Skocz do zawartości

Fiat 500L - mój mini test!


jachu93

Rekomendowane odpowiedzi

> Bzdura. Jest mniejszy tylko na wysokość. Leon jest dłuższy i szerszy. W środku ma zdecydowanie

> więcej miejsca. Jedyne co - 500L ma więcej miejsca nad głową, no ale w końcu ma to być

> minivan.

> Sam zresztą napisałeś:

> Quote:

> Samochód sprawia wrażenie bardzo dużego, choć w rzeczywistości powstał na płycie podłogowej Punto

> i jego długość to zaledwie 4,14 metra!

> Gdzie Punto, a gdzie Golf/Leon? To jest auto klasy B i błędem jest porównywać 500L do kompaktów,

> to inny segment. I jak na segment B 500L JEST zbyt drogie.

to nie jest imho segment B. Segment B to Fiat Punto, Citroen C3, Kia Rio. Natomiast Fiat 500L, Citroen C3 Picasso, Kia Venga to taki trochę powiększony / nadmuchany segment B zlosnik.gif Ale oczywiście nie kompakt. I ceny też są gdzieś pomiędzy B a C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to nie jest imho segment B. Segment B to Fiat Punto, Citroen C3, Kia Rio. Natomiast Fiat 500L,

> Citroen C3 Picasso, Kia Venga to taki trochę powiększony / nadmuchany segment B Ale

> oczywiście nie kompakt. I ceny też są gdzieś pomiędzy B a C

Zgadzam się, ale chodzi mi o to, że bez sensu jest porównywać samochody róznych segmentów. Skoro już jesteśmy w segmencie B, podsegmencie minivanów, to w ramach tego trzeba się poruszać. Leon jest tu w ogóle od czapy. Na dodatek autor twierdzi, że Leon jest mniejszy... a to już nieznajomość podstaw, niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zgadzam się, ale chodzi mi o to, że bez sensu jest porównywać samochody róznych segmentów. Skoro

> już jesteśmy w segmencie B, podsegmencie minivanów, to w ramach tego trzeba się poruszać. Leon

> jest tu w ogóle od czapy. Na dodatek autor twierdzi, że Leon jest mniejszy... a to już

> nieznajomość podstaw, niestety.

ale bez przesady... czasy że każdy producent miał 4 segmenty + wariant kombi w kilku minęły...

nie ma sensu się napinać. taka 500L jest 20 cm mniejsza niż kompakt, ale wyższa i inaczej ułożona we wnętrzu. teoretycznie bez sensu jest porownywać octavie z kompaktami (a to ten sam segment), bo skoda oszukuje i dorzuca centymetrów (to samo Fabia)... z drugiej strony masz toyote iq... masz bmw 5 GT... X6. segmenty powariowały i niech każdy sobie porównuje co chce... zwłaszcza jeśli chodzi o segmenty "sąsiednie".

i potem wychodzą takie smaczki, że Astra kombi ma wiecej bagaznika niz Insignia kombi smile.gif

btw. leon w tekscie nie pada. a w kontekście dyskusji, jest ciekawym porównaniem, bo niby większy ale nie do końca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zgadzam się, ale chodzi mi o to, że bez sensu jest porównywać samochody róznych segmentów. Skoro

> już jesteśmy w segmencie B, podsegmencie minivanów, to w ramach tego trzeba się poruszać. Leon

> jest tu w ogóle od czapy. Na dodatek autor twierdzi, że Leon jest mniejszy... a to już

> nieznajomość podstaw, niestety.

Jest sens, bo mają podobną cene. Ludzie psioczą, ze 500L jest drogie, a tu auto o bardzo podobnych wymiarach (wewnatrz moim zdaniem mniejszy Leon) i cena jest prawie taka sama (jakby doposażył Seata do tego co ma Fiat, to pewnie nawet większa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> środek ma świetny

Przepraszam, bo może ja już się starzeję i robię się zbyt konserwatywny grinser006.gif, ale jak taki kokpit w samochodzie może się komuś podobać?

