rwIcIk Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 Odkąd zostały wycofane ze sprzedaży Chevrolety, zaczynam śledzić rynek pod kątem innych marek. Przejrzałem ofertę Opla i widzę nowe silniki o pojemności 1,6 - diesel i benzyna turbo. Produkowane przez Węgrów, spełniające najnowsze normy, itd. nowa-generacja-silnikow-opla-1-6-CIDI nowy-diesel-opla-1-6-cdti Coś możecie więcej powiedzieć o tych jednostkach? BTW. Za Cruze 1,8 zapłaciłem 52 tys. zł, a za podobnie wypasioną Astrę o podobnej mocy trzeba zapłacić ~75 tys. zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > Odkąd zostały wycofane ze sprzedaży Chevrolety, zaczynam śledzić rynek pod kątem innych marek. > Przejrzałem ofertę Opla i widzę nowe silniki o pojemności 1,6 - diesel i benzyna turbo. > Produkowane przez Węgrów, spełniające najnowsze normy, itd. > nowa-generacja-silnikow-opla > nowy-diesel-opla-1-6-cdti > Coś możecie więcej powiedzieć o tych jednostkach? > BTW. Za Cruze 1,8 zapłaciłem 52 tys. zł, a za podobnie wypasioną Astrę o podobnej mocy trzeba > zapłacić ~75 tys. zł Dobra, dobra - jaka była cena "wyjściowa" za kruza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > Produkowane przez Węgrów, spełniające najnowsze normy, itd. > nowa-generacja-silnikow-opla nowy-diesel-opla-1-6-cdti 1,6jtd/cdti o ile mnie pamięć nie myli, kolejne dzieło GM Powertrain jeśli to konstrukcja taka jak np w Delcie którą pośmigałem niedawno to bardzo żwawy silniczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > Odkąd zostały wycofane ze sprzedaży Chevrolety, zaczynam śledzić rynek pod kątem innych marek. > Przejrzałem ofertę Opla i widzę nowe silniki o pojemności 1,6 - diesel i benzyna turbo. > Produkowane przez Węgrów, spełniające najnowsze normy, itd. > nowa-generacja-silnikow-opla > nowy-diesel-opla-1-6-cdti > Coś możecie więcej powiedzieć o tych jednostkach? > BTW. Za Cruze 1,8 zapłaciłem 52 tys. zł, a za podobnie wypasioną Astrę o podobnej mocy trzeba > zapłacić ~75 tys. zł A ile cruze mial cennikowo w katalogu bo to ze astra cennikowo/katalogowo ma tyle ile mowisz nie oznacza ze takie sa ceny transakcyjne... btw na to ze opel bedzie tanszy od cheviego niestety bym nie liczyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > Dobra, dobra - jaka była cena "wyjściowa" za kruza? A jakie to ma znaczenie. Cruza kupowałem na przełomie 12/13 roku i patrzę na ceny Astry - rok modelowy 15, produkcja 14, po upustach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > A ile cruze mial cennikowo w katalogu bo to ze astra cennikowo/katalogowo ma tyle ile mowisz nie > oznacza ze takie sa ceny transakcyjne... btw na to ze opel bedzie tanszy od cheviego > niestety bym nie liczyl Zawsze był droższy, ale aż tyle. Patrzę na ceny promocyjne - upust 7500zł na Astrę. MOże jeszcze ze 2 tysiaki urwie w salonie. Ale to i tak drogo - jak dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > 1,6jtd/cdti o ile mnie pamięć nie myli, kolejne dzieło GM Powertrain > jeśli to konstrukcja taka jak np w Delcie którą pośmigałem niedawno to bardzo żwawy silniczek Interesując byłaby benzynka turbo - ale czy to nie jakiś bezpośredni wtrysk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > Interesując byłaby benzynka turbo - ale czy to nie jakiś bezpośredni wtrysk? A w czym Ci przeszkadza bezposredni wtrysk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > A w czym Ci przeszkadza bezposredni wtrysk? Nie wiem. Słyszy się o problemach w VW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > A ile cruze mial cennikowo w katalogu bo to ze astra cennikowo/katalogowo ma tyle ile mowisz nie > oznacza ze takie sa ceny transakcyjne... btw na to ze opel bedzie tanszy od cheviego > niestety bym nie liczyl Btw2 rozmawialem z ludkami z aso silniczki ponoc bez specjalnych wodotryskow upgradeowane... w sensie "rozwiercone" (cytat) i spasowaniem oraz ze wzgledu na nowe materialy stopow uzyte umozliwily softem pociagniecie... ktory i tak ze wzgledu na nowe normy niekoniecznie jest ustawiony optymalnie pod uzytkownika.... ile w tym prawdy... zycie pokaze... Mnie ciekawi jak bedzie