jimbo22 Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Nie zaczynaj znowu... > To kara od Najwyższego za winy przedkładania ciała przed duszą. w sumie słusznie, bo duszy nie ma. > Ma być na 2016 lub 2017. Ale Fiat potrzebuje zupełnie czegoś innego. Linia "500" powinna zniknąć. nie zostanie wtedy modne wozidło. potrzebują pandy i 500. > Powinien pojawić się zupełnie nowy pomysł w klasie A, solidne, nowe Punto i cała paleta (3d, > 5d, kombi) nowego Bravo. no jasne. brakuje im następnego punto. a co do segmentu C... nie bardzo sobie radzą od zawsze. za duże dla nich > Można wierzyć, że zrobią coś bardzo udanego jeśli będą chcieli być > Fiatem, a nie kimś innym. Ale jeśli mam być realistą to amerykański romans ich zabije, a to > bardzo źle bo nie widzę przyszłości Fiata w Bielsku. fiat zabije amerykański oddzial w małych autach trzymają się niezle. >Oczyma wyobraźni już widzę Mikiciuka > spacerującego przez puste, tyskie hale produkcyjne. PSL jak coś będzie walczył o świnie i > krowy, a nie jakieś głupie auta. Ale cóż. Dobra nauka nie jest zła. Fani dizajnu, trzymajcie > formę... nie umniejszaj dizajnowi. bo bez docenienia dizajnu człowiek bylby robotem. straszny swiat. > Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Oto nowe Renault Twingo... Podoba się. Ten silnik z tyłu i napęd to już w ogóle! Kto wie, może jeśli zrobią dobrą wersję RS a moje YRV zardzewieje..? Nie widzę innej alternatywy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Oto nowe Renault Twingo...czy jak kto woli...następca francuskiej kopii Beskida. > Nowe Twingo ma silnik umieszczony...z tyłu. Piękna sprawa, wymodzenie takiego samochodu na 150hp+ powinno dać całkiem niezły funcar, bo napęd też jest na tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > czyli pomysł na umieszczenie z tył silnika jest totalnie bezsensowny Nie jest to prawda. Sam fakt, że możemy rozmieszczać w ten sposób rozkład mas i zmieniać tym charakter samochodu jest właśnie największym sensem motoryzacji. Ten techniczny charakter to prawdziwy charakter. Zmiana podstawowych parametrów technicznych jest tym właśnie co się najbardziej liczy w przeciwieństwie do wyglądu i wizerunku. Mogę pominąć detale w Twingo, ale sam fakt pomysłu, projektu, odwagi i tego, że ten samochód wchodzi na rynek, a nie jest conceptem to wielka rzecz w tych czasach. Rodzi ogromne, pozytywne emocje, że jednak świat nie idzie prosto drogą śmieci, które tylko wyglądają, ale chce być...ludzki. Po prostu. > i nie ma uzasadnienia Powiedz to tym bezsensownym Niemcom z Porsche... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 A może jednak dobre, tylko zależy kto się za to brał... Zapomniałeś o Porsche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Nie jest to prawda. Sam fakt, że możemy rozmieszczać w ten sposób rozkład mas i zmieniać tym > charakter samochodu jest właśnie największym sensem motoryzacji. Ten techniczny charakter to > prawdziwy charakter. Zobaczymy tylko czy ten prawdziwy charakter nie będzie ich kosztował prawdziwe $$$. Odbiorców tego auta, którzy będą rozumieli i umieli docenić unikalność konstrukcji, różnice w prowadzeniu będzie imho garstka zapaleńców. A reszta będzie kupować ten samochód, tak jak się kupuje większość aut w tym segmencie: żeby był ładny, modny, pasował do torebki i miał fajne kolorki w środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > czyli auto nie jest dla każdego przeciętnego usera ? auto jest dla kazdego przecietnego