287506686-Przechwytywanie.JPG

Przecież to wygląda jak Polonez poprawiony przez Daewoo 20 lat temu, a z dzisiejszych wizji przypomina mi nowoczesny wózek widłowy hehe.giffacepalm%5B1%5D.gif. Pomieszana kolorystyka, mnogość faktur, kolorów i materiałów. Pomieszanie matów z połyskiem, do tego chromy facepalm%5B1%5D.gif, te pokrętła od nawiewów, gałki w radiu, kierownica, zegary hahaha.gif. Brakuje mi tych "loli" żeby oddać emocje grinser006.gif. Jak można coś takiego zaprojektować, zakwalifikować do produkcji i wypuścić na rynek facepalm%5B1%5D.gif. I żeby nie było - siedziało mi się w tym samochodzie całkiem przyjemnie i wygodnie, podobnie jak w nowej Pandzie. Wszystko było pod ręką i na swoim miejscu. W Pandzie nawet trochę bardziej grinser006.gif, a kosztuje połowę tego L. Gdybym był niewidomy, był by to dla mnie najlepszy samochód na rynku.

post-103354-14352523135407_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie interesują Cię

> samochody z charakterem, wolisz żeby były tanie i oszczędne.

Może chodzi o przybliżenie takich aut... Bo tu w Polszy takich aut się szuka...

Nie wiele może sobie tu pozwolić na nowe auto marki premium z silnikiem 2l w górę w dodatku z V6 czy V8

Co mnie interere leksus, jak mnie nie stać - podobnie jak wielu polaków ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fan motoryzacji to jest ktoś, kto tak samo entuzjastycznie umie podejść do Fiata 500L jak i do

> Mustanga czy Ferrari. Bo motoryzacja to nie tylko przyspieszenia, ryczące silniki itd. Piękno

> motoryzacji polega na istnieniu samochodów idealnie spełaniących różne oczekiwania różnych

> ludzi, także takich wymagających tylko przewiezienia tyłka do sklepu i z poworotem. Na

> różnorodności zastosowań, rozwiązań, wrażeń, cen, spalania. W tym kontekście nawet Dacia Logan

> czy Daewoo Matiz może być świetnym i interesujacym samochodem dla prawdziwego fana

> motoryzacji, a nie ignoranta, którego interesuje jakiś jeden wycinek motoryzacji typu silniki

> V8, hamulce z dziurkami i czasy przejazdów na jakimś torze w Niemczech

oo i ten tekst mi się strasznie podoba ok.gif

Muszę skrina walnąć zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 55k to cena do przeżycia, jeśli dostaje się kompletne wyposażenie (czyli bez śmiechu wartych dopłat

> za klimę, radio, czujniki parkowania, etc.)

> Ale zapłaciłbyś 78k za Vengę, czy C3 Picasso? (choćby nawet miało nie wiem jakie wyposażenie...).

> Konkurencją dla 500L jest np Note - ceny wyjściowe o 10k niższe. Fiat pojechał z cenami jak w

> przypadku Stilo, i skończy jak Stilo.

Punto Abarth to jakieś 80kPLN... (tak?)

Mało, ale są grinser006.gif czyli ktoś je kupuje zlosnik.gif

Fakt, że pasek w hightlinie nówka (no prawie) wyszedłby taniej palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przepraszam, bo może ja już się starzeję i robię się zbyt konserwatywny , ale jak taki kokpit w

> samochodzie może się komuś podobać?

Mi się bardzo, bardzo podoba, dla mnie ten kokpit jest piękny. Myślę że dyskusje o designie (w branży moto czy ogólnie we wzornictwie) są zupełnie bez sensu bo gust jest z zasady subiektywny i nie poddający się obiektywnej ocenia.

W temacie 500L jako całość - samochód bardzo mi się podoba, ale dla mnie jest przekreślony bo jedyne zestawienie z automatem to 1,3D 85KM + Dualogic. Jakby był silnik w okolicach co najmniej 100KM (np 105KM 1.6MJ albo np 120KM 1.4 turbobenzyna) plus automat TCT z Alfy to było by super autko do codziennej jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W temacie 500L jako całość - samochód bardzo mi się podoba, ale dla mnie jest przekreślony bo

> jedyne zestawienie z automatem to 1,3D 85KM + Dualogic. Jakby był silnik w okolicach co

> najmniej 100KM (np 105KM 1.6MJ albo np 120KM 1.4 turbobenzyna) plus automat TCT z Alfy to było

> by super autko do codziennej jazdy.

