klo Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 Witam. Czy warto dopłacać podczas zakupu Golfa VII w wersji Variant do 17 calowych felg Dijone, czy lepiej pozostać przy wyposażeniu seryjnym wersji Highline czyli 16 calowych w wersji Dover ? Do 17 cali trzeba dodać też opcje "zawieszenie sportowe" i nie wiem czy do Varianta to pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > Witam. > Czy warto dopłacać podczas zakupu Golfa VII w wersji Variant do 17 calowych felg Dijone, czy lepiej > pozostać przy wyposażeniu seryjnym wersji Highline czyli 16 calowych w wersji Dover ? Do 17 > cali trzeba dodać też opcje "zawieszenie sportowe" i nie wiem czy do Varianta to pasuje Kupic na fabrycznych 16 , po wyjeździe z salonu je zdjąć i sprzedać , a kupic 17 np. na allegro czy olx - będzie taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gosciu Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 Robi się dość sztywno na tym zawieszeniu, poza tym zirytowało mnie to że zmieniając felgi muszę dopłacać za zawieszenie. Bierz na fabrycznych 16" - będziesz mieć na zimę lub sprzedasz, a felgi możesz dokupić zawsze jak napisał Jay. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 jaki silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > Witam. > Czy warto dopłacać podczas zakupu Golfa VII w wersji Variant do 17 calowych felg Dijone, czy lepiej > pozostać przy wyposażeniu seryjnym wersji Highline czyli 16 calowych w wersji Dover ? Do 17 > cali trzeba dodać też opcje "zawieszenie sportowe" i nie wiem czy do Varianta to pasuje A na kij Ci 17" w gofrze? Bierz 16 kapcie tańsze a jak zatęsknisz to sobie dokupisz i będzie taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 17 ladniej wygladaja ale jazda to meczarnia. Wiem bo sam mialem. Zaraz sie zleca i powiedza, ze na 20 tez da sie jezdzic. A jak chcesz 17tki to kupuj od razu bez sensu pozniej sprzedawac 16tki i kupowac nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 Jak cię stać na droższe 17-tki opony to bierz, co sie zastanawiasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > Kupic na fabrycznych 16 , po wyjeździe z salonu je zdjąć i sprzedać , a kupic 17 np. na allegro czy > olx - będzie taniej 16 na zime zostawić, a 17 kupić jak piszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 jaka opona jest do tych 17? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > jaka opona jest do tych 17? Ja mialem 225/45 R17 vs 205/55 R16. Duza roznica w jezdzie po gorszych drogach. Z tym, ze to Kila, teraz jezdze Cruzem na 17tkach ze sportowym zawieszeniem po rownych drogach i jest super. Jakbym jezdzil po PL wszytsko by tluklo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > Ja mialem 225/45 R17 vs 205/55 R16. Duza roznica w jezdzie po gorszych drogach. Z tym, ze to Kila, > teraz jezdze Cruzem na 17tkach ze sportowym zawieszeniem po rownych drogach i jest super. > Jakbym jezdzil po PL wszytsko by tluklo. A może jesteś przyzwyczajony do miękkich amerykańskich kanap? Bo ludzie jeżdżą w PL ze sportowym zawieszeniem np. Cup w Megane na 18" albo 19" i nie narzekają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > A może jesteś przyzwyczajony do miękkich amerykańskich kanap? > Bo ludzie jeżdżą w PL ze sportowym zawieszeniem np. Cup w Megane na 18" albo 19" i nie narzekają Jak nie narzekaja? Ja rozumiem A2 mozna leciec czy po torze w Poznaniu, ale po lokalnych drogach? Po dziurawej Lodzi Parkowanie przy krawezniku, dziury etc to koszmar i mowie to z punktu widzenia codzinnej jazdy po bulki i do pracy. Nie mam z tylu glowy mysli o szybkiej jezdzie po pustych prostych ulicach czy po torze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > Jak