cesarz Napisano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 "Wolalbym Fluence albo te blizniaki Citroena i Peugota." Fleunca mają używke 4 latka dci za 35. Tak czy siak dziś pojade do Kima zobacze 301 diesela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 Byłem dziś się przejechać 301HDI i faktycznie lepiej to jeździ niż benzynka Więc mój faworyt narazie Przy okazji wszedłem do Skody i Ford. Ford Fiesta za 50 tysi ten sam silnik co 301 ale nie mieli testówki. Skoda Fabia 1.6 TDI koło 47-48 albo 44-45 za 1.2TSI 105. Jutro bedą mieć testówke TSI. Rapid - bida i strasznei droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > Byłem dziś się przejechać 301HDI i faktycznie lepiej to jeździ niż benzynka Więc mój faworyt > narazie > Przy okazji wszedłem do Skody i Ford. Ford Fiesta za 50 tysi ten sam silnik co 301 ale nie mieli > testówki. > Skoda Fabia 1.6 TDI koło 47-48 albo 44-45 za 1.2TSI 105. Jutro bedą mieć testówke TSI. > Rapid - bida i strasznei droga. 1.2 TSI 105KM jeździ zadziwiająco fajnie. Tyle że Fabia ciasna trochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > A co powiecie o megankach - jakby brać pod uwagę demówki to niby niezła opcja: > http://otomoto.pl/renault-megane-1-6-16v-generation-C32673973.html > Bardziej mi chodzi o awaryjność bo pewnie auto się fajnie prowadzi itp itp Odpuść sobie, tym bardziej jak liczysz na fajne prowadzenie. Jeśli rzygający olejem silnik i wystające sprężyny z foteli po 32kkm cię nie odstraszają, to co innego... Tylna półka tłucze się bo nie jest niczym podklejona Ciasno w środku jak na kompakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 Eeee jak tak to nawet nie jade oglądać szoda paliwa. Moze te TSI i ecoboosty fajnie jeżdzą ale spalanie i awaryjnosć jak? Gość w salonie Forda powiedział że realnie +1 do tego co w katalogu. Fiesta fajna tak jak sobie siedziałem ładnie to wygląda. Fabia z TSI wychodzi 42tysiące teraz: http://www.skoda-auto.pl/documents/models/fabia/cenniki/f2hst14141404a.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Eeee jak tak to nawet nie jade oglądać szoda paliwa. > Moze te TSI i ecoboosty fajnie jeżdzą ale spalanie i awaryjnosć jak? Gość w salonie Forda > powiedział że realnie +1 do tego co w katalogu. > Fiesta fajna tak jak sobie siedziałem ładnie to wygląda. > Fabia z TSI wychodzi 42tysiące teraz: > http://www.skoda-auto.pl/documents/models/fabia/cenniki/f2hst14141404a.pdf Tsi jeżdżą bardzo dobrze i spalają bardzo przyzwoicie. 1.2 TSi w Octavi nigdy nie spalił mi więcej niż 7,3 - średnio 6,5-6,7 minimum 4,2 (z dystansu 26 tys km) Kupić, dbać, jeździć, cieszyć się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Bardziej mi chodzi o auto którym spokojnie zejde do 4,5 w trasie jadąc 90-110 A ktoś mi może wytłumaczy o co tu chodzi: http://promo.citroen.pl/ Bo ceny jakies absurdalnie niskie się wydają. C4 HDI za 51k, C3 1.2 benzyna za 42k, elysee hdi 47 a bez klimy 43.6k, c3 picasso za 48 Szczególnie C4 zwróciło moją uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Bardziej mi chodzi o auto którym spokojnie zejde do 4,5 w trasie jadąc 90-110 > A ktoś mi może wytłumaczy o co tu chodzi: > http://promo.citroen.pl/ > Bo ceny jakies absurdalnie niskie się wydają. > C4 HDI za 51k, mi hdi wyszło 54k i co ciekawe jest tańsze od podstawowej benzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Tak wałnąłem się 51 to 1.6 VVti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Tak wałnąłem się 51 to 1.6 VVti Faktycznie 1.6 jest tańsze od 1.4, a wczesniej nie sprawdzałem tej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Niestety w tym modelu żaden silnik nie zachwyca. Nawet ten 1.6, który nie tak źle wygląda na > papierze. co jest nie tak w tym 1.6 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Nic nie jest nie tak jak jeździłeś cały czas wolnossącymi. W miarę się zbiera jak się go pokreci. Ale HDI dużo lepiej ciągnie już od dołu elastyczność DUUUUUŻoooo lepsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Nic nie jest nie tak jak jeździłeś cały czas wolnossącymi. W miarę się zbiera jak się go pokreci. > Ale HDI dużo lepiej ciągnie już od dołu elastyczność DUUUUUŻoooo lepsza czyli