laksen Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Dyskusja jakich wiele ale wyszukiwarka mocno zagubiona... Do rzeczy. Samochód segmentu C no może D w Kombi w benzynie 1,6 do 1,8 (niekoniecznie pod LPG). Dobrze by w roczniku z przodu było 2 Przeznaczenie głównie dojazd do pracy 13km w jedną stronę, no i czasem jakaś wycieczka... Kwota do 10tys zł... Chodzą mi po głowie popularne modele które bez większego trudu wszędzie naprawię w razie potrzeby. 1. Fiat Stilo 2. Renault Scenic 1 3. Renault Laguna 1 4. Opel Vectra B 5. VW Golf IV 6. Audi A4 7. Skoda Octavia 8. Citroen Xsara 9. Peugeot 306 i 307 Oczywiście zdaję sobie sprawę, że ciężko za te pieniądze o w miarę utrzymane Audi Golfa czy skodę. Faworyzuje nieco Fiata, ale w zasadzie nic o nim nie wiem... Dzieki za uwagę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Marka nie ma większego znaczenia (jeśli w miarę popularna). Szukaj auta z wypasem jaki Cię interesuje, w miarę zadbanego, w przyzwoitym stanie technicznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Stilo albo Xsara moim zdaniem. Xsara najlepiej 2.0 16V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 To jeszcze bym wziął pod rozwagę takie tanie, proste wozidło jak Opel Astra II Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 I rdza gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Ja też czegoś będę szukał niebawem w budżecie około 12kpln. Zastanawiam się nad Seatem Ibizą II FL lub III, jeszcze w tej kasie mieści sie Mazda 323 BJ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > I rdza gratis Astra G na pewno nie rdzewieje bardziej niż Vectra B czy Peugeot 306... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 corolla e11 będziesz Pan zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > I rdza gratis Jak było tłuczone i źle naprawione to bardzo prawdopodobne Miałem z 2003 roku, jeździłem około 5 lat i nie było grama rdzy Duży problem z rdzą miała Astra F, w dwójce imo jest zdecydowanie lepiej. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Jak było tłuczone i źle naprawione to bardzo prawdopodobne > Miałem z 2003 roku, jeździłem około 5 lat i nie było grama rdzy > Duży problem z rdzą miała Astra F, w dwójce imo jest zdecydowanie lepiej. > Pozdr Kupując swoje pierwsze auto oglądałem chyba z sześć G, wtedy pięcio-sześcioletnie... KAŻDA miała rudą na nadkolach... Moze jest lepiej w porównaniu do Astry F, ale mistrzostwo świata to wciąż nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Może nissan primera p11.144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Kupując swoje pierwsze auto oglądałem chyba z sześć G, wtedy pięcio-sześcioletnie... KAŻDA miała > rudą na nadkolach... > Moze jest lepiej w porównaniu do Astry F, ale mistrzostwo świata to wciąż nie jest. No właśnie też miałem obawy bo wcześniej miałem Astre F i była lipa, nie wiem może tej Astry G trafił mi się mniej felerny egzemplarz bo nic jej nie brało, malowane coś było. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 xsara 2.0 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VojciechU Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Kupując swoje pierwsze auto oglądałem chyba z sześć G, wtedy pięcio-sześcioletnie... KAŻDA miała > rudą na nadkolach... Mam z 2003 roku, jedyne miejsce gdzie obecnie pojawia się korozja i to w ilości znikomej to na klapie w miejscu spryskiwacza oraz na tylnych lewych drzwiach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 G znajomego ma rdza na nadkolach i progach. Miała właściwie bo od razu było to zrobione. Za to Xsara ma podwójny ocynk i jak nie bita to powinna karoseria dać radę następne 10 lat Też jak szukałem auta to też patrzyłem dwie Astry - zwykła i bertona obie miały już spory nalot na nadkolach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daryka Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Może nissan primera p11.144 Również polecam P11.144 znaleźć zdrową i cieszyć się bezawaryjną jazdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Chevrolet lacetti. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Astra G na pewno nie rdzewieje bardziej niż Vectra B czy Peugeot 306... Trafiłeś kulą w płot. 306 można spokojnie zaliczyć do aut nierdzewiejących. Jeśli nawet nastoletnia 306 ma rdzę to jest incydent, nie reguła dla modelu. Co do Astry G, nie jest już tak całkiem różowo, ale i tragedii nie ma. Patrząc na spotykane Astry G korozję (małą) da się zauważyć. Gliwicka astra G teścia, ledwie kilkuletnia, bezszkodowa a ma już wykwity na rancikach, aczkolwiek dalej nie postępuje. Oczywiście jest ogromny postęp, Astra F to była rdza, którą biły wyraźnie już tylko takie korozyjne dramaty jak Escort czy FSO Polonez. Atra G jest na takim sobie średnim poziomie. Nie bez skazy. Piszę nie na przykładzie jednego egzemplarza, bo byłaby to za mała próba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 jako ze stalem przed podobnym dylematem i do pracy mam podobna odleglosc bo 20 km to powiem tak > 1. Fiat Stilo mi sie nie podobalo ani w srodku ani z zewnatrz wiec odpadlo > 2. Renault Scenic 1 mi zbedne sa zalety tego typu auta wiec po co > 3. Renault Laguna 1 jakos laguna I nie lezala mi w ogole mimo ze wygodne > 4. Opel Vectra B korozja, w srodku jak w calibrze > 5. VW Golf IV mialem IV 1.8, jezdzilo poprawnie, palilo do 10l lpg przy moich dojazdach, nic sie nie psulo z grubszych rzeczy, auto sprzedalem 2 ulice dalej jezdzi do dzis, chlopak zadowolony > 6. Audi A4 po golfie mialem a4 tez 1.8, od golfa woljniejsze, troszke wiecej pali, troszke wiecej miejsca w srodku, ale plastyki tak samo srednie jak w IV, do tego glosno w srodku i w IV mialem o niebo wygodniejsze fotele > 7. Skoda Octavia > 8. Citroen Xsara raz jechalem wiec wiele nie powiem > 9. Peugeot 306 i 307 306 fajna, zwinna ale do jazdy na codzien lepsza xsara, wygodniejsza bardziej praktyczna ale trzeba uwazac na korozje 307 tez ok ale podobno sie pala? mialem tez mondeo II 1.8 , wygodne zawieszeniowa, przestronne , slabe fotele w podstawowych wersjach, moga irytowac psujace sie rzeczy typu sterowanie nawiewem (podcisnieniowo) centralny zamek (styczniki) i takie tam drobnostki. ja mialem do tego dluga skrzynie co jest jane na dlugie trasy a na jezdzeniu 20 km srednio sie nadawalo wiec wrocilem do pancerwagena, kupilem bore z 99 za 6,5 , zostalo na jakies zimowki, wymiane filtrow i auto smiga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > wiec wrocilem do pancerwagena, kupilem bore z 99 za 6,5 , zostalo na jakies zimowki, wymiane > filtrow i auto smiga pokaż foto, bo w tej cenie dwa poproszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > pokaż foto, > bo w tej cenie dwa poproszę. pewnie bez opłat w Berlinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daryka Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > pokaż foto, > bo w tej cenie dwa poproszę. to przecież 15 lat ma i tyle pewnie jest warte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > corolla e11 > będziesz Pan zadowolony ... ze wszystkiego oprócz wyglądu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > I rdza gratis Po 99 roku już tragedii nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > ... ze wszystkiego oprócz wyglądu za 10 tyś masz już e11 po FL i jeszcze w nadwoziu 3d czego może się nie podobać?? ogarnij się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Vectra B > korozja, w srodku jak w calibrze Z tym środkiem to niezły żart wyszedł koledze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Z tym środkiem to niezły żart wyszedł koledze. Chyba mu się pomylila Vectra A i B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BUHAJ Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Z tym środkiem to niezły żart wyszedł koledze. Calibra to w środku Vectra A, z tego, co kojarzę. A Bora w takiej cenie u nas to okazja. Mimo, że to kompaktowy sedan, w dodatku 15-letni, to i tak jest przewartościowana ze względu na znaczek na masce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Ja tam bym sie przejechal kilkoma i kupil, ktore mi sie spodoba i bedzie w możliwym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > za 10 tyś masz już e11 po FL i jeszcze w nadwoziu 3d czego może się nie podobać?? Po FL przód jest ok, ale tył nadal brzydki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Po FL przód jest ok, ale tył nadal brzydki w nadwoziu 3-drzwiowym?? nie myli Ci się z liftback ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > w nadwoziu 3-drzwiowym?? > nie myli Ci się z liftback ? Fakt, masz rację. 