Skocz do zawartości

Nowe Twingo - pan gwóźdź


p i p p

Rekomendowane odpowiedzi

> Nie zaczynaj znowu...

smile.gif

> To kara od Najwyższego za winy przedkładania ciała przed duszą.

w sumie słusznie, bo duszy nie ma.

> Ma być na 2016 lub 2017. Ale Fiat potrzebuje zupełnie czegoś innego. Linia "500" powinna zniknąć.

nie zostanie wtedy modne wozidło. potrzebują pandy i 500.

> Powinien pojawić się zupełnie nowy pomysł w klasie A, solidne, nowe Punto i cała paleta (3d,

> 5d, kombi) nowego Bravo.

no jasne. brakuje im następnego punto. a co do segmentu C... nie bardzo sobie radzą od zawsze. za duże dla nich smile.gif

> Można wierzyć, że zrobią coś bardzo udanego jeśli będą chcieli być

> Fiatem, a nie kimś innym. Ale jeśli mam być realistą to amerykański romans ich zabije, a to

> bardzo źle bo nie widzę przyszłości Fiata w Bielsku.

fiat zabije amerykański oddzial smile.gif w małych autach trzymają się niezle.

>Oczyma wyobraźni już widzę Mikiciuka

> spacerującego przez puste, tyskie hale produkcyjne. PSL jak coś będzie walczył o świnie i

> krowy, a nie jakieś głupie auta. Ale cóż. Dobra nauka nie jest zła. Fani dizajnu, trzymajcie

> formę...

nie umniejszaj dizajnowi. bo bez docenienia dizajnu człowiek bylby robotem. straszny swiat.

> Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oto nowe Renault Twingo...

Podoba się. Ten silnik z tyłu i napęd to już w ogóle!

Kto wie, może jeśli zrobią dobrą wersję RS a moje YRV zardzewieje..?

Nie widzę innej alternatywy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oto nowe Renault Twingo...czy jak kto woli...następca francuskiej kopii Beskida.

> Nowe Twingo ma silnik umieszczony...z tyłu.

Piękna sprawa, wymodzenie takiego samochodu na 150hp+ powinno dać całkiem niezły funcar, bo napęd też jest na tył ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli pomysł na umieszczenie z tył silnika jest totalnie bezsensowny

Nie jest to prawda. Sam fakt, że możemy rozmieszczać w ten sposób rozkład mas i zmieniać tym charakter samochodu jest właśnie największym sensem motoryzacji. Ten techniczny charakter to prawdziwy charakter. Zmiana podstawowych parametrów technicznych jest tym właśnie co się najbardziej liczy w przeciwieństwie do wyglądu i wizerunku. Mogę pominąć detale w Twingo, ale sam fakt pomysłu, projektu, odwagi i tego, że ten samochód wchodzi na rynek, a nie jest conceptem to wielka rzecz w tych czasach. Rodzi ogromne, pozytywne emocje, że jednak świat nie idzie prosto drogą śmieci, które tylko wyglądają, ale chce być...ludzki. Po prostu.

> i nie ma uzasadnienia

Powiedz to tym bezsensownym Niemcom z Porsche...

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie jest to prawda. Sam fakt, że możemy rozmieszczać w ten sposób rozkład mas i zmieniać tym

> charakter samochodu jest właśnie największym sensem motoryzacji. Ten techniczny charakter to

> prawdziwy charakter.

Zobaczymy tylko czy ten prawdziwy charakter nie będzie ich kosztował prawdziwe $$$. Odbiorców tego auta, którzy będą rozumieli i umieli docenić unikalność konstrukcji, różnice w prowadzeniu będzie imho garstka zapaleńców.

A reszta będzie kupować ten samochód, tak jak się kupuje większość aut w tym segmencie: żeby był ładny, modny, pasował do torebki i miał fajne kolorki w środku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w sumie słusznie, bo duszy nie ma.

Czyli do piekła. angryfire.gif

> nie zostanie wtedy modne wozidło. potrzebują pandy i 500.