to czego nalezalo sie spodziewac. Elastycznosc HDI 92KM jest faktycznie dobra ale co z tego gdy brakuje mu mocy kiedy jest akurat potrzebna, 23KM roznicy przy wyprzedzaniu bedzie wyraznie widoczne. Ja nie lubie tych pozorow mocy turbodyszlo - kiedy sie lekko depcze wydaje sie ze "alez to ma pare" a gdy sie proboje wydusic max to pary jest niewiele wiecej. Ja lubie wlasnie wolnossaki a jeszcze nie stetryczalem tak by machanie lewarkiem mnie przerazalo i ogarniam ze oszczedna jazda to niskie obroty a gdy potrzeba to sie redukuje i kreci, co jest zreszta calkiem przyjemne Mnie 301 sie podoba poniewaz jest oprocz pierdzika 1.2 mozna dostac normalnego wolnossaka ktory daje zupelnie sensowne osiagi dzieki niezbyt duzej masie, do tego zupelnie niezle wyglada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > co jest nie tak w tym 1.6 ? Hałasuje i nie jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Ja jednak jestem przyzwyczajony do Turbin - czy benzyna czy dieseł lepiej to jedzie w moim odczuciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Hałasuje i nie jedzie. <10s do setki wysoki moement obrotowy i to nie jedzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > czyli to czego nalezalo sie spodziewac. Elastycznosc HDI 92KM jest faktycznie dobra ale co z tego > gdy brakuje mu mocy kiedy jest akurat potrzebna, 23KM roznicy przy wyprzedzaniu bedzie > wyraznie widoczne. Ja nie lubie tych pozorow mocy turbodyszlo - kiedy sie lekko depcze wydaje > sie ze "alez to ma pare" a gdy sie proboje wydusic max to pary jest niewiele wiecej. Ja lubie > wlasnie wolnossaki a jeszcze nie stetryczalem tak by machanie lewarkiem mnie przerazalo i > ogarniam ze oszczedna jazda to niskie obroty a gdy potrzeba to sie redukuje i kreci, co jest > zreszta calkiem przyjemne Bardzo fajnie napisane. Do tego żadne cywilne turbo, jakkolwiek małe by nie było, nie da natychmiastowej reakcji na pedał przyśpieszenia. Lag był, jest i będzie - fizyki nie da się oszukać. Kto go nie czuje, albo ma bardzo niską wrażliwość, albo się oszukuje > Mnie 301 sie podoba poniewaz jest oprocz pierdzika 1.2 mozna dostac normalnego wolnossaka ktory > daje zupelnie sensowne osiagi dzieki niezbyt duzej masie, do tego zupelnie niezle wyglada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Byłem dziś się przejechać 301HDI i faktycznie lepiej to jeździ niż benzynka Więc mój faworyt > narazie > Przy okazji wszedłem do Skody i Ford. Ford Fiesta za 50 tysi ten sam silnik co 301 ale nie mieli > testówki. > Skoda Fabia 1.6 TDI koło 47-48 albo 44-45 za 1.2TSI 105. Jutro bedą mieć testówke TSI. > Rapid - bida i strasznei droga. 1.2 TSi będzie naprawdę niezły. Całkiem dobra alternatywa dla diesla - pali niewiele więcej, a jego KM nie są typowo papierowe - poczujesz, jakby było ich dużo więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 No nie wiem czy pali nie wiele więcej - bo lekko czytam że 1,5 litra więcej w trasie. A to już przy dużych przebiegach jest spora kasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > No nie wiem czy pali nie wiele więcej - bo lekko czytam że 1,5 litra więcej w trasie. A to już przy > dużych przebiegach jest spora kasa. jakie spalanie jest dla Ciebie akceptowalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > No nie wiem czy pali nie wiele więcej - bo lekko czytam że 1,5 litra więcej w trasie. A to już przy > dużych przebiegach jest spora kasa. Ale różnica w cenie zakupu jest spora - policz to wszystko i się przekonasz. Jak się nauczysz jeździć TSi to spali niewiele więcej od ON w podobnych warunkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > jakie spalanie jest dla Ciebie akceptowalne? Albo gaz 8 litrów albo diesel tak jak pug 4.2-4.5 maks. W zakupie jak patrze w cennik: Elysee hdi - 47500 Fabia TSI 105 - 42649 Różnica jest 4k, teraz zakładając spalanie Citro na poziomie 4,3 litrów i cenie paliwa... 