3-drzwiowe jest znośne. Za to w kombi i 5-drzwi to tragedia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 I ja się podłącze do pytania Czy za 10 tys zł można nabyć auto które da prawdziwy fan z jazdy? Jeśli tak to czego szukać? Używane by było weekendowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > I ja się podłącze do pytania > Czy za 10 tys zł można nabyć auto które da prawdziwy fan z jazdy? Jeśli tak to czego szukać? > Używane by było weekendowo. BMW e30? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > I ja się podłącze do pytania > Czy za 10 tys zł można nabyć auto które da prawdziwy fan z jazdy? Jeśli tak to czego szukać? > Używane by było weekendowo. 206 S16 Saxo VTS Saab 900 Turbo Punto HGT 147 2.0 Twinspark Cougar 3.0V6 850 T5 MX-5 A szukać trzeba wszędzie i cierpliwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > 306 fajna, zwinna ale do jazdy na codzien lepsza xsara, wygodniejsza bardziej praktyczna Nie rozumiem powyższego. 306 i Xsara to bliźniaki różniące się tylko z zewnątrz Mechanicznie identyczne, wewnątrz też niemal to samo (chyba największa różnica to umieszczenie przycisków szyb. I Fotele bywają nieco inne. Np w Xsarach vts prujące się przyudzia). Różnice w wygodzie, prowadzeniu będą większe pomiędzy 2 wersjami Xsary (albo 2 wersjami 306) niż podobnie targetowanymi modelami 306 i Xsara. Choćby średnica drążków tylnej osi. W "sportowych" 306 (Xs Xsi s16) oraz w "sportowych" Xsarach Vts będą grubsze. W pięciodrzwiowych "szarakach" 306/Xsara - cieńsze (miękkie). > ale trzeba uwazac na korozje pusty śmiech W każdym aucie trzeba uważać na korozję, ale w 306/Xsara akurat to o wiele rzadszy problem niż w większości modeli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 No nie jednak Xsara ładniejsza w środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > No nie jednak Xsara ładniejsza w środku Kwestia gustu. Wg mnie ani ładniejsza ani brzydsza, bo prawie taka sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makar25 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 z doświadczenia za 10 tys nie ma co się pchać w auta francuskie - cóż że wypasione ale po tylu latach siada elektryka immo, czujniki itp więc zaczyna się skarbonka, lepiej niemca lub ew coś ze skośnookich. Fiat hmm warto przemyśleć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > za 10 tyś masz już e11 po FL i jeszcze w nadwoziu 3d I silniki 4ZZFE jeszcze przed akcją wymiany bloków - te same co w E12 do 2002 - wcinające olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > z doświadczenia za 10 tys nie ma co się pchać w auta francuskie naprawdę? o ja nieszczęśliwy, co ja pocznę.... akurat mam takiego, wart zirka 10k Opowiedz o swoich doświadczeniach > - cóż że wypasione ale po tylu > latach siada elektryka immo, Znaczy że co konkretnie? > czujniki itp więc zaczyna się skarbonka, To, że francuskie mają więcej czujników niż niemieckie/japońskie włoskie, to jakiś powtarzany slogan oderwany od rzeczywistości. fakt, że po zakupie, 2 lata temu, trochę zaniedbań poprzedniego właściciela było do ogarnięcia. Od roku św. Spokój. > lepiej niemca lub ew coś > ze skośnookich. nie sądzę. za 10k to będą lata różnicy w rocznikach. > Fiat hmm warto przemyśleć Miałem poprzednio. Fajny był. Bardzo się nie psuł, ale jednak co chwila jakaś pierdoła. Ogólnie nie ta jakość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > pokaż foto, > bo w tej cenie dwa poproszę. prosze bardzo zdjecie jeszcze jak bylo w ogoloszeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Z tym środkiem to niezły żart wyszedł koledze. zart oczywiscie, calibre kiedys mialem, mechanicznie nie do zabicia (8v) ale wsiadajac do vectry B nie czulem kolosalnego przeskoku , kilka elementow z wnetrza tez dosc podobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Nie rozumiem powyższego. no trudno, po prostu takie moze