danielei_punto Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Mam zamiar trzymac go 5 lat wiec bede informowal na biezaco. Na ulicy nie widzialem zadnego z > korozja. Chciałem kiedyś kupić Swifta Sport na dojazdy do pracy - kilkumiesięczne demo, które mieli w salonie, miało już rudy nalot od spodu, więc odpuściłem. Od Kizashi też mnie odstraszyła rdza widoczna po jednej zimie. Sól ewidentnie Suzuki nie służy - mniej lub bardziej korodują wszystkie modele, nowego SX4 też już widziałem podrdzewiałego (a że był srebrny, to było to aż za dobrze widać). Gdyby nie korozja to byłyby to całkiem fajne auta - ale z powodu wszechobecnej rdzy i lichego lakieru za jedyny model tej marki godny jakiegoś zainteresowania uważam Jimnego: tez rdzewieje w oczach, ale ze względu na budowę regularnie powtarzana walka z korozją jest dość łatwa - do wszystkiego jest bardzo prosty dostęp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Popatrz sobie jeszcze na Corse D, moi rodzice turlający się od 2000r lanosem, teraz mają corse > 2012, są bardzo zadowoleni (aczkolwiek jeżdżą dopiero od września 2013 więc za wiele o > bezawaryjności Ci nie powiem). W każdym razie fajnie się prowadzi, cisza w środku, > krótka skrzynia - na trasy dla mnie za krótka, ale do 100kmh jest okej Przeciez to Grande Punto/Punto EVO w innym opakowaniu, duzo podzespolow mechanicznych jest takich samych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 Swift, bo przeżyje bezawaryjnie właścicieli. Poza tym Punto to archaiczna konstrukcja, a Swift jest świeży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 Ja bym brał Punto, to że jest starszą, prostą konstrukcją to w dzisiejszym świecie tylko zaleta a nie wada. I założę się że blachy i lakier i tak trwalsze niż u połowy japońców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Swift: > Dł: 3695 mm > Szer.: 1690 mm > wys. 1500 mm > rozstaw osi: 2380 mm > poj. bagażnika 213 litrów > masa 1045 kg Ja sie na Suzukach nie znam, ale Wikipedia podaje troche inne dane Długość 3850 mm Szerokość 1695 mm Wysokość 1510 mm Rozstaw osi 2430 mm Masa własna 945-1166 kg > kolejny argument: Evo to stara konstrukcja: > Grande punto (czyli pierwotna wersja evo) jest od 2005 r. > Swift : .... o kurcze też od 2005 r. hmm, a kolega nie pytal przypadkiem o auta z rocznika 2012? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Ja sie na Suzukach nie znam, ale Wikipedia podaje troche inne dane > Długość 3850 mm > Szerokość 1695 mm > Wysokość 1510 mm > Rozstaw osi 2430 mm > Masa własna 945-1166 kg co portal to inne wymiary ale niezmienia to faktu żę evo jest odczuwalnie większe > hmm, a kolega nie pytal przypadkiem o auta z rocznika 2012? ale ja nie mówię o egzemplarzu tylko o konstrukcji !!!!!!!!!!!! bo ktoś zarzucił że Grande punto jest starą konstrukcją a Swift nową... wychodzi na to że oba modele są od tego samego roku na rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Swift, bo przeżyje bezawaryjnie właścicieli. > Poza tym Punto to archaiczna konstrukcja, a Swift jest świeży. obie konstrukcje są na rynku od 2005 r. więc argument z d... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > ale ja nie mówię o egzemplarzu tylko o konstrukcji !!!!!!!!!!!! > bo ktoś zarzucił że Grande punto jest starą konstrukcją a Swift nową... wychodzi na to że oba > modele są od tego samego roku na rynku czyli model swifta z 2010r to jest to samo co ten z 2005? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 Cala dyskusja jest o tej wersji tluczonej od 2010 roku z wieksza buda i nowym silnikiem 1.2 w miejsce 1.3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > czyli model swifta z 2010r to jest to samo co ten z 2005? kontrukcja TA SAMA (najwyżej był jakiś face lifting) - to samo i w przyopadku punto i swifta: 1 wersja tego modelu wyszła w 2005 r. a żę po drodze np: lampy zmienikli czy zderzak to chyba nie jest isttotna zmiana, co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > kontrukcja TA SAMA (najwyżej był jakiś face lifting) - to samo i w przyopadku punto i swifta: 1 > wersja tego modelu wyszła w 2005 r. a żę po drodze np: lampy zmienikli czy zderzak to chyba > nie jest isttotna zmiana, co? ja bazuje tylko na wiki, wiec nie wiem czy te dane sa wiarygodne, ale... Długość 3755 mm vs 3850 mm Rozstaw osi 2380 mm vs 2430 mm ...to nie wyglada na face lifting. