Maciej__ Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > eeee > tam. Miałem auto z LPG i mam nadzieję, że nie będę musiał już wchodzić w takie tematy. Co do > oszczędności - kolega ma dwa auta - vectry, jedna z silnikiem benzynowym z LPG druga na ON. > Moc podobna, ta z LPG pai około 11 litrów, druga około 7 litrów ON. Gdzie tu widzisz połowę > oszczędności ??? Pewnie w stosunku do noPB, ale nawet wtedy 50% jest dosc mocno na wyrost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Griml0cK Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > eeee > tam. Miałem auto z LPG i mam nadzieję, że nie będę musiał już wchodzić w takie tematy. Co do > oszczędności - kolega ma dwa auta - vectry, jedna z silnikiem benzynowym z LPG druga na ON. > Moc podobna, ta z LPG pai około 11 litrów, druga około 7 litrów ON. Gdzie tu widzisz połowę > oszczędności ??? Pewnie w częściach zamiennych zakładając, że instalacje ma dobrze założoną i raz na rok filtry potrafi sam zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > Pewnie w częściach zamiennych zakładając, że instalacje ma dobrze założoną i raz na rok filtry > potrafi sam zmienić. ot mi wydatek 35zł za filtere fazy lotnej i ciekłej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > eeee > tam. Miałem auto z LPG i mam nadzieję, że nie będę musiał już wchodzić w takie tematy. Co do > oszczędności - kolega ma dwa auta - vectry, jedna z silnikiem benzynowym z LPG druga na ON. > Moc podobna, ta z LPG pai około 11 litrów, druga około 7 litrów ON. Gdzie tu widzisz połowę > oszczędności ??? jak dojdzie dwumasa , wtryskiwacze , turbo , DPF (nie wiem czy akurat ma) to zobaczysz oszczedność. Poza tym na krótkie dystanse diesel wcale mało nie pali poza tym 11 l LPG = 28,6xzł (2,6zł za litr) diesel 5,6 zł x 7 = 39,2zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 LPG to paliwo jak każde inne. Kto oszczędza tego stać na auto, nie odwrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > LPG to paliwo jak każde inne. Kto oszczędza tego stać na auto, nie odwrotnie Wiec dlaczego nie produkują silników tylko do LPG? Dlaczego każdego silnika nie da się zagazować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iontorsp Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > Wiec dlaczego nie produkują silników tylko do LPG? Dlaczego każdego silnika nie da się zagazować? Opel teraz sprzedaje auta z FABRYCZNĄ instalacją LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > Wiec dlaczego nie produkują silników tylko do LPG? Dlaczego każdego silnika nie da się zagazować? Bo rynek jest za maly. Prawie wszedzie na swiecie LPG I noPb jest w podobnej cenie,a czesto gaz wychodzi drozej. Poza kilkoma krajami Europejskimi infrastruktura praktycznie nie istnieje. W Polsce sprzedaje sie malo nowych aut, wiec praktycznie zostaja Wlochy I Holandia. Zaprojektowanie silnika od podstaw troche kosztuje I zwyczajnie sie nie oplaca. A jesli to LPG to takie zlo, to czemu niektorzy producenci proponuja "fabryczne" instalacje I daja na to gwarancje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > Wiec dlaczego nie produkują silników tylko do LPG? Dlaczego każdego silnika nie da się zagazować? da się ZIOM tylko kwestia kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 autobusy w UK jezdzom na LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > Aż zerknąłem na ceny - lpg kosztuje z grubsza połowę noPb, ale masz większe zużycie i dodatkowe > koszty serwisu i przeglądów. Więc na "połowa" to taka trochę umowna powiedzmy. u mnie lpg - 2.28 NoPB - 5.26 benka kosztuje więcej niż połowę jak widzisz a co do spalania to na 100 km różnica w spalaniu w 2.0 16v u mnie wynosi od 0.8 do 1.2 l w zależności od humoru czy obciążenia auta. Przegląd auta raz w roku to wydatek większy o 63zł od standardowego.. no majątek... a u gazownika byłem ostatnio 3 lata temu na wymianę filtra, ale i tak nie było potrzeby bo czysty był + diagnoza na kompie. - 20 zł, no czuję się okradziony... instalacja ma 9 lat. 4 lata temu miałem wymieniany mieszalnik. Przy okazji wymieniłem wtryski całość 450 zł. Rozbój w biały dzień... 