odczucia z siedzenia /jezdzenia xsara i 306, nie mowie o prowadzeniu tylko o samym wnetrzu, przyjazniej po prostu bylo w xsarze > pusty śmiech > W każdym aucie trzeba uważać na korozję, ale w 306/Xsara akurat to o wiele rzadszy problem niż w > większości modeli. w kazdym, ale ktos sie napali i pozniej znajdzie dziure w lewym nadkolu od strony bagaznika, albo tylna podloga bedzie mu chciala uciec z samochodu, nie mowiac o podluznicach przy przedniej czesci i progach przed tylnym kolem. im mlodsza 306 tym gorzej, starsze 106/306 jakos lepiej sie trzymaly, a teraz to i tak wszystko ma 15-20 lat to tyle w kwestii pustego smiechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > no trudno, po prostu takie moze odczucia z siedzenia /jezdzenia xsara i 306, nie mowie o > prowadzeniu tylko o samym wnetrzu, przyjazniej po prostu bylo w xsarze no i OK > w kazdym, ale ktos sie napali i pozniej znajdzie dziure w lewym nadkolu od strony bagaznika, albo > tylna podloga bedzie mu chciala uciec z samochodu, nie mowiac o podluznicach przy przedniej > czesci i progach przed tylnym kolem. > im mlodsza 306 tym gorzej, starsze 106/506 jakos lepiej sie trzymaly > to tyle w kwestii pustego smiechu Wszystko prawda, ale napisałeś o korozji akurat w nierdzewnych 306 i Xsara - nie wiem czemu? Z tego pusty śmiech. Nie pisałeś natomiast o korozji w Lagunie 1, której tylne błotniki potrafiły akurat naprawdę rdzewieć bez powodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Dyskusja jakich wiele ale wyszukiwarka mocno zagubiona... > Do rzeczy. Samochód segmentu C no może D w Kombi w benzynie 1,6 do 1,8 (niekoniecznie pod LPG). > Dobrze by w roczniku z przodu było 2 Przeznaczenie głównie dojazd do pracy 13km w jedną > stronę, no i czasem jakaś wycieczka... Kwota do 10tys zł... Chodzą mi po głowie popularne > modele które bez większego trudu wszędzie naprawię w razie potrzeby. > 1. Fiat Stilo > 2. Renault Scenic 1 > 3. Renault Laguna 1 > 4. Opel Vectra B > 5. VW Golf IV > 6. Audi A4 > 7. Skoda Octavia > 8. Citroen Xsara > 9. Peugeot 306 i 307 > Oczywiście zdaję sobie sprawę, że ciężko za te pieniądze o w miarę utrzymane Audi Golfa czy skodę. > Faworyzuje nieco Fiata, ale w zasadzie nic o nim nie wiem... > Dzieki za uwagę Lancia lybra - standardwo komfort i wygoda oraz wyposażenie jakich nie będziesz mieć w żadnym z powyższych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Cougar 3.0V6 Podobno takie istnieją, ale nikt nie widział, nikt nie słyszał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Nie pisałeś natomiast o korozji w Lagunie 1, której tylne błotniki potrafiły akurat naprawdę > rdzewieć bez powodu. racja, nie pisalem bo nigdy mi jakos laguny glowy nie zaprzotaly to i sie nad nimi nie rozwodzilem, sceniki I czy megane tak samo gnija albo i gorzej, nawet clio II z rocznikow przed 2000 tylne nadkola atakuje dosc mocno a szkoda bo akurat clio II to fajne autka do miasta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teres Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Szukam pomału czegoś podobnego, tyle że ma łykać LPG. Będę wybierał wśród: Chevrolet Lacetti Citroen Xsara Fiat Stilo Ford Focus Ford Mondeo Astra odpada ze względu na rdzę i problemy z LPG w silnikach Ecotec, tudzież branie oleju w niektórych silnikach. Francuzy raczej odrzucam z tamtych lat. Wśród różnych postów pojawiła się propozycja Mazdy 323, w opinii mojego mechanika badziewie, a ponieważ mu wierzę, to też odrzucam. Najbardziej ciągnie mnie do Lacetti (wierzę w koreańską myśl techniczną) albo Stilo (wydaje się być ok), Xsara chyba najprzyjemniejsza w środku. A i tak kupię to, co będzie w najlepszym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Xsara chyba najprzyjemniejsza w środku. A i tak kupię to, co będzie w najlepszym stanie. Brałbym. Zwłaszcza taką z padniętą belką. Wówczas cena zakupu autka dąży do zera. Autem z padniętą belką jedziesz np. do ANTAŁEX-a, belka może być w dowolnie złym stanie, w 3 godziny masz włożoną "nową" i spokój z nią najpewniej do końca użytkowania. Cena całego zabiegu to 900zł + paliwo i stracony czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.