Jantarel Napisano 23 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 > Jeżeli trafisz na poradnych i złośliwych, to twoja poradność nic nie da. I nie sprowadzaj tego do > jakichś wielkich umiejętności, bo ja piszę wyraźnie o tym, że nie mam ochoty na te wszystkie > podjeżdżania, kombinowania itp., podczas gdy obok śmiga zbiorkom. > btw. - jak piszę o tym, że wolnossakiem źle się jeździ, bo nie przyspiesza, to zawsze znajdzie się > "miszcz" z dobrą radą "a bo to zredukować trzeba umieć". > Wracając do tematu - jazda w korkach jest beznadziejna. Jeżeli znajdujesz w tym choćby odrobinę > przyjemności, to dla mnie jest to perwersja. To Ty sprowadzasz to do wielkich umiejętności. Ja napisałem, że ogarnięty kursant potrafi to po 10 godzinach jazdy. Złośliwi ludzie są raczej w zdecydowanej mniejszości. Jak spotkam jednego złośliwego na miesiąc to jest dużo i nie widzę problemu, żeby zmienić pas za nim, zamiast przed niego. Poza tym może na co dzień jest życzliwym kierowcą tylko może ma gorszy dzień albo jest już gdzieś spóźniony. Zdarza się. A sama jazda w korkach? Ciepło, wygodnie, muzyka gra, na głowę nie pada. Co w tym strasznego? Pewnie, że wolałoby się szybciej, ale jak pisałem MPK w moim wypadku to wydłużenie podróży dwukrotnie, a nie jej skrócenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 23 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 > Zwłaszcza jak się stoi na przystanku w deszczu i śnieżycy i się czeka - przyjedzie czy nie? Wejdę > czy nie? Będę siedział czy stał? Jeszcze maly kamyczek do ogrodka. Czystosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 23 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 > To Ty sprowadzasz to do wielkich umiejętności. Ja napisałem, że ogarnięty kursant potrafi to po 10 godzinach jazdy. Niech będzie, że umie nawet po 10 minutach jazdy. Ale nie każdemu toczenie się w korkach odpowiada. > Złośliwi ludzie są raczej w zdecydowanej mniejszości. To akurat fakt, większość wręcz współpracuje. > MPK w moim wypadku to wydłużenie podróży dwukrotnie, a nie jej skrócenie. Przecież to oczywiste, że w takim przypadku zbiorkom nie ma sensu. Ja dyskutuję z argumentem "MPK skraca czas podróży dwukrotnie, ale i tak pojadę samochodem". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jantarel Napisano 23 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 > Przecież to oczywiste, że w takim przypadku zbiorkom nie ma sensu. Ja dyskutuję z argumentem "MPK > skraca czas podróży dwukrotnie, ale i tak pojadę samochodem". Stałem kiedyś przed podobnym wyborem. Zbiorkom skracał czas może i dwukrotnie w stosunku do podróży pieszej. I może Cię to szokować, ale wybierałem podróż pieszą. Powodem nie były koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 23 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 > no do autobusu wchodzi takiego nie wiem 100 osób? > do jednego rzędu aut wchodzi 5*4= 20 osób > 5 rzędów i juz jest 100 osób > a na zdjęciu jest aut z 12 rzędów co daje prawie 250 osób > przeciez to jest kłamstwo i manipulacja Nie klamstwo tylko takie sa realia. Jadac autobusem rano obserwuje auta jadace w korku, stawiam, ze jakies 90% (jak nie wiecej) z nich to auta tylko z kierowca na pokladzie. PS. to symulacja dla 60 osob. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 24 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2015 > Stałem kiedyś przed podobnym wyborem. Zbiorkom skracał czas może i dwukrotnie w stosunku do podróży > pieszej. > I może Cię to szokować, ale wybierałem podróż pieszą. Powodem nie były koszty. Nie szokuje mnie to. Jak już pisałem - niekiedy wybieram rower. Jest najdłużej, więc nie chodzi tu o czas. O koszty też nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 w sprawie: http://automobilownia.pl/miasta-dla-bogatych/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > w sprawie: > http://automobilownia.pl/miasta-dla-bogatych/ Taki długaśny artykuł pełen taniej demagogii. Aż się nie chce z każdą bzdurą po kolei polemizować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Taki długaśny artykuł pełen taniej demagogii. Aż się nie chce z każdą bzdurą po kolei polemizować. a to