usera ale ze sa ludzie ktorzy z kazdej błachostki potrafia zrobić problem nie do przejscia to juz nie jest moj problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > w sumie słusznie, bo duszy nie ma. Czyli do piekła. > nie zostanie wtedy modne wozidło. potrzebują pandy i 500. Prawdziwe 500 już jest. W salonach Renault. Po co komu podróbka? Szkoda, że polska... > no jasne. brakuje im następnego punto. a co do segmentu C... nie bardzo sobie radzą od zawsze. za > duże dla nich Jeśli się nie nazywa Ritmo czy Stilo to może być OK. Proponuję eksperyment z nazwami Tipo/Tempra. Wystarczy, żeby było takie fiatowskie. Czyli przestronne wnętrze, super ergonomia, szybkie, proste, nie musi być komfortowe, a więc zwykłe zawieszenie, 6-biegowe skrzynie... Nie mogą być tylko tacy jak squadra azzurra czyli wielki potencjał, a chęci mało. Musi być jakiś moto - Suarez, który im zrobi "malinkę". Może to ich zmobilizuje. I ostrzegam przed pomysłem, żeby rynek SUV podbijać z Jeepem w rękach. > w małych autach trzymają się niezle. No właśnie...do czasu Twingo RWD. > nie umniejszaj dizajnowi. bo bez docenienia dizajnu człowiek bylby robotem. straszny swiat. Muszę umniejszać bo terror designerski jest równie niebezpieczny jak eko terror. Ale nie znaczy to, że jestem za paleniem węglem zamiast Pb95. Wygląd zawsze będzie. Cokolwiek to będzie, będzie jakoś wyglądało. Chodzi tylko o to, żeby było CZYMŚ, a potem było wyglądem. Jeśli jest tylko wyglądem to świat będzie jeszcze straszniejszy. Świetnie obrazuje to aktualny top temat - afera podsłuchowa. Design to konf. prasowa czy wystąpienie w TV bohaterów afery. Technika to realne efekty działań bohaterów. A afera to zdziwienie, że tak piękne auto może być tak beznadziejne. Frajerem jest ten kogo dziwi klimat rozmów i frajerem jest ten, kto myśli, że auto ładne = dobre = warte kupna. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Czyli do piekła. tez nie ma. > Prawdziwe 500 już jest. W salonach Renault. Po co komu podróbka? Szkoda, że polska... to nie 500. to renault 5 > No właśnie...do czasu Twingo RWD. obaczym. ja kibicuję żeby to był sukces. ale boje się strasznie że skończy ta generacja jako ciekawostka ala clio V6 i jednorazowy ewenement i uciekną z podkulonym ogonem do FWD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 Panie będą zimą bączki kręcić na zakrętach ... chyba, że elektronika nie pozwoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 to poczekaj na twingo rs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Zobaczymy tylko czy ten prawdziwy charakter nie będzie ich kosztował prawdziwe $$$. Bohaterowie poświęcają życie dla wolności...więc czym jest poświęcenie $$$ dla piękna motoryzacji? Na cześć producenta, wyczyszczę dzisiaj dekiel w Dacii z napisem "Renault". > Odbiorców tego > auta, którzy będą rozumieli i umieli docenić unikalność konstrukcji, różnice w prowadzeniu > będzie imho garstka zapaleńców. Twoja wypowiedź jest w równym stopniu mądra co smutna. Ale zawsze rzesze powstają z garstki... > A reszta będzie kupować ten samochód, tak jak się kupuje większość aut w tym segmencie: żeby był > ładny, modny, pasował do torebki i miał fajne kolorki w środku Współczuję i szanuję. Kiedyś to się zmieni. Chodzi tylko o to, żeby producenci czuli, że takie ich działanie, twórcze, odważne jest zauważane, doceniane i podziwiane. Jak producent chce być lepszy niż inni to trzeba mu kibicować. Trzeba się cieszyć bo oni to robią dla naszego dobra. Natomiast producentów, którzy robią dla...nikogo naszym kosztem trzeba wytykać palcami, drwić i swoimi wyborami karać. Bo cel jest jeden i wspólny: lepsze, lepsze, lepsze. A design nie prowadzi do lepsze, lepsze, lepsze tylko do nowe, śmieszne, smutne, tragiczne... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > ciekawostka ala clio V6 i jednorazowy ewenement i uciekną z podkulonym ogonem do FWD. Clio V6 nie bylo porazka ze wzgledu na RWD... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > tez nie ma. Co, piekła nie ma? Ksiądz mi powiedział, że jak kupię 500-kę to tam pójdę... > to nie 500. to renault 5 "Piąteczka" miała silnik z przodu. Dlaczego to Fiat 500 jest następcą Fiata 500? Bo tak ktoś powiedział? Bo wygląda podobnie. Twingo też wygląda podobnie. Bo ma znaczek? Znaczek jest już inny. Więc dla mnie nowy Fiat 500 jest w salonach Renault. A polskie podróbki to śmieci, które przy zgniataniu budzą mniejsze emocje niż puszka Pepsi. > obaczym. ja kibicuję żeby to był sukces. ale boje się strasznie że skończy ta generacja jako > ciekawostka ala clio V6 Przecież to będzie miało konkurować z "góra wykrzyknik" i cena pewnie "już od 34.900 zł". Wszystko zależy od "przekonywaczy". > i jednorazowy ewenement i uciekną z podkulonym ogonem do FWD. Zamiast 3 garów dadzą tam silnik z suszarki, będzie RWD jak w i-On. Renault się nie da. Będzie miało zyski, podzieli się z Dacią, a ta...zrobi nowego pickupa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Panie będą zimą bączki kręcić na zakrętach ... chyba, że elektronika nie pozwoli Zapomnij, nawet jak ESP się popsuje to tyle kontrolek się zaświeci i tyle pikaczy się włączy, że od tego śnieg stopnieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychook Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 A to ja mam takei pytanie... Czy ta maska to sie jakos trzyma jeszcze czy tylko ot tak przesuwa? bo coś mi sie wydaje, że pomysłowa młodzież może sie bawić w zdejmowanie masek Albo amatorzy cudzej wlasnosci moga sie pokusic o pożyczkę... I już widze jak po kilku otworzeniach maski te zaślepki sie zerwa Ale rzeczywiście dojscie rewelacja... Chociaz w wiekszosci aut obecnie tez nie da sie "czysto" dolac płynu do spryskiwaczy... Ogolnie autko super, ale chyba wychodza z zalozenia ze wszystko w Asio. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Co, piekła nie ma? Ksiądz mi powiedział, że jak kupię 500-kę to tam pójdę... > "Piąteczka" miała silnik z przodu. Dlaczego to Fiat 500 jest następcą Fiata 500? Bo tak ktoś > powiedział? Bo wygląda podobnie. Twingo też wygląda podobnie. Bo ma znaczek? Znaczek jest już > inny. Więc dla mnie nowy Fiat 500 jest w salonach Renault. A polskie podróbki to śmieci, które > przy zgniataniu budzą mniejsze emocje niż puszka Pepsi. no widzisz. miała z przodu a tera ma z tyłu a fiacior miał z tyłu a tera ma z przodu... wogóle to lipa, bo sposob chłodzenia sie nie zgadza. > Przecież to będzie miało konkurować z "góra wykrzyknik" i cena pewnie "już od 34.900 zł". Wszystko > zależy od "przekonywaczy". nie ma znaczeni obok czego to w katalogu postawią. > Zamiast 3 garów dadzą tam silnik z suszarki, będzie RWD jak w i-On. > Renault się nie da. Będzie miało zyski, podzieli się z Dacią, a ta...zrobi nowego pickupa. no no. celem lepszego rozkładu masy i optymalnego dociążenia tylnej osi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > to poczekaj na twingo rs Jak myślę o Twingo RS Gordini i Renault 8 Gordini (oba RWD z silnikiem