy wyświetlacz czy inne elektroniczne > duperele dokładnie, żenada. czyli nic nie zmienili, dodali listewkę chromowaną z tyłu, przód dalej wygląda jak grycanka... auto dalej waży jak grycanka. no ale jest 5cm touch pad i lcd... do tego 20 cali (czyli drewno x2 jeśli chodiz o komfort jazdy)... i premium już drży przed oplem... zegary to sie podswietlały od początku, to musieli się wykazać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > To dlaczego tyle ich widać? > dranio Tak jak koledzy napisali - wygląda na droższy i lepszy niż w rzeczywistości jest. Do tego dobra kampania reklamowa i rabaty dla firm. Mojej żonie też się bardzo podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Tak jak koledzy napisali - wygląda na droższy i lepszy niż w rzeczywistości jest. Do tego dobra > kampania reklamowa i rabaty dla firm. Skoro tak jest, to chyba należy zapisać Oplowi na plus? dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Skoro tak jest, to chyba należy zapisać Oplowi na plus? marketing tak. ale kryterium "Pippa"? to są na samym końcu za szczerość marki i myśl techniczną... > dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Skoro tak jest, to chyba należy zapisać Oplowi na plus? Zgadzam się. To jest to sytuacja trochę podobna do Biedronki. Świetna kampania reklamowa, masa peanów, kupa ludzi biegająca tam po wszystko. A jak się przyjrzysz temu z boku to okazuje się że marny wybór i taka sobie jakość. I choć niektóre rzeczy bardzo dobre to całość raczej na minus. Nie mówię że to jest złe auto. Tylko w tych pieniądzach można lepiej. Choć nie tak efektownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Skoro tak jest, to chyba należy zapisać Oplowi na plus? > dranio Nie do końca. Lepiej by samochód wyglądał na lepszy niż jest w rzeczywistości? Czy lepiej, żeby w rzeczywistości był lepszy, niż sugeruje to wygląd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > marketing tak. >to są na samym końcu za szczerość marki i myśl techniczną... Nie wiem, co to szczerość marki, a co do myśli technicznej uważam, że jest podobnie jak w Skodzie, Volkswagenie, Renault czy Fordzie. Są to popularne samochody dla zwykłego człowieka. Jeden ma lepsze zawieszenie, inny silnik, ale różnice te w ZWYKŁYM codziennym użytkowaniu są pomijalne. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Nie do końca. Lepiej by samochód wyglądał na lepszy niż jest w rzeczywistości? Czy lepiej, żeby w > rzeczywistości był lepszy, niż sugeruje to wygląd? Z punktu widzenia firmy ma się dobrze postrzegać i sprzedawać. A to akurat osiągnęli. Subaru jest lepsze niż sugeruje to wygląd. I co z tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Nie wiem, co to szczerość marki, a co do myśli technicznej uważam, że jest podobnie jak w Skodzie, > Volkswagenie, Renault czy Fordzie. Są to popularne samochody dla zwykłego człowieka. ale renault jest szczere... mówi: "kup lagune, prowadzi sie tak se, nie ma wodotrysków, ale jest TANIA i duża". skoda i VW też w pewien sposób. a oplowi się wydaje że im dorównuje, ba że jest premiium, a IMHO to segment renault jeśli chodzi o myśl techniczną. > Jeden ma > lepsze zawieszenie, inny silnik, ale różnice te w ZWYKŁYM codziennym użytkowaniu są pomijalne. > dranio to prawda. ale powinny być odzwierciedlone w filozofii marki, a do tego dlaczego mam pomijać to że cała konkurencja jest przynajmniej 100 kg lżejsza? skoro inni umieją, tzn ze opel nie umie... to niech za to obniży cenę, albo ide do konkurencji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > to prawda. ale powinny być odzwierciedlone w filozofii marki, a do tego dlaczego mam pomijać to że > cała konkurencja jest przynajmniej 100 kg lżejsza? skoro inni umieją, tzn ze opel nie umie... > to niech za to obniży cenę, albo ide do konkurencji I to 100kg robi Ci az taka roznice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > I to 100kg robi Ci az