Dokładnie! Brak w nim mocniejszego silnika!W Ameryce Północnej jest dostępny 500L z 1.4 Turbo MultiAir - 162 KM i 250 Nm. To musi bardzo fajnie jechać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokładnie! Brak w nim mocniejszego silnika!

Dzisiaj w UE jeszcze powoli, ale jednak mocne silniki nie są nikomu do niczego potrzebne. W mieście w korku i tak stoję, na krajowej jadę w kolumnie ze wszystkimi, a tempo i tak dyktuje najwolniejszy. Na autostradzie zwisa mi, czy do 140/h rozpędzę się w 11 czy 15 sekund. Producenci samochodów o tym wiedzą, klienci jeszcze tego nie zrozumieli. Prawdziwi twardziele jeszcze się buntują i pytają o E60 i Phaetony hehe.giffacepalm%5B1%5D.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na autostradzie zwisa mi, czy do 140/h rozpędzę się w 11 czy 15 sekund.

> Producenci samochodów o tym wiedzą, klienci jeszcze tego nie zrozumieli.

OK, ale nie zwisa mi czy na autostradzie przy prędkości 130km/h mam 2.5 czy 4.5 kRPM, bo wycie silnika przez kilkanaście godzin jazdy jest ciut męczące. A dychawiczne 1.2 czy 1.4 nie będzie miało 6-tego biegu 'autostradowego', bo po prostu nie uciągnie dużego auta na wolniejszych obrotach przy dużej prędkości, już nie mówiąc o jakimkolwiek wzniesieniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to nie jest imho segment B. Segment B to Fiat Punto, Citroen C3, Kia Rio. Natomiast Fiat 500L,

> Citroen C3 Picasso, Kia Venga to taki trochę powiększony / nadmuchany segment B Ale

> oczywiście nie kompakt. I ceny też są gdzieś pomiędzy B a C

NIe kompakt, a bagazniki i rozstaw osi jak kompakt. Wypadałoby porównać wymiary wnetrza, ale nie chce mi sie w to bawić. Zakładam, że bardziej mu do kompakta niz klasy B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie toleruję tolerancji dla tej deski rozdzielczej. angryfire.gif

Zacząć trzeba od analizy wnętrza Pandy. Widać tam pomysł i konsekwentne używanie motywu prostokąta z zaokrąglonymi rogami. Motyw oczywiście występuje też na zewnątrz. Każdy obudzony w środku nocy pozna światło przeciwmgielne od Pandy czy wskaźnik poziomu paliwa.

Wielki szacunek za POMYSŁ, wielki szacunek za ORYGINALNY pomysł. I nieważne czy Panda się komuś podoba czy nie. Praca, którą wykonali Włosi jest godna OBOWIĄZKOWEGO szacunku.

Fiat 500L to jakiś składak. Mieszanie kierownicy z Pandy z motywem prostokąta i zegarów okrągłych jak okulary Himmlera jest ohydne, dowodzi ekstremalnego cięcia kosztów i braku jakiegokolwiek wysiłku, żeby nadać temu autu styl. W roku 2014 jest to nie do zaakceptowania...nawet jeśli byłby to Qoros 500XL.

Ten miks motywów przewija się przez całą kabinę i nie jest to niedopatrzenie, a po prostu zakrawa to na kpinę.

A patrząc na paletę Fiata, Panda jest super, piękna, oryginalna ze stylem i pomysłem, 500L jest ohydną karykaturą chociaż typ nadwozia jest bardzo praktyczny, a 500-ka mała jest niegodnym podziwu kserem taty kaszlaka. Paranoją rynkową jest to, że Panda ma wizerunek dziadkowego wózka na zakupy dla Kowalskiego, a 500-ka designerskiego gadżetu dla miłośników stylu. A jest DOKŁADNIE ODWROTNIE. biglaugh.gif

Pozdrawiam.

P.S. W teście brakuje mi przeżycia wad, które pozwalają kochać... serce.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Paranoją rynkową jest to, że Panda ma wizerunek dziadkowego

> wózka na zakupy dla Kowalskiego, a 500-ka designerskiego gadżetu dla miłośników stylu. A jest

> DOKŁADNIE ODWROTNIE.