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > obie konstrukcje są na rynku od 2005 r. więc argument z d... Tyle, że Swift z 2005 to nie ten sam, który jest sprzedawany teraz: vs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > ja bazuje tylko na wiki, wiec nie wiem czy te dane sa wiarygodne, ale... > Długość 3755 mm vs 3850 mm > Rozstaw osi 2380 mm vs 2430 mm > ...to nie wyglada na face lifting. Grande punto, Punto Evo i Punto 2012 to ta sama kontrukcja od 2005 r. (poddawana liftingowi jedynie - kolejne modele po FL tak się nazywały) Swift to INNA konstrukcja ale też od 2005 r. i jeżeli już to tez jedynie poddawana FL (choć nie wiem czy swift miałFL czy nie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > ja bazuje tylko na wiki, wiec nie wiem czy te dane sa wiarygodne, ale... > Długość 3755 mm vs 3850 mm > Rozstaw osi 2380 mm vs 2430 mm > ...to nie wyglada na face lifting. bo nie byl, ale tak ostro zmienili wyglad, ze kazdy powie - no... face lifting Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > a to nie bylo Mk5, nie chodzilo o swifta 2 generacji (od 1989 do 2001) > no a na czyj mieli w akcji serwisowej? Dobrze, ze ja zrobili, a brak jej czym sie mogl skonczyc? akcja dotyczyla głownie rocznikow 1994-7 i byla przeprowadzona gdy te najmlodsze auta mialy juz 12 lat dotyczyla korodujacego mcphersona - moglo dojsc do pekniecia kolumny szczerze to niczym nie grozila - w rajdowce mojego kierowcy jak sie okazalo byla peknieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Tyle, że Swift z 2005 to nie ten sam, który jest sprzedawany teraz: > vs. ale baza jest ta sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Tyle, że Swift z 2005 to nie ten sam, który jest sprzedawany teraz: > vs. z tylu latwiej poznac, bo usuneli klamke jak z drzwi bocznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > ale baza jest ta sama Mniej więcej taka sama jak w przypadku Uno i Punto Evo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > ale baza jest ta sama Ten nowy to jest całkiem inna, nowa konstrukcja tylko nawiązująca wyglądem do poprzedniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Ten nowy to jest całkiem inna, nowa konstrukcja tylko nawiązująca wyglądem do poprzedniej. dobra niech będzie nowa... ale i tak dużo mniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 Ech, ciezko cos powiedziec, bo i jedni i drudzy gadali o nowym modelu, ale Fiat nie tknal np. rozstawu osi, a Suzuki zmienilo. Obaj koncerny zmienily deske i dzieki temu teraz Suzuki ma plastiki jak w Fiacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > kontrukcja TA SAMA hłe hłe hłe konstrukcja nie jest taka sama - to ze swift wyglada tak samo to prawdopodobnie celowy zabieg, w przypadku fiata no coz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > ale baza jest ta sama baza jest łudząco podobna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Witam wszystkich, > Luźne za i przeciw. > Do kupienia jest powiedzmy Fiat Punto Evo i Suzuki Swift. > Punto 1.4 77KM, Swift 1.2 94KM. > Te same roczniki 2012r, ta sama cena. Oba Salon PL, 1wł. przebieg 30tyś. > Auto dla małżeństwa 60lat, mało będzie jeżdżone, na dłuższy okres użytkowania, głównie miasto i > wokół komina, 2-3 razy w roku dłuższa wycieczka w PL > Co byście wybrali? > Do tej pory od 99r. był Fiat Brava 1.2 16V - wystarczał. > Po 15tu latach pora na zmianę. > Jak Swift wygląda blacharsko? Evo to kontynuacja blachy jak Punto II czy coś lepszego? > Może jakieś inne propozycje > Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji Jeździłem jednym i drugim kilka razy ale szyby w suzuki mnie drażnią niemiłosiernie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Jeździłem jednym i drugim kilka razy ale szyby w suzuki mnie drażnią niemiłosiernie za przezroczyste? