Skocz do zawartości

Duster - będzie obciach na dzielni.. ?


czacha

Rekomendowane odpowiedzi

> o co sie ciskasz? jak dla mnie sedici to kupa i tyle. Stary pucowany kibel, taki samochod dla

> nikogo, ani to duze, ani dzielne w terenie ani trwale i zal pomeczyc w terenie, nawet lekkim

> bo sie rozleci.

Mój jakoś przez 100kkm tłuczenia się często po niezłych wertepach jakoś sie nie rozleciał. Sedici/SX4 jest w czołówce bezawaryjności, czego nie można z całą pewnością powiedzieć o kiblu zwanym DUster. Przynajmniej nie boje się o rdzę. Co do wielkości, to co komu jest potrzebne, dla dwojga wystarcza (w terenie małe rozmiary to raczej zaleta).

> Jak mam znosic kupe przed domem to przynajmniej taka ktora gdzies wjedzie. Sedici nie jest taka

> kupa.

Jeśli chodzi o "teren" to każde auto nie posiadające blokady mostów i reduktora to imitacja terenówki. Sedici w odróżnieniu od tej rumuńskiej imitacji renówki nie udaje terenówki. Poza tym rozwiązania napędu mają chyba podobne. Jeździłem siedem lat renówką i wyobrazam sobie jakość długodystansową Dacii rotfl.gifPogadajmy (porównajmy auta) za 5 lat i po 100-120kkm. rotfl.gif

Masz prawo mieć swoje zdanie i może dla ciebie Sedici to kibel. Jednak ja tez mam swoje zdanie. I nawet chciałem kiedyś potestować dacię jednak smród dobywający sie z wnętrza jakby 50 chińczyków zostawiło tam swoje trampki skutecznie mnie zniechęcił. Poza tym nie wyobrażam sobie jazdy tym wynalazkiem autostradą 150km/h.

No ale wolny kraj, wolna wola, wiec wolno ci uważać nawet że dacia to terenówka premium. biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dobra doczytalem mowimy o sx4

> i teraz tak - to co powyzej razy 2

> sx4 nie mial nic wspolnego ze swiftem

Jeżeli masz inne źrodła to poproszę, ja wiem, że sx4 zastąpiło w produkcji lianę, a baza to swift

http://www.autocentrum.pl/suzuki/sx4/

> sx cross rowniez

nigdzie nie napisałem, że s-cross ma coś wspólnego ze swiftem

> doczytaj bazą byla blacha z liana/aeria ( forenza [lacetti])

bardzo chętnie, daj źródło hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A w jakim celu 4x4? To ma sie wyrozniac a nie po terenie jezdzic. NA zwykla lake, pole i tak

> wjedzie bo ma wyzszy przeswit.

No ale autor wątku chce Dustera właśnie z powodu napędu przecież. A na zwykłej trawie jeśli będzie mokra i lekko pod górkę to możesz z ośką zostać na wieki i prześwit nic Ci nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a to jest gdzies specyfikacja juz?

> bo w przyszlym roku bede szukal nastepcy jepowatego

Zapowiadali że nie będzie 4x4 bo to na podwoziu 500 ma być. Zresztą zobacz politykę Fiata: oni nawet Jeepa Compassa oferują głównie z napędem 4x2 (4x4 jest tylko z dieslem i w absurdalnej cenie).

screwy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mój jakoś przez 100kkm tłuczenia się często po niezłych wertepach jakoś sie nie rozleciał.

> Sedici/SX4 jest w czołówce bezawaryjności, czego nie można z całą pewnością powiedzieć o kiblu

> zwanym DUster. Przynajmniej nie boje się o rdzę. Co do wielkości, to co komu jest potrzebne,

> dla dwojga wystarcza (w terenie małe rozmiary to raczej zaleta).

> Jeśli chodzi o "teren" to każde auto nie posiadające blokady mostów i reduktora to imitacja

> terenówki. Sedici w odróżnieniu od tej rumuńskiej imitacji renówki nie udaje terenówki. Poza

> tym rozwiązania napędu mają chyba podobne. Jeździłem siedem lat renówką i wyobrazam sobie

> jakość długodystansową Dacii Pogadajmy (porównajmy auta) za 5 lat i po 100-120kkm.