W dodatku poprzednia Panda II. Ale bardzo dobra dziwka potrafi się sprzedać na autostradowym MOP-ie i w Sheratonie grinser006.gif. Zła tylko na MOP-ie, a dobra tylko w Sheratonie zlosnik.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> OK, ale nie zwisa mi czy na autostradzie przy prędkości 130km/h mam 2.5 czy 4.5 kRPM, bo wycie

> silnika przez kilkanaście godzin jazdy jest ciut męczące. A dychawiczne 1.2 czy 1.4 nie będzie

> miało 6-tego biegu 'autostradowego', bo po prostu nie uciągnie dużego auta na wolniejszych

> obrotach przy dużej prędkości, już nie mówiąc o jakimkolwiek wzniesieniu.

opel w astrze kombi z 1.3cdti daje 6cio biegowe skrzynki i przy 140km/h jest około 2,5k rpm....imo fajny autostradowy bieg w małym silniczku i o dziwno jedzie się bardzo przyjemnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten czerwony to pewnie zrobili po to, żeby się o nim głośno mówiło . Zwyczajna czarna deska nawet

> daje radę w codziennym użytkowaniu .

Deska w 500L też dawała spokojnie rade. Nawet bardzo spokojnie. Wszystko pod ręką i bardzo intuicyjnie rozmieszczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzisiaj w UE jeszcze powoli, ale jednak mocne silniki nie są nikomu do niczego potrzebne. W mieście

> w korku i tak stoję, na krajowej jadę w kolumnie ze wszystkimi, a tempo i tak dyktuje

> najwolniejszy. Na autostradzie zwisa mi, czy do 140/h rozpędzę się w 11 czy 15 sekund.

> Producenci samochodów o tym wiedzą, klienci jeszcze tego nie zrozumieli. Prawdziwi twardziele

> jeszcze się buntują i pytają o E60 i Phaetony .

Zasadniczo masz rację, ale 15 sek do 100 daje do myślenia, że mobilność 500L z 1.3D 85KM zarówno z manualem jak i z dualogicem jest słaba. 11-12 sek było by wystarczające.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No, jeśli Fiat chce sprzedawać 500L w takiej ilości jak Abarthy to dobrze zaczął

na razie w samej Europie w zeszłym roku sprzedali ponad 55 tys. sztuk 500L. Nieźle jak na pierwszy pełny rok sprzedaży ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 55k to cena do przeżycia, jeśli dostaje się kompletne wyposażenie (czyli bez śmiechu wartych dopłat

> za klimę, radio, czujniki parkowania, etc.)

Jak dla mnie, to przy tym samochodzie cena 55 tyś. jest dość absurdalna. Szczególnie, że jeszcze dopłata za lakier dochodzi (może da się urwać). Ale wyposażenie dość ubogie - z tyłu korby, klima manualna, dość słabiutki silnik, skrzynia 5 biegów. Jakość materiałów też taka sobie. I pamiętajmy, że jest to cena "wyprzedażowa"..

W tej cenie, to w zeszłym roku kupiłem nowego civica - wszystkie szyby elektryczne, klima automatyczna, lakier metalik, felgi alu. A do tego większy bagażnik i porzadne wykończenie. No i zdecydowanie mniejsza utrata wartości.

Ale mała 500 też na początku była w absurdalnych cenach, a potem trochę to znormalniało..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> środek ma świetny

Dla mnie jakość materiałów pozostawia sporo do życzenia. Szczególnie jeśli chodzi o tapicerkę drzwi. Ale to niestety dość typowy problem mniejszych/tańszych samochodów. Nawet jeśli deska jest już porządna, to boczki sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Paranoją rynkową jest to, że Panda ma wizerunek dziadkowego

> wózka na zakupy dla Kowalskiego, a 500-ka designerskiego gadżetu dla miłośników stylu. A jest

> DOKŁADNIE ODWROTNIE.

Ale to wszystko "na specjalne życzenie telewidzów"... grinser006.gif przecież czerwonowłosy 71830 (po wstukaniu tego numeru na kalkulatorze obróć wyświetlacz "do góry nogami" biglaugh.gif) też miał spore grono wiernych fanów w pewnej TV... to co się dziwisz?