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > za przezroczyste? eheś małe są albo to tylko moje odczucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > obie konstrukcje są na rynku od 2005 r. więc argument z d... A teraz sprawdź od kiedy produkowany jest obecny Swift i napisz nam kogo argument jest z dOOpy I niech nie zmyli Cię podobny wygląd mk5 i mk6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Chciałem kiedyś kupić Swifta Sport na dojazdy do pracy - kilkumiesięczne demo, które mieli w > salonie, miało już rudy nalot od spodu, więc odpuściłem. Od Kizashi też mnie odstraszyła rdza Ale co od spodu bylo zardzewniale? To i w ceed i w megane mam zardzewniale. Nie rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Ale co od spodu bylo zardzewniale? Zgrzewy przy progach zaraz za przednimi błotnikami, obie podłużnice z przodu z rudawym nalotem (po wewnętrznej stronie, tam, gdzie idą przewody hamulcowe), z tyłu te wsporniki, o które opierają się sprężyny oraz wzmocnienie wnęki koła zapasowego (taki kształtownik zamocowany od spodu na wnęce) - te rzeczy rzuciły mi się w oczy najbardziej, bo to integralne części karoserii i widoczne od spodu bez ściągania czegokolwiek. Pomijam takie detale jak jak wahacze czy stabilizator - chociaż to też nie powinno być zardzewiałe w kilkumiesięcznym aucie z zaliczoną jedną zimą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Zgrzewy przy progach zaraz za przednimi błotnikami, obie podłużnice z przodu z rudawym nalotem (po > wewnętrznej stronie, tam, gdzie idą przewody hamulcowe), z tyłu te wsporniki, o które opierają > się sprężyny oraz wzmocnienie wnęki koła zapasowego (taki kształtownik zamocowany od spodu na > wnęce) - te rzeczy rzuciły mi się w oczy najbardziej, bo to integralne części karoserii i > widoczne od spodu bez ściągania czegokolwiek. Pomijam takie detale jak jak wahacze czy > stabilizator - chociaż to też nie powinno być zardzewiałe w kilkumiesięcznym aucie z zaliczoną > jedną zimą. Moze dziwny jestem ale we wszystkich autach jakie mialem to bylo skorodowane. Blacha np na wahaczu jest na tyle gruba, ze 10 lat to by musialo gnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Zgrzewy przy progach zaraz za przednimi błotnikami, obie podłużnice z przodu z rudawym nalotem (po > wewnętrznej stronie, tam, gdzie idą przewody hamulcowe), z tyłu te wsporniki, o które opierają > się sprężyny oraz wzmocnienie wnęki koła zapasowego (taki kształtownik zamocowany od spodu na > wnęce) - te rzeczy rzuciły mi się w oczy najbardziej, bo to integralne części karoserii i > widoczne od spodu bez ściągania czegokolwiek. Pomijam takie detale jak jak wahacze czy > stabilizator - chociaż to też nie powinno być zardzewiałe w kilkumiesięcznym aucie z zaliczoną > jedną zimą. Jeszcze tarcze hamulcowe. Nie zapomnijmy o rantach tarcz hamulcowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > piszesz jak sadze o 1.3 ? > bo 1.6 czyli sport w ruchu miejskim pali az 7.5l noPb (srednia z 30kkm ) > wymienic na szersze > > rozszczelnił się przewód klimatyzacji i na klapie pojedynczy wykwit rudej. o takim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VIOLATOR74 Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Czasem lepsze sprawdzone niz ciagle eksperymenty. W kazdym razie chetnie sie dowiem co ten Swift ma > takiego nowoczesnego w swojej budowie i pisze zupelnie powaznie > Tak na plakacie. Powiem wiecej, czuje ze Fiat sie bedzie bardziej rabac, a Suzuki korodowac . A w > ogole to jestem taki zniesmaczony powloka lakiernicza na obu tych produktach, ze polecam sie > rozejrzec za czyms innym oczywiscie autorowi watku > acha jest jedna rzecz, ktora Punto rozjezdza Suzuki... jakosc fabrycznego audio to w Suzuki to > jakas kpina :/ Ciekawe co tak we fiacie bedzie sie rabac bo chyba to samo co we wszytkich autach,mialem punto 2 w rodzinie 9 lat i poza ekspoatacyjna wymiana nic sie nie dzialo a rdzy zero,a suzuki to na bank nie maja blachy tak dobrej jak wlosi . Nie mowiac juz o tym ze koszt czesci do punto tanszy niz do suzuki i lepszy dostep ,auto przestronniejsze,no ale co kto woli . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > o takim Tak patrze na te suzuki o w zasadzie gorna linia dachu, slupki, szyby lusterka identyczne jak w fabii 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Jazz - ładny podobno blacha słaba , salon polska dużo droższy > Ibiza, Fabia - są też brane pod uwagę Bardziej fabia; stateczna się wydaje, w sam raz dla > "emerytów". Też nie wiem jak z korozją zeby z 10 lat wytrzymała A i jeszcze Yaris godny uwagi ale trzeba się naszukać Kolega żonie szukał 7 miesięcy godnego uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Jazz drogi. Ibiza i Fabia sa bardzo ubogo wyposazone i silniki nie turbo nie jada. Wiec powiedz, ze > zartujesz. Yyyy a punto 1,2 czy 1,4 jedzie? To samochód dla starszych osób a nie mistrzów kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VIOLATOR74 Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Yyyy a punto 1,2 czy 1,4 jedzie? > To samochód dla starszych osób a nie mistrzów kierownicy nie mow bo 1.2 8V punto 2 od dolu fajnie sie zbieralo a dla osob starszych do miasta styknie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Modescik Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Tylko zapomniales, ze w takim Suzuki mozesz miec silnik od Fiata/Opla, ktory konstrukcyjnie ma juz > z 10 lat Silniki benzynowe nie sa od Fiata lub Opla! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > nie mow bo 1.2 8V punto 2 od dolu fajnie sie zbieralo a dla osob starszych do miasta styknie . Mam to punto i do 100km/h śmiga ładnie dalej już katorga, na trasę trzeba więcej myśleć niż naciskać na gaz by wyprzedzać sprawnie Evo jest dużooooo cięższe wiec koników ubyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 w punto ii? Wentylator chlodnicy, korozja dachu, sprzeglo po 68tkm zdechlo, wspomaganie kierownicy jak nie padalo to swirowalo, po 70tkm wylal amortyzator, swirowal aletrnator, ale na amen nie padl, polamal sie fotel kierowcy (puscila poprzeczka pod nim), ciagle przepalajace sie zarowki... klocki starczajace na 10-15tkm. Nie no super jak na 70tkm ps. rozsypal sie mechanizm wycieraczek, bo skakaly standardowo przeciez w tym dziele wloskiej mysli inzynierskiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VIOLATOR74 Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > w punto ii? Wentylator chlodnicy, korozja dachu, sprzeglo po 68tkm zdechlo, wspomaganie kierownicy > jak nie padalo to swirowalo, po 70tkm wylal amortyzator, swirowal aletrnator, ale na amen nie > padl, polamal sie fotel kierowcy (puscila poprzeczka pod nim), ciagle przepalajace sie > zarowki... klocki starczajace na 10-15tkm. Nie no super jak na 70tkm > ps. rozsypal sie mechanizm wycieraczek, bo skakaly standardowo przeciez w tym dziele wloskiej mysli > inzynierskiej Widzisz a u nas w rodzinie przez 9 lat jakos nic sie nie rozsypalo,auto od nowego bo kupione roczne . A nawet to co u ciebie padlo to koszta smieszne porownujac do kosztow jakie generuja obecnie auta gdy sie cos zepsuje,podales same drobiazgi,nic powaznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Widzisz a u nas w rodzinie przez 9 lat jakos nic sie nie rozsypalo,auto od nowego bo kupione roczne > . A nawet to co u ciebie padlo to koszta smieszne porownujac do kosztow jakie generuja > obecnie auta gdy sie cos zepsuje,podales same drobiazgi,nic