Skocz do zawartości

Octavia 2.0tdi vs Insignia 2.0cdti


johnny_b2

Rekomendowane odpowiedzi

> Zaznaczę jeszcze raz - wiem, ze TEORETYCZNIE te auta nie sa porównywalne, bo: Octavia jest o klasę

> mniejsza. Porównując jednak wypas i cenę to octavia jest tak droga (ale już nawet niezłe

> wyposażona w rożnego rodzaju asystenta) ze mozna ja już porównać do insignii (pod względem

> kosztownym, chłopaki!). Jak sie porówna ilośc miejsca we wnętrzu to w octavii jest wiecej (!)

> miejsca z tylu. Siedzi sie niżej. W insignii wiecej miejsca z przodu, ale dziecko w foteliki z

> tylu ma już mało miejsca.

tylko nie mów mojemu 8-mio letniemu synowi, że ma ciasno. Bo na razie jest mu wygodnie hehe.gif

A propos miejsca z tyłu - jeden z kumpli jest fanem skody i namawiał mnie na superba. Bo tyyyle miejsca. Pojechal ze mną oglądać. Mówi, no rzeczywiście, kanapa z tylu jak stary wąski tapczan, ale miejsca kupę. Później pojechaliśmy oglądać Insignię. Prężył się z tyłu, wyginał - no nie ma miejsca. Nie da rady jeździć. Głową sufitu się dotyka, itp.

Traf chciał, że w styczniu wypuściliśmy się na narty. Kolega całą drogę jechał z tylu. Na koniec wyjazdu mówi - wiesz co, w sumie to całkiem wygodnie tu z tyłu jest. Chyba nawet wygodniej niż w Superbie.

Także tak to jest z takimi opowieściami. Trza brać co się podoba i nie przejmować się opinią innych. Jak bym posłuchał i wziął Mondka czy Superba, to by mi się micha nie cieszyła przy codziennym wsiadaniu. A tak - cieszy mi się ok.gif

Każdy musi wybrać wg swojego gustu, natomiast widzę, że Opel zaszedł wielu innym markom za skórę. Auto budzi emocje, co sam widzisz po ilości osób, które mało wiedzą, a próbują za wszelką cenę zdyskredytować to auto wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo to jest hit auto - wiesz ile tego idzie w DE?

Tu nie chodzi o hit czy nie a o to, ze sa ustalone przez Skodę limity sprzedaży na dany rynek tego auta icon_eek.gifhehe.gif... Sorry, ale jedyne słowo, które mi przychodzi do głowy w tej kwestii to, ze sa kretynami (mowię o skodzie) facepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tu nie chodzi o hit czy nie a o to, ze sa ustalone przez Skodę limity sprzedaży na dany rynek tego

> auta ... Sorry, ale jedyne słowo, które mi przychodzi do głowy w tej kwestii to, ze sa

> kretynami (mowię o skodzie)

Nie sa kretynami tylko odpowiednio spozycjonowali rynek Polski.

Wez zobacz ze w PL nowych aut w przeliczeniu na mieszkanca sprzedaje sie najmniej w EU. Ilosc sprzedanych Skod w PL jest marginalna w porownaniu do calej produkcji. NIe dziw sie wiec ze musisz czekac...

PS. Jakbys byl przedsiebiorca tez dbalbys najpierw o swoich duzych odbiorcow a dopiero pozniej o tych "przypadkowych"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Marcin, po naszej rozmowie zacząłem sie mocno zastanawiać...

Ja napisalem co sie u mnie stalo.Kazde auto inne, w drodze nigdy nie stanela, na serwisie bylem 3 razy w ciagu roku, auto sie nie zepsulo, ale jednak kupujac nowe oczekujesz spokoju ze nic nie bedzie sie dzialo wink.gifJak dla mnie najwiekszym minusem jest lakier.

jak cos zapraszam tutaj http://insignia-club.pl/ wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Eee, tam zdyskredytować. To AK jest, wiec wiesz

> Mi sie insignia bardzo podoba. Ten tył z nowymi światłami, przód też niezły.wyglada naprawdę

> fajnie. Muszę temat przemyśleć. Dzięki za pomoc

Ja bym szukał czegoś w klasie D, bo między C a D jest ogromna różnica. Chociaż może niekoniecznie Insigni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale bmw e46 to klasa D, więc nie tylko wielkość ma tu znaczenie...Jak już napisałem parokrotnie,