Prawdziwe 500 już jest. W salonach Renault. zlosnik.gif Po co komu podróbka? Szkoda, że polska... buu.gif

> no jasne. brakuje im następnego punto. a co do segmentu C... nie bardzo sobie radzą od zawsze. za

> duże dla nich

Jeśli się nie nazywa Ritmo czy Stilo to może być OK. Proponuję eksperyment z nazwami Tipo/Tempra. smile.gif

Wystarczy, żeby było takie fiatowskie. Czyli przestronne wnętrze, super ergonomia, szybkie, proste, nie musi być komfortowe, a więc zwykłe zawieszenie, 6-biegowe skrzynie...

Nie mogą być tylko tacy jak squadra azzurra czyli wielki potencjał, a chęci mało. Musi być jakiś moto - Suarez, który im zrobi "malinkę". biglaugh.gif Może to ich zmobilizuje. I ostrzegam przed pomysłem, żeby rynek SUV podbijać z Jeepem w rękach.

> w małych autach trzymają się niezle.

No właśnie...do czasu Twingo RWD. zlosnik.gif

> nie umniejszaj dizajnowi. bo bez docenienia dizajnu człowiek bylby robotem. straszny swiat.

Muszę umniejszać bo terror designerski jest równie niebezpieczny jak eko terror. Ale nie znaczy to, że jestem za paleniem węglem zamiast Pb95. Wygląd zawsze będzie. Cokolwiek to będzie, będzie jakoś wyglądało. Chodzi tylko o to, żeby było CZYMŚ, a potem było wyglądem. Jeśli jest tylko wyglądem to świat będzie jeszcze straszniejszy.

Świetnie obrazuje to aktualny top temat - afera podsłuchowa. Design to konf. prasowa czy wystąpienie w TV bohaterów afery. Technika to realne efekty działań bohaterów. A afera to zdziwienie, że tak piękne auto może być tak beznadziejne. Frajerem jest ten kogo dziwi klimat rozmów i frajerem jest ten, kto myśli, że auto ładne = dobre = warte kupna.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli do piekła.

tez nie ma.

> Prawdziwe 500 już jest. W salonach Renault. Po co komu podróbka? Szkoda, że polska...

to nie 500. to renault 5 smile.gif

> No właśnie...do czasu Twingo RWD.

obaczym. ja kibicuję żeby to był sukces. ale boje się strasznie że skończy ta generacja jako ciekawostka ala clio V6 i jednorazowy ewenement i uciekną z podkulonym ogonem do FWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zobaczymy tylko czy ten prawdziwy charakter nie będzie ich kosztował prawdziwe $$$.

Bohaterowie poświęcają życie dla wolności...więc czym jest poświęcenie $$$ dla piękna motoryzacji? smile.gif

Na cześć producenta, wyczyszczę dzisiaj dekiel w Dacii z napisem "Renault". zlosnik.gifok.gifserce.gif

> Odbiorców tego

> auta, którzy będą rozumieli i umieli docenić unikalność konstrukcji, różnice w prowadzeniu

> będzie imho garstka zapaleńców.

Twoja wypowiedź jest w równym stopniu mądra co smutna. Ale zawsze rzesze powstają z garstki...

> A reszta będzie kupować ten samochód, tak jak się kupuje większość aut w tym segmencie: żeby był

> ładny, modny, pasował do torebki i miał fajne kolorki w środku

Współczuję i szanuję. Kiedyś to się zmieni. Chodzi tylko o to, żeby producenci czuli, że takie ich działanie, twórcze, odważne jest zauważane, doceniane i podziwiane. Jak producent chce być lepszy niż inni to trzeba mu kibicować. Trzeba się cieszyć bo oni to robią dla naszego dobra. Natomiast producentów, którzy robią dla...nikogo naszym kosztem trzeba wytykać palcami, drwić i swoimi wyborami karać.

Bo cel jest jeden i wspólny: lepsze, lepsze, lepsze. A design nie prowadzi do lepsze, lepsze, lepsze tylko do nowe, śmieszne, smutne, tragiczne...

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tez nie ma.