Jaki designer, taki design... a wiesz, co się dzieje z powstrzymywanymi bąkami? No i potem są takie "wytwory wyobraźni"... grinser006.gifhehe.gifbiglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No, jeśli Fiat chce sprzedawać 500L w takiej ilości jak Abarthy to dobrze zaczął

porównaj sprzedaż f500L za granicą... i 500... bez L ok.gif

podziel z nami się wynikami

w polszy tego nie będzie... społeczeństwo bidne i nikt takich auto nie bierze... bo są passaciki i audiczki po 15-20kpln - taniej niż fiat i prawie NOWE.

Pomijam ocenę fiata przez polaków.. a jak ktoś bierze fiata to JAKNAJTANIEJ, i mamy w ciul golasów na rynku aut używanych. Zresztą z innymi autami jest podobnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w polszy tego nie będzie... społeczeństwo bidne i nikt takich auto nie bierze...

To tylko pół prawdy - owszem, większość ludzi nie stać na nowe auta, lub nie kupują z zasady ("bo utrata wartości", "bo wolą passata ftedeiku", etc.)

Ale ja np. chętnie kupiłbym nowe auto, ale mając do wydania np. 60k PLN Fiata 500L nie brałbym w ogóle pod uwagę.

Bo:

Jest za małe na pierwsze auto w rodzinie

Jest za drogie na drugie auto w rodzinie

Nie nadaje się na dłuższe trasy (1.4 benzyna w tej cenie)

Jest na rynku dużo lepszych propozycji "umoczenia" takich pieniędzy (kombi, "pełnowymiarowe" minivany)

500L - tak, ale za 45k nie za 55k - takie jest moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale ja np. chętnie kupiłbym nowe auto, ale mając do wydania np. 60k PLN Fiata 500L nie brałbym w

> ogóle pod uwagę.

> Bo:

> Jest za małe na pierwsze auto w rodzinie

> Jest za drogie na drugie auto w rodzinie

> Nie nadaje się na dłuższe trasy (1.4 benzyna w tej cenie)

> Jest na rynku dużo lepszych propozycji "umoczenia" takich pieniędzy (kombi, "pełnowymiarowe"

> minivany)

> 500L - tak, ale za 45k nie za 55k - takie jest moje zdanie.

No to daj konkrety! Co byś kupił mając 60k zł, żeby bylo fajnie wyposażone, dość przestronne w środku i odpowiadającym Ci silnikiem. Obowiązkowo auto ma być nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To tylko pół prawdy - owszem, większość ludzi nie stać na nowe auta, lub nie kupują z zasady ("bo

> utrata wartości", "bo wolą passata ftedeiku", etc.)

czyli tu się zgadzamyy

> Ale ja np. chętnie kupiłbym nowe auto, ale mając do wydania np. 60k PLN Fiata 500L nie brałbym w

> ogóle pod uwagę.

a ja bym CHOĆ go rozważył ok.gif

na pewno chciałbym odbyć jazdę próbną ok.gif

> Bo:

> Jest za małe na pierwsze auto w rodzinie

a na 2+1?

no ten temat się nie wypowiem... nie mam rodziny własnej ok.gif

> Jest za drogie na drugie auto w rodzinie

jak pisali - będzie jak z 500 - fiat nowości ma drogo (a nie przyjrzałem się jak mają inne marki w tej kwestii)

> Nie nadaje się na dłuższe trasy (1.4 benzyna w tej cenie)

we dójkę da radę zlosnik.gif

ale fakt - jakimś 1.6 benzynie by się lepiej leciało...

> Jest na rynku dużo lepszych propozycji "umoczenia" takich pieniędzy (kombi, "pełnowymiarowe"

> minivany)

> 500L - tak, ale za 45k nie za 55k - takie jest moje zdanie.

nie mam aż takiego porównaania... ale..

na szybko zrobiłem sobie konfigurację konkurencji w kombi:

Quote:

Astra, Sport, A 1.6 LET, 132 kW / 180 KM, 6-biegowa manualna

89 950 zł

Kolory Czarny - Carbon

2 100 zł

Wersje Lace/Atlantis – czarna

0 zł

Koła Koła aluminiowe 17", 5-ramienne

0 zł

Wyposażenie dodatkowe TogglePakiet Ergonomiczny Fotel Kierowcy 0 zł

Cena za opcje dodatkowe 2 100 zł

Akcesoria ToggleKabel AUX-in 24 zł

Accessories total msrp 24 zł

Suma 92 074 zł


i fakt... tu różnica 12kPLN... wolałbym dołożyć i kupić astrę ok.gif

aczkolwiek astra już jest trochu na rynku, a 500L to świeżość fiata, wieć powinna niedługo stanieć... Jak panda III ok.gif

sądzę, że max 65-70kPLN za "wypasionego" Fiata mooożna by dać ok.gif

To moje zdanie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale porównanie Astry Kombi ze 180 konnym silnikiem turbo do 500L z dizlem mija się z celem.

