raf1al Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 w dieslu na co zwrócić uwagę, co sie sypie czy bardzo taka alfa rdzewieje, co się sypie w tym aucie, jak z silnikiem takie małe mam pytanie odnośnie tego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > w dieslu > jak z silnikiem Ktory diesel, o jakiej mocy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > w dieslu > na co zwrócić uwagę, na to, ze mamy dedykowany kacik AR i tam masz wszystkie odpowiedzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf1al Napisano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 1,9 114KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf1al Napisano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 tutaj zagląda więcej osób nie tylko ci co maja Alfe ale coś co mogą coś dodać ! wiec o co kaman i nie odpisuj jesli nie masz nic konkretnego do dodania na temat... dzięki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > 1,9 114KM Zywotna konstrukcja. Wystepuje rowniez w Stilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf1al Napisano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 czyli cos alal TDI a to to ma koło dwu masowe? wogle jakieś usterki poważne w tym aucie występują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > czyli cos alal TDI > a to to ma koło dwu masowe? ma > wogle jakieś usterki poważne w tym aucie występują usterką jest marka sama w sobie. Masz kaprys miec cos na poziomie technologicznym fiata ale wolisz za to bulic dwukrotnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf1al Napisano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > ma > usterką jest marka sama w sobie. Masz kaprys miec cos na poziomie technologicznym fiata ale wolisz > za to bulic dwukrotnie... co tzn na technologicznym na poziomie fiat i za co bulić?? panwie psuje się ja VW i z częściami cenowo tez tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jachu93 Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > ma > usterką jest marka sama w sobie. Masz kaprys miec cos na poziomie technologicznym fiata ale wolisz > za to bulic dwukrotnie... Co Ty chłopie wypisujesz za bzdury? Poziom technologiczny Fiata to chyba komplement w przypadku JTD. Do tego wielowahacz... Co do ceny - pokaż mi równie dobrze wyposażone auto z rocznika i cenie równej Alfie. Wszelkie Golfy, Octavie, Focusy itd. wymiękają. Więc ceny akurat biorąc pod uwagę roczniki i wyposażenia są wręcz okazjonalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > Co Ty chłopie wypisujesz za bzdury? Poziom technologiczny Fiata to chyba komplement w przypadku > JTD. Do tego wielowahacz... > Co do ceny - pokaż mi równie dobrze wyposażone auto z rocznika i cenie równej Alfie. Wszelkie > Golfy, Octavie, Focusy itd. wymiękają. Więc ceny akurat biorąc pod uwagę roczniki i > wyposażenia są wręcz okazjonalne. I dlatego wlasnie Alfa okupuje czolowa miejsca w rankingach sprzedazy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > czyli cos alal TDI > a to to ma koło dwu masowe? > wogle jakieś usterki poważne w tym aucie występują Dwumas jest. Problemem moze byc zawieszenie, wielowahacz niewytrzymujacy naszych dziurawych drog. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > w dieslu > na co zwrócić uwagę, co sie sypie czy bardzo taka alfa rdzewieje, co się sypie w tym aucie, jak z > silnikiem > takie małe mam pytanie odnośnie tego auta Mam taką. Sprawdź od spodu, całe zawieszenie i jeśli trzeba je zrobić to rób na oryginalnych częściach bo nie ma sensu bawić się w wymianę co 15 tyś. Dwumasa jest. Spalanie ok 7 litrów przy mojej nodze czyli jazda dynamiczna. Sprzęgło ok 550zł.(plus 230 zł. ew. wysprzęglik tak jak u mnie jest w środku) Rozrząd ok 400zł. Więc ceny normalnie. Zawieszenie jest bardzo komfortowe ale delikatne. Często można w ciekawych wersjach wyposażenia wyrwać te autka Jak coś chcesz więcej wiedzieć pisz na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf1al Napisano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > Mam taką. Sprawdź od spodu, całe zawieszenie i jeśli trzeba je zrobić to rób na oryginalnych > częściach bo nie ma sensu bawić się w wymianę co 15 tyś. Dwumasa jest. Spalanie ok 7 litrów > przy mojej nodze czyli jazda dynamiczna. > Sprzęgło ok 550zł.