Co, piekła nie ma? Ksiądz mi powiedział, że jak kupię 500-kę to tam pójdę... 270751858-jezyk.gif

> to nie 500. to renault 5

"Piąteczka" miała silnik z przodu. Dlaczego to Fiat 500 jest następcą Fiata 500? Bo tak ktoś powiedział? Bo wygląda podobnie. Twingo też wygląda podobnie. Bo ma znaczek? Znaczek jest już inny. Więc dla mnie nowy Fiat 500 jest w salonach Renault. A polskie podróbki to śmieci, które przy zgniataniu budzą mniejsze emocje niż puszka Pepsi. wpysk.gif

> obaczym. ja kibicuję żeby to był sukces. ale boje się strasznie że skończy ta generacja jako

> ciekawostka ala clio V6

Przecież to będzie miało konkurować z "góra wykrzyknik" i cena pewnie "już od 34.900 zł". Wszystko zależy od "przekonywaczy".

> i jednorazowy ewenement i uciekną z podkulonym ogonem do FWD.

Zamiast 3 garów dadzą tam silnik z suszarki, będzie RWD jak w i-On.

Renault się nie da. Będzie miało zyski, podzieli się z Dacią, a ta...zrobi nowego pickupa. hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panie będą zimą bączki kręcić na zakrętach ... chyba, że elektronika nie pozwoli

Zapomnij, nawet jak ESP się popsuje to tyle kontrolek się zaświeci i tyle pikaczy się włączy, że od tego śnieg stopnieje. biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to ja mam takei pytanie...

Czy ta maska to sie jakos trzyma jeszcze czy tylko ot tak przesuwa?

bo coś mi sie wydaje, że pomysłowa młodzież może sie bawić w zdejmowanie masek hehe.gif

Albo amatorzy cudzej wlasnosci moga sie pokusic o pożyczkę...

I już widze jak po kilku otworzeniach maski te zaślepki sie zerwa hehe.gif

Ale rzeczywiście dojscie rewelacja...

Chociaz w wiekszosci aut obecnie tez nie da sie "czysto" dolac płynu do spryskiwaczy...

Ogolnie autko super, ale chyba wychodza z zalozenia ze wszystko w Asio.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co, piekła nie ma? Ksiądz mi powiedział, że jak kupię 500-kę to tam pójdę...

> "Piąteczka" miała silnik z przodu. Dlaczego to Fiat 500 jest następcą Fiata 500? Bo tak ktoś

> powiedział? Bo wygląda podobnie. Twingo też wygląda podobnie. Bo ma znaczek? Znaczek jest już

> inny. Więc dla mnie nowy Fiat 500 jest w salonach Renault. A polskie podróbki to śmieci, które

> przy zgniataniu budzą mniejsze emocje niż puszka Pepsi.

no widzisz. miała z przodu a tera ma z tyłu smile.gif a fiacior miał z tyłu a tera ma z przodu... wogóle to lipa, bo sposob chłodzenia sie nie zgadza.

> Przecież to będzie miało konkurować z "góra wykrzyknik" i cena pewnie "już od 34.900 zł". Wszystko

> zależy od "przekonywaczy".

nie ma znaczeni obok czego to w katalogu postawią.

> Zamiast 3 garów dadzą tam silnik z suszarki, będzie RWD jak w i-On.

> Renault się nie da. Będzie miało zyski, podzieli się z Dacią, a ta...zrobi nowego pickupa.

no no. celem lepszego rozkładu masy i optymalnego dociążenia tylnej osi:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to poczekaj na twingo rs

Jak myślę o Twingo RS Gordini i Renault 8 Gordini (oba RWD z silnikiem z tyłu) to aż lat mi ubywa i siwizna się cofa. biglaugh.gif

A co wtedy z Abarthem? Alfą? Będą sprzedawać w Makro? hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak myślę o Twingo RS Gordini i Renault 8 Gordini (oba RWD z silnikiem z tyłu) to aż lat mi ubywa i

> siwizna się cofa.

> A co wtedy z Abarthem? Alfą? Będą sprzedawać w Makro?

.... rok 2017...

makro....

stoi alfa giulia... i do każdej alfy dorzucają Twingo graits... rocznik z zapasów 2015 wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ma silnik przed osią, za osią, czy może nad osią?