5,3: Rocznie 5743 Fabia zakładając spalanie hmm no właśnie nie wiem jakie ale posłuże się opinią pana z Forda o silniku ecoboost czyli dodam +1 litr do katalogowego 5,5 i koszt paliwa powiedzmy ten sam: 7345 Więc faktycznie różnica wielka nie będzie bo diesel się zwróci pod dwóch latach. Inną jeszcze rzeczą jednak jest trwałość HDI vs TSI. Bo jednak HDI ma opinie jednak z lepszych diesli a TSI słusznie czy nie jednego z bardziej papierowych silników (choć tu już chyba bez łańcucha). Jeszcze inną rzeczą jest to że spadek wartości - w naszym kraju gdzie Skoda jest uważana za cudowne auta - pewnie będzie mniejszy na Fabii. I bądź tu człowieku mądry Jeszcze jest fiesta ecoboost która albo faktycznie by paliła te 4.9 maks? Cena 45.500 może coś do zbicia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Zanim zaczniesz zakładać jakiekolwiek wartości spalania - weź te auta na jeden dzień próbny i przejedź tę trasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 No właśnie. Też myślałem że będzie jechał a nie jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 A gdzie tak można Bo bym zaraz brał taką skodzine tsi i zobaczył jak to realnie się zachowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 prawda jest taka, że wyliczenia swoje, a życie może pokazać swoje. Po pierwsze, zweryfikuj jakoś to spalanie. Idealnie by było jakbyś dał radę pojeździć trochę na swoich typowych trasach jednym i drugim autem i wtedy będziesz mógł coś liczyć. Po drugie, współczesny diesel jest nadal bardziej skomlikowany i teoretycznie problematyczny, nawet niż doładowana benzyna TSI. Nie znam konkretnie tego HDI, z którym porównujesz, ale pewnie ma DPF, turbo o zmiennej gemoetrii (benzyny mają stałą), bardziej delikatne wtryski itd. Wystarczy że po tych trzech latach będziesz miał jakieś problemy i oszczędności nie będzie. Chociaż, z benzyną też możesz mieć. Moim zdaniem, oszczędności teoretyczne kilku tys. PLN przez kilka lat, to już nie są takie kwoty, żeby się tym sugerować. Bo może się sprawdzić, a może być całkiem odwrotnie. Należy przyjąć w takiej stytuacji, że koszty będą podobne. A turbobenzynką 1.2TSI będzie się jeździło dużo przyjemniej niż dieslem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > A gdzie tak można Bo bym zaraz brał taką skodzine tsi i zobaczył jak to realnie się zachowa No nie powiesz mi, że nie można się dogadać na taką jazdę próbną. Albo znaleźć kogoś kto ma taką Skodę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teres Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Ale różnica w cenie zakupu jest spora - policz to wszystko i się przekonasz. > Jak się nauczysz jeździć TSi to spali niewiele więcej od ON w podobnych warunkach. Pytanie ile to jest "niewiele więcej", bo musi spalić więcej: Quote: Wartość opałowa benzyny wynosi 31,79 MJ / l, a oleju napędowego aż 36,7 MJ / l, czyli o ponad 15% więcej. Innymi słowy litr oleju napędowego ma o około 15% więcej "energii" niż litr benzyny. cytat pochodzi z http://przyspieszenie.pl/476980/dlaczego-diesle-maja-nizsze-zuzycie-paliwa/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > No właśnie. Też myślałem że będzie jechał a nie jedzie. Ja bylem na jezdie probnej i zbiera sie lepiej od 1.2 TSI niestety trzeba wysoko krecic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Do spalania katalogowego dolicz + 2l. Poza tyn czy ja dobrze widze,ze chcesz 6k rocznie robic? Jak tak to odrzuc lpg i diesla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Sorrki złe obliczenia ale nie na 6k tylko na 21 na miech tak czy mak za mało. Około 32 miesięcznie będę robił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Ja bylem na jezdie probnej i zbiera sie lepiej od 1.2 TSI niestety trzeba wysoko krecic. No właśnie - może ja jestem skrzywiony przez diesle ale jazda 1,2 TSI 105KM w Jetcie czy 1,2 DIG-T 115KM w nowym Qashqaiu podobała mi się o niebo lepiej niż ten 1,6. Miałem wrażenia jak napisałem wyżej: muli i nie jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > No właśnie - może ja jestem skrzywiony przez diesle ale jazda 1,2 TSI 105KM w Jetcie czy 1,2 DIG-T > 115KM w nowym Qashqaiu podobała mi się o niebo lepiej niż ten 1,6. > Miałem wrażenia jak napisałem wyżej: muli i nie jedzie. Nie ma charakterystycznego kopa jak w turbo. Ale jezdzi na prawde sprawnie. O niebo lepiej od diesela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Sorrki złe obliczenia ale nie na 6k tylko na 21 na miech tak czy mak za mało. > Około 