z tyłu) to aż lat mi ubywa i siwizna się cofa. A co wtedy z Abarthem? Alfą? Będą sprzedawać w Makro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Jak myślę o Twingo RS Gordini i Renault 8 Gordini (oba RWD z silnikiem z tyłu) to aż lat mi ubywa i > siwizna się cofa. > A co wtedy z Abarthem? Alfą? Będą sprzedawać w Makro? .... rok 2017... makro.... stoi alfa giulia... i do każdej alfy dorzucają Twingo graits... rocznik z zapasów 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 To ma silnik przed osią, za osią, czy może nad osią? Mam nadzieję, że nie będzie się prowadziło równie beznadziejnie jak maluch czy skoda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > To ma silnik przed osią, za osią, czy może nad osią? > Mam nadzieję, że nie będzie się prowadziło równie beznadziejnie jak maluch czy skoda... Wszyscy się ekscytują jakby stali w progach startowych w wyścigu do salonów reno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Czy ta maska to sie jakos trzyma jeszcze czy tylko ot tak przesuwa? Trzyma się...dopóki się nie urwie. Znając Reno to pewnie plastik. > bo coś mi sie wydaje, że pomysłowa młodzież może sie bawić w zdejmowanie masek Gdyby była z metalu to jeszcze...na złom...ale takiej młodzieży już chyba nie ma. Teraz ponoć młodzież robi sobie selfie podczas...kichania. > Albo amatorzy cudzej wlasnosci moga sie pokusic o pożyczkę... Bez jaj... > I już widze jak po kilku otworzeniach maski te zaślepki sie zerwa W instrukcji pewnie będzie napisane "nie używać na budowie". > Chociaz w wiekszosci aut obecnie tez nie da sie "czysto" dolac płynu do spryskiwaczy... Wg mnie nie da się "czysto" wyjść z domu w pogodę, podczas której trzeba używać spryskiwaczy... > Ogolnie autko super, ale chyba wychodza z zalozenia ze wszystko w Asio. Jedyne auto jakie znam, które nie jest w założeniu do ASO to Caterham kit car. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > no widzisz. miała z przodu a tera ma z tyłu a fiacior miał z tyłu a tera ma z przodu... Twingo to Twingo, nie 5. A 500 to 500. > wogóle to > lipa, bo sposob chłodzenia sie nie zgadza. Fakt. Czyli Twingo to nie 500-ka, a BIS. > nie ma znaczeni obok czego to w katalogu postawią. Tu nie ma sporu. Twingo to A i już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > stoi alfa giulia... i do każdej alfy dorzucają Twingo graits... rocznik z zapasów 2015 Co to? Promocja dla drifterów? Będą filmiki getaway in warsaw twingo rs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > To ma silnik przed osią, za osią, czy może nad osią? > Mam nadzieję, że nie będzie się prowadziło równie beznadziejnie jak maluch czy skoda... No faktycznie, 911 z silnikiem za osia sie prowadzi jak Skoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Twingo to Twingo, nie 5. A 500 to 500. 500 to panda. a oba to nazwy. nazwa przecież jak i dizajn - pomijalne. > Fakt. Czyli Twingo to nie 500-ka, a BIS. bis to straszny twór był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > To ma silnik przed osią, za osią, czy może nad osią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 ooo widzę coś dla Żurawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > No faktycznie, 911 z silnikiem za osia sie prowadzi jak Skoda Nie wspomianjąc o tym że Skoda 130RS też chyba nie była taka zła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 Przed - czyli lepiej niż w Porsche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > No faktycznie, 911 z silnikiem