> Mam nadzieję, że nie będzie się prowadziło równie beznadziejnie jak maluch czy skoda...

Wszyscy się ekscytują jakby stali w progach startowych w wyścigu do salonów reno hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ta maska to sie jakos trzyma jeszcze czy tylko ot tak przesuwa?

Trzyma się...dopóki się nie urwie. biglaugh.gif Znając Reno to pewnie plastik.

> bo coś mi sie wydaje, że pomysłowa młodzież może sie bawić w zdejmowanie masek

Gdyby była z metalu to jeszcze...na złom...ale takiej młodzieży już chyba nie ma. Teraz ponoć młodzież robi sobie selfie podczas...kichania. hehe.gif

> Albo amatorzy cudzej wlasnosci moga sie pokusic o pożyczkę...

Bez jaj...

> I już widze jak po kilku otworzeniach maski te zaślepki sie zerwa

biglaugh.gif W instrukcji pewnie będzie napisane "nie używać na budowie".

> Chociaz w wiekszosci aut obecnie tez nie da sie "czysto" dolac płynu do spryskiwaczy...

Wg mnie nie da się "czysto" wyjść z domu w pogodę, podczas której trzeba używać spryskiwaczy... hehe.gif

> Ogolnie autko super, ale chyba wychodza z zalozenia ze wszystko w Asio.

Jedyne auto jakie znam, które nie jest w założeniu do ASO to Caterham kit car. biglaugh.gif

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no widzisz. miała z przodu a tera ma z tyłu a fiacior miał z tyłu a tera ma z przodu...

Twingo to Twingo, nie 5. A 500 to 500.

> wogóle to

> lipa, bo sposob chłodzenia sie nie zgadza.

Fakt. Czyli Twingo to nie 500-ka, a BIS. biglaugh.gif

> nie ma znaczeni obok czego to w katalogu postawią.

Tu nie ma sporu. Twingo to A i już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie miałem przyjemności z 911 niestety...

> Ale Twingo budżetowo bliżej do Skody więc nie oczekiwałbym cudów...

Cudow nie bedzie ale zobacz ta fote z silnikiem w ramie. Nad osia, a do tego to 3-cylindrowe malenstwo + bak wypada pod srodkiem auta. Moim zdaniem nie bedzie zadnych dziwnych zachowan z tytulu ukladu RR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no dobra. nowożytnie

fiat zagubił swa tożsamość niestety, teraz to kolejny pudłowóz - kiedyś mimo awaryjności potrafił zaskoczyć nawet największych graczy. Gdzie się podział duch Dino, X1/9, 131 Abarth, 124 spider, 850 coupe, 2300 coupe etc etc etc... wszystko zaprzepaszczone zlosnik.gif

A co do wyższych klas - choćby 131 i 132 dawały radę, o 124 i 125 (nie p) nie wspominając zlosnik.gif

FIAT+124+ABARTH.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cudow nie bedzie ale zobacz ta fote z silnikiem w ramie. Nad osia, a do tego to 3-cylindrowe

> malenstwo + bak wypada pod srodkiem auta. Moim zdaniem nie bedzie zadnych dziwnych zachowan z

> tytulu ukladu RR.

No na pewno układ bardziej przemyślany pod kątem rozkładu masy (i chyba wykorzystania miejsca) niż maluch czy skoda ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oto nowe Renault Twingo...czy jak kto woli...następca francuskiej kopii Beskida.

> Nowe Twingo ma silnik umieszczony...z tyłu.

> To jest namacalny dowód na to, że mój bunt przeciw umieszczaniu silnika we Fiacie 500 po

> niewłaściwej stronie nie jest bzdurną, niepasującą do nowoczesnych czasów fanaberią. Można?

> Można. I zrobił to producent niskich lotów jak na średnią europejską. Twingo to prawdziwy,

> nowy Fiat 500. To gwóźdź do trumny, w której 500-ka leży już obiema nogami i tyłkiem.

> Brawo, brawo, brawo Renault. Kiedyś były to prospekt - mobile, a teraz odważny, fantastyczny

> projekt pod prąd. A Fiat? Kupię mieszkanie na terenie byłej tyskiej fabryki białych imitacji

> Fiata 500.