> między octa a insi czuć różnicę klas w czasie jazdy, chociażby wyciszenie powyżej 120 skoda

> jest po prostu głośna, w insigni robi się głośniej w okolicy 160, wybieranie nierówności

> również na plus insigni, prowadzenie także, wygląd-rzecz gustu, ale również na plus dla

> insigni i tych plusików na każdym kroku insignia będzie miała więcej, co sumując postawi ją

> właśnie w tej klasie a nie w klasie kompakt jak skodę-tu nie ma co się rozwodzić nad tym, bo

> nie takie głowy jak nasza to ustalają.

zadne glowy nie ustalaja bo to wszystko kwestia umowna a co do prowadzenia to ciekawe co piszesz, bo insignia nie slynie z dobrego prowadzenia. Jesli chodzi o zawias to co kto lubi, ja lubie twardy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżdzę dość dużo autostradami i drogami szybkiego ruchu. Ta insignia 160 konna w diesli była

> naprawdę cicha. Ta 190 konna już mniej. Octavia chyba jest nieco głośniejsze, ale nie jest to

> duża różnica.

> Ja bym wybrał ta insignia, w liftback wyglada swietnie, ale kurde, trochę sie obawiam...

jesli pracujesz samochodem tak jak piszesz... z tej dwojki bralbym Insignie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zadne glowy nie ustalaja bo to wszystko kwestia umowna

Tak, tylko już pisałem o "plusikach" których insignia ma na każdym kroku więcej od skody. Nie ma tutaj dyskusji, octavia to kompakt z doklejonym kufrem i nic tego nie zmieni, to widać ,słychać i czuć.

> a co do prowadzenia to ciekawe co piszesz,

> bo insignia nie slynie z dobrego prowadzenia. Jesli chodzi o zawias to co kto lubi, ja lubie

> twardy

Prowadzenie to nie tylko zawias, to komfort jazdy "ogólny", tłumienie nierówności, lepsze fotele, które nie przyprawiają o ból pleców i połamanie gnatów po 1000 przejechanych km, cisza w środku przy wyższych prędkościach itd. To są fakty i niestety żadne subiektywne odczucia paru fanów skody tego nie zmienią. Nie jestem fanem ani jednego ani drugiego samochodu, ale pisanie nt że octavia lepsza od insigni to takie tłumaczenie sobie, że mam brzydką żonę, ale za to dobrze gotuje, a faktu że jest brzydka nie zmieni nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale kolega flotowo nie ma zdaje sie innego wyboru

No to zależy jak jeździ. Jeśli w długie trasy to tylko klasa D. Jeśli kręci się po mieście to Octavia może i ma jakiś sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, tylko już pisałem o "plusikach" których insignia ma na każdym kroku więcej od skody. Nie ma

> tutaj dyskusji, octavia to kompakt z doklejonym kufrem i nic tego nie zmieni, to widać

> ,słychać i czuć.

> Prowadzenie to nie tylko zawias, to komfort jazdy "ogólny", tłumienie nierówności, lepsze fotele,

> które nie przyprawiają o ból pleców i połamanie gnatów po 1000 przejechanych km, cisza w

> środku przy wyższych prędkościach itd. To są fakty i niestety żadne subiektywne odczucia paru

> fanów skody tego nie zmienią. Nie jestem fanem ani jednego ani drugiego samochodu, ale pisanie

> nt że octavia lepsza od insigni to takie tłumaczenie sobie, że mam brzydką żonę, ale za to

> dobrze gotuje, a faktu że jest brzydka nie zmieni nic.

4cm wiekszy rozstaw osi i wielkie halo? sprawdz rozstaw osi vs dlugosc to sie okaze kto ma co doklejone ........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 4cm wiekszy rozstaw osi i wielkie halo? sprawdz rozstaw osi vs dlugosc to sie okaze kto ma co

> doklejone ........