za osia sie prowadzi jak Skoda Nie miałem przyjemności z 911 niestety... Ale Twingo budżetowo bliżej do Skody więc nie oczekiwałbym cudów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > a co do segmentu C... nie bardzo sobie radzą od zawsze. za > duże dla nich od zawsze? Chyba troche przesadzasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > od zawsze? Chyba troche przesadzasz no dobra. nowożytnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Nie miałem przyjemności z 911 niestety... > Ale Twingo budżetowo bliżej do Skody więc nie oczekiwałbym cudów... Cudow nie bedzie ale zobacz ta fote z silnikiem w ramie. Nad osia, a do tego to 3-cylindrowe malenstwo + bak wypada pod srodkiem auta. Moim zdaniem nie bedzie zadnych dziwnych zachowan z tytulu ukladu RR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > no dobra. nowożytnie fiat zagubił swa tożsamość niestety, teraz to kolejny pudłowóz - kiedyś mimo awaryjności potrafił zaskoczyć nawet największych graczy. Gdzie się podział duch Dino, X1/9, 131 Abarth, 124 spider, 850 coupe, 2300 coupe etc etc etc... wszystko zaprzepaszczone A co do wyższych klas - choćby 131 i 132 dawały radę, o 124 i 125 (nie p) nie wspominając Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Cudow nie bedzie ale zobacz ta fote z silnikiem w ramie. Nad osia, a do tego to 3-cylindrowe > malenstwo + bak wypada pod srodkiem auta. Moim zdaniem nie bedzie zadnych dziwnych zachowan z > tytulu ukladu RR. No na pewno układ bardziej przemyślany pod kątem rozkładu masy (i chyba wykorzystania miejsca) niż maluch czy skoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Przed - czyli lepiej niż w Porsche Prawie jak Lambo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Oto nowe Renault Twingo...czy jak kto woli...następca francuskiej kopii Beskida. > Nowe Twingo ma silnik umieszczony...z tyłu. > To jest namacalny dowód na to, że mój bunt przeciw umieszczaniu silnika we Fiacie 500 po > niewłaściwej stronie nie jest bzdurną, niepasującą do nowoczesnych czasów fanaberią. Można? > Można. I zrobił to producent niskich lotów jak na średnią europejską. Twingo to prawdziwy, > nowy Fiat 500. To gwóźdź do trumny, w której 500-ka leży już obiema nogami i tyłkiem. > Brawo, brawo, brawo Renault. Kiedyś były to prospekt - mobile, a teraz odważny, fantastyczny > projekt pod prąd. A Fiat? Kupię mieszkanie na terenie byłej tyskiej fabryki białych imitacji > Fiata 500. > Pozdrawiam. Ten samochód pozycjonowany jest w klasie tanich, prostych, miejskich aut. Zastosowanie w nim silnika umieszczonego z tyłu jest konstrukcyjnym błędem, który zupełnie niepotrzebnie komplikuje użytkowanie. Nie wiem co autorzy mieli na myśli ale silnik z przodu jest najbardziej sensownym rozwiązaniem dla przeciętnego pojazdu, który ma łączyć wiele różnych praktycznych cech i podążanie inną droga musi odbyć się kosztem wyrzeczeń. No i nie rozumiem ochów i achów nad takim rozwiązaniem i naśmiewania się z 500. Niech ten wynalazek odniesie sukces jak 500 to porozmawiamy dalej. A tak nawiasem mówiąc to Renault nie jest mistrzem nowatorskich rozwiązań technicznych, pomysły co prawda mają ale w emocjach przy projektowaniu gadżetów zapominają o jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Co to? Promocja dla drifterów? Będą filmiki getaway in warsaw twingo rs. Nie będzie filmików. Bo procedura odpalenia auta będzie ko(s)miczna - dmuchnąć w czujnik alko, w czytnik kart wsunąć po kolei chipowe DO, DR, OC, PJ, kartę ZUS i Płatnika Podatków oraz zaświadczenie o niezaleganiu z opłatą kolędy za ostatnie 6 lat. Potem określenie trasy na navi rodem z dzisiejszego Lexa LFA - czyli połączenie z konsultantką, wspólna modlitwa, podanie celu. Trasę wyliczy taką, a nie inną - prędkości nie będą sugerowane lecz nakazane, więc z góry będzie wiadomo, ile trasa będzie kosztować w mandatach i punktach karnych (przecież budżet musi się z czegoś wyżywić). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 nie podzielam entuzjazmu. brzydkie stylistycznie, znacznie brzydsze od 500 .. a ze silnik z tylu? bez znaczenia, udziwnienie i nic wiecej. nie wroze podbicia rynku i zdetronizowania Fiata 500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Bez obaw, miałeś malucha BISa?Bagażniki zapewne są 2 z przodu i z tyłu, z tyłu zimą wozisz kanapki > by nie zamarzły i pizze z pizzerii a z przodu resztę Zdziwiłbyś się, kumpel zmieścił się do tylnego bagażnika w bisie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 > Ten samochód pozycjonowany jest w klasie tanich, prostych, miejskich aut. Zastosowanie w nim > silnika umieszczonego z tyłu jest konstrukcyjnym błędem, który zupełnie niepotrzebnie > komplikuje użytkowanie. yyyyeeeeyyyyyy niby jak komplikuje uzytkowanie ? >Nie wiem co autorzy mieli na myśli ale silnik z przodu jest > najbardziej sensownym rozwiązaniem dla przeciętnego pojazdu, twierdzisz tak bo...... ? >który ma łączyć wiele różnych > praktycznych cech i podążanie inną droga musi odbyć się kosztem wyrzeczeń. wskaż prosze te wyrzeczenia > No i nie rozumiem ochów i achów nad takim rozwiązaniem wszystkie ochy/achy juz byly ja pozwole sobie przypomniec tylko jedno- promien skretu ( to jest autko klasy A(no dobra A+,B) >i naśmiewania się z 500. Niech ten wynalazek > odniesie sukces jak 500 to porozmawiamy dalej. 500 odniosla sukces bo jest ładna i troche nawiazuje do starej 500 - starczy ze twingo bedzie 2kpln tansze i bedzie realnym konkurentem 500 > A tak nawiasem mówiąc to Renault nie jest mistrzem nowatorskich rozwiązań technicznych, pomysły co > prawda mają ale w emocjach przy projektowaniu gadżetów zapominają o jakości. na te kilka renuarow ktorymi jechalem - jakos nie mam zastrzezen a mialbym kilka do fiatow z tego samego czasookresu produkcji ( ale przepraszam nie jestem fanem marki ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 > Masakra. Gosc chwali, ze w ten sposób uzupelniajac plyny się nie ubrudzi Tylko ze musi dotykać > całej maski brudnej od błota pośniegowego, deszczu, sniegu itd. to stanąć z boku auta sie nie da ? zwroc uwage na to tez ze jak juz zechcial zamknac maske to ona w magiczny sposob bez zednego problemu znalazla sie na miejscu i nie trzebabylo celowac ani sie starac, ba nie trzebabylo nawet tej maski przekrzywiac czesi to fajny narod - ten pewnie za ta prezentacje dostał citigo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 26 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 > No i nie rozumiem ochów i achów nad takim rozwiązaniem i naśmiewania się z 500. To proste. Oryginalne rozwiązanie techniczne to odwaga, pomysłowość, kunszt. Rozwiązania techniczne to postęp. Rozwiązania techniczne to charakter, który czuć. Czyli? Same pozytywy. Ja naśmiewam się z 500 bo tam nie ma innych rozwiązań technicznych. To Panda w innym pudle, które ma być ładne, modne, premiumowo - prestiżowe. Czyli? Ściema, pozoranctwo = same negatywy. Historia 500 i Twingo dziś się łączy. Było tu już wiele