> Pozdrawiam.

Ten samochód pozycjonowany jest w klasie tanich, prostych, miejskich aut. Zastosowanie w nim silnika umieszczonego z tyłu jest konstrukcyjnym błędem, który zupełnie niepotrzebnie komplikuje użytkowanie. Nie wiem co autorzy mieli na myśli ale silnik z przodu jest najbardziej sensownym rozwiązaniem dla przeciętnego pojazdu, który ma łączyć wiele różnych praktycznych cech i podążanie inną droga musi odbyć się kosztem wyrzeczeń.

No i nie rozumiem ochów i achów nad takim rozwiązaniem i naśmiewania się z 500. Niech ten wynalazek odniesie sukces jak 500 to porozmawiamy dalej.

A tak nawiasem mówiąc to Renault nie jest mistrzem nowatorskich rozwiązań technicznych, pomysły co prawda mają ale w emocjach przy projektowaniu gadżetów zapominają o jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co to? Promocja dla drifterów? Będą filmiki getaway in warsaw twingo rs.

Nie będzie filmików. Bo procedura odpalenia auta będzie ko(s)miczna - dmuchnąć w czujnik alko, w czytnik kart wsunąć po kolei chipowe DO, DR, OC, PJ, kartę ZUS i Płatnika Podatków oraz zaświadczenie o niezaleganiu z opłatą kolędy za ostatnie 6 lat. Potem określenie trasy na navi rodem z dzisiejszego Lexa LFA - czyli połączenie z konsultantką, wspólna modlitwa, podanie celu. Trasę wyliczy taką, a nie inną - prędkości nie będą sugerowane lecz nakazane, więc z góry będzie wiadomo, ile trasa będzie kosztować w mandatach i punktach karnych (przecież budżet musi się z czegoś wyżywić). wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten samochód pozycjonowany jest w klasie tanich, prostych, miejskich aut. Zastosowanie w nim

> silnika umieszczonego z tyłu jest konstrukcyjnym błędem, który zupełnie niepotrzebnie

> komplikuje użytkowanie.

yyyyeeeeyyyyyy niby jak komplikuje uzytkowanie ?

>Nie wiem co autorzy mieli na myśli ale silnik z przodu jest

> najbardziej sensownym rozwiązaniem dla przeciętnego pojazdu,

twierdzisz tak bo...... ?

>który ma łączyć wiele różnych

> praktycznych cech i podążanie inną droga musi odbyć się kosztem wyrzeczeń.

wskaż prosze te wyrzeczenia cfaniaczek.gif

> No i nie rozumiem ochów i achów nad takim rozwiązaniem

wszystkie ochy/achy juz byly ja pozwole sobie przypomniec tylko jedno- promien skretu ( to jest autko klasy A(no dobra A+,B)

>i naśmiewania się z 500. Niech ten wynalazek

> odniesie sukces jak 500 to porozmawiamy dalej.

500 odniosla sukces bo jest ładna i troche nawiazuje do starej 500 - starczy ze twingo bedzie 2kpln tansze i bedzie realnym konkurentem 500

> A tak nawiasem mówiąc to Renault nie jest mistrzem nowatorskich rozwiązań technicznych, pomysły co

> prawda mają ale w emocjach przy projektowaniu gadżetów zapominają o jakości.

hmm.gif na te kilka renuarow ktorymi jechalem - jakos nie mam zastrzezen

a mialbym kilka do fiatow z tego samego czasookresu produkcji grinser006.gif ( ale przepraszam nie jestem fanem marki )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masakra. Gosc chwali, ze w ten sposób uzupelniajac plyny się nie ubrudzi Tylko ze musi dotykać

> całej maski brudnej od błota pośniegowego, deszczu, sniegu itd.

pad.gif

to stanąć z boku auta sie nie da ?

zwroc uwage na to tez ze jak juz zechcial zamknac maske to ona w magiczny sposob bez zednego problemu znalazla sie na miejscu

i nie trzebabylo celowac ani sie starac, ba nie trzebabylo nawet tej maski przekrzywiac icon_eek.gifgrinser006.gif

czesi to fajny narod - ten pewnie za ta prezentacje dostał citigo hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i nie rozumiem ochów i achów nad takim rozwiązaniem i naśmiewania się z 500.