taka roznice? w użyciu - niespecjalnie... ale swiadomość tego ze kupuje cos niedorobionego za cenę LEPSZEJ konkurencji mi robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 Pitolenie - 99% uzytkownikow nie jest szumacherem czy kubica i oczekuje od samochodu przemieszczenia sie z punktu A do B w przyjemnej atmosferze. I to Insignia dostarcza w 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 A wiesz gdzie "kowalski" ma te 100kg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 To porownaj mi tu konkurencje z tym dawaniem wiecej/taniej. Daj z 2-3 propozycje od konkurencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Myślę, ze Twoje umiejętności i wymagania są większe niż przeciętnego potencjalnego nabywcy takiego > samochodu, który oczekuje niezawodnego dowiezienia do miejsca przeznaczenia w dość > komfortowych warunkach (klimatyzacja, itp.) spalając rozsądną ilośc paliwa, z normalnym > bagażem. > dranio bez przesady, nie każdy zrobił prawo jazdy wczoraj. dobre prowadzenie jest dla wielu osób najwazniejsza kwestią przy wyborze auta. z tego prostego powodu obecne, wiekowe już Mondeo jest tysiąckroć lepszym wyborem niż Insignia. Mało tego, że lepiej jeździ, to na dodatek jest większe, bardziej praktyczne i tańsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > I to 100kg robi Ci az taka roznice? diametralną. wywal 100 kg z VTSa i zobaczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > To porownaj mi tu konkurencje z tym dawaniem wiecej/taniej. Daj z 2-3 propozycje od konkurencji. mondeo. mazda 6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > w użyciu - niespecjalnie... ale swiadomość tego ze kupuje cos niedorobionego za cenę LEPSZEJ > konkurencji mi robi. Masa to nie zawsze niedorobienie, może to być też wyznacznik jakości, np bmw do lekkich nie należały, ale za to "jakość" widać i słychać nawet przy zamykaniu drzwi, nie są puste jak w lanosie i daewoo pochodnych, tylko dobrze wyciszone, ciężkie i solidne. Co do insigni-źle się to nie prowadzi, szczególnie w porównaniu do mondeo, natomiast jak dla mnie słabsze plastiki i w środku w porównaniu z mondeo ma się wrażenie że siedzi się w aucie klasę niższym, plastiki też sobie lubią żyć własnym życiem. Plus ma za wygląd zewnętrzny, tu mondek odpada. No i spalanie w silnikach o zbliżonej mocy w mondeo można zejść nawet do 1l/100km mniej przy tej samej dynamice, przy obecnych cenach paliwa, wg mnie ma to znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > I to 100kg robi Ci az taka roznice? Zobacz przyspieszenie i spalanie Golfa 1.4 140KM vs Astra 1.4 140KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Problem w tym że Opel musi być robiony przez leniwych roboli z EU Masz na myśli związki zawodowe? Czyli co mi obiecasz jak zamontuję tą szybę, co mi dasz jak przykręcę to koło i co mi zagwarantujesz jeśli nie poluzuję tej opaski? > żeby był dobry, to musi być w cenie Mercedesa. To wg mnie nie tak. Opel ma błędną filozofię. Nie ma czegoś takiego jak tani wypas. A oni chcą przekonać ludzi, że jest. Stąd masa błędów i błędów masa. Opel powinien być tanią, prostą, solidną marką, którą się fajnie naprawia bo za to zawsze był ceniony. Jednak jestem 100-procentowo pewny, że Opel gorszych aut już robić nie będzie. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > mondeo. mazda 6. alfa 159 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > coś mnie w tych autach odrzuca, nie wiem do końca co. Może to, że w Oplu ciężko znaleźć jakikolwiek element (nieważne czy to kołpak czy zegarek), który chciałoby się przenieść do każdego, posiadanego auta? Wspominam Opla od Kadett'a E i jakoś nic bym z Opla nie chciał...poza ceną, dostępnością części zamiennych i przyjazności dla mechanika. A jakieś dwa lata temu gały mi chciały wyjść z orbit jak się przekonałem ile Astra G jest gorsza jako taka od Golfa IV. Myślałem, że to konkurenci, ale są tak podobni