(plus 230 zł. ew. wysprzęglik tak jak u mnie jest w środku) Rozrząd ok 400zł. > Więc ceny normalnie. Zawieszenie jest bardzo komfortowe ale delikatne. Często można w > ciekawych wersjach wyposażenia wyrwać te autka Jak coś chcesz więcej wiedzieć pisz na priv a przy normalnej jeździe nie z to zejdzie do 5.5 a jak z rdza w alfa ? zjada ja jak niektóre fiaty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > a przy normalnej jeździe nie z to zejdzie do 5.5 W trasie przy normalnych autostradowych prędkościach spokojnie spali 5,5 > a jak z rdza w alfa ? zjada ja jak niektóre fiaty? Jeśli już coś jest to raczej tylko podłoga. Nie tak źle jak w 156 ale też potrafi coś chrupać. U mnie np. jest zdrowa, ale auto pół życia było we Włoszech... Jeśli chodzi o inne rzeczy to jak już zostało wspomniane - przedni zawias jest delikatny i jest duża szansa że będzie coś stukać/skrzypieć. Jak się zrobi na dobrych częściach to jest cisza i naprawdę super się prowadzi. Najbardziej podoba mi się w tym aucie układ kierowniczy Silnik JTD zwłaszcza 8v - wg. mnie pancerny Wiadomo że ma słabe punkty jak większość diesli (dwumasa, egr, wtryski), ale to już raczej nikogo nie dziwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 > tutaj zagląda więcej osób nie tylko ci co maja Alfe ale coś co mogą coś dodać ! wiec o co kaman i > nie odpisuj jesli nie masz nic konkretnego do dodania na temat... dzięki pozdrawiam I od osób które nie mają / miały Alfy oczekujesz porady i konkretnych informacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 > a przy normalnej jeździe nie z to zejdzie do 5.5 > a jak z rdza w alfa ? zjada ja jak niektóre fiaty? W trasie zejdzie ale w mieście 6/6.5 bardziej realne jeżdżąc spokojnie Moja ma np. bardzo zdrową podłogę zresztą reszta też bo przejrzałem ją dokładnie Nie zauważyłem, żeby jakoś 147mki rdzewiały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 > Co Ty chłopie wypisujesz za bzdury? Poziom technologiczny Fiata to chyba komplement w przypadku > JTD. Do tego wielowahacz... Nigdzie nie napisalem ze poziom technologiczny fiata to wada/zaleta. Czemu poszedles ta droga rozumowania ? Ja pisalem przez pryzmat portfela. Zadne bzdury . Uwazam ze kupno alfy to przeplacona inwestycja. Bo to samo moge miec pod maska fiata. A sory... metka bedzie inna > Co do ceny - pokaż mi równie dobrze wyposażone auto z rocznika i cenie równej Alfie. Wszelkie > Golfy, Octavie, Focusy itd. wymiękają. Więc ceny akurat biorąc pod uwagę roczniki i > wyposażenia są wręcz okazjonalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 > Nigdzie nie napisalem ze poziom technologiczny fiata to wada/zaleta. Czemu poszedles ta droga > rozumowania ? Ja pisalem przez pryzmat portfela. Zadne bzdury . Uwazam ze kupno alfy to > przeplacona inwestycja. Bo to samo moge miec pod maska fiata. A sory... metka bedzie inna > > wyposażenia są wręcz okazjonalne. Ludzie kupuja ze wzgledu na jakosc wykonczenia, prowadzenie. wyglad W Fiacie jakby nie patrzec wnetrze jest gorzej wykonane, wielowahacza tez nie uswiadczysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 > Nigdzie nie napisalem ze poziom technologiczny fiata to wada/zaleta. Czemu poszedles ta droga > rozumowania ? Ja pisalem przez pryzmat portfela. Zadne bzdury . Uwazam ze kupno alfy to > przeplacona inwestycja. Bo to samo moge miec pod maska fiata. A sory... metka bedzie inna > > wyposażenia są wręcz okazjonalne. pod maską możesz mieć to samo, ale już zawieszenia, prowadzenia, wykończenia, wyposażenia nie będziesz miał takiego samego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 > Zadne bzdury . Uwazam ze kupno alfy to > przeplacona inwestycja. Bo to samo moge miec pod maska fiata. A sory... metka bedzie inna Co za stek bzdetów. Po prostu nie jesteś targetem Alfy. Kupujesz samochód przez pryzmat praktyczności, jak toster czy wiertarkę. Mnie w Stilo odrzuca jego stylistyka - dotyczy to zarówno wyglądu zewn. (tu modelowi ratuje nieco skórę jego wersja 3d - jedyna niepodobna do Ikarusa), jak i wnętrza. Między Stilo, a A147 jest przepaść w tej kwestii. Miałem okazję pojeździć 147 z dieslem, w dobrej wersji wyposażeniowej i