32 miesięcznie będę robił. W takim razie odrzuc LPG i Diesel bo sa pozbawione sensu, za zaoszczedzone pieniadze kup Fieste i bedziesz zadowolony. A jak cos wiekszego to 301 1.6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Kurna ale namieszałem Za dużo pracy ostatnio a za malo snu. 3000 kilometrów miesięcznie - 36 tysięcy rocznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Kurna ale namieszałem Za dużo pracy ostatnio a za malo snu. > 3000 kilometrów miesięcznie - 36 tysięcy rocznie Ja prywatnym samochodem z silnikiem beznzynowym robię 2000 km miesięcznie bez LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Bo bogatyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Bo bogatyś Boję się LPG I szkoda mi psuć nowy samochód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KYRTAP Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Boję się LPG > I szkoda mi psuć nowy samochód Nie musisz sie obawiać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Nie musisz sie obawiać. Pozdrawiam Jasne . Im nowszy samochod tym gorzej, znalezienie dobrego gazownika co nie spartoli roboty tez moze byc sporym wyzwaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Akurat 1.8 w Cruze zagazować to żaden wyczyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Akurat 1.8 w Cruze zagazować to żaden wyczyn. Zagazowac Punto 1.2 tez nie problem, a uwierz, ze pozniej mozna miec problemy z samochodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Jak ktoś oszczędza na instalacji to napewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Jak ktoś oszczędza na instalacji to napewno. Tak sie sklada, ze w znanym mi przypadku nie bylo oszczedzane na instalacji oraz pozniej podczas jej eksploatacji, a mimo wszystko byly problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Shit happens. Ja z gazem nie mam problemów więc chętnie kupie auto z lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Akurat 1.8 w Cruze zagazować to żaden wyczyn. ale nie kazdego:) jezeli to ten sam silnik co w orlando to trzeba bylo podczas zamawiania dopacac kolo 200 zl do silnika przystosowanego pod lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Tak sie sklada, ze w znanym mi przypadku nie bylo oszczedzane na instalacji oraz pozniej podczas > jej eksploatacji, a mimo wszystko byly problemy. Nie zrobcie chociaz z tego watku kolejnej batalii o LPG, autorowi pasuje, wie na co sie porywa i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 15 Maja 2014 Udostępnij Napisano 15 Maja 2014 > Tak sie sklada, ze w znanym mi przypadku nie bylo oszczedzane na instalacji oraz pozniej podczas > jej eksploatacji, a mimo wszystko byly problemy. bo LPG to jest loteria. Jednemu działa bez problemu, inny ma same problemy. I naprawdę, nie wystarczy kupić dobrą instalację i jechać do super gazownika polecanego na AK. Czasami wszystko zagra, a czasami będzie się jeździło 10 razy z reklamacjami i ciągle coś będzie nie tak. Ci co trafili i nie mają problemów, chwalą i są zadowoleni. Osobiście znam kilka osób, które miały auta z gazem i powiedzieli, że już nigdy mieć nie będą, albo takich, którzy jeżdżą i są zadowoleni już z któregoś auta z LPG. To jest loteria, ja np. nie mam czasu, ani siły psychicznej w nią grać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 15 Maja 2014 Udostępnij Napisano 15 Maja 2014 > Nie ma charakterystycznego kopa jak w turbo. Ale jezdzi na prawde sprawnie. O niebo lepiej od > diesela. Mi się nie podobało. I już przy 100km/h był głośny. Dieslem w 301 nie jeździłem więc nie mam porównania. Porównywałem z innymi autami które znam, mającymi na papierze podobne osiągi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2014 Jeździłem dziś Fabią 1.2 TSI i jedyny pozytyw to ten silnik. I skrzynia. Fajnie to w miarę chodzi ale spalanie poniżej 5,5 na trasie nie da się osiągnąć - nie wiem jak trzeba by jechać A tak poza tym czułem się jak w aucie z innej epoki te wszystkie przełącznki, fotele, plastiki i jeszcze to tragicznie kiepsko wybierające nierówności zawieszenie. Fuj fuj i jeszcze raz fuj. Pug/Cytryn to są lepsze auta tylko po prostu klasa wyżej i to czuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.