> Masz prawo mieć swoje zdanie i może dla ciebie Sedici to kibel. Jednak ja tez mam swoje zdanie. I

> nawet chciałem kiedyś potestować dacię jednak smród dobywający sie z wnętrza jakby 50

> chińczyków zostawiło tam swoje trampki skutecznie mnie zniechęcił. Poza tym nie wyobrażam

> sobie jazdy tym wynalazkiem autostradą 150km/h.

> No ale wolny kraj, wolna wola, wiec wolno ci uważać nawet że dacia to terenówka premium.

Naprawdę nie wiem skąd ty to bierzesz, u mnie nic nie śmierdzi, jest 5 lat gwarancji bez wylaczen albo 100kkm. Wez tez pod uwage ze model po lifcie przeszedl sporo zmian, takze mechanicznych, wiec stary model bardzo odstaje i uwagi tycza sie wlasnie tego pierwszego modelu.

Za ta cene, nowy, to byl po prostu rozsadny wybor i tyle. Nie robie z tego nie wiadomo czego bo to ciagle auto bardzo budzetowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może 500L trekking?

tjet za 66 klocka jest

link

Może wystarczy Ci ten ich system?

System Traction+, który odpowiada za poprawę trakcji osi napędzanej na nawierzchniach o niskiej przyczepności (szuter, błoto, śnieg, lód). Jego funkcjonowanie polega na przekazaniu momentu obrotowego z koła tracącego przyczepność na koło o lepszej przyczepności. System działa w oparciu o systemy ESP, ASR – układ przyhamowuje koło tracące przyczepność. Istotnie poprawia bezpieczeństwo czynne – dużo większa pewność prowadzenia w porównaniu do tradycyjnego napędu na jedną oś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No ale pakowanie ATków do osobówki to średni pomysł. Można próbować zimowe nalewki (świetnie po

> błocie jeżdżą) ale na autostradzie to kiepski pomył. Lepiej mieć 4x4 - nawet najprostsze.

jeszcze można zainwestować w całoroczne i wtedy w błocku będzie lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No ale pakowanie ATków do osobówki to średni pomysł. Można próbować zimowe nalewki (świetnie po

> błocie jeżdżą) ale na autostradzie to kiepski pomył. Lepiej mieć 4x4 - nawet najprostsze.

mialem na mysli zwykle opony ale z przyzwoitym nowym bieznikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A może 500L trekking?

> tjet za 66 klocka jest

> link

> Może wystarczy Ci ten ich system?

> System Traction+, który odpowiada za poprawę trakcji osi napędzanej na nawierzchniach o niskiej

> przyczepności (szuter, błoto, śnieg, lód). Jego funkcjonowanie polega na przekazaniu momentu

> obrotowego z koła tracącego przyczepność na koło o lepszej przyczepności. System działa w

> oparciu o systemy ESP, ASR – układ przyhamowuje koło tracące przyczepność. Istotnie

> poprawia bezpieczeństwo czynne – dużo większa pewność prowadzenia w porównaniu do

> tradycyjnego napędu na jedną oś.

Od 27minuty, 44s grinser006.gif (coś nie bangla przesunięcie czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zapowiadali że nie będzie 4x4 bo to na podwoziu 500 ma być. Zresztą zobacz politykę Fiata: oni

> nawet Jeepa Compassa oferują głównie z napędem 4x2 (4x4 jest tylko z dieslem i w absurdalnej

> cenie).

chyba to nie pomysl fiata.... juz ladnych pare lat temu liberty byl oferowany z napedem tylko na tyl - bo takiego czegos szukala czesc klienteli w stanach - frajda z prowadzenie gdy nie jest sucho zapewniona juz od wersji golas wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli masz inne źrodła to poproszę, ja wiem, że sx4 zastąpiło w produkcji lianę,

brawo zlosnik.gifok.gif

i uwaga w 2005 jezdzilem lianą - 2 letnią lianą

Quote:

Produkcję modelu Liana rozpoczęto w roku 2001. Jest on następcą modelu Suzuki Baleno/Esteem. Model Liana dostępny jest w dwu wersjach nadwoziowych jako 4-drzwiowy sedan lub 5-drzwiowy hatchback.