miałem okazję pojeździć Stilo, również ciekawie wyposażonym. Z Alfy nie chciało mi się wysiadać (i gdyby ten egzemplarz był na sprzedaż, to byłby dziś mój), ze Stilo szybko uciekłem, choć próbowano mi przedstawiać jego zakup jako racjonalny. Po prostu stwierdziłem, że za bardzo lubię jeździć, a w Stilo musiałbym się do tego zmuszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 > Co za stek bzdetów. Po prostu nie jesteś targetem Alfy. Kupujesz samochód przez pryzmat > praktyczności, jak toster czy wiertarkę. Mnie w Stilo odrzuca jego stylistyka - dotyczy to > zarówno wyglądu zewn. (tu modelowi ratuje nieco skórę jego wersja 3d - jedyna niepodobna do > Ikarusa), jak i wnętrza. > Między Stilo, a A147 jest przepaść w tej kwestii. Miałem okazję pojeździć 147 z dieslem, w dobrej > wersji wyposażeniowej i miałem okazję pojeździć Stilo, również ciekawie wyposażonym. Z Alfy > nie chciało mi się wysiadać (i gdyby ten egzemplarz był na sprzedaż, to byłby dziś mój), ze > Stilo szybko uciekłem, choć próbowano mi przedstawiać jego zakup jako racjonalny. Po prostu > stwierdziłem, że za bardzo lubię jeździć, a w Stilo musiałbym się do tego zmuszać. mam akurat wersję distinctive brakuje grzanych skór, navi i czujnika deszczu do pełnego wyposażenia. Ale zgodzę się z Tobą jeździłem różnymi samochodami i co jak co ale alfa w środku na prawdę jest z nich najbardziej przyjemna A stilo to pasztet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 > Nigdzie nie napisalem ze poziom technologiczny fiata to wada/zaleta. Czemu poszedles ta droga > rozumowania ? Ja pisalem przez pryzmat portfela. Zadne bzdury . Uwazam ze kupno alfy to > przeplacona inwestycja. Bo to samo moge miec pod maska fiata. A sory... metka bedzie inna > > wyposażenia są wręcz okazjonalne. Nie wiem do czego zmierzasz Fiat i Alfa to nie VW i Audi Fiat i Alfa czasem dzielą silniki (nie zawsze) i to wszystko. Zwłaszcza w czasach 147 i Stilo. Wspólne silniki w 147 i Stilo to chyba były podstawowe 1.6 i jakiś diesel (chyba 115KM). Reszta była inna. Diesle o ile pamiętam te 16V miały w 147 150KM, a w Stilo 140KM (zapewne tylko inny program). 147 miała TS i V6, a Stilo nie Inna płyta i zawieszenie. Inna odporność na zderzenia (duży plus dla Stilo ). To dwa różne auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 > Zwłaszcza w czasach 147 i Stilo. > Wspólne silniki w 147 i Stilo to chyba były podstawowe 1.6 Wątpię aby to był ten sam silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 a jakim trzeba byc targetem zeby szukac 10 letniej alfy ? Majac na rece 10-15kpln to mozna kupic dobry plaszcz w vistuli a nie bajdurzyc o pryzmatach i dizajnach bo to sie kupy nie trzyma. Chyba nie odkryje ameryki o awaryjnosci alfy , pokusze sie nawet ze fiat ma ten wspolczynnik na tym samym poziomie ( zeby bylo sprawiedliwie) . Sprawiedliwosc konczy sie w miescu kiedy pan po drugiej stronie prosi o PIN No ale kto bogatemu zabroni. Tylko co to za bogaty co 10 latka szuka Jednoczesnie przyznaje racje jesli chodzi o inne rozwiazanie zawieszenia przez co komfort i prowadzenie moze byc inne /lepsze/gorsze ( zalezy jak popatrzec) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Griml0cK Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 Stilo nie ma wspólnych silników benzynowych z 147 ale 1.8 i 1.8 TS to pokrewne konstrukcje. Dwie główne różnice pomiędzy tymi samochodami to zawieszenie i układ kierowniczy. Pomijając wygląd i wyposażenie to właśnie to najbardziej różni oba te samochody. No i w przypadku działania elektronicznych/elektrycznych rzeczy to Alfa wygrywa ze Stilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Nie wiem do czego zmierzasz > Fiat i Alfa to nie VW i Audi > Fiat i Alfa czasem dzielą silniki (nie zawsze) i to wszystko. Zwłaszcza w czasach 147 i Stilo. > Wspólne silniki w 147 i Stilo to chyba były podstawowe 1.6 i jakiś diesel (chyba 115KM). Reszta > była inna. Diesle o ile pamiętam te 16V miały w 147 150KM, a w Stilo 140KM (zapewne tylko inny > program). 