Moje konfiguracje na szybko:

- Fiat 500L Lounge (najbogatsza wersjia z możliwych * lakier metalik + 17 calowe alufelgi) 1.4 16v 95 KM - 67 000 zł

- Citroen C3 Picasso Exclusive (najlepsza możliwa wersja przy tym silniku + dodatki jakie w Fiacie są, czyli klima dwustrefowa, szklany dach, esp+asr, alufelgi) 1.4 VTi 95 KM - 73 900 zł

- Nissan Note Tekna (maksymalna opcja + felgi 16 cali + szklany dach) 1.2 DIG-S 98 KM - 73 911 zł

- Opel Meriva Enjoy (środkowa opcja wyposażenia + felgi 17 cali + lakier metaliczny), 1.4 XER 100 KM - 69 300 zł

- Ford B-Max Titanum (prawie najbogatsza wersja + dach panoramiczny + alarm + lakier metalik), 1.4 Duratec 90 KM - 72 250 zł

- Skoda Roomster Elegance (Najbogatsza + lakier metalik + tempomat + dach panoramiczny + klimatyzacja automatyczna + elektryczne wszystkie szyby + sterowanie radia z kierownicy + felgi 17 cali), 1.4 16v 85 KM, 71 900 zł

Z ciekawości zacząłem konfugorować Clio Grandtour. Niestety chcąc wziąć 16/17 calowe felgi automatycznie trzeba wziąć wyższy pakiet wyposażenia. To samo z silnikiem - jeżeli chcemy zwykły wolnossący motor to musimy kupić biede na kołpakach. Jak chcemy fajnie wyposażone auto to trzeba wziąć minimum 0.9 TCe i wtedy cena rośnie nam do około 65 000 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niepotrzebnie sie tak trudzisz. Zauważyłem taką prawidłowość. Jak Fiat jest "drogi" to zaraz porównuje sie go do tanszej konkurencji, ale nie wspomina sie , że ta konkurencja to ma szyby na korby itp. Ludzie uważają, że jak fiat to ma dać wypasu po uszy za mniejsze pieniądze niż inne popularne marki. Niestety Fiat to nie jest chinska marka i tańszy od europejskiej konkurencji być nie może. Nie ma nic za darmo. Póki w narodzie będzie jeszcze pokutować ta komunistyczna mentalność, póty takie myślenie będzie funkcjonować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale porównanie Astry Kombi ze 180 konnym silnikiem turbo do 500L z dizlem mija się z celem.

> Moje konfiguracje na szybko:

> - Fiat 500L Lounge (najbogatsza wersjia z możliwych * lakier metalik + 17 calowe alufelgi) 1.4 16v

> 95 KM - 67 000 zł

> - Citroen C3 Picasso Exclusive (najlepsza możliwa wersja przy tym silniku + dodatki jakie w Fiacie

> są, czyli klima dwustrefowa, szklany dach, esp+asr, alufelgi) 1.4 VTi 95 KM - 73 900 zł

> - Nissan Note Tekna (maksymalna opcja + felgi 16 cali + szklany dach) 1.2 DIG-S 98 KM - 73 911 zł

> - Opel Meriva Enjoy (środkowa opcja wyposażenia + felgi 17 cali + lakier metaliczny), 1.4 XER 100

> KM - 69 300 zł

> - Ford B-Max Titanum (prawie najbogatsza wersja + dach panoramiczny + alarm + lakier metalik), 1.4

> Duratec 90 KM - 72 250 zł

> - Skoda Roomster Elegance (Najbogatsza + lakier metalik + tempomat + dach panoramiczny +

> klimatyzacja automatyczna + elektryczne wszystkie szyby + sterowanie radia z kierownicy +

> felgi 17 cali), 1.4 16v 85 KM, 71 900 zł

czyli wychodzi, że 500L nie jest drogi, a wręcz tańszy niż konkurencja hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.