>a baza to swift

swift 3generacji pojawił sie w 2005roku

> bardzo chętnie, daj źródło

vikipedia.en grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> brawo

> i uwaga w 2005 jezdzilem lianą - 2 letnią lianą

nooo... i co to wnosi? SX4 produkowany jest od 2007 i niczym dziwnym jest produkcja "na zakładkę"

> Quote:

> Produkcję modelu Liana rozpoczęto w roku 2001. Jest on następcą modelu Suzuki Baleno/Esteem. Model

> Liana dostępny jest w dwu wersjach nadwoziowych jako 4-drzwiowy sedan lub 5-drzwiowy

> hatchback.

> swift 3generacji pojawił sie w 2005roku

> vikipedia.en

I gdzie tu informacja, że sx4 nie jest produkowany na płycie podłogowej swifta? niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na trasy jest lepszy dCi niz benzyniak bo te to wogole mocy nie ma i wyprzedzac benzyniakiem to

> wogole bym sie bal a tu bez problemu idzie toc to auto jest lekkie i takie 90KM daje sobie

> spokojnie rade no jak ktos chce byc wszedzie pierwszy to musi co innego sobie kupic

> generalnie idzie lepiej niz moje poprzednie auto ktoe mialo wiece KM i wieksza pojemnosc ale

> moment byl mniejszy wiec i wyprzedzanie gorsze

Bo jezdzic to trzeba umiec zlosnik.gif benzyna tez sie da wyprzedac grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co raz śmielej myślę o sprzedaży Bravo i zakupie Dustera, w myśl zasady "zamienił stryjek siekierkę

> na kijek" Może ktoś mnie odwiedzie od tego zakupu sensownymi argumentami? Przeglądam forum

> Dacii i nie ma jakichś fatalnych pomyłek fabryki które mogły by odstraszać od zakupu Dustera.

> Nie boję się plastikowego środka, bo po zmianach jest przyzwoicie. Co prawda to przyzwoicie to

> i tak 3-4 klasy niżej niż wnętrze Bravo z pakietem Sport, ale za to auto jakby bardziej

> uniwersalne. Buda wizualnie po lificie nawet mi się podoba Za to największa zaleta to

> prześwit no i napęd 4x4

> Fiacior sprawuje mi się wyśmienicie i jestem z niego zadowolony.. a do tego wciąż podoba mi się

> wizualnie, co dla mnie ma dość duże znaczenie gdy chodzi o samochody

> Ale .. Fiat jest niezbyt praktyczny przy charakterze mojej pracy. Często gęsto potrzebuję zjechać z

> asfaltu i pośmigać polnymi drogami aby dojechać do miejsc w których będę fotografował. A Bravo

> .. no cóż .. nim nawet na krawężniki nie wjeżdzam

> Mam Jeepa .. ale ten z kolei nie zapewnia mi psychicznego komfortu bezawaryjności a i ciągłe

> podmianki jednego auta na drugie są meczące, jako że 2gie (czy to Fiat czy to Jeepa) stacjnuje

> w garażu oddalonym o 8km od miejsca zamieszkania. Ani to wygodne, ani szybkie .. i trzeba

> wszystko planować "na zaś".

> Sam już nie wiem, a może coś innego? Tylko co? Za 65-70tys zbyt dużego wyboru nie ma .. a gdybym

> chciał napęd 4x4 to wybór jest jeden - Duster właśnie

Jak kupisz to obciach bedzie i to na pewno.

Ja kupiłem narobiłem sobie obciachu, ale patrz, jezdze juz drugi rok, nic mi sie nie psuje i jezdzi mi sie wygodnie chociaz mam benzyne ktora nie jedzie, nie koroduje, nie pęka itp.