powaznego. Tez go mialem od nowosci, pamietam jak mi sie wieczorem podczas ulewy lewa wycieraczka na cieglach odpiela i jechalem patrzac przez prawa czesc szyby. Ubaw po pachy byl alez to bylo g... jakos wtedy tego jako duperel nie odbieralem, a wkurzalo mnie to niezmiernie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji Pod koniec roku jeździłem chyba wszystkimi samochodami segmentu B. Pod względem ergonomii, trakcji, przyspieszenia i tak zwanej "frajdy" z jazdy Swift był chyba najlepszy! Nie kupiłem go tylko dlatego, że ma kilka drobiazgów estetycznych, które mnie denerwują w samochodach . Zapłaciłem kilka tysięcy więcej za gorszy samochód, ale bardzo go lubię . Punto był na końcu listy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Silniki benzynowe nie sa od Fiata lub Opla! Ale diesel tak, on tez wystepuje w tym samochodzie . A nie napisalem wczesniej o jaki rodzaj paliwa chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Ciekawe co tak we fiacie bedzie sie rabac bo chyba to samo co we wszytkich autach,mialem punto 2 w > rodzinie 9 lat i poza ekspoatacyjna wymiana nic sie nie dzialo a rdzy zero,a suzuki to na bank > nie maja blachy tak dobrej jak wlosi . Nie mowiac juz o tym ze koszt czesci do punto tanszy > niz do suzuki i lepszy dostep ,auto przestronniejsze,no ale co kto woli . Miales oby dwa? CZy na bank bo Zenek mowil? Suzuki bedzie bezawaryjne, nowsze konstrukcyjnie i bedzie mniej palilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 8 Maja 2014 Udostępnij Napisano 8 Maja 2014 > Moze dziwny jestem ale we wszystkich autach jakie mialem to bylo skorodowane. Blacha np na wahaczu > jest na tyle gruba, ze 10 lat to by musialo gnic. W kilkuletnich - może i tak, w praktycznie nowym aucie - nigdy w życiu. Jeśli po jednej zimie zgrzewy za przednimi nadkolami rdzewieją to coś jest ewidentnie nie tak. Do tego w praktyce nie da się tego naprawić, bo korozją wychodzi pomiędzy dwoma elementami, choć przy przeglądzie ASO mogłoby zasugerować klientowi naprawę płatną pod rygorem utraty gwarancji perforacyjnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 8 Maja 2014 Udostępnij Napisano 8 Maja 2014 > Jeszcze tarcze hamulcowe. Nie zapomnijmy o rantach tarcz hamulcowych. Jeśli rdzewiejąca podłoga i rdzewiejące tarcze hamulcowe to dla Ciebie kwestie podobnej wagi, to być może jesteś właściwym adresatem produktów Suzuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 8 Maja 2014 Udostępnij Napisano 8 Maja 2014 > Jeśli rdzewiejąca podłoga i rdzewiejące tarcze hamulcowe to dla Ciebie kwestie podobnej wagi, to > być może jesteś właściwym adresatem produktów Suzuki Wiem, że jesteś w tej materii trochę przewrażliwiony, ale sugeruję zapoznać się ze znaczeniem słowa SARKAZM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 8 Maja 2014 Udostępnij Napisano 8 Maja 2014 > Przy takich zalozeniach tylko Swift. Ba sam niedawno kupilem. Punto to stara konstrukcja, silniki Co to znaczy stara kontrukcja? Słabe silniki? To, że autor wątku w porównaniu przedstawił auta o takich właśnie silnikach, nie świadczy o słabych silnikach fiata. Fiat ma od dawna dobre mocne silniki benzynowe małolitrażowe. Do wyboru jest 1,4 16V, 1,4T. Silnik Swifta z porównania bardziej wysilony, ale Fiat już robił taki silnik 15 lat temu (86KM). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 8 Maja 2014 Udostępnij Napisano 8 Maja 2014 > > Do wyboru jest 1,4 16V, 1,4T. > Silnik Swifta z porównania bardziej wysilony, ale Fiat już robił taki silnik 15 lat temu (86KM). prosze Cie 1.3 8v w moim swifcie mial 71KM 1.3 16v w moim ulubionym swifcie ma 101KM 1.3 16v ohc w innych znanych swiftach mial od 86 do 100KM i mowie tu o silnikach ktore mialy premiere w 1990/ 1986/ 1992 roku aktualnie w swifcie dostepne sa 1.2 1.5 1.6 o mocach "lekko" przewyzszajacych to co w tych pojemnosciach zrobil fiat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.