Widzę, że Cię nie przegadam skoro padają argumenty w stylu "wielkie mi halo" grinser006.gif ale spojrzałem czym jeździsz i już wiem dlaczego biglaugh.gif ja nie mam obecnie ani tego ani tego, więc znaczek nie przysłania mi jednej półkuli wink.gif Faktów nie zmienisz, więc nie masz co się tak napinać, skoro lepiej Ci się użytkuje skodę to na zdrowie, w końcu ile marek tylu chętnych, a takie zestawienia tych 2 samochodów są bez sensu 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widzę, że Cię nie przegadam skoro padają argumenty w stylu "wielkie mi halo" ale spojrzałem czym

> jeździsz i już wiem dlaczego ja nie mam obecnie ani tego ani tego, więc znaczek nie

> przysłania mi jednej półkuli Faktów nie zmienisz, więc nie masz co się tak napinać, skoro

> lepiej Ci się użytkuje skodę to na zdrowie, w końcu ile marek tylu chętnych, a takie

> zestawienia tych 2 samochodów są bez sensu

mialem kiedys rowniez opla ....... swoja droga sprawdz te wymiary, mi kopara opadla, ze insignia ma wieksze zwisy niz octavia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mialem kiedys rowniez opla ....... swoja droga sprawdz te wymiary, mi kopara opadla, ze insignia ma

> wieksze zwisy niz octavia

W moim subiektywnym odczuciu wymiary i centymetry aż tak bardzo się nie liczą. Do jazdy po Wawie i okolicach faktycznie można mieć odczucie, że te samochody niewiele się różnią, ale w trasie, do tego troszkę dłuższej i szybszej nawet nie ma co porównywać, na plus insignii.

Dodam tylko, że w 2010r 1 kolega kupił skodę w dieslu za 86 tys, a drugi za tą samą kasę paska B6 1.8 doposażona nieźle benzyna. No i kiedyś ten od skody również próbował omawiać "wyższość" skody nad tym paskiem smile.gif porównanie niemalże takie samo jak do insigni, więc czyżby właściciele octavii chcieli się dowartościować? niewiem.gifsmile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W moim subiektywnym odczuciu wymiary i centymetry aż tak bardzo się nie liczą. Do jazdy po Wawie i

> okolicach faktycznie można mieć odczucie, że te samochody niewiele się różnią, ale w trasie,

> do tego troszkę dłuższej i szybszej nawet nie ma co porównywać, na plus insignii.

Oczywiście jechałeś w trasie O III i Insignią i na tej podstawie piszesz zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiście jechałeś w trasie O III i Insignią i na tej podstawie piszesz

Jak to tu niektórzy piszą-YEP smile.gif mało tego, z isiek śmigałem nawet 1.4 turbo benzyną w full wypasie-tylko to bardziej chyba żalę się niż chwalę zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W moim subiektywnym odczuciu wymiary i centymetry aż tak bardzo się nie liczą. Do jazdy po Wawie i

> okolicach faktycznie można mieć odczucie, że te samochody niewiele się różnią, ale w trasie,

> do tego troszkę dłuższej i szybszej nawet nie ma co porównywać, na plus insignii.

> Dodam tylko, że w 2010r 1 kolega kupił skodę w dieslu za 86 tys, a drugi za tą samą kasę paska B6

> 1.8 doposażona nieźle benzyna. No i kiedyś ten od skody również próbował omawiać "wyższość"

> skody nad tym paskiem porównanie niemalże takie samo jak do insigni, więc czyżby właściciele

> octavii chcieli się dowartościować?

no nie wiem, trasy z predkosciami autostradowymi robilem i raczej dyskomfortu nie odczuwalem ale ja mam nietypowy naped wiec moze dlatego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no nie wiem, trasy z predkosciami autostradowymi robilem i raczej dyskomfortu nie odczuwalem ale ja

> mam nietypowy naped wiec moze dlatego

Tu trzeba przyznac wyzszosc Oplowi - jest lepeij wyciszony niz Skoda i niewazne czy Octavia czy Superb. To samo z Passatem - jest wyraznie ciszej. Wydaje mi sie ze Skoda ma jakies inne wyciszenia niz reszta aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no nie wiem, trasy z predkosciami autostradowymi robilem i raczej dyskomfortu nie odczuwalem ale ja

> mam nietypowy naped wiec moze dlatego

Ale ja wcale nie twierdzę, że to będzie jakiś mega dyskomfort, tylko, że są widoczne różnice na plus dla opla. Kiedyś miałem escorta i myślałem, że to szczyt komfortu, 1000-1200km robiłem z miejsca i żyłem, potem mając focusa a po nim maryśkę weekend myślałem że maryśka była jednym z bardziej komfortowych aut potem miałem/jeździłem....i ten horyzont się deko poszerzał, a że parę razy w roku mam długie wyjazdy i tak się jakoś składa, że co wyjazd to zazwyczaj innym samochodem jadę to coś tam myślę, że do powiedzenia mam. Ja nie biczuje skody, ani nie wychwalam pod niebiosa insigni, twierdzę natomiast, że na trasach sprawuje się lepiej, bo na krótkie odcinki po 30km dziennie to szczerze mówiąc bez różnicy czy w korku stoisz skodą oplem czy mercedesem sklasse smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie? a co jeszcze przepraszam wyroznia klase srednia jak nie wielkosc?