jak Angela Merkel i Seba Vettel. Pozdrawiam. P.S. Nie zgadzam się, że realne ceny Opla są wysokie. Opel właśnie sprzedaje ceną, niczym innym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Może to, że w Oplu ciężko znaleźć jakikolwiek element (nieważne czy to kołpak czy zegarek), który > chciałoby się przenieść do każdego, posiadanego auta? Ja np. nie chciałbym z VW odrapanych przełączników świateł, podobnie klamek, itp. Po dłuższym czasie wyglądają jak wygryzione przez psy tudzież inne stwory? > A jakieś dwa lata temu gały mi chciały wyjść z orbit jak się przekonałem ile Astra G jest gorsza > jako taka od Golfa IV. Myślałem, że to konkurenci, ale są tak podobni jak Angela Merkel i > Seba Vettel. Zarówno Astra II, jak Golf IV to samochody przeznaczone dla tego samego odbiorcy. Proste, pancerne, trwałe i dość tanie. Podniecanie się, że jeden jest lepszy od drugiego, to moim zdaniem przesada. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donpedro Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 Decyzja GM o wycofaniu marki Chevrolet aby zwiększyć sprzedaż Opli wygląda tak, jakby koncern Renault zamierzał zlikwidować markę Dacia po to aby zwiększyć sprzedaż samochodów Renault. Sukces marki Dacia (obecnie generuje większy zysk niż marka Renault) wskazuje że powołanie marki budżetowej ma sens (przynajmniej w Europie). GM ma gotową markę budżetową i z niej rezygnuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Sukces marki Dacia (obecnie generuje większy zysk niż marka Renault) Jakiś dowód tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donpedro Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Jakiś dowód tego? Pierwszy link z gógle: jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Pierwszy link z gógle: > jakiś tekst Mało przekonujące, ale niech będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Pitolenie - 99% uzytkownikow nie jest szumacherem czy kubica i oczekuje od samochodu > przemieszczenia sie z punktu A do B w przyjemnej atmosferze. I to Insignia dostarcza w 100% I dlatego właśnie lepiej kupić Chevroleta. Który technicznie jest taki sam i kosztuje 20 kzł mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Co Wy taka nagonke na tego biednego Opla? > Nie mowcie ze nowe modele sa blee, bo nie sa. > Insignia jest udana, Adam jest udany, Astra jest OK, Corsa - faktycznie wymaga juz nowego modelu... > Poza tym cenniki moze na pierwszy oka odstraszaja, ale rabaty maja zacne np. dla grup zawodowych, > flot, itp mamy w firmie troche insigni ... generalnie osoby zajmujace sie flota nie sa milosnikami tego modelu ..... z drugiej strony kilka nowek Audi A6 tez psuje sie na potege Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Sukces marki Dacia (obecnie generuje większy zysk niż marka Renault) wskazuje że powołanie marki > budżetowej ma sens (przynajmniej w Europie). GM ma gotową markę budżetową i z niej rezygnuje Budżetowa nie budżetowa. Chevrolet ma Camaro i Corvette. Trudno je zaliczyć do budżetówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Masa to nie zawsze niedorobienie, może to być też wyznacznik jakości, np bmw do lekkich nie > należały, ale za to "jakość" widać i słychać nawet przy zamykaniu drzwi, ten dźwięk to nie efekt wyższej jakości tylko skutek celowego projektu, który ma dac taki efekt. nic więcej, nic mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Jak Opel jednak zdechnie to może Chevrolet wróci. Zarzynają kurę znoszącą złote jajka. > I teraz będę musiał kupić Subaru. O tym mowiono od dawna. 2017 GM ma zaczac jako calkwicie inna firma - czytaj return on share ma byc wiekszy. Plan to zamkniecie 3 fabryk - 2 w EU, jedna w Oz Chevy out z EU, Holden - zakonczenie produkcji i [...] 