dyskusji, całe godziny o tym czy można było zrobić nową 500-kę tak jak starą czyli z silnikiem z tyłu. A mówiąc wprost. Czy można było nadać 500-ce charakter, a nie tylko płytki design? Wiele było głosów, że się nie opłaca, że bez znaczenia gdzie silnik, że teraz już się tak nie robi. Renault udowadnia, że jednak można. Podkreślam. Renault! Firma państwowa z mizernym wizerunkiem. To policzek dla Fiata. > Niech ten wynalazek > odniesie sukces jak 500 to porozmawiamy dalej. Nie można wszystkiego przeliczać na marketingowy sukces. Okaże się. Ja będę doceniał odwagę, pracę, pomysłowość producenta. To tak jak z ludźmi. Jeśli ktoś jest zezowaty i gruby, a wewnętrznie mądry, uczciwy i pracowity to przed takimi ludźmi uchyla się kapelusza. Natomiast ludzka wersja 500-ki to uczesany, wyżelowany, ładnie ubrany prostak, z którym ciężko żyć. > A tak nawiasem mówiąc to Renault nie jest mistrzem nowatorskich rozwiązań technicznych, pomysły co > prawda mają ale w emocjach przy projektowaniu gadżetów zapominają o jakości. Bo pamiętają o cenie... A jeśli skończymy się już śmiać z 500-ki to przyjdzie czas na poważną refleksję. Co 500-ka wnosi twórczego do światowej motoryzacji, techniki? I wtedy pojawia się smutek...bo zdajemy sobie sprawę, że prawdziwe poczucie charakteru i sentymenty do historii są na wyciągnięcie ręki...ale taniej będzie zrobić to tylko pozornie. Renault obnażyło obłudę Fiata, o której już od dawna mówiłem. Nie ma rzeczy premium, nie ma rzeczy fajnych, nie ma rzeczy prestiżowych, nie ma rzeczy pięknych bez techniki. A design to.........proszę wstawić słowa Palikota z trybuny sejmowej z wczoraj. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 > To proste. Oryginalne rozwiązanie techniczne to odwaga, pomysłowość, kunszt. Rozwiązania techniczne > to postęp. Rozwiązania techniczne to charakter, który czuć. O ile jestes takim fanem motoryzacji jak Ty, bo dla 90% osób poruszających się samochodami to bez znaczenia gdzie jest silnik. Dla klientów segmentu 500 w 100% jest bez znaczenia gdzie jest silnik. Twingo z silnikiem z tyłu za grosz nie jest postępowe ani nie pokazuje żadnego kunsztu - odtwarzają stare pomysły które już widzieliśmy.. nawet w rodzimej motoryzacji. Więc gdzie tu charakter i postęp? To raczej cofanie się w czasie.. do tego w cholernie brzydkim stylistycznie nadwoziu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 I nie zapominajmy,ze to cały czas kupa blachy, AGD na kółkach. Podniecać to się można ładna kobietą (ewentualnie mężczyzna ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 > To proste. Oryginalne rozwiązanie techniczne to odwaga, pomysłowość, kunszt. "Ideałem" byłaby 500 z podwoziem Twingo W cudzysłowiu bo w istocie 500 to dośc festyniarski z wyglądu wóz. Brak mu delikatności i polotu starej 500, w istocie jest po prostu kawałkiem obłego plastiku na którym ktoś w losowy sposób podoczepiał troche chromu Dla bab co czytają Avanti - w sam raz wóz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 Jak jestes taki tradycjonalista to powinienes docenic, ze 500 mozna wziac z silnikiem 2. cylindrowym. Tego nie ma Twingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 Tę delikatność starego fiata 500 pewnie mozna tez docenic przy stłuczce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 > Tę delikatność starego fiata 500 pewnie mozna tez docenic przy stłuczce mniejsza z tym, przynajmniej nie udaje czegoś czym nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.