To proste. Oryginalne rozwiązanie techniczne to odwaga, pomysłowość, kunszt. Rozwiązania techniczne to postęp. Rozwiązania techniczne to charakter, który czuć. Czyli? Same pozytywy.

Ja naśmiewam się z 500 bo tam nie ma innych rozwiązań technicznych. To Panda w innym pudle, które ma być ładne, modne, premiumowo - prestiżowe. Czyli? Ściema, pozoranctwo = same negatywy.

Historia 500 i Twingo dziś się łączy. Było tu już wiele dyskusji, całe godziny o tym czy można było zrobić nową 500-kę tak jak starą czyli z silnikiem z tyłu. A mówiąc wprost. Czy można było nadać 500-ce charakter, a nie tylko płytki design? Wiele było głosów, że się nie opłaca, że bez znaczenia gdzie silnik, że teraz już się tak nie robi. Renault udowadnia, że jednak można. Podkreślam. Renault! Firma państwowa z mizernym wizerunkiem. To policzek dla Fiata.

> Niech ten wynalazek

> odniesie sukces jak 500 to porozmawiamy dalej.

Nie można wszystkiego przeliczać na marketingowy sukces. Okaże się. Ja będę doceniał odwagę, pracę, pomysłowość producenta. To tak jak z ludźmi. Jeśli ktoś jest zezowaty i gruby, a wewnętrznie mądry, uczciwy i pracowity to przed takimi ludźmi uchyla się kapelusza. Natomiast ludzka wersja 500-ki to uczesany, wyżelowany, ładnie ubrany prostak, z którym ciężko żyć.

> A tak nawiasem mówiąc to Renault nie jest mistrzem nowatorskich rozwiązań technicznych, pomysły co

> prawda mają ale w emocjach przy projektowaniu gadżetów zapominają o jakości.

Bo pamiętają o cenie...

A jeśli skończymy się już śmiać z 500-ki to przyjdzie czas na poważną refleksję. Co 500-ka wnosi twórczego do światowej motoryzacji, techniki? I wtedy pojawia się smutek...bo zdajemy sobie sprawę, że prawdziwe poczucie charakteru i sentymenty do historii są na wyciągnięcie ręki...ale taniej będzie zrobić to tylko pozornie.

Renault obnażyło obłudę Fiata, o której już od dawna mówiłem. Nie ma rzeczy premium, nie ma rzeczy fajnych, nie ma rzeczy prestiżowych, nie ma rzeczy pięknych bez techniki. A design to.........proszę wstawić słowa Palikota z trybuny sejmowej z wczoraj. biglaugh.gif

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To proste. Oryginalne rozwiązanie techniczne to odwaga, pomysłowość, kunszt. Rozwiązania techniczne

> to postęp. Rozwiązania techniczne to charakter, który czuć.

O ile jestes takim fanem motoryzacji jak Ty, bo dla 90% osób poruszających się samochodami to bez znaczenia gdzie jest silnik. Dla klientów segmentu 500 w 100% jest bez znaczenia gdzie jest silnik.

Twingo z silnikiem z tyłu za grosz nie jest postępowe ani nie pokazuje żadnego kunsztu - odtwarzają stare pomysły które już widzieliśmy.. nawet w rodzimej motoryzacji. Więc gdzie tu charakter i postęp? To raczej cofanie się w czasie.. do tego w cholernie brzydkim stylistycznie nadwoziu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To proste. Oryginalne rozwiązanie techniczne to odwaga, pomysłowość, kunszt.

"Ideałem" byłaby 500 z podwoziem Twingo wink.gif W cudzysłowiu bo w istocie 500 to dośc festyniarski z wyglądu wóz. Brak mu delikatności i polotu starej 500, w istocie jest po prostu kawałkiem obłego plastiku na którym ktoś w losowy sposób podoczepiał troche chromu hehe.gif Dla bab co czytają Avanti - w sam raz wóz zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.