200,000 aut w skali EU to jest nic, jesli popatrzysz na rynek California - to zobaczysz jak nieistatna sztuka Chevy w EU jest[...] Ale, z tego co czytalem pare miesiecy temu nikt nie mowi, ze pewne modele Made in Korea w EU nie pozostana[...] Bedziesz mial Opel Captiva,Opel Aveo i pewnie paru innych, zauwaz, ze nikt nie mowi, gdzie ten Opel ma byc produkowany ...[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 powiedzmy sobie szczerze dzis sie wszystko psuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 To my chyba inne Insygnie objezdzamy. Napisz mi prosze co jest nie tak z prowadzeniem insigni i dlaczego te kilkaset tys osob co kupilo insignie sie nie zna na prowadzeniu auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > I dlatego właśnie lepiej kupić Chevroleta. Który technicznie jest taki sam i kosztuje 20 kzł mniej. Ale nie wyglada wiec kogo stac kupi Insignie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > To my chyba inne Insygnie objezdzamy. > Napisz mi prosze co jest nie tak z prowadzeniem insigni i dlaczego te kilkaset tys osob co kupilo > insignie sie nie zna na prowadzeniu auta? ilośc sprzedanych egzemplarzy chyba jest miernym wyznacznikiem wlasciwosci jezdnych. Insignia ma ten sam problem co starsze AR z typoszeregu 147/156. Brak wystarczającej spręzystości zawieszenia. O ile na rzeczywiście równym asfalcie wszystko jest ok, o tyle na drodze która jest bardziej pofałdowana (nie mylić z dziurawa) po prostu nie reaguje wystarczająco szybko, przez co auto robi się nerwowe i dochodzi do granic przyczepności szybciej, niż możnaby się tego spodziewać. Insignią z przymusu przejechalem w sumie niewiele, bo kilka tysięcy kilometrów. Ale to wystarczyło, żeby poznać wady tego auta. Na koniec krótki przykład - na krętych, mazurskich drogach Insignia 2.0 T nie była w stanie odjechać od 110 konnego Berlingo w dieslu. Zamiana kierowców nie zmieniła sytuacji. Z Insignią wobec tego rozstałem się bez żalu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Pitolenie - 99% uzytkownikow nie jest szumacherem czy kubica i oczekuje od samochodu > przemieszczenia sie z punktu A do B w przyjemnej atmosferze. I to Insignia dostarcza w 100% chevrolet też... w 100%. tylko że zauważalnie taniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Masa to nie zawsze niedorobienie, może to być też wyznacznik jakości, np bmw do lekkich nie > należały, ale za to "jakość" widać i słychać nawet przy zamykaniu drzwi, nie są puste jak w > lanosie i daewoo pochodnych, tylko dobrze wyciszone, ciężkie i solidne. akurat w bmw ostatnio nie widac jakosci. a waga ew. jest z przeniesienia napędu. takze skoro konkurencja potrafi (patrz mazda, czy pasek) odchudzac auta, to znaczy ze opel jest w tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > To porownaj mi tu konkurencje z tym dawaniem wiecej/taniej. Daj z 2-3 propozycje od konkurencji. ogolnie? cała francja. nie ma sensu porownywac i dawac przykładów, bo 100% identycznego wyposażenia nie złożysz. ale za każdym moim podejściem do opla - insignia wypadała śmiesznie vs oferty które ówcześnie miałem w ręku. a fanem żadnej marki nie jestem, szedłem do salonu otwarty i za każdym razem opel dawał ciała. jedynie cena samego flex ride jest genialna. ale co z tego skoro pakujesz to do kiepskiej całości. a co do pytania o 100 kg. wiem gdzie kowalski to ma. ma w każdej gazecie moto, którą się zaczytuje zanim pojdzie do salonu. a dziennikarze na szczęście (coby wyrobić wierszówkę znajdą tą różnice). tak jak znaleźli w A159 i w drugą stronę w nowej mazdzie 6 (a wcześniej w 2) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > To my chyba inne Insygnie objezdzamy. > Napisz mi prosze co jest nie tak z prowadzeniem insigni i dlaczego te kilkaset tys osob co kupilo > insignie sie nie zna na prowadzeniu auta? a ile kupiło SUVy, które się prowadzą żałośnie w 90%? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > a ile kupiło SUVy, które się prowadzą żałośnie w 90%? Ile miałeś współczesnych SUVów że tak twierdzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.