Wielkość? A co powiesz na BMW3, C-klase, A4, S60. Te auta są ciasne a mimo to nikt nie kwestionuje ich przynależności do klasy. Wielkość/przestronność to nie wszystko. Sporo jeżdżę autem prowadząc działalność - ok 80kkm/rok I mimo że miałem pomysł by następne auto jakie wezmę w leasing było klasy nizszej (Octavia RS tdi dsg.) to ostatecznie się z tego pomysłu wycofałem. Dlaczego? Auta klasy średniej od jakiegokolwiek producenta są projektowane do spędzania za kółkiem sporej ilości czasu. Miej na uwadze iż w EU te samochody w dużej ilości jeżdżą jako samochody służbowe. Auto musi być ciche, komfortowe i nie narzucające się. Takie wygodne narzędzie pracy nie rozpraszające uwagi, a wygodne i ergonomiczne.

W swojej kilkuletniej działalności użytkowałem Avensisa, C5, Passata, Insignie, Mondeo, BMW 3-kę ale również nową Octavię. Po miesiącu jeżdżenia Octavką chętnie wróciłem do Mondeo.

Dodam ze wszystkie wymienione auta były nowe w przyzwoitych wersjach wyposażeniah z automatem i dieslem pod maską.

Czas spędzony w Octavii uważam za najmniej udany. Wprawdzie nic się psuło i auto jeździło bezawaryjnie ale po 8miu godzinach spędzonych w aucie byłem po prostu zmęczony jazdą czego nie doświdczyłem w innych samochodach. Nawet w Avensisie, które na marginesie jest chyba najgorszym samochodem w klasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wielkość? A co powiesz na BMW3, C-klase, A4, S60. Te auta są ciasne a mimo to nikt nie kwestionuje

> ich przynależności do klasy. Wielkość/przestronność to nie wszystko.

Zwłaszcza koncern Daimler-Benz, który to swoje auto nazwał "Klasa C" grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie, to klasa B, chocby miało zawieszenie od boga dalej to klasa B

Więc przeczysz sam sobie. Bo niby dlaczego to klasa B, skoro ma rewelacyjne zawieszenie (wg ciebie kryterium przynależności klasowej).

> A C5?

> klasa srednia

j.w. - dlaczego nie wyższa?

> Sam sobie odpowiedź, czy montując w Tico czujniki parkowania to będzie już klasa S

Napisałeś, że wyznacznikiem klasy jest wyposażenie, a nie rozmiar. Dlaczego mam się tłumaczyć z twoich wymysłów?

Sam władowałeś się w maliny nieprzemyślaną wypowiedzią o kwestiach, które określają klasę samochodu.

Więc teraz się z tego wykaraskaj albo przyznaj że popełniłeś błąd, zamiast sugerować, że to inni napisali to, czego ty jesteś autorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Więc przeczysz sam sobie. Bo niby dlaczego to klasa B, skoro ma rewelacyjne zawieszenie (wg ciebie

> kryterium przynależności klasowej).

Napisałem, że tylko zawieszenie?

> j.w. - dlaczego nie wyższa?

> Napisałeś, że wyznacznikiem klasy jest wyposażenie, a nie rozmiar.

Nigdzie tak nie napisałem i nie twierdze , że wyznacznikiem klasy jest tylko wyposażenie

Dlaczego mam się tłumaczyć z

> twoich wymysłów?

Masz?

> Sam władowałeś się w maliny nieprzemyślaną wypowiedzią o kwestiach, które określają klasę

> samochodu.

> Więc teraz się z tego wykaraskaj albo przyznaj że popełniłeś błąd, zamiast sugerować, że to inni

> napisali to, czego ty jesteś autorem.

Nie wmawiaj mi farmazonów, których nie powiedziałem. Wiem co chciałem powiedzieć i nawet jakbyś zaklinał rzeczywistość, to Octavia nie jest klasa średnią , a Insignia jest.