147 miała TS i V6, a Stilo nie Nie wprowadzaj w błąd Benzyny w AR to TS, w Fiacie inne jednostki. Diesle wszystkie wspólne Stilo/147 zarówno 8v jak i 16v, moce zależne od roczników, nie od modelu > Inna płyta i zawieszenie. Inna odporność na zderzenia (duży plus dla Stilo ). > To dwa różne auta. Tu się zgodzę, to 2 różne pojazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eustachy Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > ma > usterką jest marka sama w sobie. Masz kaprys miec cos na poziomie technologicznym fiata ale wolisz > za to bulic dwukrotnie... Do Alfy trzeba dorosnąć Jeśli wierzysz w stereotypy to nie kupujesz - proste Akurat JTD jest świetny, a zastrzeżenia można mieć tylko do zawiasu, którego wymiana kosztuje. Prawda też taka, że jeśli kupujesz Alfe to wypadałoby mieć zaufanego mechanika, który nie zrobi fuszerki przy naprawach. Szczerze, pomiędzy Gofrem, Focusem, Astra i 147, wybrałbym albo Astre 1,9 (bo to fiatowski jtd), a najbardziej to Alfe. Wrażenia z jazdy Alfa - bezcenne Na plus Alfy: wygląd, wyposażenie, prowadzenie Jak się dba, tak się ma. Gust jest jak 4litery, każdy ma swój itd. itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Szczerze, pomiędzy Gofrem, Focusem, Astra i 147, wybrałbym albo Astre 1,9 (bo to fiatowski jtd), a > najbardziej to Alfe. Wrażenia z jazdy Alfa - bezcenne . dziwna konkluzja biorąc pod uwagę fakt, że Focus prowadzi się zdecydowanie lepiej niż 147. Ale co kto lubi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > dziwna konkluzja biorąc pod uwagę fakt, że Focus prowadzi się zdecydowanie lepiej niż 147. Ale co > kto lubi. Miałem okazję jeździć tym i tym i alfa dla mniej lepiej się prowadzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Do Alfy trzeba dorosnąć Nie. Z Alfy trzeba wyrosnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Nie. Z Alfy trzeba wyrosnąć. Jedno i drugie stwierdzenie jest bez sensu Chcesz jeździć Alfą - kupujesz i jeździsz, proste Jak z każdym innym samochodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Miałem okazję jeździć tym i tym i alfa dla mniej lepiej się prowadzi subiektywizm straszna rzecz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Jedno i drugie stwierdzenie jest bez sensu > Chcesz jeździć Alfą - kupujesz i jeździsz, proste Jak z każdym innym samochodem. nie jest proste gdyz : Quote: Prawda też taka, że jeśli kupujesz Alfe to wypadałoby mieć zaufanego mechanika, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Na plus Alfy: wygląd, wyposażenie, prowadzenie > Jak się dba, tak się ma. Gust jest jak 4litery, każdy ma swój itd. itd... To teraz wypisz na minus.. tylko uczciwie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > subiektywizm straszna rzecz ta... Nie jestem miłośnikiem alf ale dla mnie lepiej się prowadzi 147 niż focus zarówno mk1 czy mk2 i tyle Co nie zmienia faktu, że foka prowadzi się rewelacyjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf1al Napisano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 no obecnie ma focus mk1 i co to znaczy ze prowadzi sie rewelacyjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > no obecnie ma focus mk1 i co to znaczy ze prowadzi sie rewelacyjnie a po polsku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > że Focus prowadzi się zdecydowanie lepiej niż 147. Chyba na odwrót Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Chyba na odwrót nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 Nie wiem czy Alfa prowadzi się lepiej niż Focus ale z silnikiem benzynowym prowadzi się świetnie, zupełnie jakby ważyła połowę tego co waży realnie. Z dieslem jest już niestety gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > w dieslu > na co zwrócić uwagę, co sie sypie czy bardzo taka alfa rdzewieje, co się sypie w tym aucie, jak z > silnikiem > takie małe mam pytanie odnośnie tego auta Masz jakiś określony budżet na to auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf1al Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Masz jakiś określony budżet na to auto? nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > nie To zachęcam poświęcić czas na przejrzenie ofert na mobile.de i znajdziesz naprawdę fajny egzemplarz. Moją kupiłem w ASO Fiat/Lancia/Alfa z pełna dokumentacją, 2 kompletami kół, pełnym bakiem - zupełnie inna kultura kupowania niż u nas u handlarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.