nie narzekaja? Ja rozumiem A2 mozna leciec czy po torze w Poznaniu, ale po lokalnych drogach? > Po dziurawej Lodzi > Parkowanie przy krawezniku, dziury etc to koszmar i mowie to z punktu widzenia codzinnej jazdy po > bulki i do pracy. Nie mam z tylu glowy mysli o szybkiej jezdzie po pustych prostych ulicach > czy po torze. Byłem w Polsce swoją Meganką parę dni. Kupiłem ją w Zabrzu, jeździłem po Wrocławiu, potem przez Niemcy do Szwecji. Niczego dziwnego nie zauważyłem, nawet na wrocławskich ulicach z kostki brukowej. Może to kwestia oceny, bo zawieszenie takie, że czujesz na kierownicy jak najedziesz na namalowany pas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Nie wiem co doradzić, ale te 17" mają wg mnie dużo ładniejszy wzór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Ja mialem 225/45 R17 vs 205/55 R16. Duza roznica w jezdzie po gorszych drogach. Z tym, ze to Kila, > teraz jezdze Cruzem na 17tkach ze sportowym zawieszeniem po rownych drogach i jest super. > Jakbym jezdzil po PL wszytsko by tluklo. miałem takie zestawienie w Octavi i po miesiacu wywaliłem 17' i założyłem fabryczne 16'' do dzis na nich pomykam i jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Witam. > Czy warto dopłacać podczas zakupu Golfa VII w wersji Variant do 17 calowych felg Dijone, czy lepiej > pozostać przy wyposażeniu seryjnym wersji Highline czyli 16 calowych w wersji Dover ? Do 17 > cali trzeba dodać też opcje "zawieszenie sportowe" i nie wiem czy do Varianta to pasuje przejedz sie, jesli ci pasuje opcja 'zawieszenie sportowe' to bierz i dokup 16" na zime (albo zimowe gumki R17), jesli ci nie pasuje to kup oryginalne 16" i dokup 17" (oryginalne albo takie ktore ci pasuja) na lato. Jesli chcesz podejsc kosztowo, to zobacz ile kosztuje 16" z opona zimowa (lub 17" zimowe - sama opona, lub felga i opona), a ile 17" z opona letnia, potem posumuj z kosztem zakupu auta i zobacz co wyjdzie taniej PS. ja mam w Bravo 17" 225/45/R17 na lato i 195/65/R15 na zime i musze powiedziec ze co roku na wiosne nie moge sie doczekac az zdejme balony i zaloze 'normalne' kola zeby auto znowu wygladalo ladnie i nie plywalo po zakretach jak ponton PS2. a w Ave 18" 225/45/R18 na zime i na lato (przekladam opony) i nie mam tego problemu, bo auto ladnie wyglada i w ziemie i w lecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Witam. > Czy warto dopłacać podczas zakupu Golfa VII w wersji Variant do 17 calowych felg Dijone, czy lepiej > pozostać przy wyposażeniu seryjnym wersji Highline czyli 16 calowych w wersji Dover ? Do 17 > cali trzeba dodać też opcje "zawieszenie sportowe" i nie wiem czy do Varianta to pasuje Daj sobie spokój ze sportowym zawieszeniem i fabrycznymi 17-kami. Lepiej zamiast tego dopłać do DCC, a felgi sobie dokupisz później. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Niski profil i większe felgi dają lepsze prowadzenie i fajny wygląd. Niestety, to lepsze prowadzenie wymaga normalnych dróg, na naszych dziurawych będzie to męczarnia i będziesz prostował te felgi co kilka miesięcy. Lepiej mieć "balony", niż męczyć się z kręgosłupem i prostować felgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Niski profil i większe felgi dają lepsze prowadzenie i fajny wygląd. Niestety, to lepsze > prowadzenie wymaga normalnych dróg, na naszych dziurawych będzie to męczarnia i będziesz > prostował te felgi co kilka miesięcy. Lepiej mieć "balony", niż męczyć się z kręgosłupem i prostować felgi. Przesadzasz. Przejechałem już pół roku na 19-kach Mazdą i nie zaobserwowałem nic o czym piszesz. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Niski profil i większe felgi dają lepsze prowadzenie i fajny wygląd. Niestety, to lepsze > prowadzenie wymaga normalnych dróg, na naszych dziurawych będzie to męczarnia i będziesz > prostował te felgi co kilka miesięcy. Lepiej mieć "balony", niż męczyć się z kręgosłupem i > prostować felgi. Trzeba chyba wyjątkowo bardzo nie umiec jezdzic, żeby po normalnej jeździe 17 cali prostowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Trzeba chyba wyjątkowo bardzo nie umiec jezdzic, żeby po normalnej jeździe 17 cali prostowac Zalezy od zawieszenia i profilu opony. Jak twarde i do tego "niski kapec" to niestety ale czasem trzeba prostowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Przesadzasz. Przejechałem już pół roku na 19-kach Mazdą i nie zaobserwowałem nic o czym piszesz. Obecnie mam 225/55 R17 i już dwa razy musiałem prostować felgi. Drogi w Krakowie są fatalne, niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Przesadzasz. Przejechałem już pół roku na 19-kach Mazdą i nie zaobserwowałem nic o czym piszesz. > mar00ha Jaki masz rozmiar opon u siebie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Obecnie mam 225/55 R17 i już dwa razy musiałem prostować felgi. Drogi w Krakowie są fatalne, > niestety To i tak wysoki balon, u siebie mam 205/45 R17, rowniez dwa razy musial prostowac, na szczescie nie duzo. Raz po poprzednim wlascicielu, a drugi przypadek to sam wpadlem w dziure. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > To i tak wysoki balon, u siebie mam 205/45 R17, rowniez dwa razy musial prostowac, na szczescie nie > duzo. Raz po poprzednim wlascicielu, a drugi przypadek to sam wpadlem w dziure. Wiem, ale mimo wszystko jak na krakowskie drogi i tak jest za nisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Obecnie mam 225/55 R17 i już dwa razy musiałem prostować felgi. Drogi w Krakowie są fatalne, > niestety 55 to duzy profil, ja mam taki sredni czyli 45 i nie jest za nisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Zalezy od zawieszenia i profilu opony. Jak twarde i do tego "niski kapec" to niestety ale czasem > trzeba prostowac. przy 17 zwykle bywa profil 45 , wiec nie jest to jakiś niski profil 35 już gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > przy 17 zwykle bywa profil 45 , wiec nie jest to jakiś niski profil 35 już gorzej Tylko, ze np: 225/45 R17, a 205/45 R17 to jest znaczaca roznica w wysokosci miedzy oponami. Gdybys nie wiedzial, to wymiar 45 nie oznacza 45mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Tylko, ze np: 225/45 R17, a 205/45 R17 to jest znaczaca roznica w wysokosci miedzy oponami. Gdybys > nie wiedzial, to wymiar 45 nie oznacza 45mm Oczywiście, ale nadal uważam ze na profilu 45 to nie jest jakos bardzo nisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Oczywiście, ale nadal uważam ze na profilu 45 to nie jest jakos bardzo nisko Wiadomo, ze sa nizsze, ale nie powiedzialbym, ze to jakis sredni szczegolnie przy wezszych rozmiarach opon . A do tego jak polaczysz go z seryjnie utwardzanym i obnizanym zawieszeniem to czuc kazda nierownosc naszych drog. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Wiadomo, ze sa nizsze, ale nie powiedzialbym, ze to jakis sredni szczegolnie przy wezszych > rozmiarach opon . A do tego jak polaczysz go z seryjnie utwardzanym i obnizanym zawieszeniem > to czuc kazda nierownosc naszych drog. czuć owszem - nie mowie ze nie wiem ze czuć... ale nie sadze by trzeba było je prostowac co pół roku jak wyżej kolega twierdził i do tego zmierzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > czuć owszem - nie mowie ze nie wiem ze czuć... > ale nie sadze by trzeba było je prostowac co pół roku