1 wtrysk do diesla to od 700 do 1300 zł tanio jak barszcz instalka 4 gen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > Wiec dlaczego nie produkują silników tylko do LPG? Dlaczego każdego silnika nie da się zagazować? bo szejki nie będą miały za co wielbłądów wypasać, jak się ludki przerzucom na gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 aaa przy okazji dodam, ze jak byłem w warsztacie 3 dni temu na wymianę drążka reakcyjnego to przede mną stał gostek co musiał zapłacić za wymianę 2 wtrysków do golfa + robocizna 2250 zł zrobiłem duże oczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > Opel teraz sprzedaje auta z FABRYCZNĄ instalacją LPG Wow.. tylko z LPG, no to jestem w szoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > A jesli to LPG to takie zlo, to czemu niektorzy producenci proponuja "fabryczne" instalacje I daja > na to gwarancje? A czy ja mówię, że to zło? Odniosłem się do stwierdzenia, że to takie samo paliwo jak On i Pb. Jeżeli takie samo to pytam dlaczego nie mam wyboru między LPG, On, Pb?. Jeżeli chcesz LPG musisz założyć protezę do Pb, której to nie założysz do każdego silnika, wręcz wybór masz co raz mniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > da się ZIOM > tylko kwestia kasy No przestań, jaki wtedy sens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > Witam, > czy mamy tu kogos kto uzytkuje tu auto z takim silnikiem ? Chcialbym zasiegnac info jakie koszta > eksploatacji i ile ON/LPG to spala w miescie i na trasie. Zastanawiam sie, czy > ekonomiczniejsze w utrzymaniu bedzie 4.2 V8 z LPG czy ten diesel. Z gory dzieki Klienci mieli 2 szt. V10 TDI oba mocno kosztotwórcze. turbiny (po 2 szt. na auto) zmieniali co 80000 km, a kosztowały worek piniędzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawo Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > Przy benzynie droższej w Niemczech o ponad złotówkę i LPG tańszym niż u nas różnice są znaczne. Tak było, w 2014 różnice są symboliczne (Szczecin a Meklemburgia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawo Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > u mnie lpg - 2.28 > NoPB - 5.26 > benka kosztuje więcej niż połowę jak widzisz > a co do spalania to na 100 km różnica w spalaniu w 2.0 16v u mnie wynosi od 0.8 do 1.2 l w > zależności od humoru czy obciążenia auta. > Przegląd auta raz w roku to wydatek większy o 63zł od standardowego.. no majątek... > a u gazownika byłem ostatnio 3 lata temu na wymianę filtra, ale i tak nie było potrzeby bo czysty > był + diagnoza na kompie. - 20 zł, no czuję się okradziony... > instalacja ma 9 lat. 4 lata temu miałem wymieniany mieszalnik. Przy okazji wymieniłem wtryski > całość 450 zł. Rozbój w biały dzień... > 1 wtrysk do diesla to od 700 do 1300 zł > tanio jak barszcz > instalka 4 gen Idealizujesz sytuację. W dwoch lanosach, kore mam i świece i kable trzeba wymieniać minimum 2 x częściej. (Jak się to ma do tempa szybszego zużycia cewki zapłonowej - nie powiem) Serwis instlacji to nie tylko filtr, reduktor też nie jest wieczny. Realnie dodalby 20-30 procentowy narzut do różnicy w cenie lpg-noPB, by odzwierciedlić FAKTYCZNĄ różnicę. Spośród 4 lanosów, kóre przewinęły się, jeden był z tych opisywanych przez przeciwników gazu (spaprane BRC Tecno). Rozumiem ich racje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > Idealizujesz sytuację. W dwoch lanosach, kore mam i świece i kable trzeba wymieniać minimum 2 x > częściej. (Jak się to ma do tempa szybszego zużycia cewki zapłonowej - nie powiem) Serwis > instlacji to nie tylko filtr, reduktor też nie jest wieczny. Realnie dodalby 20-30 procentowy > narzut do różnicy w cenie lpg-noPB, by odzwierciedlić FAKTYCZNĄ różnicę. > Spośród 4 lanosów, kóre przewinęły się, jeden był z tych opisywanych przez przeciwników gazu > (spaprane BRC Tecno). Rozumiem ich racje. sorry, ale ja nie mam takich problemów, a już ponad 100 kkm mam na tej instalce przelatane. Świece to chyba 3x wymieniałem, kable raz. Czyli świeczki średnio co 30kkm czyli norma nawet dla benzyniaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > jak dojdzie dwumasa , wtryskiwacze , turbo , DPF (nie wiem