No ja jakis dziwny jestem albo trafilem super ezgemplarz, a no i mam gaz ktory nadaje sie tylko do kuchenek grinser006.gif

A u mnie w pracy ostatnio zabawna systuacja, zepsuł mi się samochód (nie nie duster tylko A klasa) i mówie, że mi sie auto zepsuło a wszyscy tak jakby na to czekali, a "Duster Ci sie zepsuł" i już chcieli się śmiać do puki ich z błedu nie wyprowadziłem, że to nie o Dustiego chodziło...

Takie typowo Polskie... jakby mi się zepsuł wszyscy by się cieszyli, o kupił badziewie to teraz ma za swoje zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Zrobisz jak zechcesz, ja cie namawiać nie bede, uważam, że każdy robi to na co ma ochote, ja nie słuchałem nikogo, pojeździłem po salonach posprawdzałem auta i doszedłem do wniosku, że za te pieniądze nie ma dla mnie (powtarzam dla mnie i moim zdaniem) nic lepszego.

I tak oto jeżdże:

- benzynową wersją która nie jedzie i do tego na gazie

- korodującym autem jeszcze na taśmie produkcyjnej

- psującym się wiecznie wrakiem

... taki jest właśnie Duster według wielu znafffcuwww tematu... hehe.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak kupisz to obciach bedzie i to na pewno.

> Ja kupiłem narobiłem sobie obciachu, ale patrz, jezdze juz drugi rok, nic mi sie nie psuje i jezdzi

> mi sie wygodnie chociaz mam benzyne ktora nie jedzie, nie koroduje, nie pęka itp.

> No ja jakis dziwny jestem albo trafilem super ezgemplarz, a no i mam gaz ktory nadaje sie tylko do

> kuchenek

> A u mnie w pracy ostatnio zabawna systuacja, zepsuł mi się samochód (nie nie duster tylko A klasa)

> i mówie, że mi sie auto zepsuło a wszyscy tak jakby na to czekali, a "Duster Ci sie zepsuł" i

> już chcieli się śmiać do puki ich z błedu nie wyprowadziłem, że to nie o Dustiego chodziło...

> Takie typowo Polskie... jakby mi się zepsuł wszyscy by się cieszyli, o kupił badziewie to teraz ma

> za swoje

> Zrobisz jak zechcesz, ja cie namawiać nie bede, uważam, że każdy robi to na co ma ochote, ja nie

> słuchałem nikogo, pojeździłem po salonach posprawdzałem auta i doszedłem do wniosku, że za te

> pieniądze nie ma dla mnie (powtarzam dla mnie i moim zdaniem) nic lepszego.

> I tak oto jeżdże:

> - benzynową wersją która nie jedzie i do tego na gazie

> - korodującym autem jeszcze na taśmie produkcyjnej

> - psującym się wiecznie wrakiem

> ... taki jest właśnie Duster według wielu znafffcuwww tematu...

no i zapomniales dodac ze kumpla w to auto wciagnoles i kazales mu diesla brac smile.gif:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak kupisz to obciach bedzie i to na pewno.

> I tak oto jeżdże:

> - benzynową wersją która nie jedzie i do tego na gazie

> - korodującym autem jeszcze na taśmie produkcyjnej

> - psującym się wiecznie wrakiem

> ... taki jest właśnie Duster według wielu znafffcuwww tematu...

ja tak samo miałem jak fiata wziąłem zlosnik.gif

wszyscy się pukali w głowę, a jak usłyszeli ile kosztował to jeszcze bardziej zlosnik.gif

a ja sobie jeżdżę i jestem zadowolony bo fura spełniła moje oczekiwania ok.gif

większość ludu co się puka w głowę na głos "słabych marek" to ludzie dla których auta są generalnie drogie i są jakimś sposobem na podreperowanie swojego ego, powoli się to zmienia i fura staje się po prostu środkiem transportu z A do B i tyle, a że coś skrzypnie czy się porysuje czy rdza wyjdzie..., w sumie co z tego, lepiej kupić wygodne łóżko do spania bo na nim się więcej czasu spędza niż w aucie zlosnik.gif, ludzie śpią na łóżkach za 500-1000zł, a dokupują fotele sportowe za 3000zł bo super wyglądają a siedzą w nich ze 2h dziennie max jak dobrze pójdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fiacior sprawuje mi się wyśmienicie i jestem z niego zadowolony.. a do tego wciąż podoba mi się

> wizualnie, co dla mnie ma dość duże znaczenie gdy chodzi o samochody

Samochód - nie żona. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... to obciach na dzielni.