jak wyżej kolega twierdził i do tego > zmierzam Ujezdzam 3 lata kola 17" z opona 225/45 na feldze BBS i prostowac nie trzeba. Fakt czuc twardosc szczegolnie jak mam utwardzona zawieche ale ja lubie taki zestaw ogolnie ten profil nie jest jakis mega niski i koszta opon nie sa jakies wygorowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > czuć owszem - nie mowie ze nie wiem ze czuć... > ale nie sadze by trzeba było je prostowac co pół roku jak wyżej kolega twierdził i do tego > zmierzam Jak ktos jezdzi z glowa i pamieta o rozmiarze opon to prostowanie moze byc potrzebne raz na kilka lat albo w ogole . Oczywiscie to tez zalezy od felgi, bo niektore bywaja jak plastelina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Ujezdzam 3 lata kola 17" z opona 225/45 na feldze BBS i prostowac nie trzeba. Fakt czuc twardosc > szczegolnie jak mam utwardzona zawieche ale ja lubie taki zestaw ogolnie ten profil nie jest > jakis mega niski i koszta opon nie sa jakies wygorowane. 225/45 ma znosna cena, bo to typowy rozmiar, ale np: nizsze i wezsze 205/45 juz nie bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Witam. > Czy warto dopłacać podczas zakupu Golfa VII w wersji Variant do 17 calowych felg Dijone, czy lepiej > pozostać przy wyposażeniu seryjnym wersji Highline czyli 16 calowych w wersji Dover ? Do 17 > cali trzeba dodać też opcje "zawieszenie sportowe" i nie wiem czy do Varianta to pasuje Nie wiem czy to "sportowe zawieszenie" w Gofrze nie będzie przypadkiem takie samo jak u mnie w Leonie. Jeśli tak to wiedz że będzie twardo Na dobrych drogach to nie problem, ale np. do Łodzi nie jeżdżę Golf na 16"felgach jest dużo bardziej komfortowy, bo ujeżdżałem takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Witam. > Czy warto dopłacać podczas zakupu Golfa VII w wersji Variant do 17 calowych felg Dijone, czy lepiej > pozostać przy wyposażeniu seryjnym wersji Highline czyli 16 calowych w wersji Dover ? Do 17 > cali trzeba dodać też opcje "zawieszenie sportowe" i nie wiem czy do Varianta to pasuje No to chyba zależy od Ciebie, czy chcesz mieć duże kółko i twardziej czy świety spokój i większego balonika- jak my mamy to rozstrzygnąc? Większe kółko to fajniejszy wygląd i fajniejsze prowadzenie ale TYLKO na równiutkiej drodze, a tak to droższa opona i łatwiej pokrzywić - Twój wybór, ja z seryjnych 14 cali poszedłem w 15 cali a teraz się zastanawiam nad 16calami w lanosie ale właśnie obawiam się pokrzywienia tego na super prostych krakowskich drogach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Jaki masz rozmiar opon u siebie?? 225/45 R19 na lato (seryjne), a na zimę założyłem 225/55 R17. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Przesadzasz. Przejechałem już pół roku na 19-kach Mazdą i nie zaobserwowałem nic o czym piszesz. > mar00ha Dokładnie- letnie mam 225 40 R18 zima 205/55 R16 przejechane łącznie 90 tkm - komfort jazdy między 16 a 18 bez różnicy tyko na zakrętach mniej stabilnie- to ostatni sezon 16-stek- na następną zimę będą 18 stki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > 225/45 R19 na lato (seryjne), a na zimę założyłem 225/55 R17. > mar00ha To znosny profil, a zimowy prawie balon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > Witam. > Czy warto dopłacać podczas zakupu Golfa VII w wersji Variant do 17 calowych felg Dijone, czy lepiej > pozostać przy wyposażeniu seryjnym wersji Highline czyli 16 calowych w wersji Dover ? Do 17 > cali trzeba dodać też opcje "zawieszenie sportowe" i nie wiem czy do Varianta to pasuje Nie rób tego błędu co ja, mam 17" Dijon. Kup seryjne 16" zostaw na zime a na lato kup 18" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 