czy akurat ma) to zobaczysz oszczedność. > Poza tym na krótkie dystanse diesel wcale mało nie pali ziom,kolejny raz piszesz bzdury o spalaniu diesla na krotkich odcinkach.blagam,przestan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > autobusy w UK jezdzom na LPG na razie widziałęm tylko na LNG, ale może w innych miastach może są i na LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > No przestań, jaki wtedy sens. jak duzo jezdzisz i masz duzy silnik to sie opłaca , kwestia czasu zwrotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 jak kupujesz najtansze kable do lanosa to i taki skutek, trzeba troche zainwestowac w kable iswiece. dodatkowo zestaw do regenracji parownika to koszt 60zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > na razie widziałęm tylko na LNG, ale może w innych miastach może są i na LPG w reading w 2007-2008 widziałem lpg, i bioetanol - ytakie były nalepki na autobusach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > ziom,kolejny raz piszesz bzdury o spalaniu diesla na krotkich odcinkach.blagam,przestan ostatnio ktos wrzucał test aut na krótkich dystansach = nie mogę znaleźć linki . czy ktos pomoże ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > Idealizujesz sytuację. W dwoch lanosach, kore mam i świece i kable trzeba wymieniać minimum 2 x > częściej. (Jak się to ma do tempa szybszego zużycia cewki zapłonowej - nie powiem) Serwis > instlacji to nie tylko filtr, reduktor też nie jest wieczny. Realnie dodalby 20-30 procentowy > narzut do różnicy w cenie lpg-noPB, by odzwierciedlić FAKTYCZNĄ ki różnicę. > Spośród 4 lanosów, kóre przewinęły się, jeden był z tych opisywanych przez przeciwników gazu > (spaprane BRC Tecno). Rozumiem ich racje. Zrobiłem 3autami w sumie już ponad 300kkm na lpg. Policz ile kasy zostało mi w kieszeni... Wszystkie materiały eklsp. wymieniam zgodnie z zaleceniem producenta jak okresla dla benzyny. Jedyna czynność która robię częściej czyli co 50 a nie 100kkm to regulacja zaworów. Nigdy nie miałem awarii instalacji, serwis instalacji robię co 20kkm przy okazji wymiany oleju w silniku (co druga wymiana oleju) w jednym warsztacie. Koła zapasowego nie woze bo nie widzę potrzeby poza tym mam dobre assistan i spray z kompresorem w razie W Zasieg na lpg w trasie to 400-500km w zaleznosci od tempa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawo Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > jak kupujesz najtansze kable do lanosa to i taki skutek, trzeba troche zainwestowac w kable > iswiece. > dodatkowo zestaw do regenracji parownika to koszt 60zł. WYmiany z reguły w ASO, zwyklke "silikonowe". Kable wytrzymują od 30+ do max ca. 65 (jeden przypadek). Świece wymieniam zgodnie z instrukcją 2x częściej, czyli w okolicach 15. Spuściłbym z tonu. Na, jak powiadasz, najtańszych, kablach strzaly mogą wystąpić bezpośrednio po ząłożeniu lub przy pierwszym dniu o wysokiej wilgotności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > w reading w 2007-2008 widziałem lpg, i bioetanol - ytakie były nalepki na autobusach Kurde na LPG nie widziałęm, nie zwróciłem uwagi. Wiem, że są na LNG (ten rynek się trochę rozwija, bo szukają kierowcó do transportu LNG-podobno niektóre cieżarówki z instalacją LNG zaoszczędziły blisko 100k funtów w oresie 5 lat), na bioetanol widziałęm, hybrydy to standard w tej chwili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 ok czestsze wymiany kabli i swiec to i tak wychodzi taniej niż np. regeneracji turbiny w dieslu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 Ja powiem tak, mam w swoim cc 899 od 10 lat LPG, auto nigdy nie było na żadnym serwisie instalacji, jedyny koszt związany z LPG to wymiana filtra za 5 zł świece wymieniam na zwykłe NGK co jakieś 3-4 lata koszt nei całe 50 faktycznie masakra aha auto wczoraj na ciężkiej szerokiej stali z 4 osobami na pokładzie wykręciło spalanie 6,5/100 km LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawo Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > Ja powiem tak, mam w swoim cc 899 od 10 lat LPG, auto nigdy nie było na żadnym serwisie instalacji, > jedyny koszt związany z LPG to wymiana filtra za 5 zł świece wymieniam na zwykłe NGK co > jakieś 3-4 lata koszt nei całe 50 faktycznie masakra aha auto wczoraj na ciężkiej szerokiej > stali z 4 osobami na pokładzie wykręciło spalanie 6,5/100 km LPG Powtórzę: kwestia jakości montażu i komponentów. W przypadku tego feralnego (spaprana BRC Tecno) nic stąd, ni zowąd zacząl się krztusić przy wyprzedzaniu - było bardzo podbramkowo, prawie czołówka. Jedna z bardziej niebezpiecznych saytuacji w moim życiu. Tak dla przykładu podaję,sprawa ma nie tylko wymair ekonomiczno-pseudoekologiczny (II gen.). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > Powtórzę: kwestia jakości montażu i komponentów. W przypadku tego feralnego (spaprana BRC Tecno) > nic stąd, ni zowąd zacząl się krztusić przy wyprzedzaniu - było bardzo podbramkowo, prawie > czołówka. Jedna z bardziej niebezpiecznych saytuacji w moim życiu. Tak dla przykładu > podaję,sprawa ma nie tylko wymair ekonomiczno-pseudoekologiczny (II gen.). W tym przypadku rzekłbym, że częściej do sytuacji podbramkowej przy wyprzedzaniu dochodzi w dieslu, bo niemało jest przypadków, kiedy z butem w podłodze po przeładowaniu turbiny nagle zawór odcina suszarkę i zamiast 130 mamy np 80 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > WYmiany z reguły w ASO, zwyklke "silikonowe". Kable wytrzymują od 30+ do max ca. 65 (jeden > przypadek). Świece wymieniam zgodnie z instrukcją 2x częściej, czyli w okolicach 15. Zupełnie niepotrzebnie. Świeca zapłonowa na lpg spokojnie wytrzymuje te 25 kkm. Co do kabli, miałem Maryśkę 1.6, która na fabrycznych kablach zrobiła 173 kkm, z czego 100 kkm na lpg i dalej by jeździła, gdyby nie wypadek i kasacja. Mało tego, obecne bmw ma fabryczne kable 19-sto letnie z przebiegiem 252 kkm, z czego na lpg prawie 90 kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > ostatnio ktos wrzucał test aut na krótkich dystansach = > nie mogę znaleźć linki . czy ktos pomoże ? ziom,test a zycie to 2 niezalezne byty.mam teraz 5 diesla ,robie w sumie tylko krotkie odcinki[do 4km] I zaden mi nie palil duzo.oczywiscie jesli 8l/100km diesla nazwiesz "duzo" a 10-11l/100km benzyny "malo" to masz racje -diesle pala duzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > Ja powiem tak, mam w swoim cc 899 od 10 lat LPG, Czy ktoś mi może wytłumaczyć w jaki sposób dyskusja zeszła z samochodu o pojemności 1/2 autobusu do czegoś o gabarytach kosiarki? Inna sprawa: pytanie autora brzmiało: "czy mamy tu kogos kto uzytkuje tu auto z takim silnikiem ? " W związku z czym zapytam: który z Was Panów miał lub ma wspomniane samochody? AkuQ Astroman bergerac bielaMatiz Cinek CZUCZU Daniel_I dellti doominik dracoo fanLAN Griml0cK ionto kaczorek79 kawo koNik koyotee Maciej__ marcindzieg MarekFloryda marekpol1 maro_t Mars_wrc Matiq muzz patre Pij Piotrus pixel ppmarian prebek prezessss PyrekcbModerator r1sender Radod Ryb Twister74 Vadero volf6 waw wlad ps.: Excel to fajna rzecz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > W związku z czym zapytam: który z Was Panów miał lub ma wspomniane samochody? Ja mam...w marzeniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Kolego miałem lpg w dwóch autach, w jednym II gen w drugim wtrysk wielopunktowy czyli IV gen. Obie > instalki okazały się na dłuższą metę porażką. Co się trafi... Miałem LPG w 5 autach - we wszystkich działało przyzwoicie a IV gen w megance 1,6 i w Lagunie III 2,0 działa wysmienicie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 Camelku drogi - użytkowanie to nie tylko "manie" Bo jeśli ktoś jeździ firmowym autem to może się wypowiadać czy nie? Przecież to nie jego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Camelku drogi - użytkowanie to nie tylko "manie" Bo jeśli ktoś jeździ firmowym autem to może się > wypowiadać czy nie? Przecież to nie jego nie sądzę że tutaj, dużo ludi, którzy mają takie służbowe samochody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > nie sądzę że tutaj, dużo ludi, którzy mają takie służbowe samochody Wiem W gruncie rzeczy to Camel ma racje bo dyskusja zeszła szukaniu różnic między świętami Bożego Narodzenia a Wielkanocą Ja miałem