A PL jednak jest liderem sprzedaży i nikt się tym nie przejmuje.

VW trafil w "10" wypuszczając niskobudżetowe / jakościowe samochody pod marką "Skoda".

RSA wypuszczając Dacia idzię tą samą drogą...

Kwestia czasu kiedy w PL sprzedaż Dacii przewyższy Skodę... cool.gif

CCC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie, wtedy Skoda bedzie marką Premium

Przy Dacii Skoda faktycznie jest marką premium.

Skuszony wszystkimi pozytywnymi opiniami na temat Dacii, m.in. tego Pana z filmiku powyżej, odbyłam kilka jazd Lodgy i Loganem. Czy to salonowym czy od znajomego.

Naprawdę nie wiem skąd te pozytywne opinie się biorą. Taki Logan w dieslu i kombi, pod względem właściwości jezdnych, wykończenia wnętrza itd. itp jest dwa razy gorszy od zwykłego Peugeota 301, którym miałem okazję przejechać się 15 min wcześniej (w Katowicach na Bocheńskiego to jeden salon).

Cenowo też to tak różowo nie wygląda. Różnice nie są aż tak duże aby pakować się w auta tej marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy Dacii Skoda faktycznie jest marką premium.

To nie istotne jak wypada Skoda, ta marka mi nie pasuje czego by soba nie oferowala wink.gif Z reszta w cenie do 70tys nie ma nic ciekawego 4x4 z duzym przeswitem.. powyzej 70tys tez nie.

> Cenowo też to tak różowo nie wygląda. Różnice nie są aż tak duże aby pakować się w auta tej marki.

No to porownaj cene Dustera do innego crossovera/suva 4x4 ...niestety nie da sie. Tzn da sie, ale roznica jest bardzo duza, wiec Duster staje sie bezkonkurencyjny cenowo. A ze nie jest idealny .. wiem.. i zastanwiam sie czy mi to nie bedzie przeszkadzac wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... taki jest właśnie Duster według wielu znafffcuwww tematu...

Kuzyn ma Dustera z dizlem, jeździ już 2 lata albo ciut więcej i też nic. A potrzebował auto, żeby na budowy dojeżdżać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... to obciach na dzielni.

> A PL jednak jest liderem sprzedaży i nikt się tym nie przejmuje.

> VW trafil w "10" wypuszczając niskobudżetowe / jakościowe samochody pod marką "Skoda".

> RSA wypuszczając Dacia idzię tą samą drogą...

> Kwestia czasu kiedy w PL sprzedaż Dacii przewyższy Skodę...

> CCC

sorki, nawet w najtanszej skodzie materialy sa lepsze niz w Dacii ... w skodzie masz wybor silnikow w Dacii prawie nie .... co nie zmienia postaci rzeczy, ze Duster mi sie podoba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sorki, nawet w najtanszej skodzie materialy sa lepsze niz w Dacii ... w skodzie masz wybor silnikow

> w Dacii prawie nie .... co nie zmienia postaci rzeczy, ze Duster mi sie podoba

Dzisiejsza Skode i Dacie dzieli przepasc technologiczna...stad roznica w cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To nie istotne jak wypada Skoda, ta marka mi nie pasuje czego by soba nie oferowala Z reszta w

> cenie do 70tys nie ma nic ciekawego 4x4 z duzym przeswitem.. powyzej 70tys tez nie.

> No to porownaj cene Dustera do innego crossovera/suva 4x4 ...niestety nie da sie. Tzn da sie, ale

> roznica jest bardzo duza, wiec Duster staje sie bezkonkurencyjny cenowo. A ze nie jest idealny

> .. wiem.. i zastanwiam sie czy mi to nie bedzie przeszkadzac

w kategorii 70k pln z 4x4, dieslem, nawigacją 5 letnia gwarancją nie ma nic innego, albo 4x2 i wtedy można poszukać albo + 15-20tys żeby było 4x4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.