W Mazdzie 2 mam zawieszenie sportowe i opony 195/45/16 i jeździ się bardzo fajnie. Z tego co mi mówili w salonie w momencie zakupu, taki profil wymaga inaczej zestrojonego zawieszenia i nie będzie tak samo jak na zwykłym zawieszeniu z później dokupionymi felgami i oponami na niskim profilu. Wg mnie jeżeli podoba Ci się samochód na 17"-kach to dopłać i później nie będziesz już o tym myślał. Jak nie kupisz, później możesz jedynie żałować, że nie wziąłeś tej opcji ze "sportowym" zawieszeniem U siebie w Fordzie mam porównanie troszkę wyższych opon. Letnie mam 225/50/17 a zimowe 215/55/16 i te zimówki wyglądają jak "balony" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiastekD Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > Niski profil i większe felgi dają lepsze prowadzenie i fajny wygląd. Niestety, to lepsze > prowadzenie wymaga normalnych dróg, na naszych dziurawych będzie to męczarnia i będziesz > prostował te felgi co kilka miesięcy. Lepiej mieć "balony", niż męczyć się z kręgosłupem i > prostować felgi. No bez przesady U siebie mam zestaw 18 lato i 17 zima i jeszcze nie trzeba było prostować Wystarczy uważać a nie na pałę po dziurach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2015 > Witam. > Czy warto dopłacać podczas zakupu Golfa VII w wersji Variant do 17 calowych felg Dijone, czy lepiej > pozostać przy wyposażeniu seryjnym wersji Highline czyli 16 calowych w wersji Dover ? Do 17 > cali trzeba dodać też opcje "zawieszenie sportowe" i nie wiem czy do Varianta to pasuje Moim zdaniem warto. Sztywniejszy samochód lepiej się prowadzi, a na większych kołach dodatkowo lepiej wygląda. Owszem jest trochę sztywniej, ale fabryka nie wsadzi do samochodu zawieszenia tak sztywnego, że samochód będzie jechał jak taczka, bo nikt by tego nie kupił. Golf na 17" wcale tak bardzo niskiego profilu opon nie ma - opona ma czym tłumić nierówności. Najlepiej zanim się zdecydujesz, to dowiedz się gdzie w Twojej okolicy mają na testówce golfa z 17" i zawieszeniem sportowym i umów się na jazdę próbną. Ja na niskim profilu (205/40/17) i utwardzonym przez fabrykę zawieszeniu przejeździłem bez problemu już ponad 70 000 km - da się i wcale nie jest tak strasznie jak niektórzy to rysują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > Niski profil i większe felgi dają lepsze prowadzenie i fajny wygląd. Niestety, to lepsze > prowadzenie wymaga normalnych dróg, na naszych dziurawych będzie to męczarnia i będziesz > prostował te felgi co kilka miesięcy. Lepiej mieć "balony", niż męczyć się z kręgosłupem i > prostować felgi. bez przesady z tym prostowaniem. to nie lata 90 gdzie alu było mieszanką metalu i plasteliny. przelatałem megane na 17 4 lata i ani razu nie prostowałem. ba - felgi były jak nowe. a jezdzilem lato i zima na nich. 17 cali daje spokojnie rade w kompakcie. i to też są balony, a nie niski profil (45 przy kapciu rzędu 215-225 to nadal wysoki profil)... i piszę to ja - miłośnik komfortu i szyderca z testu łosia... zwłaszcza ze piszemy o 1 rozmiarze. to nie robi przepasci w stylu "kręgosłup pęka" vs komfort. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > Witam. > Czy warto dopłacać podczas zakupu Golfa VII w wersji Variant do 17 calowych felg Dijone, czy lepiej > pozostać przy wyposażeniu seryjnym wersji Highline czyli 16 calowych w wersji Dover ? Do 17 > cali trzeba dodać też opcje "zawieszenie sportowe" i nie wiem czy do Varianta to pasuje To tak, jakbyś zapytał czy warto kupować auto w określonym kolorze - zależy od gustu. Niektórzy dopłaciliby drugie tyle, ja bym dopłacił, żeby tych 17" nie mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.