To, że skodziarze wmawiają sobie co innego, nic nie poradzę, jedynie pozostaje to przemilczeć z uśmiechem na twarzy smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Każdy musi wybrać wg swojego gustu, natomiast widzę, że Opel zaszedł wielu innym markom za skórę.

> Auto budzi emocje, co sam widzisz po ilości osób, które mało wiedzą, a próbują za wszelką cenę

> zdyskredytować to auto

A po co miałyby to robić?

Mnie osobiście nie zależy żeby więcej czy mniej osób jeździło tym co mam.

I jakie niby emocje insignia budzi? Chyba tylko czujność, gdy widzi się ją w tylnym lusterku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napisałem, że tylko zawieszenie?

Nie - ale sam fakt że napisałeś o zawieszeniu jest dziwny. Bo co zawieszenie ma do rzeczy, skoro bywa rewelacyjne w klasach B i beznadziejne w D?

> Dlaczego mam się tłumaczyć z

> Masz?

Najwyraźniej tego oczekujesz.

> to Octavia nie jest klasa średnią , a Insignia jest.

Każdy śmieje się z tej "klasy średniej" insigni, gdzie jest mniej miejsca niż w kompakcie. Nikt sobie nie wmawia nic o klasowości (oprócz niektórych niewydarzonych pismaków).

> To, że skodziarze wmawiają sobie co innego, nic nie poradzę, jedynie pozostaje to przemilczeć z

> uśmiechem na twarzy

Akurat skodziarze wmawiają sobie najmniej z tego, co inni wmawiają im, że sobie wmawiają. Skodziarze to ludzie, którzy patrzą na auto przez pryzmat użyteczności i praktyczności, a nie wmawiania sobie prestiżu, klasy itp. pierdół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Idąc tym tropem to citroen "C" 5 a nawet "C" 6 też są w tej klasie

A wszystkie audi to auta typowo miejskie w stylu seicento.

A na poważnie - przedmówca ma trochę racji.

Co innego "klasa C", a co innego literka od nazwy marki.

Zresztą - c-klasa jest faktycznie kompaktowa, podobnie jak a4 czy bmw 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie - ale sam fakt że napisałeś o zawieszeniu jest dziwny. Bo co zawieszenie ma do rzeczy, skoro

> bywa rewelacyjne w klasach B i beznadziejne w D?

Zgadza się, ale to nie reguła. Nie mowie, że to wyznacznik, ale reguła jest, że zawias przeważnie jest lepszy w klasie D niż C.

> Najwyraźniej tego oczekujesz.

Nie, to Ty szukasz dziury w całym.

> Każdy śmieje się z tej "klasy średniej" insigni, gdzie jest mniej miejsca niż w kompakcie. Nikt

> sobie nie wmawia nic o klasowości (oprócz niektórych niewydarzonych pismaków).

Ale Insignia nie jest niczego wyznacznikiem, no może poza mała ilością miejsca z tyłu jak na klasę D, a to , że Skoda urosła, nie znaczy, ze jest klasa D, bo tak marketing powiedział.

> Akurat skodziarze wmawiają sobie najmniej z tego, co inni wmawiają im, że sobie wmawiają.

> Skodziarze to ludzie, którzy patrzą na auto przez pryzmat użyteczności i praktyczności, a nie

> wmawiania sobie prestiżu, klasy itp. pierdół.

Nie miałem na myśli wmawiania czegokolwiek komukolwiek i nie chodzi mi o to, czy Skoda jest lepsza, czy gorsza. Gdyby nie cena bym teraz jeździł Skodą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to w jakim segmencie są: bmw serii 1, audi A3 i mercedes a-classe?

W kompaktach. Co nie zmienia faktu, że 3-er, a4 i c-klasa są do kompaktów zbliżone. Podobnie jak rzeczona insignia.

I nie jest chyba dla nikogo zdziwieniem, jeżeli coś zaliczanego do kompaktów będzie miało więcej miejsca w środku od ww. klas "średnich".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zgadza się, ale to nie reguła. Nie mowie, że to wyznacznik, ale reguła jest, że zawias przeważnie

> jest lepszy w klasie D niż C.

Wszystko przeważnie jest lepsze. PRZEWAŻNIE. Ale nie zawsze. Więc nie ma sensu tego parametru stosować.

Parametrem JEDNOZNACZNYM pozostanie niestety rozmiar: zewnętrzny, wewnętrzny i rozstaw osi. Tylko że niestety trudno podać jednoznaczne wartości tych parametrów.