ze spalaniem bo ze dosyc zwawo sie odpychaja to potwierdzam po jazdach klocem kaskada np :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > Btw2 rozmawialem z ludkami z aso silniczki ponoc bez specjalnych wodotryskow upgradeowane... w > sensie "rozwiercone" (cytat) i spasowaniem oraz ze wzgledu na nowe materialy stopow uzyte > umozliwily softem pociagniecie... ktory i tak ze wzgledu na nowe normy niekoniecznie jest > ustawiony optymalnie pod uzytkownika.... ile w tym prawdy... zycie pokaze Rozwiercane z czego? był 1,7 diesel - jest 1,6 benzyna 1,6 była A że nie optymalne pod względem osiągów - wiadomo - obecnie oprogramowanie jest ustawione pod oszczędzanie paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > A jakie to ma znaczenie. > Cruza kupowałem na przełomie 12/13 roku i patrzę na ceny Astry - rok modelowy 15, produkcja 14, po > upustach. Coś z tego cennika, czy z innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > Coś z tego cennika, czy z innego? Active to jakaś popierdółka jest. Aby mieć podobny wypas, muszę zerkać na wersję Cosmo. Więc z tego jakiś tekst - 140KM, jak doliczymy metalic, kosztuje 75kzł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donpedro Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > A w czym Ci przeszkadza bezposredni wtrysk? Odkładanie się nagarów w dolocie. Problem nierozwiązany od czasu wynalezienia bezpośredniego wtrysku benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > 1,6jtd/cdti o ile mnie pamięć nie myli, kolejne dzieło GM Powertrain > jeśli to konstrukcja taka jak np w Delcie którą pośmigałem niedawno to bardzo żwawy silniczek To raczej nie jest 1.6 mjtd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > Coś możecie więcej powiedzieć o tych jednostkach? GM zatrzymał się na słupkach z Ascony/Lanosa . Elektronika to nie wszystko! Jeszcze rok, góra dwa i skończą jak Fiat . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 Ten B16DTH to chyba trochę przekombinowany, poczytaj sobie ja astra.auto.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > Odkładanie się nagarów w dolocie. > Problem nierozwiązany od czasu wynalezienia bezpośredniego wtrysku benzyny. toyota sobie poradziła BTW czemu klekoty nie mają takiego problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > toyota sobie poradziła > BTW czemu klekoty nie mają takiego problemu? A dlaczego miałyby nie mieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > A dlaczego miałyby nie mieć? to czemu nikt nie płącze jak nas silnikami noPb? czy po prostu silniki doładowane mniej na tym tracą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donpedro Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > toyota sobie poradziła Owszem, ale dzięki jednoczesnemu zastosowaniu obu rodzajów wtrysku: bezpośredniego oraz pośredniego (np. GT86, Lexusy). Podobno w praktyce problem nagaru jest mniejszy w samochodach z doładowaniem (mimo że nagary odkładają się podobnie jak w wolnossących), bo skutki obecności nagaru są mniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 Gdy pierwszy raz usłyszałem dźwięk 1.6 SIDI myślałem, że pracuje bez oleju.... jednak stan był ok... Normalnie słychać kosiarkę, taką trochę metaliczną... Generalnie jeszcze mało tych silników jeździ, więc trochę za wcześnie aby wypowiadać się o (ewentualnej) awaryjności... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > To raczej nie jest 1.6 mjtd no mnie się wydawało za oczywiste że jest to efekt tej właśnie współpracy. Ale mogłem - a wnioskuję po Twojej wypowiedzi - się mylić, więc dawaj szczegóły oszczędzając mi cennego czasu grzebania w dobrodziejstwie zwanym internetem. Bo między słowami "chyba" a "raczej" większych różnic nie widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 Po prostu na zdjeciach wygladaja inaczej nic wiecej nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > A że nie optymalne pod względem osiągów - wiadomo - obecnie oprogramowanie jest ustawione pod > oszczędzanie paliwa. ... i efekt jest taki, że jeśli chcesz by auto jechało - "deptasz" je i zużycie paliwa idzie w górę - tyle