trochę to czynienia z V6 TDI i tego mogę polecić. Tyle że był kupiony jako nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawo Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Zupełnie niepotrzebnie. Świeca zapłonowa na lpg spokojnie wytrzymuje te 25 kkm. Co do kabli, miałem > Maryśkę 1.6, która na fabrycznych kablach zrobiła 173 kkm, z czego 100 kkm na lpg i dalej by > jeździła, gdyby nie wypadek i kasacja. Mało tego, obecne bmw ma fabryczne kable 19-sto letnie > z przebiegiem 252 kkm, z czego na lpg prawie 90 kkm. Kable wymieniam przy świecach, gdy jest tego koniecznosc - np. przebicia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > W związku z czym zapytam: który z Was Panów miał lub ma wspomniane samochody? > AkuQ Chodzi o który 4.2 czy tego fajnego dieselka?Jeśli tego drugiego to był swego czasu w rodzinie, kosztował worek pieniędzy, dwa worki w niego przez 2 lata wrzucono, a poszedł za pół worka pieniędzy i sprzedaż tego cuda była najszczęśliwszym dniem w życiu posiadacza. Nijak jazda nie rekompensowała wydatków, bo główny właściciel w pewnym momencie po prostu bał się nim jeździć "bo znowu coś pierdyknie (mawiał dosadniej)". A to brak mocy, a to kopcenie, a to poszarpywanie i tak w kółko, kombinowanie z wtryskami i turbo (to chyba regenerowane było), jakiś czas ok, to znowu coś się odzywało. Sprzedając człowiek odżył finansowo, jeździ teraz sporą benzyną ale dużo popularniejszą niż to 5.0 nieszczęsne. Przyznał się, że kupił dla mocy i dla nieszablonowości, ale odbiło mu się czkawką i z rozrzewnieniem wspominał astrę I którą miał kiedyś kiedyś od nowości i ponad 200tys nią zrobił nie wydając tyle kasy przez okres całej eksploatacji co w 1 wizytę swoim tedeikiem-przestrzelił się bo zapewne myślał że jak TDI to każde dobre. Pogniewał się też na cały koncern po tym szmelcwagenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > ... Pogniewał się też na cały koncern po tym szmelcwagenie. Kupił nówkę i nie miał gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Kupił nówkę i nie miał gwarancji Myślisz, że nówkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Mam bardzo dobrą instalację zakładaną u dystrybutora. Potem strojoną na hamowni. I od czasu do > czasu mam problemy. I co na to powiesz? Kolega z forum bodajże BielaMatiz zakładał do prawie > nowego Fiata polecaną instalację u polecanego gazownika. Po dwóch miesiącach kazał mu > zdemontować bo cały czas było coś nie tak. Więc dlaczego zakładasz że wszędzie u wszystkich > będzie działało idealnie? Spokojnie można tak zakładać. To że gazownik mądrze gada i ma pełno różnych przyrządów nie oznacza zaraz że jest super specem. Przypominam że w ASO też mądrze gadają i mają dobre wyposażenie. A nie wymyślą nic ponad to co napisano w instrukcji jak coś nie działa jednak zgodnie z ta instrukcją. Zaprawdę powiadam Ci. Jeśli jest problem z instalacją, to znaczy że jest problem z warsztatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Myślisz, że nówkę? Skoro taki płacz, że przez dwa lata worek itd. to rozumiem że kupił nówkę. Bo skoro kupił trupa /jak większość/ to nie ma co płakać tylko reanimować trupa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Kupił nówkę i nie miał gwarancji A mowa tylko o nówkach?Kupił 2latka miał niespełna 100 tys udokumentowane, w historii napraw była wymieniana turbina, coś tam jeszcze wtryski kalibrowane czy jakoś tak-sądził, że z grubszych spraw ma poogarniane-nie miał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Zaprawdę powiadam Ci. Jeśli jest problem z instalacją, to znaczy że jest problem z warsztatem. To jak Czakram, który jest dystrybutorem nie potrafi to kto potrafi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Skoro taki płacz, że przez dwa lata worek itd. to rozumiem że kupił nówkę. > Bo skoro kupił trupa /jak większość/ to nie ma co płakać tylko reanimować trupa Spotkałem się tu z definicja 10-cio letniej nówki, wiec nic mnie nie zdziwi w temacie, szczególnie słysząc opowieści o wyprawach po grata za 3000 zł, który miał być jak nowy z salonu tylko, rocznik sie nie zgadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.