> Ale Insignia nie jest niczego wyznacznikiem, no może poza mała ilością miejsca z tyłu jak na klasę

> D, a to , że Skoda urosła, nie znaczy, ze jest klasa D, bo tak marketing powiedział.

Wg mnie nie jest. Ale spróbuj zdefiniować, jakie kryteria należy spełniać żeby należeć do klasy D. To się nie uda z tego prostego powodu, że to kryterium jest rozmyte. I ponieważ octavia zbliża się do D, a insignia do C i - na domiar złego - octavia góruje w niektórych parametrach nad insignią, to w tym momencie nie ma sensu o klasach dyskutować. Bo różnice są niestety zbyt małe.

> Nie miałem na myśli wmawiania czegokolwiek komukolwiek i nie chodzi mi o to, czy Skoda jest

> lepsza, czy gorsza. Gdyby nie cena bym teraz jeździł Skodą

To trochę jak ja - do superba dopłaciłem ok. 5 tys. I trzeba przyznać, że zawieszenie ma nieporównywalnie lepsze od octavii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W kompaktach. Co nie zmienia faktu, że 3-er, a4 i c-klasa są do kompaktów zbliżone.

dziś wsiadałem do A4 i A3 sedany

szczerze mówiąc mocna zstanawiałbym się który wybrać, jeśli chcaaiłbym kupić sedan od audi

w a4 jest tak jak by bardziej bogato wink.gif

ale jeśli chodzi o miejsce w środku, to baaardzo porównywalnie

może nowa A4 (mówią. że początek 2015) będzie większa

niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To trochę jak ja - do superba dopłaciłem ok. 5 tys. I trzeba przyznać, że zawieszenie ma

> nieporównywalnie lepsze od octavii.

Myślałem nad O3, ale po skonfigurowaniu cena wpadała w Superba. Niestety to chciałem mieć w Superbie przekraczało założony budżet, wiec kupiłem co innego. Octa jest zdecydowanie za droga, szczególnie lepiej wyposażona no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dziś wsiadałem do A4 i A3 sedany

> szczerze mówiąc mocna zstanawiałbym się który wybrać, jeśli chcaaiłbym kupić sedan od audi

> w a4 jest tak jak by bardziej bogato

> ale jeśli chodzi o miejsce w środku, to baaardzo porównywalnie

> może nowa A4 (mówią. że początek 2015) będzie większa

Na tylnych siedzeniach też?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myślałem nad O3, ale po skonfigurowaniu cena wpadała w Superba. Niestety to chciałem mieć w

> Superbie przekraczało założony budżet, wiec kupiłem co innego. Octa jest zdecydowanie za

> droga, szczególnie lepiej wyposażona

U mnie różnica wyniosła 5 tys. z tym samym wyposażeniem.

Nawet jakiś czas temu był gdzieś artykuł, żeby kupować superba, bo kosztuje w praktyce tyle samo co octavia. Fakt, że trafiłem akurat na niezłą promocję - prawie 18 tys. upustu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie różnica wyniosła 5 tys. z tym samym wyposażeniem.

> Nawet jakiś czas temu był gdzieś artykuł, żeby kupować superba, bo kosztuje w praktyce tyle samo co

> octavia. Fakt, że trafiłem akurat na niezłą promocję - prawie 18 tys. upustu.

Bez upustów ceny są niepoważne. Trafił sie Pug z wyprzedazy rocznika 30 tys urwane z cennika, ktory jest na dzień dobry kpiną, jezeli tyle schodzą w dół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie różnica wyniosła 5 tys. z tym samym wyposażeniem.

> Nawet jakiś czas temu był gdzieś artykuł, żeby kupować superba, bo kosztuje w

W AS hmm.gif

>praktyce tyle samo co

> octavia. Fakt, że trafiłem akurat na niezłą promocję - prawie 18 tys. upustu.

Czyli ile koncowo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bez upustów ceny są niepoważne. Trafił sie Pug z wyprzedazy rocznika 30 tys urwane z cennika, ktory

> jest na dzień dobry kpiną, jezeli tyle schodzą w dół.

Upusty francuskich są już legendarne. Kolega urwał na C5 25 czy 26 tys.

Ciekawe od jakiej ceny jest liczona utrata wartości - od zakupu czy cennikowej hmm.gif?

Bo jak od cennikowej, to nowy francuski może tracić mniej od używki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.