szkoda bo liczyłem na Twoje oświecone zdanie bzdury nie bzdury dla mnie istotne jest to, co zresztą jest dośc logiczne, że bardziej ekologiczne jest jak najdłuższe użytkowanie samochodu od ciągłych wymian, plus zyski berlina ze stref na poziomie błędu statystycznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > a to szkoda bo liczyłem na Twoje oświecone zdanie > bzdury nie bzdury dla mnie istotne jest to, co zresztą jest dośc logiczne, że bardziej ekologiczne > jest jak najdłuższe użytkowanie samochodu od ciągłych wymian, plus zyski berlina ze stref na > poziomie błędu statystycznego Tylko że błędne jest założenie, że ludzie zmienią samochody Z POWODU ekologii. Oni zmienią samochody I TAK, więc lepiej żeby były bardziej ekologiczne niż mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Tylko że błędne jest założenie, że ludzie zmienią samochody Z POWODU ekologii. > Oni zmienią samochody I TAK, więc lepiej żeby były bardziej ekologiczne niż mniej. i dlatego podsuwa im się doskonałe ekologiczne uzasadnienie zamordyzmu i braku możliwości czynienia BARDZIEJ EKOLOGICZNEGO wyboru nie zmieniania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > w sprawie: > http://automobilownia.pl/miasta-dla-bogatych/ Bardzo fajny materiał, warto przejrzeć też materiały do których się odnosi/na których się opiera (np. jakiś tekst ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > i dlatego podsuwa im się doskonałe ekologiczne uzasadnienie zamordyzmu i braku możliwości czynienia > BARDZIEJ EKOLOGICZNEGO wyboru nie zmieniania Udowodniliśmy już, że auta spełniające kryteria mogą mieć nawet 20 lat i kosztować grosze. Problem dotyka tak naprawdę tylko kopcących bez umiaru starych diesli z lejącymi wtryskami, chiptuningami etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Tylko że błędne jest założenie, że ludzie zmienią samochody Z POWODU ekologii. > Oni zmienią samochody I TAK, więc lepiej żeby były bardziej ekologiczne niż mniej. Zmieniłem Matiza bo się psuł. I wielu ludzi tak robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Udowodniliśmy już, że auta spełniające kryteria mogą mieć nawet 20 lat i kosztować grosze. > Problem dotyka tak naprawdę tylko kopcących bez umiaru starych diesli z lejącymi wtryskami, > chiptuningami etc. Śmieszne jest to, że 20kilkuletnia benzyna jest bardziej ekologiczna niż kulkuletni diesel Dobrze, że nie mam diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Śmieszne jest to, że 20kilkuletnia benzyna jest bardziej ekologiczna niż kulkuletni diesel > Dobrze, że nie mam diesla Kilkuletni to nie, bardziej kilkunastoletni. I nie chodzi o ekologię w ogóle a o emisję cząstek stałych, które są wyjątkowo szkodliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Zmieniłem Matiza bo się psuł. I wielu ludzi tak robi. no i ok, ale nie mów że jesteś EKO ja jestem EKO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Śmieszne jest to, że 20kilkuletnia benzyna jest bardziej ekologiczna niż kulkuletni diesel Wiesz, niektórzy właściciele tych diesli będą twierdzić, że to podstęp, kłamstwo i co tam jeszcze można sobie wymyślić Dodatkowo niekoniecznie chodzi o ekologię wprost, a o emisję elementów wprost szkodliwych dla człowieka. > Dobrze, że nie mam diesla Ba, tylko obecnie wybór pojazdów benzynowych jest dość ograniczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Ba, tylko obecnie wybór pojazdów benzynowych jest dość ograniczony ? Przecież mnóstwo jest ciekawych silników benzynowych, w tym nawet N/A! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > no i ok, ale nie mów że jesteś EKO Nie wiem czy jestem. Odpady sortuję, śmieci nie kupuję, oszczędzam wodę, prąd. Samochody wymieniam jak się za bardzo psują. Ale te co mam teraz są zdecydowanie nieekologiczne. Przynajmniej według euroidiotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > w sprawie: > http://automobilownia.pl/miasta-dla-bogatych/ Ktoś pięknie rozpisał to o czym przypuszczałem od dawna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Ba, tylko obecnie wybór pojazdów benzynowych jest dość ograniczony Dość ograniczony to chyba zaczyna być, będzie gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > ? Przecież mnóstwo jest ciekawych silników benzynowych, w tym nawet N/A! Mnóstwo? Patrząc na marki popularne i nie premium to słabo jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Dość ograniczony to chyba zaczyna być, będzie gorzej IMO wraz z downsizingiem i turbosprężarkami benzyny właśnie wracają do łask. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Mnóstwo? Patrząc na marki popularne i nie premium to słabo jest. VW ma mnóstwo jednostek benzynowych (pomijamy jakość, ale są). Francuzi też. Co prawda turbo, ale są i jest naprawdę potężny wybór. Nawet Fiat ma ciekawe benzyny. Jeżeli popatrzysz na Japonię czy Koreę - też są benzyniaki, i to nawet N/A jeżeli chcesz. Owszem, nieco gorzej jest w przypadku SUV, ja np. chciałbym kupić Outlandera z 3.0 V6 (podstawowa jednostka na świecie, w Polsce same diesle, pomijając 2.0, ale to jest za słabe), ale generalnie nie jest źle. W przypadku premium benzyna zdecydowanie bije diesle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > IMO wraz z downsizingiem i turbosprężarkami benzyny właśnie wracają do łask. Owszem BMW fajnie radzi sobie z downsizingiem, z 3.0 R6 masz 300 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Owszem BMW fajnie radzi sobie z downsizingiem, z 3.0 R6 masz 300 KM Bardziej mi o to chodziło, że zamiast R6 będziesz miał niedługo w BMW R3 pod maską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Bardziej mi o to chodziło, że zamiast R6 będziesz miał niedługo w BMW R3 pod maską. Nie, chodzi o to, że zamiast V8 6.0 mam pod maską 3.0 R6 i daje radę Zboczenia typu trzycylindrowe 1.0 pomijamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > IMO wraz z downsizingiem i turbosprężarkami benzyny właśnie wracają do łask. Ale gdzie te ciekawe silniki? Taki Pedzio, zobacz jakie masz benzyny teraz .Fiat? Nie mówiac o 3,6 V6 to wskaż mi jakiś ciekawy A Korea? No gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Ale gdzie te ciekawe silniki? Taki Pedzio, zobacz jakie masz benzyny teraz .Fiat? Nie mówiac o > 3,6 V6 to wskaż mi jakiś ciekawy > A Korea? No gdzie? No ale Pedzio, Fiat czy koreańcy nigdy nie byli ekspertami od ciekawych silników (poza nielicznymi wyjątkami oczywiście). Ciekawe to masz w markach premium. Zresztą tu nie chodziło o to czy jest wybór ciekawych silników tylko czy jest wybór benzynowych silników w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Ale gdzie te ciekawe silniki? W gruncie rzeczy poza segmentem premium to nigdy nie miałeś CIEKAWYCH silników > Taki Pedzio, zobacz jakie masz benzyny teraz .Fiat? Nie mówiac o > 3,6 V6 to wskaż mi jakiś ciekawy Peugeot ma całkiem fajnie od klasy D wzwyż. Fiat jak to Fiat - klasa A/B, wiec nie spodziewaj się tam niczego ciekawego ,ale jak na tę klasę silniki dają radę. > A Korea? No gdzie? Korea to syf. Jeszcze dłuuuugo nie dościgną nawet Europy, nie mówiąc o Japonii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > No ale Pedzio, Fiat czy koreańcy nigdy nie byli ekspertami od ciekawych silników (poza nielicznymi > wyjątkami oczywiście). Patrząc na te pojemności i 3 cylindry to śmiem powiedzieć, że jednak mieli ciekawe silniki > Ciekawe to masz w markach premium. Dla nielicznych > Zresztą tu nie chodziło o to czy jest wybór ciekawych silników tylko czy jest wybór benzynowych > silników w ogóle. Dlaczego miałoby nie być? Zresztą właśnie chyba o wybór ciekawych chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > W gruncie rzeczy poza segmentem premium to nigdy nie miałeś CIEKAWYCH silników No były ciekawsze, porównując do tego co masz teraz, a bardziej będziesz miał za chwilę. > Peugeot ma całkiem fajnie od klasy D wzwyż. A co ma ciekawego? W klasie D tylko jeden silnik 1,6 THP , ale on w kontekście ciekawych to jak najbardziej Fiat jak to Fiat - klasa A/B, wiec nie spodziewaj się > tam niczego ciekawego ,ale jak na tę klasę silniki dają radę. Do miasta to nawet na pedały moze być. > Korea to syf. Jeszcze dłuuuugo nie dościgną Europy, nie mówiąc o Japonii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Patrząc na te pojemności i 3 cylindry to śmiem powiedzieć, że jednak mieli ciekawe silniki > Dla nielicznych > Dlaczego miałoby nie być? Zresztą właśnie chyba o wybór ciekawych chodzi. Chodzi o wybór w ogóle, bo jak pamiętasz tłem wątku jest histeria, że diesle nie spełniają norm czystości spalin. Otóż łatwo udowodnić, że da się nie jeździć dieslem i nie martwić się o eko-przepisy. I to niezależnie od budżetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Nie, chodzi o to, że zamiast V8 6.0 mam pod maską 3.0 R6 i daje radę Zboczenia typu > trzycylindrowe 1.0 pomijamy. Ale takie silniki Bmw miało już w latach 70, np 745i czy Alpinistyczne B7 Turbo S. Co to w ogóle za downsizing Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > No były ciekawsze, porównując do tego co masz teraz, a bardziej będziesz miał za chwilę. Jakież to ciekawe silniki były w popularnych markach, które zostały zastąpione mniej ciekawymi? Fordowski albo oplowski 2.5? 3.2 vw? W oplu i vw są już ciekawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Ale takie silniki Bmw miało już w latach 70, np 745i czy Alpinistyczne B7 Turbo S. Co to w ogóle za > downsizing Generalnie większa moc przy mniejszej pojemności. Ale do mnie idea downsizingu nie bardzo przemawia, więc nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Chodzi o wybór w ogóle, bo jak pamiętasz tłem wątku jest histeria, że diesle nie spełniają norm > czystości spalin. > Otóż łatwo udowodnić, że da się nie jeździć dieslem i nie martwić się o eko-przepisy. I to > niezależnie od budżetu. W tej materii akurat się z Tobą zgadzam, niemniej otwartym pozostaje pytanie, co nasi mistrzowie wymyślą w Polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Ale takie silniki Bmw miało już w latach 70, np 745i czy Alpinistyczne B7 Turbo S. Co to w ogóle za > downsizing i w przeciwieństwie do obecnych silników turbo produkcji BMW te stare były znane z bezawaryjności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > i w przeciwieństwie do obecnych silników turbo produkcji BMW te stare były znane z bezawaryjności M30 z turbo nic takiego się nie działo sam będę pakował jakieś pół bara w M30B35 na jakieś 300KM+ i nie przewiduję problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > M30 z turbo nic takiego się nie działo > sam będę pakował jakieś pół bara w M30B35 na jakieś 300KM+ i nie przewiduję problemów BMW też nie przewidywało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 Załóżmy, że wprowadzono ten zakaz. Co się stanie jak wjadę moim Terrano "ełro 1" do centrum Warszawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Załóżmy, że wprowadzono ten zakaz. > Co się stanie jak wjadę moim Terrano "ełro 1" do centrum Warszawy? Zapłacisz mandat. Co to za pytanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Zapłacisz mandat. Co to za pytanie? A co z psem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Załóżmy, że wprowadzono ten zakaz. > Co się stanie jak wjadę moim Terrano "ełro 1" do centrum Warszawy? Możesz już dziś pojechać do Berlina i sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > BMW też nie przewidywało Pomyliło Ci się z m10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniO Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Możesz już dziś pojechać do Berlina i sprawdzić. A jaka szansa na kontrole? Przez ostatnie 6 lat jezdze regularnie przez Niemcy raz w roku, i zawsze jadac przez zaglebie Ruhry jechalem na wprost przez Dortmund kawalek przez miasto zamiast objezdzac na okolo autostrada. I dopiero w zeszlym roku dowiedzialem sie o Umweltzone i o tym ze wczesniej jezdzilem "na gape" bez zadnej naklejki. Nigdy sie nikt nie przyczepil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > A jaka szansa na kontrole? > Przez ostatnie 6 lat jezdze regularnie przez Niemcy raz w roku, i zawsze jadac przez zaglebie Ruhry > jechalem na wprost przez Dortmund kawalek przez miasto zamiast objezdzac na okolo autostrada. > I dopiero w zeszlym roku dowiedzialem sie o Umweltzone i o tym ze wczesniej jezdzilem "na > gape" bez zadnej naklejki. Nigdy sie nikt nie przyczepil. Bo łapią dopiero od 2014-go. Wcześniej to tylko tak na rozgrzewkę stało żeby się ludzie przyzwyczaili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.