to ma wspólnego z ekologią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > Active to jakaś popierdółka jest. > Aby mieć podobny wypas, muszę zerkać na wersję Cosmo. > Więc z tego jakiś tekst - 140KM, jak doliczymy metalic, kosztuje 75kzł. No to powiedz mi czy 1.4T w Cruzie kosztowało tyle co 1.8? Bo jak pamiętam to nie. Poza tym 7500zł to oficjalnie, po negocjacjach trafisz na 100% taniej jeszcze kilka tysi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > GM zatrzymał się na słupkach z Ascony/Lanosa . Elektronika to nie wszystko! Jeszcze rok, góra dwa > i skończą jak Fiat . Ale że może konkretniej to co? Czego im brakuje? Pamiętaj, że taki GM sprzedaje na całym świecie - rynek europejski nie jest dla nich kluczowym Ja tam wolę wypasionego Cruze za 50kzł (którego sprzedali już ~ 3 mln) niż biednego Europejczyka za 70 kzł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > ... i efekt jest taki, że jeśli chcesz by auto jechało - "deptasz" je i zużycie paliwa idzie w górę > - tyle to ma wspólnego z ekologią I właśnie o to chodzi. Masz możliwość oszczędzania, a jak potrzebujesz, to deptasz i spalasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > No to powiedz mi czy 1.4T w Cruzie kosztowało tyle co 1.8? Bo jak pamiętam to nie. Poza tym 7500zł > to oficjalnie, po negocjacjach trafisz na 100% taniej jeszcze kilka tysi. Miejmy nadzieję, bo tak z katalogu, to ceny przerażają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 Za Cruze 1,8 zapłaciłem 52 tys. zł, a za podobnie wypasioną Astrę o podobnej mocy trzeba > zapłacić ~75 tys. zł bo cruze to taka nubira II czy tam IV i musi byc tansze od opla Utrata wartosci cruza zapewne wplywa a swoja droga cruze podoba mi sie w kombiaku bo taki jakis nadmuchany nieco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > Za Cruze 1,8 zapłaciłem 52 tys. zł, a za podobnie wypasioną Astrę o podobnej mocy trzeba > bo cruze to taka nubira II czy tam IV i musi byc tansze od opla Nubira III to było Lacetti. Cruze to całkiem nowa konstrukcja - ta sama platforma co Astra IV - GM Delta II, ale pamiętajmy, że to Cruze pojawił się najpierw jako Lacetti Premiere w Korei już w 2008 r. > Utrata wartosci cruza zapewne wplywa Na szczęście na starcie nie przepłaciliśmy > a swoja droga cruze podoba mi sie w kombiaku bo taki jakis nadmuchany nieco. Hatchback ma 4,5 m, więc też nie jest mały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 Masz ten sam problem co ja. Chcialem kupic Cruza, przestali sprzedawac i nie ma kompakta w rozsadnej cenie. Trzeba 70k liczyc Ten 1.4T w astrsze nie jedzie tak fajnie jak w cruze pewnie przez mase. Szczerze jak za wersje cosmo zaplacisz powyzej 70k to idz do po nowa Mazde 3 2.0 i nie ogladac sie na astre. Chcielismy kupic Corse rok temu i o zadnych znizkach nie bylo mowy gorzej wyposazona od Swifta a drozsza o 7k. Z astra jest podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > Masz ten sam problem co ja. Chcialem kupic Cruza, przestali sprzedawac i nie ma kompakta w > rozsadnej cenie. Trzeba 70k liczyc Ten 1.4T w astrsze nie jedzie tak fajnie jak w cruze > pewnie przez mase. Szczerze jak za wersje cosmo zaplacisz powyzej 70k to idz do po nowa Mazde > 3 2.0 i nie ogladac sie na astre. Na Japończyki ochoczo zerkam. Toyota nie ma silników. Mazda z tym motorkiem by mi w sumie pasowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > Na Japończyki ochoczo zerkam. > Toyota nie ma silników. > Mazda z tym motorkiem by mi w sumie pasowała Zerknij jeszcze na Francuzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > Zerknij jeszcze na Francuzy. A te silniczki w Megane, to dają radę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > Odkąd zostały wycofane ze sprzedaży Chevrolety, zaczynam śledzić rynek pod kątem innych marek. > Przejrzałem ofertę Opla i widzę nowe silniki o pojemności 1,6 - diesel i benzyna turbo. > Produkowane przez Węgrów, spełniające najnowsze normy, itd. > nowa-generacja-silnikow-opla-1-6-CIDI > nowy-diesel-opla-1-6-cdti > Coś możecie więcej powiedzieć o tych jednostkach? > BTW. Za Cruze 1,8 zapłaciłem 52 tys. zł, a za podobnie wypasioną Astrę o podobnej mocy trzeba > zapłacić ~75 tys. zł silniki może i fajne ale masa Opli je zabija. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > A te silniczki w Megane, to dają radę? Nie ma w nich zadnej kosmicznej technologii, to zwykly silnik z dolozonym turbo. W PSA masz juz wtrysk bezposredni i troche za krotko sa na rynku te 1,2T zeby oceniac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andi Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > Na Japończyki ochoczo zerkam. > Toyota nie ma silników. > Mazda z tym motorkiem by mi w sumie pasowała Zaraz, zaraz. Ty po dwóch latach użytkowania nowego auta myślisz już o jego zmianie? Coś nie tak z tym Chevim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > Zaraz, zaraz. Ty po dwóch latach użytkowania nowego auta myślisz już o jego zmianie? Coś nie tak z > tym Chevim? Napisałem, że z ciekawości rozpoznaję co jest teraz na rynku po wyjściu Cheviego. Cruze sprawuje się super - na razie ma tylko 2 lata i 50 kkm, więc jeszcze 2-3 lata pojeździ u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubek Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 Szczerze jak za wersje cosmo zaplacisz powyzej 70k to idz do po nowa Mazde > 3 2.0 i nie ogladac sie na astre. Gdyby Mazda 3 była w wersji kombi. Bo pozostałe dwa japonczyki - Toyota i Honda w wersjach kombi to mocno przegięte ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > Szczerze jak za wersje cosmo zaplacisz powyzej 70k to idz do po nowa Mazde > Gdyby Mazda 3 była w wersji kombi. > Bo pozostałe dwa japonczyki - Toyota i Honda w wersjach kombi to mocno przegięte ceny. Kombi sprzedaje sie tylko w EU wiec to troche bez sensu dla Mazdy. To nie jest ich glowny rynek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > Utrata wartosci cruza zapewne wplywa Jaka? Porównaj ceny używanej Astry i Cruza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > Odkąd zostały wycofane ze sprzedaży Chevrolety, zaczynam śledzić rynek pod kątem innych marek. > Przejrzałem ofertę Opla i widzę nowe silniki o pojemności 1,6 - diesel i benzyna turbo. > Produkowane przez Węgrów, spełniające najnowsze normy, itd. > nowa-generacja-silnikow-opla-1-6-CIDI > nowy-diesel-opla-1-6-cdti > Coś możecie więcej powiedzieć o tych jednostkach? > BTW. Za Cruze 1,8 zapłaciłem 52 tys. zł, a za podobnie wypasioną Astrę o podobnej mocy trzeba > zapłacić ~75 tys. zł Zrobiłem już około 34 kkm Astrą 1.4 T 120km/200Nm . Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym silnikiem, jest naprawdę dynamiczny, spalanie w mieszanym cyklu ( średnio mieszany 80% trasa ) z ostatnich 10 kkm to około 6.7 litra na 100 km. W firmie mamy ich sporo, nie odnotowano żadnych problemów z silnikiem ( z tego co wiem i pytałem we flocie ). Jako ciekawostkę dodam że 1.4 T kombi jest o 100 kilo cięższy niż nowa Octavia kombi w dieslu . Jest dobrze wykonana i wyciszona - rewelacyjnie się prowadzi, z tyłu zastosowano drążki Watta (???) rozwiązanie stosowane od lat w sporcie. Ja z auta jestem bardzo zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 1,6 to pewnie 1,6 multijet , bo przecież opel nie potrafi robić silników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 > 1,6 to pewnie 1,6 multijet , bo przecież opel nie potrafi robić silników Gdybyś zadał sobie trochę trudu to byś wiedział, że nie masz racji, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 > bo przecież opel nie potrafi robić silników to zupełnie jak fiat samochodów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 > to zupełnie jak fiat samochodów... Napisal wlasciciel Opla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2014 > to zupełnie jak fiat samochodów... bo obydwie firmy są gówniane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2014 > Gdybyś zadał sobie trochę trudu to byś wiedział, że nie masz racji, Tylko w tej pierwszej czesci. Bo druga trafil 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2014 > Tylko w tej pierwszej czesci. Bo druga trafil 100% Śmiem się nie zgodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.